Találatok száma: 802 | Megjelenítve: 121 - 130 |
![]() |
Hivatalos: Ficza Ferenc a TCR-ben versenyez, a Zengő Motorsporttal is! |
|
2018. július 06.
Hivatalosan is megerősítésre került, hogy a WTCC Zengő Motorsport korábbi versenyzője rajthoz áll a TCR sorozatban.
|
![]() |
![]() Az már korábban kiderült, hogy Ficza nem folytatja az együttműködését a Zengővel a WTCC-ben. Ez azonban nem jelenti azt, hogy leáll a versenyzéssel, és teljesen megszakad a kapcsolata a magyar csapattal. A hivatalos tájékoztatás szerint hamarosan az egyre népszerűbb TCR szériában fogjuk látni. Ficza a szezon első két versenyén (Rustavi International Motorpark, Bahrain International Circuit) egy SEAT León TCR volánja mögött bizonyíthat a Zele Racing istálló színeiben. A Zele Racing nem ismeretlen a motorsportban és az osztrák csapat a GT bajnokság után a TCR International Seriesben is le akarja tenni a névjegyét. A csapatot Michael Zele kezeli, aki igen tapasztaltnak számít. Zele elmondta, megvolt a lehetőségük arra, hogy belépjenek a szériába, és ezzel mindenképpen élni szerettek volna. Számukra jelenleg minden új, de biztosak abban, hogy gyorsan fognak tanulni, és versenyképesek lesznek. ![]() „Nagyszerű visszatérni a nemzetközi bajnokságba egy ilyen tapasztalt csapattal. Biztos vagyok benne, hogy sok mókában lesz részem ott.” – mondta Ficza, aki 2015-ben már rajthoz állt a TCR-ben. Kulcsszavak: hungaroring, Ifj. Ficza Ferenc, TCR Europe
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Jedlóczky L Márk újra versenyben, ismét hazai pályán! |
|
2018. július 05.
Lassan már tényleg meg kell barátkoznunk vele, hogy versenyzőnket Jedlóczky L Márkot valahogy mégis mindig csak az utolsó utáni pillanatban kell a mélyvízbe bedobni, amiben általában aztán remekül lubickol!
|
![]() |
![]() Ez történik megint a TCR Europe hazai futamán a Hungaroringen Márkal aki mégis ott lesz a hétvégén a rajtrácson a bajnokság hetedik és nyolcadik futamain. Már a Belga futam kényszerű kihagyása miatt is vérzett a szívünk, hogy nem versenyezhettünk a legendás Spa-i pályán, de egészen e hét elejéig úgy nézett ki, hogy a legrosszabb és legfájóbb hírt kell közzétennünk, hogy a hazai futamon sem tudunk rajthoz állni! De imádott sportágunkhoz sokszor szerencse is kell, ami úgy látszik most mégsem hagyott el minket teljesen így nagy örömmel jelentjük be, hogy a JLG Motorsport színeiben Jedlóczky L Márk a hétvégén ismét ott lesz a TCR Europe mezőnyében. A lehetőség egy nagyszerű sporttársi összefogásnak köszönhető, amiben minden állandó támogató, barát és csapattag mellet külön nagy köszönet illeti ismét Zengő Zoltánt is, hogy a hazai futamon is a Zengő Motorsport biztosítja a szervizhátteret a JLG Motorsport számára. ![]() Márk természetesen a nehéz hullámzó körülmények ellenére is a lehető legnagyobb lelkesedéssel készül a hazai versenyhétvégére és remélhetőleg a hazai pályán végrehajtott első EB pontszerzéssel tudja megörvendeztetni majd a csapatot és a szurkolókat! Kulcsszavak: hungaroring, Jedlóczky Márk, JLG Motorsport, verseny
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Negyedszer van autóversenyző a MOL által támogatott fiatal sportolók között! |
|
2018. július 02.
A MOL Új Európa Alapítványa a Tehetségtámogató Program Sport pályázatának keretében 13. éve támogatja azokat a fiatal sportolókat, akik már bizonyították tehetségüket országos vagy nemzetközi versenyeken, de továbblépésükhöz anyagi segítségre van szükségük.
|
![]() |
![]() Az idei évben a szakmai zsűri döntése alapján 84 egyéni sportoló részesült támogatásban. 2018-ban a támogatások összértéke meghaladja a 30 millió forintot. Az autósportból Benyó Máté az idén negyedszerre nyerte el az alapítvány támogatását. Az idei évben Máté a rallycross szakág Mazda MX5 Kupasorozatában versenyez. Ebben a versenygép technikája ugyan nem a legerősebb és legmodernebb, de a konstrukció nagyon jól megállja még ma is a helyét a versenypályákon valamint a hátsó kerékmeghajtás is új szakmai kihívást jelentett a versenyző számára. A fiatal versenyző a 2018-as évre tért vissza a gyorsasági szakágból az általa szintén nagyon kedvelt rallycross arénákba. Ám a pályaversenyektől sem szakadt el teljesen. Máté az édesapja által alapított TOP Driver School keretében fiatal kora ellenére a technikai sportokban már eddig felhalmozódott évtizedes tapasztalatát szívesen adja át a fiatalabb kezdő versenyzőtársaknak. A kis versenyzőiskolában és a Swift Cup Europe mezőnyében Máté több nagyon fiatal kezdő versenyzőt is mentorál folyamatosan saját versenyzői pályafutása mellett. Az idei évben a rallycross-os MX5 Kupa bajnoki címének elhódítása a fő célja, de közben folyamatosan keresi a lehetőségeket, hogy a jövőben megmérethesse majd magát valamilyen komoly nemzetközi versenysorozatban is! ![]() Máté a „díjátadón” örömmel nyilatkozott az ismét elnyert támogatásról „Hatalmas öröm számomra, hogy immáron negyedik alkalommal nyertem az Új Európa Alapítvány által kihirdetett MOL Tehetségtámogató Program pályázatán. Idén több mint 600 pályázóból 84 sportoló kapott támogatást. Büszke vagyok rá, hogy részese lehetek ennek a sok kiváló junior élsportolóból álló csapatnak. Herczig Norbert négyszeres magyar rallybajnok és Szilágyi Áron kétszeres olimpiai bajnok kardvívó gratulációja pedig kifejezetten nagy élmény volt számomra. Minden tőlem telhetőt megteszek, hogy eredményeimmel rászolgálhassak az Új Európa Alapítvány és a MOL által belém fektetett bizalomra.” Kulcsszavak: autósport, Benyó Máté, mol, támogatás
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Michelisz Norbert harmadiként végzett a WTCR portugáliai versenyén |
|
2018. június 25.
Michelisz Norbert harmadikként zárta a túraautó-világkupa (WTCR) portugáliai versenyhétvégéjének harmadik futamát vasárnap.
|
![]() |
![]() A versenyző honlapjának beszámolója szerint a Hyundai-csapat magyar pilótája - akinek szombaton az első viadal rajtjának tömegbalesetében megsérült a jobb csuklója - a második futamon a kilencedik pozícióból indult, és zárt ötödikként, míg a záró versenynek a második rajtkockából vágott neki, s végül a dobogó legalsó fokára léphetett fel. Michelisz a pontversenyben így 135 ponttal a hatodik helyen áll, lemaradása 47 pont az éllovas francia Yvan Muller mögött. A sorozat július közepén Szlovákiában folytatódik. ![]() Kulcsszavak: autósport, michelisz, Portugália, WTCR
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Az Emil Frey Lexus Racing csapata a hétvégi Misanói futamra készül |
|
2018. június 22.
A svájci Emil Frey Lexus Racing csapata az RC F GT3 -as versenygépekkel a Paul Ricardon szerzett diadal után a csapatbajnokság összesített második helyén áll, így intenzív felkészülési munka áll mögöttük a Blancpain GT 2018-as versenysorozat soron következő Misano futama előtt, ahol a csapat történetében először áll rajthoz.
|
![]() |
![]() Az Emil Frey Lexus Racing a Paul Ricard 1000 km-es futamon aratott, szenzációs győzelme után már a következő versenyére készül fel. Ezen a héten a Sprint Cup harmadik hétvégéjére kerül sor az olaszországi Misanóban, ahol a svájci csapat az Emil Frey Racing történetében először áll rajthoz. A csapatra, amely a Paul Ricard-on és Silverstone-ban egyaránt sikert aratott, most nagy feladat vár a Riminitől délre fekvő, ismeretlen pályán. Legutóbbi kiváló eredményeinek köszönhetően az Emil Frey Lexus Racing jelenleg a második helyen áll a Blancpain GT széria csapat bajnokságában. A csapat a hatodik a Sprint Cup rangsorban, ezen azonban Misanóban javítani kíván a safenwili stáb. „Miután Silverstone-ban és a Paul Ricard-on két hosszú távú futamon vettünk részt, most ismét egy Sprint Cup verseny van soron. Ez a folyamatos változás teszi olyan izgalmassá ezt a szériát: a két egyórás verseny teljesen más kiindulási pontot igényel. Az eltérő stratégia és az eltérő pálya jelenti a legnagyobb kihívást. Időközben ellenőriznünk kell mindkét autó kopását és elhasználódását, ki kell javítanunk a hibákat, valamint felkészülni a közelgő Spa-i 24 órás futamra.” – fogalmaz mondta Hannes Gautschi, az Emil Frey Lexus Racing műszaki koordinátora. ![]() Miután Misanóban összecsap a Blancpain GT széria mezőnye, az év fénypontja következik a naptárban: július végén rendezik meg a világ legnagyobb GT3 versenyét, a legendás Spa-i 24 órás futamot. Az első misanói verseny különösen alkalmas a felkészülésre, hiszen a hajnalban elrajtoló, egyórás futam mezőnye a sötétben autózik majd. „Rendkívül eseménydús volt eddig ez az évad. Hosszú idő után most először három hét szünet vár ránk, így lesz időnk a safenwili műhelyben részletekbe menően foglalkozni a Lexusokkal és mindent alaposan ellenőrizni.” – avat be Lorenz Frey, az Emil Frey Racing csapatfőnöke. „Habár a Paul Ricard-on diadalt arattunk, muszáj a feladatainkra összpontosítanunk. A futamgyőzelem nagyszerű jutalom volt a csapat összes tagja számára, egyben megerősítette a Lexus RC F GT3 ütőképességét. Az Emil Frey Lexus Racing most először áll majd rajthoz Misanóban, izgatottan várjuk a soron következő versenyhétvégét.” – teszi hozzá. A harmadik Sprint Cup hétvégét 2018. június 22. és 24. között rendezik meg az olaszországi Misanóban. Az időmérő edzésekre és az első futamra 2018. június 23-án, szombaton 13:50-kor, illetve 19:40-kor kerül sor. A második futam pedig 2018. június 24-én, vasárnap hajnali 2:00 órakor rajtol el. ![]() „Le Castellet után az egész csapat rendkívül motivált, ugyanakkor az utóbbi két pálya kifejezetten kedvezett nekünk. A közepesen gyors vagy gyors kanyarokkal tűzdelt pályák ideálisak a Lexus RC F GT3 számára, az autó ezeken tud kiteljesedni. Misano azonban teljesen más jellegű pálya, lassú kanyarokkal, jó tapadással. Albert és jómagam, ahogy az egész csapat is, most először állunk majd itt rajthoz. Minden bizonnyal nehéz lesz, de meg kell próbálnunk jó eredményt elérni, addig viszont rengeteg munka vár ránk." – tesz hozzá a szintén a 14. rajtszámú autóval versenyző Christian Klien. „Misano tele van lassú kanyarokkal, ám ezek nagy része igen technikás, ráadásul lesz még egy különlegesség. A múltban versenyeztem már itt, akkor azonban még a másik irányban folyt a verseny. Most az óramutató járásával ellenkezően vezetünk. Versenyeztem már itt Blancpain GT szériában ezzel az új felállással, teljesen más, izgalmas élmény volt. Mindig rengeteg a szurkoló, a nézők különösen kedvesek; mindig örülök, ha sokan látogatnak ki egy versenyre.” – avat be 114. rajtszámú autóval versenyző Stéphane Ortelli. „Most Misano következik. 2015-ben pole pozícióból indultam itt, és mindkét futamon rajt-cél győzelmet arattam. Ezért különösen kellemes emlékeket őrzök a pályáról. Izgatott vagyok, és tudom, hogy a legjobb formánkat fogjuk hozni.” – ígéri a szintén a 114.-es autóval versenyző Norbert Siedler. Kulcsszavak: autósport, Emil Frey Lexus Racing, RC F GT3
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Tim Gábor: Két kiesés után megpróbálunk felállni |
|
2018. június 21.
Tim Gábor pályaversenyzésben már megszokta, hogy az autósporttal jár a műszaki hiba. Voltak idényei, mikor sorozatban esett ki, rajta kívül álló okok miatt. Most is hasonló helyzetbe került.
|
![]() |
![]() Idén a Rallye2 bajnokságban induló, többszörös bajnok versenyző, jól kezdte a szezont, Eger Rallye-n harmadik lett, majd Timár Tamás navigátorával megnyerte a Miskolc Rallye-t. Bizakodva érkezett a páros az Iseum Rallye-ra, de egy ugratót elmértek, és a repülés ugyan szép volt és rengeteg kép készült róla, az autót megviselte. Az Opel Adam R2 hűtése sérült, ami miatt jelentős hátrányba kerültek. A versenyt végül féltengely törés miatt feladni kényszerültek. Az idei negyedik versenyen a Székesfehérvár Rallye-n óvatosan kezdett a páros, de folyamatosan gyorsultak, ám ekkor újra utolérte Őket a végzet, ismét a féltengely tört el az autóban, így sorozatban másodszor eset ki az opeles páros. ![]() “Nagyon nehéz most pozitívumokat találni, hisz a második verseny után rögtön bajnoki tabella élén találtuk magunkat, és most teljesen eltűntünk a süllyesztőben. Ugyan van az év végén minuszolás, ahol ezeket a nullázásokat eldobhatjuk, de látni kell, hogy nagy hátrányba kerültünk, a riválisok nagyon megléptek tőlünk, és tempóban is elénk kerültek. De fel kell állni, hisz továbbra is hiszünk benne, hogy küzdhetünk a bajnoki címért, de legalább a dobogóért. A JG2 Racing mindent megtesz a sikeres folytatásért, tüzetesen átvizsgálják az autót, mert az egymás utáni két kiesés mögött kell lennie valaminek. Meg fogják találni, nem is kételkedem. Nekünk pedig Tomival újra fel kell venni a tempót és megmutatni, hogy tudunk nyerni.” - foglalta össze Tim az újabb félresikerült versenyt. Kulcsszavak: autósport, Rallye, tim gábor
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
GT és TCR versenyek magyar indulókkal a Hungaroringen |
|
2018. június 20.
Július első hétvégéjén ismét ingyenesen látogatható versenyhétvége kerül megrendezésre a Hungaroringen, amely hivatalosan az International GT Open nemzetközi bajnokság negyedik fordulója lesz, de a magyar szurkolók számára sokkal fontosabb hír, hogy ezen a hétvégén a TCR Europe sorozatban ismét pályára lép több magyar versenyző és csapat is.
|
![]() |
![]() Ott lesz a rajtrácson Michelisz Norbi csapatával Nagy Dani, Honda Civic-kel a sorozat tavalyi ezüstérmese Tassi Attila, illetve a Zengő Motorsport újonca Jedlóczky L. Márk is. De nem csak a TCR-Europe miatt érdemes kilátogatni erre a hétvégére, hiszen több kategória számára rendeznek ezen a hétvégén futamokat. Természetesen a fő esemény az az International GT Open kategória lesz, amely idén már negyedik alkalommal tér vissza a Hungaroringre. Az 500-600 lóerős GT3-as autókból álló mezőnyben olyan sportautók versenyautó változatai indulnak, mint a Lamborghini Huracan, Ferrari 488, Mercedes AMG GT, vagy éppen a BMW M6. Ezeken az egyórás hosszútávú versenyeken egy autóban két versenyző váltja egymást, így nem csak a pályán töltött idő nagyon fontos, hanem a pontos és gyors boxmunka is. ![]() Akik a formula autó versenyeket szeretik, azok sem maradnak látványosság nélkül, ugyanis ezen a hétvégén az Euroformula Open bajnokság is két futammal jelen lesz a Hungaroringen. Ebben a kategóriában a jövő tehetségei csiszolják technikájukat, ennek köszönhetően itt is 20-30 autós mezőnyre, és látványos csatákra van kilátás. A hétvége programját még a Radical Masters sorozat színesíti – írja a gyorsasagi.com. A július 7-én és 8-án megrendezésre kerülő hétvégén a nézőtér ingyenesen látogatható, de a paddockba napijegy vásárlással (4000 Ft /nap) be lehet jutni. A paddock jegyeteket a gpticketshop forgalmazza. Kulcsszavak: autósport, hungaroring, Jedlóczky Márk, michelisz, Nagy Dániel, TCR Europe
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Ismét dobogós helyen végzett a magyarok kamionja! |
|
2018. június 19.
Újra dobogós helyen végzett a 2018-as Kamion Európa-bajnokságon az OXXO Hungary Truck Racing Team.
|
![]() |
![]() A magyarok kamionja, Jázmin és pilótája, Ryan Smith a hétvégi, hungaroringi versenyhétvége négy futamából egyen másodikként ért célba. Hazai pályán, a Hungaroringen ért el újabb sikert Magyarország egyetlen kamionversenyző csapata, a kétszeres EB győztes, kétszeres angol bajnok, OXXO Hungary Truck Racing Team. A június 16-17-i versenyhétvégén Ryan Smith pilóta másodikként ért célba a csapat piros-fehér-zöldre festett kamionjával, Jázminnal. A Kamion Európa-bajnokság május 27-én indult Misanoban, ahol a magyar csapat azonnal futamgyőzelemmel nyitotta a szezont. A bravúros kezdést a kétszeres angol bajnok Ryan Smith az EB második állomásán, a Hungaroringen egy második hellyel folytatta. - Minden versenyen úgy indulok el, hogy bizonyítsak, ám most minden eddiginél jobban szerettem volna. Nem véletlen, hiszen a Hungaroring számomra hazai pályának számít, érzelmi szempontból a legfontosabb futam a sorozatban. Az első, szombati nap nem alakult szerencsésen, de sem én, sem a csapat nem adta fel. A vasárnap a mi napunk lesz! – bíztatott mindenki, és igazuk lett! A második hely, ráadásul itt a Hungaroringen, óriási boldogsággal tölt el – mondta Ryan Smith. A 2018-as Kamion Európa-bajnokság június 30-án folytatódik Németországban, a Nürburgringen. ![]() Kulcsszavak: autósport, hungaroring, kamionverseny, OXXO Racing Team, Ryan Smith, versenykamion
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Az Eau Rouge-hoz ért a 2018-as Type R Challenge |
|
2018. június 19.
Alig egy hónappal a Magny-Cours-ban futott pályacsúcsot követően ismét nagyot villantott a Honda Civic Type R.
|
![]() |
![]() A nagy teljesítményű hot hatch ezúttal a belga Spa-Francorchamps íveit fűzte páratlan gyorsasággal, ahol 2 perc 53,72 másodperces eredményével minden idők legfürgébb fronthajtású autójának bizonyult. Volánjánál a FIA WEC sorozat LMP2 osztályának világbajnoka, Bertrand Baguette ült, aki jelenleg a Nakajima Racing színeiben, egy Honda NSX-GT-vel versenyez a japán Super GT szériában. A 7004 méteres Spa-Francorchamps a sorozat egyik leghosszabb és legnehezebb pályája. Végtelennek tűnő, elképesztő tempójú egyeneseit villámgyors ívek és lassú, technikás kanyarok szabdalják, valamint a jelentős szintemelkedések, illetve -csökkenések is megnehezítik a pilóták dolgát. A gyorsulás és végsebesség tekintetében egyaránt kategóriaelső Civic Type R-nek ez az optimális környezet, ahol messze átlagon felüli képességeit a fordulókban és a nagy sebességű szakaszokon is kihasználhatta Baguette. Az összetett aerodinamikai csomag nyújtotta kiváló teljesítmény ugyancsak nagyban hozzájárult a sikeres rekordöntéshez, ami nem csoda, hiszen a Civic Type R szinte teljesen sík padlólemez-borítással, légfüggönyt generáló orr-résszel, karcsú hátsó szárnnyal és hatékony diffúzorokkal gördül ki a gyárkapun. Ha a pilóta aktiválja a +R üzemmódot, az Adaptív Lengéscsillapító Rendszer vezérlése feszesebbre állítja a futóművet, így az autó még gyorsabbá válhat a pálya olyan kritikus részein, mint a híres Eau Rouge kanyar vagy a Kemmel egyenes. ![]() A rekorddöntést követően Bertrand Baguette elmondta: „Mikor elsőkerék-hajtású kocsit vezet az ember, mindig alulkormányozottságra számít, de a Civic Type R hihetetlenül kiegyensúlyozott autó. A kiszámíthatóság és a kormány nyújtotta pontos visszajelzések roppant magabiztossá teszik az embert, különösképp +R üzemmódban. Nagy előny, hogy a karosszéria roppant merev, és igazán fejlett felfüggesztés kapcsolódik hozzá. A hátsó futómű nemes egyszerűséggel atombiztos, az első pedig hihetetlen tapadást garantál, szabályosan falja a kanyarokat. Az aerodinamikai csomagnak főként nagy sebességnél van jelentősége, és bizony remekül teljesít, végsebesség közelében is kiváló a tapadás. A Civic Type R előző generációja 2016-ban ejtette ámulatba a motorsport szerelmeseit és a vásárlóközönséget a Spa-Francorchampson. Belga pályacsúcsa nem az egyetlen volt abban az évben, Estorilban, a Hungaroringen és Silverstone-ban szintén javított a legjobb köridőn. ![]() A 2018-as Type R Challenge ugyancsak ezeken a pályákon folytatódik majd, így igencsak izgalmas nyárnak nézünk elébe, pláne, hogy csupa sztárpilóta vezeti majd a Civicet. A csapat legnevesebb tagja egyértelműen a korábbi F1-világbajnok Jenson Button (Egyesült Királyság) lesz, aki jelenleg a japán Super GT szériában versenyez egy NSX-GT-vel. Mellette sorakozik fel a WTCR-ben induló Tiago Monteiro (Portugália) és a BTCC-legenda Matt Neal (Egyesült Királyság). A Spa-Francorchampson elért eredmény az új Honda Civic Type R harmadik sikere, tudniillik, 2017 áprilisában 7 perc 43,8 másodperces csúcsot futott – a fronthajtású szériaautók mezőnyében – a Nürburgring Nordschleifén, a múlt hónapban pedig 2 perc 01,51 másodperc alatt gyűrte le a Magny-Cours-i aszfaltcsíkot, s ezzel ismét kategóriaelsőséget szerzett. Az új Civic Type R a Honda nagy teljesítményű ferdehátúinak hagyományát viszi tovább, ennek megfelelően a kategóriájában az elsőkerék-hajtásúak között a legdinamikusabban gyorsuló, legnagyobb végsebességű szereplője. A szokás szerint piros H-val jelölt Type R modellt a minden ízében megújult, tizedik generációs Civic fejlesztési programjának részeként dolgozták ki a mérnökök, ez volt a Honda történetének legátfogóbb ilyen jellegű projektre. A vállalat szakemberei azt a célt tűzték ki, hogy a modell közúton és versenypályán is maga mögé utasítsa a kategória többi szereplőjét. Alapját kis tömegű, rendkívül merev, alacsony súlypontú karosszéria adja, ehhez kapcsolódik a kifinomult, dupla függőcsapszeges első felfüggesztés, ami minimalizálja a hajtási befolyást, és nagy sebességnél, valamint csúszáshatáron vett kanyarokban is stabillá teszi az autót. Kulcsszavak: autósport, Civic Type R, honda, Type R Challenge
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Közéleti személyiségek álltak a magyarok kamioncsapata mellé |
|
2018. június 15.
Besenyei Péter, Geszti Péter, Kemény Dénes, Polgár Judit, Andy Vajna – csak néhány név azok közül, akik szerepelnek az OXXO Hungary Truck Racing Team, „A győzelem művészete” című kiadványában.
|
![]() |
![]() A könyvben 13 híresség mondja el gondolatait a győzelemről, a szerzők emellett bemutatják a kétszeres Európa-bajnok, kétszeres angol-bajnok csapat 10 évét. „A győzelem művészete” a Kamion Európa-bajnokság magyar futamára jelenik meg. Formabontó kiadványt fog megjelentetni Magyarország egyetlen kamionversenyző csapata, az OXXO Hungary Truck Racing Team. A kétszeres Európa-bajnok, kétszeres angol-bajnok csapat „A győzelem művészete” címmel olyan igényes kivitelezésű albumot állított össze, melyben a sport, az alkotóművészetek, a társadalmi- és üzleti élet területén tevékenykedő közéleti személyiségek mondják el gondolataikat a kimagasló emberi erőfeszítések mögött rejlő győzni akarásról. A felkért személyiségek győzelemmel kapcsolatos gondolatai mellett egy-egy saját környezetükben készült portréfotó is helyet kap. A győzelem művészetében szerepel Badár Sándor, Besenyei Péter, Csipes Tamara, ef Zámbó István, Geszti Péter, Kemény Dénes, Kótai Misi, Pistyur Imre, Polgár Judit, Stefano Favaro, Szabó Bence, Tóth Vera és Andy Vajna is. ![]() - A versenysportban eltöltött éveink alatt sikereket, kudarcokat, örömöt és nehézségeket egyaránt megéltünk, miközben töretlenül, mindvégig a győzelem, az első pozíció megszerzése hajtott minket. Hitvallásunk szerint a győzelemre való törekvés ugyanakkor nem öncélú tevékenység: a győzelem művészete az önmegvalósításnak és egyéni képességeinknek a világ javára fordításának művészete. Könyvünkhöz hasonló filozófiát valló személyiségeket kértünk fel, hogy mondják el gondolataikat. Büszkék vagyunk rá, hogy elfogadták a felkérésünket – mondta Tökölyi László, az OXXO Hungary Truck Racing Team elnöke. A könyv a fentiek mellett bemutatja a kamionversenyző-csapat 10 éves munkáját, eredményeit és az ezek mögött álló szakembereket, versenyzőket is. „A győzelem művészete” című könyv megalkotásának nem titkolt célja ugyanis, hogy a szereplők személyes gondolatainak bemutatása mellett a szerzők méltó kiadványban hagyjanak lenyomatot a kamionversenyző szakágról, amely igazi magyar sikertörténet, és amely bátran odatehető más magyar vonatkozású világsiker mellé. A könyv a Kamion Európa-bajnokság magyar futamán, a Hungaroringen június 16-17-én megrendezésre kerülő versenyhétvégén jelenik meg. Kulcsszavak: autósport, kamionverseny, OXXO Racing Team, versenykamion
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
Találatok száma: 802 | Megjelenítve: 121 - 130 |