Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 13421 Megjelenítve: 11401 - 11410
A Volvo árnyékoláson alapuló automatikus távolsági fényszórója segíti az éjszakai vezetést

A Volvo árnyékoláson alapuló automatikus távolsági fényszórója segíti az éjszakai vezetést

2013. február 27.
A Genfi Autószalonon debütáló új Volvo S60, V60 és XC60 modellekben mutatkozik be a vállalat éjszakai vezetést kényelmesebbé és biztonságosabbá tevő technológiája.
Részletek
A Volvo árnyékoláson alapuló automatikus távolsági fényszórója segíti az éjszakai vezetéstEgy ötletes, árnyékoláson alapuló megoldásnak köszönhetően a megújult automatikus távolsági fényszóró (Active High Beam Control) anélkül teszi lehetővé a távolsági fényszóró folyamatos használatát, hogy az elvakítaná a szemből közelítő járművek vezetőit. A genfi kiállításon emellett a Volvo új, a világon egyedülálló, ütközések elkerülését segítő technológiáját is bemutatja.

Könnyebben észrevehető akadályok


Az éjszakai vezetés világszerte komoly kihívást jelent a sofőröknek. Az automatikus távolsági fényszóró legnagyobb előnye az, hogy a forgalmi környezet egyébként árnyékban levő területét is megvilágítja. A sofőr így nagyobb eséllyel észleli az út mentén található akadályokat, például a parkoló gépkocsikat, a forgalom védtelen résztvevőit és az állatokat.

„A megújult automatikus távolsági fényszóró technológiával az éjszakai láthatóság javítása a célunk. Ez a megoldás lehetővé teszi a távolsági fényszóró folyamatos használatát, így a vezetőknek nem kell tompított fényszóróra váltaniuk, valahányszor szembejön egy másik autó, illetve utolérnek egyet” – mondta el Lotta Jakobsson professzor, a Volvo Cars biztonsági központjának vezető biztonságtechnikai szakértője. „A technológia biztonságosabbá és kényelmesebbé teszi az éjszakai vezetést. Megkönnyíti a vezetésre való koncentrálást, és kiváló példáját jelenti az „önnek terveztük” megközelítésnek, amelynek célja, hogy olyan funkciókat fejlesszünk ki, amelyek valóban hasznosak a vásárló számára” – tette hozzá a professzor.

Intelligens árnyékolási megoldás


Ha szemből közelít egy autó, vagy a vezető utoléri az előtte haladót, a rendszer épp csak olyan mértékben takarja el a fényszórót, hogy ezzel megelőzze a másik vezető elvakítását. Az automatikus távolsági fényszóró az automatikus fékező rendszer által is alkalmazott, a visszapillantó tükör mögött, a szélvédő felső részén található kamerát használja a másik jármű azonosítására és a leárnyékolandó terület meghatározására. A technológia 1,5 fokos pontossággal határozza meg a kiválasztott objektumhoz szükséges keret nagyságát.

A Volvo árnyékoláson alapuló automatikus távolsági fényszórója segíti az éjszakai vezetéstA vezérlőegység ezt az információt az első lámpába épített intelligens projektormodul-mechanizmus felé továbbítja. Egy apró, különböző méretű fémlapokat tartalmazó henger ezután az éppen szükséges mértékben kitakarja a fénynyalábot. A xenon lámpákat használó automatikus távolsági fényszóró motorkerékpárok esetében is működik. A 15 km/órás sebességtől aktív technológia a Volvo S60, a V60 és az XC60 modellekben 2013 tavaszától érhető el.

újabb, a világon egyedülálló biztonsági újítás Genfben

A 2013-as Genfi Autószalon első sajtónapjának sajtótájékoztatóján a Volvo egy másik, a világon egyedülálló biztonsági szolgáltatást is bemutat majd.

„Folyamatosan továbbfejlesztjük az ütközés elkerülését segítő technológiáinkat, és Genfben bemutatjuk következő úttörő megoldásunkat. Az automatizált biztonsági rendszerek vezető fejlesztőiként a legújabb modelljeinkben mintegy 50 százalékkal csökkentettük a balesetek vagy sérülések előfordulásának esélyét 2000 óta. új megelőző és védelmi rendszerek folyamatos beépítésével haladunk tovább azon jövőképünk megvalósítása felé, hogy 2020-ra senki ne veszítse életét vagy szerezzen súlyos sérüléseket új Volvo gépkocsikban ülve” – nyilatkozta Lotta Jakobsson.

Gyors megújulás

A Volvo modellválasztékának hat új tagja, a Volvo S60, V60 (beleértve a V60 Plug-in Hybrid modellt is), XC60, V70, XC70 és S80 szintén bemutatkozik a Genfi Autószalonon.

A Volvo árnyékoláson alapuló automatikus távolsági fényszórója segíti az éjszakai vezetést„Ez az eddigi leglátványosabb bizonyítéka vállalatunk és márkánk gyors fejlődésének. A modellkínálat valamennyi gépkocsija megújult a tavalyi genfi kiállítás óta. Az egyetlen kivétel, a vadonatúj XC90 pedig 2014 végén várható” – mondta Doug Speck, a Volvo Car Group marketingért, értékesítésért és ügyfélszolgálatért felelős alelnöke.

A sajtóközleményben található leírások és tények a Volvo Cars nemzetközi autóválasztékára érvényesek. Előfordulhat, hogy egyes bemutatott jellemzők külön választhatók. A járművek specifikációi országonként eltérhetnek és külön értesítés nélkül módosulhatnak.
Kulcsszavak: autószalon, bemutató, Geneva Auto Show 2013, genf, volvo
 
Mutatjuk az első hivatalos fotót az új Kia ProCeed-ről Mutatjuk az első hivatalos fotót az új Kia ProCeed-ről A Frankfurti Autószalonon mutatja be új arculatát és emblémáját a Volkswagen A Frankfurti Autószalonon mutatja be új arculatát és emblémáját a Volkswagen A ŠKODA KODIAQ Párizsban mutatkozik be elsőként a nagyközönségnek A ŠKODA KODIAQ Párizsban mutatkozik be elsőként a nagyközönségnek A Volvo árnyékoláson alapuló automatikus távolsági fényszórója segíti az éjszakai vezetést Az új Nissan Pulsar teljesen átformálja a C-szegmenssel kapcsolatos elvárásokat A Hyundai Motor bemutatja a vadonatúj Tucson sportos N Line kivitelét A Hyundai Motor bemutatja a vadonatúj Tucson sportos N Line kivitelét
 
Tavalyhoz képest jelentősen szűkült az új autók piaca Horvátországban

Tavalyhoz képest jelentősen szűkült az új autók piaca Horvátországban

2013. február 27.
Januárban majdnem feleannyi új autót vásároltak a horvátok, mint egy évvel korábban - adta hírül keddi számában a Vecernji list című napilap.
Részletek
Tavalyhoz képest jelentősen szűkült az új autók piaca HorvátországbanJanuárban majdnem feleannyi új autót vásároltak a horvátok, mint egy évvel korábban - adta hírül keddi számában a Vecernji list című napilap.

Horvátországban csupán 1853 új személygépkocsit helyeztek forgalomba az év első hónapjában, ami 47 százalékos visszaesést jelenti a tavaly januárban eladott darabszámhoz képest.

Ugyanezen időszakban az európai autópiac átlagosan 9,6 százalékkal gyengült, azon belül a horvát a legtöbbet. Görögország autópiaca 34,2 százalékkal esett vissza, de jelentősen, 30,4 százalékkal kevesebb új autó fogyott Hollandiában is.

A DataHouse adatai alapján Magyarországon 2013 januárjában 3649 személygépjárművet helyeztek forgalomba, 26 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban. A nagy európai piacok közül egyedül Nagy Britanniában növekedett - 11,5 százalékkal - az új autók eladása januárban az egy évvel korábbi időszakhoz képest.

Németországban, Franciaországban, Olaszországban és Spanyolországban szintén hanyatlott az újautó-kereskedés. Szlovéniában 4383, Ausztriában 27 761, Olaszországban 114 327, Romániában 4436 új személygépkocsit adtak el januárban - közölte a lap.

Tavalyhoz képest jelentősen szűkült az új autók piaca Horvátországban
Kulcsszavak: autópiac, gazdaság, Horvátország, járműipar, Magyarország, új autó
 
A Volvo Trucks bemutatja a kormánymű és az első felfüggesztés egyedülálló kombinációját a tökéletes vezetési élmény érdekében A Volvo Trucks bemutatja a kormánymű és az első felfüggesztés egyedülálló kombinációját a tökéletes vezetési élmény érdekében Tavalyhoz képest jelentősen szűkült az új autók piaca Horvátországban Valósággá válik az önműködő autó ebben az évtizedben Tavalyhoz képest jelentősen szűkült az új autók piaca Horvátországban Gépkocsivásárláshoz 1700 fogyatékos ember kért támogatást Tavalyhoz képest jelentősen szűkült az új autók piaca Horvátországban A Nissan három modelljével a piacon elérhető legszélesebb crossover-termékcsaládot kínálja a vásárlóknak Az Audi aktívan folytatja a szintetikus üzemanyagokkal kapcsolatos kutatásokat Az Audi aktívan folytatja a szintetikus üzemanyagokkal kapcsolatos kutatásokat
 
"Önmagukat vezető" teherautókat fejlesztettek ki Japánban

"Önmagukat vezető" teherautókat fejlesztettek ki Japánban

2013. február 27.
Számítógép által vezérelt robotpilótával rendelkező teherautóirányítási-rendszert fejlesztett ki egy japán kutatóintézet, amelynek köszönhetően a járművek képesek vezető nélkül konvojban közlekedni - jelentette kedden az NHK japán televízió.
Részletek
A héten elvégzett próbajárat során egy négy teherautóból álló konvoj három kilométeres utat tett meg négyméteres követési távolság és 80 kilométer/órás sebesség mellett, emberi beavatkozás nélkül.

Az úttartásról a teherautókra felszerelt kamerák és radarok gondoskodtak, ugyanakkor a számítógép által vezérelt járművek vezetőfülkéiben a biztonság kedvéért emberek ügyeltek a rendszer helyes működésére.

A fejlesztő New Energy and Industry Technology Development Organization kutatóintézet közlése szerint a rendszer alkalmazása csökkenti a járművek légellenállását és ezáltal azok üzemanyag-fogyasztását is. A próbaút során a teherautók az átlagosnál 15 százalékkal kevesebb benzint fogyasztottak.

A kutatóintézet a jövőben autópályákon tervezi használatba helyezni a rendszert, ugyanakkor azt is elismerte, hogy a robotpilóták által vezetett autókkal szembeni biztonsági és pszichológiai aggályok leküzdése komolyabb kihívásnak ígérkezik, mint rendszer kifejlesztése.
Kulcsszavak: japán, közlekedés, teherautó, trucks
 
Régi Ikarusokat állítottak egy napra forgalomba Szentpéterváron Régi Ikarusokat állítottak egy napra forgalomba Szentpéterváron "Önmagukat vezető" teherautókat fejlesztettek ki Japánban Hatalmas állami vonattársaság jöhet létre Kínában "Önmagukat vezető" teherautókat fejlesztettek ki Japánban Gyorsvonati pótjegyet kell váltaniuk a képviselőknek is "Önmagukat vezető" teherautókat fejlesztettek ki Japánban Több mint 60 kilométer épül meg az észak-erdélyi autópályából "Önmagukat vezető" teherautókat fejlesztettek ki Japánban Több ezer balesetveszélyes járműalkatrészt talált az NKH
 
Genfi Autószalon -  208 HYbrid FE, a Peugeot és a Total közös kísérleti autója

Genfi Autószalon - 208 HYbrid FE, a Peugeot és a Total közös kísérleti autója

2013. február 27.
A járművek energiahatékonyságának javítása mellett évek óta elkötelezett két partner, a Peugeot és a Total egy újabb innovatív projektben, a 208 HYbrid FE kísérleti modellben egyesíti szakemberei fejlesztési eredményeit.
Részletek
Peugeot 208Az együttműködés célja egy olyan jármű létrehozása, amely az élvezetes vezetést (8 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára) kis emisszióval ötvözi (49 g/km). A kísérleti modell felhasználja a Peugeot és a Total legújabb fejlesztéseit az aerodinamika, a hajtáslánc tömegének csökkentése, valamint az üzemanyagok és a kenőanyagok terén. A kísérleti jármű egy korszerű motor (nem plug-in benzines technika) és egy önmagában is hatékony szériautó ötvözésével született meg.

A kísérleti modell 49 gramm CO2-t bocsát ki kilométerenként, 8 másodperc alatt gyorsul nulláról 100 km/órára... Ez két dolgot jelent: a legtakarékosabb benzines motor (Fuel Economy) emissziójának leszorítását a felére és olyan gyorsulást, amelyet csak egy könnyű sportkocsi produkálhat (Fun&Efficient).

A Peugeot és a Total : együtt a jövő megoldásai felé

A Peugeot és a Total 1995 óta működik együtt az üzemanyag-fogyasztás, a CO2-kibocsátás és a TCO (teljes üzemeltetési költség) jelentős csökkentése terén. A Total csoport és leányvállalatai (kenőanyagok, üzemanyagok, Hutchinson, CCP Composites, Total Global Polymers) aktívan elkötelezték magukat a Peugeot oldalán számos olyan projektben, amely környezetbarát járművek kifejlesztését célozza. A Total világszerte szállít a Peugeot-nak és hálózatának FE (Fuel Economy) kenőanyagokat, amelyek a súrlódás csökkentésével hozzájárulnak a járművek kisebb fogyasztásához.

A Total kenőanyagainak köszönhetően tíz év alatt öt százalékkal csökkent a PSA motorok CO2-kibocsátása. Franciaországban közel 250 kutató dolgozik azoknak az üzemanyagoknak és kenőanyagoknak az előállításán, amelyeket a jövő autóiban alkalmaznak majd. A Total Excellium csúcskategóriás üzemanyagai bizonyítottan csökkentik a fogyasztást. Ma a Total csoport kutatói bioüzemanyagok, alacsony kéntartalmú üzemanyagok, energiatakarékos (Fuel Economy) kenőanyagok, valamint olyan sajátos adalékanyagok kifejlesztésén dolgoznak, amelyek kisebb szén-dioxid-kibocsátást garantálnak. Nagy hangsúlyt fektetnek azokra az innovatív anyagokra is, amelyek alkalmazásával csökkenthető a jármű szerkezeti tömege.

Peugeot 208A Peugeot a vezetési tapasztalatot és a fenntartható mobilitás igényét kívánja összehangolni, bármilyen közlekedési eszköz vonatkozásában. A Peugeot az egyetlen autómárka, amelynek kínálata a személyszállítás valamennyi járművére kiterjed, a kerékpároktól a robogókon át a személy- és haszonjárművekig.

Az összes járműcsaládot lefedő palettát különböző műszaki megoldások kiaknázásával alakította ki a Peugeot. Az egyik legfontosabb beruházási terület a motorfejlesztés, ezen belül a belsőégésű motorok hatásfokának folyamatos javítása, a méretcsökkentés, a részecskeszűrő kiterjesztése a kínálatban, a Stop&Start alkalmazása egyre több modellben, a dízelmotort és az elektromos hajtást ötvöző hibrid technika, a tisztán elektromos hajtás. A Peugeot jelentős beruházásokba kezdett a járműtömeg csökkentését szolgáló anyagok és környezetbarát anyagok kifejlesztése terén is, és egyre nagyobb figyelmet fordít a csatlakoztatott szolgáltatások fejlesztésére is.

Ezek a fejlesztések ígéretes eredménnyel kecsegtetnek, ezt bizonyítja, hogy Európában a Peugeot-k CO2-kibocsátása a legkisebb. Piacvezető szerepét annak köszönheti a márka, hogy 2012-ben a Peugeot modellek kibocsátása átlagosan 7 grammal mérséklődött, és így mindössze 121,6 grammra sikerült leszorítani. A márka járműveinek kétharmada kevesebb, mint 130 gramm CO2-t bocsát ki kilométerenként.

A Peugeot és a Total 2011-ben megújította az 1968-ban aláírt megállapodást a két csoport közös kutatási tevékenységéről és a kizárólagos ajánlásról. Most a két vállalat egy újabb közös projekt keretében olyan autókat szeretne létrehozni a jövő nemzedékei számára, amelyek a takarékos energiafelhasználást (Fuel Economy) a vezetés élvezetével (Fun & Emotion) ötvözik.

Peugeot 208208 HYbrid FE: a jövőbe autózás egy lehetséges módja

Igazi technikai kihívás ez, amely arra sarkallja a Total és a Peugeot legkiválóbb szakembereit, hogy tudásukat és tapasztalataikat egyesítve a jövő nemzedékeinek mobilitási igényeit kielégítő megoldásokat fejlesszenek ki. A közös fejlesztésben részt vesznek a Peugeot, a PSA csoport Kutatási és Csúcstechnikák Igazgatóságának, a Total csoport és több leányvállalata (Total kenőanyagok, Hutchinson, CCP Composites, Total Global Polymers) szakemberei; munkájukat a több nagyszabású kihívás, a csúcstechnikák és a hibrid technikák terén jártas Peugeot Sport koordinálja.

A kísérleti járművet a 68 lóerős 208 1.0 VTi szériamodellből alakították ki. A stílusban és a légellenállásban a legszembeötlőbb a változtatás. A 208 HYbrid FE légellenállási együtthatója jóval kisebb, mint a szériaváltozaté, holott az utastér mérete változatlan. A kisebb gördülési ellenállást szolgálják a speciális gumik és felnik. A súlycsökkentés jelentősen hozzájárul a teljesítményhez. Nem kis feladat vár a szakemberekre: 200 kilogrammal csökkenteni a jármű súlyát! A kísérleti modell kifejlesztéséhez a Total két leányvállalata, a Hutchinson és a CCP Composites szakemberei is hozzájárultak, a kompozit és a polikarbonát anyagok terén felhalmozott tudásukkal. Ezeknek az anyagoknak a felhasználásával építik majd meg a karosszéria külső elemeit, az üvegeket és az utasteret.

A versenyautók ihlette hibrid hajtáslánc is különlegessé teszi a 208 HYbrid FE tanulmányt. A robotizált váltóval felszerelt, háromhengeres benzines motor, villanymotorral és akkumulátorral, közvetlenül az endurance versenyek világából származik. A motort az új alkalmazásnak megfelelően tervezik át: a feladatra szabott hűtésvezérlési rendszerrel és égési ciklussal, csökkentett súrlódással, a motor mozgó alkatrészeinek, és a hengerfej súlyának csökkentésével stb. Ezzel párhuzamosan a Total K+F szakemberei olyan kenőanyagok és üzemanyagok kidolgozásán is fáradoznak, amelyek hozzájárulnak a súrlódás csökkentéséhez és az égés tökéletesítéséhez.
Kulcsszavak: 208 HYbrid FE, bemutató, Geneva Auto Show 2013, genf, Peugeot, premier, Total
 
Mutatjuk az új Kia Sportage első képeit Mutatjuk az új Kia Sportage első képeit Megérkezett az első BMW XM Megérkezett az első BMW XM Genfi Autószalon -  208 HYbrid FE, a Peugeot és a Total közös kísérleti autója Jövőre érkeznek a Ford Párizsban bemutatott új modelljei A Frankfurti Autószalonon lesz a Rolls-Royce Dawn világpremierje A Frankfurti Autószalonon lesz a Rolls-Royce Dawn világpremierje Genfi Autószalon -  208 HYbrid FE, a Peugeot és a Total közös kísérleti autója Határtalan száguldás a Discovery Channel műsorán
 
20 éves az Audi Hungaria - Stratégiai együttműködési megállapodás a magyar kormánnyal

20 éves az Audi Hungaria - Stratégiai együttműködési megállapodás a magyar kormánnyal

2013. február 27.
Az Audi Hungaria Motor Kft. folytatja intenzív és sikeres együttműködését a magyar kormánnyal.
Részletek
AudiA vállalat 20 éves jubileuma alkalmából Orbán Viktor, Magyarország miniszterelnöke és Dr. Frank Dreves, az Audi Hungaria felügyelőbizottságának elnöke, az AUDI AG termelésért felelős igazgatótanácsi tagja a mai napon stratégiai együttműködési megállapodást írtak alá a Parlamentben. Közös célként tűzték ki a duális képzés, az egyetemi kooperáció, a kutatás-fejlesztés, az innováció és a hosszú távú munkahely-biztosítás támogatását.

„Az a döntésünk, hogy Győrben gyártó telephelyet hoztunk létre, egyértelműen helyesnek bizonyult. Az Audi Hungaria mára sikeres és meghatározó vállalattá fejlődött, amely nagyon fontos szerepet tölt be az Audi márka növekedésében“ – mondta Dr. Frank Dreves, az Audi Hungaria felügyelőbizottságának elnöke és az AUDI AG termelésért felelős igazgatótanácsi tagja. „A mai megállapodásunk a magyar kormánnyal megerősíti többéves, hatékony együttműködésünket és új távlatokat nyit a közös munkában.“

„Az Audi Hungaria 20 éves jubileuma is bizonyítja, hogy Magyarország ipari telephelyként 1993 óta kiváló keretfeltételeket kínál vállalatunk folyamatos fejlődéséhez. A magyar munkatársak szaktudása, rugalmassága és teljesítménye jövőbeni sikerünk kulcsa” − hangsúlyozta Thomas Faustmann, az Audi Hungaria ügyvezető igazgatója. „Az ország legnagyobb befektetőjeként vállalatunk nagyban hozzájárul a magyar gazdaság fejlődéséhez.”  

AudiAz Audi Hungaria Motor Kft. fennállásának két évtizedét dinamikus fejlődés jellemezte: a vállalatnál ebben az időszakban több mint 23,6 millió motor és 580 000 jármű készült. A motorgyártás folyamatosan bővült, új tevékenységi területek – Szerszámgyár, Motor-és Járműfejlesztés, Kísérleti Motorgyártó Központ, Projekt-és Oktatóközpont − jöttek létre. A gyárterület 1994 óta az akkori 240 000 négyzetméterről négymillió négyzetméterre nőtt. Ezáltal az Audi Hungaria az ország legnagyobb gyártó vállalata és a világ legnagyobb motorgyára.

A jubileumi évben az Audi Hungaria jelentős esemény előtt áll: megkezdődik az Audi A3 egy új változatának sorozatgyártása Győrben. A vállalat ezzel teljes gyártási folyamatot lefedő járműgyárrá bővül és közvetve vagy közvetlenül több mint 15 000 munkahelyet biztosít a régióban.

Az elmúlt 20 évben nemcsak a gyártási darabszámok és - kapacitások emelkedtek, hanem a munkatársak száma is folyamatosan nőtt. Néhány nappal ezelőtt kezdte meg karrierjét a 9 000. munkatárs, Hoffmann László a győri vállalatnál. Orbán Viktor, Magyarország miniszterelnöke és Dr. Dreves, termelésért felelős igazgatótanácsi tag az ünnepélyes aláírás alkalmából Budapesten köszöntötték az új munkatársat. A fejlesztőmérnök az Audi Hungaria járműfejlesztésén dolgozik.
Kulcsszavak: audi, autógyár, autóipar, együttműködés, magyar kormány, megállapodás
 
A Suzuki ismét az élen A Suzuki ismét az élen ABB robotok szerelik össze az új Mercedes SUV-okat a finn Valmet Automotive-nál ABB robotok szerelik össze az új Mercedes SUV-okat a finn Valmet Automotive-nál 20 éves az Audi Hungaria - Stratégiai együttműködési megállapodás a magyar kormánnyal Jön az új Focus RS 20 éves az Audi Hungaria - Stratégiai együttműködési megállapodás a magyar kormánnyal Az EP-szakbizottságai elé került a győri Audi-gyár bővítésének ügye A Hankook lett a Mercedes-Benz „Stars & Cars“ rendezvény hivatalos főszponzora és kizárólagos gumiabroncs-partnere A Hankook lett a Mercedes-Benz „Stars & Cars“ rendezvény hivatalos főszponzora és kizárólagos gumiabroncs-partnere
 
Hamarosan megjelenik az új GT-R Nismo

Hamarosan megjelenik az új GT-R Nismo

2013. február 26.
A Nismo most arra vállalkozik, hogy csodát tegyen a híres, zászlóshajónak számító Nissan GT-R-rel, és létrehozza annak emelt teljesítményű változatát.   
Részletek
Hamarosan megjelenik az új GT-R NismoA Nissan Motor Co. Ltd. ma bejelentette, hogy a Nismo, a Nissan teljesítmény-modellekre és motorsportra specializált globális részlege, az ikonikus Nissan GT-R új, emelt teljesítményű változatának kifejlesztésén dolgozik.

A GT-R Nismo a harmadik lesz a Nismo által fémjelzett modellek sorában, amelyek a Nissan teljesítmény-központúságát képviselik annak a stratégiának a részeként, amelynek célja, hogy a Nissan autók körét izgalmas, innovatív, nagyteljesítményű modellekkel bővítsék. A Nismo, amelynek új, a japán Yokohama közelében lévő globális központja ma nyílt meg hivatalosan, hatalmas tapasztalattal rendelkezik a Nissan GT-R versenypályára történő felkészítésében és fejlesztésében. Ezt a tapasztalatot használják fel a GT-R Nismo megalkotásakor.

„A Nismo emblémát viselő országúti autók mezőnye elképzelhetetlen a GT-R nélkül" - nyilatkozta a Nissan vezérigazgatója, Carlos Ghosn. „A standard országúti változtat világszerte egy szupermodell, a GT-R versenypályán nyújtott teljesítménye pedig a Nismo csapatának szenvedélyes elkötelezettségét és tehetségét dicséri. A GT-R Nismo nagyon különleges autó lesz. Már alig várom, hogy kipróbálhassam!"

Nem csoda, hogy a GT-R kultuszautóvá vált, és közúti változatait az autós szaksajtó vezető orgánumai is elismerésben részesítik: nevét világszerte legenda övezi videojátékosok milliói számára a Sony Gran Turismo® autóverseny-szimulátor sorozatának köszönhetően, és a technikai sportok rajongói körében is, hiszen a Skyline 1969 óta sikert sikerre halmoz a versenypályákon. A Nismo csapat alapos tudását a GT-R versenypályára történő felkészítése során szerezte, amely nagyszerű kiindulási pontot jelent majd a 2013-as GT-R modellen alapuló új utcai változat kifejlesztésében.

Nissan GT-R„Tudjuk, hogy a rajongók világszerte alig várják már, hogy többet tudjanak meg a legújabb GT-R Nismo modellről" - mondta Shoichi Miyatani, a Nismo elnöke. „Egyelőre korai lenne elárulni részleteket, de abban mindenki biztos lehet, hogy a versenysportban szerzett minden szakértelmünket be fogjuk vetni, hogy a GT-R Nismo méltó legyen a nevére."

A 2013-as standard Nissan GT-R modellt a tavalyi nürburgringi 24 órás autóversenyen szerzett tapasztalatok és a Super GT és Global GT bajnokságok sikerei alapján fejlesztették tovább mind formatervében, mind műszaki adottságaiban. A fejlesztések eredményeként az autó általános teljesítménye drasztikusan megnőtt, nagy sebesség melletti stabilitása és futásminősége nagymértékében javult.

A jelenleg fejlesztés alatt álló új GT-R Nismo az új Nismo nagyteljesítményű sorozat csúcsmodellje, és a standard változattal együtt a Nissan GT-R márkakereskedéseiben a következő évben lesz elérhető.
Kulcsszavak: autóipar, gt-r, jármű kereskedelem, járműipar, nismo, nissan
 
Luxusjárműveinek károsanyag-kibocsátását is manipulálta a Volkswagen az amerikai környezetvédelmi hatóság szerint Luxusjárműveinek károsanyag-kibocsátását is manipulálta a Volkswagen az amerikai környezetvédelmi hatóság szerint Az új Caddy – Mindig a legjobb választás Az új Caddy – Mindig a legjobb választás Az 56 éves Ford Mustang lett a világ legkelendőbb sportkocsija Az 56 éves Ford Mustang lett a világ legkelendőbb sportkocsija Érzékelés a Bosch-felhő révén az automatizált járművekben Érzékelés a Bosch-felhő révén az automatizált járművekben Hamarosan megjelenik az új GT-R Nismo Novemberben jön a harmadik generációs BMW X5
 
Schneider Electric – BMW i partnerség az elektromos járművek energiahatékony töltése érdekében

Schneider Electric – BMW i partnerség az elektromos járművek energiahatékony töltése érdekében

2013. február 26.
A Schneider Electric, az energiamenedzsment nemzetközi szakértője és a BMW i bejelentették széles körű partneri együttműködésüket, amelynek célja a BMW i3 és BMW i8 elektromos autók töltésének és használatának megkönnyítése.
Részletek
BMW i8A Schneider Electric és a BMW vásárlóbarát elektromos járművekre fókuszáló almárkájának együttműködése kiterjed a vásárlók otthonában található elektromos berendezések ellenőrzésére, az EVlink™ fali töltőegység szállítására és telepítésére, valamint a karbantartásra és egyéb szolgáltatásokra. A megállapodásnak köszönhetően az i3 vagy i8 modellek leendő tulajdonosai biztonságosan csatlakoztathatják járműveiket az elektromos hálózathoz, és gyorsan feltölthetik azokat, amíg otthon vagy az irodában tartózkodnak.

A Schneider Electric megoldásai által felhasználóbarát és hatékony EVlink™ töltőberendezések állnak rendelkezésre a BMW i3 2013 második felére várható bevezetésekor, amelyek lehetővé teszik, hogy a vásárló saját garázsában, kényelmesen tölthesse fel a járművet.

„Nagyon örülünk, hogy a Schneider Electricet, az elektromos mobilitás egyik legtapasztaltabb nemzetközi szakértőjét tudhatjuk csapatunkban, amely szakértelmével hozzájárul stratégiánk megvalósításához. Meglátásunk szerint a BMW i3 és i8 fali töltőegységének professzionális telepítése kulcsfontosságú tényező az elektromos járművek sikeres forgalmazásában” – mondta Alexander Efthimiou, a BMW elektromos mobilitású moduláris rendszereinek termékmenedzsmentjéért felelős igazgatója.

„Vállalatunk és az autómárka elektromos mobilitásról alkotott jövőképe megegyezik, így biztosak vagyunk abban, hogy a partnerség előremutató eredményekkel jár majd. Az együttműködés keretén belül hatékony, felhasználóbarát és tartós infrastruktúrát kínálunk a BMW vásárlóinak a gépjárművük feltöltéséhez” – mondta Spilkó József, a Schneider Electric magyarországi leányvállalatának vezérigazgatója.

BMW i3A BMW i

A BMW i jövőbe mutató járműveket, mobilitási szolgáltatásokat és inspiráló formaterveket kínál a prémium kategória olyan új értelmezése mellett, amely nagy hangsúlyt fektet a fenntarthatóságra. A BMW i révén a BMW Csoport egy mindent átfogó megközelítés mellett kötelezte el magát. Személyre szabott járműterveivel, a teljes értékláncra jellemző fenntarthatóságával és kiegészítő mobilitási szolgáltatásaival a BMW i újraértelmezi a személyi mobilitást.

A BMW i koncepcióval kapcsolatos további információért keresse fel a https://www.bmw-i.com webhelyet.
Kulcsszavak: BMW, együttműködés, elektromos, i3, i8, környezetbarát, Schneider Electric, zöld
 
Íme az új BMW 6-os Gran Turismo Íme az új BMW 6-os Gran Turismo Schneider Electric – BMW i partnerség az elektromos járművek energiahatékony töltése érdekében Megérkezett a BMW 3-as Mégis, miért vesz valaki elektromos autót? Mégis, miért vesz valaki elektromos autót? A SHELL bemutatja a karbonsemleges kenőanyag portfólióját Európában A SHELL bemutatja a karbonsemleges kenőanyag portfólióját Európában A Nissan bemutatta a régen várt új LEAF-et A Nissan bemutatta a régen várt új LEAF-et
 
A Continental rekordmennyiségű téli abroncsot értékesített

A Continental rekordmennyiségű téli abroncsot értékesített

2013. február 26.
2012-ben a Continental túlszárnyalta előző évi téligumiabroncs-eladásait. Az európai utánpótlás piacán első helyet elfoglaló gumiabroncs-gyártó vállalat tavaly 20,1 millió téli személy-, 4x4- és kistehergépjármű-abroncsot értékesített ebben a szegmensben.
Részletek
A Continental rekordmennyiségű téli abroncsot értékesítettA teljes piaci kereslet 10%-os csökkenésének ellenére a Continental 1%-os növekedést tudott elérni eladásaiban. Mindez számokban kifejezve azt jelenti, hogy 2011-ben 19,8 millió, 2012-ben pedig globálisan – beleértve az elsőszerelésű értékesítéseket is – mintegy 21,4 millió téli gumiabroncs talált gazdára. „Az új értékesítési rekord felállításával szemmel láthatóan nőtt a piaci részesedésünk az európai utánpótlás szegmensében.

A gazdasági folyamatok hátterének ismeretében nagyon büszkék vagyunk erre az eredményre”, jegyezte meg Nikolai Setzer, a Continental AG gumiabroncs divíziójáért felelős igazgatósági tagja. Setzer úgy véli, hogy a gumiabroncs üzletág eladásai nemzetközi szinten is jó irányba haladnak. „Ha esetleg azokon a piacokon következne be recesszió, ahol erős jelenléttel rendelkezünk, akkor stratégiánknak megfelelően olyan kiaknázatlan potenciállal rendelkező piacok irányába nyitunk, ahol jelenleg még termékeinknek alacsony a piaci részesedése. Itt ugyanis könnyebb tovább terjeszkedni, mint Nyugat-Európában, ahol a Continental már figyelemreméltó részesedést ért el.”

2012-ben is számos nemzetközi szervezet és független szakmai magazin által elvégzett teszt bizonyította a Continental téli abroncsainak kimagasló minőségét és egyedülálló teljesítményét. A Continental termékportfoliójában egyaránt megtalálhatóak a nyugat-európai piacra szánt termékek – mint például a személygépjárművekhez ajánlott ContiWinterContact™ TS 800,

A Continental rekordmennyiségű téli abroncsot értékesített50 és TS 830 P, vagy a szabadidőjárművek számára kifejlesztett ContiCrossContact™ Winter –, valamint olyan különleges abroncsok is, melyek egy-egy piac speciális igényeit elégítik ki. Utóbbira példa a lágy alapanyag-keverékű és szöges abroncsok, melyek elsősorban a skandináv és az orosz piacok számára készülnek.

A Continental gumiabroncsok által képviselt világszínvonalú technológiát és kimagasló minőséget a legnagyobb autógyártók is feltétel nélkül elismerik. Legutóbb a prémium személyautóiról híres Porsche hagyta jóvá néhány modelljéhez a ContiWinterContact™ TS 830 P gumiabroncsot elsőszerelésű termékként. „Ezek az elismerések mindannyiunk, de különösen a hannoveri kutatás-fejlesztési központunkban dolgozó több mint 1.000 fejlesztőmérnök számára jelentenek rendkívül nagy ösztönző erőt, amely továbbra is arra inspirál minket, hogy téli gumiabroncsaink a jövőben is innovatív technológiát és kimagasló biztonságot garantáljanak az autósok számára”, tette hozzá Setzer.
Kulcsszavak: continental, gumiabroncs, téli útviszony, téligumi
 
A Havazás szinte az ország minden pontján okozott fennakadás kedden A Havazás szinte az ország minden pontján okozott fennakadás kedden Négyévszakos abroncsot dobott piacra a Bridgestone Négyévszakos abroncsot dobott piacra a Bridgestone 100 éves a Continental csoporthoz tartozó General Tire 100 éves a Continental csoporthoz tartozó General Tire A Bridgestone lett „Az Év Gumiabroncs Gyártója” A Bridgestone lett „Az Év Gumiabroncs Gyártója” A Continental rekordmennyiségű téli abroncsot értékesített Közútkezelő: aki teheti, ne induljon útnak erős havazásban, ónos esőben
 
A világon elsőként a 2013-as Genfi Autószalonon debütál az új Citroen C3

A világon elsőként a 2013-as Genfi Autószalonon debütál az új Citroen C3

2013. február 26.
A világon elsőként a 2013-as Genfi Autószalonon bemutatkozó új Citroen C3 nemcsak továbbviszi, de gazdagítja is a korábbi változat erényeit. Még több a C3-ból, még több meggyőző érv a méltán népszerű modell mellett!
Részletek
Citroen C3A 2013 áprilisában piacra kerülő új Citroen C3 célja az eddigi sikertörténet folytatása: a közkedvelt modellből 2002 óta 3 millió példány talált gazdára. Az új Citroen C3 egyértelműen többet nyújt elődeinél. A mostantól még egyedibb megjelenésű modell számos új, előnyös tulajdonsággal büszkélkedhet.

Egyéni megjelenés, megújult külső

Az új Citroen C3-at egyedi vonalvezetése remekül megkülönbözteti vetélytársaitól; a kerek ívek lágyságot, míg a töretlen és határozott vonalak dinamizmust árasztanak. Az új, mosolygós orr-részen kitüntetett helyett kap a márka emblémája. A LED-es nappali menetfényt a lökhárítóba integrálták, ami szemből nézve még határozottabb és feltűnőbb megjelenést biztosít az autónak. Az új, karakteresebb hátsó lámpák, melyek alsó-oldalsó részét fényvisszaverő prizmával látták el, tovább erősítik az új Citroen C3 keltette masszív benyomást. Az új modell kínálatában megjelenik az indigókék karosszériaszín is, így immár kilenc árnyalat közül lehet választani.

Az új Citroen C3 mindenkit rabul ejt. Elsősorban stílusos megjelenésével hódít, ám igényes utasterével is bárkit levesz a lábáról. Gondosan kidolgozott, minőségi anyagok és burkolatok jellemzik, például krómozott díszítő elemek, hőkezelt műszerfal, valamint az azt átszelő matt-fekete, meleg-barna vagy Moondust szürke díszcsík, amely tökéletesen harmonizál a Citroen C3 új belső kárpitjaival. Az aprólékos műgonddal megtervezett műszercsoportot hátulról fehér fény világítja meg, ami egyrészt modern hatású, másrészt biztosítja az információk könnyű leolvashatóságát.

A kategória egyik legkompaktabb modellje

Az új Citroen C3 kategóriájának egyik legkompaktabb modellje. 3,94 méteres hosszának, 1,71 méteres szélességének és alig 10,2 méter átmérőjű fordulókörének köszönhetően kiválóan alkalmas városi használatra. A külseje egyértelműen kompakt, de ez a belső tér szempontjából nem jelent különösebb kompromisszumot. Az új Citroen C3 tágas utastérrel, a kategóriájában egyik legnagyobb, 300 literes csomagtérrel és számos utastéri rakodórekesszel (konzolok, kesztyűtartó, középső könyöklő stb.) rendelkezik. A félmagas építésű ülések amellett, hogy könnyebb be- és kiszállást tesznek lehetővé, jobb kilátást is biztosítanak. Az utasok kényelmét és biztonságát minden szempontból ideális üléspozíció garantálja.

Citroen C3élménydús autózás

Az új Citroen C3 megőrzi a szinte védjegyének számító Zénith szélvédőt, mely a kategória csúcsát jelenti a kilátás tekintetében, Az autót körülvevő táj szinte szerves részévé válik az utastérnek. Igazi technológiai bravúr az élménydús vezetés szolgálatában...

A Zénith szélvédő 80°-kal növeli az elöl ülők függőleges látóterét. Különleges hosszúsága és alacsony dőlésszöge a korlátlan szabadság érzetét nyújtja a C3 utasainak: mintha egyszerre lennének kint és bent is, nyitottan a világra, nyitottan egymásra és mindenki másra. Nyitottan egy élményekkel teli kalandra. A fokozatosan sötétedő üveg kellemes átmenetet biztosít az elöl ülők fejét az erős napsugaraktól védő sötét, illetve a biztonságos autózáshoz szükséges kilátást biztosító, sötétítetlen első rész között.

A kényelem területén az új Citroen C3 remek példája a márka szakértelmének. Az utasok tökéletes kényelemben utazhatnak; a könnyed vezethetőség, a kiváló akusztikai és rezgéskomfort, valamint a méretes üvegfelületnek köszönhető vizuális élmények és az illatpatronokból áradó harmonikus illatok mind-mind a kényelmet szolgálják.

Az új Citroen C3 kiegészítő tartozékai között megtalálható többek között a modern és egyszerűen használható, távolságérzékelőkkel rendelkező tolatókamera, mely hasznos technológiai újdonság a mindennapi parkolási műveleteket során, az RD4 mp3-lejátszós audiorendszer, a Connecting Box csatlakozóegység (Bluetooth kihangosító készülék, jack aljzat, USB-port), az eMyWay navigációs készülék és a Hifi-rendszer® is.

Dinamikus, élénk és szerény fogyasztású motorok

Az új Citroen C3 mind városi körülmények között, mind országúton remekül megállja a helyét, köszönhetően a precízen kiegyensúlyozott úttartásnak, a megfelelő tömegeloszlásnak, az optimalizált aerodinamikának (0,30-as alaktényező), valamint a dinamikus és takarékos motoroknak.

Citroen C3A benzines kínálat az új PureTech motorcsaládra épül, melynek tagjai új generációs, 1 vagy 1,2 literes, háromhengeres, alacsony fogyasztású és károsanyag-kibocsátású, mégis kifejezetten dinamikus menettulajdonságokkal rendelkező erőforrások. Az új motorcsalád kifejlesztése során 52 szabadalmat jegyeztettek be, melyek céljai között az erőforrások dinamikai tulajdonságainak javítása mellett a tömeg és a méret csökkentése, az égés optimalizálása, a súrlódás csökkentése, így az üzemanyag-fogyasztás és az üvegházhatású gázok kibocsátásának 25%-os csökkentése is szerepelt. A nagyobb hatékonyságért cserébe a vezetési élményről sem kell lemondani. A VTi 68 és a VTi 82 motorok rendkívül alacsony, 4,3 és 4,5 l/100 km átlagfogyasztással, valamint 99, ill. 104 g/km CO2-kibocsátással jellemezhetők. A benzinmotor-palettát a kézi és automata váltóval is rendelhető VTi 120 teszi teljessé.

A dízelmotorok kedvelői összesen ötféle erőforrás közül választhatnak, melyek közül három érhető el e-HDi technológiával, azaz a piac leghatékonyabb Stop&Start rendszerével (HDi 70, e-HDi 70, HDi 90, e-HDI 90, e-HDi 115). Az új Citroen C3 kategóriájában az egyik legalacsonyabb üzemanyag-fogyasztással és CO2 -kibocsátással (akár 87 g/km CO2 -kibocsátás) büszkélkedhet.
Kulcsszavak: autószalon, C3, Citroen, galéria, Geneva Auto Show 2013, genf, premier
 
A világon elsőként a 2013-as Genfi Autószalonon debütál az új Citroen C3 Toyota FT-86 Open tanulmány Genfben A világon elsőként a 2013-as Genfi Autószalonon debütál az új Citroen C3 A Hyundai Motor bejelentette egy új haszonjármű, a H350 érkezését az európai piacra A világon elsőként a 2013-as Genfi Autószalonon debütál az új Citroen C3 Daimler-részesedés iránt érdeklődik egy kínai befektetési alap A dupla kuplungos automata sebességváltóval szerelt Fiat 500X premierje Genfben A dupla kuplungos automata sebességváltóval szerelt Fiat 500X premierje Genfben A világon elsőként a 2013-as Genfi Autószalonon debütál az új Citroen C3 Egyéniség a legmagasabb szinten
 
A Nissan újraértelmezi a NISMO-t

A Nissan újraértelmezi a NISMO-t

2013. február 26.
A Nissan Motor Co., Ltd. ma új korszakot nyitott a Nismo márka életében. A vállalat megerősítette: a Nismo a Nissan exkluzív nemzetközi márkája a nagy teljesítményű utcai autók és a motorsport terén, valamint hivatalosan megnyitotta a Nismo új globális főhadiszállását és fejlesztőközpontját Yokohamában, Japánban.
Részletek
A Nissan újraértelmezi a NISMO-tA Nismo-t Japánban már jól ismerik a motorsport és a nagy teljesítményű autók megszállottjai, valamint a számítógépes játékok rajongói világszerte. A Nismo készen áll a növekvő nemzetközi ismertségre, hogy sportos utcai autók sorával járuljon hozzá a Nissan innováció és élmény terén szerzett hírnevéhez. Egy különleges ünnepség keretében Carlos Ghosn, a Nissan elnök-vezérigazgatója megnyitotta a márka új központját, és a Nismo a vállalat nagy teljesítményű autókat és a motorsportot érintő tevékenységeiben játszott növekvő szerepéről beszélt.

„A Nismo mindenki számára elérhetővé teszi a teljesítményt, miközben új izgalmakkal bővíti a Nissan portfólióját a megfizethető és innovatív nagy teljesítményű modellek több piacon és több ügyfél számára elérhető választéka révén" - mondta el Mr. Ghosn. „Legyen szó kisautóról vagy sportmodellről, ha azon a Nismo embléma látható, akkor valami különlegeset kínál: minőséget, funkcionalitást és gazdaságosságot, amelyet a Nismo különleges stílusa, sportos kezelhetősége és dinamikus teljesítménye egészít ki."

A Juke Nismo, a Nissan első olyan országúti autója, amely Nismo-átalakításon esett át, Európában és Japánban már kapható, az Egyesült államokban pedig az év második negyedévében kerül forgalomba. A következő Nismo országúti autó a 370Z Nismo egy európai piacra szánt új verziója, amely e hónapban mutatkozott be a nemzetközi porondon, és amely a Nissan legnépszerűbb sportautóján alapul. A Nissan további Nismo-modellek gyors bevezetését ígéri: a Nissan Power88 időszakában évente legalább egy új modellt, kiterjesztve a választékot a Nissan teljes személyautó-portfóliójára. A programban helyet kap majd a Nissan csúcsteljesítményű és csúcstechnológiájú zászlóshajója, a GT-R is.

„A Nismo emblémát viselő utcai autók mezőnye elképzelhetetlen a GT-R nélkül" - nyilatkozta Mr. Ghosn. „A standard országúti változtat világszerte egy szupermodell, a GT-R versenypályán nyújtott teljesítménye pedig a Nismo csapatának szenvedélyes elkötelezettségét és tehetségét dicséri. A GT-R Nismo nagyon különleges autó lesz. Már alig várom, hogy kipróbálhassam!"

A Nissan újraértelmezi a NISMO-tA Nismo új otthona

A Nissan jelentős beruházással egy teljesen új létesítményt hozott létre a Nismo központjának. Egy korábbi gyártóegység átalakításával a megfelelő erőforrások itt biztosítottak ahhoz, hogy a motorsport modellek tervezésén túllépve nagy teljesítményű utcai autók is készülhessenek a Nissan számára. Az új központban a Nismo csapata közösen, egy helyen dolgozhat, így a Nismo főtevékenységei és műszaki, valamint versenytapasztalatai egy helyre koncentrálódnak. A bő 180 fős csapat mostantól a Nissan Powertrain Engineering komplexumában kap helyet. A szerelőműhely, a motorműhely, a gyártóhelyiségek, a csiszolási és szénszálas kompozit anyagok megmunkálási folyamatai az alkatrészraktárral egyetemben mind egy szintre kerültek. Az új, megnövelt bemutatóteremben már akár nyolc jármű is kiállítható, míg a kiskereskedelmi terület közel kétszer akkora, mint az Omoriban található gyár korábbi hasonló helysége.

„Nagy lépés ez a Nismo számára, mivel a változások révén hatékonyabban tudunk működni, és a nemzetközi színtéren is terjeszkedni tud a márka" - nyilatkozta Soicsi Mijatani, a Nismo elnöke.

 „A Nismo kulcsszerepet játszik a Nissan utcai autókra és motorsportra vonatkozó jövőbeli stratégiájában, és hamarosan a Nissan exkluzív teljesítmény-márkájává fog válni" - tette még hozzá Mr. Mijatani. „Most először dolgozik majd az egész csapat egy helyen, és biztos vagyok benne, hogy a központban hatalmas teljesítmény és szenvedélyes elkötelezettség koncentrálódik majd."

A Nismo szellemisége

A Nismo minden új országúti autóját áthatja az az egységes törekvés, hogy minőséget, funkcionalitást és gazdaságosságot biztosítsunk a mindennapi vezetés során a Nismo egyedi stílusával, sportos vezetési élményével és dinamikus teljesítményével. A Nismo új, nagy teljesítményű országúti autói a Nissan alapmodellekkel egyező gyártósorokon készülnek, amely a versenysportban és a teljesítményhangolásban szerzett több évtizedes tapasztalattal párosulva a Nismo márka teljesítmény terén véghezvitt fejlesztéseinek tökéletes integrációját eredményezi. Minden változtatás, amelyet a Nismo az utcai autókon elvégez funkcionális, és az országúti teljesítmény vagy a megjelenés javítását célozza.

A Nissan újraértelmezi a NISMO-tA Nismo szellemiségének alappillérei a márka büszkén hirdetett motorsportöröksége és a merész mérnöki filozófia. Ezt a szellemiséget hirdeti az összes új Nismo modell hatékony teljesítményével, fejlett, mégis elérhető technológiájával, valamint merész és intelligens formatervével, melyek így együttesen a Nissan izgalmas innovációt középpontba helyező filozófiáját testesítik meg.

A virtuális világ és valóság összekapcsolása


A Nismo márkát az autószimulátorok révén világszerte milliók ismerték meg. A Nissan Juke Nismo vezetésére először virtuálisan, a Gameloft Asphalt 7: Heat című játékában volt lehetőség. A Nismo most a versenypályákról való kilépésével egyidőben a virtuális világból a valóságba vezető lépést is megteszi: a világ legtöbb országának Nissan-márkakereskedőinél most először kaphatók elérhető áron a Nismo emblémát hordozó autók.

„Sok leendő Nismo-ügyfélnek eddig csak az olyan játékon keresztül volt lehetősége kipróbálni a Nismo erejét, mint például a Sony Gran Turismo® sorozata" - mondta Simon Sproule, a Nissan marketingért és kommunikációért felelős alelnöke. „Most már ők is részesei lehetnek a Nissan tulajdonosok közösségének egy valódi, izgalmas Nismo modellel, amelyet olyan elkötelezett és tapasztalt szakértői csapat tervez, amely a digitális világ tökéletes ismeretében képes kielégíteni ezen új ügyfelek nagy teljesítményű országúti autókkal szemben támasztott igényeit."

Teljesítmény az országúton és a versenypályán


A Nismo szellemiségét és inspirációját a Nissan néhány merész mérnöke alapozta meg közel ötven évvel ezelőtt. Az autóeladásokat a versenyeredményekkel igyekeztek növelni, ezért erős motort építettek egy utcai Nissan limuzinba, és ezzel megalkották a sportos országúti autók legendás sorozatának alapjául szolgáló Nissan Skyline 2000GT modellt. Ezután kiemelkedően sikeres, nagy teljesítményű utcai- és versenyautók sorozata következett Japánban, amit végül a Nismo születése tetőzött be 1984-ben.

A Nissan újraértelmezi a NISMO-tA digitális generáció korában a Nissan felismerte a Nismo legendájában rejlő potenciált, és játékkészítőkkel együttműködve, valós és virtuális sztárokat felvonultatva egy egész generációt ismertetett meg a tuning és a győzelem élményével. Csupán az elmúlt évben több mint 500 millió virtuális kilométert tettek meg Nissan járművekkel a Gran Turismo®5 for PlayStation®3 játékban.

A Nismo most a Nissan modellek elérhető árú, izgalmas és innovatív sportváltozatainak elkészítésére specializálódott globális sportmárkaként kamatoztatja közel fél évszázados, versenypályákon szerzett tapasztalatát, hogy az autótulajdonosok számára meglepő és izgalmas vezetési élményt nyújtson.
 
Kulcsszavak: gt-r, japán, Juke Nismo, nismo, nissan
 
A NEXT-E projekt a legnagyobb mobilitással kapcsolatos támogatást kapja A NEXT-E projekt a legnagyobb mobilitással kapcsolatos támogatást kapja Az új 30 kWh-s LEAF megtöri a jeget Az új 30 kWh-s LEAF megtöri a jeget Elbocsátásokra készül a Nissan Elbocsátásokra készül a Nissan A Nissan újraértelmezi a NISMO-t Hétvégén ismét kigurulunk a Jazzy Streetre A Nissan közzétette az új NP300 Navara árait A Nissan közzétette az új NP300 Navara árait
 

Találatok száma: 13421 Megjelenítve: 11401 - 11410