Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 13421 Megjelenítve: 11531 - 11540
Újabb márkákra pályázik a Volkswagen

Újabb márkákra pályázik a Volkswagen

2013. február 07.
A Volkswagen konszern felügyelőbizottságának elnöke Ferdinand Piëch "legalább eggyel" kívánja bővíteni a konszern márkapalettáját 2018-ig a világelsőség megszerzését célzó növekedési program keretében - idézi az Automotive News Europe szakmai hírportál a Bloomberg hírügynökség cikkét.
Részletek
Újabb márkákra pályázik a VolkswagenFerdinand Piëch  az ADAC Motorwelt havi magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy gyerekei tíz év múlva a konszern "13 márkájának egyikét" vezetik majd. A Volkswagen jelenleg 12 márkával rendelkezik. Ebből nyolc személygépkocsi, egy könnyű hasznongépjármű, kettő nehéz tehergépjármű és egy motorkerékpár márka.

A felügyelőbizottsági elnök az interjúban nem tett említést arról, hogy a konszern milyen módon kíván szert tenni egy újabb márkára. Az egyik lehetséges változat az a fejlődő piacokra szánt olcsó autómodell lenne, melynek terveit a múlt hónapban jelentette be a Volkswagen a detroiti autószalonon. A projekt megvalósításáról az idén hoz döntést a konszern.

Szóba jöhet még az Alfa Romeo megvásárlása is, miután Ferdinand Piëch és a Volkswagen több vezetője is több alkalommal kifejezte már a konszern szándékát az olasz márka megvásárlására - a Fiat konszern vezérigazgatója Sergio Marchionne ezt azonban határozottan elutasította. Piëch az ADAC Motorweltnek adott interjúban "kultuszmárkának" nevezte az Alfa Romeót.

A Volkswagen konszern az utóbbi években több márkát is felvásárolt, nevezetesen a MAN tehergépjármű gyárat, a Ducati motorkerékpár gyárat és a Porsche sportkocsi gyárat. A Volkswagen próbálkozott szoros kapcsolatokat kiépíteni a Suzuki Motor Corp. autógyárral annak 19,9 százalékos pakettjének megvásárlásával 2009-ben 1,7 milliárd euróért, az ügylet azonban kudarcba fulladt. A japán autógyár jelenleg bírósági úton kívánja visszaszerezni a Volkswagen tulajdonában lévő részvénypakettet.

Újabb márkákra pályázik a VolkswagenMartin Winterkorn, a Volkswagen konszern elnök-vezérigazgatója tavaly augusztusban viszont kijelentette, hogy a konszernnek éppen elég tennivalója van meglévő márkáival.

A konszern szóvivője nem kommentálta a Bloomberg hírügynökség értesülését.
Kulcsszavak: alfa romeo, autóipar, bővítés, suzuki, volkswagen
 
A Volkswagen bocsánatot kért az állatkísérletek miatt A Volkswagen bocsánatot kért az állatkísérletek miatt Újabb márkákra pályázik a Volkswagen 2012-ben minden szinten tarolt a Ford A DRIVE. Volkswagen Group Forum második kiállításaként megnyílt a „Think New.” A DRIVE. Volkswagen Group Forum második kiállításaként megnyílt a „Think New.” Az elektromos I.D. olcsóbb lesz a Tesla Model 3-nál Az elektromos I.D. olcsóbb lesz a Tesla Model 3-nál Újabb márkákra pályázik a Volkswagen Új Suzuki-márkakereskedés Esztergomban
 
Havazás - Jól járhatók a főutak, rendben elindult a közösségi közlekedés

Havazás - Jól járhatók a főutak, rendben elindult a közösségi közlekedés

2013. február 07.
A Fővárosi Közterület-fenntartó Zrt. (FKF) munkagépei az éjszaka folyamatosan takarították a budapesti főutakat és síkosságmentesítették azokat, a közösségi közlekedés hajnalban elindult - közölte csütörtök hajnalban a társaság az MTI-vel.
Részletek
Havazás - Jól járhatók a főutak, rendben elindult a közösségi közlekedésBudapesten szerdán este 10 órakor rendkívül erős, az előre jelzettnél intenzívebb havazás kezdődött. Rövid idő alatt nagy mennyiségű hó esett, ezért Klug Lajos, az FKF Zrt. vezérigazgatója éjféltől elrendelte a legmagasabb, hármas készültségi fokozatot.

Az éjszaka folyamán változó intenzitással és területi eloszlásban tovább havazott. Az FKF mérései szerint csütörtök hajnalig a budai hegyvidéken 13 centiméter hó esett, a pesti városrészben ennél kevesebb. Mint írták, központi ügyeletük folyamatos kapcsolatot tart a BKK fődiszpécserével.

Az FKF - amíg havazik - az 1200 kilométer hosszúságú fő- és közösségi közlekedési útvonalakon, hidakon, felüljárókon, az autóbuszvonalak hegyvidéki szakaszain, az autópályák bevezető szakaszain, a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre vezető gyorsforgalmi úton, a kórházakhoz, egészségügyi intézményekhez, a lakosság ellátásában fontos logisztikai bázisokhoz vezető útvonalakon dolgozik.

A mellékutak megtisztítását csak a főutak rendbe tételét követően kezdik meg. Az FKF közleményében azt írta, hogy a fővárosban ismét téli útviszonyok uralkodnak, ezért minden Budapesten közlekedőtől fokozott türelmet és körültekintést kérnek.

Havazás - Jól járhatók a főutak, rendben elindult a közösségi közlekedésKérték az ingatlantulajdonosokat is, hogy az ingatlanjaik előtti járdaszakaszokat tisztítsák meg a gyalogos balesetek elkerülése érdekében.
Kulcsszavak: fkf, havazás, közlekedés, közút, síkosságmentesítés
 
Havazás - Jól járhatók a főutak, rendben elindult a közösségi közlekedés Milliós károk, milliós hitel: gyűjt a szurkolók szervezője Megérkeztek az új Solaris-Skoda trolibuszok Budapestre Megérkeztek az új Solaris-Skoda trolibuszok Budapestre Emelkedett az üzemanyagok ára Emelkedett az üzemanyagok ára Havazás - Jól járhatók a főutak, rendben elindult a közösségi közlekedés Vitézy elismerte, hogy lebénult a BKV Havazás - Jól járhatók a főutak, rendben elindult a közösségi közlekedés Somogy megyében csúszós utakra kell számítani
 
Az Audi tovább növeli előnyét a fénytechnika terén

Az Audi tovább növeli előnyét a fénytechnika terén

2013. február 06.
Nagy tempóval fejleszti a fénytechnikát az Audi. A mai Xenon plusz és LED technikájú fényszórók kiválóan megvilágítják az utat és a négykarikás autóknak összetéveszthetetlen megjelenést biztosítanak. A jövőben az Audi járművek fényszórói még precízebben reagálnak majd a környezetre, és teljes egészében elektronikus vezérlésűek lesznek.
Részletek
Az Audi tovább növeli előnyét a fénytechnika terénAz első lépést ebben az irányban az innovatív mátrix LED fényszórók jelentik.

A fehér fénykibocsátó diódákból álló nappali menetfény egyszerre biztonsági felszerelés és dizájnelem, amely az Audi úttörő szerepét is szemlélteti. Elsőként 2004-ben az Audi A8 W12-ben mutatkozott be. Ez volt az első lépés, hogy egy Audit összetéveszthetetlen fényszóródizájnnal ruházzanak fel. Azóta a LED technikájú nappali menetfény már minden típuscsalád kínálatában megtalálható. Az erős fényű diódák minden új típusnál új lehetőségeket teremtenek és nagy alkotói szabadságot engednek meg a fényszórótest belső kialakításában. Mindegy, hogy íveltek vagy egyenesek a csíkok, az Audi egy-egy típuscsaládja összetéveszthetetlenül összekapcsolódik a jellegzetes fénnyel.

Az A1 esetében egységenként két diódát alkalmaznak, amelyek a fényt egy átlátszó műanyag csőbe – a fényvezetőbe – küldik; ez alkotja a homogén kontúrt. Az Audi A7 Sportback esetében az opcionális LED technikájú fényszórók nappali menetfénye szintén egyenes vonalat alkot, ám itt ez 18 különálló LED-nek és az előttük található műanyag elemnek köszönhető. A LED technikájú nappali menetfény teljesítményfelvétele alig néhány watt, rendkívül hosszú élettartamú és nem igényel karbantartást.

A teljes egészében LED technikájú fényszórók bevezetésével az A6, az A7 Sportback, az A8 és legutóbb az A3 típuscsaládok összetéveszthetetlen megjelenést, határozott tekintetet kaptak. A kis LED-ek sorba rendezhetők, és a diódák egyenkénti vezérlésével különböző funkciók valósíthatók meg. A fényszórók összetéveszthetetlen képet mutatnak, sok esetben háromdimenziós hatással. Ezen egyértelmű dizájncélok csak a mérnökök és a tervezők közötti szoros együttműködéssel valósulhattak meg. Stephan Berlitz, az Audi Fényfunkciók/Innovációk Fejlesztési Részlegének vezetője a következőket mondta ennek kapcsán: „Mindig találunk megoldást arra, hogy a technikát és a dizájnt tökéletesen egyesítsük”. Cesar Muntada Roura, az Audi Külső Dizájn Részlegéről a következőképpen magyarázta: „A többi részleg kompetenciájának ismerete és megértése tesz minket ilyen erőssé”.

Az Audi tovább növeli előnyét a fénytechnika terénA fénytechnika ma

Mindegy, hogy Xenon plusz vagy LED – a fényszórók, valamint a hátsó lámpatestek jelentősen hozzájárulnak az Audi típusainak markáns megjelenéséhez. A márka fénytechnikai megoldásai vonzó hatásukat nagyarányú biztonsággal ötvözik – az adaptív világítás esetében a fényszórók már ma alkalmazkodnak a környezethez és a közlekedés többi résztvevőjéhez.

Xenon plusz fényszórók

Az Audi-paletta minden típusához elérhető a Xenon plusz fényszóró, opcionálisan vagy alapfelszereltségként. A Xenon fényszórók gázkisüléses lámpák. Egy kvarcüveg hengerbe, az égőbe, két wolfrám elektródot építenek, és ezek között ég a koncentrált fényív. Az akár száz bar nyomású Xenon nemesgáz töltet enyhén lilás fényt ad, az üveghenger töltetében található fémsók csökkentik a színhőmérsékletet a nappali fény szintjére. A Xenon fényszórók jóval világosabb fényt adnak, és jobb megvilágítást biztosítanak, mint a halogénfényszórók izzólámpái; energiafogyasztásuk körülbelül 20 százalékkal alacsonyabb, élettartamuk jóval hosszabb. Az Audi Xenon plusz technikája esetében egyetlen égő biztosítja a tompított és a távolsági fényt is, a váltást egy mozgatható árnyékoló lemez teszi lehetővé. Természetesen minden Xenon fényszóró higanymentes.

LED technikájú fényszórók

A LED technikájú fényszórók tekintetében is messze a konkurensei előtt jár az Audi. Ez a csúcskategóriás technológia 2008-ban jelent meg az R8-ban, ma már egészen az A3-ig minden típuscsalád megkapja. A LED-ek körülbelül 5500 Kelvin fok színhőmérséklete a nappali, természetes fényhez hasonló, így kevésbé megterhelő az emberi szem számára. A fénykibocsátó diódák karbantartást nem igényelnek, a jármű teljes élettartamára szólnak és igen hatékonyak. A tompított fény például csupán körülbelül 40 wattot fogyaszt, amely öt százalékkal kisebb a Xenon plusz egységeknél.

Az Audi tovább növeli előnyét a fénytechnika terénAz új A3 esetében két, számítógéppel tervezett reflektorban kilenc nagy teljesítményű LED chip alkotja a tompított fényt, míg a távolsági fénynél tíz nagy teljesítményű LED fénye sugárzik át egy alumínium díszblendén. A kanyarodó- és a rossz időjárás esetén használandó fény saját modulban kapott helyet, míg a nappali menetfény, a helyzetjelző és az irányjelző, amelyeket mind egyetlen fényvezető képez, felülről és belülről futja körbe a fényszórót vékony kontúrként. A „wing” határozza meg a fényszórótest belsejének struktúráját.

Az Audi LED technikájú fényszórói nemcsak közúton bizonyítottak, hanem a motorsportban is – 2010-ben debütáltak az R15 TDI Le Mans-i prototípusban, majd 2011-ben elsőként építettek utódjába, az R 18 TDI versenyautóba egy teljes egészében LED technikájú fényszórót. A LED-ek összesen 200 Watt teljesítménye több mint egy kilométert bevilágító fénykévét hoz létre. Akárcsak a több mint 1000 lux megvilágítás esetében, itt is körülbelül 5-7-es szorzó érvényesül a szériaautókhoz képest. A hátsó lámpatestekbe is már régen beköltözött a LED technika – szériafelszereltségként vagy opcionális tételként. Az izzólámpákkal szemben a fénykibocsátó diódák teljes fényerejüket villámgyorsan és késedelem nélkül elérik – amennyiben a vezetőnek hirtelen kell fékezni, a mögötte érkező autós ezzel értékes töredékmásodperceket nyer a reakcióidejéhez.

Adaptív világítás

A fényszórórendszerek esetében különböző adaptív világítási megoldások érhetők el. Egy vezérlőmodul irányítja a mozgatható Xenon plusz egységeket illetve a LED-eket, így városban, országúton és autópályán is mindig a leginkább megfelelő fényt biztosítják. A vezető ezek működését az Audi drive select menetdinamikai vezérlőrendszerrel szabályozhatja. Igazán különleges eleme az adaptív világításnak a folyamatos vetítésitávolság-szabályozás. Videokamerája felismeri az elöl haladó és a szembejövő járműveket, vezérlőelektronikája pedig ehhez szabja a jármű saját fénykévéjének távolságát – finom átmenettel, amely mindig a lehető legnagyobb megvilágítási távolságot teszi lehetővé.

Az Audi tovább növeli előnyét a fénytechnika terénA rossz időjárásban használandó fény az autó előtti területet lényegesen jobban megvilágítja, mint a ködfényszórók. Ezt a funkciót a beépített rendszer függvényében a kanyarodófények fölkapcsolásával valósítja meg a vezérlés, ami az oldalsó kivilágítást jelentősen javítja. Ezenkívül a Xenon-modulokat (a Xenon plusz fényszórók esetében) lefelé dönti, vagy pedig a tompított fényszóró fényét alkotó LED-eket (a LED technikájú fényszórók esetében) kikapcsolja vagy csökkenti fényerejüket.

A6, az A7 Sportback és az A8 típuscsaládok esetében egy további funkció is rögtön aktiválódik, amint az opcionális éjjellátó asszisztens egy gyalogost észlel. Őt a szituáció függvényében a távolsági fényszóró háromszori gyors felvillantásával világítja meg jobban a rendszer. így a környezetével együtt egyértelműen kiemeli a sötétből, és figyelmezteti is a járókelőt. A rendszer érzékelői észlelik a szembejövő járműveket a potenciális elvakítás kiküszöbölése érdekében.

Térképadatok felhasználása

Az Audi egyedülálló funkciója a fényszóró vezérlőelektronikájának és az MMI navigáció plusz rendszernek az összekapcsolása. A navigációs rendszer térképadatai alapján a hosszabb fénykévéjű autópályafény már a gyorsítósávra hajtáskor aktiválódik. Városban is hasznosak a térképadatok, hiszen a hálózatba kapcsolt fényvezérlés így hasznos megoldásokkal szolgálhat. Lakott területen belül a fényszóróból kilépő széles fénykéve az autó melletti területeket is jobban megvilágítja. Ezenkívül lakott területen belül és kívül egyaránt a rendszer közvetlenül egy kereszteződés elérése előtt a navigációs adatok alapján bekapcsolja a kereszteződést megvilágító fényt, így a vezető jobban belátja a keresztező utcákat. Kanyarodáskor a kanyarodófény aktiválódik, amely a kanyar ívét mind városban, mind országúton jobban megvilágítja. További haszna, hogy például Angliában (és a többi, baloldali közlekedést alkalmazó országban) automatikusan igazodik a világítási kép a baloldali közlekedéshez.

Az Audi tovább növeli előnyét a fénytechnika terénDinamikus irányjelző


Nagy teljesítményű sportautója, az R8 átdolgozásakor az Audi szériagyártásban is bemutatta a dinamikus irányjelzőt – ez is újabb Audi innováció. A hagyományos irányjelzőkkel szemben ez egyértelmű jelzéseket küld a külvilág felé. Hiszen adott esetben nem tudja eldönteni a hátulról érkező autós, hogy vészvillogót vagy irányjelzőt lát, ha a jármű részben takarásban van. Az Audi hátsó lámpatestekben alkalmazott megoldásával intelligensebbé válik az irányjelző. A fény mindig kifelé fut, abba az irányba, amelyikbe a vezető kanyarodni, illetve átsorolni szeretne. Ez a funkció a 30 LED-ből álló fénycsík hét szakaszát 150 ezredmásodperces ütemben villantja föl egymás után.

Audi mátrix LED technikájú fényszóró

A jövő technikája az Audi mátrix LED technikájú fényszóró nevet viseli – ez a LED-es távolsági fényszórót számos önálló egységre bontja. Az egyes fénykibocsátó diódák, amelyek együttműködnek az előttük elhelyezett lencsékkel vagy reflektorokkal, mindig kiváló megvilágítást eredményeznek mozgató mechanizmus nélkül is. Szituációtól függően egyesével kapcsolathatóak be vagy ki, illetve halványíthatók el. A LED-ek számával, elrendezésükkel és a fényszórótest nagyságával, illetve dizájnjával ez az új technika az Audi fejlesztői és tervezői előtt új, lenyűgöző lehetőségeket tár fel.

Egy kamera, a navigációs rendszer és további érzékelők látják el az Audi mátrix LED technikájú fényszórókat a szükséges információkkal. Amennyiben a kamera más járműveket észlel, a több szektorból álló távolsági fényszórót csak a megfelelő részekben kapcsolja vissza tompított fénnyé. így a fényszórók akár összetett szituációkban, több jármű között is megvilágítják a teret. A távolsági fény a navigációs adatok alapján prediktíven, már a kormányzás megkezdése előtt befordul az ívre, vagyis a vezetőt már-már a távolsági fény vezeti végig az úton. Ez a funkcionalitás visszatükröződik a különleges fényszóródizájnban is, az egyes szegmensek megvilágítása kívülről is átélhető. Az első mátrix LED technikájú fényszórók még idén debütálnak.
Kulcsszavak: a1, a3, a6, a7 sportback, audi, autóipar, fejlesztés, fényszóró, r8
 
A Renault Nissan Mitsubishi Szövetség továbbra is példaértékű teljesítményt kíván nyújtani A Renault Nissan Mitsubishi Szövetség továbbra is példaértékű teljesítményt kíván nyújtani Vitézy: átvette az állam a metró és a HÉV-ek összekötésének projektjét Vitézy: átvette az állam a metró és a HÉV-ek összekötésének projektjét Új I-Shift váltó a Volvo Trucks-tól Új I-Shift váltó a Volvo Trucks-tól Toyota Mirai: Az Évtized Innovációja Toyota Mirai: Az Évtized Innovációja Az Audi tovább növeli előnyét a fénytechnika terén Az Audi Németország leginkább fenntartható vállalata
 
A Suzuki a 2013-as Genfi Autószalonon

A Suzuki a 2013-as Genfi Autószalonon

2013. február 06.
A 2013-as Genfi Autószalonon tartja világpremierjét a Suzuki új C osztályú crossover autója.
Részletek
A Suzuki a 2013-as Genfi Autószalonon A Suzuki a 2013-as Genfi Nemzetközi Autószalonon mutatja be új C osztályú szériamodelljét. A kiállítás március 5-én kezdődik és március 17-éig tart.

A C osztályú crossover modell a Párizsi Autószalonon 2012 szeptemberében kiállított S-Cross koncepcióautón alapul.

Crossoveres kiképzésével, tágas belső terével és a szegmens egyik legnagyobb csomagterével az új modell rendkívül sokoldalú. A Suzuki specialistája a fejlett összkerekes technológiának, ennek révén az autó kiválóan irányítható, élményszerűen vezethető.

A Suzuki emellett kiállítja Alto, Splash, Swift, Swift Sport, SX4, Jimny és Grand Vitara modelljét is. A nyílt napokon a Kizashi is látható lesz.

A Suzuki a 2013-as Genfi Autószalonon
Kulcsszavak: autószalon, bemutató, Geneva Auto Show 2013, genf, premier, suzuki
 
A Suzuki a 2013-as Genfi Autószalonon Flottakezelés - Járműpark optimalizálás cégvezetőknek A Ford Európai SUV-kínálatában megjelenik a vadonatúj Ford Edge A Ford Európai SUV-kínálatában megjelenik a vadonatúj Ford Edge A Suzuki a 2013-as Genfi Autószalonon Kényelem és luxus - Peugeot 508RXH A Suzuki a 2013-as Genfi Autószalonon Megnyitotta kapuit a Mobilitás Autókiállítás és Vásár A Suzuki a 2013-as Genfi Autószalonon Hamarosan indul a Nissan LEAF Európai gyártása
 
Opel ADAM ROCKS - Világpremier a Genfi Autószalonon

Opel ADAM ROCKS - Világpremier a Genfi Autószalonon

2013. február 06.
A 61 ezer külső- és közel 81 ezer belső változatot, illetve a modern IntelliLink szórakoztató-tájékoztató berendezést kínáló Opel ADAM életstílus-autó az individualizálás valódi bajnoka – arról nem is beszélve, hogy elsőrangú a kapcsolattartásban.
Részletek
Opel ADAM ROCKSám az Opel nem éri be ennyivel, a Genfi Autószalonon megmutatja, milyen további lehetőségeket keres az ADAM egyéni kialakítására: itt a városi mini-crossover tanulmány, az ADAM ROCKS! Háromajtós karosszériájával, 3.70 méteres hosszúságával, markáns megjelenésével, merész designjával és a nyitott autózás lehetőségével az ADAM ROCKS egyben javaslat egy új piaci szegmensre.

Az ADAM ROCKS Concept azoknak készült, akik a nagyváros járatlan ösvényeit keresik. A Parkour extrém sport ihlette tanulmány magasabb és szélesebb kiállásával, kemény és vagány jellegével újabb csavart visz az ADAM páratlan személyre szabási lehetőségeibe. A szabadságérzetet továbbá a szabad égre nyíló zavartalan kilátásával a vászontető nyújtja, amely végighúzódik a teljes tetőn, egészen a C oszlopig.

“Az ADAM valamennyi egyéb kivitelénél markánsabb designjával a ROCKS hatékonyan demonstrálja, hogy még a piaci bevezetését követően is mennyi individualizálási lehetőség rejlik új, kis életstílus-autónkban. A crossoverek keménységét ötvözi a nyitott autózás vagányságával,” fejtegette Malcolm Ward, az Opel/Vauxhall design-vezetője. Az Opel legújabb koncepcióautójának filozófiáját így magyarázta: “A dizájnos és a tömegből kiemelkedni akaró autó jelképeként az ADAM ROCKS egy lehetséges válasz arra, hogy miképp lehet teljesen új utat kitaposni – amelyen mások követnek majd minket.”

Opel ADAM ROCKS






















Opel ADAM ROCKS
Kulcsszavak: adam, autószalon, Geneva Auto Show 2013, genf, opel, premier
 
A legújabb BMW modellek gyűrűjében mutatták be az ötödik Mission: Impossible filmet A legújabb BMW modellek gyűrűjében mutatták be az ötödik Mission: Impossible filmet 500 kilométerével az Opel Ampera-e a hatótáv bajnoka 500 kilométerével az Opel Ampera-e a hatótáv bajnoka Bemutatkozott az új, tisztán elektromos Volvo EX90 Bemutatkozott az új, tisztán elektromos Volvo EX90 Opel ADAM ROCKS - Világpremier a Genfi Autószalonon A MINI a 84. Genfi Nemzetközi Autószalonon Opel ADAM ROCKS - Világpremier a Genfi Autószalonon Lancia Voyager - Osztozzon érzelmein
 
Genfi használt csuklós Volvo buszok állnak forgalomba Budapesten

Genfi használt csuklós Volvo buszok állnak forgalomba Budapesten

2013. február 06.
újabb használt csuklós buszokat állít forgalomba a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a fővárosban. A Volvo márkájú járművek korábban Genfben közlekedtek - közölte a BKK és a BKV kedden az MTI-vel.
Részletek
Genfi használt csuklós Volvo buszok állnak forgalomba BudapestenA huszonöt 7000A típusú Volvo egy tavaly novemberben kiírt tender sikeres lezárása révén kerül Budapestre, amelyet a Homm Kft. nyert el. A BKK közleményében azt írta, a 2000-es évjáratú, alacsonypadlós, klimatizált buszok keveset futottak, esztétikai állapotuk kitűnő.

Az átvétel után kisebb átalakításokat végeznek a járműveken: új fényezést, elektromos jegykezelőket és utastájékoztatási rendszert kapnak. Ezek költsége a beszerzéssel együtt a BKK közlése szerint a 18-19 éves buszok vázfelújításával egyenlő, viszont modernebb, környezetkímélőbb és magasabb szolgáltatási színvonalú buszok állhatnak forgalomba.

A BKK kitért arra is, hogy a flotta nem teljesen ismeretlen számukra, ugyanis egy 2008-as tenderen már megjelent ajánlatként. Akkor 48 milliós darabáron kínálta egy másik cég, szemben a mostani 13,5 milliós árral, de a szakmai tiltakozások miatt meghiúsult a beszerzés.

Genfi használt csuklós Volvo buszok állnak forgalomba Budapesten
Kulcsszavak: bkk, bkv, busz, használt autó, közlekedés
 
A Ford új fényszórója nem vakítja el a szembejövőket A Ford új fényszórója nem vakítja el a szembejövőket Genfi használt csuklós Volvo buszok állnak forgalomba Budapesten Magyarországon is bemutatták a Bloodhound szuperszonikus autót BKK: marad az eddigi tarifarendszer és a Budapest-bérlet az agglomerációs vonalakon BKK: marad az eddigi tarifarendszer és a Budapest-bérlet az agglomerációs vonalakon Október elejéig 100 új magyar busz áll forgalomba Október elejéig 100 új magyar busz áll forgalomba Genfi használt csuklós Volvo buszok állnak forgalomba Budapesten Ismét zakatol a 424-es lokomotív
 
A Lexus a 2013-as Genfi Autószalonon

A Lexus a 2013-as Genfi Autószalonon

2013. február 06.
A díjnyertes LF-LC tanulmányautó most Opálkék fényezéssel látható. Az új, full hybrid hajtású Lexus IS 300h európai bemutatkozása.
Részletek
Lexus LF-LC tanulmányautóA Lexus bemutatja a vadonatúj, full hybrid hajtású IS 300h modellt. A teljes egészében újratervezett IS modellcsalád tagjaként az IS 300h külső megjelenését agresszív elegancia és erőteljes kiállás jellemzi, jól példázva, hogy a márka fokozott figyelmet fordít a dinamikus menetteljesítményre. Az új IS 300h modell az F SPORT csomaggal is megrendelhető, amelynek egyedi külső és belső dizájn-elemei és sportosabb menetdinamikája különleges karakterrel ruházzák fel az autót.

Opálkék LF-LC tanulmányautó

A most Opálkék fényezéssel kiállított, hibrid hajtású 2+2 üléses kupé, a Lexus LF-LC formatanulmány hangsúlyozottan vezetőközpontú belső kialakítása a Lexus új, sportosabb arculatára irányítja a figyelmet. A Lexus ‘orsó formájú’ hűtőrácsának és az autó hátsó részének látványos dizájnjával a tanulmány érzékletesen szemlélteti a Lexus új formanyelvét, bemutatva az egyedi stílus és a mérnöki funkcionalitás harmonikus összhangját.

Tovább bővült a Lexus LF-LC tanulmányautó modellkínálat


A 2013-as Genfi Autószalonon megjelenik a Lexus F SPORT full hybrid modellek teljes kínálata, köztük a vadonatúj IS 300h F SPORT is.

Lexus LF-LC tanulmányautóA Lexus kiállítási standja . Genfi Autószalonon lesz első ízben látható Európában a Lexus teljes egészében megújult kiállítási standja.
Kulcsszavak: autószalon, bemutató, concept, f sport, galéria, Geneva Auto Show 2013, genf, lexus, lf-lc, premier
 
A Lexus a 2013-as Genfi Autószalonon Genfben mutatkozik be a Ferrari California T A Lexus a 2013-as Genfi Autószalonon Irányjelző Közlekedési Magazin ajánló Már látható Közlekedési Magazinuk januári adása Már látható Közlekedési Magazinuk januári adása A Lexus a 2013-as Genfi Autószalonon Az Infiniti Q50 Genfben mutatja meg az Európai erejét A Nissan bemutatja a Navara OFF-ROADER AT32 változatát A Nissan bemutatja a Navara OFF-ROADER AT32 változatát
 
Roncsprémium a la Citroen

Roncsprémium a la Citroen

2013. február 06.
A Citroën Hungária 2012. december 1-jén kezdte el Autócsere programját és az eredetileg két hónaposra tervezett kampányt a nagy sikerre való tekintettel továbbra is folytatja.
Részletek
CitroenAz elmúlt időszak alatt kimagasló érdeklődést keltett a csereakció, a Citroën januárban 201 megrendelést kapott személygépjárművekre, ami kétszerese a 2012-es év szeptembertől novemberig tartó időszaka átlagának. A másik cél is teljesült: a magánügyfelek decemberben kétszer annyi, januárban pedig több mint háromszor annyi Citroënt rendeltek, mint az előző hónapok átlaga.

Az akció lényege, hogy azok az ügyfelek, akik 10 évesnél idősebb járműveiket leadják a kereskedésekben bontásra, több mint egy millió forintos kedvezményt kaphatnak a kijelölt modellekre. Az importőr elsődleges célja ezzel a személygépjárművek eladásának fellendítése, kifejezetten a magánügyfelek részére. A kereskedelmi vonzaton kívül azonban a közérdek szolgálata is megvalósul, ugyanis a Citroën feltett szándéka a régi, balesetveszélyes és környezetszennyező járművek forgalomból történő kivonása és ezáltal a magyar gépjárműpark átlagéletkorának csökkentése.

Az elmúlt két hónap megrendeléseinek számából mérhetjük le legjobban az Autócsere program sikerét. A Citroën Hungária általában az átlagosnál kisebb arányban számol magánügyfeleket vevői között egy olyan flottaorientált piacon, ahol az eladások 70-80 százalékát a jogi személyek jelentik. Ehhez képest a Citroënnél a program kezdete óta a magánszemélyek száma dinamikusan növekszik: 2012 decemberében 37, míg idén januárban már 71 volt, az átlagos húszhoz képest.

CitroenEz azt jelenti, hogy az összes személygépkocsi megrendelőinek 35 százaléka magánszemély volt, ami jócskán meghaladja a piac átlagát. Ezen ügyfelek közül ötből négy az Autócsere program konstrukció segítségével vásárolt. A Citroën Hungária roncsprémiuma iránt megnyilvánuló érdeklődést többek közt az is bizonyítja, hogy a Citroën honlapján tett látogatások száma januárban a tavalyi havi átlaghoz képest megkétszereződött.

Jelenleg négy modell vesz részt a programban. Legsikeresebbnek a Citroën C3 bizonyult: a modell az akció segítségével már 2,1 millió forinttól elvihető. Januárban a megrendelt C3-ak száma már közel kétszer annyi volt, mint 2012 utolsó hónapjainak átlaga, ezen belül a magánügyfelek aránya több mint ötszöröse az előző negyedévi átlagnak. Ez a fellendülés bizonyítja a legjobban az akció létjogosultságát: azon vevőkör számára is elérhetővé vált egy új autó vásárlása, akik korábban nem gondolkodhattak ezen.
Kulcsszavak: autócsere, Citroën, francia, használt autó, új autó
 
A Citroën a Kacsa 70., a Méhari 50. születésnapját ünnepli A Citroën a Kacsa 70., a Méhari 50. születésnapját ünnepli 55 éves a Citroën Méhari 55 éves a Citroën Méhari Roncsprémium a la Citroen A legenda nemrégiben 80 éves lett Roncsprémium a la Citroen A NISSAN 2012-BEN MINDEN IDŐK LEGJOBB PIACI RÉSZESEDÉSÉT ÉRTE EL Roncsprémium a la Citroen Családbarát - Audi A4 2.0TDI Avant multitronic
 
A Toyota a 2013-as Genfi Autószalonon

A Toyota a 2013-as Genfi Autószalonon

2013. február 06.
A Genfi Autószalonon látható két új tanulmányautó, valamint az új Auris Touring Sports és az új RAV4 bemutatása igazolja a Toyota célkitűzését: ‘Egyre Jobb Autókat Alkotni’
Részletek
TOYOTA i-ROADPiacvezető full hybridek és díjnyertes sportkocsik; egy korszakalkotó SUV-modell negyedik generációjának bemutatása; bepillantás az egyéni városi közlekedés jövőjébe… A Toyota olyan portfólióval jelenik meg a 2013-as Genfi Autószalonon, ami ismét kiválóan bizonyítja az ‘Egyre Jobb Autókat Alkotni’ filozófia töretlen sikerét.

FT-86 Open tanulmány

A Toyota FT-86 Open tanulmányautó izgalmas képet villant fel a díjnyertes GT86 egyik lehetséges jövőbeli változatáról. Az FT-86 Open tanulmány azt mutatja be, hogyan emelhető még magasabb szintre a vezetés öröme, s a jármű bemutatásával az a Toyota célja, hogy a prototípus műszaki elemzésével egy időben a vásárlók reakcióit is felmérhesse.

TOYOTA i-ROAD

A TOYOTA i-ROAD egy kompakt, élvezetes és emissziómentes egyéni közlekedési eszköz tanulmánya, amely két személy gyors és hatékony szállítására kínál megoldást a városi környezetben.

Toyota Auris Touring Sports

A Párizsi Autókiállításon történt előzetes bemutatását követően az Auris Touring Sports világpremierje a 2013-as Genfi Autószalonon lesz, ahol a látogatók megismerhetik az autó minden részletét, méret- és teljesítményadatait.

Sokoldalú használhatóságával, dinamikus formatervével, hatalmas csomagterével és a szegmensben egyedülálló full hybrid hajtásával az új Auris Touring Sports lesz a közepes méretű kombik szegmensében az új mérce. Az új Auris Touring Sports premierjét egy tanulmány – az Auris Touring Sports ‘Black’ – bemutatása teszi még izgalmasabbá.

RAV4

Az európai autókiállításon első ízben látható új, 4. generációs RAV4 korszakalkotó hagyományaira épít, erősebb hangsúlyt helyezve a szegmens vásárlói közt jellemző családi használatra, ugyanakkor megőrizve a modell legfontosabb értékeit. Az új RAV4 jellegzetes stílust, kifinomult, prémium minőségű utasteret és alacsonyabb fogyasztást kínál, valamint továbbfejlesztett összkerékhajtás- rendszert, ami még élvezetesebb vezetési élményt nyújt.

Toyota RAV4Az új RAV4 bemutatásával egy időben két tanulmány – a RAV4 ‘Premium’ és a RAV4 ‘Adventure’ – is látható lesz a kiállításon.
Kulcsszavak: auris touring sports, autógyár, autószalon, bemutató, concept, Geneva Auto Show 2013, genf, i-road, rav4, toyota
 
Szeptemberben érkezik a hazai kereskedésekbe a Corolla legújabb generációja Szeptemberben érkezik a hazai kereskedésekbe a Corolla legújabb generációja A BMW Group müncheni gyára a tisztán elektromos meghajtású jövőre készül A BMW Group müncheni gyára a tisztán elektromos meghajtású jövőre készül A Toyota a 2013-as Genfi Autószalonon Megjött a legmenőbb áruszállító Megkezdődött a CLA Coupé és CLA Shooting Brake Plug-in Hybrid modellek gyártása Megkezdődött a CLA Coupé és CLA Shooting Brake Plug-in Hybrid modellek gyártása Videós leleplezés - Hogyan is kapta a nevét a ŠKODA KAROQ Videós leleplezés - Hogyan is kapta a nevét a ŠKODA KAROQ
 
A Volkswagen Amarok nyerte el az „Arany Vadkan” díjat

A Volkswagen Amarok nyerte el az „Arany Vadkan” díjat

2013. február 06.
Második alkalommal részesült a vadászati szakma legtekintélyesebb elismerésében a Volkswagen Amarok, amikor az idén is elnyerte az „Arany Vadkan” („Goldener Keiler“) díjat.
Részletek
Volkswagen AmarokMásodik alkalommal részesült a vadászati szakma legtekintélyesebb elismerésében a Volkswagen Amarok, amikor az idén is elnyerte az „Arany Vadkan” („Goldener Keiler“) díjat.

A „Jäger“ szakmai magazin évente összesen tíz kategóriában jutalmazza a vadászat témakörének legjobb termékeit.

A „Legjobb vadászautó” kategóriában az Amarok kapta a legtöbb szavazatot, a díjat pedig a „Vadászat és kutya“ („Jagd und Hund”) szakmai kiállításhoz csatlakozva a schwertei Rohrmeisterei rendezvényén adták át.

A szakma „Oscarjának” számító elismeréseket mintegy 250 vendég jelenlétében osztották ki. A szavazáson nem csupán a magazin olvasói, hanem hivatásos vadászok és németországi vadászegyesületek vezetői is részt vettek. 

Volkswagen Amarok
Kulcsszavak: amarok, autógyár, autóipar, díj, volkswagen
 
A Suzuki és a Toyota partneri megállapodást kötött A Suzuki és a Toyota partneri megállapodást kötött Nő az elektromos autók hatótávolsága Nő az elektromos autók hatótávolsága A Volkswagen Amarok nyerte el az „Arany Vadkan” díjat MagyarBrands és Magyar Gazdaságért díjat kapott a Duna Autó Zrt. A Volkswagen Amarok nyerte el az „Arany Vadkan” díjat Az elektromos mobilitás áll a Volkswagen frankfurti standjának középpontjában Új megállapodást írt alá a Volkswagen Group China, a JAC és a SEAT az e-mobilitás bővítésére Új megállapodást írt alá a Volkswagen Group China, a JAC és a SEAT az e-mobilitás bővítésére
 

Találatok száma: 13421 Megjelenítve: 11531 - 11540