Találatok száma: 13421 | Megjelenítve: 11541 - 11550 |
Citroen C-Elysée – Modern, tágas, robosztus |
||
2013. február 05.
A Magyarországon a napokban bemutatkozó Citroën C-Elysée azoknak az ügyfeleknek kínálja a Citroën technológiai és esztétikai színvonalát, akik vonzó küllemű és megbízható négyajtós modellt keresnek elérhető áron.
|
A márka legjobb tudása szerint megalkotott futómű és egyéb technológia megoldások mellett a C-Elysée-ben mutatkozik be a márka új, VTi72 elnevezésű PureTech benzinmotorja, amely a dinamikus menettulajdonságok mellett racionális fogyasztásával és megbízhatóságával tűnik ki. Vonzó, kiegyensúlyozott limuzinforma A Citroen C-Elysée tervezői kezdettől fogva arra törekedtek, hogy az új modell egyértelműen a négyajtós limuzinok legfőbb vonzerejét: a kiegyensúlyozottságot, a harmóniát hangsúlyozza. A modell orr-része természetesen első pillantásra elárulja, hogy a Citroën-család tagjáról van szó : méretes márkajel, ívekkel díszített motorháztető, harmonikus, tekintélyes lökhárító, magas övvonal, széles nyomtáv, izmos sárvédők. A Citroen C-Elysée hétféle színárnyalatban készül, melyeket – kiviteli szinttől függően – különböző krómdíszítések tesznek még elegánsabbá. A fedélzeten is az elegancia és a megbízhatóság érzése fogadja az utasokat. A műszerfalat – kiviteli szinttől függően – finom vonalú dekorcsík díszíti. Valamennyi anyag igényes és elegáns, ugyanakkor strapabíró és könnyen karbantartható. Minden körülmények között derűs utazás Az autóval kapcsolatos befektetéseink mindig hosszú távra szólnak. A Citroën C-Elysée ezért úgy készült, hogy kiállja az idő és a kilométerek próbáját. Azért, hogy az autó bírja az alkalmanként cudar útviszonyokat is, •futóművét és gumiabroncsait kifejezetten rosszabb minőségű utakra optimalizálták, •az alvázra kiegészítő védőlemez került, •a karosszéria- és a rögzítőelemek is megerősített anyagokból készülnek. fenti eljárásoknak hála, a Citroën C-Elysée valóban kiemelkedően tartós használatnak nézhet elébe. A Franciaországban tervezett és a spanyolországi Vigóban készülő modell ezt már a gyakorlatban is bizonyította, hiszen hivatalos bevezetése előtt mintegy 4 millió kilométeren keresztül tesztelték, időnként nem mindennapi körülmények között is (nagy hidegben, porlepte helyeken, földutakon stb.) Nehezebb utakon is tökéletesen kényelmes A Citroën C-Elysée úttartása a legjobb Citroën-hagyományokat idézi. A széles nyomtáv, a masszív futómű, valamint a precíz és érzékeny elektronikus szervókormány az autó sebességétől függetlenül tökéletes úttartást garantál, ügyelve az utasok biztonságára, még nehezebb útviszonyok közepette is. A modellhez – országtól és kiviteli szinttől függően szériában vagy rendelhető extraként – elérhetőek olyan biztonsági berendezések is, mint az ABS, az ESP vagy a négy légzsák. A modell kezessége a futómű kényelmi szolgáltatásaiban is megmutatkozik : szélsőségesebb használati körülmények között is derűs, kellemes vezetési és utazási élményt nyújt. Tökéletes családi autó A Citroën C-Elysée tekintélyes külső méretei (4,43 m hosszú, 1,71 m széles, 1,47 m magas), és 2,65 méteres tengelytávja kategóriája legnagyobbjai közé emelik a modellt, és ezzel nemcsak optimális menettulajdonságok járnak együtt, hanem kivételes utazási kényelem is. Belső tere a nagyobb limuzinokat idézi, a hátul ülők rendelkezésére álló hely pedig mind hosszában, mind széltében új hivatkozási alap a kategóriában. A tágas beltér természetesen nem megy a csomagtér méretének rovására : az 506 literes térfogat a kategória legjobbjai közé tartozik, és tökéletes családi autóvá teszi a Citroën C-Elysée-t. Túl az optimális „családi” formán, a tágas és kényelmes utastéren, a Citroën C-Elysée – országtól és kiviteli szinttől függően – olyan modern és praktikus berendezéseket kínál, mint a légkondicionáló, a tolatóradar, a tempomat, az mp3-lejátszós rádió vagy a Bluetooth kihangosító. A technológiai berendezések akár a forgalmazás helyszínétől függően is változhatnak. így kerül például szélvédőfűtés az Oroszországba és Ukrajnába szánt példányokba, a forró éghajlatú országokban pedig a légkondicionáló egy ´MAX´ fokozattal egészül ki, amely gyorsan biztosít frissítő hűvös levegőt az utastérben. Az elkövetkező hónapokban tovább bővül a modell technológiai kínálata : érkezik az érintőképernyős navigációs rendszer, a tolatókamera és a kulcs nélküli indítás… A tartozékok széles választéka révén a Citroën C-Elysée tulajdonosai egyedivé varázsolhatják autójuk külsejét (króm ködfényszóró-kerettel, visszapillantótükör-házzal és kipufogóvéggel), fokozott védelmet biztosíthatnak a karosszéria sérülékenyebb részeinek (átlátszó lökhárító-védőcsíkokkal és műanyag oldalsó védőcsíkokkal) vagy a beltér kopásnak kitett elemeinek (utastér- és csomagtérszőnyegekkel). Különböző csomagtartó-megoldásokkal (tetőrudakkal, dobozokkal) növelhető a szállítandó holmi mennyisége, félintegrált (azaz konzolt és külső kábelezést nem igénylő) navigációs rendszer segíti a tájékozódást, az O’car autórádió pedig az okostelefonokon tárolt zenék lejátszására, illetve egyidejűleg a telefonkészülék töltésére is alkalmas. Optimális motorválaszték A Citroën C-Elysée-ben mutatkozik be a márka vadonatúj, VTi 72 elnevezésű PureTech benzinmotorja, amely optimális teljesítményértékek mellett (72 LE, 3000 ford/perctől elérhető 110 Nm nyomaték) figyelemreméltó fogyasztási (5 l/100 km-től) és CO2-kibocsátási (116 g/km) mutatókkal rendelkezik – mindez 22%-kal jobb teljesítményt jelent, mint elődje, az 1.4i motor esetében. Az új motorhoz ötsebességes manuális vagy elektronikusan vezérelt manuális váltó társul. A benzinmotor-választékot a szintén új, ötsebességes manuális vagy automata váltóval kombinált VTi 115 változat teszi teljessé, míg a dízelmotorok kedvelői az igen népszerű, már 6 millió példányban bizonyított HDi 92 motorral érhetik el a Citroën C-Elysée-t. A motorváltozat sikerének titka a remek menetteljesítmény, az alacsony fordulatszámon elérhető nagy nyomaték és a figyelemre méltóan alacsony fogyasztás (4,1 l/100 km) és az ehhez társuló, szintén alacsony (108 g/km) CO2-kibocsátás. Kulcsszavak: autógyár, autóipar, bemutató, C-Elysée, Citroën, galéria, premier
|
|
|||||
|
||||||
Az Infiniti Q50 Genfben mutatja meg az Európai erejét |
||
2013. február 05.
Az új Infiniti Q50 sport szedán, amely minden előfeltételnek megfelel, hogy új szintre emelje az európai vásárlói elkötelezettséget a prémium kategóriában, március 5-én mutatkozik be a Genfi Autószalonon.
|
Az első új generációs Infiniti Q modell, a Q50 európai változata egyben a Daimler AG együttműködési-megállapodás első gyümölcse. Az európai Q50 technikai részleteit a sajtótájékoztatón jelentik majd be. „Az Infiniti Q50 világklasszis sport szedán, olyan motorokkal, amelyek kellőképpen megmutatják azon törekvéseinket, hogy a modell jelentős szerepet játsszon majd az európai prémium piacon.” –mondta Bernard Loire, az Infiniti afrikai, közép-keleti és európai alelnöke. A Q50 Detroitban mutatkozott be januárban, és az Egyesült államokon kívüli első megjelenésével az Infiniti új irányvonalát mutatja be – amelyhez tartozik a Q jelzés a szedánokra és kupékra, a QX jelzést pedig a crossoverekre és SUV-kra - és megerősíti a márka technológiai vezető státuszát. Az erőteljes és egyedi Q50 vonalaiban visszaköszönnek a korábbi ikonikus koncepció autó trilógia jellegzetességei (Essence, Etherea, Emerg-e -mindegyiket a korábbi Genfi Autószalonok alkalmával mutatták be), amelyek segítettek a forma kialakításában. A Q50 a technikai innováció csúcsán: bemutatkozik a világ első Direct Adaptive Steering (közvetlen adaptív kormányzás) rendszere. A Direct Adaptive Steering (DAS) további részletei a Genfi Autószalon alkalmával tárulnak fel. A Q50 mellett az Infiniti standján bemutatják az LE koncepcióautót, az Infiniti első 100%-ban elektromos autóját, és a háromszoros Forma 1-es világbajnok, Sebastian Vettel 2013-as versenygépét, a névadó partnerség tükrében Infiniti Red Bull Racing színekbe öltöztetve. Kulcsszavak: autószalon, bemutató, Geneva Auto Show 2013, genf, infiniti, premier, Q50
|
|
|||||
|
||||||
A Scania 709 darab buszt szállít Oroszországnak |
||
2013. február 05.
A Scania az oroszországi haszongépjármű-gyártóval, a GAZ Csoporttal együtt 709 darab busz leszállítására kapott megrendelést a moszkvai régió legnagyobb közösségi közlekedési vállalatától.
|
A Scania az alvázakat a GAZ-nak fogja leszállítani, aki a felépítmény elkészítéséért felelős. A rendelés a Scania eddigi legnagyobb európai buszrendelései közé tartozik. „Igazi megtiszteltetés az orosz piac számára egy olyan jól ismert és ugyanakkor elismert gyártóval együttműködve, mint amilyen a GAZ Csoport, buszokat fejleszteni és szállítani.” – mondta Hans Tardell, a Scania Oroszország ügyvezető igazgatója. „Ezzel a forgalomba álló buszmennyiséggel a Scania márka látványosan képviseltetni fogja magát Oroszország városaiban. ám még ennél is jelentősebb számunkra, hogy a megállapodásnak köszönhetően a moszkvai régió Scania szervizei biztosítják a hátteret a buszok zavartalan üzemeléséhez.” A Scaniával szoros együttműködésben a GAZ Csoport három különböző típusát fejlesztette ki GOLAZ márkájú buszának, amelyek közül kettő helyközi járatként, a harmadik különjárati buszként fog dolgozni. Mindhárom modell a Scania által biztosított alvázra és hajtásláncra épül. A buszokat 2013 folyamán szállítják le a moszkvai régió legnagyobb közösségi közlekedési vállalata, a Mostransavto részére. A tervek szerint 2014 első negyedévében a járműveket a Fekete-tenger melletti Szocsi környékén használják, majd visszaviszik őket szervizre Moszkvába. Kulcsszavak: autógyár, autóipar, busz, oroszország, scania
|
|
|||||
|
||||||
Mozdonyvezető képzést indított a MÁV Zrt., nőket is beiskoláztak |
||
2013. február 05.
Mozdonyvezető képzést indított 21 hallgatónak a MáV Zrt. Baross Gábor Oktatási Központja (BGOK) a MáV-Trakció és a Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút (GYSEV) megrendelésére, az országban most először nőket is kiképeznek mozdonyvezetőnek.
|
A hétfőn tartott ünnepélyes tanévnyitón Dávid Ilona, a MáV Zrt. elnök-vezérigazgatója hangsúlyozta: a vasút számára fontos, hogy hosszú távon rendelkezésre álljon a szakképzett munkaerő. Ungvári Csaba, a MáV-START Zrt. vezérigazgatója kiemelte, hogy tavaly nőtt a vonaton utazók száma, ami mutatja, szükség van a vasútra. Dávid Ilona kiemelte, hogy a most indított tanfolyam iránt jelentős érdeklődés mutatkozott, mintegy 1100 jelentkezőből választották ki a képzésben részt vevő 21 hallgatót, köztük Magyarországon először 7 nő is van. A MáV Zrt. elnök-vezérigazgatója utalt arra, hogy MáV-START Zrt. és a GYSEV korszerű motorvonatokkal rendelkezik, és a jövőben is vásárolnak hasonlókat. Kövesdi Szilárd, a GYSEV Zrt. vezérigazgatója elmondta: a társasághoz a tavaly megkötött szerződések alapján az idei év vége felé megérkezhet az első modern, zöld-sárga színű FLIRT motorvonat, ezért számukra is lényeges, hogy gyakornokaik elvégezzék a motorvonat-vezetői tanfolyamot. Tura Szvetlána, a BGOK vezetője az MTI-nek elmondta: az 1964 órás képzést 10 modulban valósítják meg, ezen belül 320 órát tesz ki a gyakorlati oktatás. Egy mozdonyvezető képzése mintegy 1 millió forintba kerül, ezen felül ki kell még fizetni az orvosi vizsgálat és a hatóság díjait. Ungvári Csaba a MáV-START motorvonat beszerzési tenderrel kapcsolatban az MTI érdeklődésére elmondta: a vasúttársaság benyújtotta az európai uniós forrásból történő támogatási kérelmet a motorvonatok finanszírozására, várják a kedvező kormányzati, illetve uniós döntést. A motorvonat tendert a jelenlegi, 2013-ig tartó európai uniós költségvetési ciklusban szeretnék lebonyolítani, azaz 2015 végéig kellene lezárni minden elszámolást. Ez azt is jelenti, hogy 2015 közepéig szállítani kellene a motorvonatokat, így az elkövetkező egy-két hónapban meg kell születniük a beszerzéshez kapcsolódó döntéseknek - tette hozzá. A MáV-START Zrt. múlt év novemberében hirdetett nyílt közbeszerzési eljárást saját részre 42, a GYSEV számára 6 villanymotorvonat beszerzésére. A kiírás szerint a járműveket 2015. szeptember 30-ig kellene szállítani. A kiírásra egyedül a Stadler Bussnang AG adott be ajánlatot. Kulcsszavak: gazdaság, gysev, közlekedés, máv, mozdonyvezető, vasút
|
|
|||||
|
||||||
Óriáskerék és hordozórakéta-szállító a Continental teherabroncsain |
||
2013. február 05.
A hosszú élettartamú és prémium minőségű termékeiről is ismert Continental teherabroncsai a világ legkülönlegesebb, leginnovatívabb projektjeiben és találmányaiban is kiemelt szerepet játszanak.
|
Kevesen tudják például, hogy a London Eye óriáskerék meghajtását Continental teherabroncsokkal végzik és a NASA legfrissebb űrkutatási tervei megvalósításához is a piacvezető gumiabroncsgyártó megoldásait részesítik előnyben. Gumiabroncsok és a London Eye A Londonba látogató turisták és az ott élők köreiben is népszerű a világhírű EDF Energy London Eye. A világ egyik legnagyobb óriáskerekén a látogatók harminckét kapszulából csodálhatják meg a brit főváros panorámáját. A Temze-folyó partján felépített 135 méter magas látványosság fő eleme a 1 200 tonnás vaskerék, melyen összesen harminckét darab, légkondicionálóval és stabilizáló rendszerrel ellátott „utazókapszula” található. „A hajtórendszer a London Eye két tornyában található, ezek végénél helyezkedik el a vezérlő egység. A kerék gyakorlatilag folyamatosan forog és csak az idős és mozgásukban korlátozott utasok beszállása esetén állítják meg. A Continental teherabroncsok görgők módjára forognak a vasszerkezet mentén, mellyel hozzájárulnak az óriáskerék hajtásához. A gumikat hidraulikus motorok forgatják és ezek gördülése következtében van az egész kerékszerkezet forgásban.”- tájékoztat Sőregi Gábor, a Continental Hungária Kft. haszongépjármű üzletág vezetője. „A London Eye meghajtó szerkezetének eleméül elsősorban tartósságuk és megbízhatóságuk miatt választották a Continental abroncsokat” – teszi hozzá a szakember. „A Continental HSR gumiknak a London Eye kerékforgató eszközében úgy kell folyamatosan dolgozniuk, hogy az egész szerkezet karbantartási ideje a lehető legrövidebb legyen. A Continental abroncsok megbízhatóságát igazolja, hogy 2000 óta nélkülözhetetlen szereplői az óriáskerék működésének” – hangsúlyozza Sőregi Gábor. Űrprojekt teherautó-abroncsokkal Az Atlanti-óceánon túl, a NASA többek között a Mars és a Jupiter felfedezését célzó projektjeiben szintén Continental teherabroncsokat használ. Az United Launch Alliance (ULA) 2012 őszén azzal a kéréssel kereste meg a járműipari céget, hogy két KAMAG típusú önjáró moduláris felépítésű szállítójárművét különleges teherbírású gumikkal szerelje fel a floridai Cape Canaveral légibázison. A KAMAG szállítók mindegyikét 72 darab Continental HTR kamionabronccsal látták el. A gépjárművek teherbírása közel 100 tonna, fő feladatuk, hogy átszállítsák a rakétákat és a rakományt az összeszerelő üzemekből a légikikötőbe. A szövetség a Delta IV és az Atlas V típusú rakétákat is a KAMAG szállítókkal mozgatja. Az Atlas V és a Delta IV típusú űrhajó hordozó rakéták különleges küldetéseket teljesítenek a NASA számára, ezek közé sorolható többek között a Curiosity Mars-járó működtetése, a GPS antennák fellövése és további fontos nemezbiztonsági projektek végrehajtása. Az ULA által tervezett és készített rakéták az USA védelmi minisztériumának, a NASA-nak, a Nemzeti Felderítési Hivatalnak és számos más szervezetnek is szolgálatot teljesítenek. Kulcsszavak: continental, gumiabroncs, gyár, nasa
|
|
|||||
|
||||||
Bemutatkozott a Renault Scenic Xmod |
||
2013. február 05.
Bemutatta új kompakt egyterűjét a Renault. A Scenic Xmod Genfben kerül bemutatásra. Az új modell a szabadidő-autó és kompakt egyterű előnyeit egyesíti.
|
Bemutatta új kompakt egyterűjét a Renault. A Scenic Xmod Genfben kerül bemutatásra. Az új modell a szabadidő-autó és kompakt egyterű előnyeit egyesíti. Az Xmod kivitelt megemelték és egyedi karosszéria elemeket is kapott. új hűtőmaszkjával, nappali mentfényes lökhárítójával, különleges könnyűfém keréktárcsáival, speciális első és hátsó lökhárítójával és küszöbeivel sportosan elegáns jármű. Az utastér alig változott, viszont szembetűnő, hogy a műszerfalra bekerült a R-link érintőképernyős, multimédiás rendszere, és az utasok még magasabban ülhetnek a szokásosnál. összkerékhajtás nem készült a Scenic Xmod számára, ehelyett egy új kipörgésgátlóval talál tapadást az autó. Az XMOD-ban debütáló teljesen új Extended Grip rendszer három - Road, Expert és Loose Ground - állása lehetővé teszi, hogy a Scenic nehezebb út- és időjárási körülmények között is remekül helyt álljon. Kulcsszavak: autógyár, autóipar, bemutató, francia, premier, renault, scenic xmod
|
|
|||||
|
||||||
Kedvezően indult az újév a Peugeot Márka számára Magyarországon |
||
2013. február 05.
Nehéz időket él át az autópiac itthon és külföldön egyaránt. 2013. januárban további 26 %-os csökkenést könyvelhetett el a hazai autópiac a tavalyi év hasonló időszakához képest.
|
Mindezek ellenére a Peugeot 1%-al növelni tudta piaci részesedését Magyarországon. Januárban 219 db Peugeot talált gazdára a hazai vásárlók körében, és ezzel 5,09%-os piaci részesedést ért el. Az oroszlános márka igazán nagy fejlődést a személygépjármű piacon mutatott. A tavaly májusban bemutatott 208 (28 db), és az év végtől forgalmazott 301 (31 db) modellek kedvező itthoni fogadtatásának köszönhetően, megduplázta piaci részesedését a személyautók között. 2013. januárban 160 db Peugeot személygépjármű értékesítés 4,38%-os piaci részesedés elérését tette lehetővé, és ezzel az eredménnyel a 16. helyről a 7. helyre ugrott előre a márka, az előző év, hasonló időszakához képest. A vállalati ügyfelek körében pedig továbbra is népszerű az 508 modell. 2013. év első hónapjában a Peugeot haszongépjárművek iránti kereslet szintén erősödött a tavalyi egész éves eredményhez képest. A kishaszongépjármű piacon elért 9,06%-os piaci részesedéssel, a Peugeot a 4. legkedveltebb márkává vált, és közel 1%-os piaci részesedés emelkedést mutatott. Továbbra is a Boxer és Partner dobozos változatai voltak a legkelendőbbek, de figyelemre méltó a 208 Van 12 db-os értékesítési eredménye is, amely igazán a KKV szektorban örvendett nagy sikernek. Kulcsszavak: autógyár, autóipar, francia, gazdaság, peugeot, új autó
|
|
|||||
|
||||||
Forgalomkorlátozásokra kell számítani a török kormányfő látogatása miatt |
||
2013. február 05.
Forgalomkorlátozásokra kell ma számítani a török kormányfő látogatása miatt a fővárosban: reggel több helyen parkolási, illetve megállási tilalom lép életbe, délelőtt pedig egy ideig rövidített útvonalon, a Közvágóhídtól a Kossuth Lajos térig jár majd a 2-es villamos.
|
A Budapesti Közlekedési Központ az MTI-vel azt közölte: kedd délelőtt 9.40-től várhatóan 10.10-ig az V. kerületi Kossuth Lajos téren ünnepélyes katonai fogadást tartanak, ezért a 2-es villamosok rövidített útvonalon, a Közvágóhíd végállomás és a Kossuth Lajos tér között közlekednek. A rendezvény ideje alatt az utasok a Jászai Mari térre gyalogosan vagy a 15-ös autóbusszal juthatnak el. A Budapesti Rendőr-főkapitányság felhívta a figyelmet arra, hogy kedden több helyen forgalomkorlátozásra kell számítani. A rendőrség honlapján olvasható közlemény szerint reggel 6 órától délig a Kossuth téren a Vértanúk tere és a Szalay utca közötti szakaszon tilos lesz a parkolás. Este 8 óráig tilos megállni a Magyar Tudományos Akadémia előtti parkoló teljes területén, továbbá egy szakaszon az Apáczai Csere János utca mindkét oldalán. A VIII. kerületben, a Puskin utca mindkét oldalán, a Trefort utca és a Rákóczi út között reggel 6 órától este 7 óráig szintén megállási tilalom lesz érvényben. Kulcsszavak: forgalomkorlátozás, közlekedés
|
|
|||||
|
||||||
Megnyitotta ázsiai K+F központját az Audi Kínában |
||
2013. február 05.
Kutató-fejlesztő központot nyitott a német Audi AG Pekingben, két évtized együttműködését követően - tájékoztatott a kínai média hétfőn.
|
A központ 300 fő feletti szakértői gárdája az ázsiai piacra szánt új motor-, akkumulátor-, elektronika- és karosszéria-fejlesztéseken fog dolgozni. A laboratóriumok, a prototípusok kikísérletezéséhez szükséges műhelyek, a 3D-s alkotói környezettel több mint 8 ezer négyzetméteren találhatók. "Megismerjük a kínai és az ázsiai fogyasztók igényeit, és az ő különleges kívánságaikhoz leginkább alkalmazkodó termékeket és megoldásokat fogunk kifejleszteni" - hangoztatta Rupert Stadler, az Audi elnök-vezérigazgatója az ünnepélyes átadás alkalmával a kínai fővárosban. Az Audi eladásait tekintve 2012-ben Kínában új rekordot állított fel, 405 838 darabbal 29,6 százalékos éves növekedést ért el. A cég globális értékesítéseinek több mint egynegyede történt Kínában, míg a prémium kategóriában ez az arány több mint egyharmad volt tavaly. A vállalat korábban jelezte, 2015-re szeretnének évi 700 ezer darabot eladni a világ legnagyobb autópiacán. Stadler emlékeztetett arra, hogy az Audi Kínában hosszú évek óta igen népszerű, s az állami autópark jelentős részét adja. "Kínában az Audi otthonra lelt, a legsikeresebb önálló piacunk a világon" - fogalmazott. A nagy autógyárak közül nem az Audi az egyetlen, amely kínai helyszínnel kutató-fejlesztő központok létrehozásáról döntött. A Daimler AG, a Mercedes-Benz anyacége 2011 végén fogott hozzá az építkezéshez kínai partnerével. A 3 milliárd dolláros fejlesztés részeként indított beruházás várhatóan 2014-ben kezd majd működni. Sajtójelentések szerint a japán Toyota Motor Corp. Kelet-Kínában épít egy 689 millió dolláros K+F központot. A cég legnagyobb ilyen jellegű létesítményét még az idén átadják. Kulcsszavak: audi, daimler, fejlesztés, gazdaság, járműipar, kína, kutatás, németország, toyota
|
|
|||||
|
||||||
Ismét rekordot döntött a Hankook Tire – 4,9 milliárd euró eredménnyel zárta a 2012-es pénzügyi évet |
||
2013. február 05.
A prémium kategóriás gumiabroncsgyártó Hankook Tire közzétette 2012-es pénzügyi eredményeit, amelyek kiemelkedő rekordot mutatnak. A vállalat globális forgalma elérte a 4,97 milliárd eurót (7029,1 milliárd koreai won), amely 8,3%-os növekedést jelent a 2011-es összesített forgalomhoz képest.
|
A vállalat üzemi eredménye szintén erőteljes emelkedéssel 645,6 millió euróra (912,9 milliárd koreai won) nőtt, amely 57,9% -os növekedés az előző évi eredményhez képest. A tavalyi év stagnáló gazdasági helyzete, valamint az eurozóna pénzügyi válsága ellenére a Hankook Tire rekord mértékű globális árbevételre tett szert. Ez nagyrészt a Hankook Tire prémium gumiabroncs-gyártóként való fokozott elismertségének, valamint annak köszönhető, hogy a vállalat nagyteljesítményű (UHP) abroncsainak eladási teljesítménye erőteljes növekedést mutat. A Hankook nagyteljesítményű (UHP) abroncsai iránti kereslet továbbra is az élen jár, ami egyértelműen kimutatható az UHP abroncsok összesített globális eladási mutatójából, amely 30,2%-os éves növekedést jelez. A fejlődő országok, ezen belül Oroszország, a Független államok Közössége (FáK) és Latin-Amerika vezették az UHP abroncsok eladási listáját, együttesen 86,5%-os éves növekedéssel. Az első gyári felszerelésű (OE) abroncsok portfóliójának bővülése, amely a prémium autómárkákkal való első szerelői megállapodások növekedésének köszönhető, szintén jelentősen hozzájárult a vállalat rekord mértékű árbevételéhez. A Hankook Tire globális prémium autógyártóknak szállított első szerelt abroncsok szegmensében 27,6%-os növekedést ért el éves szinten. Az emelkedés elsősorban a BMW 1-es és 3-as szériákhoz, a Lincoln MKZ-hez, valamint az Audi, a Volkswagen és a Chrysler márkák egyes modelljeihez gyártott ultranagy teljesítményű (UHP) abroncsok számában mutatkozó növekedésének köszönhető. Kínában, csak az Audi számára történő OE-beszállítás több mint duplájára nőtt, amely 156%-os emelkedést hozott éves szinten. Az UHP-szegmens teljesítményének elsöprő növekedése bizonyítja a Hankook fejlett termékminőségét, élen járó technológiáit és jelentős kutatás-fejlesztési képességét. A Hankook Tire egyre nagyobb elismerésnek örvend az UHP-szegmensben olyan európai motorsport események kizárólagos szponzorációjának köszönhetően, mint a világhírű Deutsche Tourenwagen Masters (DTM), ahol a vállalat kiváló minőségről és teljesítményről tett tanúbizonyságot. A versenyabroncsok fejlesztése során felhalmozódott tapasztalat és az így nyert technológiai hozzáértés tovább növeli a Hankook-termékek minőségét. – A stagnáló globális gazdasági helyzet ellenére a Hankook Tire képes volt megtartani növekvő tendenciáját 2012-ben. Ez elsősorban annak köszönhető, hogy azt tekintettük elsődleges célunknak, hogy vásárlóink számára mindig a lehető legmagasabb teljesítményt és minőséget biztosítsuk világszerte – mondta Suh Seung Hwa, a Hankook Tire elnök-vezérigazgatója. – Továbbra is rendületlenül folytatjuk kutatás-fejlesztési beruházásainkat és márkánk elismertségének növelését. Célunk a Hankook Tire prémium márkaként való pozicionálásának erősítése, s proaktívan segíteni, hogy 2014-re a világ öt legnagyobb gumiabroncs-gyártóinak egyikévé váljunk – fűzte hozzá a vállalat első embere. A Hankook Tire 2013-as célkitűzése, hogy felülkerekedjen a tovább folytatódó kedvezőtlen globális gazdasági helyzeten. Ezt úgy kívánja elérni, hogy proaktívan tovább terjeszkedik a fejlődő országok piacain, ahol jelenleg is folyamatosan bővül az autóipar; valamint hogy töretlenül szállít fejlett országokba, ahol az utánpótlás felszerelések (RE) szegmense szintén növekvőben van. Kulcsszavak: gazdaság, gumiabroncs, gyár, hankook, rekord
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 13421 | Megjelenítve: 11541 - 11550 |