Találatok száma: 13421 | Megjelenítve: 10791 - 10800 |
Visszavonták a taxirendelet módosítását |
||
2013. május 29.
Visszavonta a taxirendelet módosításáról szóló javaslatot Tarlós István főpolgármester a Fővárosi Közgyűlés szerdai ülésén.
|
A városvezető a javaslat visszavonásakor azzal indokolt, hogy lesz még egy egyeztetés a járművek életkorára vonatkozóan, s ezért később tárgyalják a módosításokat. Tarlós István az ülésteremben megjelent, a taxik sárga színe ellen tiltakozó néhány taxisnak címezve azt mondta: "hatvanötezer egyeztetés" volt már a rendeletről, az összes létező társasággal tárgyaltak. Hozzátette: nem érti, miért térnek vissza a szín kérdésére, amikor arról már korábban határoztak, az nem tárgya a mostani előterjesztésnek. A szerdai ülésre benyújtott javaslat enyhítette volna a gépjárművek korhatári megkötésére vonatkozó szabályozást, továbbá meghosszabbította volna a járművek teljesítményére, környezetvédelmi besorolására, csomagtartóméretére vonatkozó rendelkezések határidejét. Kulcsszavak: bkk, főváros, rendelet, Tarlós István, taxi
|
|
|||||
|
||||||
Kerekezés a Ford Kuga-val a Balaton körül |
||
2013. május 29.
A harmadik egymást követő évben Hivatalos Szállítója Magyarország legnagyobb résztvevői létszámú kerékpáros versenyének, a Balatont körüljáró Tour de Pelso-nak a Ford Máté.
|
2013. június 1.-én, e szombaton idén 12. alkalommal kerül megrendezésre a Tour de Pelso országúti kerékpáros fesztivál és verseny, amely az elmúlt négy évben rendre Magyarország legnagyobb résztvevői létszámú kerékpáros megmérettetésének bizonyult. A közel 20 éve autóértékesítéssel és szerviztevékenységgel foglalkozó Autó Máté által alapított, tevékenységét 2011-ben kezdő, vadonatúj siófoki bemutatótermét 2012 januárjában nyitó Ford Máté, idén regionális Ford kereskedéssé válva a Dunaújvárosban is bemutatótermet és márkaszervizt nyit, immár harmadik éve, míg a cégcsoport immár ötödik éve Hivatalos Szállítója Magyarország egyik legjelentősebb kerékpáros eseményének. 2012-ben a Tour de Pelso-n több, mint kétezer versenyző rajtolt el, idén a résztvevők száma az előzetes regisztrációk alapján kettőezer-ötszáz és háromezer között lehet, míg a versenyre kilátogatók számát tízezer fő körül várják. A NaturAqua Tour de Pelso 2013 szombaton, Siófokon, a hajóállomás melletti nagy parkolóból rajtol, és az alábbi távokból áll majd: •CUBE Pelso Kupa (verseny) 204 km •SHIMANO Balaton Maraton (teljesítménytúra - 10 órás szintidővel) 204 km •Port.hu Tihany Túra (túra) 76 km •Capriolo Panoráma Túra (25 és 40 km) A verseny felvezető és kísérőautójául a Vészhelyzeti Segélyhívóval kiegészített SYNC kommunikációs rendszerrel, Alacsony Sebességű ütközés Elkerülő Rendszerrel, Holttérfigyelő Rendszerrel és Táblafelismerő Rendszerrel is felszerelt, intelligens összkerékhajtást kínáló vadonatúj Ford Kuga szolgál majd. A logisztikai feladatok ellátását nagyban megkönnyíti a Kuga-ban bemutatkozó automatikus csomagtérajtó, valamint a modell korábbinál tágasabb csomagtere, és az egy mozdulattal ledönthető hátsó üléssor is. Kulcsszavak: ford, Ford Máté, Kuga, márkakereskedő, verseny
|
|
|||||
|
||||||
A Hyundai i20 WRC sikeresen teljesítette első próbafutamát |
||
2013. május 29.
Néhány hónapnyi intenzív felkészülést követően a vadonatúj központban működő Hyundai Motorsport kivitte a műhelyből az i20 WRC-t, hogy megkezdje a modell gyakorlati tesztprogramját.
|
A Hyundai i20 WRC sikerrel teljesítette első próbafutamát a Hyundai Motorsport alzenaui (Németország) központjának közelében fekvő tesztpályán. A teszt során, amelyet a csapat műszaki stábja végzett el, nem tapasztaltak semmilyen problémát. A tesztelés folyamata ezt követően felgyorsul, hogy az autó időben felkészülhessen a FIA (Federation Internationale de l’Automobile) 2014-es Rali Világbajnokságára. A háromnapos, 550 kilométeres próbát követően kezdetét vette az autó első, teljes körű tesztje. Ennek során a mérnökök különféle beállításokat próbáltak ki, és értékes adatokat gyűjtöttek, amelyeket a Hyundai Motorsport létesítményében fognak kielemezni. Az autó teljesítményének minden fő mozzanatát kiértékelték, a program elsődleges szerepe az volt, hogy az i20 WRC 1,6 literes turbómotorjáról gyűjtsenek be minél több adatot. „El kell ismernem, megindító pillanat volt az i20 WRC-t először mozgásban látni. Az év hátralévő részében intenzív tesztek várnak ránk, Európa legkülönfélébb helyszíneire utazunk, hogy olyan, eltérő körülmények között, változatos talaj- és útviszonyok mellett tehessük próbára az i20 WRC-t, amelyek majd a jövő évben, a Rali Világbajnokságon várnak ránk” – hangsúlyozta Michel Nandan csapatfőnök. A Hyundainak igen rövid idő áll a rendelkezésére, hogy teljesítse kitűzött, ambiciózus céljait. A szoros program azért fontos, hogy a csapat 2014 januárjában ott lehessen a Monte Carlo Rali rajtjánál. „Az első tesztek tapasztalatai igen pozitívak. Bőségesen gyűjtöttünk hasznos visszajelzést, amelyeket most, a felkészülés következő fázisában fogunk feldolgozni” – tette hozzá Nandan. A Hyundai i20 WRC modellt a Hyundai Namyang K&F központja tervezte (Dél-Korea); az autót a Hyundai Motorsport alzenaui (Németország) központjában készítik fel a versenyre. Kulcsszavak: autóipar, autósport, i20, próba, wrc
|
|
|||||
|
||||||
Már tesztelik a Miskolc számára készülő cseh villamost |
||
2013. május 29.
Már a gyakorlatban is tesztelik a Miskolc számára készülő új cseh villamost. Az új villamos a napokban jelent meg a nyugat-csehországi Pilsen utcáin - közölte az E15 cseh gazdasági hírportál kedden.
|
A pilseni Skoda Transportation 31 darab alacsony padlós, klímás, számítógép-vezérelt Skoda 26T típusjelű villamost szállít Miskolcnak. A magyar megrendelés értéke, beleértve a tízéves karbantartási időre vonatkozó opciót is, 1,85 milliárd korona. "A villamos a prágaiak körében csak Porschének nevezett T14 típusjelű villamos továbbfejlesztése. Az első két szerelvényt 2014 februárjáig kell átadnunk, a többit 2015 februárjáig" - mondta a lapnak Zdenek Majer, a Skoda elnökhelyettese. Majer szerint a Skoda 26T villamos a cégnek olyan zászlóshajója mint a Skoda autógyárnak a Superb limuzin. Miskolcon már vannak tapasztalatok a cseh villamosokkal, a városban a korábbi CKD által gyártott villamosok most is közlekednek. A Skoda Transportation számára Magyarország egyre fontosabb piac. A pilseni gépipari csoport 2007 óta villamos berendezéseket szállít a budapesti metró számára, trolibuszokat Debrecenbe, Budapestre és Szegedre. Miskolc tehát újabb állomás a megrendelésekben. A magyarországi megrendelések összértéke meghaladja a 3,5 milliárd koronát - mondta Majer. A hírportál szerint az új villamosnak nagyon praktikus a belső utastere, több mint 300 személyt szállíthat egyszerre. Miskolcon zömmel európai uniós forrásból fejlesztik a villamosközlekedést, a Zöld nyíl című projekt révén 9,6 kilométer hosszúságban megújult a villamospálya a Tiszai pályaudvar és a diósgyőri végállomás között, innen pedig másfél kilométerrel meghosszabbították Felső-Majláthig. Ezt a csaknem 15 milliárd forint értékű munkát a Colas-Alterra Zrt., a Colas út Zrt., a WIS Zrt. és a Pentavia Kft. alkotta Zöld nyíl 2009 konzorcium nyerte el. Kulcsszavak: Miskolc, skoda, teszt, tesztek, tömegközlekedés, villamos
|
|
|||||
|
||||||
Csökkent a gázolaj ára |
||
2013. május 29.
Csökkentette bruttó 2 forinttal a gázolaj nagykereskedelmi árát szerdán a Mol Nyrt., a benziné nem változott.
|
Csökkentette bruttó 2 forinttal a gázolaj nagykereskedelmi árát szerdán a Mol Nyrt., a benziné nem változott. A mérsékléssel a gázolaj átlagára 410-411 forintra csökkent, 95-ös benziné 410-411 forint maradt. A Mol a múlt héten csütörtökön változtatott legutóbb az árakon, akkor bruttó 4 forinttal emelte a 95-ös benzin és 2 forinttal a gázolaj nagykereskedelmi árát. A társaság február elejétől heti két alkalommal dönt az üzemanyagár-változásokról, így már nemcsak a hét első munkanapján, hanem a hét közepén is határoz az aktuális valutaárfolyam és a tőzsdei árak alapján az árról. A benzin ára tavaly április elején érte el csúcsát, akkor egy liter átlagosan 451 forintba került. A gázolaj literje 2012. január közepén volt a legdrágább, átlagosan 449 forint. Az autósok 15-25 forintos különbséget is tapasztalhatnak a kutak árai között. Kulcsszavak: benzinkút, gázolaj, üzemanyag
|
|
|||||
|
||||||
Újraaszfaltozzák másfél év után az Arad-Temesvár autópályát |
||
2013. május 28.
újra kell aszfaltozni másfél év után Romániában az Arad és Temesvár közötti mintegy 30 Az autópályát 2011 decemberében adták át a forgalomnak azt követően, hogy 135,43 millió eurót költöttek a megépítésére.
|
Az aszfalt azonban nem bírta sokáig a terhelést, több helyen elkezdett repedezni, ezért a gépkocsivezetők türelmét hetek óta sebességkorlátozások teszik próbára. Teodor Tudur, a nyugat-romániai autópálya-rendőrség részlegvezetője a Mediafax hírügynökségnek kedden elmondta, hogy soha nem lehetett a maximális 130 kilométer/órás sebességgel közlekedni az útszakaszon, mivel az építtető 2011-ben nem fejezte be a munkálatokat. Az autópálya kiegészítő elemeinek a felszerelése, valamint az út menti területrendezés ugyanis még hátravolt, így a munkálatok befejezéséig eleve 100 kilométer/órában korlátozták a felső sebességhatárt. Eredetileg a végső átadást az idén nyárra tervezték, csakhogy az építési hibák és földcsuszamlások miatt az út több helyen megrepedezett, így az építő most arra kényszerül, hogy teljes egészében újraaszfaltozza az utat. Az autópálya-rendőrség értesítése szerint öt kilométerenként fogják újraönteni a burkolatot, egy sávot mindig lezárnak, így a gépkocsik bizonyos pontokon csak 60 kilométer/órás sebességgel haladhatnak, akárcsak az országúton. Az Arad-Temesvár közötti szakasz része a IV. európai közlekedési folyosó nyomvonalán haladó dél-erdélyi autópályának, amelynek építése több szakaszon folyamatban van. Kulcsszavak: aszfaltozás, autópálya, javítás, közlekedés, románia
|
|
|||||
|
||||||
A Ford egyike a világ 50 leginnovatívabb vállalatának |
||
2013. május 28.
A Ford az egyetlen autógyár, amely felkerült a Fast Company által összeállított ‘A 2013-as év Leginnovatívabb Vállalatai’ című listára: a Ford mellett olyan nevek szerepelnek még a felsorolásban, mint a Nike és az Amazon, valamint technológiákra szakosodott vállalatok, például az Apple, a Google, vagy az online oktatással foglalkozó Coursera.
|
A Fast Company idén is összeállította ‘Az év Leginnovatívabb Vállalatai’ című értékelését, amelyben olyan piacvezető márkák szerepelnek, mint az Apple, az Amazon, a Google és a Target, mellettük pedig számos új – és látványosan eredményes – piaci szereplő is, például a Square, a Fab és a Tumblr. A Ford a 2013-as lista egyetlen olyan vállalata, amelynek fő profilja az autógyártás. Az értékelésen a Nike szerezte meg az első helyezést két jelentős innovációjáért, a FuelBand és a Flyknit technológiákért. A Fast Company szerkesztői a Ford számos kezdeményezését kiemelték, többek közt a kaliforniai Palo Altoban felállított Szilícium-völgyi Laboratórium 2012. júniusi megnyitását, ahol a Ford mérnökei a legjobb és legtehetségesebb technológiai kutatókkal működhetnek együtt. A Ford-modellekben működő innovatív berendezések közül érdemes külön is megemlíteni a díjnyertes, Európában először a B-Max-ban bemutatkozó, azóta több modellben is elérhető Vészhelyzeti Segélyhívóval kiegészített Ford SYNC rendszert, aminek révén az autós vezetés közben is élvezheti a legmodernebb mobiltelefon-technológiák előnyeit – méghozzá hangvezérléssel, így kezét folyamatosan a kormánykeréken, tekintetét pedig az úton tarthatja. épp ilyen fontosak a Ford modellekben elérhető aktív biztonsági és vezetéssegítő rendszerek is, mint például az Európában először a Mondeo-ban bemutatkozó, és azóta számos modellhez elérhető adaptív sebességtartó automatika, a Holttérfigyelő Rendszer, az Európában először a C-Max-ban és Grand-Max-ban bemutatott Aktív Parkolóasszisztens, az Európában a Focus-ban debütáló Alacsony Sebességű ütközéselkerülő Rendszer, a Sávtartó Asszisztens és a Sávelhagyásra Figyelmeztető Rendszer az Automatikus Távfény, a Vezetőfigyelmeztető Rendszer, a Táblafelismerő Rendszer, valamint az új Kuga-ban bemutatkozó Intelligens összkerékhajtás és Automatikus csomagtérajtó, amelyek révén a Ford csak a tavalyi évben 7 Euro NCAP Advanced díjat könyvelhetett el. A Leginnovatívabb Vállalatok című lista a Fast Company legfontosabb szakmai kiadványa. A szerkesztők csapata hónapokon át gyűjti és elemzi az adatokat, hogy megnevezhesse a gazdaságban és a világ minden szegmensében működő legjobb vállalkozásokat. A végeredmény egy szokatlan felsorolás, ami nem csupán a bevételeket és a profitnövekedést értékeli, hanem az előremutató üzleti modelleket és a kreatív szellemiséget is. Az idei lista szereplői közt ott a Samsung és a Coca-Cola, a látványosan feltörekvő Nasty Gal és az Uber, vagy a közösségeket megújító Coursera és a D-Rev. A Fast Company nemzetközi felsorolásában a leginnovatívabb vállalatok közt megjelenik a kenyai Safaricom (9. helyezés), az izraeli SodaStream (23. hely), az orosz Oktogo online utazásszervező (35. hely és a kínai Landwasher (38. helyezés). Az első 50 helyezettet felsoroló értékelés mellett a Fast Company Top 10-es listát is közzétesz 10 különböző kategóriában, s ezek mindegyike nyomtatásban és a FastCompany.com honlapon is megjelenik. További Top 10-es listák is elérhetők még online, illetve közösségi oldalakon. Az idei listán szembeötlő, hogy nem szerepelnek rajta a közösségi média óriásai, a Facebook és a Twitter. “Semmi olyat nem alkottak, ami miatt ünnepelnünk kellene őket.” - írja elemző cikkében a magazin. “Listánk története során a vállalatok alig egyharmada szerepelt a felsorolásban két egymást követő évben is. Idén már csupán hét ilyen szereplőt találunk, ami azt mutatja, hogy a világ mind több vállalata törekszik a versenyelőnyt biztosító, innovatív megoldásokra – egyre magasabbra emelve a tétet.” Kulcsszavak: autógyár, autóipar, ford, gazdaság, járműipar
|
|
|||||
|
||||||
Díjjal jutalmaztak két Magyarországi Toyota márkakereskedőt |
||
2013. május 28.
A Toyota Motor Europe (TME) tegnap este, az athéni Zappeion Megaron Hallban tartott Ichiban ünnepségen hozta nyilvánosságra a 2012-es ‘Ichiban’ Európai ügyfélelégedettségi Díj győzteseinek nevét.
|
A rendezvényen a görög idegenforgalmi miniszter, Olga Kefalogianni is részt vett. A minőség mindig is a Toyota filozófiájának szerves részét képezte. Ezen alapelv szem előtt tartásával osztott ki a vállalat idén összesen 42 díjat márkakereskedői közt – akik 32 különböző piacról érkeztek –, elismerve az ügyfélelégedettség érdekében végzett kiemelkedő munkájukat az értékesítés és a vevőszolgálat területén. A vállalat szabványai közé tartozó folyamatos teljesítménymérés során mintegy 2300 európai viszonteladó eredményeit értékelték. A komoly feltételrendszer eredményei alapján elmondható, hogy a győztesek olyan csúcsteljesítményt nyújtottak, amely jóval túlszárnyalta az ügyfelek elvárásait. A díjátadó ünnepségen Didier Leroy, a TME elnök-vezérigazgatója kihangsúlyozta: “A Toyota minden erejével arra törekszik, hogy ügyfelei elégedettek legyenek kiváló termékeinkkel és szolgáltatásainkkal. Szeretnék köszönetet mondani az Ichiban Díjjal elismert viszonteladóinknak, amiért továbbra is vezető szerepet vállalnak e munkában, és megmutatják, hogyan tehetjük boldoggá ügyfeleinket!” Az ‘Ichiban’ az ‘Okyakusama Ichiban’ (az ügyfél az első) kifejezésből származó japán szó, amelyben az ‘Ichiban’ elsőt vagy egyes számút jelent. Amióta a TME 2007-től kezdve évente kiosztja az Ichiban Díjakat, a vállalat saját, európai ügyfélelégedettségi felmérései szerint a Toyota viszonteladóinak ügyfélelégedettségi teljesítménye mintegy 43 százalékkal javult az értékesítés, és 34 százalékkal a vevőszolgálat területén. Kulcsszavak: autókereskedés, díj, márkakereskedő, márkaszerviz, toyota
|
|
|||||
|
||||||
A parlament döntött az e-útdíjról |
||
2013. május 28.
Elfogadta a parlament hétfőn a megtett úttal arányos díjat előíró törvényt. Az e-útdíjat a 3,5 tonnánál nagyobb össztömegű tehergépkocsik után kell megfizetni az autópályákon, autóutakon és a főutakon július elseje után.
|
Az Országgyűlés 251 igen szavazattal - 86 nem ellenében, 2 tartózkodás mellett - hagyta jóvá Németh Lászlóné nemzeti fejlesztési miniszter előterjesztését. A tarifákat nem rögzíti a törvény, az azokat tartalmazó rendelet tervezetét a kormány múlt csütörtökön tette közzé honlapján. Egy zárószavazás előtti módosító indítvány elfogadásával a parlament felhatalmazta a kormányt, hogy rendeletben állapítsa meg a mezőgazdasági termelők élőállat-szállítást és - a mezőgazdasági termények betakarításának idejére - a mezőgazdasági termények szállítását végző saját gépjárművei díjmentességének részletes szabályait. Emellett a kormány több mint tízmilliárd forintos kompenzációs csomagot ígér a fuvarozóknak. Szatmáry Kristóf, a Nemzetgazdasági Minisztérium államtitkára a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesületének (MKFE) szombati budapesti fórumán közölte: a kabinet jelenleg négy intézkedést vizsgál. Eszerint az európai uniós minimumra csökkentenék a légrugós járművek adóját, és vizsgálják a vagyonszerzési illeték csökkentését is. A tervek között szerepel, hogy az iparűzési adóból leírható lenne az e-útdíj egy része, ezen kívül pedig egy államilag támogatott hitelkonstrukcióval is segítenék a fuvarozókat. A kormány honlapján csütörtökön közzétett, társadalmi vitára bocsátott tervezet tengelyszámtól függően határozza meg a fizetendő infrastruktúradíjat, amelyhez a jármű környezetvédelmi besorolásától függő szorzó tartozik; a szorzat adja az útdíj mértékét. A végrehajtási rendelettervezet alapján a tengelyszámtól függően a gyorsforgalmi utakon a legalsó, J2 díjkategóriába tartozó gépjárművek kilométerenkénti infrastruktúradíja 49,90 forint, a középső J3 kategóriában 70,02 forint, a legfelső J4 díjkategóriában pedig 108,38 forint lesz. Járműkategóriánként főúton 21,23 forinttól 36,75 forinton át a felső kategória szerinti 67,60 forintig emelkedik a díj. A tervezetben kitérnek arra is, mekkora szorzóval kell kiszámítani az útdíjat a díjköteles gépjármű esetében a környezetvédelmi kategóriába sorolástól függően. A legrosszabb környezetvédelmi kategóriába sorolt járműnél a legmagasabb a szorzó, 1,2, a legalacsonyabb szorzó értéke 0,8. A tervezet melléklete részletesen tartalmazza azokat az utakat, útszakaszokat, amelyeken útdíjat kell fizetni. A törvény az útdíj meghatározásának összetevőit közli: az útdíj része az infrastruktúra és a külső költség díj. Az első az út építési, üzemeltetési, fenntartási és bővítési költségét tartalmazza. A külső költség díj pedig a zaj- és levegőszennyezés miatt felmerült költségeket fedezi. A díj függ a járművek motorjának környezetvédelmi besorolása mellett a napszaktól, az évszaktól, és az út által érintett területtől is. Az elmaradott területek megközelítése olcsóbb lehet, viszont csúcsidőben - napi öt órán át - drágább lehet a díj. Semmilyen differenciáló tényező miatt nem lehet több az útdíj, mint az átlagos díj 175 százaléka. A törvény meghatározza a befolyt útdíj felhasználásának sorrendjét is. Első helyen áll a díjszedés költsége, majd a díjköteles úthálózat üzemeltetése, fenntartása következik. Ezt követi az egyéb úthálózat üzemeltetése, fenntartása és az egyéb - ehhez kapcsolódó - állami feladatok finanszírozása. A sor végén áll az úthálózat bővítése. Az útdíjat nemcsak a kocsikba szerelt fedélzeti eszköz közbeiktatásával lehet megfizetni, hanem előre megváltott viszonylati jeggyel is. Az útdíjszedő üzemelteti az e-útdíj infrastruktúráját, megállapítja, kiveti és - az útdíjszolgáltatókon keresztül - beszedi a díjat. Az útdíjszolgáltató pedig lehetővé teszi, hogy a járművek üzembentartói csatlakozhassanak a rendszerhez. Az egyetemes útdíjszolgáltató bárkinek nyújtja ezt a szolgáltatást. A törvényjavaslathoz benyújtott zárószavazás előtti módosító javaslat alapján viszonteladót is igénybe vehet majd az egyetemes útdíjszolgáltató. A módosító csomag szerint az egyetemes útdíjszolgáltató átalány-költségtérítést fizet alvállalkozóinak. Ennek nagyságát majd rendelet határozza meg. A jogszabály arra az esetre, ha elromlik a járműben a fedélzeti eszköz, amely gyűjti és továbbítja a díjfizetéshez szükséges adatokat, úgy rendelkezik, hogy csak viszonylati jegy váltásával haladhat a jármű jogszerűen az úton. A díjfizetésért a gépjármű üzembentartója felel. Ez alól kivétel az, ha a "lebukott" járművezető személye megállapítható, mert akkor ő lesz a felelős a meg nem fizetett díjért. Az útdíjtörvény érinti a közúti közlekedésről szóló jogszabály reklámtáblákra vonatkozó passzusát is. Az általános tiltás így szól: gépjárművek közlekedésére szolgáló közút lakott területen kívüli szakasza mellett nem lehet reklámtábla, reklámhordozó vagy egyéb reklámcélú berendezés. Ezt előbb úgy oldotta fel egy módosítás, hogy a 2010. december 31-ig építési engedéllyel, közútkezelői hozzájárulással, a nem gyorsforgalmi utak mentén kihelyezett, legfeljebb 12 A/0-ás ív méretű (12 négyzetméteres) reklámfelület elhelyezésére alkalmas tábla 2015. január 1-ig kivételesen fenntartható. Az elfogadott változat viszont korlátlan ideig fenntarthatóvá teszi ezeket a táblákat. Kulcsszavak: autópálya, e-útdíj, gazdaság, MKFE, törvény
|
|
|||||
|
||||||
Nagy Tesztnap a Duna Autónál |
||
2013. május 28.
40 teszvezethető autó, újdonságok, rendkívüli hitelkonstrukció és Michelisz Norbert, a WTCC hazai sztárja is várta az érdeklődőket a Duna Autó hétvégi Nagy Tesztnapján.
|
A már jól ismert és közkedvelt modellek mellet, igazi újdonságokkal találkozhattak az autózás szerelmesei az óbudai rendezvényen. A Duna Autó Nagy Tesztnapján a látogatók, akik leginkább az új egyterű, családi modellekre voltak kíváncsiak, tesztelhették a KIA Carrens, a Renault Scenic vadonatúj változatait, de mehettek egy kört a Skoda Octavia kombival valamint a Renault Clio Grandtourral is. A japán autók rajongói is elégedetten térhettek haza a Zay utcából, ugyanis a rendezvényen debütált az új Subaru Forester, a Honda új fejlesztése, az 1,6-os dízelmotor, valamint a Mitsubishi Space Starral is közelebbről meg lehet ismerkedni. - Magyarországon egyedülálló módon 18 márkával foglalkozunk, ami egyben nagy felelősség is. Feladatunknak tartjuk, hogy tájékoztassuk az embereket az újdonságokról és mindenki számára elérhetővé tegyük azok kipróbálását. Vásárlóink egy helyen tesztelhetik ugyanazon szegmens modelljeit. Ha valaki például a B szegmens után érdeklődik, itt össze tudja hasonlítani a Suzuki Swiftet, KIA Riot, Renault Cliot, Peugeot 208-at, Seat Ibizat, Fiat Puntot vagy a Skoda Fabiat. Ha crossoverekre kíváncsi szintén egy helyen egymás után kipróbálható a Mitsubishi ASX, Nissan Qashqai és Juke, Honda CR-V, Skoda Yeti, KIA Sportage, Suzuki Grand Vitara, Renault Koleos és Captur vagy a Peugeot 3008. A Duna Autó kínálatában olyan prémiumgyártók modelljei is megtalálhatóak, mint a Volvo vagy a Subaru – nyilatkozta Kulcsár Dénes, a Duna Autó marketing vezetője. A Nagy Tesztnapra közel 300 ügyfél látogatott el, akik az izgalmas modellek tesztelése mellett a Honda Szalonban találkozhattak Michelisz Norberttel, a WTCC versenyzőjével, a Suzukinál japán arcmasszázs és desszertsarok várta őket, illetve, akik vásárlási szándékkal érkeztek, azok is jól jártak. - A Duna Autó és a Merkantil Bank együttműködése nyomán, aki szombaton vásárlási szándékkal érkezett, a 9,9% THM finanszírozást is választhatta. – tudtuk meg a marketing vezetőtől. – A Nagy Tesztnap vásárlóit megajándékoztuk egy SBR szimulátor kuponnal is, hogy a rallyélményt átélhessék testközelből. A nagy sikerre való tekintettel a Duna Autó októberben újra megrendezi a Nagy Tesztnapot, hiszen addigra már hazánkban is bemutatkoznak olyan érdekes modellek, mint az új Nissan Micra, Nissan Note, Suzuki SX4, Renault Koleos és Laguna, Peugeot 308 és Alfa Romeo Mito. Kulcsszavak: bemutató, Duna Autó, kereskedelem, márkakereskedő, michelisz, tesztek
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 13421 | Megjelenítve: 10791 - 10800 |