Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 225 Megjelenítve: 191 - 200
Karakteres - Opel Astra GTC 2.0

Karakteres - Opel Astra GTC 2.0

2012. szeptember 23.
Az Opel Astra 2.0 literes 121 KW teljesítményű modellje egy sportos remekmű. Hogy miért, következő tesztünkben bemutatjuk.
Részletek
Opel Astra GTCGTC Astra meghatározó eleme lesz az autós társadalomnak. Karakteres - erőt sugárzó külseje, formás hátsóban végződő vállvonala vonzza a kíváncsi tekinteteket. Az akár 20” –os felniken guruló autó különös figyelmet kapott a futómű tekintetében. úgynevezett FlexRide rendszert kapott, aminek a lényege az optimális beállítás lehetősége vezetési stílusunk tekintetében. Ezek például a lengéscsillapító, kormányzás, gázpedál érzékenység.


A világításban sem csalódhatunk bi-xenon fényszórók, ledes nappali fények elöl hátul.  Amikor beülünk az autóba magas oldaltámasztással rendelkező sportülésekben találjuk magunkat. A műszerfal kialakításával, fényeivel tovább csiklandozza érzékszerveinket. Erős kisugárzás és sportosság vesz körül minket. A kárpit minősége és a prémium hangrendszer már csak hab a tortán.  Az öt személyes autó alaphelyzetben 380 literes csomagtérrel rendelkezik és több kisebb tároló rekesz segít elrejteni apróságainkat.                                         

és végül a száraz tények: 2000-es dieselmotorja 165 lóerő leadására képes 350 Nm-es maximum forgatónyomatékkal.  A százas tempóhoz 8.9 mp-re van szüksége, a végsebesség 210km/ óránál áll meg. Ha nem érezzük magunkat autóversenyzőnek a vegyes fogyasztás megáll 4.8 liternél.

Opel Astra GTC

















Kulcsszavak: hírek, ipar, járműipar, tesztek
 
Évente 1000-1200 autóbuszra lenne szüksége a magyar személyszállítási ágazatnak Évente 1000-1200 autóbuszra lenne szüksége a magyar személyszállítási ágazatnak Vitézy elismerte, hogy lebénult a BKV Vitézy elismerte, hogy lebénult a BKV Idén is lesz Flottamenedzsment Konferencia & Workshop Idén is lesz Flottamenedzsment Konferencia & Workshop A Toyota és a Suzuki hibrid és más modellekkel látja el egymást az indiai piacon A Toyota és a Suzuki hibrid és más modellekkel látja el egymást az indiai piacon Elektromosítás és internet az autóban: így ötvözi a Bosch az új technológiákat a benzines és dízel járművekben Elektromosítás és internet az autóban: így ötvözi a Bosch az új technológiákat a benzines és dízel járművekben
 
Nagyon szerethető - Nissan Juke 1.5dci

Nagyon szerethető - Nissan Juke 1.5dci

2012. szeptember 06.
Eddig a Nissan Juke jól felszerelt típusait próbáltuk ki, most egy alap felszereltségű autót teszteltünk. A tapasztalatokat most megosztjuk önökkel.
Részletek
Nissan JukeA Juke - amely azzal a céllal készült, hogy némi férfiasságot és dinamizmust vigyen a kisautó-piacra, meglehetősen egyedi vonalai alatt számos, látszólag ellentmondásos tulajdonságot kombinált. Formai szempontból nézve, alsó része nagy kerekeivel, széles gumiabroncsaival, megnövelt has magasságával és robusztus kiállásával, melyekhez agresszív első és hátsó rész társul, teljesen SUV-szerű. Felette azonban inkább sportos a látvány, magasra ívelő szélvédővel, a karcsú rajzolatú oldalablakokkal és a coupé-szerűen lejtős tetővonallal.

A most kipróbált változat egy átlagos típus melyet a gyártó nem zsúfolt tele, a teszt autókra oly jellemző extrákkal. Ezért külön is kíváncsiak voltunk arra, hogy milyen egy normál kialakítású Juke. Az átlagfelhasználó sokszor nem is igényli azokat a kiegészítőket, amelyek a jármű végső árát akár több százezer forinttal is megemeli. Igaz, a luxusnak ára van.

Az autó belsejében a motorkerékpár-üzemanyagtartály formája által inspirált, és az egész belső jellegét meghatározó középkonzollal és a vezetőt központba helyező utastérrel folytatódik a sportos motívum. A magas fényű metál piros lakkal bevont ´motorkerékpár-tank´ különleges, vidám jelleget ad az autónak. A praktikus használhatóságot biztosítja a felfelé nyíló hátsó ajtó és az átalakítható csomagtér a rejtett pakolóhelyekkel.

Nissan JukeAz 1.5 literes dízel mélyről és nagyon jól húz, de a rövid áttételek és a szűk használható tartomány miatt városban sokat kell váltanunk, de ez nem zavaró mert a váltó pontosan  és kényelmesen használható. A két kerék hajtással szerelt Nissan fogyasztás 5,8 liter körül alakult vegyes használat mellett. Szuper kisautó a Juke még így alapfelszereltséggel is nagyon -nagyon szerethető.







Kulcsszavak: hírek, nissan, suv, tesztek
 
A Toyota, a Nissan, a Honda és a Mitsubishi megállapodása a PHV-k, PHEV-k és EV-k töltőhálózatának közös fejlesztéséről Japánban A Toyota, a Nissan, a Honda és a Mitsubishi megállapodása a PHV-k, PHEV-k és EV-k töltőhálózatának közös fejlesztéséről Japánban Hibrid elektromos hajtással érkezik a 4X4-es Toyota RAV4 Hibrid elektromos hajtással érkezik a 4X4-es Toyota RAV4 Bezöldült a Budapest Taxi Bezöldült a Budapest Taxi A Nissan két új benzinmotorral és a különleges N-Sport változattal teszi szélesebb körben vonzóvá a Micrát A Nissan két új benzinmotorral és a különleges N-Sport változattal teszi szélesebb körben vonzóvá a Micrát Belga befektető veszi meg a GM strasbourgi üzemét Belga befektető veszi meg a GM strasbourgi üzemét
 
Egyedi autó - Ford Ka 1.2 Sport

Egyedi autó - Ford Ka 1.2 Sport

2012. szeptember 06.
A harmadik generációs Ford Ka épp olyan magával ragadó egyedi formavilágú autó, mint megjelenésének évében.
Részletek
Foed KaA Ford a Ka-t 1996-os és a 2003 ráncfelvarrását követően 2008-ig szinte változatlan formában gyártotta a Ford. A Ka életében mindig is voltak limitált egyedibb modellek. 2008-ban megjelent az új Ka ami már egy teljesen új utat mutat a Ford világában és természetesen az egyediség ennél a modellnél sem maradhat el.  

Külsőre az érdekes matricázás miatt egy kicsit olyan mintha egy sportkocsit látna az ember. De ez csak egy egyszerű kereskedői fogás, ami azért igen jól sikerül. A külcsín mellet a belbecs is sportos világot tükröz.

A motor egy 1.2 literes 5500 fordulat/percnél 69 lóerőre és 3000 fordulat/percnél 102 nm nyomatékra képes Euro 4 benzines motort rejt. A hajtást egy ötsebességes kézi váltón keresztül juttathatjuk el az első kerekekhez. A futómű hangolása megfelelően sportos, de a nagyobb úthibákat hangosa kopogással hozza a vezető tudomására.

A fékek megfelelőek pontosan adagolhatóak az ABS egy kicsit érzékeny. A 69 lóerős motor a 940 kg önsúlyú autót kellő rugalmassággal gyorsítja. Normál tempóban és a start-stop rendszenek köszönhetően 4.9 literes átlagfogyasztást sikerült elérnünk. A sportos külsőt hangsúlyozza a hófehér felni, a rajtszám, az autón átfutó fehér sportcsík a fehér tükörborítás és a fehér betét az első lökhárítóban.   

Ford KaA beltérben a fehér szín továbbra is középpontban van. A középkonzolon, az ajtó kapaszkodón a váltógombon és a kormánykeréken is találunk színezett elemeket. A multifunkciós bőrkormányról vezérelhetjük a bluetooth-os mp3 lejátszásra képes usb-rádiót. A műszerfal jól átlátható minden szükséges információ a vezető rendelkezésére áll. Négy felnőtt számára meglepően nagy helyett nyújt az utastér, bár az első ülések keskenyek és a középkonzol pedig túl széles. A csomagtartó 225 literes amit az ülések előrehajtásával akár 710 literesre bővíthetjük.  




Kulcsszavak: ford, hírek, tesztek
 
Az amerikai Fusion hybrid alapjaira épül a Ford önjáró kisérleti autója Az amerikai Fusion hybrid alapjaira épül a Ford önjáró kisérleti autója Az önvezető autók terén vezető szerepre törekvő Ford beruház az Argo AI vállalatba Az önvezető autók terén vezető szerepre törekvő Ford beruház az Argo AI vállalatba Csúcsot döntött a Ford a haszongépjármű piacon Csúcsot döntött a Ford a haszongépjármű piacon Visszaesett a német autópiac tavaly Visszaesett a német autópiac tavaly Ha szombat, akkor Jazzy Street Ha szombat, akkor Jazzy Street
 
Népszerű járgány - Honda VFR800X Crossrunner

Népszerű járgány - Honda VFR800X Crossrunner

2012. augusztus 21.
A Honda a Crossrunner típusában egyesítette a túramotorozás, és az amatőr terepmotorozás műszaki előnyeit. Most következő tesztünkben hétköznapi használat közben láthatjuk a VFR 800X Crossrunnert.
Részletek
Honda VFR800X CrossrunnerNapjainkban egyre népszerűbbek az enduro motorok, köszönhetően a sok előnyének. Magas építésük miatt könnyen átlátható róluk a forgalom. Enyhébb terepen is használhatóak has magasságuknak köszönhetően, és még sorolhatnánk. Viszont hátránya is akad ennek a kategóriának, és ezt próbálták kiküszöbölni a Crossrunner-el, ami sikerült is.

A járgányba a VFR800-as 782 köbecentis V4-es blokkja került, ami kisebb áthangolás után itt, 7 lóerővel kevesebbet, vagyis 101 lóerőt teljesít, ami bőven elégendő a motor mozgatásához. Alacsony fordulaton nem túl élénk a blokk, de amint elérjük a 6800-as fordulatot, elkezd dolgozni a VTEC szelepvezérlés.  8 szelep helyett 16 kezd dolgozni, igazi üvöltésbe vált át a motor, és sportmotorokat megszégyenítő vágtába kezd. Mintha egy teljesen más motorra ülnénk ilyenkor, nem lehet betelni a hanggal, és a gyorsulási élménnyel.

Futóműve, nincs túlbonyolítva, az első rugóstag nélkülöz mindenféle állítási lehetőséget, de ez nem von le semmit a motor élvezeti értékéből, kellemesen viselkedik sportosabb vezetés mellett is. 296 mm-es első féktárcsákat, úszóágyazású három dugattyús féknyergekkel szereltek előre. Fékrendszerére egy rossz szót sem szólhatunk, jól adagolható,  a fékerő tökéletes, és hosszabb lejtmenet után sem tapasztalható, hogy elfáradna.

21,5 literes tankot kapott a motor, ami egész szép hatótávolságot jelent, ha azt vesszük, hogy 5 liter körüli átlagot nem nehéz elérni vele, még akkor sem, ha figyelembe vesszük, hogy rendszeresen igényli a sofőr, hogy hallhassa azt a hangot, amikor a VTEC rendszer elkezd dolgozni.

Honda VFR800X Crossrunner



















Kulcsszavak: hírek, honda, motor, tesztek
 
Észak-Amerikában debütált a Honda FCV Concept Észak-Amerikában debütált a Honda FCV Concept Valódi király - Suzuki B-King Valódi király - Suzuki B-King Irányjelző Közlekedési Magazin 2014 augusztusi ajánló Irányjelző Közlekedési Magazin 2014 augusztusi ajánló Kategóriája legtakarékosabbja az intelligens technológiákkal érkező Ford Fiesta Van Kategóriája legtakarékosabbja az intelligens technológiákkal érkező Ford Fiesta Van Az új generációs i30 bekerült a legnagyobb európai autóipari díj döntőjébe Az új generációs i30 bekerült a legnagyobb európai autóipari díj döntőjébe
 
Régi ismerős - Fiat Punto plus TwinAir

Régi ismerős - Fiat Punto plus TwinAir

2012. augusztus 21.
Kipróbáltuk a Fiat Punto TwinAir-t, mely, ha belülről nem is, kívülről több változtatáson esett át.
Részletek
Fiat Punto TwinAirNagyon úgy tűnik, hogy ha a Fiat frissíti a Punto modellt, akkor egyben változtatja a nevét is. Kezdődött a Grande Puntóval, majd jött a Punto  Evo , és most itt van az aktuális a  Punto Plus.

Az Evo modellhez képest az autó szinte alig változott. Első ránézésre nagyon nehéz észrevenni a modell frissítés hatásait. A legszembeötlőbb változást az autó elején kell keresni.  Eltűnt a krómozott csík és átdolgozták az első lökhárítót, amiben megszűnt a fekete betét. így  sokkal karakteresebb lett az autó.  A felnik nagyon szépek és ezzel a zöld fényezéssel, aminél a tető lakk fekete színű, igazán feltűnő lett.

Beindítva az új Puntot, egy régi ismerős hangja tárul elénk, ez nem más, mint a Fiat által kifejlesztett TwinAir technológiás 2 hengeres turbós benzines erőforrás. Ez a kis motor 875 ccm-es 85 lóerős és 145 nm-es nyomatékkal rendelkezik. A nyomatékcsúcsot 2500 fordulat/percnél elérjük, de hála a TwinAir technológiának a nyomaték 80%-át már 1500-as fordulatnál érezhetjük. Ezzel a kéthengeres erőforrással az Eco funkcióval és a start-stop rendszerrel,  6,5-7 liter közötti átlagfogyasztást értünk el városi forgalomban. Az Eco funkció bekapcsolásával takarékosabbá válik az autó, de ennek az az ára, hogy a nyomaték 145 nm helyett csak 110 nm lesz. A váltó egy hatsebességes kézi szerkezet.

A futóműve rossz utakon sajnos minden létező hibát könyörtelenül a vezető tudtára ad. A fékek harapósak, de jól adagolhatóak. A kormány rásegítés megfelelő és parkolásnál nagy segítséget nyújt a City funkció. Az ESP nem szériatartozék, de mindenképpen megéri extraként megrendelni, mert visszagurulás gátlót is kap hozzá az ember.

Fiat Punto TwinAirAz ülések kényelmesek, az utastér 4 felnőtt számára nyújt megfelelő helyett. A kapcsolók egy kicsit kuszának tűnnek a műszerek jól átláthatóak. A csomagtartó mérete nem változott, a megszokott szabályos alakzatú.

A Fiat mérnökei ellátták az autót egy úgynevezett ECO móddal, amit a vezető dönt el hogy használja-e vagy sem. Ezt a rendszert a fogyasztás optimalizására találták ki.

Alap helyzetben az autó 7-7.5 literes átlagfogyasztást produkált, de használva az ECO módot és persze a START-STOP rendszert a fogyasztás picivel több lett, mint 6 liter ami a mai üzemanyagárak mellet nem elhanyagolható. Az ECO mód egyetlen hátulütője, hogy ilyenkor az autó a 145 NM nyomatékot leszabályozza 100 NM-re.


Kulcsszavak: fiat, hírek, tesztek
 
KÉT CITROËN-ÚJDONSÁG A 2013-AS BRÜSSZELI AUTÓSZALONON KÉT CITROËN-ÚJDONSÁG A 2013-AS BRÜSSZELI AUTÓSZALONON Változatlanul a VW Golf vezeti a németországi autóeladásokat Változatlanul a VW Golf vezeti a németországi autóeladásokat Kivonja a forgalomból a szovjet ZiU-9-es trolikat a BKK Kivonja a forgalomból a szovjet ZiU-9-es trolikat a BKK Újra csökkennek az üzemanyagárak Újra csökkennek az üzemanyagárak A Fiat 500-as bemutatkozott Frankfurtban A Fiat 500-as bemutatkozott Frankfurtban
 
Tekintélyt parancsoló - Suzuki GSF1250 SA Bandit

Tekintélyt parancsoló - Suzuki GSF1250 SA Bandit

2012. augusztus 20.
Kipróbáltuk a Suzuki egyik legnagyobb túramotorját a GSF1250-et, ismertebb nevén a Suzuki Bandit.
Részletek
Suzuki GSF1250 Szemből nézve sportmotoros hatást kelt a fejidom, mely az „S”-es változathoz jár. A motorkerékpár messziről hatalmasnak tűnik, ám a nyeregből egy könnyedén kezelhető kényelmes motor érzetét kelti. Súlya 10 kilogrammal gyarapodott az előd modellhez képest, ám a 225kg-os tömege ellenére könnyen lehet manőverezni a Bandittal. Az ülés pozíció tökéletes, egy hosszabb túra után sem fárasztó.

A teszt során gond nélkül végigmotoroztunk 200km-t megállás nélkül. érdekesség, hogy a tükrök a fejidomon találhatók. Futóműve megfelelően csillapítja az úthibákat. Az úttal való kapcsolatot elől 120mm hátul pedig 180mm széles abroncsok próbálják tartani. Elől 310 mm-es duplatárcsafék négydugattyús féknyergekkel, hátul 240 mm-es tárcsafék, egydugattyús féknyereg biztosítja a megállást, melyhez ABS rendszer is társul.

A Bandit meghajtásáról egy soros 4 hengeres vízhűtéses erőforrás gondoskodik. Az 1255 köbcentiméteres blokk 97 lóerős, ezt a teljesítményt 7500 fordulat/percen adja le. A hat sebességes váltó fokozatainak kiosztását eltalálták a Suzuki mérnökei, nem kell össze vissza kapcsolgatni, a motorban mindig van elegendő tartalék a kigyorsításokhoz. 108 Nm nyomatékot 3700-as fordulaton adja le. A tökéletesre hangolt erőforrás megfelelő dinamikával mozgatja a 225kg-os Banditot. Az injektoros befecskendezésnek köszönhetően könnyedén indul hidegben, melegben egyaránt és jótékony hatással van a fogyasztásra is. Teszt során 5-5,2 Literrel beérte 100 kilométeren.

Suzuki GSF1250 összességében a Suzuki GSF 1250 SA Bandit egy nagy, tekintélyt parancsoló, kiváló ár/érték arányú túra motor. Nagyon kényelmes két személlyel is legyen szó városi motorozgatásról vagy akár egy hosszabb túráról. és nem utolsó sorban rendkívül gazdaságos, és strapabíró.









Kulcsszavak: hírek, motor, suzuki, tesztek
 
A Suzuki iK-2 és iM-4 néven két tanulmányautót mutat be a 85. Genfi Autószalonon A Suzuki iK-2 és iM-4 néven két tanulmányautót mutat be a 85. Genfi Autószalonon Ellenállhatatlan stílusforradalmár Kecskemétről Ellenállhatatlan stílusforradalmár Kecskemétről Megkezdődött az új Ford Kuga gyártása Megkezdődött az új Ford Kuga gyártása Autópályadíj - Új kategória a buszokra és a lakóautókra Autópályadíj - Új kategória a buszokra és a lakóautókra A Ford B-MAX ajtót nyit a jótékonyságra A Ford B-MAX ajtót nyit a jótékonyságra
 
Élvezet vezetni - Audi Q3 2.0 TDI

Élvezet vezetni - Audi Q3 2.0 TDI

2012. augusztus 20.
Az Audi Q soro- zatának Benjaminját, a Q3-ast ismertük meg. A nagy méretei ellenére...
Részletek
Az Audi Q sorozatának Benjaminját, a Q3-ast ismertük meg. A nagy méretei ellenére, a közel 900 km-es tesztúton még 6 litert sem fogyasztott.

Audi Q3Az Audi Q sorozat legkisebb tagja a Q3 egy kicsit talán kilóg a sorból, formája inkább egy Coupe -ra hasonlít, de robosztus és erőt sugalló megjelenésével egyediséget áraszt. Az autó orrán az Audi-tól már megszokott single frame hűtőrácsot találjuk az első fényszórók egyedi ledes nappali fényt kaptak, talán az egyik legszebbet a piacon. Oldalról szembetűnőek a tetősínek és a nagyméretű ajtók. Hátul ledes hátsó lámpákat találunk igen érdekes formában, amitől kicsit furcsa lett az autó hátulja.



Motorikusan többféle benzines és diesel erőforrás közül válogathatunk, tesztautónkban az erősebbik diesel szív dobogott. 1968 ccm 4200-as fordulaton 177 lóerő és a TDI motoroktól megszokottan igen alacsony 1750 és 2500 fordulat/perc között elérhető a 380 nm-es nyomaték. A váltó egy hétfokozatú S-tronic szerkezet, amit a kormány mögött elhelyezett fülekkel is tudjuk kapcsolgatni, bár a váltást jobb az elektronikára bízni. A hajtás a már régóta bevált quatro rendszer, ami állandó öszkerékhajtást tesz lehetővé. 

A kormányzás elektromechanikus rásegítést kapott, ami jó hatással van a fogyasztásra, de ha a start-stop rendszer leállítja az autót akkor sajnos a rásegítés is megszűnik. A széria tartozék ESP elektromos differenciálzárat és utánfutó stabilizálót is tartalmaz. Az erősebbik Q3-al akár 2 tonnás utánfutót is vontathatunk. Emelkedőn való elinduláshoz a visszagurulás gátló nyújt segítséget. A nyomatékos diesel motornak és a jól áttételezett váltónak köszönhetően az átlagfogyasztás 6liter körül alakul.

Audi Q3Beülve a bőrbevonatú kormányt mindenképpen dicséret illet, kellemes a fogása, élvezet vezetni vele az autót. Az ülések kényelmesek jó az oldaltartása és a combtámasz állítható. A műszerfal nincs túlzsúfolva minden szükséges információ és kapcsoló rögtön megtalálható. Az utastér kettős kárpitozása és a polírozott betétek elegáns érzetet keltenek. A csomagtér 420 literes amit az ülések előredöntésével 1365 literesre bővíthetünk.







További cikkek


Luxus szabadidő autó - Jeep Grand Cherokee 3.0 V6 CRD Overland
A legjobb igásló - Nissan Navara V6
Egyszerű és praktikus - Suzuki Jimny 1.3
Kulcsszavak:
 
Csupa sport és dinamika - Citroen DS5 Csupa sport és dinamika - Citroen DS5 Lendületesen tör előre - Kia Optima 1.7 CRDi DCT Lendületesen tör előre - Kia Optima 1.7 CRDi DCT Kényelem és komfort – Fiat Scudo Kényelem és komfort – Fiat Scudo Szerethető nagyvas - Ssangyong Rexton Szerethető nagyvas - Ssangyong Rexton Egyszerűség és minőség - Citroen C-Elysée 1.2VTI Collection Egyszerűség és minőség - Citroen C-Elysée 1.2VTI Collection
 
Ráncfelvarrás után - Mazda 3 MZR-CD 2.2

Ráncfelvarrás után - Mazda 3 MZR-CD 2.2

2012. július 26.
A Mazda változ- tatott a 3. széria külalakján, a mai trendeknek meg- felelően.
Részletek
A Mazda változtatott a 3. széria külalakján, a mai trendeknek megfelelően. A 2.2 literes 150 lóerős sok érdekességet rejt magában.

Mazda3Stábunk a tavaly év vége felé rácfelvarrott 2,2 literes motorral szerelt változatot tesztelte. A 150 lóerőt 3500-as fordulaton produkálja. Motorerő egy pontos és rövid úton járó, 6 fokozatú kézi válton keresztül jut a meghajtott kerekekre. A nagyon jó hangszigetelésnek köszönhetően a motor hangját egyáltalán nem hallani az utastérben.

Rettentően kiegyensúlyozottan és rázkódásmentesen jár. A 2,2 literes motor a dinamikus közlekedésre tökéletesen alkalmas ugyanis a 360 Nm-es nyomaték 1800-2600-as fordulattartományban a rendelkezésünkre áll. Fogyasztása vegyes használatban 5-5,5 liter körül mozog.

Külsőben nem történt nagy változás a modellfrissítés előtti változathoz képest. Csupán a mai Mazda trend elemei lelhetők fel. A sportos vonalvezetés maradt, szélesebbek lettek a sárvédő ívek, az orrész hasonlít a 6-oséra. A hátsó lökhárítót meghosszabbították, így optikailag nagyobbnak tűnik az autó. Egy új szín került a választék listára és két új felni rendelhető az autóhoz. A futómű hihetetlen csendes és feszes, jól veszi a kanyarokat. A sportos vezetési élményt segíti még a rettentő pontos kormány, mely a legkisebb mozdulatokra is reagál.

A kívülről viszonylag nagynak tűnő 3-as valójában belül nem is annyira tágas. Elől kényelmesen el lehet férni, hátul viszont két kisebb termetű felnőtt fér csak el. A belsőt a japán precizitás jellemzi, pontos illesztések, elérhető közelségű kezelőszervek és minőségi anyagok.

Mazda3A kormány jó fogású, és a rajta található gombokkal minden fontosabb funkció irányítható. Ide tartozik a tempomat, az audio rendszer és a fedélzeti computer. Tesztalanyunk nem szűkölködött extrákban, volt benne automata légkondicionáló, tolatóradar, elől fűthető ülések, fűtött első szélvédő és esőérzékelős ablaktörlő, BOSE autó hifi, hátsó térfigyelő rendszer (RVM) sávváltást segítő, radarral.





összességében az új Mazda 3 egy jól vezethető, sportos kinézetű, elől rettentő kényelmes autó. Hatalmas motorerővel, viszont kedvező fogyasztással.

További cikkek


A nagytesó - Honda Civic Sedan
Karakteres külső - Diesel Suzuki Swift
Kigömbölyödve - Fiat Panda 1.3 Mjet
Kulcsszavak:
 
Ráncfelvarrás után - Mazda 3 MZR-CD 2.2 Komfortos és megbízható - Toyota Avensis 2.0 D-4D Sportos limuzin - Mazda6 2,2 CD163 GTA Sportos limuzin - Mazda6 2,2 CD163 GTA Elektromos hétvége – Nissan LEAF Elektromos hétvége – Nissan LEAF Fiataloknak ajánlva - Kia Stonic Fiataloknak ajánlva - Kia Stonic Rakjuk össze, mint a Lego-t - Opel Adam 1.4 Rakjuk össze, mint a Lego-t - Opel Adam 1.4
 
Igazi érzelmeket vált ki az emberekből - Alfa Romeo Giulietta 1.4 turbo multiair

Igazi érzelmeket vált ki az emberekből - Alfa Romeo Giulietta 1.4 turbo multiair

2012. július 26.
Az Alfa Romeo mindig valamilyen pozitív hatást vált ki az emberek- ből, és ha ...
Részletek
Az Alfa Romeo mindig valamilyen pozitív hatást vált ki az emberekből, és ha vezethetjük is, akkor teljes az élmény. Tesztalanyunk az 1.4 literes 170 Lóerős Giulietta volt.

Alfa Romeo Giulietta Az Alfa minden autója igazi érzelmeket vált ki az emberekből. Nincs ez másképpen a Giulietta esetében sem. Tesztünk során bár merre jártunk mindenhol irigylő pillantásokkal találkoztunk. Az autó orrát a hangsúlyos Alfa pajzs uralja. A lámpák a mai kornak megfelelően ledes nappali fényt kapott. Oldalról feltűnő hogy amolyan Alfás módon a kilincs lekerült az ablak mellé. A hátsó lámpák ledes technikát kaptak érdekes csigavonalban.




Giulietta motortere egy 1400 ccm multiair turbós benzines erőforrást rejt. A motor a 170 lóerős teljesítményét 5500 fordulat/percnél a 250 nm nyomatékot pedig 2500 fordulat/percnél adja le. Az erőt egy hatfokozatú kézi váltón át juttathatjuk le az első kerekekhez. A futóműve nagyon jól sikerült, a kormányzás direkt, a fékek jól adagolhatóak és határozottan lassítják le az autót. A vezetése nagyon jó és élmény dús.  Az Alfa találta ki a DNA rendszert. Ez a rendszer három beállítási módot tesz lehetővé Normál, Dynamic és All Weather.

Az alapbeállítás a normál mód, de ha ki akarjuk hozni az autó maximális teljesítményét akkor állítsuk a kapcsolót Dynamic állásba. Normál állásban nincs semmi meglepő, minden az alap beállításoknak megfelelően működik. Dynamic  állásban az ESP ami egyébként kikapcsolhatatlan, kisebb mértékben avatkozik be, csökken a szervo rásegítés, kikapcsol a Start&Stop automatika, beindul a kipörgő kerekeket fékező elektronikus Q2 hajtás és megváltozik a gázpedál reakció ideje. All Weather állásban a szervokormány normális rásegítéssel dolgozik, túlkormányozottság  esetén a kormánykeréken enyhe impulzus ösztönzi a vezetőt a helyes manőver végrehajtására.

Alfa Romeo Giulietta Beülve az autóban az érzelmeink az autó iránt tovább erősödnek. Az első ülések kényelmesek és jó oldaltartásúak, az üléspozíció kifejezetten kényelmes. A hátul ülőknek a lábtér bőven elegendő, de a fejtér egy kicsit szűkös. A hátul ülőket egy tárolóval és pohártartókkal ellátott kartámasz kényezteti. A műszerfal jól átlátható és igazán elegáns, a csövekben elhelyezett műszerek mutatója 6óra állásból indul ezzel is erősítve a sportosságot. Egy picit nyomasztó érzés hatott a teljesen fekete tetőkárpitozástól, de ezt igen hamar meg lehetett szokni.


A csomagtartó 350 literes amivel a Giulietta a kategóriájának teljesen megfelelő. A kinyitása az Alfa embléma benyomásával történik. A legegyszerűbb, ha a távirányítóról nyitjuk.

További cikkek

Luxus szabadidő autó - Jeep Grand Cherokee 3.0 V6 CRD Overland
A kistesó - Nissan Juke 1.6 Turbo Tekna
Karakteres külső - Diesel Suzuki Swift
Kulcsszavak:
 
Ez a LADA már nem az a LADA - LADA Vesta Ez a LADA már nem az a LADA - LADA Vesta Csajos kisautó - Nissan Micra ELLE Csajos kisautó - Nissan Micra ELLE Családi ragadozó - Ford Mondeo 2.0 EcoBoost Családi ragadozó - Ford Mondeo 2.0 EcoBoost Prémium kombi Svédországból - Volvo V90 Prémium kombi Svédországból - Volvo V90 Vérbeli crossover - Opel Mokka 1,7 CDTI 4x4 Cosmo Vérbeli crossover - Opel Mokka 1,7 CDTI 4x4 Cosmo
 
A nagytesó - Honda Civic Sedan

A nagytesó - Honda Civic Sedan

2012. július 20.
A 4 ajtós Honda Civic megjele- nésében, forma világában teljesen más, mint a korábban...
Részletek
A 4 ajtós Honda Civic megjelenésében, forma világában teljesen más, mint a korábban bemutatott elődje. Utasterében 4 felnőtt kényelmesen utazhat csomagjaival hosszú órákon át.

Honda Civicérdekes megoldás a Hondától hogy a futurisztikus 5 ajtós Civic és a 4 ajtós Civic között annyi a hasonlóság hogy mind a kettő elején ott van a Honda jel. Formájukat tekintve teljesen eltérnek egymástól. Ebből adódóan a vásárló réteg is más lesz. A Honda csak 10 európai országban forgalmazza első sorban csak ott ahol a lépcsőshátú modellek sikeresek és eladhatóak.

A külső méretei az elődhöz képes némileg megváltoztak. A 4545 mm-es hossz maradt, de magasságban és szélességben 5-5 cm nőt az autó. A beltér ha nem is sokkal, de tágasabb lett. 


A légellenállása 3,4 % javult, a karosszéria tömege közel 7 % csökkent és merevsége 10 % nőtt.  A motortérben egy 1798 ccm-es 142 lóerős és 174 nm nyomatékkal rendelkező szívó benzines erőforrást találunk ez a motor megtalálható az 5ajtós változatban is. A pörgős benzines erőforrás 6500 fordulat/percnél 142 lóerőt ad le, míg 4300 fordulat/percnél 174 nm nyomatékot teljesít úgy, hogy közben átlagfogyasztásban nem fogyaszt többet mint 6,6 liter. A váltó jelen esetben egy hatsebességes végtelenül precíz kézi szerkezet, de rendelhető 5 sebességes automata is, ami szintén az első kerekeket hajtja meg. Az első felfüggesztés McPherson rendszerű a hátsó pedig multi link felfüggesztés.

Honda CivicAz utastérben túl sok újdonságot nem találunk, a műszerfal maradt a megszokott osztott megoldású, ahol a legfelső sávban a legfontosabb műszereket találjuk a kormányon átnézve különböző információkat közöl velünk az autó. A Honda újdonsága az Eco Assist és az ECON belekerült a Civicbe is. Az Eco Assist a műszerfal színének kék és zöld közötti árnyalat változással mutatja, hogy mennyire használjuk gazdaságosan az autót. Az Econ mód a gázreakciót és a légkondicionáló működését befolyásolja a gazdaságosság érdekében.



A csomagtartó a rövidebb tengelytávnak köszönhetően 440 literre nőt, amit az osztott hátsó ülések ledöntésével tovább bővíthető.  

További cikkek

Jót tett a frissítés - Honda Civic 1.8
Divatos szabadidő autók - Mitsubishi ASX 1.6
Seat Alhambra 2.0Tdi DSG
Kulcsszavak:
 
Jól megalkotott modell - Kia cee’d 1.6 GDI Jól megalkotott modell - Kia cee’d 1.6 GDI A retro érzés marad - Volkswagen Beetle 1.2 TSI A retro érzés marad - Volkswagen Beetle 1.2 TSI A nagytesó - Honda Civic Sedan Lancia Ypsilon TwinAir Felnőtt a feladathoz - Peugeot 3008 1,6 BlueHDi 120 EAT6 Felnőtt a feladathoz - Peugeot 3008 1,6 BlueHDi 120 EAT6 Prémium kombi Svédországból - Volvo V90 Prémium kombi Svédországból - Volvo V90
 

Találatok száma: 225 Megjelenítve: 191 - 200