Találatok száma: 798 | Megjelenítve: 131 - 140 |
![]() |
Indul a Kamion Európa-bajnokság! |
|
2018. május 24.
Május 26-27-én Misanoban elindul a 2018-as Truck Race Európa-bajnokság, majd rögtön utána a magyar résztvevők számára legfontosabb állomás, a várva várt futam következik a Hungaroringen, június 16-17-én.
|
![]() |
![]() Ebben az évben két magyar érdekeltség is lesz az egyébként is népes mezőnyben. 2014 és 2015 Európa-bajnoka, Kiss Norbi és az elmúlt 4 évben 4 bajnoki címet szerző OXXO Hungary Truck Racing Team. Az egyetlen magyar csapat először megy teljes szezont az EB-n külföldi pilótával, a nemzeti színű kamion volánja mögött 2018-ban a kétszeres brit bajnok, Ryan Smith ül. Kiss Norbert zsenialitását nem kell bemutatnunk, és lassan Norbi kamionjából, a korábban sereghajtó Mercedesből is ütőképes versenyjármű született. Ryan korábban is bizonyította már tehetségét az Európa-bajnokságon: bár csak pár versenyen indult, de így is ő minden idők legkorábban dobogóra álló versenyzője. Van két futamgyőzelme, valamint ő szerezte meg a Krasznai János emlékére kiírt, a versenyben a leggyorsabb kört teljesítő versenyzőnek járó különdíjat első ízben 2016-ban. Később, 2017-ben Kiss Norbi is megkapta ezt a díjat. Megkérdeztük Sárosi Brúnót, az OXXO Hungary Truck Racing Team csapatvezetőjét, hogyan látja az idei évet. ![]() A csapatfőnök szerint az OXXO Hungary Truck Racing Team felkészülten és szép reményekkel várja a szezonkezdést. Kulcsszavak: autósport, OXXO Energy Truck Race Team, versenykamion
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Michelisz Norbert feledhető futamokon van túl Hollandiában |
|
2018. május 22.
Michelisz Norbert eredménytelen futamokon van túl a túraautó-világkupa (WTCR) hollandiai versenyhétvégéje után.
|
![]() |
![]() A sorozat honlapja szerint a Hyundai-jal versenyző, 33 éves magyar pilóta vasárnap az első futamon az első körben összeütközött a vk-éllovas Yvan Mullerrel, és mindketten kiestek. Hétfőn a második etapon Hyundai teljesítményének lecsökkentése és tíz rajthelyes büntetése miatt hátulról rajtoló Michelisz a 23. helyen ért célba. A többi magyar közül Szabó Zsolt a 17., míg Nagy Norbert a 20. helyen zárt. A teljesítmény-kiegyenlítő rendszer szabályai alapján a mezőny eddigi leggyorsabb autói plusz nehezítéseket kaptak Zandvoortban. A Hyundai-ok motorteljesítménye ezért 2,5 százalékkal csökkent, nőtt az autók súlya és 100 milliméterre emelkedett a hasmagasságuk. A vk-sorozat június 23-24-én Portugáliában folytatódik. ![]() Kulcsszavak: autósport, Hollandia, michelisz, WTCR
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Célban a homokdűnék között! |
|
2018. május 21.
A 16. helyről indulva a 12. helyen sikerült a célba érés Jedlóczky L Márk harmadik TCR Europe futamán a hollandiai Zandvoortban.
|
![]() |
![]() Ahogy az várható volt, egy komoly rajtbalesettel indult a futam, amit versenyzőnk ügyesen és szerencsésen kikerült csak egy ellenfél autójáról lerepülő műanyag darab pattant meg a CUPRA szélvédőjén, de szerencsére semmi sérülés nem keletkezett az autóban. A mezőny elé bejött a safety car míg a sérült autókat el tudták távolítani a célegyenesből. Az újra indítás után Márk több versenyzőt is meg tudott előzni, elkerült egy újabb komoly ütközéssel járó balesetet, majd üldözőbe vett egy portugál Peugeot-os versenyzőt, akit többször is megpróbált megelőzni, ám a végére a CUPRA-n annyira elfogytak már a gumik, hogy inkább nem akart felesleges kockázatot vállalva belemenni egy esetleges komolyabb ütközéssel járó szituációba. Az alap célkitűzés így is sikerült, hogy lehetőleg a középmezőnyben sérülés nélkül hozza célba az autót élete harmadik TCR Europe futamán. A helyezésen kívül a legfőbb eredmény, hogy folyamatosan sikerült gyorsulni, fokozatosan egyre jobbak a részeredmények és ez egy igazi jó kis csapatmunka eredménye, amiből mindenki kiveszi a részét és Márk a még mindig rettentően kevés versenyzői tapasztalata ellenére hozzá tudja adni a lehető legtöbbet a pályán a volán mögött. ![]() Holnap a második futamon ismét a 16. helyről rajtolhat majd és várhatóan egy nem kevésbé izgalmas versenynek nézhetünk elébe! Természetesen a cél holnap is elsősorban a verseny sikeres teljesítése kihasználva a jól megtalált beállítások előnyeit esetleg még egy kicsit előbbre lépdelve az eredménylistán. Valamint végül, de nem utolsósorban az eddigi hétvégi nagy eredmény egy újabb óriási autósportélmény, hiszen a JLG Motorsport csapata és fiatal versenyzője több mint százezer lelkes autósport néző előtt futhatta le történetének hatodik igazán komoly nemzetközi sorozatban teljesített versenyfutamát! Kulcsszavak: autósport, Jedlóczky Márk, TCR Europe
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Autósport népünnepély a dűnéken! |
|
2018. május 20.
Talán sosem gondoltuk volna, hogy kis csapatunk ilyen elképesztő autósport népünnepélybe csöppen így hirtelen a TCR Europe versenysorozat második fordulóján!
|
![]() |
![]() Hittük is meg nem is, hogy a rendezők 200000 igen nem tévedés, kettőszázezer nézőt várnak a nagy holland „Michelisz Norbi simogatóba” mely természetesen az Ő Norbijukra, vagyis Max Verstappen Forma1-es versenyzőre épül! Aztán vasárnap reggel elképesztő látvány tárult elénk a Zandvoort-i versenypályán! Végeláthatatlan tömegben hömpölyög a holland autósport szerető közönség, hogy láthassák a hazai hősüket hazai pályán F1-es versenygéppel száguldani! Ezen kívül még több versenysorozat is helyet kapott a hétvége sűrű programjában, aminek Max mellett a WTCR a fő „műsorszáma”, na és persze a mi szívünk csücske, a kistesó a TCR Europe. A márciusi teszten megszerzett jó kis pályaismeret birtokában Jedlóczky L Márk lelkesen készült a holland hétvégére! Ehhez képest a szabadedzéseket vegyes érzelmekkel zárta, mert a CUPRA-val sajnos nagyon nem akartak jönni azok a köridők, mint márciusban az Audival! Azért elkeseredésre nem volt ok, hiszen az egy más autó volt más körülmények között, így a csapat mérnöke Monori Gyula és egy nagyon kedves régi sporttársunk külső segítségével az időmérőre egy teljesen más beállítás került az autóra, mint a szabad edzéseken. A bátor változtatás meg is hozta az eredményt, a CUPRA sokkal jobban viselkedett és a köridők rögtön több mint másfél másodpercet javultak! Aztán a Q1 második felében beköszönt a technika fránya ördöge, ahogy a múltkor a Hungaroringen is. Ismét a CUPRA önindító motorjánál keletkezett elektromos hiba miatt elgyengült az autó és Márk épphogy csak ki tudott gurulni a boxba és ott véget is ért számára az időmérő. ![]() A „mi lett volna ha” gondolatsorba bele se kezdünk, hiszen ez az autósportban a legértelmetlenebb, így a versenyfutamokra marad a bíztató tény, hogy az autó, sokkal jobban viselkedik a pályán és Márk a 16. rajtkockából vághat neki a két versenyfutamnak! Ebből kell kihozni a legjobbat a futamokon, ami a többi sorozat már lezajlott versenyeit látva várhatóan a TCR Europe-ban sem lesz egy cseppet sem unalmas és eseménymentes a homokdűnék közti száguldásban. Az ismétlődő bosszantó technikai hibát a SEAT Sport szerelői és mérnöke az önindító és egy elektronikai alkatrész cseréjével ismét orvosolták, így remélhetőleg a futamokon már megint ereje teljében futhat majd a CUPRA Márk alatt! Kulcsszavak: autósport, Jedlóczky Márk, TCR Europe
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Jedlóczky L Márk izgatottan várja a TCR Europe hétvégi versenyét |
|
2018. május 17.
Akár ez is lehetne a mottója a JLG Motorsport és Jedlóczky L Márk második TCR Europe hétvégéjének melyet Hollandiában rendeznek meg a gyakorlatilag a tengerparton fekvő Zandvoort-i pályán. A jó öreg pálya a döntött kanyarjaival és a sok helyen meglepően szűk nyomvonalával nem kis kihívás lesz a TCR-es mezőnyöknek!
|
![]() |
![]() Bizony mezőnyöknek, hiszen itt a WTCR és TCR Europe mezőnye is rajthoz áll kiegészülve a TCR Benelux indulóival. Így az OB futamgyőzelmet is hozó Hungaroringi évadnyitóhoz hasonlóan fiatal versenyzőnk megint egy pályán autózik majd a világ kupa mezőnyével, ami ismét egy jó kis értékmérő szakmai összehasonlítási alapnak ígérkezik. Jedlóczky L Márk nem csak az FIA-s nagy testvér WTCR mezőnnyel osztozik majd a pályán, a hétvégén, hanem magával a Forma1 új fenegyerekével Max Verstappen-el is, aki a RedBull Racing-el egy kis F1-es bemutató autózásra érkezik a tengerpartra, így vélhetően egy igazi holland autósport népünnepély közepébe csöppen majd a JLG Motorsport kis csapata! Na de persze számunkra nem a fapapucsos F1 őrület lesz a legfontosabb, hanem a TCR Europe második fordulója és hogy Márk ismét sikeresen teljesítse mindkét versenyfutamot! A francia hétvégével szemben itt nem okoz majd hátrányt a pályaismeret hiánya, hiszen március elején versenyzőnk már futott egy 50-60 körös tesztet ezen a pályán egy TCR és egy GT Audi-val. Az akkori mínusz hat fokos hőmérséklethez és a jeges szélhez képest most remélhetőleg jóval kedvezőbbek lesznek az időjárási viszonyok és a már akkor sem rossz köridőket vélhetően sikerül majd tovább javítani Márk kis szerelmével az új CUPRA-val is! Ráadásul a márciusi tesztre versenyzőnk a napokban egy komoly szimulátoros felkészüléssel is ráerősített! ![]() Sok szempontból izgatottan várja a csapat ezt a versenyhétvégét, hiszen ismét az igen erős, és most a helyi élmenőkkel is kiegészülő mezőnyben kell versenyzőnknek helyt állnia. Várjuk a Márk és a kétszeres TCR bajnok közötti újabb párharcot is, hogy az idén SUBARU-t hajtó Stefano Cominivel ismét összeakadnak e a pályán. A svájci bajnok a Paul Richard-i évadnyitón nagyon díjazta Márk küzdőszellemét és a jó magyar pálinkát, amivel áldomást ivott a legújabb svájci-magyar sportbarátságra! A nagyszerű hazai autósport rajongó közönségtől pedig ezúton kérjük, hogy legalább olyan szívvel és lélekkel bíztassák most a távolból is a hétvégén a holland pályára lépő mind a hat magyar versenyzőt, mint a Hungaroringen! Kulcsszavak: autósport, Jedlóczky Márk, JLG Motorsport, TCR Europe
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Elrajtolt a Type R Challenge - 2018 |
|
2018. május 14.
Nem sokkal a Type R Challenge 2018 genfi bejelentését követően máris bizonyított a Honda Civic Type R. A nagy teljesítményű hot hatch 2 perc 1,51 másodperc alatt ért körbe a franciaországi Magny-Cours versenypályán, azaz minden eddigi fronthajtású autónál gyorsabbnak bizonyult.
|
![]() |
![]() A volánnál Esteban Guerrieri (ARG) FIA Túraautó-világkupa versenyzője ült, aki a Münnich Motorsport pilótájaként indul a 2018-as szezonban. A 4,4 km hosszú Magny-Cours igencsak technikás pálya, szűk hajtókanyarjai, gyors sikánjai és elnyújtott egyenesei komoly felkészültséget követelnek meg a versenyzőktől. A Civic Type R továbbfejlesztett és kifinomultabbá tett 2.0 VTEC TURBO erőforrása 320 LE-t és 400 Nm-t szabadít az első kerekekre, ezt a rendkívüli teljesítményt aknázta ki Guerrieri a rekorddöntés során. Sikeréhez természetesen a fejlett aerodinamikai csomag is hozzájárult, hiszen az áramvonalas karosszéria és a szpoilerszett a leszorítóerő/felhajtóerő arányt illetően is kategória legjobbjává teszi a Civic Type R-t. A sportos menettulajdonságok másik kulcsa a +R üzemmódba kapcsolt Adaptív Lengéscsillapító Rendszer volt, ami feszesebb rugózást, biztosabb útfekvést és még fordulékonyabb viselkedést garantált menet közben. A rekorddöntést követően Esteban Guerrieri elmondta: „A Civic Type R legjobb tulajdonsága, hogy magabiztossá teszi az embert. Nagyon közvetlen, villámgyorsan reagál a parancsokra és pontos visszajelzéseket ad. Nem véletlenül tartják számon minden idők legjobb teljesítményorientált ferdehátújaként, miként a sikeres rekorddöntés sem egyszerű szerencse. Ez a modell messze kitolta a fronthajtású autók határait, hihetetlenül gyors.” ![]() A Type R sokoldalúságát illetően hozzátette: „Ennél is meglepőbb, hogy milyen rugalmas konstrukció. +R üzemmódban a legvadabb versenypályákat is meghódíthatja a tulajdonos, majd átkapcsol Comfort fokozatba, és a legnagyobb kényelemben hazagurulhat.” Az új pályacsúcs a Type R Challenge - 2018 sorozat első állomása, amit további rekorddöntések követnek majd különböző legendás európai aszfaltcsíkokon. A Civic Type R előző generációja 2016-ban ejtette ámulatba a motorsport szerelmeseit és a vásárlóközönséget. Akkor Estorilban, a Hungaroringen, Monzában, Silverstone-ban és a Spa-Francorchampson javított a pályacsúcsokon a különleges sportkocsi, a most beállított Magny-Cours-rekordot pedig – a Honda tervei szerint – négy másikkal fejelik meg az idén. A különféle pályákon más és más ül majd a volánnál, s bizony nagy izgalmakra számíthatunk, a Honda ugyanis csupa sztárpilótát kért fel. A csapat legnevesebb tagja egyértelműen a korábbi F1-világbajnok Jenson Button (UK) lesz, aki jelenleg a japán Super GT szériában versenyez egy NSX GT-vel. Mellette sorakozik fel a WTCR-ben induló Tiago Monteiro (PRT), a BTCC-legenda Matt Neal (UK) és a szintén Super GT-ben szereplő Bertrand Baguette (BEL). ![]() A Magny-Courson elért pályacsúcs már az új Honda Civic Type R második sikere, tudniillik, 2017 áprilisában 7 perc 43,8 másodperc alatt ért körbe a Nürburgring Nordschleifén, így a leggyorsabb fronthajtású, sorozatgyártású szériaautóként írta be magát a motorsport történetébe. Az új Civic Type R a Honda nagy teljesítményű ferdehátúinak hagyományát viszi tovább, ennek megfelelően a kategória legdinamikusabban gyorsuló, legnagyobb végsebességű szereplője. A szokás szerint piros H-val jelölt Type R modellt a minden ízében megújult, tizedik generációs Civic fejlesztési programjának részeként dolgozták ki a mérnökök, ez volt a Honda történetének legátfogóbb ilyen jellegű projektre. A vállalat szakemberei azt a célt tűzték ki, hogy a modell közúton és versenypályán is maga mögé utasítsa a kategória többi szereplőjét. Alapját kis tömegű, rendkívül merev, alacsony súlypontú karosszéria adja, ehhez kapcsolódik a kifinomult, dupla függőcsapszeges első felfüggesztés, ami minimalizálja a hajtási befolyást, és nagy sebességnél, valamint csúszáshatáron vett kanyarokban is stabillá teszi az autót. Kulcsszavak: autósport, Civic Type R, honda, Type R Challenge
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
A Nurburgrigen Michelisz Norbert kiesett a második futamban |
|
2018. május 13.
Michelisz Norbert ütközött és kiesett a túraautó-világkupa (WTCR) németországi versenyhétvégéjének szombati második futamán a Nürburgringen.
|
![]() |
![]() A Hyundai-jal versenyző, 33 éves magyar pilóta, aki a délelőtti versenyen ötödikként ért célba, a délutáni újabb megméretésen már az első körben is részese volt kisebb balesetnek. Később tovább sérült az autója, és bár a hatodik pozícióból hátrébb került, ekkor még így is az első tíz között volt, vagyis pontszerző helyen haladt. A 25 kilométeres pályán, a befejező körben azonban egy figyelmetlen riválisa nekiütközött, Michelisz kocsijának bal hátsó kereke kitört, ennél fogva számára befejeződött a viadal. Kiesése miatt nem gyűjtött újabb pontokat, így a bajnokságban jelenleg 102 ponttal a negyedik. Nagy Norbert (Seat Cupra), akárcsak délelőtt, ezúttal is 18.-ként ért célba a Nürburgringen. ![]() Kulcsszavak: autósport, michelisz, Nagy Norbert, Nürburgring, WTCR
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Jedlóczky L Márkal élete második komoly nemzetközi versenyfutamán a 11. helyen ért célba |
|
2018. május 07.
Ugyan nem mindig szándékosan, de lassan már megszokhatjuk, hogy kedvenc fiatal versenyzőnket valahogy mégis csak a mélyvízbe kell dobni, amiben általában aztán remekül lubickol!
|
![]() |
![]() Valami ilyesmi történt megint a TCR Europe második francia futamán Jedlóczky L Márkal aki élete második komoly nemzetközi versenyfutamán a 11. helyen ért célba egy igen csak kaotikus futamon. Már egy ideje lógott az eső lába a szép francia pálya felett, de a csapatok nagy része úgy döntött, hogy kezdésként slick gumival gurul a pályára, hátha kitart az égi áldás elmaradása. Nem tartott ki és már az első körök során is egyre jobban esett az eső így a vizes pályán próbált evickélni a mezőny. Aztán egy nagyobb csattanásnak és a leszakadó esőnek köszönhetően piros zászlóval megszakították a versenyt. A vizes pályán lökdösődésből a mi versenyzőnk sem marad ki, ráadásul e közben még ketten is megelőzték dupla sárga zászló alatt, amit a csapat rögtön jelzett is a versenyigazgatóság felé. Szerencsére a JLG-s CUPRA-nak megint csak inkább szépsége sérült. A mezőny a rajtrácsra állt az újraindításhoz sok csapat lecserélte a slickeket esőgumira ám az újraindításra már szinte teljesen elállt az eső és sütni kezdett a nap. A futam idejéből már ugyan nem sok maradt, de arra elég, hogy versenyzőnk ismét összeakadjon a kétszeres bajnok svájci Subarujával és ismét egy nagy csatát vívjanak, csak ez a számunkra azért volt jóval nagyobb jelentőségű, mert a csata Márk élete első EB pontjáért és a tízedik helyért folyt. ![]() Végül a pályán ebből a csatából a svájci jött ki jobban, de hát sokkal nagyobb bajunk sose legyen, minthogy versenyzőnk írd és mond összevissza hatodik túraautós versenyfutamán egy kétszeres TCR bajnokkal küzd egy EB pontért! A bajnoki pontról ugyan lemaradtunk, de egy fantasztikus hangulatú versenyhétvégével lettünk gazdagabbak, melynek során a JLG Motorsport történetében először léphetett pályára egy komoly nemzetközi sorozatban. Ezúton is külön köszönet Zengő Zoltánnak és a négy fős kis csapatának, akik rengeteget dolgoztak a hétvégén, hogy sikerrel teljesíthessük első TCR Europe hétvégénket! Holnaptól már a holland versenyhétvége lebeg a szemünk előtt ahol reméljük már nem csúszunk le a pontszerzésről! Kulcsszavak: autósport, Jedlóczky Márk, TCR Europe, zengő zoltán
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Új kihívásokkal néznek szembe idén a Toyota hibrid versenygépei és Fernando Alonso |
|
2018. május 05.
25.000 kilométernyi téli tesztelés után eljött az idő, hogy a TOYOTA GAZOO Racing környezetbarát hibrid elektromos versenygépei pályára lépjenek a FIA Hosszútávú Világbajnokság (WEC) 2018-2019-es évadában, ami a Total Spa-Francorchamps 6 órás futammal veszi kezdetét most hétvégén.
|
![]() |
![]() Az idei évad új, eddig ismeretlen kihívásokkal állítja szembe a világ legzöldebb autógyártójának tartott Toyota versenyistállóját. Miután már hat éve versenyez hibrid hajtású autóival, a csapat most új és különleges kihívással szembesül, mivel a mezőny nyolc, nem hibrid hajtású LMP1-es autója ezentúl 49 százalékkal több üzemanyag-energiát használhat fel körönként, és más jelentős teljesítménynövelő megoldásokat is alkalmazhat. Ez az új kihívás remek alkalom arra, hogy a TOYOTA GAZOO Racing még látványosabban bemutassa a hibrid-elektromos hajtás fejlesztésének lehetőségeit és eredményeit. A Formula 1 kétszeres világbajnoka, Fernando Alonso most debütál a WEC-ben: ő vezeti majd a 8. rajtszámú TS050 HYBRID versenyautót a tavalyi Spa-győztes Sébastien Buemivel és Kazuki Nakajimával együtt. Mike Conway, Kamui Kobayashi és José María López idén is együtt versenyeznek a 7. rajtszámú gép legénységeként. Minden pilóta arra számít, hogy a csapat harmadszor is győzelmet arat a híres belga versenypályán. ![]() Kulcsszavak: Alonso, autósport, toyota
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Jedlóczky L Márk egy igen küzdelmes versennyel lépett a nemzetközi porondra |
|
2018. május 05.
Egyben, de azért sajnos nem karcmentesen, mivel a JLG Motorsport fiatal tehetsége Jedlóczky L Márk egy igen küzdelmes versennyel lépett a nemzetközi porondra a TCR Europeban a roppant erős és még ennél is gyorsabb mezőnyben egy 15. helyezéssel.
|
![]() |
![]() A mezőny erősségét talán az is mutatja, hogy versenyzőnk a kétszeres TCR bajnok Stefano Cominivel is komolyat viaskodott a futam során. Márk az időmérő edzésen végig gyorsulni tudott és a 2 perc1 6,651 másodperces idő a 18. rajthelyhez volt elegendő ahol honfitársa Tassi Attila mellől indulhatott. A cél az volt, hogy amennyire csak lehet kimaradjon a nagy zúzdából melyre a rendkívül gyors, nagy bukóterekkel ellátott sokat megbocsájtó pályán bizony igencsak lehetett számítani. Ez úgy ahogy sikerült is bár aztán Márk többek közt pont a sorozat kétszeres bajnokával is össze akadt egy kis csatára, amit az imádott szép új CUPRA-ja első lökhárítója bánt egy kicsit. Versenyzőnk ügyesen került el egy komolyabb lökdösődést is melyből azért nagyobb baj is lehetett volna, majd a 15. helyre érve a futam vége felé már kicsit lenyugodtak a kedélyek és mivel az előtte autózó már nem igazán volt lőtávolban így arra koncentrált, hogy simán behozza az autót a célba. Sajnos a CUPRA-n már a rajt után előjött egy igencsak bosszantó technikai hiba miszerint a fék elkezdett gyengélkedni és versenyzőnk csak a pedál pumpálgatásával tudta előhozni a megfelelő fékhatást. Ezzel együtt fiatal tehetségünk elképesztően élvezte élete első TCR Europ futamát és legszívesebben ki sem szállt volna az autóból, hanem rögtön neki is indult volna a másodiknak. ![]() Nos, erre még egy kicsit várnia kell, hiszen most a Zengős fiukon van a sor, hogy Márk új nagy szerelmét ismét partiképes állapotba hozzák a holnapi versenyre. Ezt kimondottan lelkesen teszi a kis csapat Zengő Zoltán irányításával, hiszen ők is látják, hogy versenyzőnk az ellenfelekéhez képest elképesztően kevés gyakorlata és tapasztalata ellenére is megállja a helyét a komoly nemzetközi mezőnyben. Megint csak azt kell ismételnünk, hogy a JLG Motorsport családias kis csapata számára sporttörténeti napot zárhattunk, hiszen versenyzőnk sikerrel teljesítette a csapat első igazi komoly nemzetközi megmérettetését! Így mindenki izgatottan várja az újabb holnapi versenynapot ahol remélhetőleg ismét egy eső mentes száraz pályás futamon vághat neki Márk a második francia futamnak! Kulcsszavak:
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
Találatok száma: 798 | Megjelenítve: 131 - 140 |