Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 13421 Megjelenítve: 10651 - 10660
A Caddy és a Transporter a legjobb haszonjárművek

A Caddy és a Transporter a legjobb haszonjárművek

2013. június 21.
A Caddy sorozatban tizedik alkalommal nyert. A Transporter jelentős fölénnyel győzött .
Részletek
A Caddy és a Transporter a legjobb haszonjárművek  A lastauto omnibus, a trans aktuell és a Fernfahrer német szaklapok olvasói eldöntötték. A Caddy és a Transporter 2013-ban is a legjobb haszonjárművek. A Caddy sorozatban immár tizedik alkalommal zsebelhette be ezt a díjat.

Az ETM kiadó három szaklapjának körülbelül tízezer olvasója egyértelműen úgy határozott, hogy két kategóriában is a Volkswagen Haszonjárművek kínálja a legjobb ajánlatot.  A kompakt kisáruszállítók osztályában ismét a Caddy kapta a legtöbb szavazatot (55,3 százalék) – és ezzel vitathatatlanul sorozatgyőztes. A Caddy immár tizedik alkalommal szerezte meg ezt a rangos kitüntetést.

A 2,8 tonna össztömeg alatti áruszállítók osztályában pedig a T-sorozat sikermodellje az összes szavazat 56,4 százalékának elnyerésével jelentősen megelőzte a vetélytársakat.  A három szaklap a DEKRA szakértői szervezet támogatásával idén 17. alkalommal rendezte meg a legjobb haszonjármű évenkénti megválasztását.

A Caddy és a Transporter a legjobb haszonjárművek
Kulcsszavak: autóipar, Caddy, díj, haszonjármű, Transporter, volkswagen
 
Indulhat a Volkswagen Truck & Bus és a Navistar stratégiai szövetsége Indulhat a Volkswagen Truck & Bus és a Navistar stratégiai szövetsége König Kunde Award 2015: első helyezést ért el a California, a Volkswagen Haszonjárművek kemping járműve König Kunde Award 2015: első helyezést ért el a California, a Volkswagen Haszonjárművek kemping járműve A Caddy és a Transporter a legjobb haszonjárművek A Renault nem megy el Romániából Exkluzív BMW i8 modellekkel ünnepli világsikerét a BMW i divízió Exkluzív BMW i8 modellekkel ünnepli világsikerét a BMW i divízió Virtuális múzeumot hozott létre a Citroën Virtuális múzeumot hozott létre a Citroën
 
Ki lesz Magyarország legjobb hölgysofőrje 2013-ban?

Ki lesz Magyarország legjobb hölgysofőrje 2013-ban?

2013. június 21.
A tavalyi sikerre való tekintettel a Magyar Suzuki idén is megrendezi hölgysofőrversenyét. A fődíj egy vadonatúj Splash, aminek még a színét is a győztes választhatja ki.
Részletek
Ki lesz Magyarország legjobb hölgysofőrje 2013-ban?Jelentkezni a www.suzuki.hu/jolvezetek oldalon lehet. Több ezer hölgysofőr közül 2012-ben a zalaegerszegi Fekete Vivien lett Magyarország legjobb női vezetője és egy Suzuki Splash boldog tulajdonosa. A győztes így emlékszik vissza a döntőre: „A verseny részben persze játék volt, de közben komoly feladatokat kellett teljesítenünk a Splash volánjánál, ami nem is csoda, hiszen a tét is igen komoly volt: egy vadonatúj autó. Aki benevez a versenyre, ebben a kedves és ügyes kiskocsiban biztosan nem fog csalódni.”

A Suzuki tehát idén is megtartja a hölgysofőrök versenyét. A selejtezők június közepétől augusztus 24-ig zajlanak a márkakereskedésekben, az ország csaknem ötven pontján. Jelentkezni és időpontot foglalni a www.suzuki.hu/jolvezetek címen lehet. A hölgyek a kiválasztott időpontban ellátogathatnak a kiválasztott kereskedésbe, és kipróbálhatják az autót. Ezt követően három egyszerű feladatból álló feladatsort kell végrehajtaniuk a Splashsel.

„újdonság az augusztus 31-i döntő helyszíne, a versenyzők számára professzionális körülményeket biztosító korszerű tanpálya Zsámbékon. Minden részt vevő kereskedésből a két legügyesebb hölgysofőr jut a döntőbe” – mondta Ruska Viktória, a Suzuki kommunikációs vezetője.

Ki lesz Magyarország legjobb hölgysofőrje 2013-ban?A nevezésnél az érvényes jogosítvány megléte az egyetlen kritérium ebben az évben is. A friss jogosítvány nem akadály, ahogyan a saját autó hiánya sem. A jelentkezők Splashsel teljesítik a feladatokat a selejtezőkben, és a továbbjutók a döntőben is.

A versenyzőkre játékok, díjak, ajándékok várnak a következő hetekben a verseny facebookoldalán is, ahol a legfrissebb hírek, információk is nyomon követhetők: www.facebook.com/jolvezetek.
Kulcsszavak: autóipar, játék, Magyar Suzuki, Splash, suzuki
 
A Hyundai és a Kia vezeték nélküli elektromos töltőt fejleszt A Hyundai és a Kia vezeték nélküli elektromos töltőt fejleszt A jövő megérkezett Európába A jövő megérkezett Európába Ki lesz Magyarország legjobb hölgysofőrje 2013-ban? Páratlan vezetési élmény a városi terepjárók szegmensében A Fiat dízelmotorjait vizsgálja a német felügyelet A Fiat dízelmotorjait vizsgálja a német felügyelet Ki lesz Magyarország legjobb hölgysofőrje 2013-ban? Megérkezett az új Lancia Ypsilon Elefantino
 
Tömény érzelem – az új Skoda Octavia RS

Tömény érzelem – az új Skoda Octavia RS

2013. június 21.
Felemelkedik a függöny a valaha készült leggyorsabb sorozatgyártású Octavia előtt: az új Skoda Octavia RS 2013. július 10-én, a Goodwood Festival of Speed alkalmával tartja világpremierjét. A cseh gyártó e legújabb változattal folytatja a vállalat történelmének legszélesebb körű modellkampányát.
Részletek
Skoda Octavia RSAz Octavia RS/Octavia Combi RS harmadik generációja erőteljes és gazdaságos motorjaival, karakteres megjelenésével és innovatív technikájával kelt mély benyomást.

„Az új Skoda Octavia RS valósággal önálló sportos kategória” – jelentette ki Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, a Skoda elnök-vezérigazgatója. „Legújabb modellünk egyszerre kínál bőséges lóerőt és magas fokú gazdaságosságot, illetve érzelmeket és racionalitást. Még sohasem volt az Octavia RS ilyen gyors és dinamikus, illetve ilyen tágas, biztonságos és kényelmes, mint középkategóriájú sportos modellünk harmadik nemzedéke. E tökéletes kombinációban az Octavia RS és az Octavia Combi RS új mércét állít a sportos középkategóriában, ahogy a márka sportos génjeit is magával viszi az útra. A szabadidő és a mindennapok tökéletes autója, nagy teljesítménnyel, a legújabb technikákkal és kiváló ár/érték-aránnyal” – fejtette ki Vahland.

Az új Octavia RS álló helyzetből 6,8 másodperc alatt gyorsít fel 100 kilométer/órás tempóra, végsebessége pedig 248 kilométer/óra (hatfokozatú manuális sebességváltóval). Az új változat az új Skoda Octavia minden kiemelkedő erényét hordozza: a legmagasabb fokú funkcionalitás, bőséges térkínálat, csúcsszínvonalú biztonság, a legkorszerűbb vezetői segédrendszerek a biztonság és a kényelem terén, valamint rendkívül kedvező ár/érték-arány. Az új Skoda Octavia RS júliustól jelenik meg az európai piacokon, elsőként az Egyesült Királyságban.

Két új motor gondoskodik a Skoda Octavia RS bőséges erejéről, az ügyfelek a kétliteres benzin- (162 kW/220 LE) és a szintén kétliteres dízelüzemű erőforrás (135 kW/184 LE) közül választhatnak. A 2.0 TSI benzines aggregát a hatfokozatú manuális sebességváltóhoz csatlakozva álló helyzetből 6,8 másodperc alatt gyorsítja fel az Octavia RS-t 100 kilométer/órás tempóra, amelynek maximális sebessége 248 kilométer/óra, vagyis hat kilométer/órával múlja felül az Octavia RS második nemzedékét. Az új Octavia RS 2.0 TDI számára 8,1 másodperc szükséges a 100 kilométer/óráig tartó sprinthez, csúcssebessége pedig 232 km/h (hatfokozatú manuális sebességváltóval).

Skoda Octavia RSAz Octavia RS második generációjával összevetve az új motor magasabb teljesítményszintje mellett akár 19 százalékkal kevesebb üzemanyaggal is beéri. Az automatikus motorleállítás és -indítás (Start-Stop System) illetve a fékezési fázisok alatti energia-visszatáplálás (rekuperáció) rendszerei egyaránt az alapfelszereltséget bővítik. Mindkét erőforráshoz hatfokozatú manuális illetve szintén hatfokozatú DSG sebességváltó rendelhető.

Korszerű felfüggesztések segítségével érvényesülhet teljes mértékben a kompakt sportautó bőséges teljesítménye. Az új Skoda Octavia RS már alapkivitelében sportfutóművel készül, amely 12 milliméterrel süllyeszti mélyebbre a karosszériát az Octavia (Octavia Combi RS: 13 mm) modellekhez viszonyítva. Hátul új fejlesztésű többkaros (multi-link), elöl alsó háromszög-lengőkarral kialakított MacPherson rugóstagos felfüggesztések gondoskodnak pontos iránytartásról. Az alapfelszerelésként kínált elektronikus menetstabilizáló rendszert (ESC) az elektronikus differenciálzár-hatású funkció (XDS) egészíti ki, amely a gyors kanyaríveken a kerekek vonóerő-átadási képességének javításával segít megelőzni az alulkormányozottságot. Az új elektromechanikus szervokormány progresszív karakterisztikájával egyszerre biztosít pontosabb irányíthatósági tulajdonságokat és fokozott agilitást. E technikának köszönhetően a vezető már kisebb kormánymozdulatokkal is elérheti a kívánt kanyarodási sugarat, így a szűk fordulókban kevesebb kormányforgatás szükséges.

A sebesség és a stílus egyaránt megjelenik az új Skoda Octavia RS formavilágában. Legyen szó akár az Octavia RS vagy az Octavia Combi RS változatról, a Skoda legújabb modellje valóban sportos géneket hordoz. Mindjárt az első pillantásra egyértelmű, hogy az új Octavia RS áll előttünk, amelyen határozottan feltűnnek a márka új formai stílusjegyei. Elejét - a Skoda RS-emblémát hordozó - karakteres hűtőrácsa, az egyéni méhsejt-mintájú rácsozattal fedett légbeömlő nyílások, az új RS-lökhárító, illetve a ködfényszórók és a LED-technikájú nappali menetfénnyel kiegészített új, széria bi-xenon fényszórók kreatív összjátéka határozza meg.

Skoda Octavia RSOldalnézetében e modell alacsonyabb, mint az alap Octavia, míg az Octavia RS második generációjához képest jóval hosszabbá (+88 mm, Combi +86 mm) és szélesebbé (+45 mm) vált. Tengelytávja 102 milliméterrel nőtt, rövidülő karosszéria-túlnyúlásai így még erőteljesebb megjelenést kölcsönöznek számára. Az e modelleken alapfelszerelésként kínált, vörösre fényezett féknyergek szintén intenzív érzelmeket sugároznak, akárcsak a karosszéria erőteljes arányai, magas tornádóvonala és éles, precízen meghúzott vonalai. Az Octavia RS új könnyűfém keréktárcsái különösen sportos megjelenést kölcsönöznek számára. A formatervezők négy új, 17, 18 illetve 19 col peremátmérőjű dizájnt alkottak, amelyeket mély benyomást keltő kéttónusú színvilág, egyéni stílus, könnyed megjelenés, határozott élek és egészen a legapróbb részletekig pontos megmunkálás jellemez. Az új Octavia RS az alapkivitelű, 17 colos „Dorado” keréktárcsákra szerelt 225/45 méretű gumiabroncsokon gördül, de a kínálatban a 18 colos „Gemini” és „Pictoris” (egyaránt 225/40 méretű gumiabroncsokkal) modellek is szerepelnek. A „Gemini” kétféle, ezüst és antracit színárnyalatban rendelhető. Akik pedig a különösen sportos keréktárcsákat szeretik, a Skoda az Octavia RS számára kínált Eredeti Tartozékai közül válogathatnak, ahol a 19 colos „Xtrem” fekete keréktárcsákat is felfedezhetik.

Az autó hátuljának alsó felét az erőteljes megjelenésű, fekete diffúzor uralja, széles fényvisszaverő csíkjával. Ezen elemek az új Octavia RS éppoly meghatározó motívumai, mint két nagyméretű, trapéz-alakú kipufogó-végcsöve. A hátsó lámpatestek már alapkivitelben LED-technikával készülnek, s a márka karakteres C-alakzata jellemzi őket. Ne feledkezzünk meg a hátsó légterelőről sem, amely a Combi RS esetében a tetőn kapott helyet.

Skoda Octavia RSAz új Skoda Octavia RS utastere sportos, fekete árnyalatú. Az első ajtók belső kilincsei környezetében új hangulatvilágítás működik. Az alapkivitel a vezető és az első utas számára új fejlesztésű RS-sportüléseket és perforált bőrrel bevont, sportos háromküllős kormánykereket tartalmaz. A váltókart és a kézifékkart ugyancsak bőr borítja, a küszöblécek és a pedálok anyaga pedig rozsdamentes nemesacél. A színes Maxi-DOT kijelzővel ellátott műszeregység szintén sajátos RS-dizájn szerint készült. A kormánykeréken, a sebességváltókaron, a küszöbléceken, az üléseken és a szőnyegeken egyaránt RS-logó tűnik fel.

Sportos stílusjegyein túl a Skoda Octavia mindazon tulajdonságokat is hordozza, amelyek alapján az Octavia új generációjának tagjaként azonosítható. Ezek között említhető elsősorban óriási belső  térkínálata és „Simply Clever” megoldásainak sokasága. A Skoda közismerten kiváló minősége szintén a sportos változat alapvető sajátja. A középkategória egyetlen sportos modellje sem kínál hosszabb utasteret (1.782 mm), nagyobb hátsó lábteret vagy tágasabb hátsó fejteret (980 mm). A csomagtartó szintén rekord kategóriájában, az Octavia RS esetében öt literrel 590, míg a Combi RS változatban 610 literre nőtt.

Mindezeken túl „Simply Clever” megoldások sokasága áll rendelkezésre, mint például a csomagtér rakományrögzítő elemei és kétoldalú padlózata, a tanksapka fedelébe rejtett jégkaparó és a láthatósági mellény vezetőülés alatti tárolórekesze. Az új Octavia RS választható felszereltsége emellett már hulladéktárolót, multimédia tartót, illetve rakodórekeszek és akasztók sokaságát is tartalmazza. Az új Octavia Combi RS csomagterének padlózata állítható, s újdonság a csomagtér-borító roló alatt kialakított multifunkciós tárolóegység is. A roló használaton kívül a csomagtér-padló alatt tárolható praktikusan. A hátsó üléstámla 60:40 arányban osztva hajtható le.

Az új Skoda Octavia RS a biztonság legmagasabb színvonalát képviseli. új fejlesztésű biztonsági koncepciója része a vészfék-asszisztenssel kiegészített Front Assistant funkció, az éppen igénybe vett forgalmi sáv tartását segítő Lane Assistant, a balesetet követő másodlagos ütközések elleni Multi-Collision Braking, a baleset alatti védelemről gondoskodó Crew Protect Assistant és a Driver Activity Assistant (fáradtságérzékelő). Baleset során passzív biztonsági rendszerek átfogó csomagja gondoskodik a vezető és utasai lehető leghatékonyabb védelméről, adott esetben egyebek mellett akár kilenc légzsák közreműködésével is.

Skoda Octavia RSAz autó számos fejlett fedélzeti rendszere révén a kényelem terén is aligha hagyhat kívánnivalót maga után. A Skoda Octavia RS kívánságra a követési távolságot önműködően tartó Adaptive Cruise Assistant rendszerével is kapható. Az új Intelligent Light Assistant a távolsági fény önműködő be- és kikapcsolásával fokozza a kényelmet és a közlekedés biztonságát. Az Automatic Parking Assistant szűk helyeken is hatékonyan segíti az új Octavia RS parkolási manővereit. A Traveller Assistant csomagban a közlekedési táblák felismerő funkciója is szerepel.

A KESSY (Keyless-Entry-Start-and-Exit-System) automatikus nyitási és indítási rendszere és az elektromos mozgatású panoráma billenő-/tolótető szintén rendelhető az Octavia RS mindkét karosszériaváltozatához. Az új Skoda Octavia RS rádió-, navigációs és infotainment-rendszerek teljes egészében új fejlesztésű generációjával érkezik. Az alapfelszerelést itt a monokróm TFT kijelzővel működő, Swing CD-rádió alkotja, elöl és hátul összesen négy hangszóróval. A komolyabb rendszerekben már akár nyolc col képátlójú, közelítés-érzékelő funkcióval kiegészített érintőképernyő is szerepelhet. A színvonalas hangzásélményekről a CANTON hangrendszere gondoskodik.

Az új Octavia RS előértékesítése megkezdődött, a 2.0 TSI 220 LE alapára 7.831.670 Ft, minden RS modell árából most 600.000 Ft bevezetési kedvezmény jön le. Az első modellek augusztusban érkeznek a márkakereskedésekbe.
Kulcsszavak: autóipar, bemutató, Octavia RS, skoda
 
Škoda Fabia R 5 - A sikeres Fabia sorozatgyártású típuson alapul az új raliautó Škoda Fabia R 5 - A sikeres Fabia sorozatgyártású típuson alapul az új raliautó Tömény érzelem – az új Skoda Octavia RS Júniusban debütál a BMW i8 Mélytengeri kutatásba hasznosítják a Nissan 360 fokos parkolókameráját Mélytengeri kutatásba hasznosítják a Nissan 360 fokos parkolókameráját Tömény érzelem – az új Skoda Octavia RS Kis benzinmotorokat gyárt az Opel Szentgotthárdon Műfajteremtő Toyota, amit senki nem ismer Műfajteremtő Toyota, amit senki nem ismer
 
Miskolcon gázüzemű autóbuszt tesztelnek

Miskolcon gázüzemű autóbuszt tesztelnek

2013. június 21.
Miskolcon folytatódott csütörtökön annak a gázüzemű autóbusznak a kipróbálása, tesztelése, amelyet sűrített földgáz hajt.
Részletek
Miskolcon gázüzemű autóbuszt tesztelnekMiskolcon folytatódott csütörtökön annak a gázüzemű autóbusznak a kipróbálása, tesztelése, amelyet sűrített földgáz hajt.

A háromajtós, 12 méter hosszú, alacsonypadlós járművet korábban Sopronban, Kaposvárott és Pécsett is tesztelték. A autóbusz motorja 210 lőerős, hathengeres, megfelel az Euro 6-os határértékeknek.

Az IVECO-hoz tartozó, a közelmúltig Irisbus néven, a csehországi Vysoké Myto-ban készülő városi autóbusz magyarországi tesztjének megszervezését a Magyar Gázüzemű Közlekedés Klaszter Egyesület végezte, az autóbusz a tervek szerint a jövő hét elejéig fut Miskolcon.

Miskolcon gázüzemű autóbuszt tesztelnek
Kulcsszavak: autóbusz, iveco, Miskolc, teszt, tömegközlekedés
 
Miskolcon gázüzemű autóbuszt tesztelnek A jövő tehergépkocsi-fülkéinek megalkotása Felnőtt a feladathoz - Peugeot 3008 1,6 BlueHDi 120 EAT6 Felnőtt a feladathoz - Peugeot 3008 1,6 BlueHDi 120 EAT6 Miskolcon gázüzemű autóbuszt tesztelnek Ízig-vérig férfias - Nissan Juke N-TEC 1.6 DIG-T Goodyear Marathon Coach abroncsok alpesi buszozáshoz is Goodyear Marathon Coach abroncsok alpesi buszozáshoz is Miskolcon gázüzemű autóbuszt tesztelnek Alig álltak forgalomba, máris megrongálták az egyik új Mercedes Citaro buszt
 
Három hétvégi napon nem jár júniusban a 2-es metró

Három hétvégi napon nem jár júniusban a 2-es metró

2013. június 21.
A negyvenéves biztosítóberendezés cseréje miatt júniusban három hétvégi napon nem közlekednek az M2-es metrók a vonal teljes szakaszán - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) csütörtökön az MTI-vel.
Részletek
Három hétvégi napon nem jár júniusban a 2-es metróA szerelvényeket vasárnap, június 23-án, valamint a következő szombat-vasárnap, 29-én és 30-án busszal pótolják.

A biztosítóberendezés cseréje a vonal 2004-től zajló felújításának utolsó fázisa, annak feltétele volt az összes Alstom-szerelvény forgalomba állása, mivel az Ev típusú szovjet szerelvényekkel nem működik a rendszer. A pótlásban két buszjárat, az M2 és az M2E vesz részt. Az M2E csak az örs vezér terén, a Pillangó utcánál, a Puskás Ferenc Stadionnál, a Keleti pályaudvarnál, a Blaha Lujza téren, az Astoriánál, a Ferenciek terénél, a Déli pályaudvarnál és a Széll Kálmán téren áll meg. Az M2-es ezen felül megáll még a Deák Ferenc téren, a Kossuth Lajos téren, a Margit híd budai hídfőjénél és a Batthyány téren is.

Az alacsonypadlós, légkondicionált buszok napközben az M2E vonalán 2-3 percenként, az M2-esén pedig 5 percenként közlekednek. Az örs vezér tere végállomáson a metrópótlás idejére a 168E autóbusz végállomását áthelyezik a 161A járat megállójába, a 277-es busz pedig a 85E megállóhelyéről indul. A Batthyány téren a 39-es autóbusz a végállomás Vásárcsarnok felőli oldalán lévő megállóhelyről indul. A megfelelő átszállási kapcsolatok miatt megváltoztatták több járat utolsó indulási időpontját is.

A BKK emlékeztetett arra, hogy a metrópótlás miatti kényszerű átszállás nem minősül útmegszakításnak, átszálláskor a vonaljegyet a nem számkocka felőli végén kell újra kezelni. Akkor sem kell újra érvényesíteni a jegyet, ha a metrópótló autóbuszokról átszállva az utas más járattal utazik a Széll Kálmán tér és a Déli pályaudvar között.

Három hétvégi napon nem jár júniusban a 2-es metróA tervek szerint néhány alkalommal további tesztnapok lehetnek még szeptember elejéig, utána állnak át teljesen az új rendszerre. A járművek vezérléséhez, a vonatok beszabályozásához nem elég csak a berendezés működését megvizsgálni, szükség van a teljes rendszer működésének ellenőrzésére is, ami csak dinamikus tesztek során lehetséges, amelyre az éjszakai üzemszünetek nem biztosítanak elég időt - közölte a BKK.

A beruházás során kiépül egy elektronikus központi forgalomirányító rendszer is, amely lehetővé teszi azt is, hogy akár 90 másodpercre csökkentsék a szerelvények követési idejét.
Kulcsszavak: 2-es metró, bkk, bkv, felújítás, közlekedés
 
Három hétvégi napon nem jár júniusban a 2-es metró Útdíj - Állandó és mozgó ellenőrzőpontokon vizsgálódik a rendőrség 10+1 tipp a pénztárca- és környezetbarát autózáshoz 10+1 tipp a pénztárca- és környezetbarát autózáshoz Megyei e-matricát vesznek az autósok havi helyett Megyei e-matricát vesznek az autósok havi helyett Három hétvégi napon nem jár júniusban a 2-es metró A 4-es metró indulása után a felszínen is jelentősen átalakítják a tömegközlekedést Három hétvégi napon nem jár júniusban a 2-es metró Még 130 úton van érvényben útzár a hófúvások miatt, 20 település nem érhető el közúton
 
A Kia az első tízben végzett a J.D. Power autóipari minőségi (IQS) kutatásában

A Kia az első tízben végzett a J.D. Power autóipari minőségi (IQS) kutatásában

2013. június 20.
A J.D. Power 2013-as autóipari minőségkutatásában (IQS) a Kia Soul a többcélú kompakt autók, a Sportage pedig a kompakt szabadidő terepesek mezőnyében végzett az élen.
Részletek
Sportage A J.D. Power 2013-as autóipari minőségkutatásában (IQS) a Kia Soul a többcélú kompakt autók, a Sportage pedig a kompakt szabadidő terepesek mezőnyében végzett az élen.

Ugyanakkor a Kia márka minőségben az első tíz helyezett közé került. A Soul immár másodszor szerezte meg ezt a rangos elismerést, a Sportage pedig először lett díjazott, ugyanakkor rögtön kategóriája eddigi legmagasabb pontszámával  diadalmaskodott. 

“A Kia Motors tudatosan és következetesen különleges, díjnyertes formatervű autókat épít, olyanokat amiket élmény vezetni, és kiemelkedő minőségűek. A Soul és a Sportage is ilyen.” Mondta Byung Mo Ahn, a Kia Motors America elnöke, és a Kia Georgia állambeli gyárának vezetője. “Az, hogy az iparág első tíz helyezettje közé kerültünk minőségben, tökéletesen tükrözi a Kia erőfeszítésének sikereit a vásárlók elégedettségének folyamatos növelése, autóink minőségének folyamatos javítása és termékeink kifinomultságának fejlesztése terén.”

A Kia erőfeszítéseinek eredménye, hogy a márka valaha mért legmagasabb eredményével végzett. Az éves felmérés kérdéseire idén összesen 83 442-en adtak választ, nagyjából 230 autótípusról, nyolc kategóriában. Fontos szempontként szerepelt a vezetési élmény, a motor és a hajtáslánc, és külön hangsúlyt kaptak a minőséggel kapcsolatos észrevételek is.

Kia Soul
Kulcsszavak: autóipar, díj, kia, Soul, Sportage
 
SEAT 1500 - “Valami Amerika” a spanyoloknál SEAT 1500 - “Valami Amerika” a spanyoloknál A Kia az első tízben végzett a J.D. Power autóipari minőségi (IQS) kutatásában Elkezdődött a Mercedes-Benz CLA modell magyarországi értékesítése A KIA az elektromos autózást népszerűsíti A KIA az elektromos autózást népszerűsíti Elkészült a háromszázezredik autó a győri Audiban Elkészült a háromszázezredik autó a győri Audiban A Kia Genfben mutatja be SPORTSPACE nevű tanulmányát A Kia Genfben mutatja be SPORTSPACE nevű tanulmányát
 
Gázüzemű buszokra írt ki közbeszerzési eljárást a Tisza Volán

Gázüzemű buszokra írt ki közbeszerzési eljárást a Tisza Volán

2013. június 20.
Tíz új földgázüzemű, elővárosi és városi feladatokra alkalmas alacsonypadlós autóbusz megvásárlására írt ki nyílt közbeszerzési eljárást a Tisza Volán Zrt. - olvasható az európai közbeszerzési közlönyben.
Részletek
Gázüzemű buszokra írt ki közbeszerzési eljárást a Tisza VolánTíz új földgázüzemű, elővárosi és városi feladatokra alkalmas alacsonypadlós autóbusz megvásárlására írt ki nyílt közbeszerzési eljárást a Tisza Volán Zrt. - olvasható az európai közbeszerzési közlönyben.

A kiírás szerint opcionálisan további két járművet is vehet a társaság. A pályázatok elbírálásánál a társaság a nettó beszerzési árat 65 százalékos súllyal, a beszerzéshez szükséges önerőt 15 százalékban, míg a teljes élettartamra vetített energiafelhasználási és szennyezőanyag-kibocsátási költséget 12 százalékban veszi figyelembe.

A 2014 augusztusi szállítású járművekre a beszállítónak a forgalomba helyezéstől számítva minimum 24 hónapnyi teljes körű, kilométer-korlátozás nélküli jótállást kell vállalnia. A társaság nem közölt a beszerzés árára vonatkozó korlátozást.
Kulcsszavak: autóbusz, cng, környezetbarát, közbeszerzés, Tisza Volán
 
Újabb hibrid, dízel és gázzal üzemelő buszok állnak forgalomba Budapesten Újabb hibrid, dízel és gázzal üzemelő buszok állnak forgalomba Budapesten A Nissan új életet ad az elektromos jármű akkumulátoroknak A Nissan új életet ad az elektromos jármű akkumulátoroknak Gázüzemű buszokra írt ki közbeszerzési eljárást a Tisza Volán Európa döntött: kötelező az alternatív üzemanyag infrastruktúra Gázüzemű buszokra írt ki közbeszerzési eljárást a Tisza Volán Gázüzemű teherautót mutat be a Volvo Ezer Ikarus-buszt vesz Irán, jöhet a légi járat Ezer Ikarus-buszt vesz Irán, jöhet a légi járat
 
Fiat 500L Living az 500-as család legújabb tagja

Fiat 500L Living az 500-as család legújabb tagja

2013. június 20.
A Fiat bemutatta a Fiat 500L Living új modelljének első hivatalos fotóit, amely júliusban, a Fiat 500 család hatodik évfordulóján tartja világpremierjét.
Részletek
Fiat 500L LivingA 2007-ben bevezetett ikonikus modell továbbfejlesztéseként létrehozott új modell csak úgy habzsolja az életet. Közvetlenül szólít meg egy igen széles ügyfélkört, ügyelve az új jellemzőkre és funkciókra; a funkcionalitás és a dizájn egyensúlyára törekedve anélkül, hogy ez a stílus rovására menne.

A Fiat új Varázslatos Kombija az 500-as magával ragadó báját, a városi autók fürgeségét, az alsó-középkategóriás járművek visszafogott méreteit, a kompakt kombik kényelmét és szolgáltatásait a buszlimuzinok helykínálatával és sokoldalúságával ötvözi. Ezekből az alkotóelemekből állt össze a Fiat merőben új felfogást megtestesítő autója, amely nem csupán az ideális műszaki paraméterekről szól, hanem arról is – sőt, elsősorban arról –, hogy hogyan használjuk mindennapi életünk részeként.

Az 500L Living így a hatékony helykihasználás és az összetéveszthetetlen, Fiatos formavilág tökéletes házasságának gyümölcse. A kiegészítő, harmadik üléssornak köszönhetően az új autó a buszlimuzin kategória legkisebb méretű ‘5 + 2 üléses’ modellje: 435 centiméter hosszú, 178 cm széles, és 167 cm magas. Ráadásul annak ellenére, hogy 20 centiméterrel rövidebb, mint egy tipikus alsó-középkategóriás kombi, a Fiat 500L Living kiemelkedő értékekkel büszkélkedhet a kényelem, a helykínálat és a csomagtartó térfogata terén – utóbbi lenyűgöző 638 literes!

Fiat 500L LivingAz új modell ennek köszönhetően teljes értékű, első számú családi autó, amely mindenkit képes megszólítani; funkcionalitásával és gazdaságosságával a férfiakat, szépségével, intelligens kialakításával és stílusával a hölgyeket célozza meg. és akkor még nem szóltunk a gyerekekről, akik egész egyszerűen elragadónak fogják találni az autót. összefoglalva: a Fiat 500L Living a legmagasabb szinten képviseli azt a jellemző zsenialitást, amellyel a Fiat képes a mindennapokat egyszerűbbé, ugyanakkor élvezetesebbé tevő járműveket létrehozni.

Bevezetésekor a Fiat 500L Living kétféle benzinmotorral - 95 LE 1.4 16v, illetve 105 LE 0.9 TwinAir Turbo – és két turbódízellel – 105 LE 1.6 MultiJet II és 85 LE 1.3 MultiJet II – lesz kapható; a 85 lóerős dízelmotorhoz automata sebességváltó is társítható.

A modellkínálat kétféle felszereltségi szintből (Pop Star és Lounge) áll, mindkettő választható öt vagy hét üléssel. Nem kevesebb mint 19 különböző karosszériaszín (köztük 11 kéttónusú kombináció), hatféle belső kárpitozás, valamint 15 különböző könnyűfém keréktárcsa vagy dísztárcsa gazdagítja a választékot, amely így összesen nem kevesebb mint 282 különböző lehetséges kombinációt kínál. Ezen túlmenően az új Fiat 500L eleve magasabb kategóriákra jellemző felszereltséget tesz elérhetővé; az új bőr kárpitozástól kezdve a beépített navigációs berendezésen át a parkolást segítő tolatókameráig.

Fiat 500L LivingA Fiat 500L Living Szerbiában, a Fiat új, kragujevaci üzemében készül majd. A modellre a Fiat Olaszországban júliustól vesz fel megrendelést; ezt folyamatosan követik Európa más országai.
Kulcsszavak: 500l, autóipar, bemutató, családi autó, fiat
 
A Golf Sportsvan az AUTO TEST magazin értékelésének legjobbja 2015-ben A Golf Sportsvan az AUTO TEST magazin értékelésének legjobbja 2015-ben Újságírók tesztelték az Audi e-tron modellt Abu Dhabiban Újságírók tesztelték az Audi e-tron modellt Abu Dhabiban Már magyarországon is elérhető a DS 3 Crossback, a High-Tech stílusikon Már magyarországon is elérhető a DS 3 Crossback, a High-Tech stílusikon Fiat 500L Living az 500-as család legújabb tagja Betilthatják a Mercedest az Európai Unióban Magyarországon is bemutatkozott a vadonatúj Lexus LBX és a Lexus RZ Magyarországon is bemutatkozott a vadonatúj Lexus LBX és a Lexus RZ
 
Az Opel ADAM az egyetlen kisautó, amely megválaszolja a „Mikor érünk oda?” kérdést

Az Opel ADAM az egyetlen kisautó, amely megválaszolja a „Mikor érünk oda?” kérdést

2013. június 20.
Az Opel ADAM IntelliLink infotainment-rendszere most már integrálja a Siri Eyes Free alkalmazást is. Az ADAM vezetőjének menet közben csupán annyi a dolga, hogy utasításokat adjon, és már segít is mindenfélét elintézni az Apple egyedülálló, intelligens asszisztense.
Részletek
Opel ADAMAkinek van iOS 6-kompatibilis iPhone1 telefonja, teljes biztonságban, a kormánykerék gombjáról aktiválhatja a Siri Eyes Free-t, majd hangvezérléssel tudja használni, miközben szeme az úton, keze a volánon marad. A készülék többet tud az egyszerű hangfelismerésnél – a Siri Eyes Free révén úgy beszélgethet az ember az ADAM-mel, mint egy élő útitárssal.

A figyelemelterelés csökkentésére úgy fejlesztette tovább az Apple és az Opel a hangvezérlést, hogy az autós kizárólag a beszédhangjával kommunikálhasson az Apple készülékkel. Közben észrevenni, hogy beszélgetés közben a képernyőn nem jelenik meg annak szövege – ez egyike a fontos biztonsági jellemzőknek.

Ezt a funkciót ingyen érheti el minden olyan ADAM-tulajdonos, aki mostantól IntelliLinkkel rendeli meg autóját. ám azok is profitálhatnak belőle, akiknek már van IntelliLinkes ADAM-jük, mert az Opel ingyenes szoftver-frissítést kínál nekik, amely képessé teszi az IntelliLink rendszert a Siri Eyes Free funkcióra. Sőt, az IntelliLink folytonosan aktualizálható az ADAM teljes élettartama során, hogy mindig ugyanolyan magas színvonalat képviseljen, mint a tulajdonos okostelefonja. A frissítésért csak be kell menni az Opel-márkakereskedésbe.

A Siri Eyes Free mód használata úgy kezdődik, hogy az autós Bluetooth-on keresztül összekapcsolja az iPhone-t az IntelliLinkkel, beállítja a járműre, és megnyomja a hang-aktiváló gombot a kormánykeréken. A Siri Eyes Free előhívható, miközben egyéb alkalmazások – mint például a BringGo – tovább futnak a háttérben. A zene és a navigátor automatikusan elnémul erre az időre.

Opel ADAMAz IntelliLink infotainment-rendszerrel ellátott Opel ADAM a következő funkciókat teszi lehetővé a Siri Eyes Free révén:

-az iPhone telefonkönyvében tárolt számok telefonhívása hangutasítással,
-zeneszámok lejátszatása hangutasítással az iTunes könyvtárból, anélkül, hogy lapozgatni kellene a listákban,
-iMessage, szöveges üzenet vagy email fogadása, szerkesztése és küldése telefonszámra, vagy tárolt kapcsolatnak,
-naptár megtekintése, határidők beírása, új közlemények olvasása, ébresztés és figyelmeztetés,
-a Siri megválaszol egyszerű kérdéseket, például sporteredményekről, időjárásról vagy munkaszüneti napokról.

Az eddigieken túlmenően az ADAM tulajdonosa felhasználhatja a műszerfali Opel FlexDock telefontartót is arra, hogy okostelefonján hozzáférjen a Siri Eyes Freehez. Csak be kell illeszteni a telefont a dokkolóba, és a Siri Eyes Free már fogadja a hangutasításokat, akár olyan Apple alkalmazásokhoz, mint az Apple Maps. Akár megkérdezhetjük tőle, hogy hamar odaérünk-e. Az Opel FlexDock további előnye, hogy ha a tartóban van az iPhone, akkor automatikusan feltöltődik az akkuja.

Az Opel ADAM további IntelliLink képességei

Az Opel IntelliLink szórakoztató-tájékoztató rendszere az ADAM-mel mutatkozott be, és kompatibilis az iPhone, iPad,  iPod-Touch, valamint androidos készülékekkel. Hozzá tartozik a rádió-világvevő Tune-In, a BringGo navigátor és a világ internetes rádió-podcastjait fogó Stitcher alkalmazás, illetve a Bluetooth- és az USB-kapcsolat, s mindent a nagy felbontású, hétcolos, színes érintőképernyőn jelenít meg. Ugyanolyan személyre szabottan használható, mint egy iPhone vagy Android-készülék.

Opel ADAM
Kulcsszavak: adam, autóipar, galéria, opel
 
A Hankook lett a Mercedes-Benz „Stars & Cars“ rendezvény hivatalos főszponzora és kizárólagos gumiabroncs-partnere A Hankook lett a Mercedes-Benz „Stars & Cars“ rendezvény hivatalos főszponzora és kizárólagos gumiabroncs-partnere Elkészült az ötmilliomodik Volkswagen Elkészült az ötmilliomodik Volkswagen Az új Caddy – mindig a legjobb megoldás Az új Caddy – mindig a legjobb megoldás Erős kezdés a 2015-ös üzleti évben a Volkswagen-csoportnál Erős kezdés a 2015-ös üzleti évben a Volkswagen-csoportnál Az év végéig leállítja termelését az Opel Eisenachi gyára Az év végéig leállítja termelését az Opel Eisenachi gyára
 
2013-ban is a Toyota áll a Best Global Green Brands lista élén

2013-ban is a Toyota áll a Best Global Green Brands lista élén

2013. június 20.
A Toyota idén újra megerősítette immár harmadik éve elfoglalt vezető pozícióját az Interbrand “Best Global Green Brands” felmérésben. A jelentés legfontosabb szempontja a vállalatok környezetvédelmi teljesítménye és tényleges környezetvédelmi gyakorlatuk közti különbség meghatározása.
Részletek
Toyota Yaris HybridA világ több mint 10.000 vásárlójának véleménye szerint a Toyota nem csupán törekszik arra, hogy vezető szerepet töltsön be a fenntarthatóság és a környezettudatosság terén, hanem igazán innovatív termékeket fejleszt ennek érdekében (mint például a Toyota Prius), emellett pedig különféle programokat hív életre, hogy működése alacsonyabb üvegházhatású emisszióval, valamint kisebb víz- és energiafogyasztással járjon.

A Toyota és Lexus hibrid modellek globális értékesítési eredménye jelenleg 5,22 millió darab, ami a becslések szerint mintegy 35 millió tonnányi csökkenést eredményezett a CO2-kibocsátásban. A Toyota jelenleg egy hároméves globális termékkibocsátási ciklus elején tart, aminek célja, hogy 2015 végéig a vállalat 21 – új vagy felfrissített – hibrid hajtású modellel legyen jelen a piacon.

Az európai vásárlók most 12 hibrid közül választhatnak a Toyota és a Lexus kínálatából. A hibrid hajtású járművek jelenleg a Toyota Motor Europe értékesítési eredményének 18 százalékát teszik ki. A Toyota várhatóan 2015-ben kezdi forgalmazni hidrogén-üzemanyagcellás hibrid járművét; az új generációs hajtáslánc már közelít a vállalatnak a tökéletes öko-autóról alkotott elképzeléséhez.

A Toyota elkötelezetten törekszik a fenntartható működés és a környezetvédelem terén betöltött vezető szerep elérésére, s ez a szemlélet a vállalat termékeinek teljes életciklusa során érvényesül. A Toyota Motor Manufacturing United Kingdom (TMUK) a vállalat első tengerentúli gyártóbázisa és az Egyesült Királyság első autógyára, amelynek környezetirányítási rendszerei megkapták az ISO 14001 minősítést.

Toyota PriusA TMUK 2011-ben állította üzembe az Egyesült Királyság legnagyobb, ipari létesítményhez tartozó napelem-rendszerét, amely 16.800 egységből áll. Teljes kapacitással működve a napelem-rendszer évi 7.000 autó gyártásához elegendő energiát termel, Tavaly a Toyota brit márkakereskedői hálózata több mint 3.700 tonnával csökkentette CO2-kibocsátását, vagyis a kereskedések 15 százalékkal mérsékelték szénlábnyomukat.

A jövő mobilitási problémáinak kezelésére a vállalat kísérleti elektromosautó-programot indít a franciaországi Grenoble-ban. Az önkiszolgáló autómegosztó projektben mintegy 70 ultrakompakt, elektromos hajtású városi autó – köztük a TOYOTA i-ROAD – vesz részt a Toyota kínálatából, kiegészítve a már működő tömegközlekedési rendszereket, csökkentve ezzel az ingázásból származó károsanyag-kibocsátását.

A felhasználók rendelkezésére áll majd a Toyota Motor Corporation által kifejlesztett különleges, központi kezelésű autómegosztó rendszer, aminek segítségével az autósok okostelefonjukon keresztül tervezhetik meg utazásaikat, ellenőrizhetik a rendelkezésre álló járműkínálatot, és előre lefoglalhatják autójukat.
Kulcsszavak: autóipar, CO2, díj, hibrid, környezetbarát, környezetvédelem, lexus, plug-in hybrid, toyota
 
2013-ban is a Toyota áll a Best Global Green Brands lista élén Ott voltunk a Magyar E-mobilitás Napon 2013-ban is a Toyota áll a Best Global Green Brands lista élén Kompakt, háromkerekű, elektromos – ez a Toyota i-ROAD A Peugeot 3008 GT HYBRID4 idén októberétől rendelhető A Peugeot 3008 GT HYBRID4 idén októberétől rendelhető 2013-ban is a Toyota áll a Best Global Green Brands lista élén Kecskeméti Mercedes-Benz CLA modellekkel közlekednek a csapat DTM pilótái Budapesten Újabb szakmai díjat nyert a Nissan e-NV200 Újabb szakmai díjat nyert a Nissan e-NV200
 

Találatok száma: 13421 Megjelenítve: 10651 - 10660