Találatok száma: 13421 | Megjelenítve: 10101 - 10110 |
Az Avis Budget csoport tovább bővíti budapesti szolgáltatóközpontját |
||
2013. október 16.
Az autókölcsönzéssel foglalkozó Avis Budget csoport tovább bővíti budapesti szolgáltatóközpontját - közölte a cég kedden.
|
Az Avis Budget honlapján megjelent közlemény szerint a bővítéssel a budapesti központ lesz a felelős a cég működési és értékesítési támogató szolgáltatásaiért az Európa, a Közel-Kelet és Afrika régióban. Ezzel 150 új pozíció nyílik meg a központban, és több mint 700-ra növekszik a budapesti alkalmazottak száma. A közlemény szerint a lépés része a 2011 októberében megvásárolt Avis Europa folyamatos integrációjának a csoportba. Larry De Shon, a társaságnak a régióért felelős elnöke a lépéssel kapcsolatban hangsúlyozta: állandóan figyelnek a költségek csökkentésére és a hatékonyság növelésére a régióban. Az év során a budapesti szolgáltatóközpontot már egy nagyobb épületbe költöztette az Avis Budget, hogy meg tudjanak felelni a bővülő feladatkörnek. Az új épületben pénzügyi, ügyfélszolgálati, IT, és adminisztrációs szolgáltatásokat is nyújtanak majd. A szolgáltatatóközpont 2012-ig könyvelést és számlázást végzett az európai leányvállalatoknak, és csak kisebb jelentősége volt az ügyfélszolgálatnak, amely most nagyobb súllyal lesz jelen a tevékenységében. A budapesti központot 2004 januárjában alapították, és ezzel az Avis Budget lett az egyik első nemzetközi cég, amely Magyarországon nyitotta meg régiós központját. Az Avis Budget utoljára 2012 végén bővítette a fővárosi központját, szeptemberben jelentették be, hogy állami támogatással az akkori 300 mellé további 235, nyelveket beszélő, részben pályakezdő munkavállalót alkalmaz budapesti szolgáltatóközpontjában a nemzetközi autókölcsönző. Ezért elnyerte az év legnagyobb mértékben bővülő regionális szolgáltató központja díjat a Nemzeti Külgazdasági Hivataltól (HITA). Az Avis Budget Group BSC Kft. 2012-ben mintegy 4,5 milliárd forint árbevételt ért el, adózott nyeresége 198 millió forint volt, míg 2011-es árbevétele 3 milliárd forintot, az adózás előtti eredménye pedig 168 millió forintot tett ki. Nemzetközi szinten az Avis Budget Group 175 országban, 10 ezer autókölcsönző irodát működtet, 30 ezer alkalmazottal. A csoportnak 2012-ben 7,4 milliárd dollár volt az összesített bevétele és 840 millió dollár a nyeresége. Kulcsszavak: autókölcsönző, AVIS, bérautó, gazdaság
|
|
|||||
|
||||||
Hamarosan az utakon is feltűnhet a Toyota i-Road EV |
||
2013. október 15.
Komoly feltűnést keltett az idei, Genfi Autószalonon a Toyota i-Road EV fantázianevű koncepciója.
|
Komoly feltűnést keltett az idei, Genfi Autószalonon a Toyota i-Road EV fantázianevű koncepciója. A háromkerekű, elektromos hajtású jármű kellően furcsa, de immáron biztos, hogy hamarosan az utakon is feltűnhet –írja az energiacentrum.com. Igaz, egyelőre csak Japánban: a nemzetközi szaksajtóban napvilágot látott információk szerint a Toyota gyártásba küldi az i-Road EV-t, de csak korlátozott darabszámot készítenek és azokat is a márka hazájában lehet majd megvásárolni. Az i-Road EV hatótávolsága egyetlen töltéssel körülbelül 50 kilométer, a csúcssebessége pedig 45 kilométer/óra lehet. Az akkuk teljes töltésére 3 órát kell majd rászánnia a leendő tulajdonosoknak. Az biztos, hogy a zsúfolt japán városok lakóinak jól jöhet egy ilyen közlekedési eszköz: a jármű alig nagyobb egy testesebb robogónál, kétüléses, ráadásul a karosszériának köszönhetően az utasok nincsenek kitéve az időjárás esetleges viszontagságainak sem. Kulcsszavak: autószalon, elektromos autó, galéria, genf, i-road, toyota
|
|
|||||
|
||||||
Az új Toyota Corolla maximális, ötcsillagos eredményt ért el az Euro NCAP vizsgálatán |
||
2013. október 15.
Az új Toyota Corolla ötcsillagos értékelést kapott a világszerte elismert Euro NCAP szervezettől.
|
Az új Corolla 94%-os eredményt ért el a felnőtt utasok védelme terén. Az autó a gyermek utasok védelmére 82%-ot, a gyalogosokéra 67%-ot kapott, a biztonsági segédberendezések terén pedig 66%-os teljesítményt nyújtott. Az új Corolla kimagasló eredménye a Toyota szigorú aktív és passzív biztonsági szabványainak köszönhető. Az autó orr-részén és oldalán a terhelést több irányban elosztó karosszéria egy baleset során minimumra csökkenti az utaskabin deformációját, hatékonyan eloszlatva az ütközéskor ébredő erőhatásokat. Emellett az autó gyalogosvédelmi teljesítményét is számos energiaelnyelő elem fokozza. Az új Corolla alapfelszereltségében 7 SRS légzsák található, köztük a vezetőoldali térdlégzsák, a kétkamrás első oldallégzsákok, valamint a kabin teljes hosszúságát lefedő függönylégzsákok. Minden üléshez hárompontos ELR biztonsági öv tartozik, amelyek nagy terhelés esetén automatikusan reteszelnek. A vezető és az első utas biztonságát övelőfeszítő és överőhatároló funkció fokozza. A Corolla első ülései egy hátulról érkező ütközés során hatékonyan mérséklik az ostorcsapás jellegű sérüléseket. Ha a ráfutásos baleset sebessége meghalad egy bizonyos határt, az ülésszerkezet lehetővé teszi, hogy az utas felsőteste (az alsótesttel együtt) elmozduljon hátrafelé, így a fej kisebb mértékben csapódik hátra, ami csökkenti az ostorcsapás jellegű sérülések esélyét. A jármű biztonsági alapfelszereltségének része az ABS EBD-vel, a Vészfékasszisztens, a Járműstabilitás-vezérlő Rendszer (VSC), a Kipörgésgátló (TRC) és a vészfékjelző funkció. Kulcsszavak: autóipar, Corolla, euro ncap, közlekedésbiztonság, törésteszt, toyota
|
|
|||||
|
||||||
A közútkezelő veszi át az autópálya-kezelő feladatainak egy részét |
||
2013. október 15.
Az Országgyűlés hétfői döntése nyomán novembertől a Magyar Közút Nonprofit Zrt. veszi át az Állami Autópálya Kezelő (ÁAK) Zrt. közútkezeléssel kapcsolatos feladatait, az autópálya-kezelő hatásköre a használatarányos útdíj beszedése lesz.
|
Az erről szóló törvénymódosítást Németh Lászlóné fejlesztési miniszter kezdeményezte, a Ház pedig kormánypárti szavazatokkal fogadta el. Az MSZP és az LMP nemmel szavazott, a Jobbik tartózkodott. E szerint az ÁAK novembertől a matricás és használatarányos útdíj-fizetési rendszerek működtetésére, fejlesztésére, továbbá a díjak beszedésére jogosult, a közútkezelő pedig - a koncesszióban épült M5 és M6 kivételével - átveszi az összes autópálya kezelését, üzemeltetését és fenntartását. Fónagy János államtitkár a javaslat parlamenti általános vitájában azt mondta, jelentős megtakarítások várhatók, mivel a két szervezet összesen 93 üzemmérnökségének egy része középtávon megszüntethető. Példaként említette, ha 12 mérnökséget szüntetnek meg, akkor azzal telephelyenként évi 42 millió forintot, összesen évi félmilliárd forintot spórolhatnak meg. Kulcsszavak: áak, autópálya, közlekedés
|
|
|||||
|
||||||
Svédországi midibusz-megrendelést kapott a Rába |
||
2013. október 15.
Öt midibuszra kapott megrendelést Svédországból a Rába Jármű Kft. - közölte a társaság hétfőn az MTI-vel, nem jelölve meg az ügylet pontos értékét.
|
Öt midibuszra kapott megrendelést Svédországból a Rába Jármű Kft. - közölte a társaság hétfőn az MTI-vel, nem jelölve meg az ügylet pontos értékét. A Vinga Bus nevű társaság megrendelését 2014 tavaszán teljesíti a Rába, amely biztosítja a buszok szerviz- és pótalkatrész-hátterét is. A biodízel-meghajtású S91-esek jellemzően iskolabuszként állnak forgalomba. A jármű ma az egyetlen olyan magyar fejlesztésű autóbusz, amit magyar gyártó értékesíteni tudott a külpiacokon, és amelyre nemzetközi szinten igény van - áll a közleményben. A Molitus Kft.-vel és a Webasto Hungária Kft.-vel együttműködésben készülő midibuszok első generációjából több száz üzemel Európában, többek között Görögországban, Csehországban, Lettországban, Norvégiában, Izlandon. Kulcsszavak: gazdaság, járműipar, midibusz, rába, svédország
|
|
|||||
|
||||||
Bemutatkozik az új Uniroyal MS plus 77 |
||
2013. október 15.
Az új Uniroyal MS plus 77 tovább növeli a biztonsági tartalékokat vizes, havas és jeges úton. Az új fejlesztésű futófelülettel és alapanyag-keverékkel készülő gumiabroncs kiváló tapadást, remek vízre felúszás elleni védelmet és rövid fékutakat biztosít téli körülmények között.
|
A közép- és felsőkategóriás személygépjárművek számára kifejlesztett új téli gumiabroncs idén ősztől széles méretválasztékban érhető el a kereskedésekben. Európa jelentős részéhez hasonlóan, Magyarországon is gyakoribb az eső, mint a havazás a téli időszakban. Ezért kiváló vizes tapadással és nagy vízre felúszás elleni védelemmel rendelkező téli gumiabroncsot érdemes választani. A vizes útra szánt gumiabroncsok specialistája, az Uniroyal most bemutatkozó MS plus 77 modellje tökéletesen megfelel ezeknek az elvárásoknak. Továbbfejlesztett technikai megoldásainak köszönhetően az új modell, az MS plus 66 nevű elődjénél jobb menetbiztonságot kínál a személygépkocsik és a szabadidőautók tulajdonosai számára vizes, jeges és havas útfelületen egyaránt. Az Uniroyal MS plus 77 gumiabroncs 52 méretben lesz elérhető 15 és 18 col közötti keréktárcsa-átmérővel, egészen 240 km/h sebességhatárig terjedő sebességindexekkel. Az Uniroyal 46 mérettel a személygépjárműveket célozza, további 6 méretet pedig a szabadidőautók tulajdonosainak figyelmébe ajánl. Tehát az elődjénél több méretváltozatban elérhető új abroncs már a bevezetéstől kezdve megoldást kínál a kisautók méretosztályától egészen a luxuskategóriáig. Új futófelület-kialakítás a kiemelkedő teljesítményért vizes útfelületen A vizes útra tervezett abroncsok legfontosabb feladata, hogy kiszorítsák a vizet a tapadási felület alól. Az Uniroyal MS plus 77 másodpercenként 25 liter vizet képes kiszorítani 80 km/h sebességnél. Ennyi vízzel egy átlagos fürdőkádat hat másodperc alatt lehetne megtölteni. Az Uniroyal gumiabroncsokra jellemző V alakú mintázat sajátossága a kimagasló vízkiszorítási és vízelvezetési képesség, amely jelentősen csökkenti a vízre felúszás kialakulásának veszélyét. Az abroncs megfelelő kanyarodási tulajdonságairól a futófelület vállrészén elhelyezkedő merev vállblokkok gondoskodnak, a közöttük elhelyezett mintázati árkok pedig a jó vízelvezetéshez járulnak hozzá. A vizes útfelületen érezhető jobb kezelhetőséghez és nagyobb biztonsághoz az alapanyagban használt szilika is hozzájárul. Remek tapadás havon és jégen A futófelület aprólékosan kidolgozott lamellarendszere több, egymáshoz képest eltolt kapaszkodóélből áll. Ennek köszönhetően az abroncs nagy vonóerőt biztosít havon és jégen egyaránt. A nyitott lamellák az ablaktörlő lapátokhoz hasonlóan módon behatolnak a jég felületén kialakuló vékony vízrétegbe, és a futófelület csatornáinak segítségével elvezetik azt oldalirányba. Ez jeges útfelületen jelentős biztonsági többletet eredményez. Ugyanakkor ezek a szétnyíló lamellák havas úton is többlettapadást nyújtanak, így a fékezés és a kormányzás során fellépő erők maradéktalanul átjutnak az útfelületre. Nagy esőben is biztonságos Az új MS plus 77 jelentősen növelte a biztonsági tartalékokat elődjéhez képest. Az Uniroyal mérnökei 5%-kal csökkentették a vízre felúszás veszélyét, és 2%-kal rövidítették a fékutat vizes útfelületen. Ezen felül jelentősen sikerült növelni az új abroncs teljesítményét havon és jégen is. Ennek köszönhetően az új MS plus 77 minden eddiginél nagyobb biztonságot nyújt vizes, jeges és havas útfelületen. Növekedés előtt a téli gumiabroncsok piaca Az új termék piacra dobása kapcsán az Uniroyal szakemberei közölték, hogy várakozásaik szerint a 190 és 240 km/h közötti sebességindexű téli abroncsok piaca Európában 25%-kal fog bővülni 2018-ig. A legnagyobb, 45%-ot meghaladó növekedésre a 240 km/h-ig engedélyezett, V sebességindexű téli gumiabroncsok számíthatnak, míg a 210 km/h-ig engedélyezett, H sebességindexű abroncsok esetében ez a növekmény 22%-os lehet. Azonban a téli abroncsok kereskedelmét továbbra is a jelenleg legnagyobb darabszámban eladott, 190 km/h-ig engedélyezett T sebességindexű abroncsok határozzák majd meg. Ez a szegmens a 71 millió darabos európai piacon 60% körüli piaci részesedést tudhat majd magáénak. Kulcsszavak: autóipar, csúszós utak, gumiabroncs, közlekedésbiztonság, síkos út, téli gumi, téli útviszony, Uniroyal
|
|
|||||
|
||||||
A Toyota új gyalogosbiztonsági technológiája |
||
2013. október 15.
A Gyalogosvédelmi Kormányzási Asszisztenssel kiegészített Ütközés Előtti Biztonsági Rendszer automatikus kormányzással segít elkerülni a gázolást.
|
A Toyota Motor Corporation ma bejelentette, hogy kifejlesztette az Ütközés Előtti Biztonsági Rendszer (PCS) új változatát, amely a gázolásos balesetek elkerülése érdekében automatikus kormányzással egészíti ki az ütközés előtti fékerő-növelési és automatikus fékezési funkciókat. A Toyota elkötelezetten dolgozik az olyan biztonsági technológiák fejlesztésén, amelyek segítenek megszüntetni a gyalogosok és más, veszélynek kitett közlekedők baleseti kockázatát, illetve mérsékelni a balesetből eredő sérülések súlyosságát. A Gyalogosvédelmi Kormányzási Asszisztenssel kiegészített új PCS az olyan esetekben is segíthet elkerülni az ütközést, amikor az automatikus fékezés önmagában már nem elégséges: például amikor a jármű túlságosan gyorsan halad, vagy amikor egy gyalogos váratlanul az autó elé lép. A gyalogosokat egy beépített szenzor érzékeli, s ha a rendszer gázolásveszélyt észlel, azonnal figyelmeztető jelzést villant fel a vezető előtt a műszerfalon. Ha az ütközés esélye tovább nő, a rendszer hang- és fényjelzéssel figyelmezteti az autóst, hogy kezdjen elkerülő manőverbe, emellett pedig megnöveli a fékerőt, és automatikus fékezésbe kezd. Ha a rendszer úgy ítéli meg, hogy az ütközés (kizárólag a fék használatával) elkerülhetetlen, és elegendő hely áll rendelkezésre a kitéréshez, aktiválja a kormányzási asszisztenst, hogy a jármű kikerülhesse a gyalogost. Japánban az elmúlt 12 évben folyamatosan csökkent a halálos közlekedési balesetek száma: 2012-ben összesen 4.411 ilyen eset történt. Ugyanakkor a közúti halálozások statisztikáját a gyalogosgázolások vezetik, amelyek az összes eset 37 százalékát* teszik ki. A Toyota tavaly kifejlesztett egy rendszert, amely a fékerő növelésével és automatikus fékezéssel segít a gyalogosgázolások megelőzésében. A Lexus LS modellbe beépített berendezés figyelmezteti a vezetőt az ütközésveszélyre, ha gyalogost vagy útakadályt észlel az autó előtt. A rendszer akkor aktiválódik, ha a vezető semmit nem tesz az ütközés elkerülésére. A TCM célja, hogy (kormányzási asszisztens nélküli gyalogosvédelmi) PCS rendszerét minél elérhetőbbé tegye, ezért 2015-ig több modelljéhez is kínálja majd e berendezést; ezután pedig bevezeti a Gyalogosvédelmi Kormányzási Asszisztenssel kiegészített új PCS rendszert. Kulcsszavak: autóipar, fejlesztés, gyalogosvédelem, közlekedés, közlekedésbiztonság, toyota
|
|
|||||
|
||||||
Új korszak nyitányát jelzi a BMW 4-es Cabrio |
||
2013. október 14.
Új korszak nyitányát jelzi a BMW 4-es Cabrio a BMW középkategóriájú kabriói körében.
|
A BMW 4-es Coupé modellekkel érkezett újszerű formai nyelvezet a sorozat második tagja, a BMW 4-es Cabrio számára is erőteljes megjelenést kölcsönöz, miközben a kiemelkedő dinamika és a vezetés élvezetes élményét ígéri – nyitott és zárt tetővel egyaránt. Egyéni dizájnja mellett az új BMW 4-es Cabrio fejlett műszaki megoldások egész sorával tér el a BMW 3-as sorozatától. Az új BMW 4-es Cabrio mindenekelőtt szélességében, tengelytávjában és nyomtávjaiban növekedett jól láthatóan a BMW 3-as Cabrio modellekhez viszonyítva. A karosszéria - a márkára jellemző - rövid túlnyúlásaival, a hosszú motorháztetővel és a hátratolt utastérrel a BMW 4-es Cabrio tökéletes arányú és abszolút karakteres vonalvezetésű. Markáns arculata a BMW jellegzetes dizájn-stílusjegyeivel, mint a kettős „vese-alakzat”, a kettős körfényszórók és az első lökhárító nagyméretű légbeömlő nyílásai, egyértelmű rokonságot mutatnak a BMW 3-as családdal. Az aerodinamikai finomítások új elemeként tűnik fel a BMW 4-es Cabrio külsején az első kerékjáratok mögötti „Air Breather” motívum, amely a jól ismert „Air Curtain” elemekkel közösen a légáramlás turbulenciáit mérsékelve az első kerekek környezetében hivatott csökkenteni a légellenállást. Harmonikusan illeszkedik a „folyamatos” hatást keltő összképbe a lapos, vízszintes vonalakra összpontosító farkialakítás, amely az izmos sárvédőket, s ezzel a hátsókerék-hajtást illetve a széles nyomtávokat emeli ki. Továbbfejlesztett tetőkonstrukció Az új BMW 4-es Cabrio formai nyelvezete avatott módon teremt színvonalas kapcsolatot a kiegyensúlyozott arányok jellemezte, semmi mással össze nem téveszthető, elegáns sziluett – nyitott tetővel – illetve a B-oszlopok nélküli, különösen dinamikus kupévonalak – zárt tetővel – között. Az új BMW 4-es Cabrio háromrészes lenyitható keménytetejét rezgéselnyelő mennyezetkárpitjának köszönhetően jóval hatékonyabb zajvédelem, s ezzel teljes körű téli használhatóság mellett is jól érzékelhetően magasabb színvonalú kényelem jellemzi. A teljes egészében kárpitozott mennyezet kiegészítő belső világításával már a sportos prémiumkategóriájú kupék hangulatát idézi. A tető nyitott, vagyis a csomagtérbe hajtott állapotában a szériafelszereltséghez tartozó rakodássegítő funkció - igény szerint - a tetőelemeket megemelve könnyíti a hozzáférést a csomagokhoz. E megoldással a nagyméretű tárgyak nyitott tető mellett is könnyen a csomagtartóba helyezhetők illetve kiemelhetők. A sportosan mély üléspozíció elöl és hátul egyaránt jóval nagyobb fejteret biztosít az előd modellhez viszonyítva. Egyéni külső és belső felszereltségek A BMW 4-es Cabrio utasterében stílusosan találkozik az elegancia és az exkluzivitás. A vezető számára minden fontos kezelőelem ergonomikusan köréje összpontosul, az összes funkciót optimálisan elérhetővé téve számára. Az ajtók vonalai és felületei a hátsó ülés környezetében futnak össze, világos belső esetén pedig kéttónusú színvilág idézi - a tetőrekesz fedelével közösen - a luxushajók fedélzetének nemes hatású hangulatát. Emellett az úgynevezett wrap-around ív fogja vizuálisan körül az új BMW 4-es Cabrio minden utasát, immár az összes bennülőre kibővítve az utastér vezetőre összpontosító karakterét. A teljes egészében új fejlesztésű első ülések a biztonsági öv integrált vezetésével készülnek és már alapkivitelben is elektromosan állíthatók. Akárcsak az integrált fejtámlával kiformált sportülések, e konstrukciók kívánságra – az új 4-es Cabrio esetében először – fejtér-fűtéssel is rendelhetők a vezető és az első utas számára. A kívánt hőfok így nyitott tető mellett is, a külső hőmérséklettől és a pillanatnyi sebességtől függően, automatikusan szabályozható. Az ügyfelek az alapkivitel mellett háromféle felszereltségi kombináció és egy M-sportcsomag közül válogathatnak, a Sport Line, a Modern Line és a Luxury Line összeállításokkal egyaránt jól látható módon szabható az egyéni ízlésre az autó külső és belső megjelenése. Csúcsszínvonalú menetdinamika A gombnyomásra érkező friss levegő semmi mással össze nem vethető élvezetén túl, a vezetés új BMW 4-es Cabrio kínálta aktív élményét alapvetően mély benyomást keltő menetdinamikai képességei, valamint biztos irányíthatósági tulajdonságai határozzák meg. A tervezők sikerrel fejlesztették tovább olyan kvalitásait, mint a kormányzás pontossága és az autó agilitása. A kifinomult futómű-technika, a hajtási befolyásoktól mentes elektromechanikus kormányzás, az első és a hátsó tengely közötti kiegyensúlyozott (50:50 arányú) tömegeloszlás, a szélcsatornában gondosan elvégzett simítások és az innovatív könnyűszerkezetes építés együttesen ideális alapként szolgálnak mindehhez. A sportos stílus vizuálisan a hosszabb tengelytáv, a szélesebb nyomtávok és a már szériakivitelben mélyre süllyesztett karosszéria révén nyer különös hangsúlyt, az így még alacsonyabbra kerülő tömegközéppont pedig a menetdinamikai tulajdonságokat javítja jól érzékelhetően. Indulás két benzin- és egy dízelmotorral A BMW 4-es Cabrio piaci bevezetésére egy soros hathengeres benzines (BMW 435i Cabrio), egy négyhengeres benzines (BMW 428i Cabrio) és egy négyhengeres dízelmotor (BMW 420d Cabrio) sorakozik a palettán. Mindegyik erőforrásban a BMW TwinPower Turbo technika dolgozik, s a 135 kW/184 LE és 225 kW/306 LE közötti teljesítménytartományt ölelik fel. E rendkívül korszerű konstrukciók nem csupán dinamikus gyorsulási képességekkel és rugalmassággal ruházzák fel a BMW 4-es Cabrio modelljeit, hanem mérsékelt üzemanyag-fogyasztás mellett teljesítik az Euro 6 szabvány előírásait is. Hatfokozatú manuális vagy nyolcfokozatú sport-automata sebességváltó Az erőátviteli rendszer alapkivitelben hatfokozatú manuális sebességváltón keresztül továbbítja a motor teljesítményét a hátsó kerekek felé. Extrafelszerelésként a BMW minden motorváltozathoz nyolcfokozatú sport-automata váltóművét is kínálja, amely a kormánykerék kapcsolóbillentyűivel manuálisan is vezérelhető. Mindkét váltómű a szériafelszereltség részét képező Automatikus motorleállítás és -indítás rendszerével (Auto Start Stop Function) is együttműködik. BMW EfficientDynamics Kiemelkedő gazdaságossága szintén nagyban hozzájárul a vezetés az új BMW 4-es Cabrio kínálta élvezetes élményéhez. Ez főként a BMW EfficientDynamics innovatív fejlesztési stratégia műszaki megoldásainak eredménye, amelyek az új modell szinte minden részletében felfedezhetők. A mérsékelt üzemanyag-fogyasztású benzin- és dízelmotorok mellett az intelligens könnyűszerkezetes koncepció, valamint többek között az Air Curtain és Air Breather elemekkel továbbfejlesztett aerodinamika gondoskodik a legmagasabb fokú gazdaságosságról. A további fejlett technikák, mint például az Automatikus motorleállítás és -indítás rendszere, a Fékenergia-visszanyerés (Brake Energy Regeneration), a Sebességváltást segítő kijelző (Optimum Shift Indicator) és az igény szerinti szabályzású segédberendezések vagy éppen az innovatív előrelátó közlekedést segítő asszisztens-funkció szintén nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy a BMW 4-es Cabrio menetdinamikai képességei kárára kötött kompromisszumok nélkül rendelkezzen kedvező üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási értékekkel. Az ECO PRO üzemmód akár 20 százalékos üzemanyag-megtakarítást is lehetővé tesz. Automata sebességváltóval a 4-es Coupé után első ízben kínálja a Cabrio is a „vitorlázás” üzemmódját. BMW ConnectedDrive A BMW már jó időben felismerte az autók és környezetük közötti fejlett hálózati kapcsolatok jelentőségét, s egyedülálló mobilitási szolgáltatásokat és vezetői segédrendszereket kínál. Ezek a BMW ConnectedDrive koncepció keretében már alapkivitelben vagy extrafelszerelésként szerepelnek az új BMW 4-es Cabrio kínálatában, s bizonyos ideig a vásárlást követően is megrendelhetők. Az új BMW 4-es Cabrio ezzel egyaránt mércéül szolgálhat a biztonság, a kényelem és a korszerű infotainment területén. Különlegességei között említhető a Professional navigációs rendszer új generációja, a teljes színspektrumot felvonultató Szélvédő-kijelző (Head-Up Display), a gyalogosgázolás veszélyére figyelmeztető Driving Assistant Plus, a szembejövők vakítását megelőző LED-technikájú intelligens távfény-asszisztens (High Beam Assistant), az éberség-érzékeléssel (Attentiveness Assistant) kiegészített Active Protection, valamint a továbbfejlesztett, araszoló (Stop & Go) funkcióval kiegészített Aktív sebességszabályzás (Active Cruise Control). Kulcsszavak: autóipar, bemutató, BMW 4-es, cabrio, galéria
|
|
|||||
|
||||||
Már Hyundai is kapható a Duna Autónál! |
||
2013. október 14.
2008 óta a magyarországi márkakereskedések száma jelentősen csökkent. Az akkori 200 000 új autót eladó piac mára negyedére csökkent és évi 50-60 ezer darab közötti állapot állt be.
|
Ilyen körülmények között a még megmaradt márkakereskedések is a létükért küzdenek. Üdítő ellenpélda ezen a piacon a Duna Autó Zrt., amely stabil lábakon áll. A fejlődés okai, a 18 márkás portfolió, a kedvező eurós és forint alapú finanszírozás, az előremutató marketing, az elkötelezett munkavállalók, az optimalizált folyamatok és a sokrétű szolgáltatási paletta. Eddig is a legszélésebb termékkínálatot tudhatta magának a cég, de a Hyundai márkajogok elnyerésével már 19 márkával foglalkozik. Nem csak Magyarországon, de Közép-Európában is egyedinek számít, hogy egy cég, egy telephelyen ilyen sokszínű kínálatot tudjon ajánlani. A Hyundai mellett szinte a teljes magyarországi kínálatot biztosítja a Duna Autó. Többek között a másik koreai márkát, KIA-t is forgalmaz a cég, de emellett japán modellekben is erős, így elérhetők a komplexumban: Honda, Suzuki, Mitsubishi, Nissan és Subaru modelljei is. A francia vonalat képviseli a Renault és a Peugeot, az olaszt a Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo és a Lancia. Emellett az óbudai Zay u. 24-ben található autós cég a következő gyártókat is hivatalosan képviseli : SEAT, Škoda, Volkswagen, Volvo, Ford. Akit a Hyundai szalonnyitáson kívül az autós óriás legújabb modelljei is érdekelnek azt szeretettel várják Óbudán, a Duna Autó október 19-20-i nyílt hétvégéjén. Többek között az új Peugeot 308, Suzuki SX4 S-Cross, Nissan Note, Nissan Micra és a KIA Sorento is itt debütál, de a Renault Captur, a Peugeot 2008 sem régebbi 3 hónapnál. A fenti modelleken túl közel 50 autó lehet kipróbálni a nyílt hétvégén. A teljes körű kínálathoz tartozik a Duna Autó Weltauto színe alatt működtetett használtautó részleg, ahol banki visszavett és garanciális használtautók egyaránt megtalálhatóak. Kulcsszavak: Duna Autó, Hyundai, jármű kereskedelem, márkakereskedő, márkaszerviz
|
|
|||||
|
||||||
Szeptember végéig 4,36 millió Volkswagen személyautó került piacra |
||
2013. október 14.
Európa legnagyobb autógyártója 4,36 millió (2012. január - szeptember: 4,21 millió; +3,6 százalék) személyautót szállított ki ügyfeleinek az idei év első kilenc hónapja alatt, szeptemberben a márka 526.300 (2012. szeptember: 492.800; +6,8 százalék) járművet értékesített.
|
„A Volkswagen Személyautók márka szeptemberben a komoly kihívást jelentő gazdasági környezet ellenére is jól teljesített a világ piacain, elsősorban Kínában növelve tovább eladásait” – jelentette be Christian Klingler, a Volkswagen Csoport és a Volkswagen Személyautók igazgatótanácsának az értékesítés és a marketing területeiért felelős tagja. Az ázsiai/csendes-óceáni térségben a márka 16,5 százalékkal több, összesen 1,95 (1,68) millió, ebből a régió legnagyobb piacán, Kínában (és Hongkongban) 1,79 millió (1,51 millió; +18,2 százalék) gépkocsit szállított ki idén januártól szeptember végéig. Az indiai eladások ezzel szemben 45.900 (51.000; -10,0 százalék) darabra estek vissza. Az észak-amerikai régióban a Volkswagen Személyautók 2,1 százalékkal, 466.000 (456.500) darabra növelte értékesítését, amelyből 314.800 (323.100; -2,6 százalék) gépkocsi az Amerikai Egyesült Államokban talált gazdára. Dél-Amerikában az eladások 13,4 százalékos csökkenést mutattak januártól szeptember végéig, a teljes volumen itt 542.500 (626.500), ebből a brazíliai forgalom 407.400 (486.800; -16,3 százalék) darabot tett ki. Európában 1,23 millió (1,30 millió; -5,7 százalék) Volkswagen személyautó talált gazdára az idei első három negyedév során, ebből 616.400 (653.300; -5,6 százalék) Nyugat-Európában (Németország nélkül) került piacra. A wolfsburgi ítéletidő, illetve az ennek következtében több ezer járműben keletkezett jégkár miatt, továbbra is csökkenést mutattak a márka kiszállításai Németországban, ahol januártól szeptember végéig összesen 8,2 százalékkal kevesebb, 410.300 (447.000) gépkocsi talált gazdára. A Volkswagen Személyautók Közép- és Kelet-Európában 198.900 (199.800; -0,5 százalék) autóját értékesítette szeptember végéig, közülük 117.200 (123.000; -4,7 százalék) darabot Oroszországban. Kulcsszavak: gazdaság, járműipar, volkswagen
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 13421 | Megjelenítve: 10101 - 10110 |