Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 13421 Megjelenítve: 10761 - 10770
Árvíz - Kedd este lezárják a Margitszigetet a közúti forgalom elől

Árvíz - Kedd este lezárják a Margitszigetet a közúti forgalom elől

2013. június 04.
Kedden 18 órától az árvízi védekezésre való felkészülés miatt a Margitszigetet teljes hosszában lezárják a közúti forgalom elől, és a parkolót is kiürítik - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) hétfő este az MTI-vel.
Részletek
Árvíz - Kedd este lezárják a Margitszigetet a közúti forgalom előlA 26-os buszok 18 órától nem közlekednek - írták, és közleményükben egyben arra kérték az autósokat, hogy a nap folyamán hagyják el a BKK margitszigeti parkolóját autóikkal.

Ugyancsak kedden, de már délelőtt 9 órától lezárják a Római-parton a Királyok útját a Nánási út és a Pünkösdfürdő utca között. Emiatt a 34-es busz a 134-es busz útvonalára terelve közlekedik, kifelé a Római fürdő és a Madzsar József utca megállók, befelé pedig a Pünkösdfürdő utca és a Szentendrei út megállók között. Békásmegyer, újmegyeri tér felé a Dósa utca, a Nánási út, a Szent János utca, a Szamos utca, a Mátyás király út, a Sinkovits Imre utca, a Pünkösdfürdő, a Boglár utca, a Medgyessy Ferenc utca és a Madzsar József utca megállók kimaradnak. Az árpád híd felé a Pünkösdfürdő utca, a Medgyessy Ferenc utca, a Boglár utca, a Pünkösdfürdő, a Sinkovits Imre utca, a Mátyás király út, a Szamos utca, a Pozsonyi utca, a Nimród utca és a Dósa utca megállók szintén kimaradnak.

A D11-es és a D12-es hajójáratok kedden már üzemkezdettől nem közlekednek a folyó magas vízállása miatt.
Kulcsszavak: árvíz, bkk, forgalomkorlátozás, időjárás, Margitsziget
 
Árvíz - Kedd este lezárják a Margitszigetet a közúti forgalom elől Kiírták közbeszerzési eljárást az 1-es villamos felújításának első szakaszára Árvíz - Kedd este lezárják a Margitszigetet a közúti forgalom elől Hat Combinót rongáltak meg Budapesten Árvíz - Kedd este lezárják a Margitszigetet a közúti forgalom elől Forgalomjelző digitális táblákat telepít a BKK több főútvonal mellé Árvíz - Kedd este lezárják a Margitszigetet a közúti forgalom elől Bisnode: csak a nagy taxi cégeknél látható némi nyereség Árvíz - Kedd este lezárják a Margitszigetet a közúti forgalom elől Sikeres pályateszt a 4-es metró budai szakaszán
 
A korábbinál kevesebbet fogyaszt a Ford Mondeo

A korábbinál kevesebbet fogyaszt a Ford Mondeo

2013. június 03.
A Ford Mondeo ezentúl még a korábbinál is jobb ajánlatot jelent miután CO2-emissziója akár 8 százalékkal kisebb, fogyasztása alacsonyabb, és az autó árképzése is kedvezőbb, miközben felszereltsége gazdagabb lett.
Részletek
Ford MondeoA 2,0 literes Duratorq dízelmotorral hajtott modellek CO2-kibocsátásának legalacsonyabb értéke 119 g/km, az alacsony emisszió és a 163 lóerős teljesítmény kombinációja kedvezőbb, mint a vetélytársak értékei, míg az üzemanyag-fogyasztás 4,6 l/100 km-re csökkent, mindez úgy, hogy a Ford ezentúl gazdagabb alapfelszereltséggel kínálja a Mondeo modelleket: a felszereltségi listákon megtalálható a könnyűfém keréktárcsa, a 7 colos érintőképernyős SD navigációs rendszer, a hangvezérlésű Bluetooth csatlakozás és a teljes bőrkárpitozás.

A Ford bejelentette, hogy a Mondeo ezentúl még jobb ajánlatot jelent majd: CO2-emissziója akár 8 százalékkal kisebb, fogyasztása alacsonyabb, és az autó árképzése is kedvezőbb, miközben felszereltsége gazdagabb lett. A 2,0 literes Duratorq dízelmotorral hajtott modellek CO2-kibocsátásának legalacsonyabb értéke – piactól függően – 119 g/km, ami több mint 10 százalékos javulást jelent. Az akár 163 lóerős teljesítmény révén a Mondeo immár erősebb, mint legfontosabb, 120 g/km emissziójú piaci vetélytársai. Az üzemanyag-fogyasztás 4,9 helyett 4,6 l/100 km értékre csökkent. A Ford azt is bejelentette, hogy – piacoktól függően – bőségesebb felszereltségi szinteket állított össze, s az ajánlatot az egész modellcsalád új árlistájával tette még kedvezőbbé.

A Business változatokban 7 colos érintőképernyős navigációs rendszer, hangvezérlésű Bluetooth csatlakozás és USB-port működik majd. A Titanium modellekbe két fűthető első ülés és teljes bőrkárpitozás kerül, ezen felül a Titanium, és a Titanium S változatok színes érintőképernyős navigációs rendszerrel készülnek majd alapfelszereltségben.

Ford MondeoA Ford tovább finomította a Mondeo 2,0 literes Duratorq dízelének beállításait és optimalizálta az autó légellenállását, hogy a limuzin CO2-kibocsátását 119, a kombiét pedig 120 g/km értékre szorítsa le. Ennek köszönhetően a Mondeo vásárlói számos európai országban részesülhetnek azokból a jelentős adókedvezményekből, amelyek a 120 g/km-es vagy annál kisebb emissziójú autókra vonatkoznak. Az alacsonyabb CO2-kibocsátásra a 2,0 literes Duratorq dízelmotorral hajtott Ford Galaxy és S-MAX vásárlói is számíthatnak, hiszen e modellváltozatok emissziója ezentúl csupán 139 g/km lesz.

Mindemellett a Ford Mondeo a kifinomult technológiák gazdag palettáját kínálja, többek közt az Akadályfelismerő rendszert és a Sávelhagyásra Figyelmeztető Rendszert (két berendezés abból a hét technológiából, amelyek elnyerték az Euro NCAP Advanced díját), de az autóhoz megrendelhető az Adaptív Sebességtartó Elektronika, a Holttérfigyelő Rendszer, az Adaptív Fényszórórendszer és az Automatikus Távfény technológia is.
Kulcsszavak: autóipar, CO2, ford, galéria, Mondeo
 
Története legnagyobb negyedéves veszteségét jelentette a Tesla Története legnagyobb negyedéves veszteségét jelentette a Tesla Augusztusban ünnepli 50. születésnapját a Ford Transit Augusztusban ünnepli 50. születésnapját a Ford Transit A korábbinál kevesebbet fogyaszt a Ford Mondeo Obama milliárdos kutatási alapot hoz létre a nem olajalapú járművek fejlesztésére A korábbinál kevesebbet fogyaszt a Ford Mondeo Sir Alec Issigonis 107. születésnapján mutatkozik be az új MINI A korábbinál kevesebbet fogyaszt a Ford Mondeo Két világ erényei: a BMW i8 – Hajtásrendszer, könnyűszerkezetes építés és a vezetés élménye
 
Felfrissült az 5-ös BMW

Felfrissült az 5-ös BMW

2013. június 03.
Dinamika, kényelem, gazdaságosság, esztétikum és innovatív megoldások sokasága a vezetés élménye szolgálatában – a BMW 5-ös sorozat minden olyan adottsággal rendelkezik, amelyek a felső középkategória prémiumszegmensének „bestsellerét” csak jellemezhetik.
Részletek
BMW 5-ös sorozatFolyamatosan emelkedő értékesítési darabszámaival e sorozat továbbra is globális piacvezető vetélytársai körében. Az aktuális generáció bemutatkozása óta világszerte már több mint egymillió példány talált gazdára a BMW 5-ös Limousine, a BMW 5-ös Touring és a luxuskaraktere révén szegmensében egyedülálló BMW 5-ös Gran Turismo modellekből. E sikertörténet most újabb fejezetéhez érkezett, s formavilága precíz módosításai, bővülő motorválasztéka, valamint felszereltségi kínálata és a BMW ConnectedDrive szolgáltatásainak innovatív kiegészítései nyomán a BMW 5-ös modellcsalád még vonzóbbá vált.

Dizájn: precíz módosítások hangsúlyozzák sportosságát

Elején a „BMW-vesék” szegélyének további kontúrvonalai és átdolgozott alsó légbeömlő nyílásai emelik ki még inkább az új BMW 5-ös Limousine és az új BMW 5-ös Touring sportos karakterét. Hátul a lökhárító újabb fénytörési éle, illetve hátsó lámpáik keskeny és határozott szegélyű, így még kifejezőbb fénycsíkjai hangsúlyozzák a két modell szélességét. Az új BMW 5-ös Gran Turismo szintén áttervezett - tekintélyt parancsoló fellépést és masszivitást sugárzó - lökhárítót kapott. Ugyancsak átdolgozott hátulja immár jóval hosszabbnak és laposabbnak hat. A rendszámtábla-tartó környezetének hangsúlyosan háromdimenziós hatást keltő felületei és a hátsó lökhárító krómléce tovább erősítik e dinamikus benyomást.

A xenon-fényszórók mindegyik modellben az alapfelszereltséget bővítik, de extrafelszerelésként első ízben Adaptív LED-fényszórók, illetve ugyancsak LED-technikájú ködfényszórók is rendelhetők. Az oldalsó irányjelzők a külső visszapillantó tükrök házába integráltan jelennek meg. Ugyancsak újdonság a BMW 5-ös sorozat palettáján a BMW Luxury Line és a BMW Modern Line exkluzív dizájn- és felszereltségi csomagja, amelyeket modell-specifikus M-sportcsomag egészít ki a palettán.

BMW 5-ös sorozatTovábbfejlesztett funkcionalitás és még határozottabb prémium karakter

Az utastérben egészen a legapróbb részletekig menő fejlesztések gondoskodnak a még kifinomultabb prémiumhatásról és a fokozott funkcionalitásról. A szériafelszereltséghez tartozó iDrive kezelési rendszer központi kijelzője a Limousine és a Touring modellekben már egyaránt krómozott szegélyű. A középkonzol rakodórekeszei és pohártartói megnövelt térfogatúak. Az új BMW 5-ös Gran Turismo csomagtartója a hátsó traktus teljes áttervezése eredményeképpen 60 literrel, összesen 500 literesre bővült. új külső színek, könnyűfém keréktárcsák, kárpitszínek és díszítő berakások avatják még vonzóbbá a BMW 5-ös sorozat mindegyik modellcsaládját, illetve bővítik tovább egyéni kialakítási lehetőségeiket.

Motorok: az élvezetes vezetés mércéi – még sokrétűbb kínálattal

Gyorsabbak, takarékosabbak és tisztább üzeműek – a számos, egészen a részletekig menő fejlesztés eredményeképpen a BMW 5-ös sorozat minden kivitele változatlanul sportos, sőt, egyes modellek még dinamikusabb menetteljesítmények mellett kínálnak jelentősen mérsékelt üzemanyag-fogyasztási értékeket. Mindemellett minden motorváltozat már most teljesíti a csupán 2014 szeptemberében hatályba lépő EU6 kipufogógáz-szabvány előírásait. A dízelmodellek nitrogénoxid-kibocsátásuk mérséklésére már alapkivitelben tartalmazzák a BMW BluePerformance technikáját.

A BMW EfficientDynamics szériafelszereltséghez tartozó számos műszaki megoldása között a Fékenergia-visszanyerés és az Automatikus motorleállítás és -indítás (a nyolcfokozatú automata sebességváltóval is) rendszerei, a Sebességváltást segítő kijelző és az „ECO PRO” üzemmód mellett immár a leválasztott hajtáslánccal működő „vitorlázó” üzemmód, a sebességkorlátozás változása előtt a tempót előrelátóan szabályzó asszisztens (Proactive Driving Assistant) és az extraként rendelhető „Professional” navigációs rendszer szolgáltatásaként választható „ECO PRO Route” funkció is megjelent. A gazdaságosság terén elért fejlődés azonban nagyban köszönhető az aerodinamikai tulajdonságok széles körű optimalizálásának is. Ezek eredményeképpen például a BMW 520d Limousine légellenállási együtthatója (cw) 0,25-ra csökkent.

BMW 5-ös sorozatAz új BMW 5-ös modellcsalád piaci bevezetésével egyidejűleg hajtásrendszereik portfoliója is bővül. új dízel belépőmodellként jelenik meg a palettán a BMW 518d, amelynek négyhengeres, 105 kW/143 LE teljesítményű dízelmotorja a BMW TwinPower Turbo technikájával működik, s az új BMW 5-ös Limousine illetve az új BMW 5-ös Touring számára egyaránt rendelhető. Akárcsak a BMW 520d Limousine, az új BMW 518d Limousine 100 kilométerenként mindössze 4,5 liter gázolajjal is beérte az EU-tesztciklus során, amihez kilométerenként 119 gramm széndioxid kibocsátása párosult. A BMW 520d xDrive immár Limousine és Touring kivitelben is szerepel a programban, összesen hétre (BMW 5-ös Touring) illetve nyolcra (BMW 5-ös Limousine) növelve a BMW intelligens összkerékhajtási rendszerével kínált változatok számát. Az új BMW 5-ös Gran Turismo négy motorváltozatával kombinálható az xDrive összkerékhajtás.

Az új BMW 5-ös modellcsalád minden tagjának csúcsmotorja a BMW TwinPower Turbo technikájával működő, 330 kW/450 LE teljesítményű, új V8-as aggregát. Az új BMW 5-ös Limousine és az új BMW 5-ös Touring motorpalettáján így összesen négy benzin- és hat dízelmotor sorakozik, a két BMW M Performance modellt – BMW M550d xDrive Limousine és BMW M550d xDrive Touring – is beleértve. Az új BMW 5-ös Gran Turismo vásárlói két benzines és három dízel erőforrás között válogathatnak.

Szintén jelentősen továbbfejlesztették a tervezők a BMW ActiveHybrid 5 intelligens energiamenedzsment-rendszerét is. E teljes hibrid limuzinban így a sebességkorlátozás változása előtt a tempót előrelátóan szabályzó asszisztens (Proactive Driving Assistant) modell-specifikus kivitele működik, amely a belsőégésű és az elektromos motor együttműködését is a következő útszakasz igényei szerint hangolja össze.

A sportosság és a kényelem közötti egyedülálló harmóniát szolgálja a futómű tovább finomított technikája is, elöl kettős keresztlengőkaros, hátul „Integral” felfüggesztésekkel, illetve a Servotronic funkciót is kínáló elektromechanikus szervokormánnyal. A BMW 5-ös Touring és a BMW 5-ös Gran Turismo hátsó futóműve már alapkivitelben szintszabályzással ellátott légrugózással készül. Szintén az alapkivitel része mindegyik modellben a középkonzolon található „élménykapcsoló” (Driving Experience Control). A Dinamikus csillapítás-szabályzás (Dynamic Damper Control), az M-sportfutómű, valamint a vetélytársak körében egyedülálló Adaptive Drive futómű-szabályzás és az „Integral” aktív kormányzás egyaránt extrafelszerelésként szerepel a kínálatban.
Kulcsszavak: bemutató, BMW 5, galéria, gran turismo, járműipar, Touring
 
Felfrissült az 5-ös BMW Volvo V60 Cross Country - Robosztus stílusjegyeivel a Volvo Cross Country modellcsalád méltó tagja Az új Kia XCeed crossover a hagyományos szabadidő-autók látványos és stílusos alternatívája Az új Kia XCeed crossover a hagyományos szabadidő-autók látványos és stílusos alternatívája Az új BMW 1-es sorozat már a végső tesztköröket rója Az új BMW 1-es sorozat már a végső tesztköröket rója Érkezik az új Škoda Octavia Scout Érkezik az új Škoda Octavia Scout A kiemelkedő terepképességű X-Trail crossover a Nissan 4x4 hagyományaira épít A kiemelkedő terepképességű X-Trail crossover a Nissan 4x4 hagyományaira épít
 
Májusban is nőtt a forgalomba helyezett új autók száma

Májusban is nőtt a forgalomba helyezett új autók száma

2013. június 03.
Március és április után májusban is nőtt a forgalomba helyezett új autók száma Magyarországon, 5010 személygépkocsi került forgalomba, 9,4 százalékkal több, mint egy évvel korábban - közölte a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE) a DataHouse autópiaci adatszolgáltató adataira hivatkozva hétfőn.
Részletek
Májusban is nőtt a forgalomba helyezett új autók számaAz év első öt hónapjában 22 190 új személygépkocsit helyeztek forgalomba, 2,8 százalékkal kevesebbet, mint az előző év azonos időszakában. éves összehasonlításban az elmaradás mérséklődik - mutat rá az MGE. A szervezet azt várja, hogy az első félév végére a forgalomba helyezett új autók száma eléri, vagy kismértékben meghaladja a tavalyit.

Az egyesület szerint a szakma szolgáltatási színvonalának fennmaradásához legalább havi 7000 új személyautó forgalomba helyezése szükséges. Májusban 792 új kis haszonjárművet helyeztek forgalomba, 4,8 százalékkal kevesebbet, mint 2012 májusában. Az év első öt hónapjában 3803 új kis haszonjármű állt forgalomba, ami 12,7 százalékos csökkenés az előző év azonos időszakához képest.

Az egyesület nem számít jelentős előrelépésre 2013-ban. A kis haszonjárművek esetében havi 1000-1200 darab lenne az a minimum, amely a szakma minőségi színvonalát fenn tudná tartani. A májusban forgalomba helyezett 343 új nagy haszonjármű 17 százalékkal több, mint egy évvel korábban. Az első öt hónapban 1380 nagy haszonjármű került forgalomba, ami 30 százalékos növekedés 2012 azonos időszakához képest.

Az MGE úgy véli, hogy az év végére a tavalyi szintre áll be az értékesítés, esetleg kismértékű emelkedés lehet. Az adatok szerint az év ötödik hónapjában 280 új motorkerékpárt helyeztek forgalomba, 36,6 százalékkal kevesebbet a tavaly májusinál. Az első öt hónapban összesen 1722 forgalomba helyezés történt, 7,3 százalékkal több, mint tavaly ilyenkor.

Az egyesület szerint a motorkerékpár-piacot sújtja már negyedik éve legsúlyosabban az értékesítési válság, az első öt hónap növekedése alacsony darabszám mellett történt - áll a közleményben.
Kulcsszavak: autókereskedés, Datahouse, gazdaság, jármű kereskedelem, márkakereskedő, mge
 
Májusban is nőtt a forgalomba helyezett új autók száma Mindössze 119 g/km károsanyag-kibocsátású az új Honda CR-V Májusban is nőtt a forgalomba helyezett új autók száma Romlik az európai légitársaságok eredménye Májusban is nőtt a forgalomba helyezett új autók száma Rába futóművel érkezik az új magyar busz budapesti tesztelésre Októberben nőtt a forgalomba helyezett új autók száma Németországban Októberben nőtt a forgalomba helyezett új autók száma Németországban Mintegy 2 millió Volkswagen került piacra április végéig Mintegy 2 millió Volkswagen került piacra április végéig
 
Akkumulátorproblémák miatt nem tudott felszállni egy Boeing 787-es Japánban

Akkumulátorproblémák miatt nem tudott felszállni egy Boeing 787-es Japánban

2013. június 03.
Akkumulátorproblémák miatt nem tudott felszállni a Japan Airlines (JAL) egyik Boeing 787-es Dreamliner utasszállító repülőgépe Tokióban vasárnap, mindössze egy nappal azután, hogy a két legnagyobb japán légitársaság újra forgalomba helyezte a korábban számos hibát elszenvedő gépeket.
Részletek
Akkumulátorproblémák miatt nem tudott felszállni egy Boeing 787-es JapánbanA JAL közlése szerint a gép egyik akkumulátortokjának légnyomásmérő érzékelője hibásodott meg. A hibára egy vasárnapi ellenőrzés során derült fény a tokiói Haneda repülőtéren, ahonnan a gépnek Pekingbe kellett volna repülnie. A járatot a légitársaság végül egy másik géppel helyettesítette - jelentette az NHK televízió.

A hányattatott sorsú gépek korábban négy hónapig nem repülhettek, miután az év elején a JAL és az All Nippon Airways (ANA) 787-esein több váratlan esemény történt. Két esetben az akkumulátorok túlmelegedése okozott elektromos tüzet, másik két alkalommal pedig üzemanyag-szivárgást észleltek a típusnál. A gépeket január 16-án vonták ki a forgalomból, amikor az ANA egyik gépe kényszerleszállást hajtott végre Japánban egy akkumulátortűz miatt.

Az hibák kijavítását és az akkumulátorok cseréjét követően az ANA május 26-án indította újra a gépeket, a két japán társaság 24 darab 787-ese szombaton tért vissza a menetrend szerinti üzembe.

A JAL szerint az újabb akkumulátorproblémát egy, a javítások során vétett hiba okozhatta. A légitársaság azt állította, hogy az amerikai gyártó lezárt két olyan nyílást az akkumulátortokon, amely annak szellőzéséért és a túlmelegedés megakadályozásáért volt felelős. Magukban az akkumulátorokban ugyanakkor nem észleltek hibát.
Akkumulátorproblémák miatt nem tudott felszállni egy Boeing 787-es Japánban
Kulcsszavak: airport, boeing, dreamliner, Japan Airlines, légi közlekedés, repülés, repülő, repülőtér
 
Homokból készült SEAT Ateca várja az utasokat a barcelonai repülőtéren Homokból készült SEAT Ateca várja az utasokat a barcelonai repülőtéren Akkumulátorproblémák miatt nem tudott felszállni egy Boeing 787-es Japánban A Qatar Airways nyerte "Az Én Légitársaságom 2013" elismerést Új ruhát kaptak a Wizz Air gépek Új ruhát kaptak a Wizz Air gépek Egymilliárd eurót közelítő üzemi eredményt ért el a Lufthansa-csoport 2014-ben Egymilliárd eurót közelítő üzemi eredményt ért el a Lufthansa-csoport 2014-ben Akkumulátorproblémák miatt nem tudott felszállni egy Boeing 787-es Japánban Nyolc százalékkal emelte árbevételét a Boeing repülőgépgyártó az első negyedévben
 
Száz éve indult az első taxi Budapesten

Száz éve indult az első taxi Budapesten

2013. június 03.
A budapesti taxizás századik évfordulója alkalmából emléktáblát avattak a Főtaxi jogelődje, az Autotaxi alapítójának, Haltenberger Samunak szombaton Budapesten.
Részletek
Száz éve indult az első taxi BudapestenAz ünnepségen Tarlós István főpolgármester az alapító életútját ismertetve kiemelte: Haltenberger Samu munkássága a magyar közlekedés történetének elválaszthatatlan részévé vált. Szavai szerint emléke és példázata örök mementóként megmarad, és köszönetet mondott hagyatéka folytatásáért.

Mint mondta, a taxizás méltán lett népszerű Budapesten, a főváros egyik szimbóluma lett, az első társaság pedig lépést tartott a fejlődéssel. A főpolgármester kiemelte, hogy ma Budapesten a Főtaxi a legnagyobb szolgáltató, több mint 800 autóval van jelen az utakon. Kitért arra is, hogy a taxizás nem könnyű szolgálat, és megemlékezett azokról a járművezetőkről, akik szolgálat közben hunytak el.

Szunomár Tibor, a Főtaxi vezérigazgatója beszédében felidézte, hogy az első taxitársaság nem elégedett meg azzal, hogy útnak indította a szolgáltatást, a kor legmodernebb újításait és eszközeit alkalmazta. Példaként említette a Drost Tivadarról elnevezett kommunikációs rendszert és a világon elsőként használt automata kocsimosót, amely a korábbi negyven percről két és fél percre csökkentette a folyamatot.

A társaság mai eredményeiről szólva jelezte: a sikernek két összetevője van: az üzleti eredményesség és az utazóközönség bizalma. Megjegyezte: csaknem egymilliárd forintos saját tőkéjük tízszerese a többi társaságénak. A vezérigazgató szólt arról is, hogy felkészültek a taxirendeletben foglalt változásokra, amelyek álláspontja szerint az utasok és a taxisok érdekeit egyaránt szolgálják.

Száz éve indult az első taxi BudapestenA rendezvényen Kirschner Béla, az alapító unokája felidézte, hogy az első autótaxik 1913. június 1-jén gördültek ki a Kerepesi útról, s a cég fennállásának harmincadik évfordulóján már 988 taxija, 92 autóbusza és több mint 2700-as létszáma volt a társaságnak. Az emléktábla-avatás után a budapesti taxizás történetét bemutató kiállítás nyílt a Közlekedési Múzeumban, amely egy hónapig látogatható.
Kulcsszavak: Főtaxi, főváros, közlekedés, születésnap
 
Indul a kátyúzási szezon Indul a kátyúzási szezon Száz éve indult az első taxi Budapesten Deciméter pontossággal irányíthatók a világ legnagyobb óceánjárói Lehet, hogy jönnek a belarusz elektromos buszok? Lehet, hogy jönnek a belarusz elektromos buszok? Egy év alatt megduplázódott a CNG fogyasztás Magyarországon Egy év alatt megduplázódott a CNG fogyasztás Magyarországon Száz éve indult az első taxi Budapesten AutoHop: Több telekocsi, kisebb szénlábnyom
 
Új alacsonypadlós midibusz állt forgalomba Budapesten

Új alacsonypadlós midibusz állt forgalomba Budapesten

2013. június 03.
Egy közös fejlesztésű magyar midibusz állt forgalomba Budapesten.
Részletek
Új alacsonypadlós midibusz állt forgalomba BudapestenA járművet, amely az Infoparkban közlekedő 203-as autóbusz útvonalán, hétvégén 27-esként a Gellérthegyen közlekedik, de a későbbiekben várhatóan a város más pontjain is feltűnik majd, egy évre vette bérbe a BKV - tájékoztatta a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) szombaton az MTI-t.

A BKK közleménye szerint a Rába alvázra épített, magyar gyártású alacsonypadlós midi autóbusz környezetbarát Euro5-ös Daimler motorral felszerelt, a kerekes székkel utazókat pedig a járművezető által működtethető mechanikus rámpa segíti.

A tájékoztatás szerint a BKV autóbuszflottáját először jó állapotú használt, majd ez év májustól 150 új, környezetbarát, korszerű szóló és csuklós kialakítású jármű váltotta fel a fővárosban, de a midi kialakítású autóbuszokat még mindig csupán az IK405-ös típus képviseli.

A BKK hozzátette: a BKV egy évre bérbe veszi a korábban sikeresen tesztelt MolitusBus S91-est, a Molitus, a Rába és a Webasto-Hungária Kft. közös fejlesztésű midibuszát. Tudatták azt is: Tarlós István főpolgármester határozott elvárása a BKV buszparkjának megújítása, ezért a BKK rövidesen a teljes budapesti elavult midibusz cseréje érdekében megindítja a szükséges eljárásokat.

Új alacsonypadlós midibusz állt forgalomba Budapesten
Kulcsszavak: bkk, bkv, budapest, járműipar, midibusz, tömegközlekedés
 
Egy újabb aduász a fenntartható megoldások között Egy újabb aduász a fenntartható megoldások között Új alacsonypadlós midibusz állt forgalomba Budapesten A Volánbusz és a BKV vonalain földgázüzemű autóbuszt tesztelnek Próbajáratok indulnak a budai fonódó villamoshálózaton Próbajáratok indulnak a budai fonódó villamoshálózaton Új alacsonypadlós midibusz állt forgalomba Budapesten Ingyenes a tömegközlekedés hétfőn Budapesten Új alacsonypadlós midibusz állt forgalomba Budapesten Műszaki hiba miatt rövid időre leállt a 4-es metró
 
Dzsudzsák rommá törte a Lamborghinit

Dzsudzsák rommá törte a Lamborghinit

2013. június 03.
Balesetet szenvedett az M3-as autópályán Dzsudzsák Balázs, a Dinamo Moszkva magyar válogatott labdarúgója, de nem sérült meg. Az autópálya Gyöngyös és Hatvan közötti szakaszán több baleset is történt a vasárnap kora délutáni felhőszakadásban.
Részletek
Lamborghini AventadorA Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ) honlapja vasárnap Vörösbaranyi József menedzser tájékoztatására hivatkozva arról számolt be, hogy a szélső "délután egy bérelt autóval Budapestről tartott haza édesanyjához, amikor az M3-as autópályán a megváltozott időjárási körülmények miatt balesetet szenvedett".

Dzsudzsák épségben szállt ki az autóból, a balesetben más sem sérült meg, és senkinek sem okozott kárt.
A válogatott labdarúgó jelezte, az ügyet lezártnak tekinti, és hétfőn a terveknek megfelelően ott lesz a válogatott telki edzőtáborában. Egervári Sándor szövetségi kapitány csapata csütörtökön Győrben Kuvaittal játszik barátságos mérkőzést.

Az M3-as autópályán vasárnap délután hirtelen lezúduló felhőszakadásban négy baleset történt Gyöngyös és Hatvan között - tájékoztatta az MTI-t a Heves Megyei Rendőr-főkapitányság sajtóügyeletese. Vámos Boglárka közölte: a négy balesetben csupán egy ember sérült meg. Egy luxusautó is szerencsétlenül járt a sztrádán. Az autópálya Nyíregyháza felé vezető oldalán, a 66-os kilométerszelvényben két autó, egymástól függetlenül lesodródott az útról. Az egyik utasát mentőhelikopter vitte kórházba. Ugyanakkor a Budapest felé vezető oldalon, a 68-as kilométerszelvényben két gépkocsi összeütközött, abban a balesetben nem sérült meg senki. További két, kisebb koccanásos baleset is történt a térségben, de rendőri intézkedésre nem volt szükség - közölte Vámos Boglárka.

Lamborghini AventadorA Nemzeti Sport online szerint Dzsudzsák Balázs egy Lamborghini Aventador típusú luxusautót vezetett. A Lamborghini Aventador egy kétüléses sportautó, amelyet 2011 óta gyártanak Olaszországban. ára Európában mintegy 255 000 euró, maximális sebessége 350 kilométer/óra, és 2,9 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 kilométer/órára.
Kulcsszavak: Aventador, baleset, Lamborghini, Luxus autó
 
Dzsudzsák rommá törte a Lamborghinit Továbbra is téliesek az útviszonyok országszerte Rendelkezik biztosítással a vasárnap hajnalban az M7-es autópályán balesetet szenvedett autóbuszt tulajdonló cég Rendelkezik biztosítással a vasárnap hajnalban az M7-es autópályán balesetet szenvedett autóbuszt tulajdonló cég Dzsudzsák rommá törte a Lamborghinit Nem semmi a Dubaji rendőrök járőrautója Dzsudzsák rommá törte a Lamborghinit Már 10 millió szerződés adatát rögzítették az autós kártörténeti nyilvántartóban A Germanwings-gép másodpilótájának szembetegsége és súlyos depressziója lehetett A Germanwings-gép másodpilótájának szembetegsége és súlyos depressziója lehetett
 
Kiváló eredménnyel végzett a Kia Venga a 100 000 kilométeres tartósteszten

Kiváló eredménnyel végzett a Kia Venga a 100 000 kilométeres tartósteszten

2013. június 03.
Németország sikeres és népszerű autósmagazinja, az Auto Bild “minden vásárló álmaként” minősítette a Kia Vengát a szerkesztőség 100 000 kilométeres tartóstesztje után, amit az autó meghibásodás nélkül teljesített.
Részletek
Kia VengaAz 1.4-es benzinmotorral hajtott EcoDynamics Venga két év alatt futotta le a teszttávot, vezetői különösen tágas, jól alakítható, családbarát utastere, emelt vezetői üléshelyzete, valamint a könnyű ki-beszállás, a tologatható hátsó üléssor és a csendes motor miatt dicsérték.

A teszt során a motorolajat egyetlenegyszer sem kellet utántölteni a csereintervallumon belül, és nem csak a féktárcsák, de még a fékbetétek is csere nélkül szolgálták végig a 100 000 kilométert, hibátlan fékhatást nyújtva mindvégig.

A teszt végeztével a Vengát a DEKRA szakembereivel közösen a szerkesztőség darabokra szedte, és csak egyetlen apró hibát talált: az egyik első ködlámpa csatlakozója elrepedt. Az összesen 97 autó között - amik az Auto Bild hosszú távú tesztjein 2000 óta futottak - a Kia Venga a második helyen végzett, kiváló megbízhatósággal.

Venga tartóstesztjéről szóló hatoldalas összefoglalóban az Auto Bild ezt írja: “A Kia Venga mindenféle gond nélkül csak megy, megy és megy, tökéletes megbízhatósággal. Fantasztikus eredménnyel végzett, kiforrott és józan technikai megoldásaival mintául szolgálhat más gyártóknak is: ami nincs, az nem is tud elromlani.”

Kia Venga
Kulcsszavak: autóipar, járműteszt, kia, teszt, venga
 
Négy százalékkal nőtt szeptember végéig az autógyártás Csehországban Négy százalékkal nőtt szeptember végéig az autógyártás Csehországban Már látható Közlekedési Magazinunk soron következő adása Már látható Közlekedési Magazinunk soron következő adása Az Európai Bizottság szigorúbb szabályozást vezetne be az autógyártók ellenőrzésére Az Európai Bizottság szigorúbb szabályozást vezetne be az autógyártók ellenőrzésére A BMW 3-as a márka legsikeresebb sorozata negyven éve A BMW 3-as a márka legsikeresebb sorozata negyven éve Ízig vérig sportautó - Mazda MX-5 ND 1.5 Ízig vérig sportautó - Mazda MX-5 ND 1.5
 
A Hyundai Motor új járműteszt-központot létesít a Nürburgringnél

A Hyundai Motor új járműteszt-központot létesít a Nürburgringnél

2013. június 03.
A Hyundai a végső előkészületeket végzi, mielőtt elfoglalná új járműteszt-központját az ikonikus németországi versenypálya, a Nürburgring mellett.
Részletek
A Hyundai Motor új járműteszt-központot létesít a NürburgringnélA kifejezetten tesztcélokra tervezett létesítmény állandó bázist teremt a vállalat számára a pályánál, így a Hyundai optimális körülmények között tesztelheti járműveit a világ legtechnikásabbnak és legnehezebbnek tartott pályáján.

A 2013 augusztusában átadandó új tesztközpontot kifejezetten a Hyundai konkrét igényei szerint tervezték. A négyszintes, összesen 3622 m2 alapterületű létesítmény egyedi üveg-fém homlokzata mögött új műhelyek, irodák és egy VIP fogadóközpont is helyet kap.

Az új létesítmény természetes kiterjesztése a Hyundai európai kutató és fejlesztő infrastruktúrájának. A vállalat jelenlegi K+F központját, amely a németországi Rüsselsheimben működik, 2003-ban hozták létre, itt működnek a vállalat európai hajtáslánc, tuning és kiértékelő részlegei. Ezen osztályok mindegyike szabadon hozzáférhet a nürburgringi létesítményhez, lehetővé téve számukra, hogy nagyobb számú vizsgálatot hajtsanak végre egy évben, beleértve a Hyundai kíméletlen „gyorsított tartóssági tesztjét” is, amely néhány hét leforgása alatt akár 180 000 kilométernyi, komoly igénybevételt jelentő futásteljesítményt képes szimulálni, és ezáltal számos paraméter szerint értékes adatokkal szolgálni.

„A minőség a Hyundai egyik meghatározó alapértéke, az ügyfélelégedettség létfontosságú feltétele. A Nürburgring a tökéletes helyszín modelljeink tartósságának vizsgálatára; az itt tanultakat minden más járműfejlesztési projektnél fel tudjuk használni. új létesítményünk kiterjeszti vállalatunk tesztkapacitását, és közvetlen előnyt jelent ügyfeleink számára járműveink minősége és teljesítménye terén”- mondta Allan Rushforth, a Hyundai Motor Europe alelnöke és ügyvezető igazgatója.

A Hyundai Motor új járműteszt-központot létesít a NürburgringnélAz új létesítmény által biztosított többlet tesztkapacitásnak köszönhetően a Hyundai 2013 folyamán nem kevesebb, mint 11 járművön végezhet gyorsított tartóssági vizsgálatot, továbbá a kormányzást, a felfüggesztést, a rugózási komfortot és a vezethetőségi jellemzőket felmérve olyan beállításokat dolgozhat ki, amelyek a leginkább megfelelnek az európai vásárlók igényeinek.
Kulcsszavak: autóipar, fejlesztés, Hyundai, járműteszt
 
Startup vállalkozásokat támogat a Honda Európában Startup vállalkozásokat támogat a Honda Európában Autómegosztó rendszert hozna létre a BKK Budapesten Autómegosztó rendszert hozna létre a BKK Budapesten A Hyundai Motor új járműteszt-központot létesít a Nürburgringnél A Ford Fiesta ST nyerte az üzemanyag-fogyasztási versenyt A Hyundai Motor új járműteszt-központot létesít a Nürburgringnél Nőtt a forgalomba helyezett új autók száma júliusban is A Hyundai Motor új járműteszt-központot létesít a Nürburgringnél Ötvenmillió gépjármű értékesítésénél tart a Suzuki
 

Találatok száma: 13421 Megjelenítve: 10761 - 10770