Találatok száma: 13421 | Megjelenítve: 10711 - 10720 |
Páratlan vezetési élmény a városi terepjárók szegmensében |
||
2013. június 11.
A PSA Csoport által szabadalmaztatott rendszer gyenge tapadási viszonyok között fokozza az autó haladási képességét, és ezzel kitágítja a 2008 lehetőségeit. Az elektronikusan kapcsolható Grip Control 16 cm-es hasmagassággal és Mud & Snow abroncsokkal társul, amelyeket egyedi stílussal felruházott, matt fényezésű, gyémánt felnikre szerelnek.
|
A sokoldalú és rugalmas rendszer a kipörgő első kerekek szabályozott fékezésével segíti a nehéz terepen való haladást akár úgy, hogy az irányítás a vezető kezében marad (Standard üzemmód), akár úgy, hogy a középkonzolon található forgókapcsolóval a vezető kiválasztja a megfelelőt a programozott üzemmódok közül: Téli, Terepes, Homok, ESP Off. A Grip Control kétféle gumimérethez igényelhető: a 215/60 R16, illetve a 205/50 R17 méretű abroncshoz. Park Assist: a parkolás öröme Ez a berendezés a manőverezés automatizálásával a 2008 kompaktságát kihasználva könnyíti meg a városi autós életét. Miután a vezető bekapcsolta, az érintőképernyőn kiválasztja a végrehajtani kívánt manőver típusát, a járdához balról vagy jobbról parkolást. Az ultrahangok érzékelik a parkoló autók között szabadon álló helyeket és jelzik a sofőrnek a legközelebbi szabad helyet. Ezt követően a Park Assist az elektromos szervokormányon keresztül leparkolja a járművet, miközben a vezető továbbra is felügyeli a gáz, a fék, a kuplung és a váltó kezelését, valamint az autó környezetét. A parkolóhely elhagyása ugyanilyen egyszerű a Park Assist újbóli bekapcsolásával. A Hill Assist funkciónak köszönhetően a rendszer emelkedőn is működik, amely az 1.4 HDi 68 és az 1.2 VTi 82 BVM5 típusok kivételével az összes motorizációhoz megrendelhető. Legmagasabb szintű elsődleges, másodlagos és harmadlagos biztonság A 2008 a kiemelkedő reakciókészséget és a könnyű használatot magas szintű biztonsággal egészíti ki. A vezető számíthat például a valamennyi változatban alapfelszerelésként kínált sebességrögzítő-sebességhatárolóra. Az összes 2008 modellben szériafelszerelés az 50 km/óra sebességtől kikapcsolható ESP, amely több funkciót foglal magába: az ASR kipörgésgátlót, a CDS menetstabilizálót, az AFU vészfékrásegítést és a REF elektromos fékerőelosztást. A rendszer a négy féktárcsára hat, amelyeket a hatékonyabb működés (teljesítmény és tartósság) érdekében a különböző motorizációknak megfelelően alakítottak ki. Elöl a hűtött tárcsák mérete kétféle: 266 x 22 mm, illetve 283 x 26 mm a nagyobb teljesítményű változatokban. Hátul valamennyi modellben 249 x 9 mm-es normál tárcsák találhatók. ütközéskor az autóban ülőket hat légzsák védi, két első-, két oldal- és két függönylégzsák. Az első ülések támlájába épített oldallégzsákok optimális védelmet nyújtanak az ülésbeállítástól függetlenül. A gyerekek biztonsága érdekében az utasoldali frontlégzsák kikapcsolható. Hátul a két szélső üléshelyekhez hárompontos Isofix rendszer tartozik. A 2008 maximálisan profitál abból, hogy a márka piacvezető a harmadlagos biztonság terén. A Független Telematikai Kiszolgáló egységgel felszerelt változatok térítésmentesen és időkorlátozás nélkül kínálják a Peugeot Connect SOS és a Peugeot Connect Assistance szolgáltatást. Ha baleset történik, a rendszer azonosítja a jármű földrajzi helyzetét és a beindítja a segélynyújtási folyamatot. A 2003-ban történt bevezetésük óta ezeket a rendszereket több, mint 760.000 Peugeot járműbe építették be. Az Európa tíz országában elérhető szolgáltatás eddig több mint 6500 vészhelyzetben gyorsította meg a mentést. Könnyen kihasználható, tágas tér A 2,54 m-es tengelytáv tágas utastér kialakítását tette lehetővé. A 2008 első üléseinek támlái vékonyabbak, így nagyobb hely jut a hátsó utasoknak. Az ő kényelmüket szolgálja a hordozható készülékek csatlakoztatásához kialakított 12 V-os csatlakozó is. Helyükről, menet közben is hozzáférnek a csomagtartóhoz, mivel a kalaptartó utastér felőli része mozgatható. A széles és szögletes csomagtérnyílás, valamint az alacsony, mindössze 60 cm magas, rozsdamentes csiszolt acélszegéllyel védett rakodóküszöb kívülről is megkönnyíti a hozzáférést a méretes csomagtartóhoz. Az 1/3-2/3 arányban osztott hátsó üléspad lehajtásával a csomagtartó mérete 360 köbméterről 1194 dm3-re növelhető, ebből 22 dm3 a padló alatt található, és egyetlen mozdulattal hozzá lehet férni. A támla a hátsó üléstámla tetején található gombbal billenthető le, az üléslap automatikusan behúzódik. A tárgyak mozgatását megkönnyíti a padlón kialakított öt sín, amelyek a küszöbtől az első ülésekig futnak. A biztonságos rögzítésről hat krómozott rögzítőgyűrű gondoskodik. A minden részletében praktikus csomagtartó két oldalán hevederrel és leszorító hálóval ellátott rakodóhelyet alakítottak ki. A pakolási lehetőségeket bővíti a csomagtérszőnyeg alatt található 22 literes rakodóüreg. Minden üléshelyen gondosan megtervezett, az első és hátsó tetőlámpáknak köszönhetően jól látható rakodóhelyek szolgálják az autóban utazók kényelmét: zsebek az első ajtókban, kesztyűtartó, a sebességváltó közelében kialakított rakodórekesz és pohártartó, zárható rakodóhely a középkonzolon, térképtartó zsebek az első ülések támlájában…. Az összesen 24 liter térfogatú rakodóhelyek gondoskodnak arról, hogy a hétköznapi élet nélkülözhetetlen kellékei – kulcs, okostelefon stb. – mindig a vezető keze ügyében legyenek. Minden igényt kielégítő motorkínálat A motorok széles választéka az új városi terepjáró mérsékelt tömegével és karakteres sziluettjével számtalan használati módot tesz lehetővé kis fogyasztás és alacsony CO2-kibocsátás mellett: a 2008 fogyasztásának alsó értéke 3,8 l 100 km-ként, széndioxid-kibocsátása pedig mindössze 98 gramm kilométerenként. A Csoport szakembereinek tudása és műszaki újításai – újgenerációs háromliteres benzinmotorok, a Stop&Start rendszer a benzines változatokban, az e-Hdi dízelmotor – a környezetvédelem és a vezetési öröm egyszerre teljesülő erényével kategóriavezetővé avatják a 2008-at. A háromhengeres benzinmotorok új generációja A teljes egészében saját fejlesztésű, modern háromhengeres benzinmotorok már bizonyították hatékonyságukat a fogyasztás és az emisszió terén. A kompakt és könnyű motorok közül az 1.2 VTi 21 kg-mal könnyebb az azonos teljesítményű négyhengeres változatnál. A motorok új generációjának teljesítményét egyrészt a Stop&Start rendszer, másrészt a közvetlen befecskendezéshez kapcsolódó turbófeltöltő fokozza. Stop&Start kínálat benzines és dízel változatokhoz A Stop&Start sikerét az e-HDi dízelmotor alapozta meg az 508 és a 308 típusokban, majd népszerűségét a 208 tovább növelte. Azok az ügyfelek, akik a benzines változatot választják, az e-VTi és az e-THP motornak köszönhetően ugyanazokat az előnyöket élvezhetik: kis fogyasztás, automatikus motorleállítás, szinte azonnali újraindítás zaj és vibráció nélkül, vezetési komfort. A dízel- és benzines változatokhoz egyaránt kínált technika a 2008 kínálatában található kilenc motorból hathoz rendelhető. Az „araszoló” funkcióval bővült automatizált váltó továbbfejlesztése következtében a 1.2 e-VTi kilométerenkénti CO2-kibocsátása mindössze 99 gramm. Dízelek esetén az induló CO2-kibocsátási érték 98 gramm kilométerenként. új háromhengeres turbók A bevezetést követő hónapokban a motorválaszték tovább bővül a háromhengeres benzines turbófeltöltős változatokkal. A kínálatban szereplő kétféle teljesítményszint, az 1.2 e-THP 110 és az 1.2 e-THP 130 dinamikus vezetést eredményez, többek között a magas nyomatéknak köszönhetően, amely 205, illetve 230 Nm az említett motorok esetén. A koncentrált technikai tudással kifejlesztett 1.2 e-THP típus 12 kg-mal könnyebb, mint az azonos teljesítményű, négyhengeres szívómotor, pedig turbót, illetve egy jelentősebb hűtési rendszert is tartalmaz, dinamikai teljesítményei ugyanakkor összhangban állnak 45 százalékkal nagyobb nyomatékkal rendelkező változattal. Fogyasztása változattól függően 15-20 százalékkal kisebb. Kulcsszavak: autóipar, bemutató, crossover, galéria, peugeot 2008, suv, új modell
|
|
|||||
|
||||||
Árvíz - Legalább egy hétig maradnak a közlekedési változások Budapesten |
||
2013. június 11.
Körülbelül egy héttől tíz napig érvényben maradnak a dunai árvíz miatt elrendelt közlekedési változások Budapesten - jelentette be Tarlós István főpolgármester hétfőn az InfoRádió Aréna című műsorában.
|
Körülbelül egy héttől tíz napig érvényben maradnak a dunai árvíz miatt
elrendelt közlekedési változások Budapesten - jelentette be Tarlós
István főpolgármester hétfőn az InfoRádió Aréna című műsorában. Tájékoztatása szerint a jelentős forgalmi változások, elterelések, egy-, illetve kétirányúsított utcák mellett 35 helyszínen kellett áthangolni a lámpás csomópontokat. A főpolgármester szavai szerint a nagy zápor és az erős szél "nem használ az ideiglenes védműveknek, de emberi számítás szerint" a város védhető. Kitért arra is, hogy a legtöbb védműszakadás apadási fázisban szokott bekövetkezni, de ennek jeleit sehol sem tapasztalják. Kulcsszavak: árvíz, forgalomkorlátozás, időjárás, közlekedés
|
|
|||||
|
||||||
Kedden újra indul a Suzuki |
||
2013. június 11.
Kedden reggel hat órától újra elindítja a hétfőn leállított termelést a Suzuki esztergomi gyárában - mondta el az MTI-nek a vállalat kommunikációs vezetője.
|
Ruska Viktória tájékoztatása szerint mivel a Mária Valéria hídon a gyalogos közlekedés megengedett, a szlovákiai dolgozókat busszal elviszik a hídig, ott gyalog átkelnek az autók elől lezárt Táncsis utcai felhajtón. A két műszakban dolgozó gyárban közel 800 szlovák állampolgár használja naponta az átkelésre a hidat. A munkások a híd magyar oldalától ismét buszokkal jutnak el a gyárba. A gyárba az alkatrészek beszállítása és a kész autók elszállítása biztosított. A megyei katasztrófavédelem szóvivője, Stolczenberger Klára az MTI-nek elmondta, az elöntött felhajtót addig nem lehet vízmentesíteni, amíg a víz a csatornahálózaton keresztül utánpótlást kap a Dunából. Amint a vízállás lehetővé teszi, hogy szivattyúzással szárazzá tegyék az útszakaszt, a hidat megnyitják, addig homokzsákokból és pallókból készült útvonallal könnyítik meg a gyalogosok közlekedését. Kulcsszavak: árvíz, autógyár, autóipar, esztergom, gazdaság, suzuki
|
|
|||||
|
||||||
Kilencven év BMW motorjai a Múzeumok Éjszakáján |
||
2013. június 11.
Az idén jubiláló BMW Motorrad antik modelljeit is kiállítják a Közlekedési Múzeum parkolójában.
|
Az elmúlt kilencven év BMW motorkerékpárjai közül több mint negyven motort állítanak ki június 22-én a már hagyománynak számító Múzeumok éjszakája keretében a budapesti Közlekedési Múzeum parkolójában. A BMW Motoros Baráti Kör által szervezett bemutatón látható lesz többek között egy 1933-ban gyártott, de még ma is működőképes R16, szinte a teljes GS sorozat az R 80 G/S-től a ma kapható R 1200 GS-ig, illetve természetesen az oldalkocsis motorkerékpárok sem hiányozhatnak majd. A régebbi darabok mellett az érdeklődők a BMW Motorrad új modelljeit, így például az idén piacra került HP4-et is megtekinthetik. Bár a kiállítás nem tudja maradéktalanul bemutatni a kilencven éves BMW Motorrad teljes történelmét, a látogatók mégis közelebb kerülhetnek az egyik legnagyobb európai motorkerékpár gyártó múltjához és jelenéhez. A június 22. szombat reggel 10 órától vasárnap reggel 10 óráig látogatható kiállításra a BMW Motoros Baráti Kör szeretettel vár minden érdeklődőt. Kulcsszavak: BMW motorrad, kiállítás, Közlekedési Múzeum, motor
|
|
|||||
|
||||||
Ford Közép- és Kelet Európai Értékesítő Kft. kollegái a gáton |
||
2013. június 10.
A Ford szentendrei regionális központjának több, mint 60 kollégája vett részt önkéntesként a múlt hétvégi árvízi védekezésben.
|
Amint Molnár Viktor, a Ford Közép- és Kelet Európai értékesítő Kft. magyarországi és mintegy 32 országra kiterjedő regionális tévékenységét irányító regionális igazgató fogalmaz: „Vállalati kultúránk meghatározó eleme a társadalmi felelősségvállalás, alapvető fontosságúnak tartjuk, hogy hozzájáruljunk annak a közösségnek az életéhez, amelyben dolgozunk. Legutóbb, a Szentendre Város önkormányzata által a Föld Napja alkalmából meghirdetett, ’Takarít a Város’ elnevezésű megmozduláson mintegy 120 kollégánk vett részt önkéntes jelleggel a település közterületeinek megtisztításában. Ennek ismeretében számítottunk arra, hogy kollégáink ismét nagy lelkesedéssel reagálnak majd felhívásunkra, mégis kellemes meglepetés volt, amikor néhány óra alatt több, mint hatvan fő, azaz munkatársaink nagyságrendileg egyharmada jelentkezett a nehéz fizikai munkát jelentő önkéntes árvízvédelmi feladatokra.” A Ford-os önkéntesekre, akik a Szentendre környéki települések, köztük Leányfalu és Tahitótfalu gátjainak megerősítésében, két, nagyyjából 30-30 fős csoportban egyszerre több helyszínen is segédkeztek, nagy szükség is volt, erejükhöz mérten bőven találtak tennivalót a női és férfi kollégák egyaránt. „Jó volt látni a társadalmi összefogást a gátakon, éppúgy ahogy a helyiek meglepett, hálás pillantásait, amikor lelkes önkénteseink megérkeztek. Jó érzés, hogy egy ilyen nagyszerű csapatot vezethetek.” – fogalmaz Molnár Viktor. Kulcsszavak: árvíz, ford, Szentendre
|
|
|||||
|
||||||
Bringázással elkerülhető az árvízi dugó |
||
2013. június 10.
A Magyar Kerékpárosklub azt tanácsolja a budapestieknek, hogy inkább biciklivel közlekedjenek a fővárosban érvényben lévő rendkívüli útlezárások és tömegközlekedési korlátozások miatt kialakuló dugók elkerülésére.
|
A Kerékpárosklub közleménye szerint a bringával közlekedők nemcsak a dugókban való araszolás miatti késéseket, megnövekedett kiadásokat és stresszt kerülhetik el, hanem a tömegközlekedési járatokra való várakozást és a járműveken várható tumultust is. A szervezet kezdő bringásoknak a honlapjukon található Kerékpárosklub Kisokos tanulmányozását javasolja, amelyben a biciklis közlekedéssel kapcsolatban naprakész tanácsokat olvashatnak az érdeklődők. Az árvíz miatt jelentős forgalmi változások léptek életbe Budapesten. A Bem rakpart, a Batthyány tér térsége és az alsó rakpartok továbbra is le vannak zárva. A rendőrség hajnalban lezárta a Váci út mind a négy, városba vezető sávját az árpád út és az árva utca között, a másik oldalon halad a forgalom mindkét irányba. Kulcsszavak: árvíz, dugó, főváros, kerékpár, közlekedés
|
|
|||||
|
||||||
2016-ra fut fel a termelés az új szentgotthárdi Opel gyárban |
||
2013. június 10.
Az Opel szentgotthárdi új motorgyárában az idén 12 ezer darab készül az új fejlesztésű motorcsaládokból, a termelés a tervek szerint 2016-ra fut fel évi több mint 600 ezer darabra - mondta Kenyeres Gyula, a Flex Motorgyár igazgatója újságíróknak.
|
Az igazgató tájékoztatása szerint az Opel jelenleg futó modelljeiben fokozatosan lecserélik a motorokat az új fejlesztésűekre, azonban az előző generációs Family motorokat várhatóan még 2016-ig gyártani fogják Szentgotthárdon is, hiszen a piacok egy része megelégszik az Euro-5 környezetvédelmi normát teljesítő motorokkal. Az új fejlesztésű motorokat egy ideig csak Szentgotthárdon gyártják, a Flex Motorgyár három-négy, összeszerelést végző helyszínre szállítja termékeit. Az anyavállalat tervei között szerepel, hogy 2014-15-től más márkáinál, így például a Chevy Cruze és a Buick Verano modelljeinél is alkalmazza ezeket a motorokat. A szentgotthárdi gyárat négy motortípus gyártására alakítják ki: 1,6 literes négyhengeres benzinmotorokat, 1,6 literes négyhengeres dízelmotorokat, egyliteres háromhengeres, valamint 1,4 literes négyhengeres benzinmotorokat szerelnek össze. Az alkatrészek közül itt végzik a hengerblokkok, a főtengelyek és a hengerfejek megmunkálását. Az új fejlesztésű erőforrások megfelelnek az Euro-6 szabványnak, piacvezető teljesítmény-, fogyasztási és zajkibocsátási jellemzőkkel rendelkeznek. Az 500 millió euró beruházással felépült Flex Motorgyárban az idén az év elején kezdődött el a rendes üzem a közvetlen befecskendezést és turbófeltöltést alkalmazó 170 lóerős 1,6 literes benzinmotorok gyártásával. Még az idén indul az 1,6-os dízelek gyártása, a jövő évben pedig a kiskategóriásaké. Az új gyár termelésének beindítása után nem sokkal, az idén februárban jelentette be Joachim Koschnicke, az Opel alelnöke, hogy bővítik a Flex gyárat, és erre további 130 millió eurót fordítanak. A cég a kis motorok iránt várható nagy kereslettel indokolta a kapacitásbővítést szolgáló beruházást, amely április elején már meg is kezdődött. Az alapberuházással 800 új munkahelyet teremt fokozatosan a cég, a bővítéssel pedig további mintegy 100-at. Az Opel eddigi, összes magyarországi beruházása ezzel 1,4 milliárd euróra nő. Kulcsszavak: autógyár, gazdaság, opel, szentgotthárd
|
|
|||||
|
||||||
Torlódás a Szent István körúton Budapesten |
||
2013. június 10.
Torlódás alakult Budapesten a Szent István körúton, illetve a Váci úton újpest-központ térségében is erre kell számítani hétfő délelőtt - közölte a Budapesti Közlekedési Központ a Facebook-oldalán.
|
Torlódás alakult Budapesten a Szent István körúton, illetve a Váci úton újpest-központ térségében is erre kell számítani hétfő délelőtt - közölte a Budapesti Közlekedési Központ a Facebook-oldalán. Mint írták, a Margit hídon a Buda felé vezető két sávból csak az egyik járható, ezért a Szent István körúton torlódás alakult ki. Továbbá arról tájékoztattak, mivel az árvízi védekezés miatt a rendőrség lezárta a Váci út egy részét az árpád út és az árva utca között, jelenleg csak egy-egy forgalmi sáv járható a Váci úton, így jelentős forgalmi torlódásokra kell számítani a térségben. Kulcsszavak: árvíz, bkk, forgalomkorlátozás, főváros, időjárás, közlekedés, torlódás
|
|
|||||
|
||||||
Gázüzemű autóbusz kezdi meg hazai bemutatkozó körútját |
||
2013. június 10.
Ma megkezdi magyarországi bemutatkozó körútját a sűrített földgázzal (CNG) közlekedő IVECO Citelis. A szóló kivitelű, városi kialakítású autóbuszt először Sopronban, majd Kaposvárott, Pécsett, Miskolcon és végül Budapesten próbálhatja ki az utazóközönség júniusban.
|
„A rendkívül alacsony károsanyag-kibocsátással rendelkező CNG-üzemű jármű hazai tesztje példa nélküli esemény, mely rendkívül széleskörű összefogásnak köszönhetően valósulhat meg.” – jegyezte meg Domanovszky Henrik, a Magyar Gázüzemű Közlekedés Klaszter Egyesület (MGKKE) elnöke. A 12 méter hosszú, teljes mértékben alacsonypadlós, háromajtós autóbusz hajtásáról 210 lőerős, hathengeres földgázmotor gondoskodik, mely az érvényben lévő Euro 5-ön túl az EEV környezetvédelmi kibocsátási normáknak is megfelel. Mindamellett a jövő évtől életbe lépő, a korábbiaknál jóval szigorúbb Euro 6-os határértékek teljesítésére is készen áll. A motor működéséhez szükséges - névlegesen 200 bar-os nyomásra sűrített - földgáz tárolására nyolc darab, összesen 1240 liter térfogatú, rendkívül erős kompozit szerkezetű gáztartály helyeztek el az autóbusz tetején. Az alternatív üzemmód ellenére a Citelis utasbefogadó-képessége nem csökkent, így összesen 110 személy szállítására alkalmas, melyből 26 ülőhely áll az utasok rendelkezésre. A második ajtónál kialakított peronon lehetőség van babakocsival és kerekesszékkel közlekedők utazására is, le- és felszállásukat pedig mechanikusan, vagy akár elektronikusan működtethető rámpa segíti. Az utastér szellőzéséről légkondicionáló, valamint tágas, elhúzható oldalablakok gondoskodnak. Országos tesztkörút Az IVECO-hoz tartozó, a közelmúltig Irisbus néven, a csehországi Vysoké Myto-ban készülő Citelis -típuscsaládhoz tartozó tesztbusza ma állt forgalomba a Kisalföld Volánnál. Az autóbuszt június 12-ig próbálhatja ki az utazóközönség Sopronban, ezt követően pedig Kaposvárott, Pécsett, és Miskolcon vendégeskedik, országos körútját Budapesten zárja. Az autóbusz magyarországi tesztjének megszervezését a Magyar Gázüzemű Közlekedés Klaszter Egyesület végezte, melynek tagjai nagy erőfeszítéseket tettek annak érdekében, hogy zavartalan legyen a jármű hazai üzemanyag-ellátása. Magyarország ugyanis még jelentős lemaradásban van a megfelelő CNG-töltőinfrastruktúra kiépítése terén, mely hátráltatja a gázüzemű hajtás szélesebb körben való elterjedését. Az Italcamion Kereskedelmi Kft.-hez érkező bemutató jármű üzemanyag ellátásáról a BRC töltőtechnológiája gondoskodik, amelyet az importőr BR.CAR Kft. bocsát rendelkezésre a teszt időtartama alatt. Az üzemanyagot pedig az út során a GDF-Suez és a Főgáz-CNG Kft. biztosítja a járműhöz. A roadshow helyszíneiben az önkormányzatokkal a fenntartható közlekedés megteremtéséért elkötelezett öKO flotta állapodott meg. Gázüzemű autóbuszokkal a szmog ellen A magyarországi teszt alkalmából a hazai nagyvárosok közlekedési szolgáltatói első kézből szerezhetnek tapasztalatokat a gázhajtás költséghatékonyságáról, az utasok pedig közvetlenül a mindennapi forgalomban ismerkedhetnek meg a jármű különösen tiszta és csendes üzemmódjával. Napjainkban az óriási zajjal és a szmoggal küszködő nagyvárosokban kiemelten fontos lehet a gázüzemű járművek forgalomba állítása. A CNG-technológia egyre előnyösebb üzemeltetési költség mellett kínál a tüdő, és más légzőszervi rákbetegség kialakulásáért, továbbá a szív és érrendszeri megbetegedésekből fakadó időelőtti elhalálozásokért felelős szilárd-részecske kibocsátás-mentes üzemet. A gázüzemű járművek további előnye az 5-6 decibellel csendesebb motortechnológia, melynek köszönhetően harmadakkora zajterheléssel bírnak, mint a hagyományos üzemű autóbuszok. A környezetbarát üzemanyagokkal hajtott járművek jelentős mértékben hozzájárulnak a szmog kialakulásáért felelős nitrogéndioxidok csökkentéséhez. A dízelmotorok ugrásszerűen megnövekedett és rendkívül agresszív üvegházhatású nitrogén-dioxid kibocsátásával szemben óriási előnyt kínál a földgáz és a biogáz-hajtás, amely a megújuló forrásból készülő üzemanyagoknak és a már kipróbált technológiának köszönhetően minimális hatással bír a globális felmelegedésre. „A minden téren előremutató jármű- és üzemanyag technológia megismertetése és elfogadtatása részünkről nem csupán öncélú iparági törekvés, hanem társadalmi felelősségvállalásunk része is az ultra alacsony emisszióval rendelkező járművek elterjesztése.” – jegyezte meg Domanovszky Henrik, az MGKKE elnöke. állami forrás CNG buszokra Az MGKKE törekvései egybevágnak a kormányzati elképzelésekkel, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) ugyanis év elején 1,6 milliárd forintot különített el, hogy támogassa a közlekedési társaságokat gázüzemű autóbuszok beszerzéseiben. Az elnyerhető összeg a szóló kivitelű járműveknél darabonként maximum 18 millió forint, míg csuklós változatoknál legfeljebb 24 millió forint lehet. „Magyarországon jelenleg körülbelül 50 darab CNG hajtású busz közlekedik, a támogatás révén ez a szám három-négyszeresére emelkedhet körülbelül egy év alatt.” – hívta fel a figyelmet a Klaszter elnöke. Kulcsszavak: autóbusz, cng, iveco, járműteszt, környezetbarát, MGKKE
|
|
|||||
|
||||||
Autókkal fűszerezett konferenciák az EuroFleet-tel |
||
2013. június 10.
Az EuroFleet Zrt. Magyarország egyik legnagyobb gépjármű kereskedő hálózatának, a Hovány Csoport tagja, márka független flottakezelő. 5 éves fennállása óta töretlenül sikeres, ma már több, mint 100 ügyféllel rendelkezik, a kkv és a multi szektorban is egyaránt képviselteti magát.
|
Az EuroFleet sikere elsősorban szolgáltatása magas minőségi színvonalában, rugalmasságában és munkatársai ügyfélközpontú hozzáállásában rejlik. Az EuroFleet Zrt. tavasszal konferencia megjelenéseivel erősítette imaget. áprilisban a Laurel Retail Konferencia 2013 kiemelt támogatója volt, mivel egyben a cégcsoport flottakezelője is. Az április 25-26-án megrendezett konferenciának a siófoki Hotel Azúr adott otthont, amely a Balaton közelségének és a jó időnek köszönhetően, igazi nyári hangulatot kölcsönzött a konferenciának. Ezt követően május 23-24-én a sárvári 5 csillagos Spirit Hotelben, a Ghibli Kft. által megrendezett Nagyvállalatok Logisztikai Vezetőinek 7. Országos és 2. Nemzetközi Konferenciájának támogatójaként volt jelen az alkalmon. A 2 napos konferenciákon a résztvevők megismerkedhettek az EuroFleet prémium minőségű flotta és rent a car szolgáltatásaival, értékes Rent a car ajándékokat nyerhettek, kipróbálhatták tudásukat egy ügyességi játékban is. A Hovány Csoport a rendezvény helyszínén különböző kategóriájú autók kiállítását biztosította, mint pl.: Nissan 370Z, Mercedes CLA, Nissan Murano, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Ford Focus ST, Hyundai Santafee, Hyundai i30. A kiállítás mellett lehetőség volt több modell tesztvezetésére is, amely számos résztvevő kíváncsiságát felkeltette. Az autók mellet nagy sikert arattak az EuroFleet hostessei is, akik a résztvevők koordinálását és a programok megvalósulását segítették elő. Kulcsszavak: autókölcsönző, bemutató, EuroFleet, flotta, flottakezelő, hovány
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 13421 | Megjelenítve: 10711 - 10720 |