Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 220 Megjelenítve: 191 - 200
Tekintélyt parancsoló - Suzuki GSF1250 SA Bandit

Tekintélyt parancsoló - Suzuki GSF1250 SA Bandit

2012. augusztus 20.
Kipróbáltuk a Suzuki egyik legnagyobb túramotorját a GSF1250-et, ismertebb nevén a Suzuki Bandit.
Részletek
Suzuki GSF1250 Szemből nézve sportmotoros hatást kelt a fejidom, mely az „S”-es változathoz jár. A motorkerékpár messziről hatalmasnak tűnik, ám a nyeregből egy könnyedén kezelhető kényelmes motor érzetét kelti. Súlya 10 kilogrammal gyarapodott az előd modellhez képest, ám a 225kg-os tömege ellenére könnyen lehet manőverezni a Bandittal. Az ülés pozíció tökéletes, egy hosszabb túra után sem fárasztó.

A teszt során gond nélkül végigmotoroztunk 200km-t megállás nélkül. érdekesség, hogy a tükrök a fejidomon találhatók. Futóműve megfelelően csillapítja az úthibákat. Az úttal való kapcsolatot elől 120mm hátul pedig 180mm széles abroncsok próbálják tartani. Elől 310 mm-es duplatárcsafék négydugattyús féknyergekkel, hátul 240 mm-es tárcsafék, egydugattyús féknyereg biztosítja a megállást, melyhez ABS rendszer is társul.

A Bandit meghajtásáról egy soros 4 hengeres vízhűtéses erőforrás gondoskodik. Az 1255 köbcentiméteres blokk 97 lóerős, ezt a teljesítményt 7500 fordulat/percen adja le. A hat sebességes váltó fokozatainak kiosztását eltalálták a Suzuki mérnökei, nem kell össze vissza kapcsolgatni, a motorban mindig van elegendő tartalék a kigyorsításokhoz. 108 Nm nyomatékot 3700-as fordulaton adja le. A tökéletesre hangolt erőforrás megfelelő dinamikával mozgatja a 225kg-os Banditot. Az injektoros befecskendezésnek köszönhetően könnyedén indul hidegben, melegben egyaránt és jótékony hatással van a fogyasztásra is. Teszt során 5-5,2 Literrel beérte 100 kilométeren.

Suzuki GSF1250 összességében a Suzuki GSF 1250 SA Bandit egy nagy, tekintélyt parancsoló, kiváló ár/érték arányú túra motor. Nagyon kényelmes két személlyel is legyen szó városi motorozgatásról vagy akár egy hosszabb túráról. és nem utolsó sorban rendkívül gazdaságos, és strapabíró.









Kulcsszavak: hírek, motor, suzuki, tesztek
 
Vizsgálatot tartottak a Boeing 787-esek akkumulátorait gyártó japán cégnél Vizsgálatot tartottak a Boeing 787-esek akkumulátorait gyártó japán cégnél A Michelin lesz a MotoGP abroncsbeszállítója 2016-tól A Michelin lesz a MotoGP abroncsbeszállítója 2016-tól Különleges autócsere-program a  Fordnál Különleges autócsere-program a Fordnál KÉT CITROËN-ÚJDONSÁG A 2013-AS BRÜSSZELI AUTÓSZALONON KÉT CITROËN-ÚJDONSÁG A 2013-AS BRÜSSZELI AUTÓSZALONON Ágazati képviselet a német autógyártás szerény növekedésére számít Ágazati képviselet a német autógyártás szerény növekedésére számít
 
Élvezet vezetni - Audi Q3 2.0 TDI

Élvezet vezetni - Audi Q3 2.0 TDI

2012. augusztus 20.
Az Audi Q soro- zatának Benjaminját, a Q3-ast ismertük meg. A nagy méretei ellenére...
Részletek
Az Audi Q sorozatának Benjaminját, a Q3-ast ismertük meg. A nagy méretei ellenére, a közel 900 km-es tesztúton még 6 litert sem fogyasztott.

Audi Q3Az Audi Q sorozat legkisebb tagja a Q3 egy kicsit talán kilóg a sorból, formája inkább egy Coupe -ra hasonlít, de robosztus és erőt sugalló megjelenésével egyediséget áraszt. Az autó orrán az Audi-tól már megszokott single frame hűtőrácsot találjuk az első fényszórók egyedi ledes nappali fényt kaptak, talán az egyik legszebbet a piacon. Oldalról szembetűnőek a tetősínek és a nagyméretű ajtók. Hátul ledes hátsó lámpákat találunk igen érdekes formában, amitől kicsit furcsa lett az autó hátulja.



Motorikusan többféle benzines és diesel erőforrás közül válogathatunk, tesztautónkban az erősebbik diesel szív dobogott. 1968 ccm 4200-as fordulaton 177 lóerő és a TDI motoroktól megszokottan igen alacsony 1750 és 2500 fordulat/perc között elérhető a 380 nm-es nyomaték. A váltó egy hétfokozatú S-tronic szerkezet, amit a kormány mögött elhelyezett fülekkel is tudjuk kapcsolgatni, bár a váltást jobb az elektronikára bízni. A hajtás a már régóta bevált quatro rendszer, ami állandó öszkerékhajtást tesz lehetővé. 

A kormányzás elektromechanikus rásegítést kapott, ami jó hatással van a fogyasztásra, de ha a start-stop rendszer leállítja az autót akkor sajnos a rásegítés is megszűnik. A széria tartozék ESP elektromos differenciálzárat és utánfutó stabilizálót is tartalmaz. Az erősebbik Q3-al akár 2 tonnás utánfutót is vontathatunk. Emelkedőn való elinduláshoz a visszagurulás gátló nyújt segítséget. A nyomatékos diesel motornak és a jól áttételezett váltónak köszönhetően az átlagfogyasztás 6liter körül alakul.

Audi Q3Beülve a bőrbevonatú kormányt mindenképpen dicséret illet, kellemes a fogása, élvezet vezetni vele az autót. Az ülések kényelmesek jó az oldaltartása és a combtámasz állítható. A műszerfal nincs túlzsúfolva minden szükséges információ és kapcsoló rögtön megtalálható. Az utastér kettős kárpitozása és a polírozott betétek elegáns érzetet keltenek. A csomagtér 420 literes amit az ülések előredöntésével 1365 literesre bővíthetünk.







További cikkek


Luxus szabadidő autó - Jeep Grand Cherokee 3.0 V6 CRD Overland
A legjobb igásló - Nissan Navara V6
Egyszerű és praktikus - Suzuki Jimny 1.3
Kulcsszavak:
 
Izomautó a javából - Chevrolet Camaro Izomautó a javából - Chevrolet Camaro Szebb mint elődje - Renault Mégane 1.5 dCi Zen Szebb mint elődje - Renault Mégane 1.5 dCi Zen Markánsabb vonalak - Mazda CX-5 Markánsabb vonalak - Mazda CX-5 Egyszerű és szerethető - Fiat 500L 1.3 Multijet Egyszerű és szerethető - Fiat 500L 1.3 Multijet Nagyszoba négy keréken - Kia Carens 1.7 CRDI Nagyszoba négy keréken - Kia Carens 1.7 CRDI
 
Ráncfelvarrás után - Mazda 3 MZR-CD 2.2

Ráncfelvarrás után - Mazda 3 MZR-CD 2.2

2012. július 26.
A Mazda változ- tatott a 3. széria külalakján, a mai trendeknek meg- felelően.
Részletek
A Mazda változtatott a 3. széria külalakján, a mai trendeknek megfelelően. A 2.2 literes 150 lóerős sok érdekességet rejt magában.

Mazda3Stábunk a tavaly év vége felé rácfelvarrott 2,2 literes motorral szerelt változatot tesztelte. A 150 lóerőt 3500-as fordulaton produkálja. Motorerő egy pontos és rövid úton járó, 6 fokozatú kézi válton keresztül jut a meghajtott kerekekre. A nagyon jó hangszigetelésnek köszönhetően a motor hangját egyáltalán nem hallani az utastérben.

Rettentően kiegyensúlyozottan és rázkódásmentesen jár. A 2,2 literes motor a dinamikus közlekedésre tökéletesen alkalmas ugyanis a 360 Nm-es nyomaték 1800-2600-as fordulattartományban a rendelkezésünkre áll. Fogyasztása vegyes használatban 5-5,5 liter körül mozog.

Külsőben nem történt nagy változás a modellfrissítés előtti változathoz képest. Csupán a mai Mazda trend elemei lelhetők fel. A sportos vonalvezetés maradt, szélesebbek lettek a sárvédő ívek, az orrész hasonlít a 6-oséra. A hátsó lökhárítót meghosszabbították, így optikailag nagyobbnak tűnik az autó. Egy új szín került a választék listára és két új felni rendelhető az autóhoz. A futómű hihetetlen csendes és feszes, jól veszi a kanyarokat. A sportos vezetési élményt segíti még a rettentő pontos kormány, mely a legkisebb mozdulatokra is reagál.

A kívülről viszonylag nagynak tűnő 3-as valójában belül nem is annyira tágas. Elől kényelmesen el lehet férni, hátul viszont két kisebb termetű felnőtt fér csak el. A belsőt a japán precizitás jellemzi, pontos illesztések, elérhető közelségű kezelőszervek és minőségi anyagok.

Mazda3A kormány jó fogású, és a rajta található gombokkal minden fontosabb funkció irányítható. Ide tartozik a tempomat, az audio rendszer és a fedélzeti computer. Tesztalanyunk nem szűkölködött extrákban, volt benne automata légkondicionáló, tolatóradar, elől fűthető ülések, fűtött első szélvédő és esőérzékelős ablaktörlő, BOSE autó hifi, hátsó térfigyelő rendszer (RVM) sávváltást segítő, radarral.





összességében az új Mazda 3 egy jól vezethető, sportos kinézetű, elől rettentő kényelmes autó. Hatalmas motorerővel, viszont kedvező fogyasztással.

További cikkek


A nagytesó - Honda Civic Sedan
Karakteres külső - Diesel Suzuki Swift
Kigömbölyödve - Fiat Panda 1.3 Mjet
Kulcsszavak:
 
Tökéletes túramotor - Kawasaki Versys 650 Tökéletes túramotor - Kawasaki Versys 650 Az úton marad - Nissan Qashqai ProPilot 1,6 dCi Xtronic Az úton marad - Nissan Qashqai ProPilot 1,6 dCi Xtronic Izomautó a javából - Chevrolet Camaro Izomautó a javából - Chevrolet Camaro Izmos és divatos - Hyundai Kona Izmos és divatos - Hyundai Kona Nem is olyan kicsi - Fiat 500L 1.3 d Nem is olyan kicsi - Fiat 500L 1.3 d
 
Igazi érzelmeket vált ki az emberekből - Alfa Romeo Giulietta 1.4 turbo multiair

Igazi érzelmeket vált ki az emberekből - Alfa Romeo Giulietta 1.4 turbo multiair

2012. július 26.
Az Alfa Romeo mindig valamilyen pozitív hatást vált ki az emberek- ből, és ha ...
Részletek
Az Alfa Romeo mindig valamilyen pozitív hatást vált ki az emberekből, és ha vezethetjük is, akkor teljes az élmény. Tesztalanyunk az 1.4 literes 170 Lóerős Giulietta volt.

Alfa Romeo Giulietta Az Alfa minden autója igazi érzelmeket vált ki az emberekből. Nincs ez másképpen a Giulietta esetében sem. Tesztünk során bár merre jártunk mindenhol irigylő pillantásokkal találkoztunk. Az autó orrát a hangsúlyos Alfa pajzs uralja. A lámpák a mai kornak megfelelően ledes nappali fényt kapott. Oldalról feltűnő hogy amolyan Alfás módon a kilincs lekerült az ablak mellé. A hátsó lámpák ledes technikát kaptak érdekes csigavonalban.




Giulietta motortere egy 1400 ccm multiair turbós benzines erőforrást rejt. A motor a 170 lóerős teljesítményét 5500 fordulat/percnél a 250 nm nyomatékot pedig 2500 fordulat/percnél adja le. Az erőt egy hatfokozatú kézi váltón át juttathatjuk le az első kerekekhez. A futóműve nagyon jól sikerült, a kormányzás direkt, a fékek jól adagolhatóak és határozottan lassítják le az autót. A vezetése nagyon jó és élmény dús.  Az Alfa találta ki a DNA rendszert. Ez a rendszer három beállítási módot tesz lehetővé Normál, Dynamic és All Weather.

Az alapbeállítás a normál mód, de ha ki akarjuk hozni az autó maximális teljesítményét akkor állítsuk a kapcsolót Dynamic állásba. Normál állásban nincs semmi meglepő, minden az alap beállításoknak megfelelően működik. Dynamic  állásban az ESP ami egyébként kikapcsolhatatlan, kisebb mértékben avatkozik be, csökken a szervo rásegítés, kikapcsol a Start&Stop automatika, beindul a kipörgő kerekeket fékező elektronikus Q2 hajtás és megváltozik a gázpedál reakció ideje. All Weather állásban a szervokormány normális rásegítéssel dolgozik, túlkormányozottság  esetén a kormánykeréken enyhe impulzus ösztönzi a vezetőt a helyes manőver végrehajtására.

Alfa Romeo Giulietta Beülve az autóban az érzelmeink az autó iránt tovább erősödnek. Az első ülések kényelmesek és jó oldaltartásúak, az üléspozíció kifejezetten kényelmes. A hátul ülőknek a lábtér bőven elegendő, de a fejtér egy kicsit szűkös. A hátul ülőket egy tárolóval és pohártartókkal ellátott kartámasz kényezteti. A műszerfal jól átlátható és igazán elegáns, a csövekben elhelyezett műszerek mutatója 6óra állásból indul ezzel is erősítve a sportosságot. Egy picit nyomasztó érzés hatott a teljesen fekete tetőkárpitozástól, de ezt igen hamar meg lehetett szokni.


A csomagtartó 350 literes amivel a Giulietta a kategóriájának teljesen megfelelő. A kinyitása az Alfa embléma benyomásával történik. A legegyszerűbb, ha a távirányítóról nyitjuk.

További cikkek

Luxus szabadidő autó - Jeep Grand Cherokee 3.0 V6 CRD Overland
A kistesó - Nissan Juke 1.6 Turbo Tekna
Karakteres külső - Diesel Suzuki Swift
Kulcsszavak:
 
Sportos gének - Audi Q5 Sportos gének - Audi Q5 Igazi érzelmeket vált ki az emberekből - Alfa Romeo Giulietta 1.4 turbo multiair Harmonikus és igényes - Mercedes Benz C 220 CDI Igazi érzelmeket vált ki az emberekből - Alfa Romeo Giulietta 1.4 turbo multiair Jól megtervezett autó - Chevrolet Cruze 1.8 LTZ Igazi érzelmeket vált ki az emberekből - Alfa Romeo Giulietta 1.4 turbo multiair Terepjáró a javából - Jeep Wrangler 2.8 CRD Egyenesen a versenypályáról - Honda Civic Egyenesen a versenypályáról - Honda Civic
 
A nagytesó - Honda Civic Sedan

A nagytesó - Honda Civic Sedan

2012. július 20.
A 4 ajtós Honda Civic megjele- nésében, forma világában teljesen más, mint a korábban...
Részletek
A 4 ajtós Honda Civic megjelenésében, forma világában teljesen más, mint a korábban bemutatott elődje. Utasterében 4 felnőtt kényelmesen utazhat csomagjaival hosszú órákon át.

Honda Civicérdekes megoldás a Hondától hogy a futurisztikus 5 ajtós Civic és a 4 ajtós Civic között annyi a hasonlóság hogy mind a kettő elején ott van a Honda jel. Formájukat tekintve teljesen eltérnek egymástól. Ebből adódóan a vásárló réteg is más lesz. A Honda csak 10 európai országban forgalmazza első sorban csak ott ahol a lépcsőshátú modellek sikeresek és eladhatóak.

A külső méretei az elődhöz képes némileg megváltoztak. A 4545 mm-es hossz maradt, de magasságban és szélességben 5-5 cm nőt az autó. A beltér ha nem is sokkal, de tágasabb lett. 


A légellenállása 3,4 % javult, a karosszéria tömege közel 7 % csökkent és merevsége 10 % nőtt.  A motortérben egy 1798 ccm-es 142 lóerős és 174 nm nyomatékkal rendelkező szívó benzines erőforrást találunk ez a motor megtalálható az 5ajtós változatban is. A pörgős benzines erőforrás 6500 fordulat/percnél 142 lóerőt ad le, míg 4300 fordulat/percnél 174 nm nyomatékot teljesít úgy, hogy közben átlagfogyasztásban nem fogyaszt többet mint 6,6 liter. A váltó jelen esetben egy hatsebességes végtelenül precíz kézi szerkezet, de rendelhető 5 sebességes automata is, ami szintén az első kerekeket hajtja meg. Az első felfüggesztés McPherson rendszerű a hátsó pedig multi link felfüggesztés.

Honda CivicAz utastérben túl sok újdonságot nem találunk, a műszerfal maradt a megszokott osztott megoldású, ahol a legfelső sávban a legfontosabb műszereket találjuk a kormányon átnézve különböző információkat közöl velünk az autó. A Honda újdonsága az Eco Assist és az ECON belekerült a Civicbe is. Az Eco Assist a műszerfal színének kék és zöld közötti árnyalat változással mutatja, hogy mennyire használjuk gazdaságosan az autót. Az Econ mód a gázreakciót és a légkondicionáló működését befolyásolja a gazdaságosság érdekében.



A csomagtartó a rövidebb tengelytávnak köszönhetően 440 literre nőt, amit az osztott hátsó ülések ledöntésével tovább bővíthető.  

További cikkek

Jót tett a frissítés - Honda Civic 1.8
Divatos szabadidő autók - Mitsubishi ASX 1.6
Seat Alhambra 2.0Tdi DSG
Kulcsszavak:
 
Minden téren megállja a helyét -  Chevrolet Cruze SW Minden téren megállja a helyét - Chevrolet Cruze SW Tekintélyparancsoló és sportos - Peugeot RCZ 1.6 THP Tekintélyparancsoló és sportos - Peugeot RCZ 1.6 THP Az egyik legszebb japán SUV - Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD Az egyik legszebb japán SUV - Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD Kompakt limuzin Győrből - Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic Kompakt limuzin Győrből - Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic A legkisebb Picasso - Citroen C3 Picasso 1.6 HDI A legkisebb Picasso - Citroen C3 Picasso 1.6 HDI
 
Karakteres külső - Diesel Suzuki Swift

Karakteres külső - Diesel Suzuki Swift

2012. július 20.
Karakteres külső, csak 5 ajtós változatban kerül forgalomba, kevesebbet fogyaszt.
Részletek
Karakteres külső, csak 5 ajtós változatban kerül forgalomba, kevesebbet fogyaszt. Ez jellemzi a Suzuki dízel Swiftjét.

Suzuki Swift2010-et írtunk, amikor a Suzuki bemutatta az új Swift-et. Az előd modellhez képest a méretek megnőttek.  A benzines modellek után egyértelmű volt, hogy a diesel modell is bemutatásra kerül.

A diesel Swiftben egy 1248 ccm, 75 lóerős és 190 nm nyomatékkal rendelkező Euro 5-ös normának megfelelő motort találunk. A 75 lóerőt 4000 fordulat/percnél a 190 Nm nyomatékcsúcsot pedig már 1750-es fordulat/percnél élvezhetjük.



A hajtás egy ötfokozatú kézi váltón keresztül jut el az első kerekekhez. A motor a GM és  a Fiat együttes fejlesztésű közös nyomócsöves erőforrása.  Hidegen talán egy kicsit érces a járása, de ez hamar alábbhagy.  A hangja után sajnos nem sok jót várna az ember, ám igazán meglepő hogy a nem túl soknak mondható 75 lóerő ilyen határozottá teszi az autót.  A fogyasztására viszont egyáltalán nem lehet panasz . A gyártó városban 5,1 liter vegyes használat 4,2 liter közé kalkulál. Nekünk a teszt alatt 4,7 literes átlagot sikerült elérnünk.  A váltó pontosan és jól kapcsolható, határozottan talál bele a fokozatokba, a futóműve egy kicsit talán pattogós, de ez valószínűleg az autó alig több mint 1000 kg-os súlya miatt lehet.

Az autó formáját tekintve az elődjéhez képest némileg változott . Az első ami először  szembeötlik, az  a magasabbra húzott első és hátsólámpák. Az autó 9 centivel lett hosszabb. Ez a 9 centi a beltérben érződik igazán.  A diesel Swift csak öt ajtós karosszériával és GLX felszereltségben kapható.

Suzuki SwiftKényelmesek  és nagyon jó tartásúak a fűthető ülések, kellemes fogású a bőrkormány,  amiről vezérelhetjük az mp3 lejátszásra képes usb-s, bluetooth-os cd lejátszott. Az extrák között találhatjuk az automata légkondicionálót és a 2db első elektromos ablakemelő. A csomagtartó 211 literes.

A Suzuki mérnökei a biztonságra nagy hangsúlyt fektettek szériatartozék a 7 légzsák,  ABS EBD-vel, ESP illetve isofix gyermekülés rögzítés. A japán mérnöki teljesítménynek köszönhetően az EURO NCAP törésteszten 5 csillagot kapott a Swift.

További cikkek

Jót tett a frissítés - Honda Civic 1.8
Kigömbölyödve - Fiat Panda 1.3 Mjet
Opel Corsa 1.3 CDTI EcoFlex
Kulcsszavak:
 
Spanyol macho - Seat Leon 1.6 TDI CR Style Spanyol macho - Seat Leon 1.6 TDI CR Style Egyenesen a versenypályáról - Honda Civic Egyenesen a versenypályáról - Honda Civic Sportosabb mint elődje - Kia Sportage 1.6 T-GDi GT Line Sportosabb mint elődje - Kia Sportage 1.6 T-GDi GT Line Markánsabb vonalak - Mazda CX-5 Markánsabb vonalak - Mazda CX-5 Felvillanyozva – Peugeot iOn (második rész) Felvillanyozva – Peugeot iOn (második rész)
 
Jót tett a frissítés - Honda Civic 1.8

Jót tett a frissítés - Honda Civic 1.8

2012. július 04.
új formával a sikerek felé. így foglalható össze a februárban bemutatott Honda Civic legújabb változata.
Részletek
új formával a sikerek felé. így foglalható össze a februárban bemutatott Honda Civic legújabb változata.

Honda CivicAz előző generációs Civic-el a Honda igencsak megosztotta az autós társadalmat az új karosszéria  forma miatt. A legújabb Civic-nél a forma megmaradt, de sokkal szolidabb és fogyaszthatóbb lett. Sokan azt mondják, hogy kár érte, de szerintünk így még sikeresebb lehet az elődhöz képest.  

A formáról mindenképpen érdemes pár szót említeni, az autó orrán hangsúlyosak a lámpák, amik a lökhárító fényes betétjének köszönhetően szinte végtelen hosszúnak tűnik.



Oldalról mindenképpen feltűnő hogy bár ötajtósról beszélünk, első ránézésre nincsenek kilincsek a hátsó ajtón. Jobban megfigyelve ott van az csak a Honda mérnökei eldugták a hátsó ajtó felső részébe. Az autó hátuljáról sajnos elhagyták a hangsúlyos kipufogóvégeket, de cserébe a hátsó lámpa lett a hátfal dísze. A pót féklámpa megosztja a szélvédőt, ezzel a hátralátást jelentősen korlátozva.

A motortérben egy 1798 ccm-es 142 lóerős és 174 nm nyomatékkal rendelkező szívó benzines erőforrást találunk. Manapság már nem meglepő hogy egy szívó motor 6500 fordulat/percnél 142 lóerőt ad le, míg 4300 fordulat/percnél 174 nm nyomatékot teljesít úgy, hogy közben átlagfogyasztásban nem fogyaszt többet, mint 6,2 liter. A váltó egy hatsebességes végtelenül precíz kézi szerkezet, ami az első kerekeket hajtja meg. A fékek, köszönhetően az első közel 30 cm-es, és a hátsó 28 cm-es féktárcsáknak kiválóan lassítanak, és erőteljesebb használat során sem melegednek túl.

Honda CivicAz utastérbe való bejutásban nagy szerepe van a szélesre nyíló ajtóknak. A beltér tágasnak mondható, de az első ülések lehetnének egy kicsit kényelmesebbek és szélesebbek, mert egy átlagos felnőtt pont elfér bennük. A műszerfal analóg és digitális kombinációja érdekes és jól átlátható. Hála a sok kapcsolónak a középkonzolon szinte mindent megtalál a vezető elsőre. Az osztott hátsó szélvédőn a kilátás sajnos nehézkes, de talán ezért is van tolatókamera az autóban. A csomagtartó 477 liter amit az ülések előrehajtásával 1378 literig bővíthetünk.



összességében elmondható hogy a Civicnek a frissítés igen jót tett.

További cikkek

Kigömbölyödve - Fiat Panda 1.3 Mjet
Egyszerű és praktikus - Suzuki Jimny 1.3
Divatos szabadidő autók - Mitsubishi ASX 1.6
Kulcsszavak:
 
Vidám dodzsem – BMW i3 Vidám dodzsem – BMW i3 A kisebbik tesó - Skoda Rapid 1.2 TSI Ambition A kisebbik tesó - Skoda Rapid 1.2 TSI Ambition Jót tett a frissítés - Honda Civic 1.8 Guruló tojás - Ford Metal Ka 1.2 Tökéletes családi kombi - Seat Leon ST Tökéletes családi kombi - Seat Leon ST Kényelmes útitárs - Fiat Freemont Kényelmes útitárs - Fiat Freemont
 
A legjobb igásló - Nissan Navara V6

A legjobb igásló - Nissan Navara V6

2012. július 04.
Korábban már járt nálunk a Navara. Most a ránc- felvarráson átesett változatát ...
Részletek
Korábban már járt nálunk a Navara. Most a ráncfelvarráson átesett változatát próbálhattuk ki. Elsőre mély benyomást tett rám az autó (majd a későbbiekben is mindig), akárki meglátja, rögtön hatalmas méretein döbben le.

Nissan Navara V6Egy-két napba telt mire megéreztem az autót, de addig is hihetetlen vezetési élményt nyújtott, a parkolásnál nagy segítségemre volt a tolatókamera, igaz radar nélkül, így nem sípolt éktelenül, mikor centiztem.

A hossza majdnem öt méter, 1,8 méteres a szélessége és a magassága, ezek valamint a morcos szögletes formái és nagy síkfelületei miatt nagyon tekintélyt parancsoló az autó. A ráncfelvarráson átesett modell új hűtőmaszkjáról ismerhető fel. Hatalmas légbelépők, gazdag krómozás, szögletes lámpák, brutális kinézet, röviden így tudnám összefoglalni. Még városban is húzódtak le előlem, és nem is nagyon vágtak be elém, az autópályáról nem is szólva.

A 3 literes, nagy teljesítményű turbó-dízel motorral -170 kW (231 LE), 550 Nm maximális nyomaték - a Navara V6 alkalmat ad az aktív embereknek, hogy hobbyjukat űzzék és munkával teli életüket bonyolítsák. Az elektronikus vezérlésű ALL MODE 4x4 System továbbfejlesztett változata található meg, ehhez felező is tartozik. Alaphelyzetben hátsókerék-meghajtású az autó, de egy forgókapcsolóval választhatunk az automata, illetve a kétféle állandó négykerék-meghajtás között. A terepszög elöl 32, szabad magassága 230 milliméter, terepszög hátul 18,5, maximális kapaszkodóképessége 39 fok, maximális oldaldőlése 49,8 fok lehet. Tömege 2110-2150 kilogramm, üresen. Az automataváltó rángatás mentesen kapcsol felfele, talán az ötödiket kicsit későn kezdi el használni. így szinte hihetetlen, de 9 liter alatti fogyasztással mozgatja a 2,1 tonnát városban, igaz ez az autópályán 150-es tempomatnál felment 11 literre.

Nissan Navara V6Nézzük belülről. A Navara tesztelt változata ötszemélyes. Világos drapp bőrülésekben feszíthetünk, ez a hasonló színű műanyag betétekkel nekem nagyon tetszett. A közlekedési információs csatornával kombinált műholdas navigációs rendszer itthon sajnos nem használható, de a hangfelismeréses bluetooth-os telefonrendszer nagyon hasznos és jó. Magát a fedélzeti számítógépet egyszerű kezelni, akár a kormányról is vezérelhetjük. Sok hasznos információt nézhetünk le innen akár menet közben is, például a fogyasztást, megtett utat, meddig elég a benzin, stb. Extraként benne volt még az intelligens kulcs is, mely szabadkezes használatot biztosított ajtónyitáskor és indításkor is.

A tesztelt modellünk ára valamivel 14 millió forint felett van. Az ára sokaknak meghökkentő lehet, ha divatfurikázásra használják, viszont munkára a legjobb igásló.

További cikkek

Luxus szabadidő autó - Jeep Grand Cherokee 3.0 V6 CRD Overland
A kistesó - Nissan Juke 1.6 Turbo Tekna
Egyszerű és praktikus - Suzuki Jimny 1.3
Kulcsszavak:
 
Jól megalkotott modell - Kia cee’d 1.6 GDI Jól megalkotott modell - Kia cee’d 1.6 GDI Családi ragadozó - Ford Mondeo 2.0 EcoBoost Családi ragadozó - Ford Mondeo 2.0 EcoBoost Elektromos hétvége – Nissan LEAF Elektromos hétvége – Nissan LEAF Az oroszlánszív mögött kényelem és luxus vár - Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi 150 Az oroszlánszív mögött kényelem és luxus vár - Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi 150 Vagány és dinamikus - Kia Ceed 1.0 T-GDI GT Line Vagány és dinamikus - Kia Ceed 1.0 T-GDI GT Line
 
Kezdőknek és haladóknak - HONDA NC700D Integra

Kezdőknek és haladóknak - HONDA NC700D Integra

2012. június 24.
A Honda mindig jól ki tudta választani motor- kerékpár- jait.
Részletek
A Honda mindig jól ki tudta választani motorkerékpárjait. így van ez a Honda NC 700 D Integrával is, mivel ez az 52 Lóerős motor kezdőknek, illetve 50 év felettieknek, és azoknak, akik nem száguldozni akarnak, kiváló útitárs.

HONDA NC700D IntegraAz NC700D Integra neve abból ered, hogy egyesíti (integrálja) a robogó könnyű használhatóságát a motorkerékpár dinamikus teljesítőképességével. A robogós testtartással vezethető  járművet duplakuplungos sebességváltóval szerelték fel. Az 52 lóerős motor dinamikusan mozgatja a 238 kg-os járművet.

Kihangsúlyoznám az autók DSG váltójára hasonlító intelligens rendszerét  automata módban használva is bármikor beavatkozhatunk manuálisan, és az automata mód is 2 féle lehetőséget kínál. Tehát a választás a mi kezünkben van. 


Kezelése nem igényel diplomát, akár kezdő motorosok is örömmel hasíthatják a szelet vele.  Elég magasan ülünk rajta ennek ellenére jól dönthető, kiváló kanyarstabilitással rendelkezik. A robogókhoz hasonlóan elég rendesen körbe van burkolva és egy nagyméretű plexi is gondoskodik a szélvédelemről.

Az eleganciájára jellemző hogy akár legjobb öltönyünkben is utazhatunk rajta, igazán illik hozzá. Az NC700D Integra olyan stabilitást és kezelhetőséget kínál, amellyel egy átlagos robogó nem rendelkezik. Egy egyedülálló, vonzó és modern gép jött létre, amely teljesen magával ragadó utazási élményt kínál, amellett minden környezetvédelmi és biztonsági technikával van felszerelve, amelyet a vásárlók egy 21. századi járműtől elvárnak.

HONDA NC700D Integra



















További cikkek


Terepjáró a javából - Jeep Wrangler 2.8 CRD
Születésnapos - Toyota Land Cruiser VX Executive 60th Edition
A család barátja - Nissan Qashqai+2 2.0i 4WD
Kulcsszavak:
 
Kezdőknek és haladóknak - HONDA NC700D Integra Franciás kényelem - Peugeot 508 GT 2.2 HDi A város crossovere - Nissan Qashqai A város crossovere - Nissan Qashqai Vagány és dinamikus - Kia Ceed 1.0 T-GDI GT Line Vagány és dinamikus - Kia Ceed 1.0 T-GDI GT Line Fiatalos külső, gazdaságos motor - Opel Astra 1.6 CDTi Aut. Fiatalos külső, gazdaságos motor - Opel Astra 1.6 CDTi Aut. Lenyűgöző autó - Mazda CX-5 CD150 AWD Lenyűgöző autó - Mazda CX-5 CD150 AWD
 
Luxus szabadidő autó - Jeep Grand Cherokee 3.0 V6 CRD Overland

Luxus szabadidő autó - Jeep Grand Cherokee 3.0 V6 CRD Overland

2012. június 18.
A Chrysler Grand Cherokee egy igazi luxus szabadidő autó, amellyel még terepen ...
Részletek
A Chrysler Grand Cherokee egy igazi luxus szabadidő autó, amellyel még terepen is jól lehet közlekedni, köszönhetően a rengeteg elektromos kiegészítőnek.

Jeep Grand Cherokee A prémium szabadidőjárművek műfaját a Jeep találta fel, amikor 1963-ban bevezette a Jeep Wagoneert. Az ezt követő Grand Wagoneer még magasabb szintre emelte az önhordó karosszériás terepjáró koncepcióját. Most, több mint négymillió eladott jármű után a Jeep ismét továbbfejlesztette a nyertes formulát, és az új generációs Grand Cherokee bemutatásával optimális egyensúlyt teremt az ikonikus terepképességek és a kifinomult közúti vezethetőség között.




A Jeep márka új zászlóshajója a prémium összkerékhajtású járművek kényelmét, funkcionalitását és biztonságát azzal a feltartóztathatatlan terepképességgel társítja, amelyet a márka első számú kompetenciájaként hetven éve tökéletesít a Jeep.

Minden idők legkiválóbb Grand Cherokee generációja vadonatúj légrugózással, valamint öt terepbeállítást kínáló kipörgés gátló rendszerrel biztosít kimagasló terep- és közúti teljesítményt. Az új Jeep Grand Cherokee modell hajtáslánc-választékának vadonatúj tagja az Euro5-ös besorolású 3.0 V6 turbódízel erőforrás. A motor legnagyobb teljesítménye 241 LE, maximális forgatónyomatéka 550 Nm. Az átlagos fogyasztásra a gyár 8,3 l/100 km ad meg, ami igaz is lehet. Autópályán nyugodt vezetés mellet 7,9-ig csökkent az átlag, de városban már nehéz tízes átlag alá csalni a fogyasztást.

Jeep Grand CherokeeAz új első és hátsó, független kerékfelfüggesztés remek közúti vezethetőséget és kényelmet kínál, rossz minőségű úton a hatalmas 20 colos felnik dacára is. A Grand Cherokee 3.0 V6 CRD Overland 18.293.000 forintért vihető haza, ami nem kevés, de egyetlen konkurense sem ennyire egyedi, mint ez az amerikai indián.











További cikkek


Terepjáró a javából - Jeep Wrangler 2.8 CRD
Divatos szabadidő autók - Mitsubishi ASX 1.6
A kistesó - Nissan Juke 1.6 Turbo Tekna
Kulcsszavak:
 
Kiscsaládos városi egyterű - Ford Focus B-Max 1.5 TDCi Titanium Kiscsaládos városi egyterű - Ford Focus B-Max 1.5 TDCi Titanium Harmonikus az összhang - Suzuki Grand Vitara Harmonikus az összhang - Suzuki Grand Vitara Erős és magabiztos – Kia Optima 2.0 CVVT LX Erős és magabiztos – Kia Optima 2.0 CVVT LX Csajos kisautó - Nissan Micra ELLE Csajos kisautó - Nissan Micra ELLE Az úton marad - Nissan Qashqai ProPilot 1,6 dCi Xtronic Az úton marad - Nissan Qashqai ProPilot 1,6 dCi Xtronic
 

Találatok száma: 220 Megjelenítve: 191 - 200