Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 13421 Megjelenítve: 9021 - 9030
Emelkedett a benzin ára

Emelkedett a benzin ára

2014. május 28.
Emelte bruttó 2 forinttal a 95-ös benzin literenkénti nagykereskedelmi árát szerdán a Mol Nyrt., a gázolaj ára nem változott.
Részletek

Mol

Az emeléssel a benzin literenkénti átlagára 413-414 forintra nőtt, a gázolajé 417-418 forint maradt. A Mol legutóbb múlt hét pénteken változtatott az árakon, akkor bruttó 2 forinttal emelte a 95-ös benzin literenkénti nagykereskedelmi árát, a gázolajé nem változott.

A benzinár 2012. április elején érte el csúcsát, akkor egy liter átlagosan 451 forintba került. A gázolaj literje 2012. január közepén volt a legdrágább, átlagosan 449 forint.

Az autósok 15-25 forintos árkülönbséget is tapasztalhatnak a kutaknál.

Kulcsszavak: benzin, benzinkút, gazdaság, mol, üzemanyag
 
Emelkedett a benzin ára Megépíti az Airbus az a A330neót Emelkedett a benzin ára Egymilliárd eurós beruházással erősít Kínában a Daimler Emelkedett a benzin ára Oroszország már most ki tudja váltani a külföldi gépkocsikat Emelkedett a benzin ára Márciusban a hetedik hónapja emelkedett a forgalomba helyezett személygépkocsik száma az EU-ban Emelkedett a benzin ára Kormányrendelet jelölheti ki az M0-ás északnyugati szakaszának nyomvonalát
 
Kapós lett az új Mustang

Kapós lett az új Mustang

2014. május 27.
Több mint 9300 európai vásárló regisztrált az UEFA Bajnokok Ligája döntő mérkőzése alatt, hogy bekerülhessenek az első 500 darab, Európában értékesített új Ford Mustang előrendelésébe.
Részletek

Ford Mustag

A Ford már a Real Madrid és a Club Atlético de Madrid 4-1 eredményű mérkőzésének első 30 másodpercében rögzítette az új Ford Mustang előrendelésére szóló első 500 regisztrációt. Az új Ford Mustang jövőre érkezik meg az európai piacra, és a modell története során ez lesz az első alkalom, hogy a Mustang Európa-szerte kapható lesz.

“Tudtuk ugyan, hogy hatalmas várakozás előzi meg az új Ford Mustang európai bevezetését, ám a bajnoki döntő idején tapasztalt érdeklődés minden várakozásunkat felülmúlta.” – avat be Roelant de Waard, a Ford Európa marketingért, értékesítésért és szolgáltatásokért felelős alelnöke. „Úgy tűnik, igazán hatásos megoldást találtunk arra, hogy Európában megnyissuk a Ford Mustang korszakát.”

Az 500 darab új Mustang 20 különböző országban talál majd gazdára. A Ford a következő hetekben felveszi a kapcsolatot a szerencsés vásárlókkal, akik a leghamarabb jelentkeztek előrendelésükkel. A vállalat minden vásárlót megkér majd arra, hogy még az év folyamán véglegesítsék megrendelésüket egy márkakereskedésben. A Mustang kupéváltozatai Race Red, a kabriók pedig Magnetic Silver fényezéssel és különleges felszereltségi csomaggal érkeznek.

Ford Mustag

A rendelhető autók motorpalettáján a Ford új, 2,3 literes, rendkívül alacsony fogyasztású EcoBoost blokkja szerepelt 309 lóerő teljesítménnyel és 407 Nm forgatónyomatékkal, illetve az 5,0 literes, V8-as motor 426 lóerővel és 529 Nm nyomatékkal. Az autókban a Ford SYNC 2 csatlakozási és navigációs rendszere is megtalálható lesz, akárcsak a fűthető és szellőztethető ülések, a Parkolóasszisztens, a fekete bőrkárpit, a króm díszítőelemek és a 19 colos könnyűfém keréktárcsák. 

A Bajnokok Ligája 2013/2014-es évadjában a Ford hivatalos járműszállítóként több mint 900 autót bocsátott a rendezvénysorozat használatára. Az idei döntő VIP-vendégei és hivatalos résztvevői több mint 200 Ford-járművel utaznak, és a bajnoki kupát is egy Ford Mustang szállította át az UEFA Champions Fesztiválról az Estádio do Sport Lisboa e Benfica stadionba.

Kulcsszavak: autóipar, ford, jármű kereskedelem, megrendelés, Mustang
 
A Suzuki a magyarországi értékesítésben mintegy 10 százalékos növekedést vár A Suzuki a magyarországi értékesítésben mintegy 10 százalékos növekedést vár Kapós lett az új Mustang Bemutatkozott az új SEAT Leon Cupra Kapós lett az új Mustang Fiat 500L Living az 500-as család legújabb tagja A Ford növeli akkumulátorgyártó kapacitását, és az LFP akkumulátorokkal bővíti a Mustang Mach-E hajtáslánc-kínálatát A Ford növeli akkumulátorgyártó kapacitását, és az LFP akkumulátorokkal bővíti a Mustang Mach-E hajtáslánc-kínálatát Kapós lett az új Mustang A Mercedes szerint ilyen egy igényes golfautó
 
A Volvo Trucks a svéd örökséget emeli ki új video sorozatában

A Volvo Trucks a svéd örökséget emeli ki új video sorozatában

2014. május 27.
A Volvo Trucks által a Svéd Nemzeti Ünnep kapcsán szervezett 1 hetes ünneplésre az egész világot vendégül látja. A “Swedish Week” kampány többek között 7 videó filmet is tartalmaz. Ezek célja, hogy szórakoztató módon emeljék ki a Volvo Trucks márka svéd gyökereit.
Részletek

A Volvo Trucks a svéd örökséget emeli ki új video sorozatában

A Volvo Trucks nem lenne olyan, amilyennek ma ismerjük a svéd innovációs kultúra, a közúti biztonság és a kreatív kávészünetek nélkül. Ez a témája annak az új “Swedish Week”-nek nevezett kampánynak, melyet a Volvo Trucks június 6-án a Svéd Nemzeti Ünnepen indít el.

A főszerepet egy hollywoodi svéd színész, Peter Stormare játssza. A kampány 7 rövidfilmet tartalmaz, melyek különböző aspektusokból könnyed bepillantást nyújtanak a “svédségbe”, amely segítette a Volvo Trucks formálódását.

“Ki akarjuk emelni a svéd hátterünket és meg akarjuk mutatni, hogy a svéd kultúra hogyan hatott márkánkra attól kedve, amikor az első Volvo tehergépjármű megépült 1928-ban, nyilatkozza Åsa Theleen, Márka&Marketing Kommunikációs Vezető a Volvo Merchandise-nál. Peter Stormar büszke arra, hogy részt vehet a kampányban.

“Amikor felhívtak és megkérdezték, hogy részt kívánok-e venni, olyan volt mintha az ABBA-t reformálták volna meg és azt akarták, hogy játsszak velük egy filmben,” mondta Peter Stormare.

A Volvo Trucks a svéd örökséget emeli ki új video sorozatában

Kulcsszavak: autóipar, járműipar, volvo, volvo trucks
 
A Volkswagen 8,5 millió járművet hív vissza Európában A Volkswagen 8,5 millió járművet hív vissza Európában A Volvo Trucks a svéd örökséget emeli ki új video sorozatában Teljesen magától parkol a BMW i3 A Volvo Trucks a svéd örökséget emeli ki új video sorozatában A Ford növeli a Kuga gyártókapacitását Nőtt a forgalomba helyezett autók száma tavaly az EU-ban Nőtt a forgalomba helyezett autók száma tavaly az EU-ban Fogyó eszközök: az elektromos autók mellékhatásai Fogyó eszközök: az elektromos autók mellékhatásai
 
Teljesítmény és exkluzivitás: a Mercedes-AMG története

Teljesítmény és exkluzivitás: a Mercedes-AMG története

2014. május 27.
AMG: az autóiparban ez a három betű világszerte megtestesíti a nagy teljesítményt, az exkluzivitást és a dinamikus vezetési élményt. Az 1967-ben Hans Werner Aufrecht és Erhard Melcher által alapított cég 45. évfordulóját ünnepelte 2012-ben.
Részletek

Teljesítmény és exkluzivitás: a Mercedes-AMG története

Az AMG a Mercedes-Benz népszerű, nagyteljesítményű autókért felelős márkájaként lenyűgöző sikereket könyvel el a motorsportokban, és emellett különleges autómodelljeiről híres. Napjainkban az AMG már száz százalékban a Daimler AG leányvállalata, amely a nagyteljesítményű gépjárművek szegmensében a csoport technológiai központja. Az AMG márka ígérete, a „Driving Performance” minden esetben garantálja a csúcstechnológiát és a hamisítatlan vezetési élményt.

Nemzetközi áttörés a 24 órás Spa-Francorchamps-i versenyen

Az AMG márkanév első két betűje a két alapító, Hans Werner Aufrecht és Erhard Melcher nevéből származik, míg az utolsó betű Aufrecht szülővárosára, Großaspach-ra utal. Az újonnan alapított cég hivatalos tevékenységi köre a következő volt: „Mérnöki iroda, versenymotorok fejlesztésének tervezése és tesztelése”. A cég székhelyeként egy öreg malom szolgált az Affalterbach melletti Burgstall településen, Délnyugat-Németországban. A sváb vállalat sikertörténete speciálisan felkészített Mercedes-Benz autókkal vette kezdetét, amelyek beléptek a versenysportba. Az igazi nemzetközi áttörésre 1971-ben került sor, amikor is mindenki óriási meglepetésére a Mercedes-Benz 300 SEL 6.8 AMG a 24 órás Spa-Francorchamps-i (Belgium) versenyen kategóriagyőzelmet aratott, és az összesített eredménylista második helyén végzett. A verseny-szedánt Hans Heyer és Clemens Schickendanz vezették sikerre, és az AMG egyik napról a másikra híressé vált.

Teljesítmény és exkluzivitás: a Mercedes-AMG története

A dinamikus kezelhetőségre és az egyediségre irányuló ügyféligények biztosították a fellendülést

A vállalat ennek a versenysikernek köszönhetően nagy hírnévre tett szert, ami segített az AMG-nek abban, hogy a Mercedes-Benz autóit gyorsabbá és vonzóbbá varázsolják. Az ügyfelek dinamikusabb kezelhetőség és különlegesség iránti vágya az 1970-es években fokozódott, amelynek eredménye valóságos fellendülés volt. A vállalat burgstalli székhelye rövid időn belül túl kicsinek bizonyult, így 1978-ban az AMG – amely akkoriban már 40 embert foglalkoztatott – Affalterbach-ba költözött.

Az AMG a Mercedes-Benz első – akkoriban még - tuningcégeként egy teljes iparág úttörőjeként fejlődött ki az évek során. A technológiák motorsportból szériagyártásba történő átvétele már a kezdetektől fogva az AMG vállalati filozófiájához tartozott, és ez mind a mai napig a márka védjegye maradt. A cég hírnevét tovább emelte a csúcstechnológiai színvonal és az első osztályú minőség, ami az AMG motorsport iránti elkötelezettségének hozadékából származott.

Híres Mercedes-rajongók fedezték fel az AMG-t

Az AMG rendületlenül folytatta növekedését. 1985-ben megnyitotta kapuit a 2-es számú üzem, a vállalat pedig alkalmazásba vette 100. munkatársát.

Teljesítmény és exkluzivitás: a Mercedes-AMG története

Affalterbach a világ minden tájáról magára vonta a figyelmet: híres AMG-rajongókat toborzott a motorsport, a filmkészítés és a zene, a sport, az ipar, valamint a nemzetközi vezetés világából. Az igényes ügyfélkör speciális, időnként pedig nagyon különleges kívánságokkal állt elő, a szokványostól eltérő, egyedi autók iránti igény egyre csak nőtt, az innovatív AMG pedig a kéréseknek mindenre kiterjedő szakértelemmel és kiemelkedő szenvedéllyel tett eleget.

Ennek az üzletágnak az úttörőjeként az AMG már a kezdetektől folyamatosan gyarapította tapasztalatait. A vállalat nem hódolt be a rövidéletű divatirányzatoknak, ehelyett saját útját járta, és céljául kitűzte globálisan vezető szerepének megőrzését a technológia, a tervezés, a forgalom és a bevételek tekintetében.

Az együttműködési szerződés 1990-ben új lehetőségeket nyit az AMG számára

A Daimler-Benz és az AMG között létrejött együttműködési megállapodás 1990-ben teljesen új lehetőségeket nyitott a közepes méretű vállalat számára. Innentől kezdve az AMG modelleket világszerte a Mercedes-Benz kereskedelmi hálózata értékesítette és szervizelte, ami jelentősen fokozta az ügyfelek elfogadását. A folyamatos bővítés a 3-as számú üzem megnyitásához vezetett, a dolgozók száma pedig 400-ra növekedett. 1993-ban a Német Szabadalmi és Védjegy Hivatal védjegyként bejegyezte az AMG betűszót, mellyel a márkanév magas szintű elismerésre tett szert. Az ugyanebben az évben piacra dobott C 36 AMG volt az első, közösen fejlesztett AMG nagyteljesítményű modell, amelyből több mint 5.000 példány látott napvilágot 1997-ig. A későbbiekben hasonló sikereket könyvelhetett el az E 50 AMG és az E 55 AMG.

Teljesítmény és exkluzivitás: a Mercedes-AMG története

Újabb mérföldkő volt az AMG integrálása a DaimlerChrysler Group-ba 1999. január 1-jén, amikor Hans Werner Aufrecht 51 százalékos részesedését átadta az újonnan alapított Mercedes-AMG GmbH-ba. A motorsportért felelős részleg kivált, és átnevezték H.W.A. GmbH-ra. A Mercedes-AMG közvetlen szomszédságában mintegy 210 alkalmazott az AMG hosszú távú DTM-es (Német Túraautó Bajnokság) tevékenységeivel foglalkozik, a Mercedes-Benz Motorsporttal egyetemben.

2000-ben megkezdődött Affalterbach-ban a korszerűsítés és a bővítés

Ezzel párhuzamosan az Affalterbach-i központ modernizálására és korszerűsítésére is sor került. Az új épületek és a legmodernebb tesztelési berendezések a látogatók számára már első pillantásra kihangsúlyozzák a tradicionális vállalat kivételes helyzetét. Az új AMG motorgyártó részlegen a leginkább progresszív gyártási folyamatokat alkalmazzák, hogy az AMG „One man, One engine” (egy ember, egy motor) filozófiáját megtartva épülhessenek meg a nagyteljesítményű AMG erőforrások. 2005-re a cég területe 41.300-ról 57.750 négyzetméterre nőtt; ezzel egy időben a fedett épületek területe 20.000-ről 42.850 négyzetméterre emelkedett, ami több mint kétszeres növekedést jelent.

2005 januárjában a DaimlerChrysler átvette a fennmaradó részvényeket, és azóta az egyetlen részvényesévé vált a Mercedes-AMG GmbH-nak. Ezzel a lépéssel a Daimler csoport bebiztosította egy olyan partner szakértelmét, tapasztalatát és munkaerejét, amelynek neve az évek során megtestesítette a nemzetközi motorsportban elért sikereket, az exkluzív nagyteljesítményű autókat és a dinamikus formatervek megalkotását. Ezt a példaértékű sikertörténetet az értékesítési adatok szintén alátámasztják. Míg a Mercedes-AMG GmbH 2000-ben 11.500 gépjárművet értékesített, 2004-ben ez már meghaladta a 20.000-es darabszámot.

Teljesítmény és exkluzivitás: a Mercedes-AMG története

Mercedes-AMG: felelősség minden folyamatért

Nagyteljesítményű divízióként a Mercedes-AMG minden fontos részegység fejlesztéséért felelősséget vállal, mint például az alváz, motor, hajtáslánc, futómű, fékrendszer, elektronika, aerodinamika, belső tér, formatervezés és minőség – ezek mind elengedhetetlenek egy teljes AMG modell születéséhez. Mindezeken felül a Mercedes-AMG gondoskodik minden, marketinggel és értékesítéssel kapcsolatos releváns területről, mégpedig teljesen függetlenül. Az AMG hagyományos erőssége az ügyfelek különleges igényeinek megvalósítása: az AMG gyárban a specialisták egyedi, a szokásostól teljesen eltérő megoldásokról gondoskodnak, és az ügyfelek igényeinek megfelelve különleges, egyedülálló autókat építenek – „One man, One engine” (egy ember, egy motor), ami magától értetődően összefoglalja a legmagasabb minőségi követelményeket.

Kulcsszavak: AMG, autógyár, autóipar, autósport, DTM, mercedes-benz
 
Michelisz Norbert feledhető futamokon van túl Hollandiában Michelisz Norbert feledhető futamokon van túl Hollandiában Az Autós Nagykoalíció csatlakozott az ICDP nemzetközi autóipari kutatásokkal foglalkozó szervezethez Az Autós Nagykoalíció csatlakozott az ICDP nemzetközi autóipari kutatásokkal foglalkozó szervezethez A Porsche csapatai Dunlopra váltottak a FIA World Endurance Championship és Le Mans versenyekhez A Porsche csapatai Dunlopra váltottak a FIA World Endurance Championship és Le Mans versenyekhez Gyári restaurátor műhely nyílt a Peugeot-nál Gyári restaurátor műhely nyílt a Peugeot-nál Exkluzív BMW i8 modellekkel ünnepli világsikerét a BMW i divízió Exkluzív BMW i8 modellekkel ünnepli világsikerét a BMW i divízió
 
Első fotók a vadonatúj Volvo XC90 belső teréről

Első fotók a vadonatúj Volvo XC90 belső teréről

2014. május 27.
Ma veszi kezdetét a vadonatúj Volvo XC90 piacra lépése, amely a legutóbbi évek talán egyik legnagyobb várakozással övezett modellbevezetése.
Részletek

Volvo XC90

A Volvo Car Group (Volvo Cars) bevezetési stratégiája szerint az autó leleplezése belülről kifelé haladva, mától augusztusig tart, így a folyamat a belső tér újdonságainak felfedésével indul, és a nyár végére a teljes külső bemutatásával teljesedik ki.

 Az előző XC90 modell bevezetésére 2002-ben került sor. Ez az autó a térkihasználás, a sokoldalúság és a biztonság egyedi kombinációjával forradalmasította a sport-szabadidőautók (SUV) szegmensét, és az eladási adatok tekintetében is globális jelenséggé vált. Ahogyan az elkövetkező hetekben kiderül majd, a vadonatúj XC90 is olyan modell lesz, amely átalakítja a maga szegmensét. A várható események ízelítőjeként a Volvo Cars ma megvillantja az autó belső terének néhány elemét. A Volvo által tervezett belsők közül eddig ez a legfényűzőbb, az ihletet pedig a Volvo szülőhazájából, Svédországból meríti. A skandináv designt világszerte elismerés övezi a minőségi anyaghasználat, a letisztult, elegáns formák  és a legmodernebb technológia ötvözéséért.

„A legátütőbb jellegzetesség a tablet-szerű érintőképernyős középkonzol, amely az autó belső irányítórendszerének a szíve.” - mondja Thomas Ingenlath, a Volvo Cars formatervezési alelnöke.

Volvo XC90

A rendszer ténylegesen gombok nélkül működik, az autó vezérlésének teljes egészében újszerű felfogását képviseli, és internet alapú eszközök és szolgáltatások széles köréhez biztosít hozzáférést.  Az új XC90 belső tere olyan anyagokat vegyít, mint a puha bőr és a kézműves részletekkel gazdagított fa, vagy például az Orreforrs - a híres svéd üvegműves márka - kristályüveg gombos sebességváltója, és a gyémánt metszetű Start/Stop és hangerő-szabályozó gombok.

„Ezek a részletek úgy lettek kialakítva, hogy ékszerként díszítsék a belső teret. Sokkal inkább egyfajta fényűző játékosságot, mint pusztán színtiszta funkcionalitást képviselnek.” – mondta Robin Page, a Volvo Cars belső design igazgatója.

A vadonatúj XC90 az első olyan modell, amely a Volvo méretezhető termékarchitektúrájával (Scalable Product Architecture /SPA) készül. Ez amellett, hogy sokkal tágabb formatervezési lehetőségeket biztosít, javítja a vezethetőséget és lehetővé teszi a legfrissebb biztonsági megoldások és az internetre csatlakoztatható technológiák beépítését, ráadásul a belső teret is megnöveli.

Volvo XC90

„Az új belső felépítés letisztult és logikus elrendezésű, miközben azt a kifinomult önbizalmat és formalitást sugározza, amit a luxus szabadidőautók vásárlói elvárnak.” – mondta Peter Mertens, a Volvo Cars kutatási és fejlesztési részlegének  alelnöke.

A vadonatúj XC90-ben található technológiai újításokról – beleértve a futóművet és a hajtásláncokat –július közepén olvashatunk majd, míg a legfrissebb biztonsági újításokról és a belső levegőminőségről szóló anyagokat július végén-augusztus elején közöljük., Az autó külső leleplezésére augusztus végén kerül sor.

„Volvo teljes tevékenységének középpontjában az ügyfelek állnak. Nem öncélúan foglalkozunk a technológiával, a Volvónál minden azért történik, hogy az autóink biztonságosabbak és élvezetesebben vezethetőek legyenek.” – mondta Alain Visser, a Volvo Cars marketing, kereskedelmi és ügyfélszolgálati részlegének alelnöke.
Kulcsszavak: bemutató, design, galéria, új modell, volvo, xc90
 
Robusztus dizájnnal érkezik a ŠKODA kompakt SUV-modellje új, terepes változata Robusztus dizájnnal érkezik a ŠKODA kompakt SUV-modellje új, terepes változata A vadonatúj Shelby GT500 lesz a közutak, a versenypályák eddigi legfejlettebb Mustang modellje A vadonatúj Shelby GT500 lesz a közutak, a versenypályák eddigi legfejlettebb Mustang modellje Első fotók a vadonatúj Volvo XC90 belső teréről Sikeres családi autó - Hyundai I30 1.6 GDI Első fotók a vadonatúj Volvo XC90 belső teréről Krómozott ikerkipufogó, matt és fényes fekete kivitelű, új belső tér – Ez a 2014. évi Lancia Delta Új felszereltséggel érkezik a ŠKODA SUPERB Új felszereltséggel érkezik a ŠKODA SUPERB
 
Brit stílus olasz fűszerrel

Brit stílus olasz fűszerrel

2014. május 27.
A BMW Group az idei Concorso d´Eleganza Villa d´Este rendezvényen egy felettébb különleges koncepcióval ünnepli az évtizedekre visszanyúló hagyományok és a kortárs szakértelem innovatív találkozását: a MINI Superleggera™ Vision a nyitott tetős kétüléses élményautók exkluzív újraértelmezése, amit a MINI egy milánói székhelyű, hagyományait végletekig tiszteletben tartó tervező- és karosszériaépítő céggel közösen készített el.
Részletek

MINI Superleggera™ Vision

A MINI Superleggera™ Vision egyfelől egy klasszikus kétüléses roadster, ami kompakt méreteivel és agilis irányíthatóságával a vezetés érzelmi oldalát hivatott kifejezni az elképzelhető legminimalistább stílusban, miközben a karosszéria alatt megbúvó elektromos hajtáslánc jellegzetesen modern dinamizmussal ruházza fel. A MINI és a Touring Superleggera™ együttműködésének gyümölcse egy minden részletében kidolgozott, egyedülálló modell, amely egy időtlen, varázslatos koncepcióban egyesíti a klasszikus karosszériaépítés hagyományait a MINI hamisítatlan egyéniségével.

„A Touring Superleggera™-nak és a MINI-nek sok közös vonása van: mindkét cég tiszteletben tartja saját hagyományait, amely mind a mai napig meghatározza termékeik küllemét. Mi több, mindketten az ikonikus stílusjegyeket és a jellegzetes megoldásokat részesítik előnyben. A MINI Superleggera™ Vision személyében ezeket a tulajdonságokat egyesítették, amiből egy olyan elegáns autó született, amely olasz stílusban, kézzel készült formában értelmezi újra a brit roadster fogalmát” - mondta a koncepcióról Adrian van Hooydonk, a BMW Group vezető formatervezője.

A karosszéria: brit stílus olasz fűszerrel


„A MINI Superleggera™ Vision elegáns formában örökíti meg mindazt, amit a klasszikus Mini 55 évvel ezelőtt elkezdett: a lényegre törő összpontosítást. Energikus, ugyanakkor minimalista dizájnjával az autózás dinamikus mivoltát testesíti meg, miközben egyszerre merít az autógyártás múltjából és vetíti előre a jövőt, szépsége pedig az érzelmekre is hatással van.

MINI Superleggera™ Vision

Örömömre szolgált, hogy megtervezhettem ezt a koncepciót” - mondta Anders Warming, a MINI tervezőrészlegének vezetője. A koncepció tökéletes arányai már első pillantásra egyértelművé teszik az elektromos meghajtású MINI Superleggera™ Vision vezetési élményre tett ígéretét: a feszített motorháztető, a hosszú tengelytáv és a rövid túlnyúlások gondoskodnak a maximális élvezetről. Mint mindegyik MINI modell esetében, a kerekek ezúttal is szinte a karosszéria négy sarkába kerültek, ezáltal a lehető legnagyobb agilitást biztosítva. Az utascella kissé hátrébb került, amely tovább hangsúlyozza a koncepció dinamikus kialakítását. A MINI Superleggera™ Vision koncepció egyszerre kelt sportos, elegáns és dinamikus benyomást.

A MINI Superleggera™ Vision elölről a MINI hagyományos formai jegyeivel büszkélkedik: két, kör alakú fényszóró fogja közre a hatszögletű hűtőrácsot, amik évtizedeken át erősített stílusjegyekként, kortárs újraértelmezésben teszik összetéveszthetetlenné a frontrészt. Az olyan feltűnő, klasszikus sportautós jegyek, mint a széles nyomtáv és a jellegzetes, erőtől duzzadó kerékívek, tovább erősítik a frontrész dinamikus megjelenését. A klasszikus MINI-versenycsíkok háromdimenziós domborításként futnak végig a motorháztetőn, miközben a zárt hűtőrács diszkréten utal a koncepció elektromos meghajtására. A két, hűtőrács elé helyezett ködlámpa a fényszórók kör-motívumát viszi tovább, ahogyan a jellegzetes, kör alakú légbeömlők is. A letisztult frontrészt egy szénszálas koptató zárja, amely ugyancsak a MINI Superleggera™ Vision sportosságát hangsúlyozza.

MINI Superleggera™ Vision

A klasszikus karosszériaépítés legmodernebb újraértelmezése

Oldalról nézve a MINI Superleggera™ Vision koncepció egyik feltűnő részlete a jellegzetes „Touring” vonal, amely azon túl, hogy a karosszériaépítésben rejlő művészetet hirdeti, elegáns és klasszikus szépséggé varázsolja az autót. A feszített, sima felületeket megtörve pontos és élénk dinamikát rajzol az első kerekektől egészen a hátsó kerekekig, amely a Touring Superleggera™ karosszériaépítésben rejlő kiváló szakértelmét és hosszútávú tapasztalatát tükrözi: az olasz cég fő profilja megalapítása óta a finommunkált, részletesen kidolgozott, könnyű sportautó-karosszériák megalkotása. A Touring Superleggera™ mind a mai napig kézzel formálja a nagy alumínium lemezeket, amiket erős vázszerkezetek tartanak. A kézzel készített építésmód olyan esztétikai kiváltsággal ruházza fel a MINI Superleggera™ Vision koncepciót, amely gyakorlatilag elképzelhetetlen a tömeggyártott szériamodellek esetében.

„A MINI és a Touring egyaránt hiszi, hogy a szépség kulcsa az arányokban rejlik, miközben mindkettejüknek fontos a lényegre és az innovációra való törekvés. Ebbe az autóba egyetlen szükségtelen részlet vagy felszerelés sem került, miközben a karosszéria és az utastér könnyűszerkezetes építése és hatékonysága tovább növeli a teljesítményt. Az arányokban és a jól ismert övvonalban köszön vissza igazán az autó olasz mivolta” - fogalmazott Louis de Fabribeckers, a Touring Superleggera™ vezető tervezője.

MINI Superleggera™ Vision

Köszönhetően a nagy fémlemezeknek, a MINI Superleggera™ Vision karosszériáján alig található illesztési hézag, amely zárt hatást kelt és magas szintű eleganciát sugároz. A kifejezetten ehhez a koncepcióhoz kevert Como Blue fényezés szinte folyékony hatást kelt a karosszérián, ami így különösen kihangsúlyozza a kifinomult olasz formát. A részletesen kidolgozott felnik és az elegáns visszapillantó tükrök oldalnézetből emelik a koncepció exkluzivitását, míg a szénszálas küszöbök, ahogyan az első koptatók is, a MINI Superleggera™ Vision sportos karakterét hirdetik.

A különleges koncepció hátsó részét extravagáns megoldások színesítik, amelyek egyszerre sugallnak dinamizmust és hirdetik a MINI, illetve a Touring Superleggera™ szokatlan stílusjegyeit. Miként az oldalsó „Touring” vonal kialakítása óriási mérnöki pontosságot, a szokatlan hátsó lámpák kialakítása egészen egyedi tervezői megoldásokat kívánt. A brit zászló motívumai szerint kialakított, szimmetrikusan tagolt lámpatestek a MINI Superleggera™ Vision koncepció brit gyökerei előtt hajtanak fejet, a LED-technológia alkalmazása a fényszórótestekben pedig az új MINI innovációjára utal. A szénszálas diffúzor a szénszálból készített első koptatóval és oldalsó küszöbökkel együtt a koncepció sportosságát hangsúlyozza.

A karosszéria hű mása, az utastér

A MINI Superleggera™ Vision koncepció karosszériája és utastere tökéletes egységet alkot, amiket csupán az övvonalnál végighúzódó polírozott alumínium csík választ el vizuálisan egymástól.

MINI Superleggera™ Vision

Az utastérben alkalmazott anyagok ránézésre és tapintásra is a hagyománytisztelő és lényegre törő járműépítést hirdetik. A tervezők számtalan helyen használtak kezeletlen alumínium felületeket, amelyek közül a legfeltűnőbb a műszerfal kialakítása. Ez utóbbi egyetlen alumínium lemezből készült, letisztult és fényezetlen felületeivel a szakszerű járműépítés művészetét hirdeti, akárcsak az ajtók és a háromküllős kormány. Az ajtók szerkezeti elemei a brit zászló motívumait ábrázolják, diszkréten utalva a MINI Superleggera™ Vision koncepció brit gyökereire.

A műszerfal közepére tervezett központi műszeregység az ikonikus MINI-embléma formáját rajzolja ki, amibe a két jobb oldalra helyezett, kör alakú, fém karimájú műszer mellett egy érintésérzékeny vezérlő egységet szereltek. A jobb oldali műszer egy elegáns, analóg óra, míg a másik kör alakú műszer a két ülés közé épített kamerát aktiválja, hogy a vezetés különösen élvezetes pillanatai egy teljes életre szóljanak.

Klasszikus és modern: a színösszeállítás és az anyaghasználat

A gyakorlatilag kezeletlen formában felhasznált alumínium és bőr anyagok meghatározzák a MINI Superleggera™ Vision utasterének minimalista stílusát. Az ajtók és a központi konzol szerkezeti elemei fekete krómozásúak, amik egyedülállóan harmonizálnak az utastér klasszikus barna és a versenyautókat idéző, a világraszóló MINI-sikereknek emléket állító kagylóülések fekete bőrözésével, valamint a nyers alumínium felületekkel. A színek és a különleges anyagok szándékos kontrasztja kivételes varázst ad a MINI Superleggera™ Vision koncepciónak.

Karosszériaépítés 2014-ben

1926-os megalapítása óta a Touring Superleggera™ a fejlett autóipari járműtervezés és az egyedi, kézzel készített karosszériák előfutára. Az olasz műhely azon ritka cégek egyike, amelyek egészen az első skiccektől megtervezik a karosszériát és az egyedi autó életnagyságú mását, miközben részletesen kielemzik annak szerkezeti felépítését és végigviszik az összes felületkezelési- és összeszerelési eljárást. A Touring Superleggera™ teljesen egyedi, egyetlen példányban készülő, valamint limitált szériás modelleket és prototípusokat is készít. „El vagyunk ragadtatva, hogy a MINI kezdeményezett egy ilyen független együttműködést, ráadásul most először olasz műhellyel. A közös projektünk jól mutatja, hogy a MINI őrizni és ápolni kívánja a kézi karosszériaépítés modern szakértelmében rejlő értékeket” - mondta Piero Mancardi, a Touring Superleggera™ vezérigazgatója.

Kulcsszavak: bemutató, design, formatervezés, galéria, Mini, MINI Superleggera™ Vision, új modell
 
Bemutatjuk a vadonaúj Lexus LS-t Bemutatjuk a vadonaúj Lexus LS-t Genfben érkezik az új Toyota Yaris Genfben érkezik az új Toyota Yaris Brit stílus olasz fűszerrel Számos új modellt és erőforrást mutat be a Honda a Párizsi Autószalonon Brit stílus olasz fűszerrel Benzingőzös november a Discovery Channel műsorán Brit stílus olasz fűszerrel Jól megalkotott modell - Kia cee’d 1.6 GDI
 
A sokoldalú ötüléses megérkezett a Fordtól

A sokoldalú ötüléses megérkezett a Fordtól

2014. május 27.
A vadonatúj Ford Tourneo Courier a kategória legjobb üzemanyag-fogyasztását, belső terét és biztonsági berendezéseit kínálja a nagycsaládoknak, a városi közlekedőknek és aktív életstílus kedvelőinek.
Részletek

Ford Tourneo Courier

Az új modell első példányait 2014 tavaszán vehetik át a vásárlók. A Ford kis személyszállítójának csomag- és utastere hatalmas: ha minden ülés a helyén van, a raktér mérete 708 liter (vagyis 60 literrel nagyobb, mint a közvetlen vetélytársaké), és a két oldalsó tolóajtónak köszönhetően a hátsó ülések rendkívül könnyen megközelíthetők. A stílusos ötüléses jármű az üzemanyag-fogyasztás terén is kategóriaelső értékekkel dicsekedhet. A 95 lóerős, 1,6 literes Duratorq TDCi motor fogyasztása 3,7 l/100 km, CO₂-kibocsátása pedig 97 g/km, míg a többszörös díjnyertes 1,0 literes EcoBoost blokk üzemanyag-fogyasztása 5,2 l/100 km, és CO₂-emissziója csupán 119 g/km, ami 15 százalékkal alacsonyabb a legközelebbi vetélytárs értékénél. A vadonatúj Tourneo Courier a biztonság terén is új távlatokat nyit, hiszen kategóriájában elsőként kínál térd- és függönylégzsákot is tartalmazó, átfogó biztonsági rendszert, illetve olyan modern technológiákat, mint például az Abroncsnyomás-figyelő Rendszer. Az autóhoz Vészhelyzeti Segélyhívóval kiegészített, hangvezérlésű Ford SYNC rendszer is rendelhető, aminek segítségével az utasok egy baleset után kapcsolatba léphetnek a helyi mentőszolgálatokkal.

“A vadonatúj Tourneo Courier fürge és kompakt, ám a kisméretű karosszériában hihetetlen mennyiségű poggyász fér el.” – mutat rá Paulo Giantaglia, a Tourneo Courier program főmérnöke. “A fiatal családok olyan autót keresnek, ami nemcsak jól felszerelt, hanem praktikus, biztonságos és takarékos is – a Tourneo Courier pedig éppen ilyen.”

Ford Tourneo Courier

Kivételesen tágas és praktikus

A vadonatúj Tourneo Courier rugalmasan alakítható kabinjában rengeteg hely jut az utasoknak és csomagjaiknak; az első üléssorban 97 mm-rel nagyobb a fejtér, mint a közvetlen vetélytársnak számító modellekben, a hátsó üléssorban pedig 67 mm-rel magasabb a fejtér és 59 mm-rel tágasabb a lábtér. A jól variálható hátsó traktus 60/40 arányban osztott, kényelmesen ledönthető hátsó üléssorának előredöntésével 1.656 literes raktér alakítható ki – egy ekkora helyen pedig már a legterjedelmesebb sporteszközök vagy kempingfelszerelések is jól elférnek. A kabin hátsó részének megközelítését nagyban megkönnyítik az oldalsó tolóajtók, amelyek 30 mm-rel szélesebbek, mint a közvetlen vetélytársak ajtói. A szegmensben elsőként jelenik meg az állítható csomagtértálca, ami többféle magasságban rögzíthető a raktérben, használaton kívül pedig a hátsó ülések háttámlái mögé csúsztatható. A vadonatúj Tourneo Courier utastere a minőségi anyagok, a kézműves minőségű kidolgozás, az intelligens megoldások és a felszereltség új szintjét kínálja. Az utasok a kategória legtöbb tárolóhelyével gazdálkodhatnak, beleértve az A4-es mappákat és kisméretű laptopokat is befogadó középkonzolt, az utastér teljes szélességében végigfutó felső polcot vagy az első utasülés alatt található fiókot. A különleges, új MyFord Dock opció a telefonok és navigációs eszközök tárolására, rögzítésére és töltésére szolgál.

A vásárlók olyan intelligens technológiákat is megrendelhetnek, mint a Tolatókamera, az integrált SD-kártyás navigációs rendszer vagy a Vészhelyzeti Segélyhívóval kiegészített Ford SYNC rendszer. Az okostelefonos alkalmazások hangvezérlését lehetővé tevő AppLink technológia a 2014-es év későbbi részében jelenik meg a kínálatban. A Tourneo Courier háromféle kivitelben kapható: a kedvező árú Ambiente változatban, illetve a gazdagabb Trend és Titanium felszereltségben. A Titanium változat alapfelszereltségének része a klímavezérlés, a Sebességhatárolóval kiegészített sebességtartó automatika, az automatikus fényszóró- és ablaktörlő-vezérlés, a 16 colos, hétküllős könnyűfém keréktárcsa, a sötétített hátsó üvegezés és a beépített tetősínek.

Ford Tourneo Courier

Kategóriaelső menetdinamika, átfogó motorkínálat

A Tourneo Courier a Ford legújabb globális kisautó-padlólemezére épül – hasonlóan a Fiesta és a B-MAX modellekhez –, futóművét pedig úgy hangolták, hogy kategóriaelső menetdinamikát, kiemelkedő rugózási komfortot és agilis irányíthatóságot biztosítson. A legújabb elektromos kormányszervo-technológia révén az autó precízen és magabiztosan manőverezhető, ugyanakkor ez a fajta kormányrásegítés kevesebb üzemanyag-fogyasztással és CO₂-kibocsátással jár, mint a hagyományos hidraulikus rendszerek esetében. A vadonatúj Tourneo Courier takarékos dízel- és benzinmotorjaihoz manuális sebességváltó kapcsolódik, és a fogyasztást tovább csökkentő Auto-Start-Stop berendezés minden erőforráshoz megrendelhető. Az 1,6 literes dízel és az 1,0 literes EcoBoost egység mellett a 75 lóerős, 1,5 literes, 103 g/km CO₂-kibocsátású és 3,9 l/100 km fogyasztású dízelmotor is megtalálható a kínálatban. Minden erőforrásra egyéves/30.000 kilométeres szervizintervallum vonatkozik.

A szegmensben elsőként alkalmazott biztonsági berendezések


A Tourneo Courier modellben számos olyan biztonsági rendszer működik, amelyeket a Ford elsőként alkalmaz a szegmensben; ilyen például a függönylégzsák, a térdlégzsák, vagy a második üléssorban be nem kapcsolt biztonsági övekre figyelmeztető jelzés. Mindez az autó biztonsági alapfelszereltségéhez tartozik, amit vezető- és utasoldali frontlégzsák, oldallégzsákok és ISOFIX gyerekülés-rögzítő pontok egészítenek ki. A Tourneo Courier felszereltségi listáján a Sebességhatároló és az Abroncsnyomás-figyelő Rendszer is megtalálható. A széria Elektronikus Stabilitáskontroll rendszer része a Hegymeneti Elindulássegítő, a Vészfékasszisztens, a Kipörgésgátló, a az Oldaldőlés Mérséklő és a gyárilag beszerelt vonóhoroggal működő Utánfutó Stabilizáló Rendszer is. A vadonatúj Tourneo Courier teljessé teszi a Ford négytagú Tourneo személyszállító-kínálatát, amiben olyan modellek szerepelnek, mint a Tourneo Connect, a Grand Tourneo Connect és a Tourneo Custom.

Kulcsszavak: autóipar, családi autó, EcoBoost, ford, Ford SYNC, Tourneo Courier, új modell
 
Volkswagen: januárban kezdődik a motorok javítása Európában Volkswagen: januárban kezdődik a motorok javítása Európában Szeptember elsején bemutatkozott a ŠKODA legújabb modellje, az ENYAQ iV Szeptember elsején bemutatkozott a ŠKODA legújabb modellje, az ENYAQ iV A Ford felkészült egy minden eddiginél keményebb 24 órás futamra Le Mans-ban A Ford felkészült egy minden eddiginél keményebb 24 órás futamra Le Mans-ban Már gyártósoron a pofás német-kínai SUV Már gyártósoron a pofás német-kínai SUV Szívdöglesztő limitált széria ünnepli a BMW M3 harmincadik születésnapját Szívdöglesztő limitált széria ünnepli a BMW M3 harmincadik születésnapját
 
Már rendelhető a Ford Transit Courier

Már rendelhető a Ford Transit Courier

2014. május 26.
A vadonatúj Ford Transit Courier kategóriaelső üzemanyag-fogyasztást és teherszállító képességet kínál a kishaszonjárműveket üzemeltető vállalkozások számára, a modell már rendelhető az első járművek már úton vannak a márkakereskedésekbe.
Részletek

Ford Transit Courier

A Ford legelső, kisméretű Transit haszonjárműve mind a dízel-, mind pedig a benzinmotorok terén kategóriaelső fogyasztási értékekkel dicsekedhet. A 95 lóerős, 1,6 literes Duratorq TDCi motor fogyasztása 3,7 l/100 km, CO₂-kibocsátása pedig 97 g/km, míg a többszörös díjnyertes 1,0 literes EcoBoost blokk üzemanyag-fogyasztása 5,2 l/100 km, és CO₂-emissziója csupán 119 g/km, ami 15 százalékkal alacsonyabb a legközelebbi vetélytárs értékénél. A stílusos megjelenésű Transit Courier raktere 10 százalékkal tágasabb, mint közvetlen vetélytársaié: 2,3 köbméteres rakodótere hosszabb, s az oldalsó tolóajtóknak köszönhetően a rakodás is egyszerűbb. A kompakt méretű és sokoldalú haszonjármű a technológia és a funkcionalitás terén is számos újdonsággal szolgál a szegmensben, hiszen a jármű kategóriaelső biztonsági megoldásokat, ötletes utastéri tárolóhelyeket és Vészhelyzeti Segélyhívóval kiegészített Ford SYNC fedélzeti csatlakozási rendszert kínál.

A városi szállítmányozók és a kisvállalkozások számára fontos egy funkcionális és kompakt haszonjármű, így a vadonatúj Transit Courier révén a Ford új piacot szerezhet a gyorsan növekvő európai kishaszonjármű-szegmensben. Mindez tovább erősíti a teljes egészében áttervezett és folyamatosan bővülő Ford Transit termékcsalád látványos menetelését.

A vadonatúj Transit, Transit Custom és Transit Connect modellek 2012 év végi bevezetését követően a Ford haszonjármű-piaci részesedése a 2014-es év első három hónapjában 10,4 százalékra nőtt, ami a vállalat legjobb eredménye az elmúlt 16 esztendő során. Idén a Ford eddig mintegy 50.000 haszonjárművet értékesített, ami 10 százalékkal több, mint az előző év azonos időszakában.

Ford Transit Courier

“A vadonatúj Transit Courier egy kedvező árú, ugyanakkor kemény munkára termett haszonjármű, páratlan üzemanyag-fogyasztással és közvetlen vetélytársainál nagyobb rakodótérrel.” – mutat rá Paulo Giantaglia, a Transit Courier program főmérnöke. „Napjaink zsúfolt városi forgalmában ez a jármű tökéletes, így a vásárlók új csoportja fedezheti majd fel a Transit értékeit.”

Kategóriaelső fogyasztás, fenntartási költség és tartósság

Az új Transit Courier takarékos dízel- és benzinmotorjai kategóriaelső fenntartási költségeket garantálnak. Az 1,6 literes dízel és az 1,0 literes EcoBoost benzinmotor mellett a vevők a 75 lóerős, 1,5 literes dízel erőforrást is megrendelhetik, aminek 103 g/km CO₂-kibocsátása és 3,9 l/100 km üzemanyag-fogyasztása minden vetélytársnál kedvezőbb. A fogyasztást tovább csökkentő Auto-Start-Stop berendezés minden erőforráshoz megrendelhető. Minden hajtásláncra egyéves/30.000 kilométeres szervizintervallum vonatkozik, és a jármű kialakítása során fontos szempont volt az egyszerű szervizelés és javíthatóság. A több darabból álló hátsó lökhárító, a masszív oldalsó védőelemek és a magasan elhelyezett első/hátsó lámpatestek révén kisebb a sérülésekből eredő kár, ez pedig kedvezőbb biztosítási díjakat jelent. Az üzemanyag-ellátó rendszer költséges meghibásodását a szériában beszerelt, különleges Ford Easy Fuel rendszer küszöböli ki.

A Ford hihetetlenül kemény globális haszonjármű-tesztelési módszereivel próbára tett Transit  Courier 1,6 millió kilométernek megfelelő próbatávot futott le (ez annyi, mintha kétszer tette volna meg oda vissza a Föld-Hold távolságot). A tartóssági tesztek az éveken át tartó extrém használatot szimulálták, s az autót 400.000 kilométeren át vezették tipikus felhasználók, akik valós körülmények között, közúton használták az autókat. Egy non-stop teszt során 250.000 alkalommal csapták be az ajtókat, hogy ellenőrizzék a szerkezetek megbízhatóságát.

Ford Transit Courier

Kategóriaelső méretű, praktikus raktér

A vadonatúj Transit Courier rakodótere számos előnyt kínál a közvetlen vetélytársakkal szemben:
•Hosszabb (1,62 m) raktérpadló, és könnyebb rakodhatóság a szélesebb oldalsó tolóajtókon keresztül (rekeszfallal 453 mm)
•A rakteret teljes magasságában és teljes szélességében lezáró rekeszfal (üvegezett vagy teljes acél), ami minden szempontból megfelel a nemzetközi DIN és ISO védelmi előírásoknak
•Opcionális, összehajtható hálós rekeszfal (DIN- és ISO-szabványú), és összehajtható/előrebuktatható utasülés a hosszabb (akár 2,59 méteres) tárgyak szállításához; 2,6 m3 (SAE) befogadó képességű raktér
•Hat rakományrögzítő pont (DIN- és ISO-szabványú), amelyek közül négy az oldalfalakon kapott helyet, így nem képeznek akadályt a raktérpadlón
•Több helyen előre kialakított oldalsó rögzítési pontok az állványok és keretek szállításához
•Opcionális, nagy fényerejű LED raktérvilágítás a lehető legjobb látási viszonyok kialakítására

660 kilogrammos hasznos teherbírásával a Transit Courier rendkívül sokféle szállítási feladatra alkalmas, és rakterében egy szabványos Euro-raklap is elfér. A rakodótér könnyen megközelíthető az aszimmetrikus osztású, akár 158 fokos szögben is kitárható hátsó ajtókon (széria), illetve az egy vagy két oldalsó tolóajtón keresztül. A Kombi változat öt személy számára kínál kényelmes helyet; a 60/40 arányban dönthető/előrebuktatható hátsó üléssor révén az autó kettős (személy- és teherszállítási) célra is használható, hiszen összehajtott hátsó üléssorral a raktér mérete 1.69 m3. A kabin tökéletes mobil irodaként is szolgál, ahol az utasok a kategória legtöbb tárolóhelyével gazdálkodhatnak, beleértve az A4-es mappákat és kisméretű laptopokat is befogadó középkonzolt, az utastér teljes szélességében végigfutó felső polcot vagy az első utasülés alatt található fiókot. A különleges, új MyFord Dock opció a telefonok és navigációs eszközök tárolására, rögzítésére és töltésére szolgál, és a hasznos technológiák felsorolásából a Tolatókamera sem maradhat ki.

Ford Transit Courier

A szegmensben elsőként alkalmazott biztonsági megoldások, kategóriaelső menetdinamika

A Transit Courier modellben számos olyan biztonsági rendszer működik, amelyeket a Ford elsőként alkalmaz a szegmensben, a Kombi változatban például van  függönylégzsák, térdlégzsák és a második üléssorban be nem kapcsolt biztonsági övekre figyelmeztető jelzés is. Mindez az autó átfogó biztonsági rendszerének része, amit vezető- és utasoldali frontlégzsák, valamint mellkasvédő oldallégzsákok egészítenek ki. Az autóhoz Sebességhatároló és Abroncsnyomás-figyelő Rendszer, valamint Vészhelyzeti Segélyhívóval kiegészített Ford SYNC rendszer is rendelhető; ez utóbbi segítségével az utasok egy baleset után kapcsolatba léphetnek a helyi mentőszolgálatokkal. A széria Elektronikus Stabilitáskontroll rendszer része a Hegymeneti Elindulássegítő, a Kipörgésgátló és az Oldaldőlés Mérséklő is. Az új modell futóművét a mérnökök egyedi kormányáttételre hangolták, és az innovatív, kettős feszességű hátsó spirálrugóknak köszönhetően az autó menetdinamikája még teljes terhelés mellett is kategóriaelső. A rugózási komfort terheletlenül is sima és kifinomult, s a kompakt jármű agilisan mozog és kiválóan manőverezhető a zsúfolt városi utcákon.

Kulcsszavak: ford, Ford SYNC, jármű kereskedelem, márkakereskedő, Transit Courier, új modell
 
Már rendelhető a Ford Transit Courier Új Suzuki-márkakereskedés Esztergomban Nagyobb és kényelmesebb lett elődjénél az új Škoda Superb Nagyobb és kényelmesebb lett elődjénél az új Škoda Superb Nyilvánosságra hozta a Jazz következő generációjáról készült első képeket a Honda Nyilvánosságra hozta a Jazz következő generációjáról készült első képeket a Honda A Škoda 2015 első félévében növelte árbevételét, a kiszállításait és a működési eredményét is A Škoda 2015 első félévében növelte árbevételét, a kiszállításait és a működési eredményét is Már rendelhető a Ford Transit Courier 25. évfordulós MX-5 és új MX-5 SKYACTIV-futómű a New York-i Autókiállításon
 
Irányjelző Közlekedési Magazin májusi ajánló

Irányjelző Közlekedési Magazin májusi ajánló

2014. május 26.
Mozgalmasra sikeredett az Irányjelző Közlekedési Magazin májusi műsora. A Magyar Autóklub, a MOL, az Uniqa Biztosító, az OBB, és a BKK országos kampányt indított a közlekedési morál javulása érdekében.
Részletek

Honda CR-V

Mozgalmasra sikeredett az Irányjelző Közlekedési Magazin májusi műsora. A Magyar Autóklub, a MOL, az Uniqa Biztosító, az OBB, és a BKK országos kampányt indított a közlekedési morál javulása érdekében.

A nyitó rendezvényén erről kérdeztük a résztvevőket. Bemutatjuk, hogy egy idős autó miként fiatalodik meg az Opel airbrush design versenyén, és beszámolunk a májusi rendőrnap eseményeiről. Tesztrovatunkban bőséges lesz a kínálat. Bemutatjuk a 2014-es év autóját,  a Peugeot 308-ast, a Citroen C4 Picassót, A Dacia Logan MCV változatát, az új Nissan Note-ot, a  Honda CRV 1,6 literes változatát, a Fiat Doblo Cargo típusát, és a Suzuki telitalálatát a DL 650 V- Strom-ot.

Peugeot 308

Lexus GS300h
Kulcsszavak: ajánló, bemutató, Citroen, dacia, év autója, honda, irányjelző magazin, nissan, Peugeot 108, tesztek
 
Irányjelző Közlekedési Magazin májusi ajánló A Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. új ügyvezetője Andrey Akifiev Irányjelző Közlekedési Magazin májusi ajánló Az Audi önműködő parkolási rendszere két díjat is nyert az Egyesült Államokban Új platformra épül a hamarosan bemutatkozó új Peugeot e-3008 Új platformra épül a hamarosan bemutatkozó új Peugeot e-3008 Kifinomult, merész stílusú a Ford új SUV-zászlóshajója Kifinomult, merész stílusú a Ford új SUV-zászlóshajója Jobb vezethetőség és stabilitás jellemzi az új Lexus RX család minden tagját Jobb vezethetőség és stabilitás jellemzi az új Lexus RX család minden tagját
 
SEAT Ibiza Cupster a Wörthersee-i találkozón

SEAT Ibiza Cupster a Wörthersee-i találkozón

2014. május 26.
A 2014. évi Wörthersee-i találkozón a  SEAT egy gyökeresen új, nyitott élmény-autóval jelentkezik, így a SEAT Ibiza CUPSTER bemutatásával az Ibiza 30. születésnapját teljesen "fedetlenül" ünnepli.
Részletek

SEAT Ibiza CUPSTER

Az alacsony, teljesen körbefutó szélvédő, valamint a kocsitető hiánya a CUPSTER-t, vagyis a CUPRA Roadster-t a vezető és az utasa számára egyaránt gyökeresen új, szórakoztató autóvá teszi. A rendkívüli aerodinamikus alapot az Ibiza CUPRA "kölcsönözte" 180 lóerős motorral (132 kW/180 PS TSI)  és a kettős tengelykapcsolós sebességváltóval.

"Az Ibiza mindig a SEAT "szívét", a motorját jelenti, mert az Ibiza fiatalos, dinamikus autó, formatervezése nagyon érzéki,  nagy figyelemmel  van az élet  gyakorlatias dolgai iránt, és kiváló ár/érték aránnyal büszkélkedhet" - mondta Jürgen Stackmann, a SEAT S.A elnöke. "A Wörthersee-nél  mi legsikeresebb modellünk születésnapját az egyedülálló Ibiza CUPSTER-rel ünnepeljük, nem is beszélve a kivételesen jól felszerelt "30 éves" emlékkiadásról, és természetesen a nagyon jó  programról."

Formájával minden Ibiza megragadja az emberek képzelőerejét, mert a design-ja legalább annyira érzéki, mint amennyire aerodinamikus. A vásárlók éppen ezt, a formatervezést jelölik meg az egyik legfontosabb oknak, amelynek köszönhetően a spanyol márka legsikeresebb modelljének megvásárlása mellett döntöttek. A SEAT Formatervező részlege az Ibiza CUPSTER-ben meglepő módon értelmezte, és alkotta újra ezt a formatervezői nyelvet: miközben a karosszéria külső háza vállmagasságig jelentős részben azonos a sorozatgyártású modell formájával, ami e felett van, az a legteljesebb mértékben "nyitott"!

SEAT Ibiza CUPSTER

A kétüléses, élmény-autónak egyáltalán nincs teteje, és még a hagyományos első szélvédő is átengedte a terepet egy alacsony, a karosszérián  körbefutó üvegszalagnak. Ugyanakkor a vezető és az utasa jól védett, és ez az ülési helyzetnek köszönhető, ami 80 milliméterrel alacsonyobban van, mint a sorozatgyártású autókban. A CUPSTER formában az Ibiza teljesen új tulajdonságokra tett szert: a gépkocsi szélesebb, alacsonyabb és ráadásul sokkal nagyobb a teljesítménye. A kormánykereket különlegesen jó minőségű bőrfajtával vonták be: a tiszta anilin bőrt teljesen befestették, pigment réteg nélküli, és ennek köszönhetően jól szellőzik, nagyon rugalmas és a fogása csodálatos érzést nyújt.

A SEAT Formatervezői részlege által az egyszeri alkalomra megalkotott és legyártott gépkocsi csillogó narancssárga - new orange - színét is külön erre az alkalomra "keverték ki". A klasszikus, dupla-buborék jellegű ülések sötétszürke borítása egyfajta szigetnek tűnik a világos narancssárga tengerben. A belső kiképzés nagyon puritán, és az "Ibiza Kupán" több európai országban szerepelt Ibiza versenyautók enteriőrjén alapszik. A műszerek és kijelzők minimálisra csökkentett száma, a műszerfal fekete alcantara kárpitozása, a süllyesztett, alacsony súlypontú kagylóülések mind-mind a versenyautózás érzését kölcsönzik. Ami a teljesítményt illeti, itt sem lehet "hiányra" panaszkodni: a CUPSTER alapját az Ibiza CUPRA jelenti, ami a nagy teljesítményű, 132 kW / 180 PS 1.4 TSI motort jelenti,  rendkívül gyors sebességváltási lehetőséggel, köszönhetően a kettős tengelykapcsolós sebességváltónak, a CUPSTER e mellett precíziós  sport futóművet és a 18 hüvelykes kerekeket kapott.

SEAT Ibiza CUPSTER

Kulcsszavak: autóipar, bemutató, design, fejlesztés, Ibiza CUPSTER, seat, Wörthersee
 
Újabb külföldi elektromosautó-gyártó építene üzemet Németországban Újabb külföldi elektromosautó-gyártó építene üzemet Németországban Magyar retróbusz a T6-osból Magyar retróbusz a T6-osból Hibrid elektromos hajtással érkezik a 4X4-es Toyota RAV4 Hibrid elektromos hajtással érkezik a 4X4-es Toyota RAV4 Fejlesztés a business-kategóriában – Az új Audi A6 Limousine Fejlesztés a business-kategóriában – Az új Audi A6 Limousine Javulnak a német autóipar üzleti kilátásai az ifo gazdaságkutató szerint Javulnak a német autóipar üzleti kilátásai az ifo gazdaságkutató szerint
 

Találatok száma: 13421 Megjelenítve: 9021 - 9030