Találatok száma: 13421 | Megjelenítve: 9051 - 9060 |
Hollywoodi hősök Volkswagen haszonjárművekben |
||
2014. május 21.
A Volkswagen Haszonjárművek márka megállapodást kötött az egyik legnagyobb várakozással várt produkcióval, így az "The Expendables 3" sztárjai Cannes-ban Volkswagen Multivan-ekkel jelentek meg.
|
A szereposztás az akciófilmek hőseiről szóló "Ki kicsoda?" vetélkedőre emlékeztetett: Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger, Dolph Lundgren, Jason Statham, Wesley Snipes, Mel Gibson, Harrison Ford. Ők mindannyian szerepelnek az "The Expendables 3" című filmben, amelynek a bemutatója augusztus 15-én lesz az amerikai mozikban. Mindegyik színész eljött Cannes-ba annak érdekében, hogy a filmet a filmfesztivál során népszerűsítse. Ennek az „utazásnak” ugyancsak része volt az a 20 fekete Volkswagen Multivan Highline, amelyek a hét minden napján, napi 24 órában állnak a stáb rendelkezésére. A legerősebb hollywoodi férfiak találkozóján azonban nem csupán a Multivan gépkocsik voltak jelen, hanem az Amarok is, a Volkswagen Haszonjárművek legújabb pick-up járműve. A német színész, Ralf Möller ugyancsak eljött Franciaországba, a Volkswagen Csoport celeb nagyköveti minőségében. „Az Amarok valóban nagyon pompás kocsi, és ezt meg kell mutatnom Arninak (Schwarzeneggernek)”- mondta Möller, majd szándékát azonnal meg is valósította, amint azt el is várhatjuk egy igazi „Gladiátor”-tól! A fényképezés során az Amarok Canyon maga is sztárrá vált: a jármű Harrison Ford, a CIA ügynököt játszó színész szolgálati gépkocsijaként szerepelt, és igazán nagy érdeklődés kísérte. Cikkünk megírásának idején még nem történt bejelentés arról, hogy a rendező, Patrick Hughes vajon felfedezte-e a hannoveri terepjáró színészi tehetségét? „Gyors egymás után követik egymást a találkozóink: fényképezési szeánsz, sajtóértekezlet, fogadások”- mondja Jonathan Younger, az amerikai Millenium Films produkciós cég kreatív igazgatója. „Az ilyen helyzetben az a legfontosabb dolog, hogy a programot percre pontosan megtervezzük, és ez tökéletesen meg is valósuljon. A gépkocsipark szolgáltatása, és különösen a gépkocsik, illetve azok megbízhatósága mindebben az egyik legfontosabb elem. Valóban el vagyunk ragadtatva attól, hogy a Volkswagen Haszonjárművekben e feladathoz a lehető legjobb partnerre leltünk!” „ Az erős férfiak és az erős autók összetartoznak, és éppen ezért boldogok vagyunk, hogy támogatást nyújthatunk e hollywoodi eseményhez”- tette hozzá Ramsis Moussa, a Volkswagen Haszonjárművek marketing igazgatója. Kulcsszavak: amarok, haszongépjármű, haszonjármű, multivan, volkswagen
|
|
|||||
|
||||||
Elérte a kétezres rendelésszámot a Boeing 737 MAX |
||
2014. május 21.
Elérte a kétezres rendelésszámot az amerikai Boeing legújabb fejlesztésű, keskenytörzsű 737-esének MAX változata - közölte a gyártó kedden az MTI-vel.
|
Legutóbb egy meg nem nevezett rendelő egészítette ki az eddigi rendelését 30 további 737 MAX-szal, így jelenleg 2010 darab gépre van rendelése az everetti gyártónak 39 cégtől, ezek összértéke listaáron 209 milliárd dollár. Ezen kívül a Boeingnek további 250 gépre opciós szerződése van. Hangsúlyozták, hogy a kétezres rendelésszámot a 737 MAX minden eddigi Boeing gyártmánynál hamarabb érte el. A MAX típusváltozatok a jelenlegi Next Generationnél 14 százalékkal kevesebb kerozint fogyasztanak, köszönhetően egyebek mellett a kettős tollazatú szárnyvégeknek és az új CFM Leap hajtóműveknek, és állításuk szerint versenytársuknál, az A320neo-nál is hatékonyabban lehet majd a típust üzemeltetni: az ülőhelyenkénti költség 8 százalékkal alacsonyabb az Airbusénál. Az első MAX-ok 2016-ban teljesíthetik szűzfelszállásukat, forgalomba pedig az amerikai Southwest Airlines diszkont légitársaságnál kerülnek 2017 harmadik felében. Az Airbus új fejlesztésű, A320neo gépére eddig több, mint 2500 megrendelés érkezett. Kulcsszavak: boeing, Boeing 737 MAX, gazdaság, légi közlekedés, repülés, repülő
|
|
|||||
|
||||||
Emelkedett az üzemanyagok ára |
||
2014. május 21.
Emelte bruttó 3-3 forinttal a benzin és a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát szerdán a Mol Nyrt.
|
Az emeléssel a benzin literenkénti átlagára 409-410 forintra, a gázolajé 417-418 forintra nőtt. A Mol egy hete csökkentette bruttó 4 forinttal a benzin és 2 forinttal a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát. A benzinár 2012. április elején érte el csúcsát, akkor egy liter átlagosan 451 forintba került. A gázolaj literje 2012. január közepén volt a legdrágább, átlagosan 449 forint. Az autósok 15-25 forintos árkülönbséget is tapasztalhatnak a kutaknál. Kulcsszavak: áremelés, benzin, benzinkút, gazdaság, gázolaj, mol
|
|
|||||
|
||||||
A Goodyear új SoundComfort technológiával csökkenti a zajszinteket az autó belsejében |
||
2014. május 21.
A Goodyear ma új technológia bevezetését jelentette be, amely az abroncsüreg rezonanciája által keltett zajszint kezelését célozza meg.
|
A Goodyear új „SoundComfort” technológiájának jellemzője egy nyitott cellás poliuretán habelem, amit az abroncs belső felületén alkalmaznak. A technológia az abroncs útfelületen való gurulása közben keletkezett abroncsüreg-rezonancia (Tire Cavity Resonance - TCR) hangjának csúcsértékét tompítja, akár 11dBA-val, aminek következtében a jármű belsejében a zajszintcsökkenés akár 4dB is lehet, jelentősen csendesebbé téve ezzel a járműfülkét a sebességtartományok széles skálájára kiterjedően. Az új technológia célja, hogy kellemesebbé tegye a vezetés általános élményét, elősegítve hogy útközben az autóvezetők és utasok jobban élvezhessék a zenét vagy a kellemes beszélgetést, akár telefonon, akár személyesen. A Goodyear SoundComfort technológiája költséghatékony, az abroncs teljes élettartama alatt stabil, és kellően könnyű is, így kiküszöböl a futásteljesítményre, gördülési ellenállásra és sebességi jellemzőkre nézve minden negatív hatást. Kapható nyári, téli, All Season és RunOnFlat abroncsokkal. „Ahogy az autógyártók folyamatosan tökéletesítik járműveiket, a zajszint-csökkentés szerves részévé vált abbéli igyekezetüknek, hogy fokozzák a vezetés általános kényelmét”- mondja Xavier Fraipont, az EMEA fogyasztói abroncsainak technológiai igazgatója. „Ezt az erőfeszítést a Goodyear ma a SoundComfort technológiával kapcsolja össze, jelentősen hozzájárulva ezzel az általános zajszint csökkentéséhez az autó belsejében.” Kulcsszavak: fejlesztés, Goodyear, gumiabroncs, járműipar
|
|
|||||
|
||||||
Bemutatkozott a Nissan Pulsar |
||
2014. május 20.
A Nissan innováció és technológia iránti elkötelezettsége teljesen átalakította a márka családi autóinak kínálatát az elmúlt hét évben. A Qashqai, az X-Trail és a Note modelleknél megismert filozófia jegyében
a Nissan egy teljesen új, versenyképes, izgalmas családi csapotthátú
modellel bővíti termékpalettáját - ez a Pulsar.
|
A merész formatervű, innovatív műszaki megoldásokat felvonultató és tágas új Pulsar stílusos, új csomagolásban kínálja a Nissan jól ismert tulajdonságait, ezzel új mércét állít fel a C-szegmensben. A Pulsar bemutatása jól példázza a Nissan azon célkitűzését, hogy minél szélesebb közönség számára tegye elérhetővé intelligens kialakítású és innovatív technológiai megoldásokkal ellátott modelljeit. Fejlett technológia A Nissantól megszokott módon a Pulsar számos megfizethető és hasznos technológiai megoldással gondoskodik a biztonságos és kényelmes utazásról. A kategóriában elsőként alkalmazott technológiáiról ismert Nissan most is számos olyan felszerelést kínál, amelyek eddig csak a prémium vagy luxus kategóriájú modellekben voltak elérhetők. A vezető számára valóságos „védőhálót" kínál a Nissan fejlett rendszereit és technológiáit integráló Aktív Biztonsági Pajzs, amely a Pulsar szerves részét képezi. Ez a könnyen használható, ugyanakkor rendkívül fejlett műszaki megoldásokból álló rendszer hozzájárul ahhoz, hogy a vezető teljes mértékben és magabiztosan kiaknázza az új Pulsar képességeit. Az új Pulsar felszereltségében megtalálható a vészfékezési asszisztens, a mozgó tárgyak észlelése, a sávelhagyás-jelzés és a holttérfigyelés. A Nissan folyamatosan arra törekszik, hogy a kategóriában elsőként alkalmazott technológiai megoldásokat kínáljon modelljeihez. Ennek jegyében a Pulsar az egyetlen autó a szegmensben, amely legalább egy modellváltozatában alapfelszerelésként tartalmazza a mozgó tárgyak észlelését, a sávelhagyás-jelzést és a holttérfigyelést. A Pulsarban ezen kívül megtalálható a NissanConnect navigációs rendszer második generációja, amely olyan innovatív funkciókkal rendelkezik, mint a teljes körű okostelefon-integráció, a Google® Send-to-Car szolgáltatás és hasznos, informatív alkalmazások széles skálája. A Pulsar fejlett technológiai megoldásai között külön említést érdemelnek a LED fényszórók. A Nissan kínálatában elsőként a Qashqai és X-Trail modelleken bemutatott, és immár a Pulsar modellnél is alkalmazott különleges LED fényszórók éles, fehér fénnyel világítják meg az utat, ráadásul 50 százalékkal kevesebb energiát fogyasztanak a hagyományos izzókhoz képest. Hatékony és nagy teljesítményű hajtásláncok A Nissan innováció és takarékosság iránti törekvéseivel összhangban a Pulsar motorpalettája turbófeltöltésű erőforrásokból áll, amelyek a teljesítmény és a hatékonyság nagyszerű kombinációját alkotják. Az 1,2 literes DIG-T benzinmotor méretét meghazudtoló 115 lóerős teljesítménnyel rendelkezik, míg az 1,5 literes dCi 110 lóerőt és 260 Nm-es nyomatékot kínál. A motorpaletta 2015 elején egy még erősebb, 190 lóerős, 1,6 literes turbófeltöltésű benzinmotorral bővül. A Nissan sikeres méretcsökkentési filozófiájának eredményeként az új Pulsar nagy teljesítményű motorjai alacsony emisszióval rendelkeznek: CO2-kibocsátásuk kevesebb, mint 95 g/km. A Pulsar a Nissan fejlett XTronic automata sebességváltójával is rendelhető. A manuális és automata sebességváltók legjobb tulajdonságait ötvöző szerkezet rendkívül sima erőátvitelt kínál alacsony fordulatszámon, míg nagyobb terhelés esetén dinamikus és közvetlen kapcsolást biztosít. Új mérce az utastér helykínálatában A kategória legnagyobb tengelytávolságának (2700 mm) és az átgondolt elrendezésnek köszönhetően a Pulsar jóval nagyobb hátsó láb- és vállteret kínál, mint a szegmensen belüli versenytársai. Sőt, 692 mm-es hátsó lábterével a Pulsar számos D szegmensbeli modellnél is tágasabb. Ennek ellenére a modell megtartotta kompakt külső méreteit (hosszúsága 4385 mm), így a szűk városi utcákban is könnyen leparkolható. Elegáns sportos stílus A Nissan védjegyének számító, V alakú hűtőrácsról és a merész, erőteljes ívekről azonnal felismerhető Pulsar formáját és műszaki tartalmát kifejezetten az európai piac igényeinek megfelelően tervezték, a modellt pedig a Nissan barcelonai üzemében fogják gyártani. A Qashqai és az X-Trail hatásos megjelenését biztosító formai jegyek a Pulsar karosszériáján is megtalálhatók: az erőteljes vonalak és az aprólékosan kidolgozott részletek elegáns és sportos formát kölcsönöznek az új modellnek. Crossover modelltársaihoz hasonlóan a Pulsar megjelenését is az erőteljes kerekek, az emelkedő övvonal és a lendületes profil határozza meg. A magabiztos, prémium hatás a belső térben is folytatódik, ahol a csúcsminőségű anyagok és a letisztult formák tökéletes összhangot alkotnak a Pulsar szokatlanul magas felszereltségi szintjével. Kulcsszavak: bemutató, galéria, nissan, premier, Pulsar, új modell
|
|
|||||
|
||||||
Április végéig 7.2%-kal nőtt a kereslet a Volkswagen haszonjárművek iránt |
||
2014. május 20.
A Volkswagen Haszonjárművek márka egész Európában jelentős mértékben növelte kiszállításait: a 2014 januárja és áprilisa között a leszállított kishaszonjárművek száma elérte a 104.900 darabot, és ez a megelőző évhez képest 7.2 %-os növekedést jelent (97.800). A márka kiszállításai az egész világon 166.000 darabot tettek ki, vagyis a korábbi év adatához, a 170.000 darabhoz képest 2.4 %-kal alacsonyobb szinten zártak.
|
A nyugat-európai gépjármű piacon a márka eladásai 2014 január és április között 7.4 %-kal, vagyis a korábbi év 85.900 darabjáról 92.300 darabra nőttek . Németországban a Volkswagen Haszonjárművek értékesítéseiben 3.3 %-os ugrás mutatkozott, és a kiszállítások száma a tavalyi 33.200 darab után elérte a 34.300 darabot. Jelentős növekedés volt tapasztalható a kiszállításokban az Egyesült Királyságban is, ahol 19.5 %-kal, 12.800-ról 15.250 darabra nőtt az eladott gépjárművek száma, valamint Spanyolországban, ahol a tavalyi 2.100 darabhoz képest 43.4 %-kal ugrott meg a gépkocsi eladások száma, és elérte a 3.000 darabot. "Gépjárműveink európai értékesítési mutatói valóban remekül fejlődnek. Különösen Nyugat- Európában, ahol minden modellünk iránt határozott kereslet mutatkozik."- magyarázta Bram Schot, a Volkswagen Haszonjárművek igazgatótanácsának értékesítésekért és marketingért felelős tagja. "A T5 és a Caddy esetében a rendelési könyvünk annyira megtelt, hogy újabb, kiegészítő műszakokat kellett beállítanunk annak érdekében, hogy a keresletet ki tudjuk elégíteni. A sok megrendelés tovább viszi modelljeink sikertörténetét, és megerősíti gépjárműveink magas gyakorlati értékét vásárlóink számára." Kelet-Európában a márka kiszállításai 5.8 %-kal, 12.600 darabra nőttek a tavalyi 11.900 darabbal összevetve. Ugyancsak ösztönözte a termelést az Afrikában kiszállított 6.500 darab gépjármű ( 2.6 %-kal több, mint a 6.300 darab 2013-ban), az ázsiai-csendes óceáni térségben leszállított 6.950 darab jármű, ami 12.3 %-kal több, mint a korábbi esztendőben, valamint az önálló mexikói piaci kiszállítások. Mexikóban 3.600 kis haszonjárművet szállítottak le az ügyfeleknek január és április között, ez 24.2 %-kal több mint a megelőző 2013-as év adata, a 2.900 darab jármű. Dél-Amerikában a Volkswagen Haszonjárművek kiszállításai 22.9 %-kal csökkentek, a tavalyi 48.600 darabról 37.500 darabra. Ez nem csupán a térség gazdaságilag nehéz piaci feltételeinek, hanem a T2 modellsorozat braziliai gyártása leállításának is volt tulajdonítható. Kulcsszavak: autóipar, értékesítés, gazdaság, haszonjármű, jármű kereskedelem, volkswagen
|
|
|||||
|
||||||
Volvo FH és FH16 speciálisan kialakított kivitelben a Volvo Ocean Race-re |
||
2014. május 20.
Október 4-én kezdetét veszi a világ legkeményebb vitorlásversenye- a Volvo Ocean Race. Indulás előtt, a Volvo Trucks bemutatja a Volvo FH-t és FH16-ot egy speciálisan kialakított kivitelben, melyet ez a verseny ihletett.
|
Október 4-én kezdetét veszi a világ legkeményebb vitorlásversenye- a Volvo Ocean Race. Indulás előtt, a Volvo Trucks bemutatja a Volvo FH-t és FH16-ot egy speciálisan kialakított kivitelben, melyet ez a verseny ihletett. „Ezek exkluzív járművek magas ´wow´ faktorral készülnek azon fuvarozóknak, akik különösen büszkék a járműveikre, és akik szeretnének azonosulni a Volvo Ocean Race versennyel. Integráltuk a dinamikus hullám mintát a Volvo Ocean Race-ből a jármű eredeti dizájnjába, hogy egy erős és harmonikus hatást váltsunk ki, „mondta Nigel Atterbury, a Volvo Trucks dizájnere. A Volvo Ocean Race Special Edition Volvo FH-t és Volvo FH16-ot a „A csobbanás“ – a speciális Volvo Ocean Race grafika – a fülke oldalain valamint a Volvo Ocean Race Globetrotter jelzés, a Volvo Ocean Race emblémák kívül és belül, és a speciális dizájnnal készült szőnyegek jellemzik. Két speciálisan kiválasztott fülkeszínből lehet választani: a „Sötét Lovag” gyöngyház mélykék, és „Millennium” fehér ezüstmetál. A Volvo Ocean Race Special Edition 2014 tavaszától rendelhető. Kulcsszavak: fh, FH16, járműipar, kamion, volvo trucks
|
|
|||||
|
||||||
Autópályán közlekedőket veszélyeztetett két dobálózó fiú Kántorjánosinál |
||
2014. május 20.
Az M3-as autópálya szatmári szakaszán közlekedőket veszélyeztette két dobálózó fiú Kántorjánosinál - közölte a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője kedden az MTI-vel.
|
Az M3-as autópálya szatmári szakaszán közlekedőket veszélyeztette két dobálózó fiú Kántorjánosinál - közölte a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője kedden az MTI-vel. Fülöp Gergely őrnagy elmondta, hogy a 10 és 13 éves kántorjánosi gyerekek a sztráda felüljárójáról kövekkel és csavarokkal dobálták a járműveket vasárnap délután. A helyszínre küldött rendőr elől a fiúk megpróbáltak elszaladni, de nem sikerült elmenekülniük. A fiúkat törvényes képviselőjükkel együtt bevitték a mátészalkai rendőrkapitányságra, ahol életkorukra tekintettel tanúként hallgatták meg őket a közlekedés biztonsága elleni bűntett elkövetésének gyanújával indult eljárásban. A rendőrség az ügyben hivatalból értesítette a gyermekvédelmi szervezeteket. Kulcsszavak: autópálya, balesetveszély, közlekedés, m3, rendőrség
|
|
|||||
|
||||||
Kínai gyártmányú szedánokat rendszeresítenek a kínai hadseregben |
||
2014. május 20.
Több mint ezer hazai gyártású Vörös Zászló H7 típusú autót rendelt meg és kapott a kínai Népi Felszabadító Hadsereg azután, hogy a külföldi márkákat kizárták a közbeszerzési pályázatokból - jelentette a hadsereg napilapja hétfőn.
|
A lap a H7-es szedánt viszonylag új modellként mutatja be, s megjegyzi, hogy immár a harmadik, amelyet a kínai gyártású autók közül rendszeresítenek a hadseregben. Kiválasztását, a bírálatot, a megrendelő és a szállítási minisztérium 27 szakértője végezte el. A hadsereg részéről azt nyilatkozták, ellenőrizni fogják, hogy biztosítja-e az ígért minőséget a nyertes ajánlattevő. A tenderre öt gyártó kapott meghívót, köztük az északkelet-kínai Csilin tartomány székhelyén, Csangcsunban működő állami tulajdonú FAW, amely a szóban forgó Vörös Zászlót (Hung Csi) is gyártja, a kantoni központú GAC Group, a sanghaji SAIC, az északkelet-kínai Senjangban működő Huachen Auto Group és a pekingi BAIC Group. Úgy tudni, a szóban forgó H7-es gyártásához a Toyotától kapott műszaki segítséget Kína 1958-ban alapított, egyes számú autógyára (FAW). A szimbólumként kezelt Vörös Zászló nem tartozik a legközkedveltebb márkák közé, de például protokolleseményeken már feltűnt az L7-es, 6 literes V12-es 400 lóerős óriáslimuzin-változata. Kínai látogatása idején Orbán Viktort is ilyennel szállították. A kínai hadseregben eleinte - 1945 és 1950 között a felszabadító háborúban - az ellenségtől zsákmányoltakat használták, majd külföldi - szovjet és francia - importból származókat. Később a vegyesvállalatok által gyártottakat részesítették előnyben és újabban - felsőbb utasításra - a hazai gyártásúakból kénytelenek válogatni. Egykor a legismertebb modellek között volt az orosz UAZ-ra emlékeztető Beijing BJ212 négykerékmeghajtású terepjáró, amely igen elterjedt volt a hadseregben; az 1960-as években a Vörös zászló CA770-es, illetve modernizált változatai terjedtek el. Mao Ce-tung néhai államelnök érdeklődött az autók iránt, de állítólag 1972-ig, Richard Nixon látogatásáig nem ült Vörös Zászlóban. A mindig kiváltságokat élvező hadsereg a reform és nyitás kezdetét (1978) követően kezdte kínai vegyesvállalatoktól beszerezni autóit, a legelterjedtebbek az Audi és a Volkswagen Santana voltak. Az elmúlt években azonban a katonák is szemet vetettek a luxusautókra és a Passátok mellett Mercedeseken, Porschékon, BMW-ken, városi terepjárókon is megjelentek a katonai rendszámok. Ezt, ahogyan az autók magáncélú használatát is, idővel a közvélemény kifogásolta. A központi korrupcióellenes intézkedéssorozat egyike volt, hogy tavaly új parancsban felsorolták azokat a nyugati autómárkákat, illetve -típusokat, amelyekre nem, vagy csak korlátozott számban és külön engedéllyel helyezhetnek katonai rendszámot. A jövőben kizárólag kínai tervezésű és gyártású autókat vásárol majd a kínai hadsereg. Kulcsszavak: autógyár, autóipar, beszerzés, kína
|
|
|||||
|
||||||
Félmilliárd eurós nyereséggel zárt a Ryanair |
||
2014. május 20.
Mintegy félmilliárd eurós adózás utáni nyereséggel zárta a március 31-ével zárult üzleti évet az ír Ryanair diszkont légitársaság.
|
A cég honlapján közölt adatok szerint 523 millió eurós eredményük 8 százalékkal alacsonyabb, mint az egy évvel korábbi 569 milliós nyereség. Az utasaik száma 3 százalékkal, 81,7 millióra emelkedett, járataik átlagos töltöttségi mutatója 83 százalékra nőtt (plusz 1 százalék), árbevételük pedig 3 százalékos növekedéssel, 5 milliárd euró volt. Micheal O´Leary vezérigazgató az adatokat értékelve kiemelte, hogy a cég 121 új útvonalat és nyolc új bázist nyitott, 180 Boeinget rendelt és úgy érte el az 523 millió eurós nyereségét, hogy az átlagos viteldíjak 4 százalékkal csökkentek. A tavalyinál kisebb nyereség okaként a viteldíjak csökkenése mellett a magasabb kerozinköltséget jelölte meg. Ezzel kapcsolatban jelezte: 2015-ös üzemanyagköltségük 70 millió euróval csökkenhet a kedvezőbb világpiaci ár és a gyengébb dollár miatt. A Ryanair arra számít, hogy a 2015-ös pénzügyi évben utasforgalmuk 4 százalékos emelkedéssel 84,6 millióra, járataik töltöttsége pedig 85 százalékra nő a kisebb mértékű kapacitás-bővítés és 2 százalékos viteldíj-emelkedés mellett. A Ryanair naponta közel 1600 járatot üzemeltet 68 bázisáról 30 ország 186 célállomásra. Flottája háromszáz Boeing 737-800-as gépből áll, és 9 ezer alkalmazottat foglalkoztat. Kulcsszavak: gazdaság, légi közlekedés, légitársaság, repülés, Ryanair
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 13421 | Megjelenítve: 9051 - 9060 |