Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 805 Megjelenítve: 281 - 290
Megszerezte ötödik győzelmét Tim Gábor

Megszerezte ötödik győzelmét Tim Gábor

2016. augusztus 22.
Tim Gábor a Skoda Octavia Cup pénteki időmérésén a csalódást jelentő 5. rajthelyet szerezte meg, de már akkor tudta a csapata és persze a pilóta is, hogy az autóval valami baj van.
Részletek

Megszerezte ötödik győzelmét Tim Gábor

Az Apex-es szerelők egész éjjel dolgoztak az autón, és kicserélték azokat az alkatrészeket, melyek miatt az autó lassulása történhetett. Mivel a verseny előtt nem volt már edzési lehetőség, csak bizakodni lehetett abban, hogy megtalálták a hiba okát.

Tim jól kapta el a rajtot, és már a második helyen autózott a futam elején. Sokáig nyomás alatt tartotta Miachel Vorba-t, és végül hibára késztette. Figyelnie kellett hátra is, hisz bajnoki riválisa, a szintén cseh Tomas Pekar közvetlen mögötte autózott, sőt, a mezőny egyetlen amerikai pilótája, August Macbeth nagyon közel került hozzá.

Tim Gábor átvette a vezetés a futam felénél, és az utolsó körökig vezetett, amikor Vorba szélárnyékból kibújva visszavette a vezetést. A magyar pilóta nem engedte a cseh kiválóságot megszökni, és az utolsó előtti körben visszavette az első helyet.

Tim az első helyen ért célba, és ezzel már az idei ötödik győzelmét szerezte meg a Skoda Octavia Cup hetedik futamán. A bajnokságot továbbra is vezeti, előnye már 29 pont. A hétvége második futama vasárnap délután kezdődik, amikor a fordított rajtrács miatt Tim a mezőny közepéről várja a rajtot.

Megszerezte ötödik győzelmét Tim Gábor

"Nagyon csalódott voltam az időmérés után, folyamatosan gondunk volt a kuplunggal, ami ezeknél a DSG váltóknál szinte lehetetlen. Tudjuk, hogy nem a csapat hibázott, és azt is tudjuk, hogy mi lehet a hiba forrása, de ezt majd a kupa szervezőinek kell megoldani. A srácok mindent kicseréltek, amivel javítani lehetett a helyzeten, és ez sikeres volt. Sokkal jobb volt az autó a versenyen. Az hogy ma győzni tudtam, ennek is köszönhető, nagyon nagy hálával tartozom a szerelőknek, egész éjjel talpon voltak. Remélem a győzelemmel sikerült meghálálni ezt" - nyilatkozta Tim a futam után.

Kulcsszavak: Autós Gyorsasági OB, autósport, Skoda Octavia Cup, Slovakiaring, tim gábor
 
Nagy Norbert elsősége Nagy Norbert elsősége A kampány felére összeadták a rajongók Tim Gábor költségvetését A kampány felére összeadták a rajongók Tim Gábor költségvetését Abszolút győzelem a Borsodnádasd Rallye-n! Abszolút győzelem a Borsodnádasd Rallye-n! Együtt száll versenybe a BMW Motorsport és a Shell Együtt száll versenybe a BMW Motorsport és a Shell A CUPRA két csapattal működik együtt a WTCR2019-ben A CUPRA két csapattal működik együtt a WTCR2019-ben
 
Korai bajnokavatás? A Hankook Racer Cup mezőnye a Slovakiaringen folytatja

Korai bajnokavatás? A Hankook Racer Cup mezőnye a Slovakiaringen folytatja

2016. augusztus 19.
Egy hosszabb nyári pihenő után ül újra autóba a Hankook Racer Cup mezőnye, nem is akárhol, debütáló helyszínére, a Slokaviaringre tér vissza.
Részletek

Korai bajnokavatás? A Hankook Racer Cup mezőnye a Slovakiaringen folytatja

A nyári szünetet követően mindenki várakozásokkal telve érkezik az egyik leghosszabb és leggyorsabb pályára. A kétfutamos hétvégét Báldi Gergő egy magabiztos előnnyel várja, amit ha jól oszt be illetve újabb értékes pontokkal gyarapít, akár bajnok is lehet!

Az áprilisi nyitó versenyt a WTCC, Túraautó Világbajnokság betétfutamaként rendezték, most azonban az magyar Autós Gyorsasági Országos Bajnokság viadalaként rajtolnak. A márkakupa negyedik hétvégéjén a mezőny ismét a Slovakiaringre látogat, ahol két versenyen teljesít.

Már az előző hétvégéken is látszott, hogy nagyon kiegyenlítettek a viszonyok, ami egy olyan pályán, mint a Slovákiaring, még inkább kiütközik. A szlovákiai pálya nem tartozik a könnyű helyszínek közé, még a profi versenyzők is az egyik leggyorsabb és leghosszabb pályaként tartják számon, ahol jól használható a szélárnyék. Ennek köszönhetően pedig, még jobban kiegyenlítődnek az erőviszonyok. Nehéz megjósolni, hogy mi várható, hiszen már előfordult olyan, hogy valaki nem sokkal a vége előtt a hatodik helyről nyerte meg a versenyt.

Korai bajnokavatás? A Hankook Racer Cup mezőnye a Slovakiaringen folytatja

Nyilván a Lotusok versenyében a szlovák versenyzők élvezhetik a hazai pálya adta előnyöket, így a bajnoki pontverseny élén álló György Anett lesz nehezebb helyzetben, de ismerve a magyar hölgyet nem fogja könnyen adni a győzelmet.

A Swiftek viadalában pedig teljesen kiszámíthatatlan, hogy hogyan alakulnak a helyezések. Az idei nyitó futamokat Báldi Gergő húzta be, azonban most Boldizs Bence is rajthoz áll, aki többször borsot tört már a bajnoki címre hajtó Báldi orra alá. Nem szabad elfelejtkeznünk az újoncokról sem, hiszen az abszolút „zöldfülűként” induló Pap Viktor már a debütáló hétvégéjén dobogóra állhatott, csakúgy, mint a másik újonc László Martin a Pannóniaringen. A ralis múlttal rendelkező Maricsek Miklós is az ostffyasszonyfai pályán mutatkozott be, és rajta egyértelműen látszott, hogy gyorsan beilleszkedett a versenysorozatba, így ismét egy nagyon izgalmas versenynek nézünk elébe!

Ami pedig a bajnokságot illeti: Báldi Gergő toronymagasan vezet -170 pontjával áll az élen-, már most nagyon közel került a bajnoki címhez, így ha sikerül mindkét győzelmet bezsebelnie, akár a magyar bajnokként térhet haza. Őt a második helyen, a 118 pontos Kismarty- Lechner Gábor követi. A mezőny többi tagja azonban mindent megtesz, hogy ez ne legyen így.

És amit már most tudni lehet, hogy a záró hungaroringi hétvégére az idei legnagyobb létszámmal rajtol a Hankook Racer Cup mezőnye. A mostani két futamon, szombat kora délután és vasárnap délelőtt küzdenek a bajnoki pontokért!

Korai bajnokavatás? A Hankook Racer Cup mezőnye a Slovakiaringen folytatja

Kulcsszavak: Autós Gyorsasági OB, autósport, Hankook Racer Cup, Slovakiaring
 
Korai bajnokavatás? A Hankook Racer Cup mezőnye a Slovakiaringen folytatja Malajziai Nagydíj - Vettel nyert, kettős Red Bull-siker Maxime Martin a DTM második hétvégéjének legeredményesebb BMW-pilótája Maxime Martin a DTM második hétvégéjének legeredményesebb BMW-pilótája Michelisz negyedik a hungaroringi fő futamon Michelisz negyedik a hungaroringi fő futamon Az ABB és a Formula-E összefog, hogy együtt alakítsák az e-mobilitás jövőjét Az ABB és a Formula-E összefog, hogy együtt alakítsák az e-mobilitás jövőjét Michael Schumachernél őssejt-beültetéssel próbálkoznak Michael Schumachernél őssejt-beültetéssel próbálkoznak
 
Szlovákiában folytatja Tim Gábor

Szlovákiában folytatja Tim Gábor

2016. augusztus 17.
Tim Gábor karrierje legnehezebb szezonját teljesíti, ami természetes is, hisz a háromszoros magyar bajnok autóversenyző ebben az évben kapta meg a lehetőséget, hogy egy nemzetközi márkakupában mutassa meg tehetségét.
Részletek

Szlovákiában folytatja Tim Gábor

A Skoda Octavia Cup a negyedik helyszínre látogat el, a hétvégén a Slovakiaring-en csap össze a mezőny. Az a mezőny, amit jelenleg ural Tim Gábor, hisz 22 pontos előnnyel vezeti a bajnokságot. Hozzá kell tenni, hogy előnye csökkent, ami főleg a rendkívül szűkös anyagi háttérnek, és a tesztek hiányának köszönhető.

Az Apex Racing pilótája az eddigi hat futamból (minden helyszínen két versenyt rendeznek) négyet megnyert, de továbbra is ezen a szinten kell teljesítenie, ha meg akarja tartani a bajnokság vezető pozícióját.

A Slovakiaringen pénteken rendezik az időmérést, majd szombaton és vasárnap is egy verseny vár a közel 20 fős mezőnyre.

"Új fejlesztések érkeznek a kocsihoz, melyet a kupa szervezői küldtek, ezeket még ki kell tesztelnünk. Ebben nagy a hátrányunk, főleg a cseh pilótákkal szemben, hisz Ők sokkal hamarabb jutnak mindenhez. Persze, aki megteheti, az le is teszteli az újdonságokat. Az autó erősebb és jobban irányítható lesz, ez nem fog gondot okozni, gyorsan alkalmazkodom, de persze a beállításokat hozzá kell ehhez igazítanunk. Erre lesz kis időnk csütörtökön. Nagyon várom a hétvégét, mert szeretem ezt a pályát, gyors, de mégis technikás. Szeretném az előnyömet legalább megtartani, de titkon bízom abban, hogy akár növelhetem is. Az utolsó hétvége majd a csehországi Brno pályán lesz, az az ellenfeleimnek ismét hazai pálya, oda kelleni fog az előny." - nyilatkozta Tim a hétvégi megmérettetés előtt.

Szlovákiában folytatja Tim Gábor

Kulcsszavak: Apex Racing Team, autósport, Skoda Octavia Cup, Slovakiaring, tim gábor
 
Ingram összetörte az autóját, Suborits duplázott a BuildIT Ózd‐Salgó Virtuális Rally‐n! Ingram összetörte az autóját, Suborits duplázott a BuildIT Ózd‐Salgó Virtuális Rally‐n! Szlovákiában folytatja Tim Gábor Lévai Zoltán Magyar Bajnok, Tim Gábor RCM CUP Bajnok! Szlovákiában folytatja Tim Gábor Az Alfa Romeo 4C a FIA Túraautó-világbajnokság biztonsági autója Africa Race - Kiengedték a kórházból Bunkoczi Lászlót Africa Race - Kiengedték a kórházból Bunkoczi Lászlót Szlovákiában folytatja Tim Gábor Dakar 2015 - Három autóval áll rajthoz az UNIQA Sandlander Team
 
Sorozatban a harmadik győzelmét aratta abszolútban az FRT Kupában Vincze Marci

Sorozatban a harmadik győzelmét aratta abszolútban az FRT Kupában Vincze Marci

2016. augusztus 15.
A szécsényi pilóta új navigátorral teljesítette az augusztus 13.-ai fordulót és az eddigi ellenfelei mellett egy új, versenyen kívül induló riválissal is meg kellett küzdenie.
Részletek

A szécsényi pilóta új navigátorral teljesítette az augusztus 13.-ai fordulót és az eddigi ellenfelei mellett egy új, versenyen kívül induló riválissal is meg kellett küzdenie.

Vincze Marci:

Szedő Csabi egyéb elfoglaltsága miatt nem tudta vállalni a hétvégi szereplést, ezért új navigátorral vágtam neki az 5. fordulónak. Szauter Zita ült a jobb 1-ben, ami számomra azért érdekes, mert még pályafutásom során egyetlen alkalommal sem versenyeztem női navigátorral.  Zita egyébként remekül helyt ált, gyorsan felvette a ritmust, szóval nem lehet okom panaszra.

Sorozatban a harmadik győzelmét aratta abszolútban az FRT Kupában Vincze Marci

A Mitsubishi remekül működött, ami meg is látszott az időkön: sikerült az összes futamot megnyernünk és magabiztos győzelmet arattunk, pedig erős volt a kategóriánk, 5-6 Mitsubishit és Subarut sikerült magunk mögé utasítanunk.

A hétvégi derbi érdekessége volt, hogy elhoztak egy 650 lóerős Ferrarit, igaz csak versenyen kívül indultak vele pár felfutás erejéig, de valami brutális az az autó, még nézni is jó volt. Az első két körben autózott, akkor sikerült megmérkőznünk vele. Az első alkalommal 3 másodperccel, míg másodjára körülbelül 0.5-0.7 másodperccel voltunk jobbak. Sajnálom, hogy a harmadik körre vége szakadt a csatának, pedig még új gumikkal is készültünk. Talán majd legközelebb. Sikerült újra nyernünk, az autó, a navigátor és szerviz kiváló volt és a rendező is tökéletes munkát végzett, úgyhogy már most várom a következő, szeptemberi fordulót!

Kulcsszavak: autósport, Maricsek Racing Team, Vincze Marci
 
Kiss Norbi mind a négy futamot megnyerte Spielbergben Kiss Norbi mind a négy futamot megnyerte Spielbergben José María López a Formula-E-ben folytatja José María López a Formula-E-ben folytatja Célban a homokdűnék között! Célban a homokdűnék között! Sorozatban a harmadik győzelmét aratta abszolútban az FRT Kupában Vincze Marci Peugeot 208 T16 Pikes Peak: kilónként egy lóerővel tör a fellegekbe! Kris Meeke és Paul Nagle megszerezték a Citroën C3 WRC első győzelmét! Kris Meeke és Paul Nagle megszerezték a Citroën C3 WRC első győzelmét!
 
Három MINI ALL4 Racing versenyautó áll rajthoz a 2016-os FIA Cross Country Világkupa magyarországi futamán

Három MINI ALL4 Racing versenyautó áll rajthoz a 2016-os FIA Cross Country Világkupa magyarországi futamán

2016. augusztus 12.
Az augusztus 11-14. között megrendezett, összesen 675 kilométer hosszú forduló etapjain a finn Mikko Hirvonen, a tengerentúli Bryce Menzies és a holland Erik van Loon vezeti a brit kisautó-gyártó versenygépeit.
Részletek

Három MINI ALL4 Racing versenyautó áll rajthoz a 2016-os FIA Cross Country Világkupa magyarországi futamán

2016-ban immáron tizenhatodik alkalommal írták be a szervezők az FIA Cross Country Világkupa versenynaptárába a Hungarian Baja négy napon át tartó megmérettetését, amelynek idén augusztus 11-14. között ad otthont Veszprém környéke. A csütörtöki gépátvétel után a verseny augusztus 12-én, pénteken veszi kezdetét: miután az indulók felvonulnak a megyeszékhely Óváros terén, elrajtol az első, 10,3 kilométer hosszú speciális szakasz, amely során a versenyzők egy rendkívül látványosra összeállított pályán versenyeznek majd az idővel.

A szombati második szakasz rajtsorrendjét a pénteki első etap időeredménye határozza meg, a verseny harmadik napja ráadásul két szakaszt is tartogat a rajongóknak. Augusztus 14-én, vasárnap az összesen 675 kilométer hosszú versenytáv utolsó kilométereivel néznek majd szembe a csapatok a Bakony-hegység lábánál, a magyarországi futam negyedik, utolsó etapján.

Az augusztus 11-14. között megrendezett megmérettetésen három MINI ALL4 Racing versenyautó áll majd rajthoz. Az 1-es rajtszámú kisautó volánjánál az egyesült államokbeli Bryce Menzies és navigátora, a szintén tengerentúli Peter Mortensen ül majd, akik az X-raid csapat színeiben ismét a brit kisautó-gyártó rali-technológiájával kívánják megkoronázni sokéves versenytapasztalatukat. A finn Mikko Hirvonen és másodpilótája, a francia Michel Périn az X-raid csapat 2-es rajtszámú MINI ALL4 Racing versenyautójával gurul majd a magyarországi felvonás rajtrácsára, hogy már az első naptól kezdve padlóig nyomják a gázt – nem csupán a futamgyőzelem, hanem a MINI ALL4 Racing versenytechnológiájának Dakar Rali előtti tesztelése és finomhangolása érdekében is.

Három MINI ALL4 Racing versenyautó áll rajthoz a 2016-os FIA Cross Country Világkupa magyarországi futamán

A holland versenypáros, Erik van Loon és Wouter Rosegaar rövid szünet után tér vissza a tereprali sűrűjébe, ezúttal az 5-ös rajtszámú MINI ALL4 Racing volánjánál. A hatalmas Dakar-tapasztalattal rendelkező duó meglátásait és fejlesztési ötleteit nagy tiszteletben tartják az X-raid csapat tervezőmérnökei, és mint ilyen, a Hungarian Baja újabb lehetőséget biztosít az istállónak a Dakar Ralira való intenzív felkészülés előtt.

A sziklákkal, bukkanókkal és vízátfolyásokkal tarkított magyarországi futam murvás terepe az FIA Cross Country Világkupa kivétel nélkül minden indulóját próbára teszi, a MINI ALL4 Racing csapatai azonban felkészülten és várakozásokkal tekintenek a négy napos versenyhétvége elé – kiváltképp az X-raid csapat tapasztalt mérnökei és szerelőbázisa, a világhírű versenytechnológiát fejlesztő szakemberek ugyanis már a 2017-es Dakar Ralira koncentrálnak, ahol a siker kulcsát a teljesítmény és a megbízhatóság verhetetlen párosa jelenti.

A 2016-os FIA Cross Country Világkupa magyarországi futamával kapcsolatos bővebb információkért kérjük, látogasson el a www.hungarianbaja.com weboldalra.

Három MINI ALL4 Racing versenyautó áll rajthoz a 2016-os FIA Cross Country Világkupa magyarországi futamán
Kulcsszavak: autósport, Hungarian Baja, MINI ALL4 Racing
 
Super Racing Festival - Michelisznek és Kiss Norbertnek is hiányoznak a szurkolók Super Racing Festival - Michelisznek és Kiss Norbertnek is hiányoznak a szurkolók Megszerezte ötödik győzelmét Tim Gábor Megszerezte ötödik győzelmét Tim Gábor A jó szereplést Pécsett is folytatná a Citroën Rally Team Hungary csapata! A jó szereplést Pécsett is folytatná a Citroën Rally Team Hungary csapata! Michelisz Norbert ötödik lett az első futamon Makaóban Michelisz Norbert ötödik lett az első futamon Makaóban Michelisz második, Tarquini nyert a WTCR Hungaroringi futamán Michelisz második, Tarquini nyert a WTCR Hungaroringi futamán
 
Három helyszínen is bizonyítanának a hétvégén a 220 Volt H-Moto Team versenyzői

Három helyszínen is bizonyítanának a hétvégén a 220 Volt H-Moto Team versenyzői

2016. augusztus 11.
Újabb nehéz, de remélhetőleg sikerekkel teli hétvége vár Magyarország legnagyobb gyorsaságimotoros csapatára.
Részletek

Három helyszínen is bizonyítanának a hétvégén a 220 Volt H-Moto Team versenyzői

A 220 Volt H-Moto Team ezúttal valamennyi korosztályban pályára gurul, ráadásul nagyon komoly nemzetközi megmérettetéseken szeretnék bizonyítani, bárhol megállják a helyüket. Györfi Alen az IDM asseni futamain szeretne a legjobbak közé kerülni, míg Kovács Bálint a Moto GP mezőnye előtt végezne minél előbb az ADAC KTM kupában. A legkisebbek is motorra pattannak, hiszen Dunaszerdahelyen rendezik meg a MAMS Kispályás és Utánpótlás Bajnokság ötödik fordulóját.

A 220 Volt H-Moto Team korábbi Európa-bajnoka, Györfi Alen ezúttal nem az Alpok Adria sorozatban áll rajthoz, hanem a motorsport Mekkájában, Assenben indul az IDM hétvégi versenyén. A Superstock 600-ban induló motorosnak idén ez már a második megmérettetése lesz a német bajnokságban, ugyanis a nürburgringi hétvégén a technikai gondjai ellenére mindkét futamon a legjobb tízben végzett – 9. és 10. lett –, és most ezeken az eredményeken szeretne tovább javítani.

– Nem ismeretlen előttem a legendás aszfaltcsík, ugyanis a Superstock 1000-es világkupa futamokon többször is versenyeztem már itt, sőt, első évemben majdnem itt szereztem meg az első pontjaimat is. Nagyon komoly erőpróba vár rám, ezért az elmúlt héten teszteltem a Hungaroringen, hogy az előző versenyen tapasztalt gondok ezúttal ne jöhessenek elő. A Yamaha tökéletes állapotban van, akárcsak én, így bizakodva várom a hétvégét. Célom, hogy a népes mezőnyben ezúttal a legjobb ötbe odaérjek. Ahogy nézegettem az időjárási előrejelzéseket, most száraz versenyre kell készülnünk – jelentette ki Györfi Alen.

Három helyszínen is bizonyítanának a hétvégén a 220 Volt H-Moto Team versenyzői

Kovács Bálint nem akárkik előtt bizonyíthatja tehetségét ezen a hétvégén, ugyanis a gyorsaságimotoros-világbajnokság osztrák versenyének betétfutamán áll rajthoz az ADAC KTM kupában. Az ifjú tehetség ennek megfelelően nagyon készül a megmérettetésre, az elmúlt hétvégén tesztelt is a Red Bull Ringen, ahol bizonyos beállítások kipróbálása mellett több versenyszimulációt is sikeresen végrehajtott. Jelenleg összetettben a 9. helyen áll, de mindössze 28 pont a hátránya az élen álló motorossal szemben.

– Kifejezetten jól éreztem magam a spielbergi pályán, aminek könnyű a vonalvezetése, így a teszten már a második felmenetelnél a beállításokkal tudtunk foglalkozni. Szinte egész nap motorozhattam, lépésről lépésre haladtunk előre, több versenyszimulációt is végrehajtottunk, így elmondható, minden szinten felkészültem a hétvégére. A célom egyértelműen az, hogy a két futamon az eddigi legjobb helyezésemet, a hatodikat felülmúljam, és összetettben előrelépjek a legjobb hat közé. Mivel nincs szabadedzésünk, azonnal a maximumot kell majd az időmérőn nyújtanom. Nagyon feldob, hogy a világ legjobbjai előtt versenyezhetek, ahogyan az is, hogy rengeteg néző fog minket is buzdítani – fogalmazott Kovács Bálint.

A legkisebbek is motorra pattannak, hiszen Dunaszerdahelyen rendezik meg a MAMS Kispályás és Utánpótlás Bajnokság ötödik fordulóját. Vincze Hanna (PW50 Speciál) és Kakuszi Ádám (SSP300) az összetett éllovasaként kezdi a hétvégét, míg a mezőny legfiatalabb tagja, Szilárd Zalán (PW50) a hetedik helyen várja a folytatást. Idén már versenyeztek a fiatalok Dunaszerdahelyen, és abban bíznak, hogy az akkori eredményeiket – Hanna egy első és egy második, Ádám két negyedik, míg Zalán egy 8. és 9. helyet ért el – képesek lesznek megismételni vagy felülmúlni.

Három helyszínen is bizonyítanának a hétvégén a 220 Volt H-Moto Team versenyzői

– Nagyon örülök annak, hogy a legifjabb versenyzőink már az első közös évünkben ilyen sikereket érnek el, hiszen Hanna és Ádám is az összetett éllovasaként várja a dunaszerdahelyi hétvégét, míg a hatéves Zalán máris a kategóriája középmezőnyében található. Egyértelmű célunk, hogy megőrizzék a bajnokságban a helyeiket. Nagyon komolyan edz mindegyikük, ráadásul a felnőtt versenyzőink, Bódis Ricsi, Györfi Alen és Kis Viki is rengeteget foglalkoznak velük, ami a pályán nyújtott teljesítményükön már egyre jobban meglátszik. Nincs rajtuk nyomás, hiszen semmilyen eredményességgel kapcsolatos elvárást nem támasztottunk velük szemben, azt szeretnénk, ha megmaradnának a sportágon belül. Bízom abban, hogy ez a fajta munkamódszer eredményekhez vezet, aminek nemcsak a mi csapatunk, hanem a teljes magyar utánpótlás motorsport is a hasznát veszi – közölte Kelemen Krisztián, a 220 Volt H-Moto Team tulajdonosa.

Kulcsszavak: Györfi Alen, H-MOTO, motorsport
 
Brillíroztak a Hondák a FIM EWC-n és a WTCR-ben Brillíroztak a Hondák a FIM EWC-n és a WTCR-ben Három helyszínen is bizonyítanának a hétvégén a 220 Volt H-Moto Team versenyzői Gyutai Adrián: „Nagyon fontos lesz a jó rajthely” Három helyszínen is bizonyítanának a hétvégén a 220 Volt H-Moto Team versenyzői A BMW Motorrad folytatja motorsport stratégiájának átszervezését Gyutai Adrián: „Titkos vágyam a legjobb tíz között végezni” Gyutai Adrián: „Titkos vágyam a legjobb tíz között végezni” Három helyszínen is bizonyítanának a hétvégén a 220 Volt H-Moto Team versenyzői Bizonyítani szeretne a hétvégi aragóni futamon a BMW Racing Team Toth mindkét versenyzője
 
Ifjabb Tóth: jó és rossz hírek

Ifjabb Tóth: jó és rossz hírek

2016. augusztus 01.
A jó hír, hogy az ifjabb Tóth János, Szőke Tamás kettős nyert három gyorsasági szakaszt (a tízből), versenyben volt a győzelemért, hatalmas és látványos csatát vívott a bajnoki címvédő Herczig Norberttel, és a hetedik szakaszig vezetett az abszolútban a Fehérvár-ralin.
Részletek

        Ifjabb Tóth: jó és rossz hírek

A rossz hír, hogy a nyolcadik szakaszt végig defekttel teljesítette, a kilencediken pedig megcsúszott egy murvás felhordáson, egyenesen neki egy kőtalapzatnak, ami kiütötte a Peugeot 208 T16 R5 jobb hátsó futóművét, így a hétszeres abszolút bajnok kiesett a versenyből. A második helyről.

De ne szaladjunk ennyire előre!

A Peugeot Total Hungária Rallye Team kettőse parádésan kezdte a hosszúnak ígérkező napot, már az első kör után vezetett a versenyben, s még biztatóbb volt, hogy „Janika” azt mondta: az autó nagyon kezes, jól érzi magát vele a pályákon. Ekkor még két kör volt hátra, és a Peugeot-pilóta magabiztosan autózott. Olyannyira, hogy a második körről is elsőként tért vissza a szervizparkba.

„Helyenként sokat kockáztatunk, de ezúttal nem bánom, mert jó a ritmusunk, jó vezetni a 208-ast, és jó érzés az is, hogy kicsit feszegetjük a határokat” – mondta ifjabb Tóth, amihez Szőke csak annyit tett hozzá, hogy szívesebben versenyezne most Dániában, vagy egyenesen az Északi sarkon, mert a forró versenyautóban majd megsült a lába.

Következett az utolsó kör – immár az eddigi három helyett négy gyorsaságival. A mindent eldöntő szakaszokkal.

A hetediket kiválóan vette a páros, a nyolcadik előtt azonban kellemetlen meglepetés érte.

Ifjabb Tóth: jó és rossz hírek

„Már a rajtzónában álltunk, amikor szólt Botka Dávid, hogy a jobb első kerekünk leeresztett. Pedig nem sokkal korábban ellenőriztük, még csökkentettem is a guminyomást. Akkor minden rendben volt, a rajt előtti pillanatokban azonban lapos volt a kerekünk. Csak arra maradt idő, hogy fújjak bele egy kis levegőt, és már indultunk is. Körülbelül a szakasz feléig kitartott az abroncs, onnantól azonban felnin mentünk” – mondta Szőke, s a történtek fényében szinte csoda, hogy alig több, mint 24 másodpercet veszített a páros a defekttel, amivel a második helyre csúszott vissza.

Lehetett volna rosszabb is… Sajnos lett is – rögtön a következő szakaszon.

„Valamivel gyorsabban érkeztünk abba az ominózus kanyarba, mint az előző körben, későn láttam meg a murvás felhordást, amelyen megcsúszott az autó… – idézte fel a történteket ifjabb Tóth. –   Nekicsúsztunk egy betontalapzatnak, ami kiütötte a jobb hátsó futóművet. Nagyon sajnálom, mert a Peugeot beállításai tényleg elképesztően jól sikerültek, remekül lehetett irányítani az autót, a csúszós aszfaltfelületen is nyugodt maradt a hátulja. Gumit is jól választottunk, szóval minden adott volt a sikerhez. Sajnálom, hogy végül nem jött össze…”

Jó hír, hogy mostantól további aszfaltos futamok jönnek, amelyeken ifjabb Tóth és Szőke – akiknek a jelek szerint nagyon fekszik ez a talajtípus – remélhetőleg újra a győzelemért harcolhat.

Ifjabb Tóth: jó és rossz hírek
 
Kulcsszavak: autósport, ifjabb Tóth János, Peugeot Total Hungária Rallye Team, Rallye
 
Mattias Ekström a FIA Rallycross Világbajnoka Mattias Ekström a FIA Rallycross Világbajnoka Ifjabb Tóth: jó és rossz hírek Kiss Norbi kétszer is a dobogón, Beni hatalmas balesetet szenvedett szombaton Zolderben Magyar siker a hétvégi kamion EB futamain Magyar siker a hétvégi kamion EB futamain ifj. Ficza Ferenc a TCR International Series-ben folytatja! ifj. Ficza Ferenc a TCR International Series-ben folytatja! Michelisz Norbi bemutatja a WTCC Hungaroring pályát Michelisz Norbi bemutatja a WTCC Hungaroring pályát
 
A Dunlop csapatok németországi WEC-győzelmei, dobogós helyei

A Dunlop csapatok németországi WEC-győzelmei, dobogós helyei

2016. július 30.
A Dunlop csapatai újabb nagyszerű sikerként könyvelhetik el az endurance világbajnokság, vagyis a FIA World Endurance Championship (WEC) hétvégén, Németországban rendezett negyedik futamán elért eredményüket, hiszen rengeteg pontot sikerült szerezniük.
Részletek

A Dunlop csapatok németországi WEC-győzelmei, dobogós helyei

A Dunlop csapatai szombaton a négy kategóriában összesen három pole pozíciót szereztek, majd a futamokon három győzelmet és hat dobogós helyezést söpörtek be.

LMP1 privát csapatok

Imperatori, Kraihamer és Tuscher 13-as számú Rebellion R-One-ja ért be elsőnek; ugyan pole pozícióból indultak, a siker egyáltalán nem volt garantált a futam első két órájában, hiszen a Rebellion Racing csapat másik autója és a ByKolles csapat szintén Dunlop abroncsokkal felszerelt CLM-je is vezető pozícióba került. Később a két Rebellion-autó felváltva vezetett, míg a 13-as autó a testvérautójánál, a 12-es Rebellionnál fellépett motorprobléma miatt előnyhöz jutott a futam végén. A Le Mans-i győzelemmel szerzett dupla pontokkal a 12-es Rebellionnak még mindig óriási a pontelőnye.

LMP2

Az első helyről induló 26-os G-Drive Racing csapat szoros küzdelemben sokáig vezetett és ők futották a legjobb köridőt is, az Oreca váltóproblémája miatt azonban kiestek, így 178 körből összesen 15-ben már a Strakka Racing csapata került az élre. A verseny utolsó félórájában a Strakka Racing versenyzője, Johnny Kane 34 másodperc előnyt szerzett, végül azonban lemaradt, így a Gibsonnal – mindössze 0,071 másodperces különbséggel – csak a negyedik helyre került.

A Dunlop csapatok németországi WEC-győzelmei, dobogós helyei

Az élmezőny legjobbjának az utolsó 89 körben vezető Le Mans-i győztes, a 36-os Signatech Alpine csapat bizonyult a Menezes, Lapierre, Richelmi triónak köszönhetően. Utánuk az RGR Sport by Morand csapat Ligier-je következett 16 másodperc lemaradással; az autónak végig sikerült tartania lendületes, egyenletes tempóját. A verseny hat leggyorsabb pilótája mind az LMP2 kategória versenyzői közül került ki, akik öt különböző csapat színeiben versenyeztek, négy különböző autó volánja mögött (Oreca, Alpine, Gibson és Ligier – mindegyik Dunlop abronccsal felszerelve). A bajnokságban így a Signatech Alpine csapat vezet az RGR Sport by Morand előtt, a harmadik pedig jelenleg a G-Drive Racing.

LMGTE


Az LMGTE Am kategória győztese a Dalla Lana, Lauda és Lamy vezette 98-as Aston Martin lett – a szezon első négy futama során ez már a második győzelmük. A csapat a futam félidejénél vette át a vezetést, behozva ezzel a lemaradást, melynek köszönhetően félperces előnnyel végeztek a kategória második csapata előtt. Az LMGTE Pro kategóriában a 95-ös Aston Martin Vantage volánja mögött Nicki Thiim és Marco Sørensen 170 körből 83-at vitt, de pozíciójukat a virtuális safety car idején vesztett idő miatt nem tudták tartani. A csapat végül a harmadik helyre került, hat dobogós helyezést és ezen belül két első helyezést biztosítva ezzel az Aston Martin/Dunlop csapatnak a négy futamon. A 95-ös rajtszámú autó (LMGTE Pro kategória) harmadik – mindössze öt ponttal lemaradva az első csapat mögött –, testvérautója pedig 97-es rajtszámmal az ötödik helyen áll a tabellán. A 98-as autó (LMGTE Am kategória) jelenleg második.

A Dunlop csapatok németországi WEC-győzelmei, dobogós helyei

Mike McGregor, a Dunlop teszteléssel és pályával kapcsolatos feladatokért felelős vezetője a következőket nyilatkozta:

„A WEC bajnokságon való részvétel mindig hatalmas sikert jelent: csapataink mind a négy kategóriában fantasztikusan teljesítettek a mai nap során. Nagy öröm volt ismét a dobogón látni az RGR csapat Ligier-jét a silverstone-i győzelem után, de az Alpine lendületes, egyenletes előrehaladásával kétség nélkül kiérdemelte az első helyet. Sajnálom, hogy a G-Drive/Jota az időmérőn és a verseny során mutatott teljesítménye sem volt elég az eredményességhez, a Strakka viszont lenyűgöző volt a hétvégén, sikerült újra visszakerülniük a körforgásba. A ByKolles csapat élre törése szintén óriási pozitívum, érdekes lesz majd látni, ahogy az év hátralévő részében kibontakozik az LMP1-kategória privát csapatai közötti hármas küzdelem. Nagyon örülök, hogy immáron másodszorra győzhettünk az Aston Martin csapattal. Nem könnyű belevágni egy új projektbe, az egyre újabb és újabb pozitív eredmények azonban rendkívül megnyugtatóak.”

Kulcsszavak: autósport, Dunlop, németország, World Endurance Championship
 
Rohamosan csökken az elektromos autók ára Németországban Rohamosan csökken az elektromos autók ára Németországban A Dunlop csapatok németországi WEC-győzelmei, dobogós helyei Belgiumban A Citroen Racing A Dunlop csapatok németországi WEC-győzelmei, dobogós helyei Dakar 2013 - Sebestyénék a 86., Pócsikék a 88. helyen Ayrton Senna egy máig velünk élő legenda Ayrton Senna egy máig velünk élő legenda Csuti győzelmével zárult a 2017-es Hankook Racer Cup idénye Csuti győzelmével zárult a 2017-es Hankook Racer Cup idénye
 
A Toyota elsöprő győzelmet aratott a 2016-os Selyemút Rallyn

A Toyota elsöprő győzelmet aratott a 2016-os Selyemút Rallyn

2016. július 29.
Július 24-én Pekingben célba ért az ultra kemény hosszú távú autóverseny, a 2016-os Selyemút Rally mezőnye. A Toyota autókkal versenyző csapatok végeztek a sorozatgyártású kategória első három helyén, és ezzel gyakorlatilag márkakupává változtatták a géposztályt.
Részletek

A Toyota elsöprő győzelmet aratott a 2016-os Selyemút Rallyn

A Sorozatgyártású kategória győztese az Astana Motorsport csapat, amely Toyota Land Cruiser Prado típussal versenyzett. A Toyota VDJ 200 típussal rajthoz álló Toyota Autobody gyári csapat a széria második helyén végzett. A csapatok 27 százaléka, a sorozatgyártású kategóriában indulók 71,5 százaléka Toyota szabadidőjárművekkel vágott neki a Selyemút Rallynak, így a márka magasan a legnagyobb számban képviseltette magát a rally mezőnyében A Toyota Land Cruiser és a Toyota Hilux tökéletesen helyt álltak, mint a 2016-os Selyemút Rally hivatalos járművei: a több mint 10 000 kilométeres utat egyetlen meghibásodás nélkül tették meg

A hét elején Pekingben véget ért az ultra kemény hosszú távú autóverseny, a nemzetközi 2016-os Selyemút Rally. A legendás Selyemút mentén zajló, tizenöt napos tereprallyn könnyedén diadalmaskodtak a Toyota szabadidőjárművei. A projekt eddigi legnagyobb szabású rallyjának útvonala három országhatáron ment át, a tizenöt szakasz összesen 10 734 kilométeres távon zajlott, beleértve 4105 kilométernyi, különösen kíméletlen speciál szakaszt.

A rally teljes időtartama alatt kizárólag a legendás Toyota járművekkel versenyző csapatok között folyt valódi verseny a sorozatgyártású kategória (T2) első helyéért. A futam látványosan demonstrálta a Toyota felülmúlhatatlan előnyeit a T2 csoportban. A rajttól egészen a befutóig vérre menő küzdelem folyt az Astana Motorsport és a gyári Toyota Autobody csapat között, amelynek Toyota VDJ 200-asa a második helyen ért célba a sorozatgyártású kategóriában. Szintén szélsőséges kitartásról tett tanúbizonyságot az Off Road Kazakhstan csapata és Toyota Land Cruiser 200-asuk. A Toyota összkerékhajtású modelljei évek óta magától értetődő választásnak bizonyulnak a Selyemút Rally T2 géposztályában. 2016-ban a rajthoz álló 14 csapatból 10 (71,5 %) a Toyota mellett tette le a voksát, ami gyakorlatilag márkakupává változtatta a csoportot.

A Toyota elsöprő győzelmet aratott a 2016-os Selyemút Rallyn

A Toyota Land Cruiser 155-tel versenyző Astana Motorsport (Kazahsztán) pilótái az élmezőnyben autóztak.

„Többször tettük már próbára a Toyotát élesben, versenyen. Az elmúlt 17 évben Toyota Land Cruiser 200 és Land Cruiser Prado típusokkal több, mint 50 rallyt nyertem meg. Ezek a járművek a sorozatgyártású kategória legjobbjai közé tartoznak. A Világkupán, a Dakaron vagy a Selyemút Rally tereprallykon egyaránt élvonalbeli teljesítményre képesek. Azokra a maratoni versenyekre gondolok, amelyek a teljesítmény, a tömeg és a megbízhatóság optimális egyensúlyát követelik meg a járművektől.” – avat be Denis Berezovskiy, az Astana Motorsport (Kazah Köztársaság) pilótája.

Az élvonalbeli Toyota tereptechnológiák képességeit mindennél látványosabban bizonyította a 116. számú autó legénysége, élén Jerome Pelichet-vel, akik Toyota Hiluxukkal a Super-Production kategóriában és az összesítésben egyaránt zseniálisan teljesítettek. A Raid Lynx Team az első tízben, összesítésben pedig a nyolcadik helyen végzett.

„Azért választottam a Toyotát, mert egyszerűen nincs nála jobb.” – fogalmaz Jerome Pelichet arról, miért Toyota terepjáróval vett részt a rallyn (Raid Lynx Team, Franciaország).

A Toyota elsöprő győzelmet aratott a 2016-os Selyemút Rallyn

A Toyota Land Cruiser kompromisszumokat nem ismerő megbízhatósága, és a Toyota Hilux legendás tartóssága meghatározta a csapatok többségének a járműválasztását: az általános rallykategóriákban a Toyotára alapozták sikereiket.  2016-ban a csapatok 27 százaléka döntött a Toyota legendás tartóssága, megbízhatósága és minősége mellett, amint tizenöt napon át küzdöttek egymással az elsőségért, és ezzel a márka messze a legnagyobb arányban képviseltette magát a mezőnyben. A 2016-os Selyemút Rally rallyn részt vevő, világszínvonalú csapatok közül többen már régen magától értetődően döntenek a Toyota típusai mellett, ha versenytámogató vagy szervizautóról van szó.

A tereprallyn részt vevő csapatok 40 százaléka, összesen 35 stáb választotta a Toyotát kiszolgáló kocsinak. 2016-ban a műszaki segítőknek minden eddiginél több dolguk akadt. A Selyemút Rally útvonala kíméletlen próbatétel elé állította a résztvevőket: a kazah sztyeppéken és a kínai sivatagokban 40 fokos hőség, a Volga sztyeppéin súlyos esőzések, másutt dűnék, hágók, gázlók és egyéb akadályok nehezítették a verseny több mint 10 000 kilométeres útvonalát. 2016-ban a Toyota szabadidőjárművei szolgáltak minden idők legnagyszerűbb Selyemút Rallyjának hivatalos járműveként.

A Toyota elsöprő győzelmet aratott a 2016-os Selyemút Rallyn

A gyári kivitelében is bármilyen kihívásnak megfelelni képes Toyota Land Cruiser és Toyota Hilux típusok tökéletesen helyt álltak a tereprally hivatalos járműveiként. Mivel a rally elengedhetetlenné tette az extrém út- és klímaviszonyokhoz való alkalmazkodást, a masszív alvázas szerkezetű, megbízható összkerékhajtással szerelt, fejlett elektronikus terepsegédlettel rendelkező Toyota szabadidőjárművek gond nélkül juttatták el a szervezőket az útvonal legnehezebben elérhető pontjaira, és ragyogóan megbirkóztak minden eléjük kitűzött feladattal.

„Számunkra nincs annál fontosabb, mint hogy a Toyota járművek hatalmas arányban képviseltették magukat a Selyemút Rally tereprally mezőnyében, legyen szó a csapatok versenyző járműveiről vagy kiszolgáló autójairól. Szintén a Toyota járművei segítségével jutottak el a szervezők és az újságírók a leglehetetlenebb helyekre, ahová út sem vezetett. A legendás Toyota Land Cruiser és Toyota Hilux modellek nélkülözhetetlenek, ha képességeink legvégső határait feszegető próbatételre indulunk. Pontosan ezért volna elképzelhetetlen a Dakar vagy a Selyemút Rally tereprally a Toyota terepjárói nélkül.” – hangsúlyozza Tatiana Khalyavskaya, az OOO Toyota Motor marketing részlegének igazgatója.
Kulcsszavak: autósport, Selyemút Rally, toyota
 
Škoda győzelem Egerben Škoda győzelem Egerben Speciális betegszállító járművel küzd a koronavírus ellen a Toyota Speciális betegszállító járművel küzd a koronavírus ellen a Toyota A Toyota elsöprő győzelmet aratott a 2016-os Selyemút Rallyn A világ legnépszerűbb autójából 1,22 millió kelt el világszerte 2013-ban Elkészült a tízezredik Toyota Mirai Elkészült a tízezredik Toyota Mirai A Ford Chip Ganassi Racing három Ford GT-vel versenyez Sebringben A Ford Chip Ganassi Racing három Ford GT-vel versenyez Sebringben
 
Ígéretes rajtot vett a Toyota Gazoo Racing WRC

Ígéretes rajtot vett a Toyota Gazoo Racing WRC

2016. július 26.
Közismert tény, hogy a technikai versenysportok, különösen az országúti autókban alkalmazott műszaki megoldásokhoz legközelebb fekvő rallysport, a jövő autóipari fejlesztéseinek előfutárai: itt kerülnek tesztelésre azok az innovatív, sokszor forradalmi megoldások, amelyek, amennyiben bizonyítanak, néhány év múltán a sorozatgyártott autókban is helyet kaphatnak majd.
Részletek

Ígéretes rajtot vett a Toyota Gazoo Racing WRC

E filozófia égisze alatt a TOYOTA GAZOO Racing WRC csapat immár kilenc hónapja dolgozik a Toyota Yaris WRC típus fejlesztésén.

A jelentős csapatmunka eredményeként az országúti Yaris nagytestvére, a Toyota Yaris WRC idén tavasszal már megmutatta magát Finnország murvás útjain, majd Dél-Európa felé vette az irányt. Az intenzív tesztprogram során bebizonyosodott, hogy a következő évadtól a rally világbajnokságban versenyző Yaris WRC egy igen átgondolt konstrukció.

Tíz állomásból álló, mintegy 5000 kilométeres tesztprogram

A szigorúan titkos járművel a lehető legnagyobb izgalommal vetette bele magát a TOYOTA GAZOO Racing WRC csapat a Yaris WRC első, májusi próbafutamába, amelyre a csapat főhadiszállásához: a finnországi Puuppolához közel került sor. Ezt az első, igen ígéretes tesztet számos további követte. Habár a Toyota Yaris mára több mint 5000 kilométernyi közúti teszten van túl, az autó még mindig a fejlesztés korai fázisában jár.

„Rendkívül keményen dolgoztunk, hogy beleférjünk a határidőkbe. Május óta számtalan tesztfutamot végeztünk, és betartottuk az előírt határidőket. A második autó csatasorba állításával felgyorsíthattuk munkánk ütemét, és differenciálhattuk a fejlesztések tesztelését. Minden lehetséges körülményt, minden felülettípust le szeretnénk tesztelni, hogy maximálisan felkészüljünk 2017-re.” – avat be Tommi Mäkinen, a TOYOTA GAZOO Racing WRC csapatfőnöke.
   
Ígéretes rajtot vett a Toyota Gazoo Racing WRC

Két Toyota Yaris WRC segíti a hatékony munkát


A fejlesztési program maximális optimalizálása érdekében a csapat gyorsan egy második Toyota Yaris WRC példányt is felvett a tesztprogramba.

„Azért dolgozunk két autóval, hogy megoszthassuk a fejlesztést. Az első csapat kizárólag Finnországban dolgozik, ők az autó megbízhatóságával és tartósságával foglalkoznak, tesztprogramjuk fókuszában a motor és a sebességváltó áll. A második csapat a felfüggesztésre összpontosít, ők további európai központjainkban - például Spanyolországban vagy Portugáliában - dolgoznak. Még nem kezdtük meg az aszfaltos teszteket, azt azonban már most elmondhatom, hogy az autó elképesztően nagy teljesítménnyel rendelkezik. Eddig jelentősebb fennakadások nélkül dolgozhattunk, ami bizakodásra ad okot.” – hangsúlyozza Mäkinen.

Ütőképes pilóták


Tommi Mäkinen, Juho Hanninen és Jarkko Nikara mind megfordultak a Toyota Yaris WRC volánja mögött, mielőtt beosztották volna a fejlesztési program kiválasztott úttípusait.

„Nem voltam képes megállni, muszáj volt elsőként kipróbálnom az autót. Nagyszerűnek tűnt, ráadásul élvezetes is volt vezetni. Szerencsénk van, hogy olyan tehetségek tapasztalatára építhetünk, mint elsődleges tesztpilótánk, Juho Haninnen, vagy Jarkko Nikara. Hamarosan további pilóták is csatlakoznak a fejlesztő csapathoz.” – árulja el Tommi Mäkinen.

Ígéretes rajtot vett a Toyota Gazoo Racing WRC

„Amikor először vezettem a Yaris WRC-t, azonnal lenyűgözött! A vezethetőség és a kiegyensúlyozottság tökéletes, a konstrukció kivételes munka! Nem is vesztegettük az időt: az autó az első pillanattól fogva rendkívül megbízható, egyetlen jelentős műszaki probléma sem hátráltatta a munkát, így elkezdtük beletenni a tesztkilométereket. A Finnországon kívül végzett, első tesztek során a legkülönfélébb körülmények között tettük próbára az autót, a Toyota Yaris WRC azonban mindvégig kiszámítható teljesítményt nyújtott.” - meséli Juho Hanninen, a TOYOTA GAZOO Racing WRC csapat tesztpilótája.

Szenvedélyes csapat

A finnországi Puuppola városában működő TOYOTA GAZOO Racing WRC csapat létszáma hétről hétre nő. Mára az autórajongók olvasztótégelyévé vált, amelyben nem kevesebb mint hét nemzet képviselteti magát, és dolgozik egy nagy, közös cél érdekében.

„Nagyon tetszik az a családias légkör, ami mindig is jellemezte puuppolai műhelyeinket. Kellemes meglepetés volt látnom, hogy habár a létesítmény kibővült, és egyre több embert foglalkoztatunk, a légkör lényegét tekintve változatlan maradt. Itt nincsenek nyelvi akadályok. A csapat egységes, mindenki kompromisszumot nem ismerően teszi a feladatát. Szerintem ez a sikeres csapatok egyik fő alkotóeleme, és örömmel látom, hogy mindenki egy hullámhosszon van, és egy irányba tart.” – foglalja össze Tommi Mäkinen, a TOYOTA GAZOO Racing WRC csapatfőnöke.

Ígéretes rajtot vett a Toyota Gazoo Racing WRC
 
Kulcsszavak: autósport, teszt, toyota, Toyota Gazoo Racing, wrc
 
Vonatozás felsőfokon Vonatozás felsőfokon Sportosabb mint elődje - Kia Sportage 1.6 T-GDi GT Line Sportosabb mint elődje - Kia Sportage 1.6 T-GDi GT Line Ígéretes rajtot vett a Toyota Gazoo Racing WRC A Nissan DeltaWing elnyerte a Autosport Awards kitüntetést A Polestar Cyan Racing Afrikában megkezdi a 2017-es világbajnoki címért folyó küzdelmet A Polestar Cyan Racing Afrikában megkezdi a 2017-es világbajnoki címért folyó küzdelmet Túra a madarasi hargitán- Land Rover Discovery Sport Túra a madarasi hargitán- Land Rover Discovery Sport
 

Találatok száma: 805 Megjelenítve: 281 - 290