Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 13421 Megjelenítve: 11731 - 11740
Hibrid buszokat vesz Kecskemét

Hibrid buszokat vesz Kecskemét

2013. január 07.
Több mint négymilliárd forintért 25 hibrid autóbuszt vásárol Kecskemét önkormányzata. Az ajánlattételi felhívás a pénteki Közbeszerzési értesítőben jelent meg.
Részletek
Hibrid buszokat vesz KecskemétMég 2011 novemberében készült el a városi közösségi közlekedés fejlesztéséről szóló tanulmány, e szerint megszűnik a Széchenyi téri környezetszennyező buszvégállomás. A város középső magjában pedig - mintegy három kilométeres átmérővel - nulla emissziós zónát alakítanak ki. A külső területekről ide érkező buszok hibrid hajtásúak lesznek.


A belvárosi nulla emisszió tartásához 25 buszra lesz szükség, ebből egy-kettő tartalék, a többi folyamatosan a forgalomban dolgozik. A járművekkel kapcsolatos elvárások közé tartozik, hogy legyenek alacsony padlójúak, legyen négy egyforma kétszárnyú ajtajuk, és legyenek felszerelve ABS-ASR rendszerrel és légkondicionálóval is.

A járművek becsült ellenértéke nettó 4 milliárd 251 millió forint. Az ajánlatkérő ezt a pénzt vissza nem térítendő európai uniós támogatásból, illetve saját forrásból biztosítja. Nem lehet ajánlattevő az, aki nem rendelkezik - az utóbbi három évben összességében - legalább tíz alacsonypadlós hibrid hajtású autóbusz szállítására vonatkozó referenciával.

Az ajánlatok beadási határideje február 18. A nyílt közbeszerzés nyertese az összességében legelőnyösebb ajánlattevő lesz. Az értékelési kritériumok körében döntő súlyú az ajánlati ár.

Hibrid buszokat vesz Kecskemét.
Kulcsszavak: busz, hibrid, hírek, kecskemét, közlekedés
 
Hibrid buszokat vesz Kecskemét Új PureTech motorok a Citroëntő Hibrid buszokat vesz Kecskemét 75 éves a fényvisszavető tábla Hétfőtől ismét teljes vonalon jár a szentendrei HÉV Hétfőtől ismét teljes vonalon jár a szentendrei HÉV Harminc-negyven métert jelenthet fékezéskor a téli gumi Harminc-negyven métert jelenthet fékezéskor a téli gumi Hibrid buszokat vesz Kecskemét Az Audi tíz éven belül közel kétszeresére tervezi növelni az autói eladását
 
Zuhant az autóeladás Spanyolországban

Zuhant az autóeladás Spanyolországban

2013. január 07.
Jelentősen visszaesett az autóeladás tavaly Spanyolországban.
Részletek
Zuhant az autóeladás SpanyolországbanA 2012-ben forgalomba helyezett autók száma, ami nagyjából megfelel az eladási számnak, 13,4 százalékkal csökkent 2011-hez képest.

Az autógyártók spanyolországi érdekképviseleti szervezete, az Anfac szerdán arról is beszámolt, hogy a decemberben eladott új autók száma 23 százalékkal csökkent éves szinten, miután novemberben 20,3 százalék volt a visszaesés. Az Anfac idén a tavalyihoz hasonló eladáscsökkenésre számít.  

A spanyol gazdaság recesszióban van: az első és a második negyedév után a harmadikban is zsugorodott a gazdaság. A kormány arra számít, hogy a GDP a tavalyi után az idén is csökkenni fog.

Az euróövezet negyedik legnagyobb gazdaságában az ingatlanpiac összeomlása indította el a válságot, ami megrázta az ország bankrendszerét. A helyzetet rontja a 25 százalékot meghaladó munkanélküliség, miközben nagy terheket rónak a lakosságra a megszorító intézkedések is. A tavalyi autóeladások csökkenéséhez egyebek között az is hozzájárult, hogy szeptember 1-jétől 18 százalékról 21 százalékra emelkedett az áfa.
Zuhant az autóeladás Spanyolországban.
Kulcsszavak: autógyár, autóipar, autókereskedés, autópiac, gazdaság, hírek
 
Zuhant az autóeladás Spanyolországban Fejleszti nagysebességű vonathálózatát Kína Zuhant az autóeladás Spanyolországban Magával ragadó dinamika, erőteljes formák – Az új SEAT Leon CUPRA A Panasonic Energy és a Mazda tárgyalásokat kezdeményez, közép- és hosszú távú partnerségről A Panasonic Energy és a Mazda tárgyalásokat kezdeményez, közép- és hosszú távú partnerségről Elkezdődött a vadonatúj 2017-es Ford GT gyártása Elkezdődött a vadonatúj 2017-es Ford GT gyártása „Best Cars 2016”: nyolc első helyezés a Volkswagen Csoportnak „Best Cars 2016”: nyolc első helyezés a Volkswagen Csoportnak
 
Ferenciek tere - Változik a közlekedési rend az átépítés miatt

Ferenciek tere - Változik a közlekedési rend az átépítés miatt

2013. január 07.
Hétfőtől újabb változásokra kell számítani az egyéni és közösségi közlekedés rendjében is a Ferenciek tere és a Március 15. tér folyamatban lévő átépítése miatt.
Részletek
Ferenciek tere - Változik a közlekedési rend az átépítés miattHétfőtől újabb változásokra kell számítani az egyéni és közösségi közlekedés rendjében is a Ferenciek tere és a Március 15. tér folyamatban lévő átépítése miatt - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) pénteken az MTI-vel.

Hétfő reggel 9 órától a korábbi Y-alagút melletti buszfolyosót és a gyalogos-aluljáróból a Petőfi Sándor utca felé vezető lépcsőt lezárják, azon az oldalon csak a Városház utca felé vezető lépcsőt lehet használni.

Buda irányában a buszmegállót kettéosztják, a 7-es, a 7E, a 173-as, a 173E és a 233E jelzésű, valamint a 907-es, a 908-as, a 956-os, a 973-as és a 990-es jelzésű autóbuszok számára az eredeti megállóhelytől mintegy 150 méterre, a Városház utca kereszteződése előtt, a többi buszjáratnak pedig 100 méterre az eredetitől, a Városház utcai kereszteződés után alakítanak ki ideiglenes megállót.

A közmű- és útépítési munkák érintik az Astoria irányába tartó buszokat is, a megállót 50 méterrel hátrébb helyezik. A közúti közlekedést is érintik a módosítások: teljes szélességében lezárják az Y-alagút felhajtója és a tér északi járdája közötti buszfolyosót és a budai irányú megállót. A munkaterület mellett a közúti forgalom számára mindkét irányban megmarad 2-2 forgalmi sáv, azonban a buszsávok lezárása miatt a téren az autóbuszok is ezeket a sávokat használják majd, ezért a forgalom lassulására lehet számítani. A Március 15. téren és a Ferenciek terén korábban bevezetett közúti forgalomkorlátozások továbbra is érvényben maradnak.

Ferenciek tere - Változik a közlekedési rend az átépítés miatt.
Kulcsszavak: bkk, bkv, ferenciek tere, hírek, közlekedés
 
Ferenciek tere - Változik a közlekedési rend az átépítés miatt Ellenállhatatlan stílusforradalmár Kecskemétről Ferenciek tere - Változik a közlekedési rend az átépítés miatt A kormány bruttó 8 milliárd forinttal emelte az M0-s körgyűrű bővítésének támogatását Ferenciek tere - Változik a közlekedési rend az átépítés miatt Kiemelkedő sikereket értek el a Continental csoport abroncsai a legfrissebb nyáriabroncs-teszteken A BKV 50 éve kihagyhatatlan része a főváros életének A BKV 50 éve kihagyhatatlan része a főváros életének Ferenciek tere - Változik a közlekedési rend az átépítés miatt Chevrolet Corvette: a design-ikon hatvan éve
 
Örömautózás a legmagasabb szinten: szenvedély, sportosság, intelligencia

Örömautózás a legmagasabb szinten: szenvedély, sportosság, intelligencia

2013. január 04.
Az E-osztály Coupé és Cabrio szinte korlátlan lehetőséget nyújt az egyéni kialakításra. Ennek érdekében többek között új belső színek és színkombinációk állnak rendelkezésre, például a Mély Tengerkék kontrasztszín, amely a Selyem-Bézzsel kombinálva merészen friss hatást hoz be az E-osztály két sportautójának exkluzív utasterébe.
Részletek
Mercedes-Benz E-osztályIntelligent Drive a jövő új asszisztencia-rendszereivel

Akárcsak az E-osztály limuzinja és T-modellje, a komfortot biztonsággal ötvöző asszisztencia-rendszereket vonultat fel a Coupé és a Cabrio is. Ezek neve a Mercedes-Benznél „Intelligent Drive“.

Az alapot a legmodernebb érzékelők képezik – például a belső tükörnél a Stereo Multi Purpose Camera, amely a jármű előtt körülbelül 50 méterig ad térlátást. Intelligens algoritmusok olvasztják össze a sztereo-kamera adatait a szintén beépített kerékszenzorokéival, és ebből értékeli ki a rendszer a térbeli optikai információkat, illetve ismeri fel egy nagy látótérben a szembe jövő, előttünk haladó vagy keresztező járműveket, a gyalogosokat és különféle jelzőtáblákat, illetve burkolati jeleket, és rendezi el térben a mozgó objektumokat.

A fő piacokon mind a Coupé, mind a Cabrio széria-szerelvénye a radaralapú COLLISION PREVENTION ASSIST baleset-megelőző rendszer, adaptív fékasszisztenssel, amely jelentősen csökkenti a ráfutásos ütközés veszélyét. Szintén alapfelszerelés az ATTENTION ASSIST, amely kibővített sebességtartományban ismeri fel a vezető figyelmetlenségét, elfáradását, illetve a legutóbbi pihenő óta eltelt időt. érzékenységi fokozata beállítható. Kívánságra, akárcsak a limuzinban és a T-modellben további új, illetve kibővített funkciójú asszisztencia-rendszerek kerülnek az autóba.

Professor Dr. Thomas Weber, a Daimler AG igazgatóságának a konszern kutatásaiért és a Mercedes-Benz Cars fejlesztéseiért illetékes tagja: „Minden tekintetben nagy előrelépés az új E-osztály. Az érzelmekre ható design a kategória fénypontjai közé számít, de műszakilag is páratlan a kínálat. Ide tartoznak a jövőbeli S-osztály új asszisztencia-rendszerei, amelyek például automatikus sávtartással és dugó-követéssel tehermentesítik a vezetőt, sőt első ízben képesek megakadályozni a keresztirányú forgalommal, vagy gyalogosokkal fenyegető baleseteket. Az E-osztály új motorjai a hatékonyság csúcsértékeit produkálják, a szórakoztató berendezés Internet-hozzáférést is biztosít, az éjszakai autózás biztonságát pedig modern fénydiódás fényszóró és vakítást nem okozó állandó távfény fokozza. Szóval abszolút csúcstechnikát nyújt az E-osztály, ráadásul nagyon attraktív csomagolásban.”

Mercedes-Benz E-osztályErős és példásan hatékony hajtómű

Az E-osztály Coupé és Cabrio erőteljes benzin- és dízelmotorok széles választékával áll rendelkezésre. Valamennyinek széria-tartozéka az ECO Start-Stop rendszer. Kapható hat benzinmotor, 135 kW (184 LE) - 300 kW (408 LE) teljesítménnyel, valamint három dízel, amelyek 125 kW (170 PS) - 195 kW (265 PS) leadására képesek. újdonság a BlueDIRECT benzinmotor-család kibővítése egy négyhengeres, közvetlen befecskendezésű erőforrással, amely ugyanazon a technikán alapul, mint a Mercedes-Benz legújabb generációs négy- és hathengeresei. Műszaki jellemzői többek között a többszöri befecskendezés gyorsan kapcsoló piezo-porlasztói, a gyors, többszikrás gyújtás, a turbófeltöltés, a kétoldali változó szelepvezérlés és a szabályozott olajszivattyú. Világelsőként kombinálták a réteges töltésű szegény keverékes égést turbófeltöltéssel és extrém nagyarányú kipufogógáz-visszavezetéssel. Ezzel a motorral kiváló fogyasztási- és emissziós adatokat ér el a Coupé és a Cabrio – már most teljesítik a majd csak 2016-tól érvényes EU6 szabványt.

Szintén a BlueDIRECT családba tartoznak a már ismert V6-os és V8-as benzinmotorok. új egy hathengeres, amelyet először kínálnak, E 400-ként, biturbó feltöltéssel. Teljesítménypotenciálja és alacsony fordulatszámon kifejtett óriási nyomatéka új mércét állít fel a hathengeresek körében, és szintén betartja az EU6-ot. A Coupé és a Cabrio hathengeres dízelmotorja az ismert SCR-technikával (Selective Catalytic Reduction) teljesíti az EU6 kipufogási szabványt. Az E-osztály Coupé és Cabrio modellekhez kétféle váltóművet kínál a Mercedes-Benz: hatfokozatú, rövid mozdulatokkal és könnyen kapcsolható manuálist és a 7G-TRONIC PLUS automatát, DIRECT SELECT választókarral és a kormánykeréken elhelyezett DIRECT SELECT fel- és visszakapcsoló karokkal. A 7G-TRONIC PLUS ezen legújabb fejlesztési fokozata hatékonyabb és könnyebben karbantartható.

Mercedes-Benz E-osztályújdonság a rövid időközi M-program: ha a vezető manuálisan kapcsolt vissza, majd megint fel, akkor a váltómű egy meghatározott időtartam után magától visszaáll a kedvezőbb fogyasztást eredményező automatikus üzemmódra.

Futómű – a biztonságos menettulajdonságok alapja

A Coupé és a Cabrio alapfelszerelése a szelektív csillapítási rendszerű AGILITY CONTROL futómű. Lengéscsillapítói alkalmazkodnak a mindenkori útviszonyokhoz, nagyfokú menetkényelmet biztosítanak, és sportosan vezethetővé teszik az autót, a márkára jellemző hosszú távú komfort megőrzésével. Alternatívája az AGILITY CONTROL sportfutómű, szelektív csillapítási rendszerrel, feszesebb hangolású lengéscsillapítókkal és menetdinamikai csomaggal, amely nemcsak sportosabb gázpedál-reakciókat és fokozatváltási pontokat nyújtó programot tesz kiválaszthatóvá, hanem elektronikus csillapítás-vezérlést is tartalmaz. Ennek révén gombnyomással állíthatja be tetszése szerint a csillapítást az autós – attól függően, hogy komfortosabban vagy sportosabban szeretné.

Miként a limuzin és a T-modell, a jövőben az E-osztály Coupé és Cabrio is elektromechanikus direkt-kormánnyal kerül forgalomba. Ez a paraméteres kormány sebességfüggő rásegítését kombinálja az elfordítás függvényében változó áttétellel. Az elektromechanikus direkt-kormány bármilyen sebességnél élénken reagál és komfortosan viselkedik, sőt még takarékos is, hiszen csak akkor használ fel energiát, amikor ténylegesen kormányoz. Ráadásul lehetővé teszi innovatív asszisztencia-rendszerek, például az aktív parkoló-asszisztens alkalmazását.

Elsőrangú felszerelés

A Coupé és a Cabrio modelleknek már az alapfelszerelése is teljes és kimagasló értéket képvisel. Modern szórakoztató-tájékoztató berendezések teszik lehetővé, hogy útközben is mindig tudjuk, mi történik az irodában vagy a nagyvilágban. Zenét hallgathatunk, rábízhatjuk magunkat a nagy teljesítményű navigátorra, és nem hiányzik az Internet-elérés sem.  Széria-szerelvény az Audio 20 CD rádió, dupla vevővel, MP3-képes CD-játszóval és a középkonzolon USB-csatlakozóval. A színes TFT-kijelző átlója 14,7 centiméter. Bluetooth®-kapcsolatú készülékek csatlakoztathatók hozzá, és kijelzi az SMS-üzeneteket. Kívánságra az Audio 20 CD kombinálható hatlemezes CD-váltóval és a jutányos vételárú Becker® MAP PILOT alapszintű navigátorral, amelyet utólag is be lehet építeni.

Mercedes-Benz E-osztályAlternatívaként kínálja a Mercedes-Benz a COMAND Online multimédia-rendszert, nagy felbontású, 17,8 centiméteres, színes kijelzővel, Internet-csatlakozással, beépített merevlemezzel, amely a navigátort is magában foglalja, valamint egy esetleges balesetnél segítséget nyújtó segélyhívó rendszerrel. Ez is kombinálható hatlemezes DVD-váltóval. A COMAND Online kötetlen Internet-böngészést tesz lehetővé a jármű álló helyzetében, vagy előhívható egy Mercedes-Benz alkalmazás is, amely menet közben is egyszerűen kezelhető. Az integrált alkalmazások közé tartozik a Google™ lokális keresés és időjárás-jelentés, illetve az előzőleg a számítógépen a Google Maps segítségével konfigurált útvonal letöltése az autóba. Rendelkezésre áll továbbá a Google™ Streetview, a Google™ Panoramio és egy sor egyéb alkalmazás.
Kulcsszavak: autópiac, bemutató, cabrio, Coupé, hírek, mercedes-benz
 
Örömautózás a legmagasabb szinten: szenvedély, sportosság, intelligencia Audi A3 - Nagy hatékonyságú hajtás- és innovatív vezetést-támogató rendszerek Örömautózás a legmagasabb szinten: szenvedély, sportosság, intelligencia Veterán Skoda-különlegességek a Rétromobile kiállításon A Goodwood Festival of Speed autóshow-n bemutatkozik a Juke –R 2.0 A Goodwood Festival of Speed autóshow-n bemutatkozik a Juke –R 2.0 Örömautózás a legmagasabb szinten: szenvedély, sportosság, intelligencia Párizsban debütál az új ŠKODA Fabia és ŠKODA Fabia Combi Megérkezett a SEAT Ateca! Megérkezett a SEAT Ateca!
 
Érkezett ajánlat a motorvonattenderre a beadási határidőre

Érkezett ajánlat a motorvonattenderre a beadási határidőre

2013. január 04.
érkezett ajánlat a MáV-START motorvonatok beszerzésére kiírt közbeszerzési eljárására, amelynek beadási határideje csütörtökön 10 órakor járt le.
Részletek
Érkezett ajánlat a motorvonattenderre a beadási határidőreérkezett ajánlat a MáV-START motorvonatok beszerzésére kiírt közbeszerzési eljárására, amelynek beadási határideje csütörtökön 10 órakor járt le.

A MáV Zrt. egyelőre nem adott tájékoztatást a pályázók számáról, az MTI azonban megtudta, hogy a Magyarországon érdekeltséggel rendelkező vasúti járműgyártók közül a Stadler határidőre megtette ajánlatát, a Bombardier viszont nem indult a tenderen.

A MáV-START Zrt. múlt év novemberében hirdetett nyílt közbeszerzési eljárást saját részre 42, a GYSEV számára 6 villanymotorvonat beszerzésére.

Az európai közbeszerzési értesítőben tavaly novemberben közzétett ajánlattételi felhívás szerint a MáV-START számára 42 normál nyomtávú, egyáramnemű, legalább 50 százalékban alacsonypadlós elővárosi villamos motorvonat szállítására, üzembe helyezésére és kapcsolódó szolgáltatásokra szól. Az alkatrész utánpótlást 30 évig kell vállalnia az ajánlattevőnek. A GYSEV esetében 6 normál nyomtávú, egyáramnemű ugyancsak legalább 50 százalékban alacsonypadlós regionális villanymotorvonatot kell szállítani, a további feltételek azonosak a MáV-START vonatainál leírtakkal.

A kiírás szerint a járműveket 2015. szeptember 30-áig kell leszállítani. A beszerzést az Európai Unió és a magyar állam közösen finanszírozná a Közlekedési Operatív Program keretében.

Érkezett ajánlat a motorvonattenderre a beadási határidőre.
Kulcsszavak: hírek, közlekedés, máv, vasút
 
Érkezett ajánlat a motorvonattenderre a beadási határidőre Peking újabb metróvonalat épít Érkezett ajánlat a motorvonattenderre a beadási határidőre Huszonhat út járhatatlan a Dunántúlon Csökkent az üzemanyagok ára Csökkent az üzemanyagok ára Érkezett ajánlat a motorvonattenderre a beadási határidőre A NISSAN 2012-BEN MINDEN IDŐK LEGJOBB PIACI RÉSZESEDÉSÉT ÉRTE EL Érkezett ajánlat a motorvonattenderre a beadási határidőre A Hankook új SUV gumiabroncsait szerelik gyárilag újabb prémium modellekre
 
Felére esett a Ferrari forgalma tavaly Olaszországban

Felére esett a Ferrari forgalma tavaly Olaszországban

2013. január 04.
A Ferrari eladásai megfeleződtek tavaly Olaszországban a kormány szigorú adópolitikája miatt, és a teljes autópiaci forgalom is nagyot esett - írja a brit The Guardian online kiadása.
Részletek
Felére esett a Ferrari forgalma tavaly OlaszországbanAz akár 250 ezer euróba is kerülő Ferrari modellekből az eladások tavaly 56 százalékkal, 248 példányra esetek vissza az olasz autóipari szövetség, a Federauto adatai szerint. A Maserati 72 százalékkal kevesebb, 115 autót adott el tavaly Olaszországban, míg a Lamborghini 16,6 százalékkal kevesebbet, 60 autót.

Filippo Pavan Bernacchi, a Federauto elnöke a magas adókkal magyarázta a Reuters hírügynökségnek adott interjúban az olaszországi autóeladások tavalyi visszaesését. "A piacot az autók vásárlását, birtoklását és használatát sújtó, ha ugyan nem kriminalizáló súlyos adók terhelik" - mondta.

Olaszországban tavaly az autópiaci forgalom elsősorban az euróövezeti adósságszolgálati válság miatt bevezetett költségvetési megszorító intézkedések hatására 19,9 százalékkal, 1,4 millióra csökkent, ami 1979 óta a legalacsonyabb érték.

Az Alfa Romeo eladásai egynegyedével csökkentek tavaly 45 ezer autóra. A felső kategóriás külföldi márkák eladása is visszaesett, az Audi és a BMW forgalma például 16 százalékkal. A középkategóriás típusok sem kerülték el a visszaesést, a Ford eladásai egyharmadával, a Fiat eladásai pedig 19 százalékkal csökkentek. A Fiat tavaly 295 ezer autót értékesített Olaszországban.

Az autóeladások más európai országokban is visszaesetek tavaly, Spanyolországban például 13,4 százalékkal, Franciaországban pedig 14 százalékkal 15 éve a legalacsonyabb szintre, 1,9 millióra.

Felére esett a Ferrari forgalma tavaly Olaszországban.
Kulcsszavak: autóipar, autópiac, ferrari, hírek
 
Audi-géniusz az önműködően közlekedő autókért: a központi vezetőtámogató vezérlőegység Audi-géniusz az önműködően közlekedő autókért: a központi vezetőtámogató vezérlőegység Felére esett a Ferrari forgalma tavaly Olaszországban Stabil piac mellett némi visszaesés az autóeladások ütemének növekedésében Kínában Felére esett a Ferrari forgalma tavaly Olaszországban Az Audi önműködő parkolási rendszere két díjat is nyert az Egyesült Államokban Felére esett a Ferrari forgalma tavaly Olaszországban Megkezdődött az új SKODA Yeti gyártása A Škoda legyártotta a 750 000. Škoda Superb modellt A Škoda legyártotta a 750 000. Škoda Superb modellt
 
E-útdíj - Elmaradt a szerződéskötés a tendergyőztessel

E-útdíj - Elmaradt a szerződéskötés a tendergyőztessel

2013. január 04.
Az állami Autópálya Kezelő (áAK) az általa korábban közölt időpontban, szerdán nem kötött szerződést a használatarányos útdíjfizetés kiépítésére kiírt tender győztesével, az ajánlatkérő délutánra ígért tájékoztatást az MTI-nek a folytatásról.
Részletek
E-útdíj - Elmaradt a szerződéskötés a tendergyőztesselMiután a T-Systems Magyarország előzetes vitarendezést kezdeményezett az E-útdíj tender kapcsán az ajánlatkérő állami Autópálya Kezelőnél (áAK), az nem kötötte meg a szerződést múlt csütörtökön a nyertes Getronics Magyarországgal. Mint az MTI-hez akkor eljuttatott közleményében írta, e hét szerdán köti meg a szerződést, erre azonban nem került sor.

A T-Systems azért kért előzetes vitarendezést, mivel szerette volna megnézni a nyertes ajánlat műszaki tartalmát, de ezt nem tehette meg, mivel azt a Getronics üzleti titoknak minősítette. Az áAK a betekintést megtiltva arra hivatkozott, hogy valamennyi ajánlattevő ezt a részt üzleti titoknak minősítette a maga ajánlatában.

Az MTI-hez is eljuttatott csütörtöki közleményében a T-Systems kiemeli: az előzetes vitarendezés megtagadása ellenére, azért nem kért jogorvoslatot a Közbeszerzési Döntőbizottságtól, mivel azzal jelentősen késleltetné a használatarányos útdíj bevezetését. Ezzel pedig borulna a költségvetés idei bevétele is.

A tervezett bevétel az e-útdíjból a második félévre 75 milliárd forint, de számos más jogszabály is tényként kezeli azt, hogy a 3,5 tonnánál nagyobb tömegű járművek július elejétől már használatarányos útdíjat fizetnek. így például ezekre nem lehet idén éves útdíjmatricát vásárolni.

A tenderre a Getronics Magyarország Kft. nyújtotta be a legolcsóbb ajánlatot. A cég nettó 34,89 milliárd forintos áron vállalta a feladat elvégzését. A következő a China International Corporation volt, amely 47,3 milliárd forintért vállalta volna a rendszer kiépítését. A T-Systems ajánlatában 53,4 milliárd, míg a Kapschéban 68,1 milliárd forint szerepelt.

E-útdíj - Elmaradt a szerződéskötés a tendergyőztesselA Magyar Nemzet csütörtöki számában arról ír, hogy a Getronics azt kérte az áAK-tól, január közepéig halasszák el a szerződés aláírását.
Kulcsszavak: áak, autópálya, gazdaság, hírek, közlekedés, útdíj
 
E-útdíj - Elmaradt a szerződéskötés a tendergyőztessel A formatervezésének sikerét a „Black and White” limitált szériával ünnepli az Infiniti Eldőlni látszik az elektromos busz vs. dízel vita Eldőlni látszik az elektromos busz vs. dízel vita E-útdíj - Elmaradt a szerződéskötés a tendergyőztessel Kimagasló növekedés a Ssangyongnál Csúcsokat döntött a Nissan 2014-ben Csúcsokat döntött a Nissan 2014-ben E-útdíj - Elmaradt a szerződéskötés a tendergyőztessel A világ első automatizált gumiabroncs-tesztpályája
 
Peter Schreyer a Kia Motors Corporation első, nem koreai származású elnöke

Peter Schreyer a Kia Motors Corporation első, nem koreai származású elnöke

2013. január 04.
Peter Schreyert, a Kia vezető formatervezőjét, és a márka formai megújulásának vezetőjét a Kia Motors Corporation elnökévé nevezték ki.
Részletek
Peter Schreyer a Kia Motors Corporation első, nem koreai származású elnökeSchreyer az első, nem koreai származású elnök a Kiánál, a márka összesen három elnöki rangú vezetőjének egyike.

Az 59 éves Schreyer 2006 óta dolgozik a Kiánál, ő a márka új formanyelvének kialakítója, az új formairány meghatározója, irányítója. Az ő nevéhez fűződik a “tigrisorr” hűtőmaszk bevezetése, és elterjesztése a teljes modellpalettán.

A Schreyer vezette formacsapat az elmúlt hét évben különleges tanulmányautók, és izgalmas új szériamodellek sokaságát alkotta meg. Ilyen a legújabb Sportage, az új cee’d sorozat, az Optima, a Rio, a Picanto és még számos koreai, vagy amerikai forgalmazású modell is. Peter Schreyer többször is kifejtette, elkötelezett a márka formaközpontú növekedése mellett, a 2013-ban bemutatandó új Carens e filozófia legújabb megtestesülése.

“Gratulálok Peter Schreyer-nek a kinevezéshez, ami nem csak kiváló vezetői képességeinek elismerése, de egyszersmind az általa vezetett formai megújulás sikerének is ékes bizonyítéka.” Mondta Benny Oeyen, a Kia Motors Europe marketingért és termékfejlesztésért felelős alelnöke. “Nagyon várom az új közös munkát Péterrel, hogy a márka formaközpontú sikereit a jövőben is megismételhessük.”

Peter Schreyer kétgyermekes családapa, bajor származású. Németországban és Angliában a Royal College of Art-ban tanult, majd a Volkswagen formatervezőjeként dolgozott, a Volkswagen Passat és az Audi TT formájának megalkotásában is komoly szerepe volt.

Kia Optima.
Kulcsszavak: autógyár, autóipar, ceed, galéria, hírek, kia, optima, rio
 
Peter Schreyer a Kia Motors Corporation első, nem koreai származású elnöke Kiszáll a Teslából a Daimler Peter Schreyer a Kia Motors Corporation első, nem koreai származású elnöke Teszten a SEAT első elektromos autói Új prémium kategóriás Volkswagen modell a kínai piacra Új prémium kategóriás Volkswagen modell a kínai piacra Peter Schreyer a Kia Motors Corporation első, nem koreai származású elnöke BMW premier a Frankfurti Autószalonon Peter Schreyer a Kia Motors Corporation első, nem koreai származású elnöke Megérkezett Debrecenbe a Wizz Air első milánói járata
 
Örömautózás a legmagasabb szinten: Mercedes-Benz E-osztály Coupé és Cabrio

Örömautózás a legmagasabb szinten: Mercedes-Benz E-osztály Coupé és Cabrio

2013. január 04.
Akárcsak a limuzint és a T-modellt, a Mercedes-Benz az E-osztály Coupé és Cabrio modelljét is teljesen átdolgozta. újdonságként jelentek meg többek között az erős és hatékony, legmodernebb befecskendezési technikájú BlueDIRECT négyhengeres motorok, valamint jövőbe mutató asszisztencia-rendszerek, amelyeket „Intelligent Drive“ néven foglaltak össze.
Részletek
Mercedes-Benz E-osztályIde tartozik többek között a keresztirányú forgalommal és a gyalogosokkal történő balesetet megakadályozó rendszer, a szembejövőkkel való ütközést elkerülő aktív sávtartó asszisztens, és a vakításmentes állandó távfény. Látványra a Mercedes-Benz új formanyelvéhez illeszkedik a Coupé és a Cabrio, de a tökéletes menetkultúrát szolgáló exkluzív, fényűző felszerelés is a rokonságot hangsúlyozza az E-osztállyal.

A Mercedes-Benz E-osztály klasszikus Coupé és négyüléses Cabrio modellje a felső középkategória legbecsesebb járművei közé tartozik. Intelligens és hatékony technikájával, fényűzően komfortos felszerelésével mindkettő kompromisszum nélkül, exkluzív szinten kínál felvillanyozó örömautózást. éppen ezért számítanak a sikeres érzelmi csúcspontnak az E-osztály sikeres családjában. Felfrissített, markánsabb külső és belső designjuk nagyszerűen tükrözi vissza a sok műszaki újdonságot.

Dr. Joachim Schmidt, a Mercedes-Benz Cars értékesítési- és marketing-igazgatója: „Három szóval lehet röviden jellemezni az E-osztály Coupéját és a négyüléses Cabrio modellt: elragadó, atletikus, szenvedélyes. Különösen örvendetes, hogy ráadásul mindkettő korunk legintelligensebb technikáját tartalmazza, ez teszi őket igazi álomautóvá.

Design: E-móciók felsőfokon

Az E-osztály Coupé és Cabrio friss arculata elsősorban az áttervezett frontnak köszönhető, ahol az új fényszórók egyetlen üvegbúra alatt egyesítik az összes funkciós elemet. Széria a LED-es tompított fény, sőt kívánságra, ebben az osztályban újdonságként, teljesen fénydiódás fényszórókat építenek be. A világítóegységen belül egymásba átmenő fényforrások hangsúlyozzák az E-osztályra jellemző „négyszemű” designt.

Mercedes-Benz E-osztályAz új első lökhárító erősebb nyilazása és nagy légbeömlői jobban érvényre juttatják az agilis jármű dinamikáját. A sportkocsi-hűtőmaszkos front összességében egyéni, sportos arculatot mutat, ugyanakkor utal a Coupé és a Cabrio közeli rokonságára az új E-osztály limuzinnal.

Megmaradt az erőteljes izomzatra emlékeztető hátsó lökhárító, amely szembeötlően utal e sportos autók hátsókerék-hajtására. új hátsó lámpa és a szélességet hangsúlyozó krómhatású dekoráció emeli ki decensen a jármű atletikus fellépését. Klasszikusak a Coupé arányai, a hosszú motorháztetővel, a nyúlánk oldalvonallal, az alacsony tetővel és az erőteljes farral. A Mercedes-Benz kupéinak hagyományos, összetéveszthetetlen stíluselemei emelik ki a kétajtós kocsi határozott vonalait – például a B-oszlop nélküli, töretlen oldalablak-grafika, teljesen leengedhető üvegekkel. Teljesen eltűnnek a négyüléses Cabrio oldalablakai is, érvényre juttatva a letisztult arányokat és az autó elejétől a csomagtartó fedeléig enyhén emelkedő övvonalat.  

Kifinomult enteriőr

A Mercedes-Benz átdolgozta az E-osztály Coupé és Cabrio utasterét is, harmonikusan illesztve a kifejező küllemhez. Nemes anyagok, a műszerfal egész szélességén végignyúló, kétrészes dekoráció és tiszta felületek uralják az autó belsejét. A fa- és alumínium-optikával is választható dekoráció teljessé teszi az enteriőr magas fokú értékhatását. A rokonságot az új E-osztály többi családtagjával az újjáformált szellőzők közötti analóg óra és az ezüstkróm kezelőszervek jelzik.

Az enteriőr további meghatározó eleme az áttervezett, fokozatválasztó kar nélküli középkonzol, valamint a háromküllős, multifunkciós kormánykerék, az automatikus váltómű DIRECT SELECT fokozatválasztó karjával és fel-, illetve visszaváltó-karral. Az új E-osztály Cabrio egy további pozitívuma, hogy a különösen jó hangszigetelésű akusztikus vászontetőnek köszönhetően zajszintje a kategória legalacsonyabbja; nagy sebességnél is csak kevés zavaró hang jut be az utastérbe.

Mercedes-Benz E-osztályNyitott tetővel autózáskor rendkívüli kabrió-komfortot nyújt az opcionális, sebességfüggően szabályozott AIRCAP, amely a légörvénylést és a szélzúgást csökkenti az utastérben. újdonság, hogy az AIRCAP légterelő lamellája 40 km/órás sebességnél önműködően kiemelkedik a szélvédőkeretből, majd 15 km/óra alatt ismét eltűnik, hogy lassú menetben és álló helyzetben a legszebb formáját mutassa az E-osztály Cabrio. A hátsó fejtámlák közötti szélfogó pedig arra reagál, hogy hányan ülnek az autóban: ezt a hátsó biztonsági övek becsatolásából regisztrálja önműködően, és ennek megfelelően áll be nemcsak a szélfogó, hanem az első légterelő pozíciója is.

Szintén kívánságra építik be az AIRSCARF fejtér-fűtést. Ez alacsony külső hőmérsékleten is kellemes autózást tesz lehetővé nyitott tetővel, így meghosszabbítja a kabriós idényt.
Kulcsszavak: autóipar, bemutató, cabrio, Coupé, e-osztály, hírek, mercedes-benz
 
Bemutatkozott a megújult 3008 SUV, mely várhatóan tovább folytatja a 2017-es Év Autója díjat elnyert kompakt SUV sikerszériáját Bemutatkozott a megújult 3008 SUV, mely várhatóan tovább folytatja a 2017-es Év Autója díjat elnyert kompakt SUV sikerszériáját Örömautózás a legmagasabb szinten: Mercedes-Benz E-osztály Coupé és Cabrio Az Audi tíz éven belül közel kétszeresére tervezi növelni az autói eladását A SEAT egy nyitott innovációs programot indít, amely a martorelli gyár átalakításának felgyorsítását célozza meg A SEAT egy nyitott innovációs programot indít, amely a martorelli gyár átalakításának felgyorsítását célozza meg Örömautózás a legmagasabb szinten: Mercedes-Benz E-osztály Coupé és Cabrio Idén nyártól Hollandiában is gyártják az új MINI-t Örömautózás a legmagasabb szinten: Mercedes-Benz E-osztály Coupé és Cabrio Oroszország már most ki tudja váltani a külföldi gépkocsikat
 
A Volkswagen Csoport mintegy százezer új munkahelyet teremtett 2007 óta

A Volkswagen Csoport mintegy százezer új munkahelyet teremtett 2007 óta

2013. január 04.
A Volkswagen Csoport személyi állománya mintegy 225 ezer fővel, azaz 70 százalékkal bővült 2007 óta. E növekmény egyfelől a világszerte teremtett mintegy százezer új munkahelyből, másfelől az újonnan vásárolt társaságok nagyjából 125 ezres dolgozói gárdájából állt össze.
Részletek
VolkswagenA Volkswagen Csoport így 2012. november végével mintegy 550 dolgozónak adott munkát, köztük 16 ezer tanulóval.

„A Volkswagen Csoport 2012 során is folytatta egészséges növekedését. ügyfeleink elégedettek autóinkkal, e sikereink pedig foglalkoztatási mutatóinkban is megmutatkoznak” – emelte ki Dr. Horst Neumann, a Volkswagen AG igazgatótanácsának személyügyi területéért felelős tagja. „A vállalat ma mintegy 70 százalékkal több dolgozót foglalkoztat, mint öt esztendeje, miközben termelékenysége és nyeresége is jelentősen nőtt.”

Amikor a vállalatcsoport új vezetése 2007-ben megalkotta 2018-ig szóló növekedési stratégiát, a Volkswagen Csoport világszerte mintegy 325 ezer alkalmazottal működött, míg mára nagyjából 550 ezren dolgoznak a Csoport cégeinél. E 225 ezer fős növekedés egyrészt a százezer újonnan létrehozott munkahely - közülük mintegy 30 ezer Németországban lettek a Volkswagen dolgozói – másrészt pedig a Scania, az MAN, a Porsche Holding Salzburg illetve a Porsche AG és a Ducati vállalatok összesen 125 ezer dolgozója érkezésének eredménye. A Volkswagen Csoport a tavaly november végén regisztrált adatok szerint Németországban 249 ezer (2011 végén: 220 ezer), míg világszerte 550 ezer (2011 végén: 502 ezer) dolgozót foglalkoztatott.

„A Volkswagen Csoport így Németország, Európa és a világ egyik igen megbízható foglalkoztatási "motorjává" vált. A vezetés és a munkavállalói képviselet emellett kiváló integrációs munkát végzett: százezer új dolgozó, illetve az új márkák 125 ezer alkalmazottja vált sikerrel a Volkswagen-család tagjává” – folytatta Dr. Neumann, és hozzátette: „A Volkswagen Csoport jelenleg a konszolidáció fázisában működik. Mindemellett továbbra is célunk, hogy a legvonzóbb munkáltatóvá váljunk, s az utánpótlás képzésbe is intenzíven invesztálva biztosítjuk e területen a vállalatcsoport jövőjét. A Volkswagen a jövőben is kiváló pályakezdési illetve továbbfejlődési lehetőségekkel várja a teljesítmény-orientált fiatalokat.”
Volkswagen.
Kulcsszavak: autógyár, autóipar, gazdaság, hírek, ipar, volkswagen
 
A Volkswagen Csoport mintegy százezer új munkahelyet teremtett 2007 óta Nőtt a forgalomba helyezett új autók száma júliusban is A Volkswagen Csoport mintegy százezer új munkahelyet teremtett 2007 óta Nagyon szerethető - Nissan Juke 1.5dci A Volkswagen Csoport mintegy százezer új munkahelyet teremtett 2007 óta A Hankook Tire letette új, csúcstechnológiás kutatás-fejlesztési központjának alapkövét Startol az e-tron performance motorok sorozatgyártása az Audi Hungariánál Startol az e-tron performance motorok sorozatgyártása az Audi Hungariánál A Volkswagen Csoport mintegy százezer új munkahelyet teremtett 2007 óta Lada-platformra épül az "olcsó Nissan", a Datsun
 

Találatok száma: 13421 Megjelenítve: 11731 - 11740