Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 805 Megjelenítve: 301 - 310
A H-MOTO Team családi napot rendezett a Hungaroringen

A H-MOTO Team családi napot rendezett a Hungaroringen

2016. július 06.
Amíg Robert Muresan Romániában saját bajnokságában vitézkedett, addig Bódis Richárd és Kovács Bálint a MAMS gyorsasági bajnokság hungaroringi futamán szerepeltek. A versenyen kívül is akadt látnivaló, ugyanis a csapat már hagyományosnak nevezhető családi napját rendezte, érdekes programokkal, sok látogatóval a paddockban.
Részletek

A H-MOTO Team családi napot rendezett a Hungaroringen

Robert Muresan a Román bajnokság első futamán nem tudott indulni, ám az előző hétvégi és mostani szereplésével szépen zárkózik fel a bajnokság pontversenyében. Roby megküzdött a hőséggel, a pályán 50 fok volt, ám őt ez nem hátráltatta, a negyedik fordulóban megindította a hajrát és az első helyen hozta be a BMW-t. Per pillanat az összesített pontversenyben a második helyen áll, 15 ponttal lemaradva az elsőtől.

Kovács Bálint számára igencsak tanulságosan zárult a hétvége. A fiatal versenyző négy motor nyergében fordult meg a két nap alatt, nem feltétlenül tervezetten. Szombaton az „alap” motornak számító KTM erőforrása felmondta a szolgálatot, a hengerfej problémát nem sikerült időben orvosolni, így Bálint egy tavalyi EJC-s gépen kezdte meg a vasárnapot. Itt is adódtak technikai problémák, a váltórudazat rakoncátlankodott, ám végül sikerült megfelelően beállítani, összehozni a motort. Ezzel teljesített három edzést a pilóta, az időmérőn a tízedik helyet megszerezve. Következett a futam, ami nagyon rövid ideig tartott, mert a kettes kanyarban kilökték a fiatal fiút, aki ezek után kénytelen volt feladni versenyét. A motor megsérült, de Kovács Bálint mégsem kesergett, hiszen előző este lehetőséget kapott egy 1000 cc-s motor tesztelésére, az ominózus futam után pedig R6-os 600-as gépre is felülhetett. Ezek a tapasztalatok nagyon jó felkészülésnek bizonyultak a következő ADAC Junior Cup fordulóra.

A H-MOTO Team családi napot rendezett a Hungaroringen

Bódis Richárd a csapat Kawasaki ZX10-es versenymotorját vitte táncba szombaton, és igen csak jól sikerült az összebarátkozás, hiszen Richárd már az első pillanatoktól fogva versenyképes időket tudott motorozni, azon a Hungaroringen, ahol már régóta nem szerepelt. A Magyar Kupa időmérő edzésén sikerült a pole-t megszerezni, és a népes rajtrács első helyéről nekivágni a futamnak. A versenyen aztán az EJC-ben szépen teljesítő versenyzőt is utolérte a technika ördöge: az első körben a motor erejét vesztve megállt alatta - valószínűleg üzemanyag ellátás probléma lépett fel. Nyilvánvalóan soha nem kellemes az első helyről feladni egy versenyt, Ricsi mégis bizakodó volt, elmondása szerint nagyon hálás a lehetőségért, és várja a következő találkozást a Kawasakival!

A paddock területén eközben a partnerek és a látogatók szorítottak a versenyzőknek, valamint a H-MOTO nap keretein belül megcsodálhatták Szántó Niki drift autóját, a kiállított Kawasaki motorokat, illetve a csapat többi motorját. Kötetlen beszélgetések, jókedv, vidám hangulat jellemezte a csapat második alkalommal megrendezett hungaroringi eseményét.

A H-MOTO Team családi napot rendezett a Hungaroringen

Kulcsszavak: Bódis Richárd, családi nap, H-MOTO, hungaroring, Kovács Bálint, versenymotor
 
A H-MOTO Team családi napot rendezett a Hungaroringen Gyulay a Magyar Nagydíjon aláírná a hosszabbítást Ecclestone-nal Opel Családi Nap a Hungaroringen Opel Családi Nap a Hungaroringen A H-MOTO Team családi napot rendezett a Hungaroringen Túraautó-vb - Michelisz tizedik a második mogyoródi futamon Újra kamion EB és fesztivál a Hungaroringen Újra kamion EB és fesztivál a Hungaroringen Super Racing Festival a Hungaroringen Super Racing Festival a Hungaroringen
 
Három verseny után 2. az Eb-n Szabó Krisztián

Három verseny után 2. az Eb-n Szabó Krisztián

2016. július 04.
Éllovasként érkezett Szabó Krisztián a Rallycross Európa-bajnokság svédországi futamára, de ez a hétvége balszerencsésen alakult számára, így egy helyet hátrébb csúszva a 2. helyen távozott Höljesből.
Részletek

Három verseny után 2. az Eb-n Szabó Krisztián

Pénteken az egyik kvalifikációs futamon féltengelytörést szenvedett a Volland Racing pilótája, vasárnap pedig egy pályán ragadt autó miatt produkált lassú időt a 4. futamban, így a köztes eredménylistán csak a 10. helyet foglalta el, ami azt jelentette, hogy az elődöntőt az utolsó rajtsorból kellett megkezdenie. Sokáig így is a továbbjutást jelentő 3. helyen autózott, az utolsó kanyarban azonban megelőzték, így csak a 11. helyet szerezte meg.

„Az elődöntőt leszámítva végig jó volt a tempóm, de egyszerűen nem volt szerencsém, és ez sajnos három versenyből kettőre igaz volt ebben a félévben. A nyitóversenyen Portugáliában a döntőben a rajtnál leállt a motor, ezért csak 5. lettem. Angliában nyerni tudtam, de aztán most itt Svédországban balszerencsésen alakultak a dolgok. Ennek ellenére harcban vagyok az első helyért, a hátrányom mindössze 1 pont a dán Ulrik Linnemann-nal szemben. Ha valamire szükségem lesz a továbbiakban, az egy kicsivel több szerencse.” – összegzett Szabó Krisztián, aki legközelebb csak szeptember első hétvégéjén, Franciaországban ül ismét a Skoda Fabiába.

Három verseny után 2. az Eb-n Szabó Krisztián

Kulcsszavak: autósport, rallycross, Szabó Krisztián
 
Michelisz Norbert ötödik lett az első futamon Makaóban Michelisz Norbert ötödik lett az első futamon Makaóban Michael Schumachernél őssejt-beültetéssel próbálkoznak Michael Schumachernél őssejt-beültetéssel próbálkoznak Három verseny után 2. az Eb-n Szabó Krisztián Kiss Norbert ismét dobogóra állt a kamion Eb-n A Citroën kisajátította magának a dobogót Szlovákiában A Citroën kisajátította magának a dobogót Szlovákiában Három verseny után 2. az Eb-n Szabó Krisztián Dakar 2013 - Minden magyar célban
 
Nehéz időmérő után újra dobogón Kiss Norbi a Nürburgringen!

Nehéz időmérő után újra dobogón Kiss Norbi a Nürburgringen!

2016. július 04.
Problémásan indult a vasárnapi nap Norbi és Mercedes kamionja számára, és csak a tízedik rajthelyet sikerült megszereznie az időmérőn. Az első versenyfutamra azonban megérkezett az eső amiben Norbi nagyszerű versenyzést bemutatva a harmadik helyig küzdötte fel magát!
Részletek

Nehéz időmérő után újra dobogón Kiss Norbi a Nürburgringen!

A fordított rajtrácsos versenyre újra felszáradt a pálya, ahol Norbi a hatodik helyről rajtolt, majd a két bajnoki éllovassal szemben két helyet vesztve, de négyet előzve a negyedik helyen futott be.

"Délelőtt a bemelegítésen majd pedig az időmérőn éreztem, hogy valami nincs rendben, nagyon komoly túlkormányzottsággal küzdöttem, ami eléggé lelassított szombathoz képest. Sajnos az időmérőn sem derült ki a probléma oka, így ez okozta a vesztünket. A Q2-be ugyan bejutottunk, de az első gyors körömben az autó hátuljával elütöttem egy bólyát, ami miatt törölték az első körömet, a második próbálkozásra pedig sajnos kifogyott a hűtő víz. Ez azonban már mutatta is a probléma okát, azonnal elkezdtünk gyanakodni, hogy valahol folyik a hűtővíz, ahol nem kellene és ez biztos a hátsó kerék alatt landol, okozva a problémáinkat. Így is volt, megtaláltuk a hiba okát, amit orvosultunk is, de sajnos már csak a 10. helyről tudtam rajtolni. Szerencsénk volt azonban hogy megjött az eső, gyorsan átálltunk esős beállításokra, és már az első körökben éreztem, hogy magabiztos vagyok és gyors tudok lenni, így elkezdtem előre törni, egészen a 3. helyig. Jochen és Adam sajnos már megszöktek, így őket nem volt esélyem utolérni.

Nehéz időmérő után újra dobogón Kiss Norbi a Nürburgringen!

A fordított rajtrácsos futamon újra a rajt volt a legnehezebb pillanat, sajnos nem tudtam védekezni az erősebb motorú autókkal szemben, és hamar visszacsúsztam két helyet, de aztán sikerült mégis lassan előrelépni és felérni a negyedik helyig.

Jó hétvége volt, sikeres hétvége a Tankpool24 csapatának hazai versenyén, láttam a csapaton hogy nagyon örültek a dobogós helyezéseknek és ez nagyon boldoggá tesz engem is.

Technikai oldalon is voltak előrelépések, annak ellenére hogy most nem sikerült győzelmet szerezni, elégedett vagyok a versenykamionnal, a vezethetőséggel, most úgy tűnik tényleg már csak magas fordulaton a nyers erő hiányzik a sikerhez.

Folytatjuk tovább a munkát a nyári szünetben, és tudom, hogy a Hungaroringen erősebbek leszünk mint eddig bármikor. Gyertek ki szurkolni!" - mondta Norbi a versenyhétvége végén.

Most majdnem két hónap nyári szünet következik a bajnokságban, és legközelebb 2016 Augusztus 27-28.-án a Hungaroringen tér vissza a Kamion Európabajnokság!

Nehéz időmérő után újra dobogón Kiss Norbi a Nürburgringen!

Kulcsszavak: autósport, Kamion Eb, Kiss Norbert, Nürburgring, versenykamion
 
Nehéz időmérő után újra dobogón Kiss Norbi a Nürburgringen! Szalay Balázs és csapata megújulva várja a 20 éves jubileumot Az FIA kamionverseny szezon izgalmai tovább fokozódnak Az FIA kamionverseny szezon izgalmai tovább fokozódnak Ma tesztelt először a B3 Racing új pilótája a Hungaroringen Ma tesztelt először a B3 Racing új pilótája a Hungaroringen Marco Rossi lesz a sztárvendég a hétvégi WTCR futamon a Hungaroringen Marco Rossi lesz a sztárvendég a hétvégi WTCR futamon a Hungaroringen Új korszak kezdődik az M-Sport történetében Új korszak kezdődik az M-Sport történetében
 
Az Audi mindkét DTM-futamot megnyerte a Norisringen

Az Audi mindkét DTM-futamot megnyerte a Norisringen

2016. június 30.
Újabb DTM-győztese van az Audinak: a fiatal Nico Müller (24) vasárnap megnyerte a DTM-versenyt a Norisringen, majd 24 órán belül „hazai pályán”, vagyis Nürnbergben megszerezte az Audi második győzelmét.
Részletek

•	Az Audi mindkét DTM-futamot megnyerte a Norisringen

Az Edoardo Mortara szombati győzelmét követő „Forza Italia!” után a „Hopp, Schwiiz!” napja jött el vasárnap. A 36. DTM-versenyén az Audi gyár legfiatalabb versenyzője ünnepelhette élete első DTM-győzelmét. A szép számban összegyűlt, 123 500 fős nézősereg előtt (a teljes hétvégére vonatkozó adat) a svájci pilóta a Playboy Audi RS 5 DTM volánjánál vasárnap hibátlan teljesítményt nyújtott. A versenyen a harmadik helyről indulva mindjárt az első körben feljött a második helyre. Ezután Müller folyamatos nyomás alatt tartotta a pole pozícióból induló Tom Blomqvist-t, majd meg is előzte a BMW versenyzőjét, amihez a gyorsabb kerékcseréje is hozzájárult. A verseny utolsó szakaszában már Müller diktálta a tempót. Képes volt megőrizni a hidegvérét, amikor a verseny vége előtt nem sokkal egy biztonsági autós időszakasz miatt elvesztette a 2,5 másodperces előnyét.

„Egyszerűen hihetetlen érzés, hogy először nyertem DTM-versenyt az Audinak a Norisringen. – Mondta Müller, akinek az őt szponzoráló Playboy két nyuszilánya is szorított a vasárnapi versenyen. – A tegnapi kiábrándító eredményt követően megtettük a megfelelő változtatásokat az autón. Az RS 5 DTM autóm fantasztikusan ment ma, és a boxutcai kiállás is szupergyors volt. Köszönet az Audi Sportnak, köszönet az Audi Sport Abt Sportsline-nak és köszönet mindenkinek, aki hitt bennem – legelőször is Dieter Gassnak! Végtelenül boldog vagyok!”

•	Az Audi mindkét DTM-futamot megnyerte a Norisringen

Dieter Gass, az Audi Sport DTM-főnöke elégedett volt védencével. „Nico (Müller) úgy vezetett ma, mint egy régi, rutinos versenyző, és megmutatta, miért is vettük fel őt az Audihoz. Nico az idén kemény versenyeken van túl, és a teljesítményét az első DTM-győzelmével koronázta meg. Az, hogy egy 14 éves terméketlen időszak után mindkét versenyt meg tudtuk nyerni a Norisringen, fantasztikus dolog. Persze nagy kár, hogy pontokat is vesztettünk ma, de nem hagyjuk, hogy ez elrontsa a jó hangulatunkat!

A szombati győztes, Edoardo Mortara, aki a Castrol EDGE Audi RS 5 DTM autójával nyolcadik helyezett lett, Mülleren kívül az egyetlen Audi-versenyző, aki pontszerző helyen végzett a vasárnapi versenyen. Az olasz a pontversenyben az új éllovas Marco Wittmannt (BMW) követi, két ponttal lemaradva tőle. A csapatok pontversenyében az Audi Sport Team Abt Sportsline vezet. A gyártók rangsorában az Audi a második helyen áll, 34 pontos hátránnyal az elsőhöz képest.

Mattias Ekströmnek ismét rosszul ment. Az előző napi kiállása után a második kvalifikáción a svéd a legjobb idővel, meggyőző fölénnyel tért vissza, de a startnál a nagy kavarodásban összetörte Red Bull Audi RS 5 DTM autójának hűtőjét, aminek következtében a Norisringen nem szerzett pontot.

•	Az Audi mindkét DTM-futamot megnyerte a Norisringen

Jamie Green sem szerzett pontot vasárnap. A szombati második helyét követően az Audi Sport Team Rosberg pilótája Hoffmann Group Audi RS 5 DTM autójával nem tudott tiszta kört menni az időmérőn. A 16. helyről indulva egy ütközés, és egy defekt után fel kellett adnia a versenyt. Csapattársa, Adrien Tambay, a Speedweek.com Audi RS 5 DTM autójával szintén csak versenyen kívül láthatta a kockás zászlót. A francia az első hat között volt egészen addig, amíg egyik riválisa le nem szorította a pályáról.

Az Audi Sport Team Phoenix ugyancsak pont nélkül ment haza, miután Timo Scheider (AUTO BILD MOTORSPORT Audi RS 5 DTM) és Mike Rockenfeller (SCHAEFFLER Audi RS 5 DTM) nem sokkal a verseny vége előtt összeütköztek. Miguel Molina a Teufel Audi RS 5 DTM autójával a 22. helyről startolva a 14. helyen végzett.

Kulcsszavak: Audi RS 5, autósport, DTM, Nico Müller
 
Szlovákiában folytatja Tim Gábor Szlovákiában folytatja Tim Gábor Óriásit autózott és másodikként zárta a Dakar nyolcadik napját Fernando Alonso Óriásit autózott és másodikként zárta a Dakar nyolcadik napját Fernando Alonso Dakar győztes abroncsokkal indult a magyar csapat az Africa Racen Dakar győztes abroncsokkal indult a magyar csapat az Africa Racen Ingram összetörte az autóját, Suborits duplázott a BuildIT Ózd‐Salgó Virtuális Rally‐n! Ingram összetörte az autóját, Suborits duplázott a BuildIT Ózd‐Salgó Virtuális Rally‐n! Az Audi mindkét DTM-futamot megnyerte a Norisringen Magyarországra érkezik a Citroen C-Elysée WTCC
 
Luigi szerezte a legtöbb pontot a Pannónia-Ringen!

Luigi szerezte a legtöbb pontot a Pannónia-Ringen!

2016. június 29.
Luigi szerezte a legtöbb pontot a Pannónia-Ringen! Elmúlt hétvégén a Pannónia-Ringen rendezték az Autós Gyorsasági OB soron következő fordulóját, melynek keretein belül a Lotus Cup Eastern Europe sorozat második versenyhétvégéje is zajlott.Luigi a sikeres ausztriai futam után ismét egy Lotus Exige cup 260 volánja mögött versenyzett az Open kategóriában.
Részletek

Luigi szerezte a legtöbb pontot a Pannónia-Ringen!

A hétvégén három időmérő és három futam volt Luigiék számára, a sok kifutás minden versenyzőt megviselt a hatalmas hőségben, az aszfalt 65-70 fokos volt, a levegő is csak ritkán ment 38 fok alá...

Luigi minden futamon jól kapta el a rajtot, és mindig más ellenféllel harcolt a bajnoki pontokért. Mivel a túra autós mezőnnyel együtt indult a LCEE, voltak a pályán sokkal gyorsabb, slick gumikon menő autók, ami fokozottabb figyelmet igényelt, hiszen bármikor megérkezhettek hátulról.

Luigi az első futamon Bak Bertalan majd Balogh Bence támadásait verte vissza sikeresen, így összetettben harmadik, kategóriájában az első helyen végzett. A második futamban ismét Bence volt Luigi legnagyobb ellenfele, ezúttal nem tudta őt maga mögött tartani a sokszoros rallycross bajnok, így második lett kategóriájában, összetettben pedig újra harmadik Luigi.A  legnagyobb csatát az utolsó futam hozta Luigi számára, a nyolcadik helyről rajtolva pár kör alatt már vezette a LCEE összetett értékelést, majd a futam felénél megérkezett mögé Bernula István, onnantól minden szem rájuk tapadt, olyan csatát vívtak, amit ritkán látni sajnos a hazai pályákon.

Luigi szerezte a legtöbb pontot a Pannónia-Ringen!

Minden féktávon, kanyarban és kigyorsításon próbálták kizökkenteni a másikat, és valahogy lezárni a csatát, de ezt a végén a célfotó tudta csak megtenni, ugyanis Bernula bár nagy nehezen megelőzte Luigit, nem tudott meglépni előle, sőt, védekeznie kellett onnantól neki is, végül csupán 0.078 ezreddel győzött, s ezzel összetettben és kategóriájában is második lett Luigi.Amikor kiszálltak a versenyautókból, a két pilóta egymás nyakába ugrott, mindketten rendkívül élvezték a versenyt, s bár párszor összeértek, vigyáztak egymásra, tisztességes, fair küzdelem volt.- Szenzációs volt! - mondta Luigi a parc fermében - Ennél jobbat nem is lehet álmodni.

Nagyon élveztem, egymást előzgettük, igazából próbáltam nem rallycrossosan megoldani. Volt egy lehetőségem, amikor teljesen belülről fordultam, csak ki kellett volna nyitni a kormányt és kiterelni Bernulát, de az utolsó három körben egyedül mentem volna, ha kimegy a fűre. Valahogy annyira fantasztikus élmény volt, szerintem ebből annyit tudtam tanulni, hogy inkább azt mondtam: nem, próbáljuk meg megoldani! Inkább a pályán megelőzöm. Orrhosszal nyert, de jobban örülök, mintha így egyedül körözgetve nyertem volna, ahogy pénteken.

Luigi szerezte a legtöbb pontot a Pannónia-Ringen!

Egész hétvégi stabil versenyzésével Luigi szerezte a legtöbb pontot a Lotus Cup Eastern Europe pilótái közül, ráadásnak pedig minden futamban övé volt a leggyorsabb kör kategóriájában.

Luigi már úton van Svédországba, ahol a Rallycross Európa-bajnokság Holjes-i futamán áll rajthoz, a Volland Racing autójával, amit útközben Németországban, az Audi egyik hivatalos tesztpályáján próbált ki a magyar versenyző:- Az autó nagyon gyors, jól kezelhető - üzente haza Luigi -, a mellett, hogy megismerjem az is kellett, hogy visszaszokjak a középmotoros, hátsó kerék meghajtású versenyautóból az első motoros első kerék hajtásra. 40 kört biztosítottak számomra ezen a teszten, de elég volt 30 is, inkább kíméltem az autót a hétvégi verseny előtt.

Luigi szerezte a legtöbb pontot a Pannónia-Ringen!


Kulcsszavak: Autós Gyorsasági OB, autósport, Lotus Cup Eastern Europe, Luigi Motorsport, Pannónia Ring
 
Ambiciózus tervvel készül a Zengő Motorsport Ambiciózus tervvel készül a Zengő Motorsport Harmadik lett Michelisz Norbert oroszországban Harmadik lett Michelisz Norbert oroszországban Luigi szerezte a legtöbb pontot a Pannónia-Ringen! Dakar 2013 - Szalayék a 26. helyen a célban, Despres élre állt a motorosoknál Két dobogós helyezéssel zárt az Audi e-tron FE05 Marrakeshben Két dobogós helyezéssel zárt az Audi e-tron FE05 Marrakeshben Az ABB és a Porsche együttműködésre lép az e-mobilitás piacán Az ABB és a Porsche együttműködésre lép az e-mobilitás piacán
 
Az FIA kamionverseny szezon izgalmai tovább fokozódnak

Az FIA kamionverseny szezon izgalmai tovább fokozódnak

2016. június 28.
A 2016-os FIA kamionos Európa-bajnokság hétvégi harmadik körében, mely a franciaországi Nogaróban zajlott, a Goodyear volt a dobogó egyetlen állandó szereplője – ugyanúgy, mint az Ausztriában és Olaszországban rendezett másik nyolc nagydíjon.
Részletek

Az FIA kamionverseny szezon izgalmai tovább fokozódnak

Az esemény négy futamán négy különböző győztes született: a versengés nem is lehetne ennél izgalmasabb, a Goodyear abroncsai pedig biztosítják, hogy a tapadás kapcsán minden versenykamionból a legjobbat lehessen kihozni.

„A 2016-os FIA kamionos Európa-bajnokság szezonja hihetetlenül jól alakul. A verseny nem is lehetne ennél izgalmasabb, a nagyközönség támogatása pedig elképesztő. Remek visszajelzéseket kaptunk a versenyekre kilátogató viszonteladóinktól és vendégektől” - mondta Benjamin Willot, a Goodyear EMEA kereskedelmi abroncs divíziójának marketing igazgatója. „Sok flottairányító el sem hiszi, hogy speciálisan kifejlesztett Goodyear kamionverseny abroncsainkban ugyanazok a karkaszok találhatók, melyeket kamionjaik nap mint nap használnak. A kamionversenyek kiválóan illusztrálják tehergépkocsi-abroncsaink tartósságát, és lehetőséget kínálnak új technológiák tesztelésére, melyekből majd sztenderd tehergépkocsi-abroncsaink, s ezáltal ügyfeleink húznak majd hasznot. A versenysorozatban való részvételünk lehetővé teszi, hogy közelebb kerüljünk ügyfeleinkhez, és egyértelműen kiemeli elkötelezettségünket az iránt, hogy a szállítási ágazat megbízható partnere legyünk.”

A bajnokságot jelenleg Adam Lacko vezeti, aki a tavalyi szériában a második helyen végzett. A 31 éves cseh sofőr 146 ponttal áll az élen, és a szezon során 11-szer állhatott a dobogón, hatszor győztesként. A negyvenkét éves német Jochen Hahn mindössze két ponttal marad el Lacko mögött. Ő a harmadik helyen zárta a tavalyi bajnokságot, és az idei szezonban 11-szer állt a dobogón, ebből háromszor annak tetején.

Az FIA kamionverseny szezon izgalmai tovább fokozódnak

A Goodyear a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) kamionos Európa-bajnokság kizárólagos abroncsbeszállító partnere. Ez azt jelenti, hogy a verseny minden résztvevője speciálisan kifejlesztett Goodyear kamionverseny abroncsokat használ, melyeket Luxemburgban gyártottak. A 12 évnyi tapasztalatot és fejlesztést maguk mögött tudó 315/70R22.5 abroncsok a legújabb generációs Goodyear tehergépkocsi-abroncs karkaszokra épülnek, különleges kialakítású és futózású futófelülettel. Az abroncsok egy olyan, versenyekhez kifejlesztett futókeveréket tartalmaznak, melyek száraz és nedves úton egyaránt optimális tapadást biztosítanak.

A vállalat kék-sárga zászlói és logói, valamint a Goodyear tevékenysége és jelenléte az európai futamsorozaton kifejezetten szembetűnő. A színfalak mögött a Kamionverseny Szervezet (TRO) logisztikai kamionjai tárolják a versenykamionok abroncskészleteit, melyeket a TRO helyszínen lévő abroncsszakértői helyeznek fel és szervizelnek. Ők a FIA tisztviselőivel együttműködve biztosítják, hogy az abroncsok véletlenszerűen kerüljenek kiválasztásra, gondosan ellenőrzött módon, a minden egyes versenyabroncsba beépített RFID „chip az abroncsban” technológia alkalmazásával.

A 2016-os FIA kamionos Európa-bajnokság hátralévő futamai a következők:

•    Július 2-3. - Nürburgring - Németország
•    Augusztus 27-28. - Hungaroring - Magyarország
•    Szeptember 3-4. - Most - Csehország
•    Szeptember 17-18. - Zolder - Belgium
•    Október 1-2.- Jarama - Spanyolország
•    Október 8-9. - Le Mans - Franciaország

Kulcsszavak: autósport, FIA, kamionverseny, Kiss Norbert, versenykamion
 
Hamilton megverte a Ferrarikat Monzában Hamilton megverte a Ferrarikat Monzában 2018-tól a Pirelli visszatér a rally világbajnokságba 2018-tól a Pirelli visszatér a rally világbajnokságba Az FIA kamionverseny szezon izgalmai tovább fokozódnak Történelme legkönnyebb sport-prototípusát készítette el az Audi A WTCC versenysorozat utolsó állomásán rajthoz állnak a Zengő Motorsport versenyzői Ficza Ferenc és Nagy Dániel A WTCC versenysorozat utolsó állomásán rajthoz állnak a Zengő Motorsport versenyzői Ficza Ferenc és Nagy Dániel Az FIA kamionverseny szezon izgalmai tovább fokozódnak A Citroen Racing Salzburgban
 
Molnár Bendegúz élete első Pannonia-ringi versenyén elsőnek haladt át a célvonalon

Molnár Bendegúz élete első Pannonia-ringi versenyén elsőnek haladt át a célvonalon

2016. június 28.
Vasárnapra az előző esti eső megtette hatását, a Watz Nagytúra bajnokság és a LotusEasternEuope mezőnye lényegesen kellemesebb hőmérsékletben vágott neki sorrendben második versenyének.
Részletek

Molnár Bendegúz élete első Pannonia-ringi versenyén elsőnek haladt át a célvonalon

A rajtrács első helyéről Bódis Kálmán indult, aki hamar el is húzott társaitól és ellenfél nélkül ért be elsőként. A második helyről induló Keszthelyi Vivient Mór lerajtolta, de nem csak Mór nehezítette meg az Audis lány dolgát, még Balogh Györggyel is meg kellett küzdenie, amiből Balogh rosszul jött ki, és a második kör után a bokszba kényszerült. Vivi, Mórt a hatodik körben hasonlóan test-test elleni küzdelemmel rendezte le, így vissza tudta venni a második helyet. Az élboly után lemaradva Luigi, Bak, Balogh és Mohácsi következett a sorban. Öt perccel a leintés előtt Balogh Bencének sikerült a megelőznie Luigit is, így a négy LotusExige közül ő lett a leggyorsabb.  Leintéskor Mór futott be harmadikként a Lotus V6 volánja mögött. A negyedik legjobb Baloghtól hajszálnyi különbséggel Luigi érkezett a célba.

Ezt követően a Swift Cup Europe, Suzuki Austria versenyére került sor, ahol mintegy harminc versenyző várhatta a rajtot. A futam talán leglátványosabb teljesítménye Csik János nevéhez fűződött, aki egy korábbi körben történő pályaelhagyás miatt a tizenegyedik helyről rajtolhatott, és már a második körben megfutotta a legjobb köridőt. Ezután folyamatosan jött előre, Bernula Istvánt is megelőzve, a negyedik helyig. A befutónál a RaceStar tehetségkutató idei győztese, Molnár Bendegúz élete első Pannonia-ringi versenyén elsőnek haladt át a célvonalon. Mögötte Forrai Gábor, majd Mészáros Gábor futott be. A versenyt követően a pályaelhagyások miatt Molnár mögött Csík János került a második helyre, Bernua István a harmadik legjobb lett.

Molnár Bendegúz élete első Pannonia-ringi versenyén elsőnek haladt át a célvonalon

Már a verseny eleje sem a megszokott módon alakult a Formaautók harmadik versenyén. Turák László nem állt fel a rajtrácsra, míg Balogh Zsolt a bokszutcából rajtolt. Stern Roland jól kapta el a rajtot és az első kör végén már a második helyen állt. Volentér elkezdte támadni Kandlert, majd Halwachsot is és mindkettőjüket gyönyörű előzéssel utasította maga mögé, majd Stern Rolandot is sikerült megelőzni. A végjáték Volentér Balázsnak tartogatott izgalmakat, hiszen a célegyenes előtti utolsó kanyarban egy nyúl rohant elé a pályán, így elvesztette kicsit a ritmust. Végül Rónai Tamást intették le az első helyen, Volentér Balázst a másodikon, míg Stern Roland a harmadik legjobb lett.

Ebéd előtt még a Hankook Racer cup mezőnye futotta harmadik versenyét. A fordított rajtrácsnak köszönhetően György Anett a negyedik rajtkockából indulva körönként egy-egy helyet javítva jött előre, ám fél távnál a szlovák Lexa ismét az élre tört, Anett pedig visszacsúszott a negyedik helyre, míg végül harmadikként futott be. A Suzukisok mezőnyében a rajtnál Somogyi Márk átvette a vezetést, majd a harmadik kör után rontott és ketten megelőzték. Báldi vette át a vezetést, aki egy kör alatt négy pozíciót javított. Boldizs, László Martint megelőzve az abszolút hatodik helyen autózott, Kismarty-Lechner Gábor a megsérült futóművel a Suzukisok mezőnyében stabilan az ötödik volt. A leintés előtti utolsó körben Somogyi elrontott egy féktávot, ami a harmadik hely elvesztésébe került, László Martin kihasználva a helyzetet átvette tőle a dobogós helyet. Somogyi negyedikként zárt.

Molnár Bendegúz élete első Pannonia-ringi versenyén elsőnek haladt át a célvonalon

Bőven akadt még izgalom a Swift Cup Europe sorozat második futamára is. A pole pozícióból Stefan Artner rajtolhatott, aki sokáig tartotta is az első helyet, de a magyar sporttársak vadul üldözték. A rajt után Balogh a harmadikról feljött a második helyre, őt Mészáros követette, aki a második körben 2:21,880-al a verseny leggyorsabb körét is megfutotta. Balog Zoltán egy elég nagy ütközés következtében elvesztette a második helyet, visszacsúszott a hatodikra, de tudta folytatni a versenyt. Csík János mögött Molnár Bendegúz és Mészáros Gábor futott be a hazai értékelés második és harmadik helyen. Mivel a felügyelő testület az első futamhoz hasonlóan több időbüntetést is kiszabott a pályaelhagyások miatt, így Csík két másodperces büntetésének köszönhetően ismét az újonc Molnár Bendegúz állhatott a dobogó legmagasabb fokára, dupla futamgyőzelemmel ünnepelve első Pannónia-ringi versenyhétvégéjét. A bronzérmet Mészáros Gábor szerezte meg. Balog Zoltán a fent említett ütközést követően hősiesen végigküzdötte a versenyt, de a park fermeben nem tudott kiszállni az autóból. A mentők megvizsgálták, majd további kivizsgálásra kórházba szállították a bajnokság esélyeseként is számon tartott fiatal versenyzőt.

A versenyhétvége utolsó futamán a Túraautók és a LotusCup versenyautói álltak fel a rajtrácsra. Bódis Kálmán az első rajtkockából nagyon jól elkapta a rajtot. Keszthelyi Vivien kicsit beragadt és ezt kihasználva Mór Csaba leelőzve már az első néhányszáz méteren átvette a második helyet. Igazi komoly versenyt Bernula István és Luigi mutatott be, körről-körre, kanyarról-kanyarra küzdöttek a negyedik helyért. Végül Bódis Kálmánt intették le elsőnek, míg második helyen a kicsit már lemaradt Mór Csabát, harmadik helyen pedig az Audis Keszthelyi Vivient. A negyedik helyért folyó óriási csatából most Bernula István került ki győztesen, míg Luigi csak néhány méterrel lemaradva gurult át a célvonalon.
Kulcsszavak: Autós Gyorsasági OB, Hankook Racer Cup, He-Do-Hankook Gyorsasági OB, Molnár Bendegúz, Pannónia Ring, Swift Cup Europe
 
Ifjú versenyző első hegyiversenye Ifjú versenyző első hegyiversenye Újabb pályacsúccsal zárult a szombat a mátrai hegyipályán Újabb pályacsúccsal zárult a szombat a mátrai hegyipályán Két ország, három bajnokság, hat dobogó Két ország, három bajnokság, hat dobogó Merk József az F-1600 Magyar Bajnok! Forrai futamgyőzelmet szerzett Merk József az F-1600 Magyar Bajnok! Forrai futamgyőzelmet szerzett Molnár Bendegúz élete első Pannonia-ringi versenyén elsőnek haladt át a célvonalon Duna-Autó Autós Gyorsasági Bajnokság 3-4. Forduló - Bárkovics a pole után a futamgyőzelmet is megszerezte
 
Gyorsasági OB a Logi-Store Kupáért

Gyorsasági OB a Logi-Store Kupáért

2016. június 27.
A He-Do- Hankook Országos Gyorsasági Bajnokság a Logi-Store Kupáért folyó második versenynapján, szombaton elsőként az OB II. kategória hét fős mezőnye állt rajthoz a Forma autók volánja mögött.
Részletek

 Gyorsasági OB a Logi-Store Kupáért

A legutolsó fejlesztésű, a mezőny legújabb, legerősebb autójával élről rajtoló Rónai Tamás már az elején behozhatatlan előnyre tett szert, míg a második helyen többször is változott a helyzet. A hatodik helyről rajtoló Balogh Zsoltnak is sikerült rövid időre előre jönni, aztán Stern és Volentér is megízlelte az előkelő második helyen való autózást. Baloghnak aztán a leintés előtt két körrel ki kellett állnia, mert leesett az autóról az első orrszárny. Az addigra már célegyenesnyi távolságot tartó Rónai is kénytelen volt feladni győzelmét, mert a kijelzőn műszaki hiba üzenetek jelentek meg. Így az elsőséget Volentér Balázs szerezte meg, míg másodikként Stern Rolandot intették le. 

A szünet előtt az OB IX. kat. Hankook Racer Cup mezőnyének tagjai futották második versenyüket. A negyedik rajtkockából a tegnapi verseny győztese, György Anett rajtolt a Lotussal és már néhány kanyar után feljött a második helyre, majd ismét átvette a vezetést szlovák ellenfelei előtt. A Suzukisok között a rali szakágból átigazolt Maricsek Miklós rajtolt az élről, ám fiatalabb ellenfelei hamarosan átvették tőle a vezetést. A tízedik körben Báldi Gergő megelőzte az addig élen haladó Kismarty-Lechner Gábort, Boldizs Bence végül a harmadik helyen érkezett célba.

 Gyorsasági OB a Logi-Store Kupáért

A Forma autók délutáni futamának esélyese ismét torony magasan Rónai Tamás volt, aki pole pozícióból indulva, végül közel tizenöt másodperces előnnyel szerezte meg az elsőséget. Stern Roland a rajtnál megelőzte Volentér Balázst és feljött a második helyre de Volentérnek végül sikerült visszavennie a második pozíciót, így Stern harmadikként ért célba.

A Porsche GT3 12 tagú mezőnyéből Piotr Parys szerezte meg az első helyet, akit Marcin Jaros követett. A harmadik legjobbként Marcin Jedlinski érkezett be.

Kulcsszavak: autósport, gyorsasági, He-Do-Hankook Gyorsasági OB, Pannónia Ring
 
Oldalkocsis Motorkerékpár Világbajnokság volt hétvégén a Pannónia-Ringen Oldalkocsis Motorkerékpár Világbajnokság volt hétvégén a Pannónia-Ringen Valtteri Bottas nyerte az idénynyitó Forma-1-es Ausztrál Nagydíjat Valtteri Bottas nyerte az idénynyitó Forma-1-es Ausztrál Nagydíjat Magyar Nagydíj - Hamilton volt a leggyorsabb az első szabadedzésen Magyar Nagydíj - Hamilton volt a leggyorsabb az első szabadedzésen Gyorsasági OB a Logi-Store Kupáért 12 évesen a nagyok között – avagy semmi sem lehetetlen, ha van tehetség és akarat Gyorsasági OB a Logi-Store Kupáért Gyulay a Magyar Nagydíjon aláírná a hosszabbítást Ecclestone-nal
 
A Pannónia-Ringen folytatódott a He-Do-Hankook Országos Gyorsasági Bajnokság

A Pannónia-Ringen folytatódott a He-Do-Hankook Országos Gyorsasági Bajnokság

2016. június 27.
A He-Do-Hankook Országos Gyorsasági Bajnokság Logi-Store Kupáért folyó versenyhétvégéjén óriási fizikai megpróbáltatás vár a versenyzők számára, mivel a levegő hőmérséklete alig néhány fokkal marad el a 40°C foktól. Az autó belsejében ennél még lényegesen melegebb van, ami már szinte elviselhetetlen.
Részletek

A Pannónia-Ringen folytatódott a He-Do-Hankook Országos Gyorsasági Bajnokság

Ilyen körülmények közt rajtolt el pénteken délután elsőként az OB IX. kat. Hankook Racer Cup mezőnye, azaz négy Lotus Elise és 12 Suzuki Swift. Az élen a szintén szlovák Ivan Lexa kapta el jobban a rajtot, így megelőzte az első rajtkockából induló György Anettet, aki aztán vissza tudta szerezni elsőségét, sőt a verseny végéig biztonságos előnyre is szert tett üldözői előtt. Ivan Lexa a második, Tomas Bizub a harmadik helyen végzett. Suzukisok mezőnyében az élen Báldi Gergő, Boldizs Bence, Kismarty-Lechner Gábor és László Martin vívott hatalmas csatát. A győzelemért küzdő négyesből a leintés előtt négy körrel Kismarty és László ütközött, így végül Boldizs Bence lett a Suzukisok legjobbja, mögötte az addig negyedikként autózó Báldi Gergő futott be másodikként, harmadiknak dr. Incze Istvánt intették le.

WATZ Túraautó Bajnokság első futamán is leginkább az óriási hőség volt a legnagyobb ellenfele a versenyzőknek. A túraautók hagyományosan vegyes felhozatalú mezőnyében tizenhárman vágtak neki a futamnak. Az élről Bódis Kálmán rajtolt a Porsche-val, mögötte Keszthelyi Vivien Audi TT-vel, akit egy nagyszerűen elkapott rajttal Mór Csaba megelőzött Lotusával. Ám Mór csak néhány kanyar erejéig tudta tartani az előnyét  Vivien jóval erősebb versenygépével szemben, így az első kör végére visszaállt a rajtsorrend, Bódis, Keszthelyi és Mór haladtak át sorban a célvonalon.

A Pannónia-Ringen folytatódott a He-Do-Hankook Országos Gyorsasági Bajnokság

Kulcsszavak: Bódis Kálmán, gyorsasági, He-Do-Hankook Gyorsasági OB, Keszthelyi Vivien, Pannónia Ring
 
Keszthelyi Vivien az első és egyedüli magyar a világ legerősebb elit márkakupájában! Keszthelyi Vivien az első és egyedüli magyar a világ legerősebb elit márkakupájában! A Pannónia-Ringen folytatódott a He-Do-Hankook Országos Gyorsasági Bajnokság Idényzáró bajnoki a Hungaroringen A Pannónia-Ringen folytatódott a He-Do-Hankook Országos Gyorsasági Bajnokság Az Audi megszerezte a Német Túraautó-bajnokság (DTM) vezető pozícióját Lekeny duplázott a Hungaroringen Lekeny duplázott a Hungaroringen Makai és Kismarty-Lechner duplázott a Slovakiaringen Makai és Kismarty-Lechner duplázott a Slovakiaringen
 
Oldalkocsis Motorkerékpár Világbajnokság volt hétvégén a Pannónia-Ringen

Oldalkocsis Motorkerékpár Világbajnokság volt hétvégén a Pannónia-Ringen

2016. június 27.
A különleges versenygépek két kategóriában mérték össze tudásukat, 1000 és 600 cm3-ben. A rajtrácson összesen 18 motor sorakozott fel.
Részletek

Oldalkocsis Motorkerékpár Világbajnokság volt hétvégén a Pannónia-Ringen

A ritkán látott versenysport különlegessége, hogy nem csak a jó technikán múlik a siker, nem is pusztán a vezető ügyességén, hanem az úgynevezett utas is jócskán kiveszi a részét a munkából, hiszen az ő közreműködésével érnek el, vagy épp veszítenek tapadást, ami a kanyarokban különösen fontos. Az utasok, akik között több hölgy is megtalálható, 56 mm-re helyezkednek el az aszfalt felszíne felett, ebből a pozícióból dőlnek, csúsznak az éppen megfelelő oldalra parányi kapaszkodók segítségével, a nézők számára ijesztő testhelyzetekben, ahol nem ritkán nagyon közel kerülnek a földhöz, és mindezt óriási tempó mellett. Spanyolországban 273 km/h sebességet is mértek náluk.

Az első rajtkockáról a francia Sébastien DELANNOY/ Kevin ROUSSEAU rajtolt, mellette Tim REEVES/Gregory CLUZE várta a ajtot. A finn páros Pekka PAIVÄRINTA / Kirsi KAINULAINEN a harmadik, a bajnokságot vezető Markus SCHLOSSER/ Thomas HOFER a negyedikként indult. Az ötödik pozíciót a tavalyi VB győztes foglalta el. A 10 perces futam alatt folyamatos volt az előzgetés. A legjobb köridőt (1:59.718) Delannoy állította fel, ami néhány másodperccel marad csak el a Forma autók eredményétől. Végül a finneknek sikerült megelőzniük a franciákat, akik ezzel a második legjobbként futottak be. Harmadikként a HOLDEN John/ RAMSAY Stuart párost intették le. SCHLOSSER és REEVES nem értek célba.

Pekka PAIVÄRINTA / Kirsi KAINULAINEN

„Ez az első alkalom számomra, hogy dobogóra állhattam, fantasztikus érzés. Nagyon meleg van, ami jócskán megnehezíti a dolgunk, ráadásul sosincs idő lazítani, mert sok ellenfél van a pályán. Az utas minden versenyen és tréningen tanul valamit, míg a vezetőnek sosem szabad megfeledkeznie arról, hogy nem egyedül van, felelős egy másik emberért is.”

Oldalkocsis Motorkerékpár VB Gold Race

Az oldalkocsisok mezőnye vasárnap  futotta hosszabbik, 15 körös versenyét. Azaz, csak futotta volna, ha a 11. kör után nem szakította volna félbe egy baleset, ami után leintették a futamot és az addig kialakult helyezések szerint értékelték az eredményeket. A rajt után a szombati Sprint Race győztes finn házaspár a második helyre szorult, míg a tegnap motorhibával kiált Tim REEVES/Gregory CLUZE páros átvette a vezetést. Mögöttük Sébastien DELANNOY/ Kevin ROUSSEAU száguldott, akiket Markus SCHLOSSER/ Thomas HOFER vett üldözőbe. Az ötödik körben az addig hatodik a HOLDEN John/ RAMSAY Stuart kettős megelőzte Streuerékat. Ebben a sorrendben kőröztek, míg a 11 körben Holden és társa kisodródtak. Az utas lerepült az oldalkocsiról, de szerencsésen megúszta a balesetet, míg Holden felborult a motorral, ő kisebb sérülést szenvedett. A futamot ekkor piros zászlóval intették le. Reeves és Cluze állhattak fel a dobogó legfelsőbb fokára, míg Pekka PAIVÄRINTA / Kirsi KAINULAINEN ez alkalommal a második helyen zárt.

Oldalkocsis Motorkerékpár Világbajnokság volt hétvégén a Pannónia-Ringen

Kulcsszavak: Oldalkocsis Motorkerékpár VB, Pannónia Ring, versenymotor
 
Gyorsasági OB a Logi-Store Kupáért Gyorsasági OB a Logi-Store Kupáért A H-MOTO Team családi napot rendezett a Hungaroringen A H-MOTO Team családi napot rendezett a Hungaroringen Oldalkocsis Motorkerékpár Világbajnokság volt hétvégén a Pannónia-Ringen Hatfutamos európai szériává bővült a Lotus női versenysorozata Molnár Bendegúz élete első Pannonia-ringi versenyén elsőnek haladt át a célvonalon Molnár Bendegúz élete első Pannonia-ringi versenyén elsőnek haladt át a célvonalon Sebestyén Peti a Supersport-világbajnokság legjobb Hondás szereplője Sebestyén Peti a Supersport-világbajnokság legjobb Hondás szereplője
 

Találatok száma: 805 Megjelenítve: 301 - 310