Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 13421 Megjelenítve: 10621 - 10630
A Fiat City Brake Control (városi fékszabályozó rendszer) elnyerte az „Euro NCAP Advanced” díjat

A Fiat City Brake Control (városi fékszabályozó rendszer) elnyerte az „Euro NCAP Advanced” díjat

2013. június 26.
Az „Euro NCAP Advanced” díjjal 2010. óta jutalmazzák azokat az autógyártókat, akik olyan, élvonalbeli biztonsági rendszerekkel szerelik fel modelljeiket, amelyek valós előnyöket szavatolnak a felhasználók számára.
Részletek
Fiat 500LIlyen fejlesztés az új ’City Brake Control’ városi vészfékező rendszer is, amely most elnyerte a nagyrabecsült „Euro NCAP Advanced 2013”  díjat.

A Fiat Panda és 500L modellekhez megrendelhető, innovatív aktív biztonsági rendszer felismeri, amennyiben más járművek vagy tárgyak találhatók az autó előtt, és ha a vezető nem reagálna, automatikusan fékez, hogy elkerülje az ütközést, vagy enyhítse annak következményeit.

A „City Brake Control” rendszert úgy tervezték, hogy városi forgalomban nyújtson azonnali és értékes segítséget. A motor beindításával automatikusan élesedő rendszer az 5 – 30 km/óra sebességtartományban alapértelmezésben mindig aktív, illetve azt a vezető saját belátása szerint ki-, illetve bekapcsolhatja.

A „City Brake Control” rendszer lézerradaros (Light Detection And Ranging, LIDAR) érzékelője a szélvédő felső szélén kapott helyet, és a menetstabilizáló rendszerrel (ESC) működik együtt. Bizonyos paraméterektől (pl. útfelület minősége, menetdinamika, haladási irány, akadály helyzete, abroncsok állapota, stb.) függően a rendszer közbeavatkozása révén teljesen elkerülhető az ütközés, illetve enyhíthető annak súlyossága („ütközéselkerülés”, illetve „ütközés enyhítés”)

A kifinomult eszköz három funkciót egyesít: az automatikus vészfékezést (Automatic Emergency Braking, AEB), a fékelőkészítést (Prefill) és a vészfékrásegítést (Brake Assist).

Fiat 500LAz AEB – amellett, hogy maximális mértékben tiszteletben tartja a vezető döntéseit, és meghagyja őt a jármű elsődleges irányítói szerepében – önműködően vészfékezést kezdeményez, amennyiben a rendszer úgy ítéli meg, hogy az ütközés elkerülhetetlen, ám a vezető nem reagál: ilyen helyzetekben a „City Brake Control” gyakorlatilag elébe megy a vezető várható  reakciójának. A fékelőkészítés funkció automatikus fékezés helyett részleges nyomás alá helyezi a fékrendszert, hogy az gyorsabban reagálhasson, amint az AEB közbeavatkozik vagy a vezető fékezni kezd. A vészfékrásegítés ezzel szemben felismeri a vészhelyzetet, és a pedálreakciót ahhoz igazítva gyorsabb fékhatás elérését teszi lehetővé.
Kulcsszavak: 500l, autóipar, biztonság, euro ncap, fiat, galéria, Panda
 
TRANSFORM 2025+ – A Volkswagen bemutatta a következő évtizedre szóló stratégiáját TRANSFORM 2025+ – A Volkswagen bemutatta a következő évtizedre szóló stratégiáját A Fiat City Brake Control (városi fékszabályozó rendszer) elnyerte az „Euro NCAP Advanced” díjat Nevada a Tesla titkos favoritja? A Škoda 4,2 százalékkal növelte eladásait az első félév során; az előző év magas szintjén a júniusi értékesítés A Škoda 4,2 százalékkal növelte eladásait az első félév során; az előző év magas szintjén a júniusi értékesítés A Fiat City Brake Control (városi fékszabályozó rendszer) elnyerte az „Euro NCAP Advanced” díjat Intelligens közlekedési hálózatok fejlesztésében működik közre a Ford A Fiat City Brake Control (városi fékszabályozó rendszer) elnyerte az „Euro NCAP Advanced” díjat A Volvo V60 Plug-in Hybrid rekordot döntött az Euro NCAP töréstesztjén
 
A 2013-as Pikes Peak Nemzetközi Hegyi Futamon (PPIHC) a Mitsubishi vadonatúj Outlander crossovere lesz a “hivatalos safety car”

A 2013-as Pikes Peak Nemzetközi Hegyi Futamon (PPIHC) a Mitsubishi vadonatúj Outlander crossovere lesz a “hivatalos safety car”

2013. június 26.
A Mitsubishi Motors North America Inc. (MMNA) büszkén jelenti be, hogy a teljes egészében újratervezett, 2014-es Mitsubishi Outlander crossover lesz a “hivatalos safety car” az idén 91. alkalommal megrendezett, 2013. június 30-án rajtoló Pikes Peak Nemzetközi Hegyi Futamon (PPIHC).
Részletek
Mitsubishi Outlander A számos fejlett biztonsági technológiával – például Sávelhagyásra Figyelmeztető Rendszerrel (LWD), Adaptív Sebességtartó Automatikával (ACC) és ütközés Hatását Mérséklő Rendszerrel (FCM) – felszerelt stílusos, hétüléses Outlander a Mitsubishit képviseli majd a pályán, miközben “hivatalos safety car” minőségében teljesít szolgálatot e látványos motorsport-rendezvényen.

A Pikes Peak Nemzetközi Hegyi Futamot Colorado államban, a fenséges Sziklás Hegységben rendezik meg; a 20 kilométeres versenytávot 156 kanyar töri meg; a mezőny 2862 méteres szintkülönbséget győz le, és végül 4300 magasságban fut be a célba – vagyis több mint négy kilométerrel a tengerszint fölött. Az 1916 óta évente megrendezett futam az Indianapolis 500 után Amerika második legnagyobb múltú motorsport-rendezvénye.

Kimagaslóan modern biztonsági technológiái mellett az új, 2014-es Mitsubishi Outlander a vállalat kiváló Szuper összkerékvezérlésű (S-AWC) négykerékhajtási rendszerével is megrendelhető, ami egyedülálló stabilitást, tapadást és irányíthatóságot biztosít – így az autó könnyedén mozog majd a Pikes Peak számtalan szerpentinjén, és magabiztosan néz szembe a gyorsan változó időjárási- és útviszonyokkal, amelyek pillanatok alatt új körülményeket teremthetnek e nagy magasságban húzódó útszakaszon.

Mitsubishi Outlander A Mitsubishi Motors szponzorként is megjelenik a 2013-as Pikes Peak Nemzetközi Hegyi Futamon. A dinamikus, új Mitsubishi Outlander mellett a Mitsubishi Lancer Evolution nagy teljesítményű sportlimuzin lesz a kisegítő safety car. Az autók különleges felkészítését az AEM®, a BBS USA, a Cobb Tuning, a DC Sports®, a Kenwood USA Corporation és a Muellerized Suspension Tuning vállalatok végezték.

A Mitsubishi Motors tavaly debütált a Pikes Peak Nemzetközi Hegyi Futamon; az innovatív i-MiEV Evolution elektromos hajtású prototípus-versenyautó (amiben ugyanaz az elektromotor és lítium-ion akkumulátor működött, mint a 100%-ban elektromos hajtású, sorozatgyártású Mitsubishi i-MiEV modellben) 2013-ban második helyezést szerzett az Elektromos Hajtású Járművek Osztályában.

A Mitsubishi Motors idén két vadonatúj, még erősebb, 100%-ban elektromos hajtású prototípus-versenyautóval, a MiEV Evolution modellel tér vissza a Pikes Peak Nemzetközi Hegyi Futamra. Az egyik autó volánja mögött a kétszeres Dakar-győztes Hiroshi Masuoka ül majd, a másik gépet pedig a Pikes Peak hatszoros motorkerékpár-bajnoka és a 2002-es SCORE International off-road versenysorozat győztese, Greg Tracy vezeti.
Kulcsszavak: autóipar, autósport, Mitsubishi, Outlander
 
A 2013-as Pikes Peak Nemzetközi Hegyi Futamon (PPIHC) a Mitsubishi vadonatúj Outlander crossovere lesz a “hivatalos safety car” Próbáld ki magad egy verseny BMW kormánya mögött A Tesla miatt összeomolhat a használtautó piac A Tesla miatt összeomolhat a használtautó piac Több ezer autó eladását függesztette fel a VW Nagy-Britanniában és Olaszországban Több ezer autó eladását függesztette fel a VW Nagy-Britanniában és Olaszországban Így áll össze a Seat Ateca színpalettája Így áll össze a Seat Ateca színpalettája A 2013-as Pikes Peak Nemzetközi Hegyi Futamon (PPIHC) a Mitsubishi vadonatúj Outlander crossovere lesz a “hivatalos safety car” Eladásainak növekedésével indította az évet a Volvo Cars
 
Gázüzemű autóbusz mutatkozott be Budapesten

Gázüzemű autóbusz mutatkozott be Budapesten

2013. június 26.
Ma Budapesten is bemutatkozott a sűrített földgázzal (CNG) közlekedő IVECO Citelis. A szóló kivitelű  városi kialakítású autóbuszt először Sopronban, majd Kaposvárott, Pécsett, Miskolcon próbálhatta ki az utazóközönség júniusban.
Részletek
IVECO Citelis CNG A jármű a fővárosi bemutatót követően Szegedre és Zalaegerszegre is ellátogat országos körútja során. „A környezetkímélő jármű fogadtatása nagyon kedvező volt mind az utasok, mind pedig a sofőrök részéről. Az autóbusz előnyös tulajdonságai közül a legtöbben a csendes és tiszta üzemmódot, valamint a tágas utasteret emelték ki.”– jegyezte meg Domanovszky Henrik, a Magyar Gázüzemű Közlekedés Klaszter Egyesület (MGKKE) elnöke.

Az IVECO-hoz tartozó, a közelmúltig Irisbus néven, a csehországi Vysoké Myto-ban készülő Citelis -típuscsaládhoz tartozó tesztbusza először Sopronban, a Kisalföld Volánnál állt forgalomba június 10-én. A kétnapos tesztüzemet követően a jármű Kaposvári Közlekedési Vállalatnál, Pécsett a Tüke Busz Zrt.-nél, valamint a borsodi megyeszékhelyen, a Miskolci Közlekedési Vállalatnál vendégeskedett. Az országos tesztkörút két újabb állomással bővült, így a budapesti bemutatót követően az autóbusz Szegeden, valamint Zalaegerszegen áll forgalomba. A csongrádi megyeszékhelyen június 27-30. között megvalósuló próbaüzem azért is kiemelkedő jelentőségű, mivel a városban közszolgáltatási feladatokat ellátó Tisza Volán rendelkezik a legnagyobb, összesen 43 darabos gázüzemű autóbuszflottával az országban. A sűrített földgázzal hajtott járművek népszerűségét jelzi, hogy a cég ebben a hónapban tíz darab új, gázüzemű elővárosi és városi feladatokra alkalmas alacsonypadlós autóbusz vásárlására írt ki közbeszerzési eljárást.

A gázüzemű autóbuszt július 2 - 5. között pedig Zalaegerszegen próbálhatja ki az utazóközönség. A jármű hajtását biogázzal biztosítják majd, melyet az országban egyedülálló módon a Zalavíz szennyvíztisztító telepén állítanak elő.  A zalai megyeszékhelyen tavaly állt forgalomba az első gázüzemű autóbusz, melyet használtan vásárolt a Zala Volán annak érdekében, hogy megismerje a megújuló forrásból készülő üzemanyaggal hajtott járművek előnyeit.

IVECO Citelis CNG Szigorú környezetvédelmi normák

A 12 méter hosszú, teljes mértékben alacsonypadlós, háromajtós autóbusz hajtásáról 290 lőerős, hathengeres földgázmotor gondoskodik, mely az érvényben lévő Euro 5-ön túl az EEV környezetvédelmi kibocsátási normáknak is megfelel. Mindamellett a jövő évtől életbe lépő, a korábbiaknál jóval szigorúbb Euro 6-os határértékek teljesítésére is készen áll.

A motor működéséhez szükséges - névlegesen 200 bar-os nyomásra sűrített - földgáz tárolására nyolc darab, összesen 1240 liter térfogatú, rendkívül erős kompozit szerkezetű gáztartály helyeztek el az autóbusz tetején. A könnyű tartály technológiának köszönhetően a Citelis utasbefogadó-képessége kimagasló, összesen 87 személy szállítására alkalmas, melyből 24 ülőhely áll az utasok rendelkezésre. A második ajtónál kialakított peronon lehetőség van babakocsival és kerekesszékkel közlekedők utazására is, le- és felszállásukat pedig mechanikus rámpa segíti. Az utastér szellőzéséről légkondicionáló, valamint tágas, elhúzható oldalablakok gondoskodnak. A tesztjármű nagy tartálytérfogata miatt egy feltöltéssel városi körülmények között körülbelül 500, míg települések közti járat esetén megközelítőleg 700 kilométert képes megtenni.

állami forrás CNG buszokra

A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) év elején 1,6 milliárd forintot különített el, hogy támogassa a közlekedési társaságokat gázüzemű autóbuszok beszerzéseiben. Az elnyerhető összeg a szóló kivitelű járműveknél darabonként maximum 18 millió forint, míg csuklós változatoknál legfeljebb 24 millió forint lehet. Magyarországon jelenleg körülbelül 50 darab CNG hajtású busz közlekedik, a támogatás révén ez a szám három-négyszeresére emelkedhet körülbelül egy év alatt.

IVECO Citelis CNG „A gáz meghajtású járművek használatának terjedésével a közösségi közlekedés széndioxid-kibocsátása és a szálló por koncentrációja, a városok légszennyeződése csökkenthető. A vissza nem térítendő támogatást az új Széchenyi az új Széchenyi Terv Zöld Beruházási Rendszer keretében, a kvótabevételek terhére biztosítja a szaktárca” – jelentette ki Horváth Attila, az NFM zöldgazdaság fejlesztéséért, klímapolitikáért és kiemelt közszolgáltatásokért felelős helyettes államtitkára.

Országos összefogás

Az autóbusz magyarországi tesztjét a Magyar Gázüzemű Közlekedés Klaszter Egyesület szervezte, melynek tagjai nagy erőfeszítéseket tettek annak érdekében, hogy zavartalan legyen a jármű hazai üzemanyag-ellátása. Magyarország ugyanis még jelentős lemaradásban van a megfelelő CNG-töltőinfrastruktúra kiépítése terén, mely hátráltatja a gázüzemű hajtás szélesebb körben való elterjedését.

Az Italcamion Kereskedelmi Kft. által Magyarországon képviselt IVECO Citelis autóbusz üzemanyag ellátásáról a BRC-töltőtechnológiája gondoskodott azokon a helyszíneken, ahol kiépített állomás nem áll rendelkezésre. A Gilbarco ACIS által összeállított mozgó töltőtechnológia pedig a Ganzair Kompresszortechnika Kft. gázszállító tartályaival fedezte a roadshow üzemanyag igényeit. Az üzemanyagot vidéken a GDF Suez, Budapesten pedig a Főgáz-CNG Kft. biztosítja az autóbuszhoz. Az öKO flotta a technológiai egységeket szolgáltatási rendszerbe szervezve tette lehetővé, hogy a városokban az autóbusz bizonyíthassa a CNG-technológia megalkuvás nélküli alkalmazhatóságát.
Kulcsszavak: autóbusz, budapest, Citelis, cng, gázüzemű jármű, iveco, környezetbarát, környezetvédelem, MGKKE
 
Gázüzemű autóbusz mutatkozott be Budapesten A Scania értékesítési árbevétele 4 százalékos csökkenéssel 19.341 millió svéd korona lett Gázüzemű autóbusz mutatkozott be Budapesten Újra a figyelem középpontjában a Citroen C4 Gázüzemű autóbusz mutatkozott be Budapesten Júliusban forgalomba áll a maradék ötven Mercedes busz is Budapesten Gázüzemű autóbusz mutatkozott be Budapesten Terjeszkedik a kanadai New Flyer buszgyártó Gázüzemű autóbusz mutatkozott be Budapesten Megnyitotta kapuit a Mobilitás Autókiállítás és Vásár
 
Három sávosra bővül az M0-ás autópálya jobb pályájának egy szakasza

Három sávosra bővül az M0-ás autópálya jobb pályájának egy szakasza

2013. június 26.
Vasárnap délelőtt adják át a forgalomnak az M0-ás útgyűrű M6-os és 51. számú főút közötti jobb pályájának kibővített szakaszát: 11 kilométeren az eddigi két sáv helyett már három sávon haladhatnak az autósok és leállósáv is épült.
Részletek
három sávosra bővül az M0-ás autópálya jobb pályájának egy szakaszaLoppert Dániel, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF) kommunikációs vezetője az MTI-nek szerdán elmondta: az M0-ás M6-os és M5-ös autópálya közötti, 17,3 kilométeres szakaszán jelenleg 2x2 sáv van, és ezen a szakaszon gyakoriak a dugók, torlódások, mivel naponta sávonként mintegy 25 ezer gépjármű halad itt át.

Ezen segít a mostani bővítés. Loppert Dániel hozzátette, hogy az 51. számú főút és az M5-ös között új nyomvonalon épülő 6 kilométeres szakasz bővítése is folyamatban van, amelyet várhatóan augusztus végén adnak át.

A kommunikációs vezető elmondta: a 11 kilométeres szakasz kibővítése 34 milliárd forintos beruházással valósult meg, amelynek 85 százaléka európai uniós forrás volt. A vasárnapi átadásról elmondta, hogy délelőtt 10 órakor helyezik forgalomba a kibővített szakaszt; erre az időre - körülbelül 15 percre - lezárják az M0-ás M7-estől Szeged felé vezető részét.

Jelezte: az érintett szakasz régi részén szeptemberig még forgalmi korlátozásokra lehet számítani, az elválasztó elemek, táblák áthelyezése, valamint a sávok átfestése miatt.
Kulcsszavak: autópálya, közlekedés, M0, M5, M6, M7, NIF
 
Három sávosra bővül az M0-ás autópálya jobb pályájának egy szakasza Újabb csúszásmentes útburkolat Budapesten a BKK-tól és a Generalitól Három sávosra bővül az M0-ás autópálya jobb pályájának egy szakasza E-útdíj - Völner: kevés reklamáló, 2,8 milliárd bevétel Három sávosra bővül az M0-ás autópálya jobb pályájának egy szakasza Január végétől a Fehérvári útig közlekedik az 1-es villamos Németországban törvényt hoznak az autómegosztó szolgáltatások támogatásáról Németországban törvényt hoznak az autómegosztó szolgáltatások támogatásáról Három sávosra bővül az M0-ás autópálya jobb pályájának egy szakasza Megjelent a MÁV-START és a GYSEV motorvonat-beszerzésének pr-tendere
 
Júliusban forgalomba áll a maradék ötven Mercedes busz is Budapesten

Júliusban forgalomba áll a maradék ötven Mercedes busz is Budapesten

2013. június 26.
Július elsején forgalomba áll az utolsó ötven, új beszerzésű Mercedes-Benz Citaro 2 típusú autóbusz is Budapesten, ezzel teljessé válik a 150 járműből álló flotta - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) kedden az MTI-vel.
Részletek
Júliusban forgalomba áll a maradék ötven Mercedes busz is BudapestenJúliustól újabb kilenc vonalon, a 7-es és 7A, a 31-es, a 33-as, a 34-es, a 67-es, a 106-os, a 139-es, valamint a 168E vonalon állnak forgalomba az égkék Mercedesek, a 30, 30A és 230-as viszonylaton pedig már hét közben is lehet majd utazni az új buszokkal. Emellett újabb járműveket állítanak forgalomba a 8-as, a 11-es, a 22-es, a 22A, a 111-es, a 112-es, a 178-as, a 196-os, a 196A és a 222-es vonalakon.

A buszok beosztásánál a BKK tájékoztatása szerint elsődleges cél volt, hogy a város lehető legtöbb pontján megjelenhessenek az új autóbuszok, a felszabaduló régebbi alacsonypadlós autóbuszokat pedig olyan vonalakra irányították át, ahol eddig csak kismértékben vagy egyáltalán nem volt elérhető az akadálymentesített szolgáltatás. Júliustól 38 vonalon jár majd az eddiginél több alacsonypadlós busz.

A közlemény felidézi, hogy három ütemben - május, június és július első napjaiban - a BKK megrendelése alapján a VT-Transman Kft. állította forgalomba az új Citarókat. Az új autóbuszok forgalomba állítása után a budapesti autóbusz-hálózaton az alacsonypadlós autóbuszok részaránya a 2013 májusát megelőző 28 százalékról 45 százalékra nő július 1-jétől.
Kulcsszavak: autóbusz, bkk, bkv, Citaro, főváros, mercedes, VT-Transman
 
Júliusban forgalomba áll a maradék ötven Mercedes busz is Budapesten Az elmúlt évek hatékonysági fejlesztéseit díjazta a Siemens Júliusban forgalomba áll a maradék ötven Mercedes busz is Budapesten Bemutatták az új hazai elektromos buszt, a MODULO-t Júliusban forgalomba áll a maradék ötven Mercedes busz is Budapesten Új 7 literes Euro 6 motorral bővült a Scania buszok motorválasztéka Júliusban forgalomba áll a maradék ötven Mercedes busz is Budapesten A Scania üzemi eredmény 8 százalékos növekedéssel 4.276 millió svéd korona lett Júliusban forgalomba áll a maradék ötven Mercedes busz is Budapesten Meghosszabbították a földgázüzemű autóbuszok beszerzését támogató pályázatot
 
Az Iveco és a Gazprom közösen fejleszt földgázüzemű járműveket Oroszországban

Az Iveco és a Gazprom közösen fejleszt földgázüzemű járműveket Oroszországban

2013. június 26.
Az Iveco, a haszon- és különleges felhasználású gépjárművek vezető gyártója, valamint a Gazprom PLC, az Oroszországi Föderáció legnagyobb földgázkitermelője és -szállítója, földgázüzemű járművek közös fejlesztésébe kezdett.
Részletek
Az Iveco és a Gazprom közösen fejleszt földgázüzemű járműveket OroszországbanA partnerek véleménye szerint Oroszország CNG (Compressed Natural Gas – sűrített földgáz) piaca hatalmas növekedési lehetőségeket rejt magában. A dízelüzemű motorokról a földgázüzemű erőforrásokra való áttéréssel a gazdagság kulcságazataiban működő orosz vállalatok jelentősen csökkenthetik üzemanyag-felhasználásukat, így a környezet védelme mellett az ország energiabiztonságának megszilárdításához is hozzájárulhatnak.

A Gazprom csoport a világ legnagyobb földgázkészleteinek birtokosa. A vállalat több programot indított a sűrített földgáz használatának népszerűsítésére és ezen felül együttműködési lehetőségeket keres a legfontosabb stratégiai partnerekkel, földgázüzemű járművek fejlesztésére, gyártására és népszerűsítésére. Az Iveco, amely már sikeresen vezetett be különféle alkalmazási területeken CNG modelleket, elkötelezetten támogatja az ország földgázüzemű járművekből álló flottájának a bővítését. A vállalat készen áll arra, hogy költséghatékony, földgázalapú motortechnológiát felvonultató járműmegoldásokat és járműveket kínáljon a gazdaság különféle ágazataiban működő társaságok számára, a tömegközlekedéstől kezdve a legnagyobb kihívást jelentő terepeken használt nehéz haszongépjárművekig.

A megállapodás értelmében az Iveco és a Gazprom a földgázüzemű motorokkal meghajtott járművek tesztelési és fejlesztési programjait végzi közösen. Az együttműködés keretében olyan finanszírozási ajánlatokat is kidolgoznak majd, amelyek a földgázüzemű járművek szélesebb körű használatát ösztönzik regionális és nemzeti szinten egyaránt. A két vállalat emellett a haszongépjárművek számára a legjobb alternatív üzemanyagot jelentő CNG használatát népszerűsítő kampányokat is szervez. Az új földgáztöltő állomások építését kivitelező Gazprom PLC a CNG-üzemű járművek jelenlegi földrajzi elterjedtségéhez igazodva létesít a jövőben új töltőállomásokat Oroszország területén.

Az Iveco és a Gazprom közösen fejleszt földgázüzemű járműveket OroszországbanA közös projekt részeként az Iveco földgázüzemű járműveket bocsát a Gazprom vállalat részére egyrészt tesztelésre, másrészt a modellek regionális és nemzetközi kiállításokon való bemutatására. Az Iveco, a CNG-üzemű járművek vezető európai gyártója a járművek teljes kínálatát biztosítja a 3,5 tonnás Natural Power Daily-től a 16 tonnás Eurocargo, illetve a 40 tonnás Stralis CNG modellig. Napjainkban megközelítőleg 12 000 földgázüzemű Iveco jármű dolgozik állami, önkormányzati és magánflottákban Európa-szerte.

Az Iveco a hajtásláncokat gyártó testvérvállalata, az FPT Industrial támogatásával kínálja metánüzemű haszongépjárműveinek széles választékát Oroszországban. A CNG-hajtású modellpaletta a 3,5 tonnás modellektől a 26 tonnás járművekig érhető el, emellett a vállalat földgázalapú megoldásokat is ajánl a városi közlekedés számára. E vezető technológiáknak köszönhetően az új Stralis CNG például már megfelel az Euro VI károsanyag-kibocsátási szabványoknak, és egyetlen tank üzemanyaggal akár 400 km-t is képes megtenni. A földgázüzemű motorral hajtott járművek gáztartály-védelme és általános megjelenése, amely szinte tökéletesen megegyezik az ugyanilyen dízelüzemű modellekével, a Gazprom legmagasabb szintű elismerését nyerte el.
Kulcsszavak: cng, fejlesztés, gázüzemű jármű, iveco
 
Az Iveco és a Gazprom közösen fejleszt földgázüzemű járműveket Oroszországban 115 földgázüzemű Daily modellel bővül a TNT Express Italy flottája A BMW iX modellben bemutatkozik az ultraszélessávú technológiával dolgozó BMW Digital Key Plus A BMW iX modellben bemutatkozik az ultraszélessávú technológiával dolgozó BMW Digital Key Plus A Kia piacvezető szerepre tör a környezetbarát autózásban A Kia piacvezető szerepre tör a környezetbarát autózásban A Kia Motors harminc éve kezdte fejleszteni az elektromos meghajtású autóit A Kia Motors harminc éve kezdte fejleszteni az elektromos meghajtású autóit A Bosch Budapesti Fejlesztési Központjában tették fel az i-re a pontot A Bosch Budapesti Fejlesztési Központjában tették fel az i-re a pontot
 
A Főtaxi támogatja autóinak sárgára színezését

A Főtaxi támogatja autóinak sárgára színezését

2013. június 26.
A Főtaxi Zrt. speciális finanszírozási konstrukcióval támogatja, hogy 800 autóból álló flottája mielőbb megfeleljen a Fővárosi önkormányzat taxisrendeletében előírt egységes sárga színnek - közölte a társaság kedden az MTI-vel.
Részletek
A Főtaxi támogatja autóinak sárgára színezésétA Főtaxi Zrt. speciális finanszírozási konstrukcióval támogatja, hogy 800 autóból álló flottája mielőbb megfeleljen a Fővárosi önkormányzat taxisrendeletében előírt egységes sárga színnek - közölte a társaság kedden az MTI-vel.

A közlemény szerint a Főtaxi célja, hogy ezzel a lépéssel jelentősen csökkentse a taxisaira nehezedő finanszírozási terheket, valamint elősegítse a leggyorsabb átállást.

A taxitársaság közölte azt is, hogy 2013 tavaszán tendert írt ki a társasághoz tartozó taxik átszínezésére. A pályázaton nyertes két, különböző eljárásmódot alkalmazó cég speciális árengedményt, gyártói alkalmassági és szavatossági nyilatkozatokat tett. A társaság taxispartnerei maguk választhatnak a kivitelezési technológiák közül.  
A fővárosi taxisrendelet 2013. szeptember 1-jén lép hatályba.
Kulcsszavak: Főtaxi, főváros, gazdaság, közlekedés, rendelet, taxi
 
A Főtaxi támogatja autóinak sárgára színezését Tavalyhoz képest jelentősen szűkült az új autók piaca Horvátországban Elkészült az M0-ás új bal pályája az M1-M7 közötti szakaszon Elkészült az M0-ás új bal pályája az M1-M7 közötti szakaszon A Főtaxi támogatja autóinak sárgára színezését Kínában épít üzemet a Volvo Kissé nőtt a forgalomba helyezett autók száma márciusban Kissé nőtt a forgalomba helyezett autók száma márciusban A Főtaxi támogatja autóinak sárgára színezését A Hankook új SUV gumiabroncsait szerelik gyárilag újabb prémium modellekre
 
A Mitsubishi Space Star megkapta az MAAF 2013-as “Auto Environment” díjat

A Mitsubishi Space Star megkapta az MAAF 2013-as “Auto Environment” díjat

2013. június 25.
Mindössze néhány héttel franciaországi bemutatása után a Mitsubishi Motors vadonatúj Space Star modellje megkapta az MAAF 2013-as “Auto Environment” díját.
Részletek
Mitsubishi Space StarA Space Star is szerepel a díjazottak közt azon a megmérettetésen, amely immár kilencedik éve a nemzetközi autógyárak által felmutatott legjelentősebb környezetvédelmi eredményeket értékeli. A díjakat több kategóriában is kiosztják: “100 LE alatti belsőégésű motorok”, “100 LE feletti belsőégésű motorok”, “Hibridek és Hálózatról tölthető hibridek”, “Elektromos hajtású autók”, valamint “Kishaszonjárművek”.

A Space Star kategóriájában tíz modell állt versenyben; közülük választotta ki a tíz főből álló zsűri a CO2-, NOx- illetve HC-kibocsátás alapján a Space Star modellt, amely 92 g/km-es CO2-emisszójával a legjobbnak bizonyult a 100 LE alatti teljesítményű belsőégésű motorok osztályában – újra tanúbizonyságot téve az MMC mérnöki teljesítményéről, négy évvel azt követően, hogy a Colt ClearTec is elnyerte ezt a kitüntetést.

Az öt legnagyobb európai piac egyikén megszerzett díj jól példázza az MMC vadonatúj Global Small építési módjának kiemelkedő környezetvédelmi teljesítményét; ezt megelőzően a Space Star amerikai változata (a “Mirage”) megkapta az “Amerika legtakarékosabb, nem hibrid hajtású, benzinüzemű autója” címét; a Mitsubishi Motors hazai piacán pedig az autót a “Japán legtakarékosabb (belsőégésű motoros) benzinüzemű autója” címmel tüntették ki.

Mitsubishi Space StarAz MAAF Franciaország legnagyobb, autóbiztosításokkal foglalkozó társasága: egyéb tevékenységei mellett a vállalat 3,7 millió autó biztosítását intézi, és 588 képviseletet működtet az országban.
Kulcsszavak: autóipar, díj, Franciaország, Mitsubishi, Space Star
 
iF Design díjakkal jutalmazták a Siemens vasúti technológiáját iF Design díjakkal jutalmazták a Siemens vasúti technológiáját A Mitsubishi Space Star megkapta az MAAF 2013-as “Auto Environment” díjat Az Apple a Tesla felvásárlására készül? A Mitsubishi Space Star megkapta az MAAF 2013-as “Auto Environment” díjat A Focus ST a legnépszerűbb európai izomautó A Mitsubishi Space Star megkapta az MAAF 2013-as “Auto Environment” díjat A Citroen Grand C4 Picasso az Év Taxija A Mitsubishi Space Star megkapta az MAAF 2013-as “Auto Environment” díjat Az Audi szerint még nem jött el az elektromos autók ideje
 
A Scania átadta a világ első Euro 6-os gázüzemű tehergépjárművét

A Scania átadta a világ első Euro 6-os gázüzemű tehergépjárművét

2013. június 25.
A Scania leszállította az első, már az Euro 6-os károsanyag-kibocsátási normának megfelelő gázüzemű járművét.
Részletek
A Scania átadta a világ első Euro 6-os gázüzemű tehergépjárművétAz ügyfél, a Bring Logistics, a skandináv szállítmányozási piac egyik fontos szereplője, akinek törekvése, hogy a legújabb környezetvédelmi megoldásokat kínálja ügyfeleinek.

„Fontos számunkra, hogy a legújabb környezetvédelmi technológiákkal dogozzunk együtt, így ügyfeleinknek is ezeket a megoldásokat nyújthassuk. Már most a jövőre életbe lépő Euro 6 normának megfelelő járműveket alkalmazunk.” – mondta Arne Karlsson, a Bring Frigo åkeri AB vállalat elnöke. „A Scaniától vásárolt biogázzal üzemelő új elosztó tehergépkocsink kimagasló teljesítményű és mind a károsanyag-, mind a szén-dioxid kibocsátása nagyon alacsony.”

A Scania gázüzemű motorjainak teljesítménye megegyezik a normál dízelmotorok teljesítményével. Az Euro 6 normának megfelelő motorok 280 és 340 lóerős változatban érhetők el. Nyomatékuk eléri a kiemelkedően magas 1.350 és az 1.600 Nm-t, amely egyedülállóvá teszi őket az iparágban.
Kulcsszavak: cng, gázüzemű jármű, kamion, környezetbarát, környezetvédelem, scania
 
A Scania és az Ericsson közösen teszteli az 5G mobil technológiát A Scania és az Ericsson közösen teszteli az 5G mobil technológiát A Scania átadta a világ első Euro 6-os gázüzemű tehergépjárművét Igazi „RONCSPRÉMIUM” A Citroëntől A Scania átadta a világ első Euro 6-os gázüzemű tehergépjárművét Ismét környezetbarát autó lett a Lexus CT 200h Csaknem ötszáz zöld rendszámos autó van Magyarországon Csaknem ötszáz zöld rendszámos autó van Magyarországon A tisztán elektromos Volvo EX30 kisméretű szabadidőjármű a valaha gyártott legkisebb szénlábnyomú Volvo A tisztán elektromos Volvo EX30 kisméretű szabadidőjármű a valaha gyártott legkisebb szénlábnyomú Volvo
 
Robbie Williams már tíz éve számít a Multivanre

Robbie Williams már tíz éve számít a Multivanre

2013. június 25.
Megkezdődött Robbie Williams „Take The Crown Stadium Tour 2013” elnevezésű turnéja, amelyre már minden jegy elkelt. Ez a harmadik nemzetközi koncertkörút, amelyen a Volkswagen Multivan, az ikonikus VW Bus jelenlegi leszármazottja tölti be a turnébuszok szerepét.
Részletek
Robbie Williams már tíz éve számít a MultivanreTíz fekete Multivan Highline és két Multivan Business kíséri végig a 14 ország stadionjait megtöltő turnét, amely során augusztus végéig játszik a művész és zenekara. Egy ekkora volumenű turné pontosan összehangolt logisztikát igényel, jelen esetben minden koncerthelyszínen két csapat vesz részt, egyenként hat-hat Multivan járművel és vezetőikkel. „Mindent előre megterveztek a szervezők az utolsó másodpercig: bejelentkezés a szállodába, főpróbák, a show, kijelentkezés, repülőtér.” – mondta a turné vezetője,  Jaeki Hildisch. „Ezért természetesen nagyon fontos, hogy minden tökéletesen működjön, különösen az autóknál van ez így.” – magyarázta.

Mindegyik Multivan modellben 180 lóerős TDI motor és kettős tengelykapcsolós automatizált sebességváltó (DSG) dolgozik. Ezek a személyszállító járművek egyszerre kényelmesek és rugalmasan alakíthatók, a második sor síneken csúsztatható, illetve forgatható üléseinek és a harmadik sor előredönthető, háromszemélyes padjának köszönhetően. A sötétített üvegezés pedig kellő biztonságot nyújt a hírességeknek a kíváncsi pillantások és a kamerák elől.  Robbie Williams Németországban a „Take The Crown Stadium Tour 2013” turné keretében Gelsenkirchenben (július 10.), Hannoverben (július 27.), Münchenben (augusztus 7.) és Stuttgartban (augusztus 11.) lép fel.

Robbie Williams már tíz éve számít a Multivanre
Kulcsszavak: autóipar, multivan, szponzor, volkswagen
 
A SEAT csatlakozik a Volkswagen Group China és a JAC közös vállalkozásához A SEAT csatlakozik a Volkswagen Group China és a JAC közös vállalkozásához 25 év alatt 50.000 Volkswagen haszonjármű Magyarországon 25 év alatt 50.000 Volkswagen haszonjármű Magyarországon Robbie Williams már tíz éve számít a Multivanre Teszten a SEAT első elektromos autói Szolnokon is integet a macska Szolnokon is integet a macska A Nissan a LEAF bemutatása után öt évvel 99,99%-os akkumulátor sikerességi arányról számolt be A Nissan a LEAF bemutatása után öt évvel 99,99%-os akkumulátor sikerességi arányról számolt be
 

Találatok száma: 13421 Megjelenítve: 10621 - 10630