Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 802 Megjelenítve: 91 - 100
Tim Gábor navigátorával, Timár Tamással a 20. Szilveszter Rallye-n ismét megnyerte kategóriáját

Tim Gábor navigátorával, Timár Tamással a 20. Szilveszter Rallye-n ismét megnyerte kategóriáját

2019. január 04.
Ez sorozatban a harmadik kategória győzelmük volt, de a páros ezt az elsőséget sokkal többre értékeli, mint az előzőeket, hisz több R5-ös és négykerekes autót megelőzve az abszolút 14. helyen zártak a Peugeot 208 R2-vel.
Részletek

Tim Gábor navigátorával, Timár Tamással a 20. Szilveszter Rallye-n ismét megnyerte kategóriáját

A vanyarci Tim Gábor már második éve ralizik. Pályaautós karrierjét kényszerből hagyta el, de beleszeretett a rali világába, és az első MARB szezonja után - ahol 2017-ben megnyerte az Északi Régió Bajnokságát - 2018-ban teljes szezont futott a Rallye2-ben. Az Országos bajnokság 5. helyén zárt, és kategóriájában a harmadik lett.

A sikeres Rallye2 bemutatkozás után a JG2-Racing újabb lehetőségeket adott Tim-nek. Új autóba ülhetett a Mikulás Rallye-n, ahol harmadik lett, majd ugyanezzel az autóval, a Peugeot 208 R2-vel benevezte a Szilveszter Rallye-ra.

A peugeot-s páros a verseny hajrájában vette át a vezetést, majd több mint 20 másodperces előnnyel nyerte a Szilveszter Rallye H7-es kategóriáját, sőt az R2 kupában is győzedelmeskedtek.

Tim Gábor navigátorával, Timár Tamással a 20. Szilveszter Rallye-n ismét megnyerte kategóriáját

“Fantasztikus lehetőség volt ez a csapattól! Már a Mikulás Rallye-n is fülig ért a szám, hogy a Peugeot 208 R2-vel mehettem, de a Szilveszter Rallye egy igazi jutalom játék volt. Imádom a Hungaroringi versenyt, nekem fekszenek ezek a technikás, kanyargós pályák. Ebben remek partnernek bizonyult a Peugeot. Végig jól éreztem benne magam, azt csinálta az autó, amit szerettem volna. A versenyen hátrányból kellett felállnunk, és így sikerült nyerni, nem volt könnyű. Kőkemény verseny volt! Az abszolút 14. hely remélem mások számára is azt mutatja, hogy kezd beérni a ralis versenyzés is, ebben a szakágban is gyors tudok lenni. Ezt szeretném majd bizonyítani 2019-ben is, akárhol is tudok majd indulni, bajnoki címért szeretnék majd küzdeni.” - nyilatkozta Tim Gábor a verseny után.

Kulcsszavak: autósport, Szilveszter Rallye, tim gábor
 
Tim Gábor navigátorával, Timár Tamással a 20. Szilveszter Rallye-n ismét megnyerte kategóriáját Kiss Norbert ismét dobogóra állt a kamion Eb-n Tim Gábor navigátorával, Timár Tamással a 20. Szilveszter Rallye-n ismét megnyerte kategóriáját Michelisz februárban már teszteli a Hondát Szédületes hajrát ígér a Hungaroring, jönnek a DTM-pilóták Szédületes hajrát ígér a Hungaroring, jönnek a DTM-pilóták Izgalmas küzdelem, látványos repülés a kistúrások első versenyén a Hungaroringen Izgalmas küzdelem, látványos repülés a kistúrások első versenyén a Hungaroringen Tim Gábor navigátorával, Timár Tamással a 20. Szilveszter Rallye-n ismét megnyerte kategóriáját A SEAT Leon Eurocup csapatai tesztelték a Leon Cup Racer versenyautót
 
Az Audi a címvédésért indul a Formula E sorozatban

Az Audi a címvédésért indul a Formula E sorozatban

2018. december 17.
Egy öt hónapos szünetet követően a Formula E sorozat most szombaton, december 15-én tér vissza a versenypályára.
Részletek

Az Audi a címvédésért indul a Formula E sorozatban

Szaúd-Arábia fővárosának, Rijádnak a külvárosában található Ad Diriyah ad otthont a tisztán elektromos versenysorozat ötödik szezonjában az évadnyitó küzdelmeknek. Az Audi Sport ABT Schaeffler csapat Daniel Abt és Lucas di Grassi pilótákkal a soraiban és az új fejlesztésű Audi e-tron FE05 versenyautó címvédőként áll rajthoz a hétvégén.
    
Egy lenyűgöző felzárkózással és egy látványos hajrával az Audi Sport ABT Schaeffler csapatának sikerült az utolsó, New Yorkban rendezett versenyhétvégén elhódítani a csapatbajnoki címet az előző szezonban. Most azonban újra keverték a kártyákat. „Már alig várjuk, hogy ismét elkezdődjön a verseny.” - nyilatkozta a csapatvezető Allan McNish. „Olyan, mintha a szezonzáró futam - annak minden érzelmével - már egészen régen történt volna. Most azonban előre tekintünk: a közös, idény előtti tesztelés során Valenciában kaptunk egy körülbelüli képet az új szezonban várható erőviszonyokról. De a motorsportban semmi sem hasonlítható az első versenynap varázsához, amikor az első időmérő és verseny során tényleg kiderül, hol állunk valójában - különösen az elmúlt hónapokban Neuburgban végzett kemény munka után. Az érzéseimet leginkább az ideges várakozás jellemzi leginkább.”

Az Audi a címvédésért indul a Formula E sorozatban

Az Ad Diriyah pályáján rendezendő nyitóforduló egy új korszak kezdetét jelzi a Formula E sorozat életében. A legfontosabb fejlesztésnek, az új generációs versenyautó nagyobb akkumulátor kapacitásának köszönhetően a korábban nélkülözhetetlen verseny közbeni autócsere mostantól nem szükséges. A lebonyolítás azonban így is alapvetően izgalmas marad az új „támadó üzemmód” bevezetésével. Ez akkor alkalmazható, amikor a pilóta áthalad egy úgynevezett „aktiváló zónán”. Ennek lényege, hogy az áthaladás során az autó átmenetileg egy magasabb, 225 kW (306 LE) teljesítményű üzemmódba kapcsolhat. Ez kihívást jelent a stratégák számára is, hiszen a FIA határozza meg az aktiválások számát és időtartamát minden egyes futamnál külön-külön és csupán a verseny rajtja előtt hozza azokat nyilvánosságra.

Az új szezonra a korábban körökben meghatározott versenytáv minden futam esetében 45 perc és még 1 kör hosszú lesz. A versenyek alkalmával az autók teljesítményét 180 kW-ról 200 kW-ra emelik. A rajongók továbbra is támogathatják kedvenc pilótájukat a Formula E honlapján illetve egyéb szavazófelületen leadott szavazataikkal. A szavazatokat legkorábban hat nappal a verseny előtt, de legkésőbb 15 perccel a futam indítása előtt adhatják le. Az öt legtöbb szavazatot begyűjtő versenyző élhet a „FanBoost” lehetőségével és a verseny második felében aktiválhat egy átmeneti, 250 kW (340 LE) teljesítménynövekedést jelentő „löketet”.

Az Audi a címvédésért indul a Formula E sorozatban

A szezonnyitó két további Audi e-tron FE05 debütálását is jelenti, mégpedig az Envision Virgin Racing csapat színeiben. Az Egyesült Királyságból érkező alakulat két pilótája, Sam Bird és Robin Frijns ebben a szezonban az Audi versenyautóit használja, beleértve az Audi Schaeffler MGU03 névre hallgató motor-generátor egységét körbevevő hajtásláncot is. „Nagyszerű, hogy az Envision Virgin Racing csapatával négy Audi e-tron FE05 küzd majd a trófeákért idén.” - nyilatkozta Dieter Gass, az Audi Motorsport igazgatója. „A tény, hogy ez a jónevű csapat a mi hajtásláncunk mellett tette le a voksát, egy újabb bizonyíték arra a kiemelkedő munkára, amelyet mérnökeink közösen a Schaeffler vállalat kollégáival végeztek.”

A Formula E sorozatot érintő minden változás mellett az Audi az állandóságra esküszik a csapaton belül. Daniel Abt és Lucas di Grassi két versenyző abból az öt rajthoz álló pilótából, akik mind a 45 eddig megrendezett Formula E versenyen elindultak. A mostanáig megszerzett 35 dobogós helyezéssel ők aratták a sorozat során a legtöbb diadalt, Lucas di Grassi pedig 27 trófeájával és 611 pontjával a legsikeresebb pilóta a Formula E viszonylag fiatal, négy éves történetében.

„Nehéz elhinni, hogy most, 26 évesen már a tapasztalt vén rókák egyike vagyok egy versenysorozatban.” - nyilatkozta mosolyogva Daniel Abt. „De ha azt nézzük, hogy mennyi minden változik majd a Formula E sorozatban, akkor tulajdonképpen mind a 22 versenyző az új szezont újoncként kezdi majd. Keményen dolgoztunk az elmúlt néhány hónapban, mind a pályán, mind pedig azon kívül. Most pedig a lehető legjobb rajthelyet szeretnénk megszerezni Rijádban és bízunk benne, hogy emlékezetes lesz a nyitány.”

Az Audi a címvédésért indul a Formula E sorozatban

A négy évvel ezelőtti távol-keleti szezonnyitó után most először Szaúd-Arábia látja vendégül a sorozatot az első versenyhétvégén. A 2,494 kilométer hosszú pálya hosszú egyeneseivel, 90 fokos kanyarjaival és történelmi hátterével igazán izgalmas versenyt ígér. „Szeretnénk magunkkal vinni a tavalyi év lendületét: csapatként nyolc egymást követő alkalommal álltunk a dobogón és szeretnénk ezt a sikersorozatot folytatni.” - nyilatkozta Lucas di Grassi. „Az e-tron FE05 egy igen erős autó, a csapat még inkább összeért, még szorosabb lett köztünk a kapcsolat. A küzdelem nyilvánvalóan keményebb lesz, hiszen mindenki egyre többet fektet a Formula E sorozatba. Mi megvizsgáltunk minden részletet és tovább javítottunk rajtuk. Készen állunk.”

December 16-án vasárnap a verseny után még egy tesztnapot tart a Formula E sorozat Ad Diriyahban. Az Audi Sport ABT Schaeffler csapatnál ekkor a teszt és fejlesztési pilóta, Nico Müller veszi majd át az irányítást az Audi e-tron FE05 fölött.
Kulcsszavak: audi, autósport, e-tron, Formula E
 
Az Audi a címvédésért indul a Formula E sorozatban Kicsit hűvösebb, néha felhős, de még így is kellemes hétvégére számíthatunk a Jazzy Streeten Az Audi a címvédésért indul a Formula E sorozatban Elkészült az Audi Q3 legsportosabb kivitele Audi lunar quattro – küldetés a Holdra Audi lunar quattro – küldetés a Holdra Borkovic elképesztő győzelme a Hungaroringen! Borkovic elképesztő győzelme a Hungaroringen! A Ferrari szerint 2021 elején is lehet a szezonzárás A Ferrari szerint 2021 elején is lehet a szezonzárás
 
A NIT és az OXXO Hungary Truck Racing Team hosszú távú együttműködést írt alá

A NIT és az OXXO Hungary Truck Racing Team hosszú távú együttműködést írt alá

2018. december 06.
Együttműködési megállapodást írt alá a Magánvállalkozók Nemzeti Fuvarozó Ipartestülete(NIT) és Magyarország egyetlen kamionversenyző csapata, a kétszeres EB győztes, kétszeres angol bajnok OXXO Hungary Truck Racing Team.
Részletek

A NIT és az OXXO Hungary Truck Racing Team hosszú távú együttműködést írt alá

A megállapodás célja a magyar kamionsport és a hazai fuvarozói szakma közötti szinergiák kiaknázása, valamint a két terület együttes, közös erővel történő népszerűsítése.
 
A NIT, mint a közúti fuvarozók szakmai érdekképviseleti és érdekvédelmi társadalmi szervezete, fő céljának és fő feladatának a nemzetközi, vagy belföldi relációban dolgozó hazai árufuvarozó és autóbuszos személyszállító vállalkozások népszerűsítésének, szakmai érdekvédelmének és érdekképviseletének ellátását tekinti.
 
Kevés olyan sportág létezik, amely egy szakmából nőtt ki és amelyet egy egész szakma szimpátiája, lelkesedése övez.

Ezen törekvés jegyében kiemelten fontosnak tartja a fuvarozói szakmához szorosan kötődő technikai sportág, a kamionversenyző szakág csapatszinten egyetlen magyar képviselőjével, az OXXO Hungary Truck Racing Teammel történő együttműködést. Teszi ezt egyrészt a kamionsportág országimázs szempontból minél sikeresebb nemzetközi működése érdekében, másrészt pedig azért, mert felismerte a sportágban rejlő lehetőségeket a fuvarozói szakma hazai népszerűsítésének vonatkozásában.
 
A NIT és az OXXO Hungary Truck Racing Team hosszú távú együttműködést írt alá, melynek célja a magyar kamionsport és a hazai fuvarozói szakma közötti szinergiák kiaknázása, valamint a két terület együttes, közös erővel történő népszerűsítése. A megállapodás ünnepélyes aláírásán a NIT részéről Dittel GáborÜgyvezető Főtitkár, az OXXO Hungary Truck Racing Team részéről pedig Tökölyi László elnök vett részt.
 
A NIT és az OXXO Hungary Truck Racing Team hosszú távú együttműködést írt alá

"Kevés olyan sportág létezik, amely egy szakmából nőtt ki és amelyet egy egész szakma szimpátiája, lelkesedése övez. Mi szerencsésnek mondhatjuk magunkat, mert a fuvarozásból kinőtt kamionversenyzés ilyen. Ennek szellemében hoztuk létre fuvaros vállalkozókat tömörítő támogatói klubunkat, és ennek egyik újabb, igen fontos állomása a Magánvállalkozók Nemzeti Fuvarozó Ipartestületével aláírt megállapodásunk. Hisszük, hogy az együttműködés mindkét fél számára gyümölcsöző lesz" – mondta az OXXO Hungary Truck Racing Team elnöke, Tökölyi László.

Az OXXO Hungary Truck Racing Team nemrégiben szerződést írt alá az egyik legnagyobb hazai autóversenyző tehetséggel, Molnár Bendegúzzal. A csapat és új pilótája az év hátralévő időszakát felkészüléssel és új versenykamion építésével tölti, 2019-ben pedig ismét versenybe szállnak a Kamion Európa-bajnokságban.  

Kulcsszavak: autósport, együttműködés, NIT, OXXO Racing Team
 
Kiss Norbi is Goodyearrel versenyez a Hungaroringen Kiss Norbi is Goodyearrel versenyez a Hungaroringen A Ford felkészült egy minden eddiginél keményebb 24 órás futamra Le Mans-ban A Ford felkészült egy minden eddiginél keményebb 24 órás futamra Le Mans-ban Hat Audi RS 3 LMS versenyautó áll majd rajthoz az új WTCR-FIA sorozatban Hat Audi RS 3 LMS versenyautó áll majd rajthoz az új WTCR-FIA sorozatban Dakar 2016: harmadik szakasz, újabb változás Dakar 2016: harmadik szakasz, újabb változás Szlovákiában folytatja Tim Gábor Szlovákiában folytatja Tim Gábor
 
A ŠKODA Fabia R5 új bázist kapott – a ŠKODA Motorsport új központja

A ŠKODA Fabia R5 új bázist kapott – a ŠKODA Motorsport új központja

2018. november 30.
A ŠKODA Motorsport új 16.400 m2-es létesítményben működik tovább a jövőben a ŠKODA AUTO Mladá Boleslav-i gyára mellett. Az erre a célra kialakított helyiségek elegendő helyet biztosítanak a mérnököknek, a műhelymunkák és a logisztika számára.
Részletek

A ŠKODA Fabia R5 új bázist kapott – a ŠKODA Motorsport új központja

A ŠKODA Motorsport mostantól az új központjában működik tovább, közel a ŠKODA AUTO gyárához Mladá Boleslav külvárosában. Az erre a célra tervezett épület egy fedél alá hozza a ŠKODA Motorsport minden részlegét, így még hatékonyabban szolgálhatja az ügyfelek és a gyári csapat szükségleteit.

Kutatás és fejlesztés, gyártás, műhely, raktár, prototípus műhely, logisztika, irodák és egy bemutatóterem összpontosul a teljesen új létesítményben közel a ŠKODA AUTO gyárához Mladá Boleslav mellett. A ŠKODA Motorsport alkalmazottai ezután egy 1859 m2 iroda és 3844 m2 műhely és raktár területen dolgoznak. Az új létesítmény alapterülete összesen 16400 négyzetméter.

Christian Strube, a ŠKODA AUTO Technikai Fejlesztési Vezetője szerint: „Ezzel az új központtal, felkészültünk a jövőbeli kihívásokra. A jobb munkafolyamatoknak köszönhetően, hatékonyabban tudunk fejleszteni és építeni az autókat, illetve még több szolgáltatást tudunk nyújtani ügyfeleinknek. Múlt évben 200 darab Fabia R5 átadása volt a tervünk világszerte. És megcsináltuk! Monstanáig mintegy 250 FABIA került értékesítésre. Annak érdekében, hogy megőrizzük ezt a lendületet, ezek az új helyiségek ideális alapot nyújtanak Motorosport programunk jövőbeli sikereihez.

A ŠKODA Motorsport vezetője Michal Hrabánek hangsúlyozza: „ Ez az új létesítmény mutatja meg igazán a ŠKODA elkötelezettségét az autósport iránt. Ezután még többet tudunk segíteni vevőink kiszolgálásában és folytatjuk a ŠKODA Motorsport sikereit világszerte!”

A ŠKODA Fabia R5 új bázist kapott – a ŠKODA Motorsport új központja


Kulcsszavak: autósport, Fabia R5, Mladá Boleslav, skoda
 
Küzdelmes idény nyitón van túl a Lexus RC F GT3 Küzdelmes idény nyitón van túl a Lexus RC F GT3 Három verseny után 2. az Eb-n Szabó Krisztián Három verseny után 2. az Eb-n Szabó Krisztián ŠKODA VISION E – Ismerd meg közelebbről a jövőt! ŠKODA VISION E – Ismerd meg közelebbről a jövőt! A ŠKODA Fabia R5 új bázist kapott – a ŠKODA Motorsport új központja SKYACTIV-D dízel Mazda6 nyert Indianapolis-ban Ryan Smith az OXXO Hungary Truck pilótája minden futamot megnyert Thruxtonban Ryan Smith az OXXO Hungary Truck pilótája minden futamot megnyert Thruxtonban
 
Abu-Dzabi Nagydíj - Hamilton megkoronázta szezonját

Abu-Dzabi Nagydíj - Hamilton megkoronázta szezonját

2018. november 26.
A már ötszörös világbajnok Lewis Hamilton, a Mercedes brit pilótája nyerte a vasárnapi Forma-1-es idényzáró Abu-Dzabi Nagydíjat, megkoronázva ezzel karrierje egyik legsikeresebb szezonját
Részletek

Abu-Dzabi Nagydíj - Hamilton megkoronázta szezonját

A 33 éves versenyzőnek ez volt az idei 11., és pályafutása 73. futamgyőzelme, Abu-Dzabiban negyedszer állhatott a dobogó felső fokára.

A második helyen a négyszeres vb-győztes Sebastian Vettel, a Ferrari német pilótája végzett, harmadikként pedig Max Verstappen, a Red Bull holland versenyzője ért célba

A rajtot nagyobb probléma nélkül "túlélte" a mezőny, azonban még az első körben megtörtént a szezon egyik leglátványosabb balesete: Nico Hülkenberg (Renault) csatázott Romain Grosjeannal (Haas), és az egyik kanyarban a Renault jobb hátsó kereke összeért a Haas bal első abroncsával, aminek következtében Hülkenberg autója kétszer megpördült a tengelye körül, s végül fejjel lefelé állt meg a pályát övező gumifalban. A német pilóta sérülés nélkül megúszta az esetet, de a biztonsági autónak a pályára kellett hajtania a mentés idejére.

A Safety Car a negyedik körben engedte útjára a mezőnyt, a sorrend a dobogós helyeken Hamilton, Bottas, Vettel volt.

A hetedik körben a finn Kimi Räikkönen Ferrarija műszaki hiba miatt a célegyenesben megállt, így a 2007-es világbajnoknak nem sikerült jó eredménnyel búcsúznia az olasz csapattól. A műszaki mentés ideje alatt Hamilton a boxba hajtott kerékcserére, és ötödiknek tért vissza a pályára.

Abu-Dzabi Nagydíj - Hamilton megkoronázta szezonját

Vettel a 16., Bottas pedig a 17. körben kapta meg a friss abroncsokat, és az élmezőnyben a sorrend nem változott, igaz, ideiglenesen az ausztrál Daniel Ricciardo (Red Bull) vette át a vezetést, mivel ő csak a 34. körben állt ki kerékcserére.   

Vettel a 35. körben utolérte és meg is előzte a hibázó Bottast, ezzel feljött Hamilton mögé a második helyre. Bottast rövidesen Verstappen is beérte, és egy agresszív manőverrel elment mellette, majd a másik Red Bull-lal Ricciardo is lehagyta a finnt.   

Tíz körrel a leintés előtt Hamilton, Vettel, Verstappen volt az első három sorrendje, s ez a leintésig már nem változott.

A kétszeres világbajnok Fernando Alonso egy 11. hellyel búcsúzott a McLarentől és a Forma-1-től, a 37 éves spanyol pilótának ugyanis ez, pályafutása 312. futama volt az utolsó az F1-ben.

A levezető körön Hamilton és Vettel "közrefogta" Alonsót, a három versenyautó egyszerre fordult be a célegyenesbe, ahol aztán mindhárom pilóta gumiégetéssel ünnepelt.

A Forma-1-es vb következő idénye jövő márciusban startol Ausztráliában.

Kulcsszavak: autósport, forma 1, Hamilton
 
Michelisz Norbert feledhető futamokon van túl Hollandiában Michelisz Norbert feledhető futamokon van túl Hollandiában Gyorsasági OB a Logi-Store Kupáért Gyorsasági OB a Logi-Store Kupáért A győzelem kapujában füstölt el Tim Gábor A győzelem kapujában füstölt el Tim Gábor Indul a SEAT Leon Eurocup Indul a SEAT Leon Eurocup Az FIA kamionverseny szezon izgalmai tovább fokozódnak Az FIA kamionverseny szezon izgalmai tovább fokozódnak
 
Megvan az OXXO Hungary Truck Racing Team új pilótája

Megvan az OXXO Hungary Truck Racing Team új pilótája

2018. november 20.
Az egyik legnagyobb hazai autóversenyző tehetség, Molnár Bendegúz lett az OXXO Hungary Truck Racing Team versenyzője.
Részletek

Megvan az OXXO Hungary Truck Racing Team új pilótája

A kétszeres EB győztes, kétszeres angol-bajnok kamionversenyző csapat és új pilótája az év hátralévő időszakát felkészüléssel és új versenykamion építésével tölti, 2019-ben pedig ismét versenybe száll a Kamion Európa-bajnokságban. 

Újabb mérföldkőhöz érkezett Magyarország egyetlen kamionversenyző csapata, az OXXO Hungary Truck Racing Team. A csapat vezetői, Tökölyi László elnök és Sárosi Brúnó csapatfőnök Molnár Bendegúzt igazolták le a csapat versenyzőjeként. A pilóta érkezésével immár 100%-osan magyar összetételű az OXXO Hungary Truck Racing Team.

„Régen vártunk erre a pillanatra, óriási öröm számunkra, hogy magyar versenyzővel folytathatjuk a működésünket. Bendegúz roppant tehetséges és ambiciózus pilóta, a magyar autósport óriási reménysége. Büszkék vagyunk rá, hogy csapatunkban folytatja karrierjét” – mondta Tökölyi László, elnök.
 
„Szezon közben több versenyző neve is felmerült. Azért döntöttünk Bendegúz mellett, mert kimagasló tehetsége mellett olyan szellemiséget képvisel, ami egyezik a miénkkel: maximális elkötelezettség a sport és a versenyzés iránt, csapatszellem és szorgalom. Bendegúz és a csapat életében a 2018-as év a felkészülésről szól, hogy 2019-ben a Kamion Európa-bajnokságon minél eredményesebben képviseljük a nemzeti színeket, dobogó közeli helyet elérve” – mondta Sárosi Brúnó, csapatfőnök.

Megvan az OXXO Hungary Truck Racing Team új pilótája

A 20 éves Molnár Bendegúz 2016-ban a Szlovákiaringen zajló Race Star nevű tehetségkutatóban fedezte fel Burkus Egon, a GFS Racing Team tulajdonosa, aki egyben az OXXO Hungary Truck Racing Team utánpótlásprogramjának vezetője is. A fiatal tehetségeknek kiírt versenyen 100 jelölt közül Bendegúz bizonyult a legjobbnak. Fődíja egy teljes szezon volt a Swift Cup Europe sorozatban, amit a szezon végén mindössze 1 pont hátránnyal a második helyen zárt. A következő évben, 2017-ben már nem volt ellenfele: 13 futamból kilencet megnyert, hatalmas előnnyel hódította el a nemzetközi helyszíneken futó széria bajnoki címét. Az üstökösként feltűnt pilótát 2017-ben az Autósport évkönyv szerzői a 12. helyre sorolták a legjobb 50 magyar autóversenyző ranglistáján, a Formula.hu közönségszavazásán pedig az előkelő második helyre szavazták az olvasók.
 
„Hatalmas öröm, hogy egy ilyen nagymúltú csapatban folytathatom a versenyzői pályafutásomat. Megtiszteltetés, hogy elnyertem a csapat vezetőinek bizalmát. Célom, hogy Európa-bajnok lehessek, és ha lehetőség adódik rá, világbajnok” – mondta Molnár Bendegúz.

Kulcsszavak: autósport, kamionverseny, Molnár Bendegúz, OXXO Racing Team, Sárosi Brúnó, versenykamion
 
Az ABB és a Porsche együttműködésre lép az e-mobilitás piacán Az ABB és a Porsche együttműködésre lép az e-mobilitás piacán Megvan az OXXO Hungary Truck Racing Team új pilótája Dupla győzelemmel debütált Tim Gábor A Toyota visszatér a WRC-be A Toyota visszatér a WRC-be Bús Edina 2015-ben is indul a Nagy Futamon a B3 Racing Cup Racer-ével Bús Edina 2015-ben is indul a Nagy Futamon a B3 Racing Cup Racer-ével Megvan az OXXO Hungary Truck Racing Team új pilótája Irányjelző Közlekedési Magazin februári ajánló
 
Michelisz Norbert dobogón végzett Makaóban

Michelisz Norbert dobogón végzett Makaóban

2018. november 19.
Harmadik hellyel zárta a 2018-as szezont az utolsó makaói futamon Michelisz Norbert, és Yvan Mullert végig kivédekezve sokat tett csapattársa, Gabriele Tarquini bajnoki címéért.
Részletek

Michelisz Norbert dobogón végzett Makaóban

Komplett jobboldali futóműcserére volt szükség Michelisz Norbert autóján, amely a második makaói futam balesetében sérült meg az első körben. Bár ezzel az a versenye véget is ért, a BRC Racing Team szerelőinek sikerült a harmadik futamra rendbehozniuk a Hyundait, így felállhatott a második időmérőn megszerzett harmadik helyre a rajtrácson.

A második futamhoz hasonlóan ezúttal is jól rajtolt Michelisz, felért a pole pozícióból induló Rob Huff mellé, végül azonban az élre álló Esteban Guerrieri szélárnyékát kihasználva a brit maga mögött tudta őt tartani, miközben a magyar versenyző kivédekezte Yvan Muller előzési kísérletét. Hátulról azonban Jean-Karl Vernay az Audival megelőzte mindkét Hyundait, amivel Norbi a negyedik, Muller az ötödik helyre visszacsúszva folytatta.

Közben a 14. helyről rajtoló Gabriele Tarquini fellépett a pontszerző kilencedik helyre, a bajnoki címe azonban részben csapattársa, Michelisz Norbert kezében volt, hiszen a nagy rivális Mullernek rajta keresztül vezethetett volna az út a dobogós helyekig. Norbi elsődleges feladata tehát a négyszeres világbajnok féken tartása volt.

Michelisz Norbert dobogón végzett Makaóban

A harmadik körben Aurélien Panis autója állt meg rossz helyen, amiért bejött a safety car. A biztonsági autós szakasz után a hatodik körben Muller is segítséget kapott a saját csapattársától: Thed Björk megelőzte Tarquinit, aki ezzel visszaesett tizediknek. Ennek azért is volt jelentősége, mert ezzel az Yvan Muller Racing egyetlen ponttal átvette a vezetést a csapatok bajnokságában a BRC előtt.

A 11. körben Vernay beleállt a falba, amivel Michelisz visszaugrott a harmadik helyre. Az utolsó előtti körben a zengős Szabó Zsolt törte össze az autóját, ami miatt bejött a biztonsági autó, és mögötte fejeződött be a makaói harmadik futam, valamint a 2018-as WTCR-szezon. Michelisz Norbert hatodszor végzett dobogós helyen az idényben, és a negyedik pozícióban zárta a bajnokságot. A BRC végül második lett, mivel Tarquinit Björk után Berthon is megelőzte.

A bajnokság végeredménye: 1. Tarquini 306 pont, 2. Muller 303, 3. Guerrieri 267, 4. Michelisz 246, 5. Vernay 245, 6. Oriola 245, 7. Björk 242, 8. Huff 242, 9. Vervisch 228, 10. Ehrlacher 204.

Kulcsszavak: autósport, Makaó, michelisz, WTCR
 
Michelisz Norbert dobogón végzett Makaóban Ázsiai turné kezdete: Négy Citroën C-Elysée WTCC sorakozik majd fel a rajthoz A Porsche csapatai Dunlopra váltottak a FIA World Endurance Championship és Le Mans versenyekhez A Porsche csapatai Dunlopra váltottak a FIA World Endurance Championship és Le Mans versenyekhez Michelisz Norbert dobogón végzett Makaóban Brno után ismét dobogón Makai György Valtteri Bottas nyerte az idénynyitó Forma-1-es Ausztrál Nagydíjat Valtteri Bottas nyerte az idénynyitó Forma-1-es Ausztrál Nagydíjat Michelisz Norbert dobogón végzett Makaóban Túraautó-vb - Michelisz idén először a dobogón
 
Michelisz Norbert ötödik lett az első futamon Makaóban

Michelisz Norbert ötödik lett az első futamon Makaóban

2018. november 17.
Michelisz Norbert a rajthoz képest egy helyet javítva ötödik lett a makaói első futamon, miközben csapatemberként segítette BRC-s társát, a bajnoki címért harcoló Tarquinit.
Részletek

Michelisz Norbert ötödik lett az első futamon Makaóban

A makaói első futam rajtsorrendjét az első időmérő végeredménye határozta meg, amelyen Michelisz Norbert ugyan a hetedik helyen végzett, de a rajtrácson a hatodik pozíciót foglalta el, mivel az eredetileg negyedik Yann Ehrlacher-t motorcsere miatt a mezőny végére küldték.

Mivel Michelisz BRC Racing Teames csapattársa, a bajnoki éllovas Gabriele Tarquini a második időmérőn csak a 14. helyen végzett, így a második és a harmadik futamokon nehéz lesz számára az erős pontszerzés, a magyar pilótának az első futamon érthető módon segítenie kellett a mögüle induló olaszt, aki a végső győzelemért küzdött a rivális hyundaios csapat versenyzőjével, Yvan Mullerrel.

A rajtnál jól jött el Michelisz, aki megelőzte az ötödik helyért Mehdi Bennanit, mögötte Tarquini ugyanígy tett. Ami viszont nem volt jó hír az olasz számára, hogy a harmadik helyről rajtoló Muller átvette a vezetést Rob Huff-fot és Esteban Guerrierit megelőzve. Norbi a megbeszéltek szerint az első adandó alkalommal maga elé engedte Tarquinit, de így is maradt ötödik, mivel Guerrieri visszaesett mögéjük a hatodik helyre a Lisboa-kanyarban.

Michelisz Norbert ötödik lett az első futamon Makaóban

Még az első körben bejött a safety car, miután Bennani vezetésével több autó összekoccant. Egy körrel növekedett meg emiatt a versenytáv. A folytatásban Michelisz sérült technikával igyekezett feltartani a mezőnyt Tarquini mögött, ugyanis a rajt után egy ütközésben kapott az autója. Közben a második helyre fellépő Jean-Karl Vernay megelőzte az élen haladó Mullert. Az ötödik körben piros zászlós szünet következett, miután Gordon Shedden Audija kötött ki a falban, mögötte pedig feltorlódtak az autók.

Miután újraindult a futam, a nyolcadik körben Michelisz mögött Oriola megelőzte Guerrierit, de az argentin hamar visszaszerezte a pozícióját tőle. A leintésig viszont Norbit hiába üldözte a hondás, mert a Hyundai magyarja okosan tartotta őt maga mögött, és szerezte meg az ötödik helyért járó 12 pontot az első futamon.

A második és a harmadik makaói futamokat magyar idő szerint vasárnap 1:20-kor és 4:00-kor rendezik, amelyeken Michelisz Norbert a 8., illetve a 3. helyről rajtol majd, és az M4 Sport, valamint az Eurosport 1 élőben közvetíti.

Kulcsszavak: autósport, Makaó, michelisz, WTCR
 
Ambiciózus tervvel készül a Zengő Motorsport Ambiciózus tervvel készül a Zengő Motorsport Borkovic továbbra is vezeti az ETCC-t Borkovic továbbra is vezeti az ETCC-t A BMW újabb lépéseket tesz a Forma-E felé A BMW újabb lépéseket tesz a Forma-E felé Michelisz Norbert ötödik lett az első futamon Makaóban A nagy pillanat: A Formula E autójának első tesztje Michelisz Norbert ötödik lett az első futamon Makaóban Dakar 2013 - Célban a magyarok
 
Nagyágyúk a Peugeot 208 R2 Kupában – ifj. Tóth és Bútor visszatér!

Nagyágyúk a Peugeot 208 R2 Kupában – ifj. Tóth és Bútor visszatér!

2018. október 31.
A Peugeot Márka 2018-ban visszatért a magyar ralibajnokságba, pénzdíjas 208 R2 márkakupa szervezésével. FIA homológ Peugeot 208 R2-es versenyautókat állított csatasorba, melyhez egységesen a PIRELLI szállította a gumiabroncsokat, a szakmai ellenőrzést pedig a TRT (Tagai Racing Technology) biztosította.
Részletek

Nagyágyúk a Peugeot 208 R2 Kupában – ifj. Tóth és Bútor visszatér!

A sorozat utolsó állomása és egyben a magyar ralibajnokság utolsó 2018-as futama a Nyíregyháza rali, melyet két tapasztalt pilóta részvételével ünnepel a Peugeot márka.

Két nagymenő tér vissza a Nyíregyháza ralin – a magyar ralisport legeredményesebb versenyzője, a hétszeres abszolút bajnok ifjabb Tóth János, és a kétkerékhajtású kategóriák (F2, S1600) koronázott királya, Bútor Róbert.

Mindketten egy-egy Peugeot 208 R2-t vezetnek az idényzáró viadalon, méghozzá promóciós céllal – a sorozatot népszerűsítve, tanácsaikkal segítve a mezőny tagjait.

A Peugeot 208 R2 Rali Kupát az idén hívták életre, és kiderült, hogy van benne perspektíva, a hazai utánpótlás-nevelés egyik alappillére lehet az elkövetkező években.

„A Peugeot 208 R2 márkakupa nagyon jó kezdeményezés, és nemcsak azért, mert a futamok végén az első három helyezett pénzdíjat kap, hanem mert egyforma körülmények között versenyez a mezőny, azonos PIRELLI abroncsokkal, azonos feltételekkel – mondta ifjabb Tóth János. –


Nagyágyúk a Peugeot 208 R2 Kupában – ifj. Tóth és Bútor visszatér!

Ez egy nagyon tiszta sorozat a magyar raliban, így jó lenne, ha jövőre még többen állnának rajthoz a kategóriában. Így jött az ötlet, hogy Bútor Robival mi is rajthoz álljunk a Nyíregyháza ralin, ami nagyon érdekesnek ígérkezik. Számomra azért is, mert két éve nem versenyeztem, arról nem beszélve, hogy versenykörülmények között még nem is vezettem elsőkerekes autót – úgyhogy nagy érdeklődéssel várom a hétvégét. Ráadásul ha a mezőny tagjai leszünk, plusz segítséget tudunk nyújtani a kupa résztvevőinek is…”

A verseny azonban verseny – ezt „Janika” is elismeri, mint ahogy azt is, hogy mindenki azért áll oda a rajthoz, hogy minél előrébb végezzen. „Sok minden kell ahhoz, hogy megnyerd egy ilyen kategória versenyét, én őszintén szólva nem tudom, hogy mire számíthatok. Nem hinném, hogy én vagyok ennek a kategóriának a legnagyobb esélyese, de ezúttal nem is ez a lényeg. A Nyírség ralikról egyébként jó emlékeim vannak – nyolc-kilencéves lehettem, amikor apukám elvitt oda, úgyhogy kicsit nosztalgiázom majd a jövő hét végén. Másrészt pedig ez egy hosszú és nehéz viadal lesz – egy kicsit mindenki kizökken majd a megszokott, ORB-komfortzónájából, ami szerintem jó hatással lesz a küzdelemre.”

A versenyt jövő hét végén, vagyis november 11-13-án tartják meg Nyíregyháza központtal, pénteken egy városi gyorsasági szakasszal kezdődik a csata, majd pedig hosszú pályák következnek szombaton és vasárnap.

Nagyágyúk a Peugeot 208 R2 Kupában – ifj. Tóth és Bútor visszatér!

S hogy mit vár az előtte álló versenynapoktól Bútor Róbert?

„A Peugeot Márka keresett meg, hogy lenne-e kedvem visszaülni egy R2-esbe, én pedig nagyon megörültem a lehetőségnek, mert mindig kihívás egy kisebb autót vezetni – mondta Bútor. – A célunk az, hogy minél több tapasztalatot adjunk át első kézből a márkakupa fiatal versenyzőinek, ebben a gumiválasztás, a beállítások terén szerzett nagy tapasztalatunk segíthet, és az, hogy jó néhány profi csapattal dolgoztunk együtt korábban, tőlük is sok mindent tanultunk. A verseny maga hatalmas kihívást jelent majd, egyrészt az össztávja miatt – a pécsi IRC-futam óta ez a leghosszabb itthoni verseny –, másrészt ahogy hallom, új pályák is várnak ránk, ami a navigátoroknak is ad pluszfeladatot.

És hát… Van az embernek egója is, úgyhogy értelemszerűen megpróbálunk majd nyerni. Nekem van a legtöbb F2-es, illetve S1600-as bajnoki címem, nem lenne jó érzés, ha nem lennénk a mezőny elejében. Eddig összesen egyszer versenyeztem R2-es autóval, 2010-ben Veszprémben, ami egyrészt nagyon régen volt, és murván történt, úgyhogy nagyon új lesz számomra minden. Janinak meg talán még inkább. De ettől is izgalmas. Szeretnék jól és bátran menni, segíteni mindenkinek a gumiválasztás és a beállítások terén. S remélem jó kis harcok, jó kis küzdelmek alakulnak majd ki a kategóriában...”


Kulcsszavak: autósport, Bútor Róbert, ifjabb Tóth János, Peugeot 208 R2, rali
 
Nagyágyúk a Peugeot 208 R2 Kupában – ifj. Tóth és Bútor visszatér! Új arculatot kapott a 325i.hu weboldala Nagyágyúk a Peugeot 208 R2 Kupában – ifj. Tóth és Bútor visszatér! Turán Friciék nyerték az Országos Rally Bajnokság utolsó futamát a 47. Mecsek Rallyt Škoda győzelem Egerben Škoda győzelem Egerben Nagyágyúk a Peugeot 208 R2 Kupában – ifj. Tóth és Bútor visszatér! DTM szezonnyitó május 4-én a Hockenheimringen Sébastien Loeb és Isabelle Galmiche  hatalmas győzelmet aratott a Monte Carlo Rally utolsó szakaszán Sébastien Loeb és Isabelle Galmiche hatalmas győzelmet aratott a Monte Carlo Rally utolsó szakaszán
 
Dobogó után akciódús kilencedik hely

Dobogó után akciódús kilencedik hely

2018. október 29.
Nagy izgalmak és sok oda-vissza előzés után a kilencedik helyen végzett Michelisz Norbert a harmadik szuzukai futamon.
Részletek

Dobogó után akciódús kilencedik hely

Vasárnap hajnalban Michelisz Norbert úgy készült a szuzukai versenyhétvégét záró harmadik futamra, hogy nem sokkal korábban megszerezte az első dobogós helyezését a nyári szünet után a WTCR-ben.

"Nagyon vissza akartam térni a dobogóra, mert kellettek a pontok. Az utolsó futamon sok múlik majd a rajton, mert nehéz előzni ezen a pályán. Ha túl közel kerülsz az előtted lévőhöz, elhasználod a gumikat és veszítesz a tapadásból. De mindent megteszek, szeretnék további pontokat gyűjteni"

- nyilatkozta a Hyundai magyar pilótája a két futam között.

A hétvégét záró versenyen a hetedik helyről indult Michelisz Norbert, és a rajt után a külső ívre szorult, így visszaesett a kilencedik helyre. Nem sokkal később az Esteban Guerrierivel való csata közben újabb két helyet veszített. Még mindig az első kör végén jártuk, amikor Norbi Rob Huff elé került, így visszakapaszkodott a pontszerző tizedik helyre.

A harmadik körben Pepe Oriola és Yvan Muller összecsapására megérkezett hátulról Michelisz és Huff, ők ketten össze is értek kicsit, amit kihasználva a brit visszaelőzte a magyar versenyzőt. Ezt követően Norbi leszakadt Huffról a 11. helyen, de két körrel később újra ott volt a közvetlen közelében. A hetedik helyen autózó Guerrieri mögött kialakult egy öt-hat autóból álló vonatozás. Ebben a bolyban Norbi hol feljebb lépett, hol hátrébb esett a 9. és a 11. hely között.

Dobogó után akciódús kilencedik hely

A kilencedik körben Michelisz összeért Yvan Muller autójával, aminek következtében a francia kiesett, a magyar versenyzőt pedig Thed Björk és Jean-Karl Vernay is megelőzte, így megint visszaesett a 11. helyre. Hamarosan Norbi azonban visszaelőzte Vernayt, majd miután Pepe Oriola letöltötte a boxutca áthajtásos büntetését, a kilencedik helyet szerezte meg, amivel két pontot gyűjtött.

Mivel Muller nem szerzett pontot, Gabriele Tarquini pedig Kevin Ceccon 5 másodperces büntetésének köszönhetően nyert, 40 pontos előnnyel utazik a makaói szezonzáróra az olasz. Plusz a BRC Racing Team kilenc pontos előnnyel átvette a vezetést az YMR előtt.

Kulcsszavak: autósport, japán, michelisz, WTCR
 
Dobogó után akciódús kilencedik hely Jövőre beszáll a Dakarba a Ford Újra a dobogón a WTCR-ben Japánban! Újra a dobogón a WTCR-ben Japánban! Eddigi legátfogóbb motorsport-programját jelenti be a BMW Group Eddigi legátfogóbb motorsport-programját jelenti be a BMW Group Oláh Gyárfás: büszkeség és megtiszteltetés lenne a Forma-E budapesti futama Oláh Gyárfás: büszkeség és megtiszteltetés lenne a Forma-E budapesti futama A Scuderia Toro Rosso csapatnak szállít F1-motorokat a Honda A Scuderia Toro Rosso csapatnak szállít F1-motorokat a Honda
 

Találatok száma: 802 Megjelenítve: 91 - 100