Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 805 Megjelenítve: 521 - 530
A BMW-s Marco Wittmann a DTM idei bajnoka

A BMW-s Marco Wittmann a DTM idei bajnoka

2014. szeptember 15.
Új bajnokot avattak a Német Túraautó Bajnokság (DTM) 2014-es szezonjának nyolcadik, szeptember 14-i futamán: Marco Wittmann, a BMW RMG csapat német pilótája két versennyel az idei szezon vége előtt behozhatatlan előnyre tett szert az 52 körös lausitzringi futamon.
Részletek

A BMW-s Marco Wittmann a DTM idei bajnoka

A huszonnégy esztendős versenyző vasárnapi hatodik helyezése elegendő ahhoz, hogy két futammal a tíz versenyből álló 2014-es szezon vége előtt bebiztosítsa első helyét a pilóták közti egyéni pontversenyben. Wittmann a hetedik helyről rajtolt el az 52 körös lausitzringi futamon, amelynek végén a nehéz versenykörülmények ellenére is a nyolc pontot érő hatodik helyen végzett, ezzel megtéve az utolsó lépést a bajnoki cím felé.

Bajnoki címével Marco Wittmann olyan legendás versenyzők nyomába lépett, mint Volker Strycek (az 1984-es szezon német bajnoka), Eric van de Poele (az 1987-es szezon belga bajnoka), Roberto Ravaglia (az 1989-es szezon olasz bajnoka) és Bruno Spengler (a 2012-es szezon kanadai bajnoka), akik egytől egyig BMW versenyautóval diadalmaskodtak a DTM-ben. Az összes gyártót figyelembe véve, Wittmann minden idők harmadik legfiatalabb DTM-bajnoka. A fiatal pilóta sikere ugyanakkor a BMW különleges hagyományát is folytatja: bármikor, amikor a BMW új versenyautót mutatott be a Német Túraautó Bajnokságban, az új modell már a bemutatkozó esztendőben a pilóták közti egyéni pontverseny bajnokaként debütált. Strycek a BMW 635 CSi volánja mögött lett bajnok 1984-ben, van de Poele a bemutatkozó BMW M3-mal ismételte meg a bravúrt 1987-ben, míg Spengler az akkor debütáló BMW M3 DTM versenyautóval diadalmaskodott a 2012-es szezonban. Marco Wittmann a szeptember 14-i futamon pedig bebiztosította az idén bemutatkozó BMW M4 DTM versenyautó számára az debütáló esztendő aranyérmét.

A BMW-s Marco Wittmann a DTM idei bajnoka

128 pontjával Wittmann jelenleg 69 ponttal vezet a pilóták közti egyéni pontversenyben a második helyezett Christian Vietoris előtt. A BMW RMG csapat 167 ponttal, 75 pontos előnnyel szintén vezet a csapatok közti pontversenyben, miközben a BMW 320 ponttal az első helyen áll a gyártók közti pontversenyben.

A DTM új bajnokán kívül Augusto Farfus és Martin Tomczyk végzett pontszerző helyen a Lausitzringen a BMW M4 DTM pilótái közül: Wittmann a hatodik, Farfus a hetedik, míg Tomczyk a nyolcadik lett.

Marco Wittmann immáron a DTM bajnokaként élvezheti ki az idei szezon hátralévő két futamát a hollandiai Zandvoort-ban és a németországi Hockenheim-ben. A fiatal német pilóta már a szezon legelső futamán győzelmet aratott a Hockenheimringen, amit további három futamgyőzelem követett a szezon során. 24 esztendősen és 294 naposan Marco Wittmann a DTM legfiatalabb BMW-színekben versenyző bajnoka, egyúttal a Német Túraautó Bajnokság legfiatalabb német bajnoka.

„Ez egyszerűen hihetetlen! Teljesen őrületes érzés!” – mondta a nyolcadik futam után a sorozat friss bajnoka. „A folyton változó körülmények rendkívül keménnyé tették ezt a mai futamot. Rengeteg csata folyt a pályán, de én mindegyiktől próbáltam távol tartani magam. Néhányan lecsúsztak az aszfaltról és meg is pördültek, de én összességében azt mondhatom, hogy egy tiszta versenyen vagyok túl. A szezon már eddig is hihetetlen volt. Roppantul büszke vagyok a BMW RMG csapatra és a BMW Motorsportra: mindenki, egytől egyig szenzációs teljesítményt nyújtott. A bokszkiállás ismét hibátlan volt. Most már tudom, hogy én vagyok a bajnok, ez pedig elképesztő érzés. Nagyot fogunk bulizni, az biztos!” – nyilatkozta az 52 körös verseny leintése után Marco Wittmann.

A BMW-s Marco Wittmann a DTM idei bajnoka

„Nehéz szavakat találni Marco Wittmann teljesítményére” – folytatta Jens Marquardt, a BMW Motorsport igazgatója. „Nem csupán a mai napra, de az egész idei szezonra vonatkozóan. Mindvégig hideg fejjel gondolkodott ezen a túlfűtött futamon, az agresszió és az önkontroll tökéletes kombinációjáról téve tanúbizonyságot. Maximálisan kiérdemelte a bajnoki címet. A BMW M4 DTM, a BMW RMG csapat és Marco egészen a szezon kezdete óta tökéletes egységet alkotnak. Marco bajnoki címével tovább folytatódik a BMW különleges hagyománya, amely szerint mindegyik új modell bajnoki címet szerez rögtön a bemutatkozó szezonban, és ez egy olyan sorozat, amire nagyon büszkék vagyunk. Marco a DTM legfiatalabb német bajnoka. Gratulálok neki és a BMW RMG csapat főnökének, Stefan Reinhold-nak, aki szintén keményen dolgozott ezért a sikerért. A Lausitzring egy igazán kellemes helyszín számunkra: miután visszatértünk a DTM-be, 2012-ben itt arattuk első futamgyőzelmünket, egyúttal a BMW jubileumi, ötvenedik győzelmét a sorozatban, most pedig itt ünnepelhetjük a BMW M4 DTM első bajnoki címét” – tette hozzá a BMW Motorsport igazgatója.

Kulcsszavak: autósport, BMW M3 DTM, BMW Motorsport, DTM, Marco Wittmann
 
A Volkswagen átszervezi motorsport programját A Volkswagen átszervezi motorsport programját Az osztrák sportminiszter szerint sor kerülhet a július eleji Forma-1-es spielbergi nagydíjra Az osztrák sportminiszter szerint sor kerülhet a július eleji Forma-1-es spielbergi nagydíjra Kigyúrt oroszlán: 125 évnyi Peugeot sporttörténelem Kigyúrt oroszlán: 125 évnyi Peugeot sporttörténelem A BMW-s Marco Wittmann a DTM idei bajnoka SPORTBEST elismerést kapott a Chevrolet A BMW-s Marco Wittmann a DTM idei bajnoka A TMG GT86 Kupa biztosan folytatódik 2015-ig
 
Gyutai Adrián: „Igazi örömmotorozásra készülök”

Gyutai Adrián: „Igazi örömmotorozásra készülök”

2014. szeptember 12.
Alig öt héttel a műtétjét követően a hétvégén a Slovakiaringen tér vissza a versenypályára a Tomracing Motorsport Team versenyzője.
Részletek

Gyutai Adrián: „Igazi örömmotorozásra készülök”

Máris visszatér a versenypályára a vállműtéten átesett Gyutai Adrián, akinek augusztus elején, több helyen eltört a kulcscsontja, zúzódott a láb-, és kézfeje, három foga letört és alaposan meghúzódott a nyaka. A Superstock 600-as kategóriában versenyző paksi motoros rehabilitációja tökéletesen sikerült, így az Alpok-Adria és az IMRC bajnokság záró fordulójában, a hétvégén a Slovakiaringen rendezendő futamokon már rajthoz áll. A Tomracing Motorsport Team versenyzője minél előbb szeretne ugyanolyan szinten teljesíteni, mint a sérülését megelőzően, ám tisztában van azzal, ehhez még időre lesz szüksége, így ezen a hétvégén nem az eredményesség lesz a legfontosabb.

Augusztus elején versenyezhetett utoljára Gyutai Adrián, és a Superstock 600-as kategória egyik legjobbja a hétvégén ismét visszatérhet az Alpok-Adria és az IMRC Bajnokság záró futamaira. A Tomracing Motorsport Team motorosa még Poznanban szenvedett súlyos sérülést – a hatfelé tört kulcscsontját a Sportkórházban megműtötték –, ám a rehabilitációja annyira jól sikerült, hogy öt héttel az operációját követően ismét versenyezhet.

A 23 éves paksi sportoló rehabilitációjában Orosz Csilla gyógytornász és Lénárt Ágota sportpszichológus mellett jelentős részt vállalt a korábbi háromszoros profi kung-fu világbajnok, dr. Robert Lyons és magyarországi cége, a Kaqun Magyarország Kft. Gyutai Adrián maximálisan betartotta a gyógyulását irányító szakemberek utasításait, így nem volt semmi akadálya a visszatérésének. Természetesen a Slovakiaringen nem az eredmény az elsődleges, a Tomracing versenyzője szeretne minél hamarabb visszarázódni a versenyek légkörébe.

Gyutai Adrián: „Igazi örömmotorozásra készülök”

„Nagyon boldog vagyok, hogy ismét versenyezhetek, mert már nagyon hiányzott. Mindent megtettem a lehető leggyorsabb és legteljesebb felépülés érdekében, és nagyon örülök, hogy a reméltnél hamarabb visszatérhetek. Múlt héten mentem negyven kört és egy versenyszimulációt a Hungaroringen, hogy kipróbáljam, vajon bírom-e a terhelést. Nagy örömömre semmi panaszom nem volt, és most meglátjuk, hogy egy teljes versenyhétvége alatt miként viselkedik a kezem és a műtött vállam. Nagyon fontosnak tartom, hogy részt vehetek az év utolsó futamán, hiszen minél hamarabb kell elkezdenem a visszarázódást. Igaz, most nem az eredmény lesz az elsődleges egy darabig, hanem az, hogy újra felérjek arra a szintre, ahol a balesetem előtt voltam. Pontosan tudom, ez egy hosszú folyamat, így türelmesnek kell lennem. Igazi örömmotorozásra készülök, de természetesen figyelek a testi épségemre” – fogalmazott Gyutai Adrián.

A Tomracing Motorsport Team csapatfőnöke nagyon örül versenyzője visszatérésének, ugyanakkor nem győzi hangsúlyozni, a mostani hétvégének – főleg a várható rossz időjárás tükrében – a visszaszokás az elsődleges célja.

Gyutai Adrián: „Igazi örömmotorozásra készülök”

"Már nagyon várom, hogy Adrián ismét a pályán legyen, de ezt semmiképp sem akartuk erőltetni és siettetni. A sok speciális terápiának köszönhetően azonban a vártnál sokkal gyorsabb idő alatt épült fel, így nem láttuk akadályát annak, hogy ismét motorozzon. Persze sokkal fontosabb az, hogy minden rendben legyen vele, simán, gond nélkül végigmotorozza a hétvégét, mint az elért eredmény, ezért a mostani versenynek egyáltalán nem a minden áron való győzelem céljával vágunk neki. Hosszú távú terveinkben ez a versenyhétvége úgy is csak apró, igaz, a körülmények miatt rettentően fontos állomása" – jelentette ki Miklósy Tamás.

Kulcsszavak: Gyutai Adrián, Slovakiaring, Tomracing
 
Gyutai Adrián: Keményen megküzdök mindenkivel Gyutai Adrián: Keményen megküzdök mindenkivel Gyutai Adrián: „Igazi örömmotorozásra készülök” Hatfutamos európai szériává bővült a Lotus női versenysorozata Korai bajnokavatás? A Hankook Racer Cup mezőnye a Slovakiaringen folytatja Korai bajnokavatás? A Hankook Racer Cup mezőnye a Slovakiaringen folytatja Gyutai Adrián: „Igazi örömmotorozásra készülök” Tökéletes az összhang Alex Zanardi és a BMW Z4 GT3 között Gyutai Adrián: „Igazi örömmotorozásra készülök” Gyutai Adrián: „Könnyen kezelhető és elég erős az új motorom”
 
Tim Gábor: Győzelem a Slovakiaring-en is!

Tim Gábor: Győzelem a Slovakiaring-en is!

2014. augusztus 26.
Ahogy közeledik az RCM Cup bajnokság vége, egyre nyomasztóbb volt, hogy Tim Gábor utoljára májusban tudott győzni, igaz akkor nagyszámú közönség előtt, a WTCC Hungaroring-i állomásán.
Részletek


Tim Gábor: Győzelem a Slovakiaring-en is!

Utána egy peches hétvége következett, újra a WTCC betétprogramja volt az RCM Cup, és a Slovakiaring-en, mindkét versenyen az élről csúszott ki az Apex Racing versenyzője. A Pannoniaring-i hétvégén már jobban sikerültek a futamok, és két második hellyel Tim Gábor átvette a bajnokságban a vezetést, igaz előnye csak egyetlen pont volt.

Az elmúlt hétvégén a sorozat visszalátogatott a Slovakiaring-re, ahol az RCM Cup mezőnye a hihetetlen népszerűségnek örvendő Blancpain Series betétprogramja volt. Lehetőség volt, olyan pilótákkal találkozni, mint az autósport egyik ikonja, Alex Zanardi, vagy az ex F1-es pilóta Tomas Enge, de René Rast is hatalmas példakép lehet minden fiatal pilóta számára.

A pénteki időmérő edzésen nem sikerült jó szélárnyékot találni Tim Gábornak, nem is sikerült jól egyik köre sem, meg kellett elégednie az 5. helyezéssel. Mivel új, Hollandiában nevelkedett pilóták is érkeztek a sorozatba, köztük a holland Clio Cup és Suzuki Cup bajnoka, még erősebbé vált az élmezőny.

A szombati első versenyen Gábor rosszul rajtolt, mert nem látta a rajtlámpát, 7. helyre csúszott vissza. Körről körre lépkedett előre, és a verseny felétől már vezette a futamot. Egészen az utolsó előtti körig, mikor azt hitte leintik. Ám még egy kör várt rá, amire bajnoki riválisa le is csapott, Hatvani Bálint megelőzte. Tim még megpróbálta visszavenni a vezetést, de sárga zászló miatt nem előzhetett, így a második helyen ért célba, Hatvani Bálint mögött.

Tim Gábor: Győzelem a Slovakiaring-en is!

Az első futam végeredménye
1. Hatvani
2. Tim +0.132 sec
3. Langeveld +1.240 sec

A második versenyen, a fordított rajtrács miatt, a 7. pozícióból indult, valamivel jobban mint szombaton, de előzni nem tudott, újra sárga zászló miatt. A második körtől kezdhette a támadást, és igen hamar, már a verseny felénél átvette a vezetést.

Most taktikusabban védekezett, nem engedett előzési lehetőségeket, és a célig meg tudta tartani a vezető pozíciót, megnyerte a második Slovakiaring-i versenyt. Mögötte a mindösszesen 15 éves Tassi Attila érkezett, harmadik Hatvani Bálint lett.

A második futam végeredménye
1. Tim
2. Tassi +0.241 sec
3. Hatvani +0.997 sec

Tim Gábor: "Nyomasztott már, hogy vagy kiestem első helyről, vagy mindig pont lemaradtam arról, és második lettem. Májusban nyertem utoljára, régen volt. Bizonyítási kényszer is rám nehezedett, be akartam mutatni a csapatomnak, és támogatóimnak, hogy nemcsak szóban szeretném megköszönni, hogy mögöttem állnak, hanem eredményekkel is. Ez végre, újra sikerült! Egész hétvégén gyorsak voltunk, éreztem magamban, hogy tudok győzni. Ugyan az időmérés nem sikerült, és az első versenyen eltaktikáztam a szélárnyékozást. A vasárnapi futamon azonban sokkal jobban helyezkedtem végig, előzéseket sikerült mindig visszavernem. Borzalmasan örülök az első helynek."

Tim Gábor: Győzelem a Slovakiaring-en is!

Az utolsó hétvége előtt így Tim Gábor már 21 pontos előnnyel vezet, de még három futam vár a mezőnyre, rengeteg pont szerezhető. Októberben a Hungaroring-en fejeződik be a bajnokság, melynek győztese ott lesz a Dubai 24 órás viadalon, 2015 januárjában!

Az RCM CUP bajnokság állása

1. Tim Gábor (HUN) 205 pont
2. Hatvani Bálint (HUN) 184 pont
3. Nagy Dániel (HUN) 159 pont
4. Tassi Attila (HUN) 130 pont
5. Csuti László (HUN) 115 pont
6. Elekfy Witold (HUN) 96 pont
7. Kismarty Gábor (HUN) 90 pont
8. Csuti Viktor (HUN) 63 pont
9. Forrai Gábor (HUN) 58 pont
10. Schiller Zsolt (HUN) 47 pont
11. Pusztay Bence (HUN) 33 pont
12. Takáts Ákos (HUN) 26 pont
13. Mika Morien (NL) 21 pont
14. Nagy Norbert (HUN) 18 pont
15. Lévai Zoltán (HUN) 17 pont
16. Annamaria Abari (USA) 13 pont
17. Takács Balázs (HUN) 11 pont
18. Fáczán Zsolt (HUN) 10 pont
19. Niels Langeveld (NL) 0 pont
20. Ronald Morien (NL) 0 pont

Kulcsszavak: Apex Racing Team, autósport, RCM Cup, Slovakiaring, tim gábor
 
Hétvégén tartják az Autós Gyorsasági OB évadzáró futamait a Hungaroringen Hétvégén tartják az Autós Gyorsasági OB évadzáró futamait a Hungaroringen Dobogóra lépett a B3 Racing a Suzuki RCM Kupán Dobogóra lépett a B3 Racing a Suzuki RCM Kupán Tim Gábor: Győzelem a Slovakiaring-en is! Ausztriában lesz a magyar bajnokavatás Estorilban tesztel a B3 Racing Estorilban tesztel a B3 Racing Tim Gábor: Győzelem a Slovakiaring-en is! Kamion Eb - Kiss Norbert futamot nyert a Nürburgringen
 
Belga Nagydíj - Ricciardo Mogyoród után Spában is nyert

Belga Nagydíj - Ricciardo Mogyoród után Spában is nyert

2014. augusztus 25.
A Magyarországon is győztes Daniel Ricciardo, a Red Bull ausztrál pilótája nyerte a vasárnapi Forma-1-es Belga Nagydíjat, amelyen az összetettben vezető német Nico Rosberg (Mercedes) második lett, s növelte az előnyét a versenyt feladni kényszerülő csapattársával, Lewis Hamiltonnal szemben.
Részletek

Daniel Ricciardo

A 25 éves Ricciardónak ez volt pályafutása, és egyben idei harmadik futamgyőzelme.

Rosberg és nagy riválisa, Hamilton autója a második körben összeért, emiatt utóbbi pilóta defektet kapott, visszacsúszott a mezőny hátsó részébe, majd öt körrel a vége előtt feladta a nagydíjat. A harmadik helyen Valtteri Bottas, a Williams finn pilótája ért célba.

A rajtnál Hamilton előnyösebb helyzetben érkezett az első kanyarba, mint Rosberg, így átvette a vezető pozíciót csapattársától, akit a harmadik helyről induló címvédő, négyszeres vb-győztes Sebastian Vettel (Red Bull) is megelőzött, ám néhány kanyarral később rontott, elhagyta a pályát, s a harmadik pozícióban állt vissza a mezőnybe. Az első kör végén Hamilton, Rosberg, Vettel, Fernando Alonso (Ferrari), Ricciardo, Bottas volt az első hat sorrendje. A második körben Rosberg megpróbálta megelőzni Hamiltont, a két Mercedes összeért, Rosberg első szárnyából letört egy darab, Hamilton pedig bal hátsó defektet kapott, így a mezőny végére csúszott, s egy előre nem tervezett boxkiállást is végre kellett hajtania.

Rosberg az élről kiállva a kilencedik körben járt a boxban első kerékcseréjén, Vettel a 11., Ricciardo pedig a 12. körben kapott friss abroncsokat. A 15. körben Ricciardo állt az élen, mögötte Kimi Räikkönen (Ferrari), Vettel, Rosberg, Bottas, Kevin Magnussen (McLaren) volt a sorrend, Hamilton ekkor a 16. helyen haladt.

Hamilton

A Mercedes brit versenyzőjének autóján a 18. körben kereket cseréltek, közben Bottas jóval gyorsabbnak bizonyult Rosbergnél és Vettelnél, de a 20. körig csak előbbit sikerült megelőznie. Rosberg a 19. körben tudta le második boxkiállását, Ricciardo közben magabiztosan vezetett, Räikkönen volt a második, a harmadik Vettelt Bottas üldözte.

Räikkönen a 22., Vettel a 23. körben járt a boxban, Ricciardo a 28., Bottas pedig a 29. körben kapott új gumikat, Hamilton továbbra is a 16. helyen száguldott, aztán a 32. körben ismét a boxba hajtott kerékcsere miatt.

Tíz körrel a leintés előtt Ricciardo, Rosberg, Räikkönen volt a dobogós helyeken állók sorrendje, őket Bottas, Vettel és Magnussen követte a 4., 5. és 6. pozícióban. Rosberg és Vettel autóján a 35. körben ismét kereket cseréltek, öt körrel a verseny vége előtt pedig Ricciardo, Rosberg, Bottas volt a dobogósok sorrendje. Hamilton a 39. kör végén feladta a nagydíjat.

A hajrában az első három helyen már nem történt változás, az ötödik pozícióért azonban többen is nagy csatába keveredtek, a helyezés végül a címvédő Vettelé lett.

Rosberg ezzel a második hellyel 29 pontra növelte az előnyét a pontversenyben Hamiltonnal szemben.
A világbajnoki sorozat két hét múlva az Olasz Nagydíjjal folytatódik Monzában

Kulcsszavak: autósport, Belga Nagydíj, Daniel Ricciardo, forma 1
 
Michelisz dobogón az első futamon Michelisz dobogón az első futamon Hamilton megverte a Ferrarikat Monzában Hamilton megverte a Ferrarikat Monzában Belga Nagydíj - Ricciardo Mogyoród után Spában is nyert Tim Gábor az Euroring-en készült a Szilveszer Rallye-ra Belga Nagydíj - Ricciardo Mogyoród után Spában is nyert Malajziai Nagydíj - Vettel nyert, kettős Red Bull-siker Belga Nagydíj - Ricciardo Mogyoród után Spában is nyert Tim Gábor volt a legsikeresebb a Suzuki Swift Kupa negyedik versenyhétvégéjén
 
Marco Wittmann rajt-cél győzelmet aratott a Nürburgringen

Marco Wittmann rajt-cél győzelmet aratott a Nürburgringen

2014. augusztus 18.
Marco Wittmann mindent vitt a Német Túraautó Bajnokság (DTM) hetedik, nürburgringi futamán: miután az időmérőn megszerezte a pole pozíciót, az augusztus 17-i versenyen kihozta a BMW M4 DTM versenyautóból a 49 körös futam leggyorsabb körét és rajt-cél győzelmet aratott a hazai közönség előtt. A BMW RMG csapat fiatal pilótája ezzel megszerezte idei negyedik futamgyőzelmét.
Részletek

Marco Wittmann rajt-cél győzelmet aratott a Nürburgringen

Wittmann már a rajtnál megtartotta vezető pozícióját, majd fokozatosan növelte előnyét a mezőny élén a hátralévő körökben, így még a kötelező bokszkiállás után is az élre gurulhatott vissza a BMW M4 DTM versenyautóval, majd megszerezte a BMW Motorsport hatvanharmadik DTM-győzelmét, ami egyúttal a gyártó tizenötödik diadala azóta, hogy 2012-ben visszatért a szériába. A huszonnégy esztendős pilóta mindent vitt a Nürburgringen, hiszen ő autózta a futam legjobb köridejét is, 1:23.175-ös idővel.

Összesen 120 pontjával a pilóták közti egyéni pontversenyben Wittmann 64 ponttal vezet második és harmadik helyen holtversenyben álló vetélytársai előtt. Győzelmének és csapattársa, Maxime Martin hetedik helyezésének köszönhetően a BMW RMG csapat eddig összesen 159 pontot szerzett a 2014-es szezonban, amivel 67 pontos előnnyel vezeti a csapatok közti pontversenyt. Hét futam után a BMW 302 ponttal szintén az élen áll a gyártók közti pontversenyben.

Marco Wittmann rajt-cél győzelmet aratott a Nürburgringen

Miként a BMW RMG csapat két pilótája, úgy Martin Tomczyk, a BMW Schnitzer csapat német versenyzője is pontszerző helyre hozta be a 49 körös futamon a BMW M4 DTM versenyautót, hiszen a nyolcadik helyen végzett. Csapattársa, Bruno Spengler a tizenkettedik, António Félix da Costa a tizenharmadik, míg Joey Hand a tizennegyedik lett. Timo Glock-nak egy futam eleji ütközés miatt esélye sem volt pontszerző helyre a Nürburgringen, végül a tizenhetedik helyen intették le a célegyenesben. A BMW RBM csapat brazil pilótája, Augusto Farfus egy ütközés miatt kénytelen volt feladni a versenyt a futam harminchatodik körében. A 2014-es DTM-szezon szeptember 14-én folytatódik a németországi Lausitzringen.

„Ez egy újabb szenzációs verseny volt Marco Wittmann-tól, aki újfent hibátlan teljesítményt nyújtott a mezőny legnehezebb versenyautójának volánja mögött” – nyilatkozta a nürburgringi futam után Jens Marquardt, a BMW Motorsport igazgatója. „Marco és a BMW M4 DTM tökéletes párost alkot, nagyon büszke vagyok rá. A szombati elkeserítő időmérő-végeredmények után további két versenyzőnk is pontszerző helyen végzett: tanúi lehettünk Maxime Martin és Martin Tomczyk fantasztikus és izgalmas versenyeinek. És noha Marco jelenleg nagyon jól áll a pilóták közti egyéni pontversenyben, mi továbbra is maximálisan koncentrálunk. Hátra van még három verseny a szezonból, 75 pont tehát még gazdára vár. A BMW Motorsport teljes csapata nevében ezúton szeretném a napokban elhunyt Dieter Lamm-nak ajánlani eme különleges hétvége győzelmét” – fogalmazott az igazgató.

Marco Wittmann rajt-cél győzelmet aratott a Nürburgringen

Kulcsszavak: autósport, BMW, DTM, Nürburgring
 
Száz darab BMW i3 modellel bővült a DriveNow autómegosztó szolgáltatás németországi flottája Száz darab BMW i3 modellel bővült a DriveNow autómegosztó szolgáltatás németországi flottája Dupla GUINNESS™ világrekordot ünnepel a BMW Dupla GUINNESS™ világrekordot ünnepel a BMW Marco Wittmann rajt-cél győzelmet aratott a Nürburgringen Fesztiváli hangulat Hat magyar öt kategóriában az első autósport olimpián Hat magyar öt kategóriában az első autósport olimpián A CUSTOM WORKS ZON japán motorépítő műhely egy vadonatúj boxermotor prototípussal szerelt motorkerékpárt mutatott be A CUSTOM WORKS ZON japán motorépítő műhely egy vadonatúj boxermotor prototípussal szerelt motorkerékpárt mutatott be
 
Borbás Szabiék a csúcson!

Borbás Szabiék a csúcson!

2014. augusztus 13.
Meghódította Komlót Borbás Szabolcs és Csáki Richard, akik a Rally2-es Baranya Kupa P csoportjának virtuális trónjára ülhettek. Üröm az örömben, hogy a másik három párosnak viszont nem mentek akadálytalanul a dolgok. De előbb természetesen nézzük meg, hogy a hétvége nagy nyertese hogyan látta belülről az eseményeket!
Részletek

Borbás Szabiék a csúcson!

Borbás Szabolcs verseny utáni nyilatkozata: „Végre. Egy szóval így lehetne összefoglalni talán. Nem ment minden gördülékenyen, hiszen azért, hogy a P csoport első helyén végezzünk keményen meg kellett dolgozni. Az autó melegedett, a hűtővíz 90-100 fok körül mozgott, a rajtnál a kuplunggal is voltak nehézségeim. Persze ezek mind eltörpülnek amellett, hogy egy tökéletes hétvége van a hátunk mögött, és csak fokozza a boldogságot, hogy pont a hazai versenyemnek tekintett helyszínen sikerült ez elérnünk. Nagyon köszönöm Richardnak a pontos munkáját, és Markó Tibornak a nagyszerű rendezést. Nagy feltöltődést adott ez számunkra a hétköznapokhoz”.

Borbás Szabiék a csúcson!Kovács Antal és Istovics Gergő sajnos már a kevésbé szerencsések mezőnyébe sorolható, hiszen kiállni kényszerültek. Gergő szavait idézve: „Sikeres tesztet futottunk a Baranya-Kupa előtt, néhány barátunkat és partnerünket is volt szerencsénk megautóztatni. A szombati pályabejárásra kevesebb figyelmet fordítottunk a szokásosnál, mert 10 éve már, hogy járjuk a mecseki szakaszokat. A prológon megkaparintottunk egy abszolút 2. helyezést, kisebb kalanddal, ugyanis a sáros részen döbbentünk rá, hogy nem töltöttünk ablakmosó folyadékot a tartályba, így vakon teljesítettük.

Vasárnap viszont az első szakasz után beütött a krach: a váltóban egy tengely felmondta a szolgálatot, így a hajtásunk is megszűnt, ki kellett állnunk. A szervizcsapat 30 perc alatt orvosolta a problémát, és lévén, hogy meghívásos alapon versenyeztünk Markó Tibor jóváhagyásával délután még 4 szakaszt teljesíthettünk. Nagyon szeretnénk neki megköszönni nem csak az előbbit, hanem azt is, hogy odafigyelve a résztvevőkre biztosított számunkra hűsítőket a nagy melegben. Illetve gratulálunk Borbás Szabolcsnak és Csáki Richardnak a nagyszerű eredményükhöz! Bizakodva várjuk a Kassa Rallyt, 40km-rel a lábunkban.”

A Gyarmati Ariel-Németh Gergely duó sem bővelkedett a szerencsében: „Inkább a látványra autóztunk, mintsem az időre a prológon, reméljük tetszett a közönségnek. Baleset miatt csak a második szakasztól kezdődött az éles verseny, a BMW-k között első időket mentünk, abszolútban pedig a 3. helyen. A negyedik gyorson 4-5 másodperccel vezettünk a BMW-k előtt, és már az abszolút 2. hely volt a miénk, már ennek a szakasznak az egyharmadát is úgy tettük meg, hogy a váltónk 4-esben ragadt, és sajnos feladni kényszerültünk az igen ígéretes hétvégét.”- nyilatkozta Gyarmati Ariel.

Borbás Szabiék a csúcson!

Az utolsó párosunk a hétvégén a Maricsek Miklós és Magyar Gábor alkotta fogat volt. Miki számolt be nekünk arról, hogyan is élték meg az előfutó szerepét: „Az első rajtoló előtt autózni mindig egy kitüntetett dolog, nagyon élvezetes! Komlót és környékét jól ismerem, így ez nagy segítség volt amikor a partnereket autóztattam, hiszen ők nem tudták diktálni az itinert, és 180 km/h-nál azért megnyugtató, ha a navigátor megerősít. Egy rendkívül jól szervezett verseny volt, amit természetesen Markó Tibornak szeretnénk megköszönni, valamint gratulálni Borbás Szabolcsnak és Csáki Richardnak.”

Kulcsszavak: autósport, Borbás Szabolcs, Maricsek Miklós, Maricsek Racing Team, rali
 
A DS TECHEETAH és Jean-Éric Vergne a Formula E világbajnokai A DS TECHEETAH és Jean-Éric Vergne a Formula E világbajnokai Ez a győzelem örökre emlékezetes marad! Ez a győzelem örökre emlékezetes marad! Izgalmakban bővelkedő futammal zárult a Hankook Racer Cup idei idénye a Hungaroringen Izgalmakban bővelkedő futammal zárult a Hankook Racer Cup idei idénye a Hungaroringen Borbás Szabiék a csúcson! Hazai pályán is bemutatkozik a Peugeot 208 R5 Borbás Szabiék a csúcson! A Nissan ZEOD RC bemutatkozott a Japán nagyközönségnek
 
Magyar Nagydíj - Ricciardo győzött a Hungaroringen

Magyar Nagydíj - Ricciardo győzött a Hungaroringen

2014. július 28.
Daniel Ricciardo, a Red Bull ausztrál pilótája nyerte a vasárnap rendezett 29. Forma-1-es Magyar Nagydíjat a mogyoródi Hungaroringen.
Részletek

 Magyar Nagydíj - Ricciardo győzött a Hungaroringen

A 25 éves versenyző idei és egyben pályafutása második sikerét aratta, s ebben a szezonban még mindig ő az egyetlen, aki a Mercedes két pilótáján kívül futamot tudott nyerni. A magyar versenyen Fernando Alonso, a Ferrari spanyol pilótája lett a második, a boxutcából rajtoló - Mogyoródon korábban már négyszer, legutóbb tavaly győztes - brit Lewis Hamilton (Mercedes) pedig a harmadik.

A világbajnoki pontversenyt vezető német Nico Rosberg (Mercedes) negyedikként zárt, így bár csökkent az előnye, változatlanul az élen áll az összetettben. Az idei szezonban először fordult elő, hogy a dobogó első vagy második fokán nem a Mercedes valamelyik pilótája állt.

A rajt előtt 45 perccel felhőszakadásszerű, rövid eső áztatta el a mogyoródi pályát, a startnál azonban az aszfalt egy része már száraz volt. A rajtot az első sorokból indulók egyformán jól kapták el, Rosberg megtartotta vezető pozícióját, mögötte a vb-címvédő Sebastian Vettel, Valtteri Bottas és Alonso vívott nagy csatát a második és harmadik helyért. A boxutcából rajtoló Kevin Magnussen (McLaren) és Hamilton a mezőny után eredve megkezdte a felzárkózást, utóbbi az ötödik körben már 16. volt.

 Magyar Nagydíj - Ricciardo győzött a Hungaroringen

Rosberg a 8. körre 10.5 másodperces előnyt épített fel magának, ez azonban egy pillanat alatt semmivé vált, a svéd Marcus Ericsson (Caterham) ugyanis a hármas kanyar után megcsúszott és a gumifalnak csapódott, emiatt pályára küldték a biztonsági autót. Az élen haladó négyes kivételével minden pilóta azonnal a boxba hajtott kerékcserére, Rosberg, Bottas, Vettel és Alonso csak egy körrel később tudta megtenni ugyanezt, így a sorrend jelentősen megváltozott. A versenybíróság már éppen ki akarta hívni a safety cart, amikor a francia Romain Grosjean (Lotus) is megcsúszott, a gumifalnak vágódott, s autója a pálya közepén állt meg.

A biztonsági autó a 13. körben állt ki a mezőny elől, ekkor Ricciardo, Jenson Button (McLaren) és Felipe Massa (Williams) száguldott az első három helyen. Az újraindításnál hatalmas csata kezdődött a pozíciókért, a legizgalmasabb küzdelmet az 5., 6. és 7. helyen haladó Rosberg, Vettel és Hamilton vívta egymással.

A 23. körben Sergio Perez, a Force India mexikói versenyzője a célegyenesre fordulva megcsúszott, keresztbe állt, s orral a boxutca előtti betonfalnak ütközött. A pilóta sérülés nélkül megúszta az esetet, a biztonsági autó azonban ismét feladatot kapott. Ricciardo és Massa, azaz az első két helyezett kereket cserélt, a többiek a pályán maradtak, így a 26. körben, amikor folytatódhatott a futam, Alonso, Jean-Eric Vergne (Toro Rosso) és Rosberg volt az első három sorrendje, Hamilton pedig már az ötödik pozícióban haladt.

 Magyar Nagydíj - Ricciardo győzött a Hungaroringen

A 33. körben Rosberg autóján kerekeket cseréltek, közben Vettel megpördült a célegyenesben, de nem törte össze az autóját, Hamilton viszont elment mellette, majd egy elképesztően agresszív és kockázatos előzést bemutatva Vergne-en is "áthámozta magát", ezzel már második volt. Féltávnál sorrendben Alonso, Hamilton és Ricciardo haladt dobogós helyen, majd előbb a vezető spanyol, aztán a második brit hajtott a boxba friss abroncsokért, így az élre ismét Ricciardo került.

Az ausztrál az 50. körben közel 15 másodperces előnnyel vezetett Alonso és Hamilton előtt, utóbbit Rosberg szorongatta. Tizenöt körrel a leintés előtt Ricciardo a boxba hajtott új gumikért, majd két körrel később Rosberg is.

A hajrá kezdetén Alonso, Hamilton, Ricciardo volt az élen száguldó hármas sorrendje, közöttük mindössze fél-fél másodperc volt a különbség. Az utolsó körökben nagy csata alakult ki a három pilóta között, ebből pedig az elképesztő manővereket bemutató, nagy kedvvel versenyző Ricciardo került ki győztesen. Az utolsó körben Hamiltonnak még Rosberggel is meg kellett harcolnia, de sikerült maga mögött tartania csapattársát.

 Magyar Nagydíj - Ricciardo győzött a Hungaroringen

"Igazából még nem tudom pontosan, hogy miért is mi nyertünk, de kétségtelen tény, hogy az első biztonsági autós szakasz nekünk jött a legjobban. Az utolsó körökben meglehetősen nehéz volt Hamiltonon és Alonsón túljutni, de ez volt az egyetlen esélyem az igazán jó eredmény elérésére" - mondta a győztes Daniel Ricciardo.

"Sok nehéz versennyel a hátunk mögött ez a második hely most olyan nekünk, mint egy győzelem. Érdekes futam volt, egyszer számunkra, másszor mások számára alakultak kedvezően a dolgok, a lényeg azonban az, hogy sok pontot gyűjtöttünk és dobogóra álltunk" - mondta Fernando Alonso.

"Fontos ez a harmadik hely, elsősorban az összetett szempontjából, mert a tegnapi vesszőfutás ellenére így még mindig versenyben vagyok a világbajnoki címért. A hajrá meglehetősen kemény volt, Nicót nagyon nehéz volt már magam mögött tartani, de örülök, hogy sikerült" - fogalmazott Lewis Hamilton.

A szezon három hét szünet után, augusztus 24-én Belgiumban folytatódik.

Kulcsszavak: Alonso, autósport, Daniel Ricciardo, forma 1, Hamilton, Magyar Nagydíj
 
Magyar Nagydíj - Ricciardo győzött a Hungaroringen Ahol a madár se jár, de mi már igen Magyar Nagydíj - Ricciardo győzött a Hungaroringen Spanyol Nagydíj - Vettel volt a leggyorsabb a második szabadedzésen Szlovákiában folytatja Tim Gábor Szlovákiában folytatja Tim Gábor Magyar Nagydíj - Ricciardo győzött a Hungaroringen Győzelmekkel kezdett az Apex Racing, hétvégén újra verseny A B3 Racing szerb pilótája a vezeti az ETCC összetett pontversenyét A B3 Racing szerb pilótája a vezeti az ETCC összetett pontversenyét
 
Gyutai Adrián: pokoljárás után dobogó

Gyutai Adrián: pokoljárás után dobogó

2014. július 23.
A Tomracing Motorsport Team versenyzője számára az idei év legpechesebb versenyhétvégéje ért véget a csehországi Mostban rendezett Alpok-Adria és IMRC futamokon.
Részletek


Gyutai Adrián: pokoljárás után dobogó

Mintha minden összeesküdött volna az Alpok-Adria sorozatban, az IMRC és a Magyar Bajnokságban szereplő Gyutai Adrián ellen a múlt hétvégén. A Superstock 600-as kategóriában versenyző paksi motoros előbb nullázott szombaton a második helyről indulva, majd vasárnap a tartalékblokkal végül dobogóra tudott állni, ám mindhárom sorozatban visszaesett a második helyre összetettben. A Tomracing Motorsport Team versenyzője abban reménykedik, hogy a két hét múlva sorra kerülő újabb Alpok-Adria futamokon már ismét a győzelemért hajthat a lengyelországi Poznanban.

A 2014-es szezon legbalszerencsésebb hétvégéjét zárta Mostban Gyutai Adrián. Pedig a csehországi verseny nem indult rosszul: csak ő, és legnagyobb hazai riválisa, Chrobák János tudott 1:39-es időt motorozni a pénteki edzéseken, és ők ketten indultak az első két rajtrácsról is. A 23 éves paksi motoros számára azonban a második időmérőtől kezdve semmi sem jött össze. Kezdődött azzal, hogy a szombat délelőtti kvalifikáción nem mért az időmérős eszköze. A felvezető kör után rossz helyre állt fel a rajtrácsra, majd a zsűri szerint kiugrott a rajtnál.

Gyutai Adrián: pokoljárás után dobogó

Ezt követően üldözőbe vette Chrobákot, ám a negyedik körben az első sikánnál elesett, de a 19. helyen vissza tudott állni. Ettől kezdve a sérült idommal is olyan tempóra volt képes, hogy felzárkózott a 9. pozícióba, amikor kizárták a versenyből. Ugyanis a korai rajt miatt boxutca áthajtásos büntetést kapott, ám a pályabírók ezt csak rövid ideig mutatták be a versenyzőnek, majd a szabályokban foglaltakkal ellentétben nem mutatták be azt a csapatnak, és a hivatalos angol helyett cseh nyelven hívták ki a büntetése végrehajtására. Noha valamennyi elkövetett hibáját elismerte a zsűri, a döntésen nem változtattak.

„Pénteken a szabadedzéseken minden rendben volt, sikerült jól beállítani a motort, és az időmérőn is egytizeddel maradtam le a pole-ról, ezért nagyon örültem, hogy ilyen hosszú szünet után is gyorsnak bizonyultam. Úgy érzem, a verseny rajtja nem sikerült rosszul, de az első kanyarba túl sokan akartunk egyszerre befordulni, és így visszaestem pár helyet, de a második kör végére már második voltam. Majdnem egy másodperccel gyorsabb köröket mentem, mint az egész mezőny, de sajnos hibáztam az első sikánban, és elestem. Visszaálltam a 19. hely környékére, és onnan még feljöttem a 9. helyre, majd fekete zászlóval kizártak, mert állítólag korán rajtoltam. El kellett fogadnom a döntést, noha biztos vagyok abban, hogy nem csak én hibáztam. Ráadásul a kizárással még a leggyorsabb körért járó pontomat is elvették” – idézte fel a szombat nem éppen pozitív pillanatait Adrián.

Gyutai Adrián: pokoljárás után dobogó

És akkor még nem tudta, milyen megpróbáltatások várnak rá vasárnap. A bemelegítő edzésem messze ő motorozta a leggyorsabb időt, ám a negyedik körben jött az újabb fekete leves.

„Kifejezetten gyors voltam, ám a negyedik körben szétment a motorblokkom, és kigyulladt a kipufogóm, így kénytelen voltam kiállni, ráadásul emiatt piros zászlóval meg is szakították az edzést” – mesélte a Tomracing versenyzője.

A szerelők rohamtempóban betették a tartalékblokkot a motorba, és a Honda pár perccel a verseny előtt lett kész. Ilyen előzmények ellenére szinte kész csoda, hogy Gyutai Adrián a második helyen zárt mind az Alpok-Adria, mind pedig az IMRC vasárnapi futamán.

„Nagy köszönettel tartozom Bájónak és édesapámnak, hogy fantasztikus munkát végeztek, és egyáltalán el tudtam indulni a futamon. A rajtom most jobban sikerült, az első kör végén vezettem is, ám az előzmények ismeretében szinte a győzelemmel ér fel, hogy Jani mögött a második helyen értünk célba, mégpedig úgy, hogy a harmadik helyen beért Rottert majd tíz másodperccel megelőztem. Remélem, Poznanra összeáll a motorom, és lehetőségem lesz visszavágni, és újra a győzelemért harcolni” – jelentette ki a 23 éves paksi motoros, aki ezzel mind az Alpok-Adria, mind pedig az IMRC sorozatban visszacsúszott összetettben a második helyre.

Ám az idénynek még messze nincs vége, a hátrány nem ledolgozhatatlan. Az Alpok-Adria Bajnokság augusztus 2-3-án a lengyelországi Poznanban folytatódik.

Kulcsszavak: Gyutai Adrián, motorsport, Tomracing
 
Gyutai Adrián: pokoljárás után dobogó Gyutai Adrián: „Könnyen kezelhető és elég erős az új motorom” Gyutai Adrián: pokoljárás után dobogó Gyutai Adrián: „Igazi örömmotorozásra készülök” Gyutai Adrián: pokoljárás után dobogó Magyar aranyak Kecskeméten Gyutai Adrián: pokoljárás után dobogó A BMW Motorrad folytatja motorsport stratégiájának átszervezését Gyutai Adrián: „Van erő a Hondámban” Gyutai Adrián: „Van erő a Hondámban”
 
Fesztiváli hangulat

Fesztiváli hangulat

2014. július 22.
A hétvége folyamán a Maricsek Racing Team kemény legényei a BRT Bakonya Kupán bizonyították be, hogy nem csak a versenyzésben, de a szórakozásban is tehetségesek.
Részletek

Borbás Szabolcs-Csáki Richard, Nagy Balázs- Istovics Gergő, valamint Apkó Dániel-Budai László tesztelte tudását. Utóbbi páros sajnos technikai hiba miatt feladni kényszerült a megmérettetést, de a többieknek sem volt zökkenőmentes a viadal. Viszont volt egy felfújható medencéjük. Meleg volt-mentségükre mondván.

Borbás Szabolcs a következőket fűzte hozzá: „A célba érés volt a fő motivációnk, kisebb műszaki hibán kívül (amit sikerült is orvosolni) egy nagyon jó hangulatú verseny volt, minden pillanatát élveztem. Adott nekünk egy kis önbizalmat is az, hogy sikerült behoznunk az autót a célba.” Navigátora, Csáki Richard sem hagyta szó nélkül a történteket: „Köszönöm Szabolcsnak, hogy részt vehettem ezen a versenyen, pazar hangulatban telt el, Istovics Gergővel és Nagy Balázzsal nagyon jól szórakoztunk, így igazi kis feltöltődés volt ez számomra.”

Fesztiváli hangulat

A medencék királya, Nagy Balázs is nyilatkozott nekünk: „Igaz, hogy kiestünk, de ettől függetlenül mégis nagyon örülök, hiszen nem mindennapi hétvége volt, a srácokkal gondoskodtunk egy önfeledt programról. Az autófejlesztéseken esett át, az első gyorson még közel voltunk az élbolyhoz, majd a benzinellátással adódtak gondok, ami miatt fel kellett adnunk a küzdelmet. Nagyon jó szervezésnek lehettünk tanúi, így panaszra semmi okunk sem lehet.”

Be kell valljam öröm volt hallgatni a pilóták és a navigátorok beszámolóit, nagyon jókedvűen nyilatkoztak a BRT Bakonya Kupáról. Sok-sok ilyen versenyt kívánok még nekik!

Kulcsszavak: autósport, Maricsek Racing Team, Rallye
 
Meghalt Ferjáncz Attila örökös magyar ralibajnok Meghalt Ferjáncz Attila örökös magyar ralibajnok Fesztiváli hangulat DTM-es debütálását ünnepli a Hankook a Hungaroringen Hétvégén tartják az Autós Gyorsasági OB évadzáró futamait a Hungaroringen Hétvégén tartják az Autós Gyorsasági OB évadzáró futamait a Hungaroringen Fesztiváli hangulat Jövőre beszáll a Dakarba a Ford Michelisz Norbi mindkét futamon dobogós a Nürburgringen Michelisz Norbi mindkét futamon dobogós a Nürburgringen
 
Szinte tökéletes versennyel is "csak" ötödikek

Szinte tökéletes versennyel is "csak" ötödikek

2014. július 22.
Tim Gábor és Timár Tamás kettős idén már a harmadik MARB futamon állt rajthoz. A Bakonya Rally az MARB (Magyar Amatőr Rally Bajnokság) 8. versenye volt, melyet megelőzően a páros, a sikeres Vanyarci rally után bizakodott, hogy újra dobogóra állhatnak.
Részletek

Szinte tökéletes versennyel is

Azonban a déli régióban erősebb ellenfeleket találtak maguknak, mint legutóbb, és hiába volt végig tökéletes az autó, és gyorsultak szakaszról szakaszra, nem tudtak fogást találni az előttük lévőkön. Az összesen 70 indulóból végül a 14. helyen értek célba, és a kategóriájukban az ötödikek lett. Ezzel az eredménnyel a bajnokság felénél a ponttáblázat 8. helyén állnak, ahonnan már csak komoly fejlesztésekkel tudnának előrébb lépni, de nem adják fel.

Tim Gábor: "A vanyarci második hely után, csalódottak is lehetnénk az ötödik hellyel, de nem vagyunk azok. A kocsin semmilyen fejlesztés nem történt, igaz, végre kapott egy szép fekete fényezést, de minden maradt a régiben. Ez egy közel utcai autó, fékeink amik komolyabbak már, és van egy rövidebb végáttételünk, műanyag a motorháztetőnk, de semmi extra. Talán a jövőben tudunk szerezni egy jóval erősebb motort, és a futóművel is tudunk foglalkozni, akkor már álmodozhatunk akár győzelemről is, de még nincs itt az ideje. De élvezzük, és nyomjuk tovább, amikor csak lehetőségünk van rá!"

Tim Gábor most folytatja a gyorsasági szakágban a szereplést, hisz jelenleg vezeti az RCM Cup bajnokságot, és hamarosan következik Slovakiaring.

Szinte tökéletes versennyel is

Kulcsszavak: autósport, RCM Cup, tim gábor, Timár Tamás
 
Szinte tökéletes versennyel is "csak" ötödikek A TOYOTA Motorsport GmbH bejelentette, hogy motorsport-programja részeként kifejleszti a GT86 R3 rallyautót A Ford Chip Ganassi Racing három Ford GT-vel versenyez Sebringben A Ford Chip Ganassi Racing három Ford GT-vel versenyez Sebringben Ifjabb Tóth: versenyen innen, teszten túl Ifjabb Tóth: versenyen innen, teszten túl Michelisz negyedik a hungaroringi fő futamon Michelisz negyedik a hungaroringi fő futamon Szinte tökéletes versennyel is "csak" ötödikek Michelisz a nyolcadik helyen zárta a WTCC magyarországi fordulóját
 

Találatok száma: 805 Megjelenítve: 521 - 530