Találatok száma: 13421 | Megjelenítve: 11021 - 11030 |
Hárommilliós eladásért csap össze Kínában a GM és a Volkswagen |
||
2013. április 22.
A hárommilliós eladási számért kel birokra egymással a General Motors és a Volkswagen az idén Kínában.
|
A tét tulajdonképpen az elsőség a világ legnagyobb nemzeti autópiacán, ahol idén először haladhatja meg az teljes piaci forgalom a 20 milliós küszöbértéket úgy, hogy a piaci telítettség mértéke még csak töredéke az európainak és az amerikainak - idézi az Automotive News Europe autóipari szakmai hírportál a Bloomberg hírügynökség cikkét. A General Motors Co. (GM) és a Volkswagen egyaránt hárommilliós eladási számot vetített előre az idei évre a sanghaji autószalonon. Mindkét vállalat nagyjából 2,8 millió autót adott el tavaly, miközben a GM előnye kevesebb mint egy százalékra zsugorodott. Tavaly a két utolsó negyedévben a Volkswagen megelőzte a General Motorst eladásokban, az idei első negyedévben azonban a GM érétkesített több autót. Bob Socia, a GM kínai üzletág vezetője a vállalat "óvatos optimizmusának" hangot adva a piaci kondíciók megfelelő alakulása esetén elérhetőnek nevezte a hárommilliós eladási számot. A Volkswagen részéről pedig Jochem Heizmann, a kínai üzlet vezetője egy nappal korábban jelentette ki, hogy vállalata az idén elérheti, vagy akár át is lépheti a hárommilliós eladási küszöbszámot. A Volkswagen 2015-igy egy harmadával, 90-re kívánja bővíteni Kínában kapható modelljei számát és 9,8 milliárd eurót (12,8 milliárd dollár) tervez gyártási kapacitásának 60 százalékos bővítésére fordítani 2018-ig. Nem könnyíti meg számára azonban céljai elérését az, hogy az ellene indított kínai médiakampány miatt vissza kellett hívnia 384 ezer 181 autót a sebességváltó javítására. A GM 2016-ig 11 milliárd dollárt fordít kínai beruházásokra. A sanghaji autószalonon a vállalat 53 modellt vonultatott fel. Kulcsszavak: gazdaság, gm, járműipar, kína, volkswagen
|
|
|||||
|
||||||
A BMW és a Jaguár is bővülést tervez 2013-ra |
||
2013. április 22.
A világ legnagyobb luxusautó-gyártója, a BMW az eladások viszonylag magas, de egyszámjegyű növekedésére számít Kínában, míg a Jaguar legalább 20 százalékos bővülést tervez 2013-ra - derült ki a sanghaji autókiállításról készült kínai sajtóbeszámolókból.
|
A BMW értékesítési igazgatója, Ian Robertson szerint a következő években normalizálódik az eladások szintje, érettebbé válik a piac. Rupert Stadler, a Volkswagen csoporthoz tartozó Audi vezérigazgatója úgy vélte, a kínai személyautópiacon a jövőben évi 20-30 milliós forgalomra lehet számtani. Hozzátette, az európai országoknak még 3-5 évbe telik majd, mire teljesen kilábalnak a hitelválságból. Az Audi tovább növekszik - állapította meg Stadler. Cége a jelenlegi 300-ról rövid időn belül 500-ra kívánja növelni dílerhálózatát. A General Motors China főnöke, Bob Socia arról számolt be, hogy a következő három évben négy új gyár megépítésével évi 5 millió darabra kívánják növelni kapacitásukat. A GM és kínai partnervállalatai ennek érdekében 11 milliárd dollárt fognak befektetni. A cég tavaly két új üzemével 20 százalékkal növelte gyártási kapacitását. 2016-ra összesen várhatóan 17-re nő összeszerelő üzemeik száma. A Jaguar Land Rover (JLR) immár a legnagyobb piacán az értékesítést tekintve idén 20-30 százalékos növekedéssel számol, és bízik abban, hogy a következő 3-5 évben fenn tudja tartani ezt az ütemet. Erről a vállalat kínai képviseletének vezetője, Bob Grace beszélt újságíróknak. Ahhoz, hogy a kereslettel a JLR lépést tartson, értékesítési pontjait 2014-re 200-ra kívánja növelni. Jelenleg 116 márkakereskedés kínálja a Jaguarokat és Land Rovereket az ország nagyobb városaiban. Az indiai Tata Motors Ltd tulajdonában lévő vállalat 2012-ben körülbelül 77 ezer darab autót adott el Kínában. A világ legnagyobb autópiacán tavaly 19,3 millió új autó talált gazdára. Kulcsszavak: bmw, értékesítés, gazdaság, Jaguár, járműipar, kína
|
|
|||||
|
||||||
Irányjelző Közlekedési Magazin - áprilisi ajánló |
||
2013. április 21.
Az Irányjelző Közlekedési Magazin április adását látják, melyben bemutatjuk az Opel új kisautóját, a Seat Leon legújabb változatát, és a Ford Fiesta ST-t.
|
Az Irányjelző Közlekedési Magazin április adását látják, melyben
bemutatjuk az Opel új kisautóját, a Seat Leon legújabb változatát, és a
Ford Fiesta ST-t. A mostani műsor sem maradhat el teszt nélkül. így kipróbáltuk a Toyota legkisebb modelljét a Yaris-t, a Fiat kisbuszát a Scudot, és a Mercedes A osztály AMG változatát. és végül, a motor és tuning kedvelőknek megmutatjuk, hogy mit láttunk az Autó Motor és Tuning Show-n. Az áprilisi műsorunkhoz is jó szórakozás kívánunk. megnézem Kulcsszavak: A osztály, ajánló, Fiesta ST, ford, irányjelző magazin, mercedes-benz, toyota, Yaris
|
|
|||||
|
||||||
A DAF bemutatja az Euro 6-os XF Low Deck mega nyerges vontatót |
||
2013. április 20.
A DAF bemutatta az új, Euro 6-os XF típus Low Deck, azaz mega nyerges vontató változatát, amelyet kifejezetten a nagy raktérfogatú fuvarozási alkalmazásokra fejlesztettek ki.
|
Az új, 4x2-es vontató nyeregszerkezetének kapcsolási magassága csupán 960 milliméter, így akár három méter belmagasságú félpótkocsikat is húzhat. Ennek megfelelően a jogszabályi méretkorlátozások betartása mellett a száz köbmétert is elérheti a szerelvények raktérfogata. Az új, Euro 6-os XF Low Deck hátsó tengelye szériában légrugós felfüggesztéssel készül, amely egy különleges manőverező üzemmóddal is rendelkezik. Ennek lényege, hogy az alváz hátsó része akár 50 milliméterrel is megemelhető egy gombnyomással. Ezáltal csökken annak a veszélye, hogy az alváz és a félpótkocsi összeérjen kompra vagy rakodórámpára fel-, illetve azokról lehajtáskor. A manőverező mód 30 kilométer/órás tempó alatt aktiválható, e sebesség felett pedig magától kikapcsolódik. A hátsó tengely légrugós felfüggesztésének másik sajátos funkciója, hogy menet közben a tengelyterhelés és a sebesség függvényében szintezi a járművet. Az első tengelyhez opcióként rendelhető légrugós felfüggesztés. Teljesítmény A maximális szabad hasmagasság érdekében a Low Deck modellek szériában 580 milliméter magas, legfeljebb 1090 liter kapacitású, alumínium üzemanyagtartályokat kapnak. Az új, Euro 6-os XF Low Deck modellek a 12,9 literes PACCAR MX-13 motor 300 kW/410 LE, 340 kW/460 LE és 375 kW/510 LE teljesítményű változatával is rendelhetőek. Még az idei évben a 320 kW/440 LE teljesítményű, új PACCAR MX-11 motor is bekerül a választékba. Az új XF Low Deck vontatók kézi és automatizált sebességváltóval egyaránt elérhetőek, tengelytávjuk pedig 3,60 vagy 3,80 méter lehet. A Space Cab és az extra tágas Super Space Cab fülke is szerepel a kínálatban. A DAF Trucks N.V. a világ egyik legnagyobb nehézkategóriás tehergépkocsi-gyártójának, az amerikai PACCAR Inc.-nek a leányvállalata. élen jár a könnyű-, közép- és nehéz-tehergépkocsik gyártásában; Európában*) 2012-ben 16,0 százalékos részesedést tudhatott magáénak a 16 tonna feletti össztömegű haszongépjárművek piacán. A DAF nyerges vontatók és fülke-alvázas tehergépkocsik teljes palettáját gyártja, mindenféle fuvarozási alkalmazásra a megfelelő járművet kínálva. A DAF ezenkívül a termékekhez nyújtott szolgáltatások terén is vezető pozíciót tölt be: ide tartoznak a MultiSupport javítási és karbantartási szerződések, a PACCAR Financial finanszírozási szolgáltatásai és az első osztályú alkatrészellátás. Ezenkívül a vállalat részegységeket, például tengelyeket és motorokat, is fejleszt, illetve gyárt autóbusz-gyártók számára ez egész világon. A DAF Trucks N.V.-nek a hollandiai Eindhovenben, a belgiumi Westerlóban és a nagy-britanniai Leylandban működik gyára, valamint ezernél is több márkakereskedői, illetve márkaszervizponttal rendelkezik Európa-szerte. Kulcsszavak: DAF Trucks, járműipar, motor, nyergesvontató, Paccar, új modell, XF
|
|
|||||
|
||||||
A Hyundainak sikerült megtartania európai piaci részesedését |
||
2013. április 20.
Az Európai Autógyártók Szövetségének (ACEA) legfrissebb adatai szerint 2013 első negyedévében a Hyundainak sikerült megőriznie 3,5 százalékos piaci részesedését.
|
2012 hasonló időszakában még 3,4 százalék volt ez az adat. Miközben az autópiac összességében 9,7 százalékkal zsugorodott az év első három hónapjában, a dél-koreai vállalat értékesítései mindössze 4,7 százalékkal estek vissza: a márka 109 693 járművet adott el. „Az autóipart napjainkban sújtó nehézségek miatt az év első három hónapjában az eladások szintje elmaradt a várakozásoktól. Számításaink szerint a visszaesés a második negyedévben is folytatódik, majd 2013 második felében várhatóan erősödik a fogyasztói bizalom, és ismét növekedni kezdenek az értékesítések. Az autópiacon tapasztalt nehézségek hatással vannak valamennyi iparági szereplőre, ezért elégedettek vagyunk, hogy sikerült megtartanunk a korábbi lendületünket az első negyedévben. Habár várakozásaink szerint a piaci részesedésünk hónapról hónapra változni fog, szeretnénk megőrizni a 2012-ben megszerzett 3,5 százalékos éves részesedésünket”– mondta Allan Rushforth, a Hyundai Motor Europe alelnöke és ügyvezető igazgatója. Vonzó formatervüknek, magas minőségüknek, üzemanyag-hatékonyságuknak, valamint nagyszerű ár-érték arányuknak köszönhetően a Hyundai Európában tervezett és gyártott modelljei nagyban növelték a márka hírnevét. A múlt hónapban a Genfi Autószalonon bemutatott új ix35 szintén a vállalat európai kínálatát gazdagítja. Az új modell modernizált hajtásláncokkal, gazdaságosságot fokozó módosításokkal és egy sor egyéb műszaki fejlesztéssel teszi még értékesebbé a márka rendkívül sikeres szabadidőjárművét. Ez a szintén Európában tervezett és gyártott modell a legújabb bizonyítéka a Hyundai az iránti elkötelezettségének, hogy az európai fogyasztók igényeit kielégítő termékeket fejlesszen. Kulcsszavak: gazdaság, Hyundai, ix35, járműipar, piaci részesedés
|
|
|||||
|
||||||
A Scania biztosítja az erőforrásokat a Terex TR60 nehézdömperjeibe |
||
2013. április 20.
A Terex Construction a Scania 16 literes V8-as ipari motorjait választotta TR60 típusú nehézdömperjeibe. Az US Tier 4i / EU Stage IIIB normának megfelelő motor teljesítménye 700 lóerő (515 kW) és maximális nyomatéka 3.183 Nm, amelyet 1.500 fordulat / percnél ad le.
|
A Terex TR60 nehézdömpert maximum 55 tonnás rakományok egyenetlen terepen történő szállítására tervezték. Egy Terex TR60 a Scania US Tier 4i / EU Stage IIIB normát teljesítő motorjával megtekinthető a Terex standján (F7.710-711) az április 15-21. között Münchenben megrendezésre kerülő Bauma kiállításon. A Scania már korábban is szállított a Terex számára motorokat a TA250s, TA300s és TA400s csuklós dömperekbe. Azok a motorok a Scania 9 és 13 literes termékcsaládjához tartoztak és ugyanúgy megfeleltek az US Tier 4i / EU Stage IIIB normáknak. A Scania motorjai a B4 csarnok 102/202 standján vannak kiállítva. „A Scania motorjai kiemelkedően teljesítették feladatukat a Terex csuklós dömperjeiben és örülünk, hogy ezzel elnyertük a Terex bizalmát, így mi szállíthatunk erőforrást a nehézdömperekbe is. Ez az együttműködés újabb lépés a Scania és a Terex üzleti kapcsolatának megerősítésében.” – mondta Anders Liss, az ipari motorok értékesítési igazgatója. Kulcsszavak: dömper, munkagép, nehézdömper, scania
|
|
|||||
|
||||||
Kiírták a közbeszerzést a Thököly út egy szakaszának felújítására |
||
2013. április 19.
Kiírta a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a Thököly út Hernád utca és Dózsa György út közötti szakaszának felújítására a közbeszerzési eljárást, a macskaköves útszakasz szeptemberre újulhat meg.
|
A központ pénteki, MTI-hez eljuttatott közleménye szerint a Baross tér rendezésének felszíni munkálataihoz kapcsolódóan teljes szélességben átépül a Thököly út Hernád utca és Dózsa György út közötti szakasza. Mintegy 322 méter hosszban kicserélik az úttest teljes pályaszerkezetét, elbontva a nagykockakő burkolatot, a villamospályát és annak felsővezeték-rendszerét. Hozzátették ugyanakkor, hogy ezzel nem mondtak le a villamosközlekedés fejlesztéséről, de a régi infrastruktúra erre már alkalmatlan lett volna. Jelenleg pénzügyi és műszaki szempontból vizsgálják a Thököly úti villamosközlekedés visszaállításának lehetőségét. A Thököly út fejlesztésével kapcsolatban közölték továbbá, hogy átépítik és megerősítik a buszmegállót, így az 5-ös autóbusz, valamint a 7-es buszcsalád járatai bazaltburkolatú öbölbe tudnak majd beállni, emellett a gyalogátkelőhelyek és a közvilágítási hálózat is megújul. A belváros felé a buszsávot a BKK a belső sávba helyezi, és az úttest mindkét oldalán lesz kerékpársáv, a jobb oldalon pedig parkolósávot festenek fel. Kicserélik a járdák burkolatát, a Murányi utcai és Dózsa György úti csomópontban pedig a közúti jelzőberendezéseket is átépítik. A munkálatok - sikeres közbeszerzés esetén - már július elején megindulhatnak és szeptemberre fejeződhetnek be. Kulcsszavak: bkk, felújítás, főváros, közbeszerzés
|
|
|||||
|
||||||
Szombaton ismét Jazzy Street |
||
2013. április 19.
A Jazzy Streetre begördül a Mazda6 2.2 literes 175 lóerős sedanja. A már tesztelt kombi változat után, ez az autó igazi meglepetésekkel tudott szolgálni, hiszen mi sem hittük volna, hogy a két autó filozófiája ennyire elüt egymástól.
|
Míg a Mazda6 megújult kombija más tengelytávval, és családiasabbra hangolt futóművével tudott tökéletesen igazodni a várható vásárlói elvárásokhoz, a lépcsős hátú sedan esetében inkább sportautós vezetési jegyeket véltünk felfedezni. A feszesebbre hangolt futóműre állított gyönyörűen megrajzolt, és érezhetően nagyon merev felépítésű autó a vezetés valós élményeivel ajándékozott meg minket. Erről, és a fejlesztés során felmerült környezetvédelmi szempontokról beszélgetünk Együd Tiborral a MMH ügyvezető igazgatójával. A következő blokkban már Shanghaiba invitál meg minket Varga Abigél, a Citroen Hungária PR vezetője, akivel a kínai autószalon újdonságairól, és a piac sajátosságairól és fontosságáról beszélgetünk. Mi is rivaldafénybe állítjuk a DS család legújabb tagját, a csodálatos rubin-vörös színárnyalatban pompázó DS Wild Rubis plug in hibrid tanulmányautót, mely a 20-án megnyíló kiállítás egyik citroenes főatrakciója lesz. A modell érdekessége, hogy - mint már oly sok különlegességnek - ennek az autónak a formavilágát is a Citroen kínai csapatának tagjai tervezték. Az új modell bemutatója, a motorháztető alatt rejlő új technológia színrelépésétől lesz még izgalmasabb. Maradunk a PSA csoporton belül és Mocsai Zoltánnal, a Peugeot Hungária termékfelelőse mesél nekünk az új levegő-hibrid meghajtású 208-asról. A beszélgetésből kiderül, hogy a levegő milyen szerepet tölt be a hajtásláncban, és mikorra várható ennek a rendkívül gazdaságos üzemű autónak a piacra lépése. Mindezek mellett még néhány mondat erejéig szót ejtünk a lenyűgözően szép Peugeot 508 RXH tesztjéről, és a dízel hibrid technológia filozófiájáról. A Renexpo energetikai kiállítás és konferencia apropóján két beszélgető partnert erre a hétre is kerestünk. Vass Lajos úrral a Mobilesco Zrt. igazgatósági tagjával a jövő energiatermeléséről, a környezetvédelem és a gazdaságosság fontosságáról, a tiszta árammal működtetett elektromos meghajtású járművek térnyerésének a lehetőségeiről és az ezzel szemben egyre erőteljesebben küzdő ellenérdekelt lobbyról is szót ejtünk. Másik riportalanyunk már a Nissan Magyarországi vezérképviseletének PR és Marketing vezetője, Palkovics Péter úr. A beszélgetés témája a rövidesen hazánkban is piacra lépő Nissan Leaf. Ez az autó a japán gyár hatvan évre visszamenő elektromos autózásban szerzett tapasztalatait ötvözve született meg. A Leaf azonban mint kiderül, több mint egy elektromos autó, hiszen képes lehet a lakásunk, vagy a mindennapjaink elektromos hálózatába aktívan is bekapcsolódni, miközben a fosszilis üzemanyagokkal működő járművek 25-35 forintos kilométerenkénti költségével szemben a legdrágább áramverzió esetén is maximum 7 forintot jelent ugyanazon távon. ...és ha összevonjuk egy napelemes töltővel, akár még ennek a felére is lecsökkenthetjük a gördülésünk költségeit... Szokásos jogvédelmi rovatunkban a DAS szakjogászával, dr. Vizi Andrással egy hallgatói panasz után eredve, kinyomozzuk, hogy mennyit ér a garancia, ha a hat hónapos, vadonatúj autó tetején, és csomagterén rozsdafoltok jelennek meg. Mit tehetünk, ha a márkakereskedés legfőbb problémája az, hogy lepattintson minket, és elbagatelizálja a problémát. Kulcsszavak: 90.9 jazzy rádió, ajánló, jazzy street, leaf, Wild Rubis
|
|
|||||
|
||||||
Az új Volvo FMX a figyelem középpontjában a BAUMA-n |
||
2013. április 19.
Az új Volvo FMX-et a 2013-as Bauma-n mutatták be Münchenben április 15-én.
|
új mércét állított fel az erőteljesség, a kezelhetőség és vezetői kényelem terén. A bemutatásával a Volvo Trucks új utat tör az építőiparban. Az új FMX-et a Volvo Trucks-nál speciális teherautónak tervezték nehéz építőipari feladatokra. április 15-én mutatták be a 2013-as BAUMA-n. A tehergépjármű számos újdonsággal büszkélkedhet, beleértve a teljesen újratervezett fülkebelsőt, az új légrugózást, a megemelt hasmagasságot és a Volvo Dynamic Steering-et, amely világelső innováció a manőverezhetőség javításában. Mindent egybevetve, az új FMX hatalmas előrelépést jelent a szegmens legfontosabb területein; magyarázta Claes Nilsson, a Volvo Trucks elnöke az FMX leleplezése során: “A teherautó minden részletét fejlesztettük – a nagyokat és a kicsiket – amelyek létfontosságúak a jármű robusztusságának és kezelhetőségének biztosításához.” A Volvo Trucks új mércét állított fel az építőipari szegmensben Hét új Volvo FMX-et állítottak ki a 2013-as BAUMA szakkiállításon, ahol várhatóan 570,000 látogató fog megjelenni. Az új modell bevezetése arra irányul, hogy erősítse a Volvo Trucks kínálatát a nehéz építőipari szegmensben. Ez a kategória 2010-ben jött létre az első FMX modell bemutatásával az akkori BAUMA-n. Az új járművel a Volvo Trucks új szimbólumot hozott létre a szegmensben. Ez talán a legjobb és legkeményebb építőipari tehergépjármű a világon, “ mondta Claes Nilsson, a Volvo Trucks elnöke a BAUMA kiállításon. Kulcsszavak: autóipar, FMX, kiállítás, volvo trucks
|
|
|||||
|
||||||
Boldog születésnapot, Mustang! |
||
2013. április 19.
ötven év telt el azóta, hogy az ikonikus sportkocsi színre lépett New York-ban, ráadásul a híres modell egy másik mérföldkőhöz is elérkezett, hiszen az Egyesült államok-béli Flat Rock üzem gyártósoráról immár egymillió Mustang gördült le azóta, hogy a Ford 2004-ben ide helyezte át az autó gyártását, míg összesen több, mint 8,5 millió darab talált gazdára az eltelt fél ...
|
A Ford Mustang-ot senkinek nem kell bemutatni, a modell világszerte legenda, az amerikai izomautók megtestesítője, neve az egyik legismertebb autó-modell név a világon, ami nem is csoda, hiszen az autó-ikon immáron fél évszázada etalon az autózás és a szabadság szerelmesei számára. A Ford egyszerre ünnepli az eddig több, mint 8,5 millió példányban gazdára talált Mustang ötven éves születésnapját, és a Flat Rock összeszerelő üzemben elkészült egymilliomodik Mustang-ot. A Flat Rock-i futószalag végén Raj Nair, a Ford csoport globális termékfejlesztési alelnöke ül be az egymilliomodik itt gyártott Mustang, egy Ruby Red fényezésű kabrió volánja mögé. Nair mellett Ed Salna, az üzem ellátási és logisztikai menedzsere is a Mustang ’nyergébe pattan’. Salna a Flat Rock üzem veteránja, hiszen 27 éve dolgozik már a gyárban, vagyis több mint egy évvel az első autó elkészülte előtt állt itt munkába. „A Mustang az autóipar egyik legnépszerűbb modellje, számtalan rajongóval világszerte, és persze a Ford-on belül is.” - fogalmaz Nair. „A Flat Rock üzem dolgozói komoly tiszteletet vívtak ki azzal, hogy rendkívül jó minőségű munkát végeztek, miközben az elmúlt több mint kilenc évben egymillió Mustangot építettek – és ezt várjuk tőlük az elkövetkező évek során is.” A Ford 49 éven át a vállalat székhelyén, a Michigan állambeli Dearbornban gyártotta a Mustang-ot. Az autó a vállalat székházától alig pár percnyi távolságban fekvő híres Rouge üzemben készült, majd a gyártás 2004-ben néhány mérfölddel délebbre, a Flat Rock üzembe települt át. Az 1964 áprilisában bemutatott Mustang népszerűsége minden várakozást felülmúlt, így a Fordnak Michiganen kívül kellett új gyártókapacitást teremtenie. 1965 elején Metuchenben (New Jersey) és San Joséban (Kalifornia) is megkezdődött a Mustang gyártása. Két év sem telt el, és 1966. március 2-án a dearborni gyártósorról legördült az egymilliomodik Mustang. A Ford eddig több mint 8,5 darabot értékesített ebből a modellből. A Mustang gyártásának beindítása Flat Rockban egybeesett a vadonatúj ötödik modellgeneráció megjelenésével – ez volt a sorozat első tagja, amely saját padlólemezre épült. A standard V6-os és V8-as GT-modellek mellett Flat Rock számos különleges modellsorozatot és versenyautót gyártott: • 2006-ban a Flat Rock üzem egy limitált sorozatú, fekete-arany fényezésű Shelby GT-H kupét készített a Hertz autókölcsönző számára, ezzel emlékezve meg az 1966-os Shelby GT350H bérautóról • 2007-ben mutatkozott be az SVT által fejlesztett Shelby GT500 Mustang, amelynek 5,4 literes, kompresszoros töltésű V8-as, 500 lóerős blokkja a modellsorozat addigi legerősebb motorja volt • A 2008-2009-es modellévre a Mustang kínálatában megjelent a Bullitt változat, amely egy 1968-as film címszereplőjéről kapta a nevét; a főszereplő természetesen egy Mustanggal száguldott • A 2012-2013-as modellévekben a Flat Rock üzemben készült a versenypályára optimalizált Boss 302 változat • A Flat Rock gyártósorain számos Mustang-versenyváltozat készült, köztük az FR500, a Boss 302R és a hihetetlenül sikeres Cobra Jet A Mustang rajongók számára egyébiránt a Ford a tavalyi év végén rendkívül jó hírrel szolgált: a vállalat bejelentette ugyanis, hogy a Mustang következő generációja a rendkívül sikeresnek bizonyuló Egy Ford startégiának megfelelően globális modell lesz, ennek köszönhetően az autó európai, így hazai szerelmeseinek sem kell sokat várniuk, hogy az ikon itt is feltűnjön az utakon. Kulcsszavak: autóipar, évforduló, ford, Mustang, usa
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 13421 | Megjelenítve: 11021 - 11030 |