Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 11818 Megjelenítve: 201 - 210
A BMW is felfüggeszti a termelést Európában

A BMW is felfüggeszti a termelést Európában

2020. március 18.
Számos autógyártó társaság után szerdán a német BMW is bejelentette, hogy a koronavírus-járvány miatt felfüggeszti a termelést Európában.
Részletek

A BMW is felfüggeszti a termelést Európában

Oliver Zipse, a bajor vállalat igazgatótanácsának elnöke müncheni tájékoztatóján kiemelte, hogy sok autókereskedő már bezárt Európában, hiszen "sok termékhez hasonlóan az autók iránti kereslet is jelentősen süllyed" a következő időszakban, a BMW pedig az értékesítési előrejelzésekhez igazítja a termelést.

Így szerdától leállítják a gyártást az európai üzemekben és a dél-afrikai Rosslynban, várhatóan egy hónapra, április 19-ig.

A 2019-es eredményeket ismertető tájékoztatón közölték, hogy 2,538 millió autót értékesítettek tavaly, ami 2,2 százalékkal több a 2018-ban regisztrált 2,483 milliónál. Az árbevétel 104,21 milliárd euró volt (36 ezer milliárd forint), 7,6 százalékkal meghaladta az előző évben elért 96,85 milliárdot. Az adózás előtti nyereség (EBT) 7,11 milliárd euró volt, 26,1 százalékkal csökkent az egy évvel korábbi 9,62 milliárdhoz képest.

BMW márkájú autóból 2,186 milliót adtak el, ami 3,3 százalékos növekedés, a társasághoz tartozó Mini gépkocsi márka értékesítése 4,6 százalékkal 350 ezer darabra csökkent, Rolls-Royce márkájú luxusautóból 5100 darab kelt el, ami 21,6 százalékos növekedés. A BMW motorkerékpárok értékesítése 5,8 százalékkal 175 ezer darabra emelkedett 2019-ben.

Kiemelték, hogy az év vége igen jól sikerült, 2019 utolsó negyedéve a társaság történetének legjobb három hónapja volt, értékesítésük éves összevetésben 1,4 százalékkal 655 ezer darabra nőtt, bevételük 19,9 százalékkal 29,3 milliárd euróra ugrott, az adózás előtti eredmény pedig 14,2 százalékkal 2,05 milliárd euróra.   

A napokban az ágazat számos külföldi szereplője mellett a Volkswagen csoport és a német autógyártás harmadik meghatározó tényezője, a Mercedes-Benz márkájú kocsikat gyártó Daimler is bejelentette, hogy a koronavírus-járvány miatt felfüggeszti a termelést Európában.

Kulcsszavak: autógyár, BMW Group, koronavírus
 
A BMW is felfüggeszti a termelést Európában Csökkent a Ford nyeresége az első negyedévben A BMW is felfüggeszti a termelést Európában A Nissan a Qashqai sikereire alapozva újra belép a C-szegmensbe A BMW is felfüggeszti a termelést Európában Egyharmaddal nőtt a román autópiac az első félévben Könnyű karosszériás modelleket gyárt majd a JLR szlovákiai üzeme Könnyű karosszériás modelleket gyárt majd a JLR szlovákiai üzeme 20. születésnapját ünnepli az Audi A3 20. születésnapját ünnepli az Audi A3
 
Februárban csökkent a forgalomba helyezett új autók száma az EU-ban

Februárban csökkent a forgalomba helyezett új autók száma az EU-ban

2020. március 18.
Februárban 7,4 százalékkal csökkent a forgalomba helyezett új személygépkocsik száma az Európai Unióban éves összevetésben részben amiatt, hogy néhány EU-országban megváltoztak az adók, lassult a globális gazdasági növekedés és nőtt a fogyasztói bizonytalanság.
Részletek

Februárban csökkent a forgalomba helyezett új autók száma az EU-ban

Az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA szerdán azt közölte, hogy a februárban forgalomba helyezett autók száma 7,4 százalékkal, 957 ezer 052-re csökkent.

Az idei első két hónapban az eladások ugyancsak 7,4 százalékkal, 1 millió 913 ezer 931-re estek vissza a tavalyi azonos időszakkal összevetve.

Februárban az új autók iránt a vezető uniós járműpiacon, Németországban csökkent a legnagyobb mértékben a kereslet, 10,8 százalékkal, Olaszországban 8,8 százalékos, Spanyolországban 6 százalékos, Franciaországban pedig 2,7 százalékos csökkenést regisztráltak.

Az ACEA kimutatása szerint februárban Litvániában nőtt a legnagyobb mértékben a forgalomba helyezett új autók száma, 36,9 százalékkal 4254-re emelkedett.

Magyarországon 11 ezer 078 új autót adtak el a múlt hónapban, ami 1,3 százalékkal kevesebb az egy évvel korábbi 11 ezer 227-nél.

A legnagyobb februári visszaesést az eladásokban Bulgáriában jegyezték fel, ahol a múlt hónapban 1988 új autó került forgalomba, 29,2 százalékkal kevesebb az egy évvel korábbinál.

Kulcsszavak: értékesítés, Európai Unió, jármű kereskedelem, márkakereskedő
 
A BMW 5-ös sorozat a világ legsikeresebb üzleti modellje A BMW 5-ös sorozat a világ legsikeresebb üzleti modellje Februárban csökkent a forgalomba helyezett új autók száma az EU-ban Továbbra is az Opel növekszik a leggyorsabban a magyar piacon Három és fél másodpercenként talál gazdára egy Toyota a bolygón Három és fél másodpercenként talál gazdára egy Toyota a bolygón Újrarajzolhatja a hazai flottapiacot a hibrid technológia térnyerése Újrarajzolhatja a hazai flottapiacot a hibrid technológia térnyerése Februárban csökkent a forgalomba helyezett új autók száma az EU-ban Genfi Autószalon - Élénkül a német autópiac
 
A Dacia is leállítja a termelést a romániai üzemében

A Dacia is leállítja a termelést a romániai üzemében

2020. március 18.
A francia Renault tulajdonában levő Dacia felfüggeszti április 5-ig tevékenységét a dél-romániai mioveni-i üzemében - közölte szerdán a gyártó.
Részletek

A Dacia is leállítja a termelést a romániai üzemében

A gyár leállításáról szóló döntés csütörtöktől lép érvénybe. A vállalat becslése szerint a tevékenység hamar újraindul az egészségügyi válság után. A Digi.24 hírtelevízió szerint a dolgozók kényszerszabadságra mennek, a kollektív munkaszerződés értelmében a felfüggesztés idején megkapják a bérük 85 százalékát. A Daciának 14 ezer dolgozója van.

Kedden az amerikai Ford is bejelentette, hogy kényszerszabadságra küldi 6 ezer alkalmazottját és felfüggeszti a dél-romániai craiovai gyárának tevékenységét a koronavírus terjedésének megfékezése érdekében bevezetett korlátozások miatt.

Romániában két autógyár működik, a Dacia és a Ford. Tavaly egész évben 490 412 járművet gyártottak, ebből mintegy 350 ezret a Dacia, 140 ezret a Ford. A Dacia az első, a Ford a második legnagyobb vállalatnak számít a román exporthoz való hozzájárulást tekintve.

Kulcsszavak: dacia, koronavírus
 
Új limitált szériával érkezik a Genfi Autószalonra a Dacia Új limitált szériával érkezik a Genfi Autószalonra a Dacia Hétfőtől díjmentes a közterületi parkolás Hétfőtől díjmentes a közterületi parkolás A Dacia is leállítja a termelést a romániai üzemében Igásló a javából - Dacia Dokker 1.2 TCe A Toyota fokozatosan újraindítja a gyártást francia és lengyel üzemeiben A Toyota fokozatosan újraindítja a gyártást francia és lengyel üzemeiben A Dacia is leállítja a termelést a romániai üzemében Tavaly 20 százalékkal több autót értékesített a Dacia
 
A kecskeméti Mercedes gyár is leáll

A kecskeméti Mercedes gyár is leáll

2020. március 18.
A kecskeméti Mercedes-Benz gyár legkésőbb hétfőtől, előre láthatólag két hétre felfüggeszti a munkát a koronavírus-járvány miatt.
Részletek

A kecskeméti Mercedes gyár is leáll

Emlékeztetnek, a Mercedes-Benz márka tulajdonosa, a Daimler kedden azt a döntést hozta, hogy egyelőre két hétre felfüggeszti a gyártást európai telephelyeinek nagy részén, illetve a munkát egyes adminisztratív területeken. Az ideiglenes leállás a Daimler európai autó-, kisteherautó- és haszongépjármű-gyáraira vonatkozik.

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tájékoztatásában kitér arra is, hogy azon munkavállalóik, akiknek munkaköre ezt lehetővé teszi, hétfő óta már "home office"-ban dolgoznak. Akiknél az otthoni munkavégzés nem megoldható, viszont a gyermekük felügyelete miatt otthon kell maradniuk, erre a hétre szabadságot vehettek igénybe.     

A termelés felfüggesztésének idejére a kollektív szerződésnek megfelelően bevezetett munkaidőkeretet alkalmazzák, illetve ezen időszak egy részében kollektív szabadságot rendelnek el. Így biztosítják ebben az időszakban is a kecskeméti gyár munkatársainak fizetését - írják a közleményben.     

A most meghozott intézkedések esetleges meghosszabbítása a járvány további alakulásától függ. Mindenhol, ahol a működést továbbra is kötelező fenntartani, a Daimler megteszi a megfelelő lépéseket a munkatársak védelme érdekében - írják.  
 
A Mercedes-Benz 2008. június 18-án jelentette be Stuttgartban, hogy egy új gyár építését tervezi Kecskeméten. A termelés 2012. március 30-án indult be a 800 millió euróból épített autógyárban.
    
A társaság 2018 júniusában megkezdte meglévő gyárának mintegy 320 milliárd forintból megvalósuló bővítését is Kecskeméten, majd a napokban bejelentették, hogy mintegy ötvenmilliárd forint összegű beruházással új présüzemet is építenek.
   
A kecskeméti Mercedes-Benz gyár jelenleg több mint 4400 munkatársat foglalkoztat. 2019-ben mintegy 190 ezer Mercedes-Benz kompakt autót állítottak elő. A gyárban a Mercedes-Benz A-osztályt, valamint a négyajtós CLA Coupé és a CLA Shooting Brake modelleket gyártják - e két utóbbit az egész világon kizárólag a magyarországi telephelyen.    

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. nettó árbevétele 2019-ben 3,7 milliárd euró volt, ez 2,7 százalékos növekedést jelent 2018-hoz képest.

Kulcsszavak: kecskemét, koronavírus, mercedes-benz
 
Kéz- és felületfertőtlenítő gyárrá állította át egyik üzemét a Mol Almásfüzitőn Kéz- és felületfertőtlenítő gyárrá állította át egyik üzemét a Mol Almásfüzitőn A SEAT automata  lélegeztető gépeket gyárt az ahhoz adaptált ablaktörlő motorokkal A SEAT automata lélegeztető gépeket gyárt az ahhoz adaptált ablaktörlő motorokkal 15 millió eurós beruházás a kecskeméti Mercedes-Benz Gyárban 15 millió eurós beruházás a kecskeméti Mercedes-Benz Gyárban A kecskeméti Mercedes gyár is leáll Hatékony és életvidám az új C-osztály T-modell A Mercedes-Benz a 2013-as Genfi Autószalonon A Mercedes-Benz a 2013-as Genfi Autószalonon
 
Sorra állnak le a légitársaságok

Sorra állnak le a légitársaságok

2020. március 18.
A kormányok által a koronavírus miatt bevezetett kényszerintézkedések miatt egyre több légitársaság függeszti fel üzemelését, a még járatokat teljesítő cégek pedig jelentős kapacitás-csökkentést hajtottak végre. Az érdekükben felszólaló Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség csődhullám lehetőségére figyelmeztet.
Részletek

Sorra állnak le a légitársaságok

Az Eurocontrol európai forgalomszervező adatai szerint múlt pénteken átlagosan 17 százalékkal közlekedett kevesebb repülőgép az európai légtérben, de országonként nagyok az eltérések. A legsúlyosabban Olaszország és Németország érintett, előbbi légterében 77, utóbbiéban mintegy 30 százalékkal volt kisebb a forgalom, mint egy évvel korábban. Portugáliában 7 százalékos csökkenést mértek.

A légitársaságok közül az Alitalia csökkentette a legnagyobb mértékben kapacitását, a járatok 70 százalékát mondták le, a Lufthansa-csoport az előre meghirdetett járatok 40 százalékát nem indította el, a Ryanair 28 százalékkal kevesebb kapacitást kínált fel.

Egyre több ország tiltja meg a belépést valamilyen formában a külföldiek számára, Olaszország után Spanyolország, Lengyelország, Lettország, Csehország, Dánia, Norvégia, valamint Katar és az Egyesült Államok is korlátozást vezetett be. Emiatt egyre több légitársaság állítja le üzemelését hosszabb-rövidebb időszakra. Eddig a LOT Polish Airlines, a SAS Scandinavian Airlines, az Air Baltic, a Lauda és a CSA Czech Airlines állította le szinte minden kereskedelmi járatát, csupán néhány összeköttetés maradt meg, amelyekkel az adott ország állampolgárai hazatérhetnek.

Sorra állnak le a légitársaságok

Az Egyesült Államok csütörtökre virradóra először a schengeni övezet, vasárnapra már az Egyesült Királyság és Írország területéről is megtiltotta a külföldiek beutazását egy hónapra, emiatt a legtöbb európai és amerikai légitársaság is jelentős kapacitás-csökkentést hajtott végre, a nyugati parti városokba alig lesz európai, közvetlen járat, de teljesen nem szűnt meg a transzatlanti forgalom.

A Lufthansa tájékoztatása szerint márciusban és áprilisban a járatok felét, mintegy 40 ezer járatot törölt előzetesen, de további intézkedésekre lehet számítani. A német légi társaság állami segítséget kért azon országoktól (Németország, Ausztria, Svájc, Belgium), ahol bázist üzemeltet. Az Air France dolgozói 80 százalékát részmunkaidőben foglalkoztatja tovább, a KLM 2000 munkavállalót küldött el. Alex Cruz, a British Airways vezérigazgatója azt mondta, a cég megmentése érdekében soha nem látott mértékű repülőgép-kivonást és elbocsátást kell végrehajtani.

A Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) előzetesen azzal számolt, hogy a légiközlekedést mintegy 113 milliárd dollár kár érheti. Alexandre de Juniac elnök-vezérigazgató azonban pénteken a Reutersnek nyilatkozva már azt mondta, ennél nagyobb mértékű lehet a kár, és a kormányok segítségét kérte, ellenkező esetben csődhullám söpör végig a légiközlekedési iparágban.

Az MTI megkeresésére a Repülőterek Nemzetközi Tanácsa (ACI) azt közölte, hogy az elmaradó utasok, illetve törölt járatok miatt egyetlen negyedév alatt 4,5 milliárd euróval csökkenhet a repülőterek bevétele a tervezetthez képest.

Kulcsszavak: Eurocontrol, koronavírus, légi közlekedés, légitársaság
 
A Toyota fokozatosan újraindítja a gyártást francia és lengyel üzemeiben A Toyota fokozatosan újraindítja a gyártást francia és lengyel üzemeiben Sorra állnak le a légitársaságok Európában továbbra is magas a repülésbiztonság Két lépcsőben, több mint nyolcszázzal csökkenti dolgozói létszámát a Bosch hatvani gyára Két lépcsőben, több mint nyolcszázzal csökkenti dolgozói létszámát a Bosch hatvani gyára Meghosszabbította termelésének leállítását a cseh Skoda autógyár Meghosszabbította termelésének leállítását a cseh Skoda autógyár A Wizz Air Abu-Dzabiban alapít új légitársaságot A Wizz Air Abu-Dzabiban alapít új légitársaságot
 
Négy napra leállítja spanyol és francia gyárait az Airbus

Négy napra leállítja spanyol és francia gyárait az Airbus

2020. március 18.
Négy napra leállítja spanyol és francia üzemeit az Airbus, hogy szigorú egészségügyi intézkedéseket vezessen be - közölte az európai repülőgépgyártó kedden az MTI-vel.
Részletek

Négy napra leállítja spanyol és francia gyárait az Airbus

A toulouse-i székhelyű társaság közlése szerint a francia és spanyol hatóságok napokban meghozott döntései miatt kell négy napra leállítani a termelést, hogy addig szigorú egészségügyi és biztonsági intézkedéseket vezethessenek be. Ezek elsősorban a higiéniát, a szigorú takarítást, és az emberek közti távolság megtartását szolgálják.

Az Airbus hangsúlyozta, mindenben követik az Egészségügyi Világszervezet (WHO) ajánlásait és a helyi hatóságok előírásait. Az Airbus minden olyan munkakörben, ahol ez lehetséges, otthoni távmunkát rendelt el, emellett folyamatosan tárgyal a légitársaságokkal és lízingcégekkel, hogy a lehető legkisebb legyen a fennakadás a gépek leszállításában.

A gyártó Franciaországban négy, Spanyolországban három gyárral rendelkezik és mintegy 52 ezer embert foglalkoztat. Ezekben az egységekben készülnek a gépek törzsei, vízszintes vezérsíkjai és orr részei, Toulouse-ban pedig mind a négy kereskedelmi típusnak van egy végösszeszerelő gyártósora.

Kulcsszavak: airbus, koronavírus, repülő, repülőgép
 
Németországi charterekkel indult a sármelléki repülési szezon Németországi charterekkel indult a sármelléki repülési szezon Négy napra leállítja spanyol és francia gyárait az Airbus Tovább növekedtek Európa legnagyobb diszkont légitársaságai áprilisban Boeing 747-400-as típusával teljesít heti egy Budapest-Tel Aviv járatot az El Al légitársaság Boeing 747-400-as típusával teljesít heti egy Budapest-Tel Aviv járatot az El Al légitársaság Beindította marosvásárhelyi járatait a Ryanair Beindította marosvásárhelyi járatait a Ryanair Újraindítja a Boeing a kereskedelmi repülőgépek gyártását Újraindítja a Boeing a kereskedelmi repülőgépek gyártását
 
A Ford ideiglenesen felfüggeszti európai gyártási tevékenységét a koronavírus miatt, segítve a fertőzés elszigetelését

A Ford ideiglenesen felfüggeszti európai gyártási tevékenységét a koronavírus miatt, segítve a fertőzés elszigetelését

2020. március 18.
A koronavírus egyre erőteljesebb terjedése miatt a Ford Motor Company ideiglenesen felfüggeszti a jármű- és motorgyártást a kontinentális európai üzemeiben. Ez az intézkedés március 19-én, csütörtökön lép érvénybe, és a felfüggesztés várhatóan több hétig tart majd.
Részletek

A Ford ideiglenesen felfüggeszti európai gyártási tevékenységét a koronavírus miatt, segítve a fertőzés elszigetelését

A Ford azt követően döntött így, hogy az Egészségügyi Világszervezet közölte: a koronavírus-járvány új epicentruma Európa, ahol a bejelentett esetek száma az elmúlt napokban jelentősen növekedett, és várhatóan továbbra is gyorsan növekszik majd. A Ford döntése, hogy ideiglenesen leállítja a termelést, hozzájárul a vírus elterjedésének megakadályozására irányuló erőfeszítésekhez.

“Bár létesítményeink működését a koronavírus eddig szerencsére korlátozottan befolyásolta, a járvány mégis példátlan hatással van alkalmazottainkra, márkakereskedőinkre, beszállítóinkra és vásárlóinkra, illetve az egész európai társadalomra,” nyilatkozta Stuart Rowley, a Ford Európa elnöke. “Ez a krízis drámai hatást gyakorol az európai piacra és a beszállítói iparágra. A nemrégiben több ország által is bevezetett intézkedések, amelyek korlátozzák az alapvető utazási és személyes kapcsolattartási lehetőségeket, és bizonyos országokban az áruk szállítását együttesen teszik indokolttá, hogy ideiglenesen felfüggesszük gyártási tevékenységünket a legnagyobb kontinentális európai üzemeinkben.”

A Ford gyártóüzemeibe irányuló alkatrész-beszállítás egyre szakadozottabbá vált az elmúlt időkben, a járműértékesítés pedig az egész iparágban csökkent, mivel a márkakereskedéseket több országban is arra kötelezték, hogy ideiglenesen zárjanak be. Ugyanakkor a járművek javítása fontos társadalmi igény, ezért a Ford-márkaszervizek az egész kontinensen továbbra is elvégzik az alapvető karbantartásokat és javításokat.


A Ford ideiglenesen felfüggeszti európai gyártási tevékenységét a koronavírus miatt, segítve a fertőzés elszigetelését

A németországi Kölnben és Saarlouisban, illetve a romániai Krajovában március 19-től, csütörtöktől áll le ideiglenesen a termelés. A Ford spanyolországi Valencia összeszerelő üzeme és motorgyára már március 16-tól, hétfőtől ideiglenesen felfüggesztette a termelést, miután három dolgozónál koronavírus-fertőzést állapítottak meg az elmúlt hétvégén. Az üzemekben csupán a legfontosabb munkákat – például a karbantartást és a biztonsági felügyeletet – végzik el.

Az érintett európai dolgozókat elöljáróik tájékoztatják a helyi üzemre érvényes intézkedések részleteiről.

Bár a Ford reményei szerint a leállásra csupán rövid időn át lesz szükség, a felfüggesztés pontos időtartama sok tényezőtől függ. Ezek közé tartozik például a koronavírus terjedésének sebessége, a nemzeti kormányok és az Európai Unió által bevezetett mozgáskorlátozások, beleértve a határok lezárását is, a beszállítói iparág képessége a szállítások biztosítására, illetve a vásárlók visszatérése a márkakereskedésekbe, amelyek közül sok már jelenleg is zárva van a nemzeti szintű intézkedések értelmében.

A ma bejelentett intézkedések a múlt heti döntések sorát követik, amelyek értelmében minden alkalmazott távmunkában dolgozik, kivéve, ha üzleti szempontból kritikus fontosságú feladatot lát el, amit a helyszínen kell elvégezni. A távmunka mindaddig folytatódik, amíg a vállalat erről további döntést nem hoz, ezzel is támogatva a vírusfertőzés visszaszorítására irányuló folyamatos erőfeszítéseket. A Ford számos elővigyázatossági intézkedést vezet be annak érdekében, hogy gondoskodjon azon kevés munkatársának biztonságáról, akik nem tudják otthonról végezni a munkájukat.

“Az ilyen nehéz időkben egyesíteni kell erőinket, és az emberek érdekeit kell előtérbe helyeznünk,” tette hozzá Rowley. “Mi a Fordnál az elkövetkező hetekben igyekszünk, hogy segítsünk kezelni a krízist, mérsékelve a vírus terjedését, és ahol csak lehetséges, enyhíteni a járvány hatásait.”

Kulcsszavak: autógyár, ford, koronavírus
 
Az új X-Trail volánja mögött már kondizhatunk is Az új X-Trail volánja mögött már kondizhatunk is A Ford ideiglenesen felfüggeszti európai gyártási tevékenységét a koronavírus miatt, segítve a fertőzés elszigetelését Az új Ford F-150 elhozza a Jenki Kupát Az Audi 9500 németországi munkahely megszüntetésére készül Az Audi 9500 németországi munkahely megszüntetésére készül Két kategóriában is elnyerte a Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban díjat a Mercedes-Benz Két kategóriában is elnyerte a Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban díjat a Mercedes-Benz Megérkezett a vadonatúj Ford Fiesta Megérkezett a vadonatúj Ford Fiesta
 
Nem zár be a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

Nem zár be a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

2020. március 17.
Továbbra is indít és fogad járatokat, de az országba útlevél-ellenőrzés után csak magyarok, és egyes letelepedési engedéllyel rendelkezők léphetnek be, és csak a 2B Terminál fogad járatokat - közölte a Budapest Airport kedden az MTI-vel.
Részletek

Nem zár be a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

A repülőtér üzemeltetőjének tájékoztatása szerint külföldi és magyar állampolgárok egyaránt elutazhatnak Magyarországról. A Repülőtéri Rendőri Igazgatóság minden utas úti okmányát ellenőrzi, a magyarok mellett azok az EGT-állampolgárok (EU, Egyesült Királyság, Liechtenstein, Izland, Norvégia,Svájc) is beléphetnek, akik magyarországi tartózkodásra jogosultak, és ezt okmánnyal tudják igazolni.    

Családok együtt utazása esetén, ha legalább az egyik fél magyar állampolgár, akkor nem magyar közeli hozzátartozója (gyermek, szülő, nagyszülő, házastárs) is beléphet Magyarországra.    

Azok a magyarok, akik Dél-Koreából, Iránból, Izraelből, Kínából, vagy Olaszországból érkeznek haza, a belépésnél továbbra is kötelező egészségügyi szűrésen esnek át. Azok a külföldiek, akik nem léphetnek be Magyarország területére, az erre a célra kijelölt tranzitban várakoznak elutazásukig.

A tranzitban várakozó utasoknak a Budapest Airport takarót, élelmet, ásványvizet, és igény esetén arcmaszkot biztosít. A zökkenőmentes folyamat érdekében minden légi járat a 2B Terminálra érkezik, és az okmányellenőrzés is ott történik.

Nem zár be a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér
Kulcsszavak: légi közlekedés, Liszt Ferenc Airport, repülőtér
 
Kényszerleszállást hajtott végre egy Boeing 787-es Japánban Kényszerleszállást hajtott végre egy Boeing 787-es Japánban A Lufthansa biztosítói 300 millió dollárt különítettek el a katasztrófa költségeire A Lufthansa biztosítói 300 millió dollárt különítettek el a katasztrófa költségeire Mintegy ezren emlékeztek a Malévra a Hősök terén Mintegy ezren emlékeztek a Malévra a Hősök terén Nem zár be a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér Negyven útvonalán csökkenti kapacitásait az Emirates a nyáron A széláramlás miatt rekordidő alatt tette meg egy Boeing a New York-London utat A széláramlás miatt rekordidő alatt tette meg egy Boeing a New York-London utat
 
A Volkswagen-csoport leállítja európai gyárai többségét

A Volkswagen-csoport leállítja európai gyárai többségét

2020. március 17.
A koronavírus-járvány miatt felfüggeszti a termelést európai üzemeinek többségében a német Volkswagen-csoport, a világ legnagyobb autógyártó társasága - jelentették kedden német hírportálok Herbert Diess vezérigazgatóra hivatkozva.
Részletek

A Volkswagen-csoport leállítja európai gyárai többségét

A Volkswagen-csoport vezetője wolfsburgi tájékoztatóján elmondta, hogy két-három hétre felfüggesztik a termelést a legtöbb németországi és európai üzemben.

A spanyolországi, portugáliai, olaszországi és szlovákiai üzemek már a héten leállnak - tette hozzá Herbert Diess.

Kiemelte, hogy az új típusú koronavírus (SARS-CoV-2) terjedése révén egyre csökken a kereslet, és bizonytalan a gyártáshoz szükséges termékek, alkatrészek ellátása. 

A sajtójelentések szerint az üzemi tanács egy levélben arról tájékoztatta a munkavállalókat, hogy a pénteki műszakzárással áll le a termelés a legtöbb üzemben Németországban és Európa más országaiban.

A beszámolók szerint a napokban több üzem dolgozói között regisztráltak fertőzötteket, és megszigorították a higiéniai, járványvédelmi előírásokat.

A Volkswagen-csoport leállítja európai gyárai többségét

A wolfsburgi tájékoztatón Frank Witter pénzügyi igazgató kiemelte: nem tudni, hogy a járvány milyen súlyosan és milyen hosszan hátráltatja a vállalatcsoportot, ezért szinte lehetetlen előrejelzést adni a pénzügyi hatásokról. Her

A Volkswagen-csoport tavaly 10,97 millió járművet értékesített, így sorrendben a hatodik éve szerezte meg az első helyet az autógyártó társaságok rangsorában. A második a japán Toyota 10,74 millió eladott járművel.

A német cég a legutóbbi, februári előrejelzésében még azzal számolt, hogy 2020-ban is hasonló nagyságrendben értékesítenek gyártmányokat.

A csoporthoz a névadó Volkswagen mellett az Audi, a Bentley, a Bugatti, a Lamborghini, a Porsche, a Seat és a Skoda autómárka, valamint a Ducati sportmotorkerékpár tartozik, és saját márkájú haszonjárművei mellett a Scania és a MAN tehergépjárműveket is a Volkswagen gyártja.

Kulcsszavak: autógyár, koronavírus, volkswagen, Volkswagen Csoport, wolfsburg
 
Megugrott tavaly a csehországi autógyárak forgalma Megugrott tavaly a csehországi autógyárak forgalma 20 éves az Audi Hungaria - Stratégiai együttműködési megállapodás a magyar kormánnyal 20 éves az Audi Hungaria - Stratégiai együttműködési megállapodás a magyar kormánnyal A Renault visszahív 15 ezer eladás előtt álló járművet A Renault visszahív 15 ezer eladás előtt álló járművet Minden eddiginél korábban elért mérföldkő – Már egymillió ŠKODA készült az idén Minden eddiginél korábban elért mérföldkő – Már egymillió ŠKODA készült az idén A spanyol kormány visszakéri a VW-csoporttól a környezetbarát autók vásárlásához nyújtott támogatást A spanyol kormány visszakéri a VW-csoporttól a környezetbarát autók vásárlásához nyújtott támogatást
 
A koronavírus miatt hétfőn leáll a termelés a győri Audi gyárban

A koronavírus miatt hétfőn leáll a termelés a győri Audi gyárban

2020. március 17.
A koronavírus-járvány elleni védekezés miatt kialakult nemzetközi helyzet és az alkatrészellátásban mutatkozó bizonytalanság miatt a tervek szerint hétfőtől leáll a termelés az Audi Hungaria Zrt. győri gyárában is.
Részletek

A koronavírus miatt hétfőn leáll a termelés a győri Audi gyárban

A közlemény szerint a Volkswagen konszern legtöbb telephelyén felfüggeszti a termelést, ami érinti az Audi AG ingostadti, neckarsulmi, brüsszeli, mexikói és győri telephelyeit is.

A vállalat az üzemi tanáccsal és a Volkswagen konszernnel egyetértésben azt tervezi, hogy a termelést a telephelyeken szervezett és ellenőrzött formában a hét végéig leállítja.

A közlemény idézi Peter Kösslert, az Audi AG termelésért és logisztikáért felelős igazgatótanácsi tagját, az Audi Hungaria Zrt. felügyelőbizottságának elnökét, a nemzetközi válságstáb vezetőjét, aki szerint már eddig is számos intézkedést hoztak annak érdekében, hogy megóvják munkavállalóik egészségét.

A koronavírus miatt hétfőn leáll a termelés a győri Audi gyárban
Kulcsszavak: Audi Hungaria, autógyár, győr, koronavírus
 
Bevezették a Ferrari részvényeit a milánói tőzsdére Bevezették a Ferrari részvényeit a milánói tőzsdére Kvasinyban elkészült az 500 ezredik Škoda Yeti Kvasinyban elkészült az 500 ezredik Škoda Yeti A koronavírus miatt hétfőn leáll a termelés a győri Audi gyárban Szeptemberben is folytatódott a BMW Group értékesítési sikertörténete Új prémium kategóriás Volkswagen modell a kínai piacra Új prémium kategóriás Volkswagen modell a kínai piacra Megkezdődött az új Audi A3 Cabriolet sorozatgyártása az Audi Hungariánál Megkezdődött az új Audi A3 Cabriolet sorozatgyártása az Audi Hungariánál
 

Találatok száma: 11818 Megjelenítve: 201 - 210