Találatok száma: 805 | Megjelenítve: 441 - 450 |
Videón Michelisz Norbi felkészülése a győztes futamra |
||
2015. május 14.
Michelisz Norbert hazai pályán, több tízezer lelkes szurkoló előtt szerezte meg idei első győzelmét a MOL-csoport WTCC magyarországi futamán.
|
Hogy milyen érzés volt Norbi számára a győztes futamra való felkészülés és a pályán érzett száguldás? A MOL-csoport legfrissebb videója a történelmi futam legjobb pillanatait adja át, amivel közel 30 ezer munkavállalója nevében kíván sok sikert Norbinak a szezon legnagyobb kihívását jelentő, Nürburgring-en megrendezésre kerülő hétvégi WTCC futamhoz. “Különösen szerencsésnek tartom magam, amiért hazai pályán szerezhettem futamgyőzelmet. Csodálatos érzés volt újból átélni. 2012-ben állhattam először a dobogó legfelső fokára és úgy éreztem ennél többet nem is kívánhatnék. Nagyon köszönöm mindenkinek, aki részt vett ennek a fantasztikus autónak az elkészítésében. A második futamon minden a tervek szerint alakult. Mindent megtettem, hogy kizárólag a versenyzésre koncentráljak. Nem sokszor néztem a visszapillantó tükörbe és nem figyeltem hány kört tettem meg, csak az utolsó két kör előtt eszméltem rá, hogy szinte a végénél járok. Ezt követően nagyon izgatottá váltam. – mondta Michelisz Norbert WTCC pilóta. „A MOL-csoport gratulál Norbinak a MOL-csoport WTCC magyarországi verseny második futamán szerzett győzelméhez. Ahogy eddig is, továbbra is minden támogatást megadunk Norbinak ahhoz, hogy ambícióit követve a legjobbak között versenyezhessen. Izgatottan várjuk a nürburgringi futamot. – mondta Dominic Köfner, a MOL-csoport Társasági Kommunikációs igazgatója. Kulcsszavak: autósport, hungaroring, michelisz, Nürburgring, túraautó, wtcc
|
|
|||||
|
||||||
Randevú egy legendával |
||
2015. május 13.
A FIA túraautó világbajnokságának negyedik fordulója igazán különlegesnek ígérkezik, hiszen a híres 24 órás nürburgringi verseny helyszínén és előestéjén rendezik.
|
A mezőny épp ezért szombaton méri össze erejét a 25,947 km hosszú, a Formula-1-es pályát és a legendás Nordschleifét is magába foglaló körön. A Citroën pilótái – a két héttel ezelőtti, remekül sikerült tesztek után – arra készülnek, hogy ezt a nem mindennapi versenyt is a sikertörténetek között könyveljék el. Monaco, Indianapolis, Le Mans… és a Nürburgring – csupa mitikus helyszín az autósport rajongóinak szemében. A németországi Ahrweiler közelében található versenypálya az 1920-as években épült, azóta természetesen sok átalakításon esett át, de sajátos hangulata (melyet nagyrészt a híres Nordschleifénak köszönhet) megmaradt. A pálya északi részén lévő, „zöld pokol”-nak is nevezett szakasz az autóversenyzés megszállottjai számára mindig is hivatkozási alap volt. A Nordschleife és a Formula-1-ben is használt modern pályaszakasz együttesen (azaz a „Gesamtstrecke”) 25,947 km hosszú. A „teljes” Nürburgring nemcsak szokatlan hossza miatt számít különlegesnek a túraautózásban, hanem egyéb sajátosságai miatt is. A pályán több mint 170 kanyar van, melyek szinte mindegyike más-más kihívást tartogat a pilóták számára. A Nordschleife elején mindjárt ott a „Flugplatz”, amely bravúros manőverezést követel, hiszen az elvileg padlógázzal teljesítendő dupla jobb kanyart egy kisebb emelkedő előzi meg – és rejti el szem elől. Ehhez képest a Karussell csúszásveszélyes hajtűkanyarja majdnem gyerekjátéknak látszik… A cél előtt pedig egy több kilométer hosszú nyílegyenes szakasz várja a versenyzőket – ezt tiszta erőből, több mint 250 km/h sebességgel, körülbelül 40 másodperc alatt tolják le a túraautók. Nos, ez az egyszerre félelmetes és ellenállhatatlan pálya várja a FIA túraautó világbajnokságának résztvevőit a szezon 7. és 8. futamán. A nem mindennapi megmérettetésre való felkészülés jegyében április 28-án a mezőny közös tesztet tartott. A Citroën Total csapat kettős céllal érkezett a tesztre: meg kellett határozni a négy gyári C-Elysée WTCC ideális beállításait, a pilótáknak pedig lehetőséget kellett biztosítani arra, hogy minél többet vezethessenek ezen az atipikus pályán. A tesztek során a Citroën pilótái produkálták a három legjobb időt. José María Lópezt, Sébastien Loeböt és Ma Qing Huát Gabriele Tarquini, majd a csapattárs Yvan Muller követte. Az előttünk álló hétvégén ez a sorrend természetesen semmit sem számít, a győzelemre pályázó versenyzőknek szakaszról szakaszra ugyanolyan intenzitással kell koncentrálniuk arra, hogy elkerüljék a pálya kisebb-nagyobb csapdáit, hogy alkalmazkodjanak a vidék mindig kiszámíthatatlan időjárásához, és hogy a megfelelő pillanatban támadják ellenfeleiket. José María López az idén már három futamot nyert, és most is ő számít favoritnak a teszt során elért remek, 8’38”027-es idejével. „A pálya egyszerűen mesés. Most már abszolút megértem, miért tekintik legendának a szakmában. De ahhoz, hogy igazán értékelni tudjuk a nagyszerűségét, arra is szükség van, hogy bízzunk saját magunkban és az autóban. Két héttel ezelőtt én pontosan ilyen állapotban vezettem, tökéletes összhangban az autómmal. Nagyon remélem, hogy a mostani hétvégén is sikerül megtalálnom ezt az egyensúlyt. Nagyon sokat készültem erre a versenyre, rengeteget gyakoroltam a Citroën Racing versenyszimulátorán. Úgy érzem, hogy a lehető legjobban felkészültem.” Egy volt raliversenyző számára a Nordschleife szinte ismerős terepnek tűnhet. Sébastien Loeb ezt be is bizonyította akkor, amikor a tesztek során mindvégig nagyon közel tudott maradni Lópezhez. A kilencszeres rali világbajnok jelenleg az egyéni pontverseny második helyén áll, és a Nürburgringen egyértelműen arra készül, hogy csökkentse hátrányát csapattársához képest. „A Hungaroringen elért eredmények bizony frusztrálnak, szeretném újra érezni a győzelem, de legalábbis a dobogó hangulatát! Elképesztő pályán fogunk menni, kivételes élményekre számítok, ugyanis ha itt gyorsan akarunk menni, akkor az egész pályát be kell autóznunk, márpedig olyan szűk az aszfalt, olyan közel van széle, hogy nem sok lehetőségünk lesz hibázni. Nem volt túl hosszú a múltkori teszt, most kiderül, hogy ki hogyan tudott fejlődni az ott összegyűjtött adatok birtokában.” Yvan Muller Magyarországon tíz pontot tudott hozni Loebön, viszont köztudottan nem számít a német pálya nagy rajongójának. Ez természetesen nem fogja megakadályozni abban, hogy itt is a maximumot hozza ki magából. „Vegyesek az érzelmeim a teszt után. Igaz, hogy óráról órára folyamatosan faragtam le hátrányomat a csapattársaimhoz képest, de még mindig nem vagyok elégedett. Még meg kell találnom az offenzív versenyzés és a kockázatvállalás megfelelő „dózisát”, azaz a legjobb stratégiát ahhoz, hogy az elkövetkező versenyeken a lehető legtöbb pontot szerezzem.” Ma Qing Hua a harmadik legjobb tesztidőt érte el, így máris a legjobbak között forog a neve. A kínai pilótát is elbűvölte a Nordschleife, és arra számít, hogy dobogóra juthat a hétvégén. „Erre a pályára minden autóversenyzőnek el kell jönnie legalább egyszer! Biztos vagyok benne, hogy a WTCC mezőnye remek előadást produkál majd, és boldog vagyok, hogy ennek én is részese lehetek! Április végén, a teszten jól tudtam menni a C-Elysée WTCC-vel, kellemes, jól vezethető autó. Ha minden jól megy, úgy érzem, van esélyem előkelő helyezést szerezni.” Kulcsszavak: C-Elysée, Citroen Total WTCC Team, Sébastien Loeb, túraautó, wtcc
|
|
|||||
|
||||||
Murván mindig könnyedebb! |
||
2015. május 13.
A murva mindig kicsit más – azon talán valamivel könnyedebben, lazábban autózhat az ember, a hibák nem bosszulják meg magukat annyira, mint aszfalton.
|
A hétszeres abszolút bajnok ifjabb Tóth János gondolatai ezek a rali országos bajnokság hétvégi, szombathelyi viadala előtt, amely a szezon első murvás futama lesz. Az ifjabb Tóth János, Szőke Tamás (Peugeot 208 T16 R5) kettős a legutóbbi, miskolci futamon emlékezetes hajrát produkálva, késhegyre menő csatában az utolsó szakaszon harcolta ki a második helyet, s ez egészen biztosan lendületet ad a folytatásra is. Igaz, a három év kihagyás után visszatérő ifjabb Tóth továbbra is realista – mint mindig. „Látszik a három év kihagyás, ezt kár lenne vitatni. Mert lehet beszélni valamiről, de ha nem csinálod, nem élsz benne, akkor nincs reális képed arról, hogy mennyire nehéz. Két futam alapján úgy látom, ez a bajnokság kicsit nehezebb, mint gondoltuk” – nyilatkozta a Peugeot-Total Hungária Rallye Team pilótája, majd azt is elárulta, mi a közeljövő feladata számukra. Megismerni az autót, hogy a legtöbbet tudja kihozni belőle – ez a legfontosabb. Minden egyes kilométerrel egy picivel jobbak, gyorsabbak lesznek, de van még mit tanulniuk. Még akkor is, ha legutóbbi, miskolci viadal utolsó szakaszán megvillant a régi „Janika”. „Addigra bennem volt már több mint száz versenykilométer, és azon az ominózus szakaszon is harmadszor mentünk. Így könnyebb összeszedni magad és összpontosítani. Harcolni pedig mindig is szerettem. Egész nap nagyon közel voltunk egymáshoz Kazár Mikivel, és nyilván a végén megpróbáltam a lehető legtöbbet kihozni magamból. Ez volt az a gyorsasági szakasz, amelyre egy kicsit büszkék lehetünk” – mosolygott ifjabb Tóth, aki hozzátette, ehhez kellett, hogy az új beállítások által a Peugeot 208 jól kezelhető, vérbeli raliautóvá vált. S hogy visszatért-e a régi érzés? „Janika” a tőle megszokott őszinteséggel bevallotta, hogy még nem egészen. De ami késik, nem múlik. A Szombathely-rali szombaton délután 3 gyorsaságival kezdődik, s ehhez jön még 8 szakasz vasárnap – ezek eredménye alapján alakul ki az abszolút végeredmény. Kulcsszavak: autósport, ifjabb Tóth János, Peugeot, Peugeot-Total
|
|
|||||
|
||||||
Estorilban tesztel a B3 Racing |
||
2015. május 09.
Már hétfőn megérkezett a következő versenyhelyszínre, Estorilba a B3 Racing. A csapat már kedd óta tesztel. Azonban a mostani versenynek nem jó ómennel néznek elébe: Bús Edina kicsúszott az egyik gyors kanyarban.
|
Kedden kezdte a teszteket a B3 Racing a portugál Estorilban. Egész jól indult az első versenynap a pilótáknak, a beállítások is rendben voltak, szerdán azonban sajnálatos baleset történt, Bús Edina az egyik poros gyors kanyarban megcsúszott és a szalagkorlátnak ütközött. Edina kisebb zúzódással megúszta a balesetet, fizikailag ugyan készen áll a versenyzésre, azonban a Cup Racer olyan szögben ütközött a falnak, hogy az autó bukócsöve megsérült, így sajnos Edina nem indulhat az idei Estoril futamon. Bús Edina így most a boxból követi a hétvégi versenyeket, drukkol Fekete Dominiknek, és szakmai tudásával támogatja Dominik szerelőcsapatát. Kulcsszavak: autósport, B3 Racing, Bús Edina, Fekete Dominik, teszt
|
|
|||||
|
||||||
Négy BMW-pilóta végzett az első tízben a DTM szezonnyitójának mindkét futamán |
||
2015. május 05.
A hétvégén elrajtolt a Német Túraautó Bajnokság (DTM) első két futama a németországi Hockenheimringen, ahol szombaton és vasárnap is négy BMW-pilóta végzett az első tízben.
|
Az első futam legjobb BMW-pilótája Maxime Martin lett, aki a hetedik helyre hozta be a BMW M4 DTM versenyautót, őt követte Timo Glock a nyolcadik, Marco Wittmann a kilencedik, Augusto Farfus pedig a tizedik helyen, aki a rajtrács huszonharmadik helyéről küzdötte fel magát az élbolyba. A második verseny Martin Tomczyk negyedik helyezését hozta, amellyel a német pilóta a hétvége legjobb eredményét érte el a BMW-versenyzők között. A DTM 2011-es bajnoka hibátlan teljesítményt nyújtott a futam során, csak hajszállal maradva le a dobogóról. A hatvan perces futam huszadik percében eleredt az eső, amely valóságos „akcióhelyszínné” változtatta a versenypályát. A DTM aktuális bajnoka, Marco Wittmann az ötödik helyen száguldott át a célvonalon a BMW M4 DTM versenyautóval. A vasárnapi kilencedik helyen Bruno Spengler, míg a tizedik helyen közvetlen csapattársa, Timo Glock végzett. A szombati versenyt Jamie Green, a vasárnapit Mattias Ekström nyerte az Audival. Kulcsszavak: autósport, bmw, DTM, Hockenheimring, m4
|
|
|||||
|
||||||
Borkovic elképesztő győzelme a Hungaroringen! |
||
2015. május 04.
A legjobb szerb autóversenyző, Dusan Borkovic elképesztő startot vett az ETCCben. A NIS Racing pilótája, a B3 Racing autójával és szerviztámogatásával megnyerte a második futamot, miután az első futamban egy áthajtásos büntetés miatt esett el a győzelemtől.
|
A szerb bajnok nagyszerű autózással szerezte meg a pole pozíciót a szombati időmérőn, miután már a szabadedzésen is az ő neve mellé került a leggyorsabb köridő. A versenyhétvégét követően teljesen egyértelmű, hogy a szezonban Borkovic az ETCC bajnoki címéért száll harcba, amit már az első futam nyitó köreiben tudatott is mindenkivel. Ebben a futamban egy lökdösődésből fakadó áthajtásos büntetés miatt az első helyről visszaesett a 12. helyre, de még így is ötödikként zárt. „Az első futamban pole pozícióból rajtoltam, de a húzós rajt miatt két pozíciót vesztettem. Csak azt vettem észre, hogy az ellenfeleim elhúznak mellettem, valószínűleg a súlykülönbség miatt, így sokkal agresszívabban kellett támadom őket, emiatt aztán meg is bűntettek. Hogy őszinte legyek, nem is igazán értem miért, hiszen nem okoztam balesetet ráadásul adok-kapok szituáció volt mindegyik.” – mondta Borkovic a futam után. Az első futamban elért ötödik helye azt jelentette, hogy a második futamnak a negyedik rajthelyről vághatott neki. Az előzőnél talán még motiváltabban indulva sikerült a rajtot remekül elkapnia és már az első kanyarban élre állt, végül elsőségét semmi és senki sem veszélyeztette. „A második futamban hamar az élre tudtam állni, így kontroll alatt tudtam tartani a versenyt. Örülök, hogy dobogóra állhattam, de nem vagyok teljesen elégedett, mert úgy érzem mindkét futamot megnyerhettem volna. Külön köszönet a B3 Racingnek, remek munkát végeztek egész hétvége alatt, nélkülük nem sikerülhetett volna. Reméltem, hogy szezon végén enyém lesz az összetett első hely. Az időmérőn bizonyítottam, hogy új autóval is a leggyorsabb tudok lenni, pedig ellenfeleim már január óta tesztelnek autóikkal. Egyértelmű célom a végső győzelem, ami nem lehetetlen, hiszen csak egy ponttal vagyok lemaradva az első helytől és egyre jobb és jobb leszek.” – ígérte Borkovic, akinek eredményét az is emeli, hogy átlagosan 20 kilóval volt nehezebb SEAT-os ellenfeleinél. Amellett, hogy rengetegen kísérték el Szerbiából, Borkovic népszerűségét jelzi, hogy magyar rajongók is sorban álltak egy-egy fotóért, autógrammért. Kulcsszavak: autósport, B3 Racing, Dusan Borkovic, ETCC, seat
|
|
|||||
|
||||||
Kettős győzelem a Citroën Racing Magyarországi mérlege |
||
2015. május 04.
A Citroën C-Elysée WTCC-k a szezon során először versenyeztek a 60 kg-os plusz súllyal, ennek dacára meg tudták szerezni az első futam első két helyét. José María López WTCC-pályafutása 14. győzelmét aratta, a második helyen Yvan Muller végzett.
|
A világbajnokság egyéni pontversenyének élén továbbra is López, Loeb és Muller áll, a csapat pedig növelni tudta előnyét a konstruktőri rangsorban. A rapszodikus szombati időjárás után a verseny előtti pillanatokban is tréfálkozni látszott az ég a Hungaroring fölött: néhány cseppnyi esőtől picit nedves is lett az aszfalt, de végül minden pilóta fent hagyta a slick gumikat, általában véve száraznak minősítve a pályát. Az első futamon José María López a második sorból rajtolva szemfüles módon nemcsak Hugo Valente mellett tudott elmenni, de az első kanyar bejáratánál már a pole-ból startoló Yvan Muller is mögé került! Loeb és Ma Qing Hua kissé összeütköztek a rajt utáni tömegjelenetben, az apró incidens nyertese pedig a nevető harmadik, Valente lett. Loeb horpadt lökhárítóval és ezáltal rosszabb aerodinamikával végül a hatodik helyre került a mezőnyben, Ma és Monteiro mögött. López előnye körről körre növekedett Mullerhez képest, az argentin világbajnok szépen haladt a szezon harmadik győzelme felé. A kevés előzési lehetőségéről közismert pályán a sorrend nem is változott a futam végéig: a két első Citroënt Ma a negyedik, Loeb pedig a hatodik helyen követte. A második futamon Ma Qing Hua indult a legjobb pozícióból, a rajttól mégis Loeb tudott a leggyorsabban eljönni. Az első kanyarban Rob Huff megpördült, a többiek megpróbálták kikerülni, eközben Muller és Ma autója enyhén összeért. López a külső ívet választotta, ami nem bizonyult a legjobb döntésnek, így csak Loeb mögött tudott beállni a mezőnybe. Az első kanyar után kialakult sorrend ebben a futamban sem változott a végéig: Michelisz, Coronel, Chilton, Monteiro, Loeb, López, Muller és Valente végzett az első nyolc helyen, utánuk Ma a 9. helyre futott be. Noha a szezon során először nem állhatott Citroën-pilóta a dobogón, a csapat mérlege az egyéni és a csapatversenyben is pozitív. Nyilatkozatok Yves Matton (a Citroën Racing igazgatója): „Tudtuk, hogy nehéz hétvége elé nézünk, egyrészt a 60 kilós plusz súly, másrészt a szezon legkanyargósabb pályája miatt. Még így is tudtunk szerezni egy első rajtkockát az időmérőn, és egy kettős győzelmet az első futamon. Az idei első európai verseny ráadásul ismét megmutatta, milyen elképesztően népszerű a túraautózás Közép-Európában. Összességében elégedettek vagyunk az eredményeinkkel, és már most elkezdtünk a Nürburgringre készülni, ami minden bizonnyal a szezon egyik legizgalmasabb versenye lesz!” José María López: „Az első futamban szerintem életem eddigi legjobb WTCC-s rajtját kaptam el. Nagyon örülök a győzelemnek, különösen azután, hogy az időmérőm nem sikerült éppen tökéletesre. A pontok nyelvére lefordítva: a harmadik versenyen sikerült pár ponttal növelni előnyömet Sebhez képest, így abszolút pozitív a mérleg!” Yvan Muller: „Természetesen győzni szerettem volna, de nem sikerült olyan jól a rajtom, mint Pechitónak. Az első kanyar után gyakorlatilag vége volt a versenyemnek. Három vagy négy körön át még igyekeztem, de aztán feladtam a próbálkozást, nem akartam felesleges rizikót vállalni. Másodiknak még mindig jobb lenni, mint harmadiknak!” Sébastien Loeb: „Az első verseny jól indult, de aztán sajnos volt egy hibás mozdulatom. A hosszú egyenes végén Ma elém vágott, összeértünk, és megsérült a splitterem, később pedig már egyszerűen nem tudtam előzni. A második rajtom sokkal jobban sikerült, végig ott voltam Tiago Monteiro mögött – viszont ő nem hibázott…” Ma Qing Hua: „Az első rajtnál kívül próbálkoztam, de Sébastien nekem jött, több helyet is veszítettem, utána pedig egy nehezen kormányozható autóval kellett helytállnom. A második rajtnál inkább belül próbáltam meg elmenni, akkor meg Yvan ért hozzá az autóm hátuljához, amikor a megpördülő Huffot kerültük ki. Az autó beállításai sajnos ismét elmentek, így tulajdonképpen szerencsés vagyok, hogy az első tízbe be tudtam kerülni.” Kulcsszavak: autósport, C-Elysée, Citroen Racing, Citroen Total WTCC Team, hungaroring, José María López, Sébastien Loeb
|
|
|||||
|
||||||
Michelisz Norbi nyerte a második futamot a Hungaroringen |
||
2015. május 03.
Michelisz Norbert rajt-cél győzelmet aratott a túraautó-világbajnokság (WTCC) Hungaroringen zajló versenyhétvégéjének vasárnapi második futamán.
|
A Zengő Motorsport Honda Civicjét vezető 30 éves pilóta a pole pozícióból startolva diadalmaskodott a mogyoródi pályán, ezzel az idei szezonban először nyert versenyt. Michelisznek a WTCC-s pályafutása során ez volt a negyedik futamgyőzelme, 2012 után a második a Hungaroringen. A rajtnál Michelisz jól jött el, megtartotta vezető pozícióját, mögötte Tom Coronel (Chevrolet) és Tom Chilton (Chevrolet) vívott nagy csatát a második helyért, így a magyar versenyző valamelyest el tudott lépni az élen. Az ötödik körre Michelisz már csaknem 4.5 másodperces előnnyel vezetett Coronel előtt, a különbség kettejük között folyamatosan nőtt. A több tízezer lelkes szurkoló által buzdított magyar pilóta a futam második szakaszában sem hibázott, magabiztosan győzött. Az első futamon nyolcadikként záró Michelisz így 29 vb-pontot szerzett a Hungaroringen, ezzel az összetett pontversenyben 47 ponttal hatodik. A WTCC idei szezonja két hét múlva a németországi Nürburgringen folytatódik. Kulcsszavak: autósport, hungaroring, michelisz, wtcc
|
|
|||||
|
||||||
Michelisz Norbi bemutatja a WTCC Hungaroring pályát |
||
2015. május 02.
Vasárnap kezdődik a túraautó-világbajnokság (WTCC) magyarországi futama a
Hungaroringen. A WTCC
magyar versenyzője, Michelisz Norbert kommentálásával egy izgalmas kör
keretében a sofőr nézőpontjából ismerheti meg a mogyoródi pályát.
|
Vasárnap kezdődik a túraautó-világbajnokság (WTCC) magyarországi futama a Hungaroringen. A WTCC magyar versenyzője, Michelisz Norbert kommentálásával egy izgalmas kör keretében a sofőr nézőpontjából ismerheti meg a mogyoródi pályát. Norbi folyamatosan fejleszti magát annak érdekében, hogy életcélját beteljesítve a világ legjobb autóversenyzőjévé váljon. A MOL-csoport támogatásával Norbi számára most minden eddiginél nagyobb az esélye annak, hogy ezt a célt elérje. Kulcsszavak: autósport, hungaroring, michelisz, wtcc
|
|
|||||
|
||||||
Bús Edina 2015-ben is indul a Nagy Futamon a B3 Racing Cup Racer-ével |
||
2015. május 01.
Bús Edina, a B3 Racing pilótája 2015-ben is indul a Nagy Futamon. A már-már hagyománynak számító eseményen Edina idén nem formula autóval, hanem a SEAT Leon Eurocup Cup Racer-ével hódítja meg Budapest utcáit.
|
Pénteken harmadik alkalommal rendezik meg a Nagy Futamot, amelynek célja, hogy látványos show elemekkel közelebb hozza a nagyközönséghez az autó-motor sportot. A már-már hagyománynak számító rendezvény különlegessége, hogy a sportág versenyzői Budapest utcáin indulnak versenygépeikkel, ahol a rajongók annyira közel kerülhetnek hozzájuk, mint egy zárt versenypályán soha. 2015-ben, most már harmadik alkalommal Bús Edina, a B3 Racing pilótája is vendége az eseménynek. Edina tavaly formula autóval, míg idén a SEAT Leon Eurocup-ban indított 330 lóerős SEAT Leon Cup Racer-rel vág neki az utcai „versengésnek”. A rajongók közvetlen közelről, láthatják így az idei versenyautót, és természetesen Edinát is. „Nagyon izgatott vagyok a pénteki futam miatt. Igazi élmény lesz ezzel az autóval menni a város szívében. Nagyon nagy megtiszteltetés számomra, hogy idén már harmadik alkalommal vehetek részt a Futamon.” – mondta Edina. Az esemény népszerűségét mutatja, hogy a hétvégi túraautó-világbajnokság indulói még a pénteki tesztről is hajlandók voltak lemondani, csak hogy részt vehessenek a belvárosi bemutatón. Bús Edina várhatóan 16.10h-kor rajtol majd a Nagy Futamon. Kulcsszavak: autósport, B3 Racing, Bús Edina, nagy futam
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 805 | Megjelenítve: 441 - 450 |