Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 799 Megjelenítve: 651 - 660
Gyutai Adrián: „Könnyen kezelhető és elég erős az új motorom”

Gyutai Adrián: „Könnyen kezelhető és elég erős az új motorom”

2013. április 03.
A 2013-as Alpok-Adria Bajnokság Superstock 600-as sorozatára készülve két napon keresztül 10 órát tesztelt Velence mellett a Tomracing Motorsport Team versenyzője.
Részletek
Gyutai Adrián: „Könnyen kezelhető és elég erős az új motorom”Gyutai Adrián: „Könnyen kezelhető és elég erős az új motorom”

Egészen Velencéig kellett elutaznia az Alpok Adria bajnokság 125 GP tavalyi bajnokának, Gyutai Adriánnak, hogy végre-valahára kipróbálhassa idei versenymotorját. A Tomracing Motorsport Team versenyzője nem kevesebb, mint 10 órán át tesztelte a CBR Honda RR 600-at, és a második nap végére több mint három másodpercet javított az első gyakorláson elért legjobbjához képest. A 22 éves paksi fiatalember – aki 2013-ban új kategóriában, a Superstock 600-ban áll rajthoz az Alpok Adria bajnokságban, illetve az októberi, spanyolországi Európa-bajnokságon indul – több beállítást is kipróbált, és úgy érzi, sikerült összeszoknia új motorjával.

A hazai gyorsasági motorversenyzés egyik legnagyobb tehetsége, Gyutai Adrián – aki 2007 után első magyar motorosként, nemzetközi bajnoki címet nyert az Alpok-Adria 125 GP-ben – az április 6-7-i, a Slovakiaringen rendezendő Alpok-Adria idénynyitó előtt kétnapos tesztprogramon vett részt Velence mellett. A gyakorlás célja az volt, hogy minél jobban összeszokhasson új motorjával, és felkészüljön az új kategóriájára, a Superstock 600-as géposztályra. A 22 éves versenyző igencsak kihasználta a rendelkezésére álló két napot, és összesen 10 órán keresztül tesztelt, mégpedig meglehetősen jó időjárási körülmények között.

Gyutai Adrián: „Könnyen kezelhető és elég erős az új motorom”„Eredetileg úgy terveztük, hogy szombaton is pályára gurulok, ám aznap szinte egész nap esett. De így is jól döntöttünk, hogy kijöttünk ide, ugyanis egyrészt végre ismét motorra ülhettem, másrészt otthon a még mindig igencsak télies időjárás miatt egy métert sem tudtam volna tesztelni. Az új motorom nagyon tetszik, nagyon jól kezelhető és elég erős, tehát jó munkát végzett a csapatom a felkészítésnél” – jelentette ki Gyutai Adrián, aki az első nap – vasárnap – három órán át ismerkedett a Hondával.

„Ekkor még az időeredményekkel nem foglalkoztunk, hanem csak annyi feladatom volt, hogy minél több kört megtegyek, és lépésről lépésre haladjak előre. Ezen a pályán most vagyok először, hiszen a tavalyi szezonban ezt a versenyt ki kellett hagynom, így ez a teszt pályatanulás szempontjából is nagyon hasznos, hisz idén itt rendezik a bajnokság második versenyhétvégéjét, amire úgy érzem, sikerült maximálisan felkészülnöm” – állította a 22 éves motorversenyző.

A második nap – hétfőn – már reggel  tízkor az aszfaltra gurult, és szerelője, Bán Róbert hathatós segítségével szinte megállás nélkül dolgozott délután ötig. Előkerültek az új abroncsok is, és ekkor már az időeredményre is figyelmet fordított Adrián.

Gyutai Adrián: „Könnyen kezelhető és elég erős az új motorom”
Kulcsszavak: CBR Honda, felkészülés, GP, Gyutai Adrián, motorsport, Slovakiaring
 
Gyutai Adrián: „Könnyen kezelhető és elég erős az új motorom” Túraautó-vb - Michelisz idén először a dobogón Gyutai Adrián: „Könnyen kezelhető és elég erős az új motorom” Gyutai Adrián: „A címvédés a célom!” Gyutai Adrián: „Könnyen kezelhető és elég erős az új motorom” Tökéletes az összhang Alex Zanardi és a BMW Z4 GT3 között Három helyszínen is bizonyítanának a hétvégén a 220 Volt H-Moto Team versenyzői Három helyszínen is bizonyítanának a hétvégén a 220 Volt H-Moto Team versenyzői Gyutai Adrián: „Könnyen kezelhető és elég erős az új motorom” Gyutai Adrián: „Nagyon fontos lesz a jó rajthely”
 
NISMO.TV, az új YouTube csatorna

NISMO.TV, az új YouTube csatorna

2013. március 26.
Az új csatorna a YouTube felhasználóknak betekintést enged a Nissan motorsport tevékenysége és az új Nismo termékek kulisszái mögé.
Részletek
NISMO.TV, az új YouTube csatornaAz autóipar innovátora, a Nissan a YouTube-bal új együttműködésbe kezd, mely a NISMO.TV nevet kapta. Az új csatorna a világ legnagyobb motorsport szolgáltató platformja lesz. Az áprilisban induló NISMO.TV-n elérhető lesz a Nissan összes motorsporttal és sportautókkal kapcsolatos tartalma.

A Nissan betekintést enged a motorsport tevékenységének kulisszái mögé az év mind az 52 hetében. Az olyan projektek, mint a Le Mans 24H-n induló elektromos versenyautó, illetve a GT Academy játékosból lett versenyzői kapnak majd nagy hangsúlyt, a hagyományos motorsport közvetítések mellett. Az együttműködés részeként a YouTube márkanév az összes Nismo versenyző GT-R Nismo GT-3 versenyautóján szerepelni fog és látható lesz a rangos európai versenyeken.  

A YouTube Nissan GT-R a Blancpain hosszú távú versenyen és az új FIA GT sorozatban fog indulni, a Nissan forradalmi tehetségkutató programjának nyerteseivel a volán mögött. Lucas Ordonez - aki már a világ számos helyszínén versenyzett, mióta 2008-ban megnyerte a GT Academy-t - mellé Alex Buncombe csatlakozik a FIA GT sorozatban. A Blancpain hosszútávú versenyen pedig egy újdonsült Nismo versenyző, az amerikai Steve Doherty áll majd helyt.

NISMO.TV, az új YouTube csatornaA NISMO.TV követi majd a Nismo versenyzők és a GT Academy bajnokok pályafutását, hogy hogyan jutottak el a virtuális világból a valódi versenyzésig, a PlayStation 3-tól az igazi dobogós helyekig.
A NISMO.TV közép-Európai idő szerint március 22-én reggel 8:00-kor indult.










NISMO.TV, az új YouTube csatorna
Kulcsszavak: autósport, FIA GT, gt-r, nismo, nissan
 
NISMO.TV, az új YouTube csatorna Nissan LEAF és e-NV200 járműveket használt az UEFA Bajnokok Ligája Tripla BMW-dobogóval búcsúzik Európától a DTM Tripla BMW-dobogóval búcsúzik Európától a DTM A Plug In Adventures lett az első csapat, mely egy teljesen elektromos autóval teljesítette a legendás Mongol Rallyt A Plug In Adventures lett az első csapat, mely egy teljesen elektromos autóval teljesítette a legendás Mongol Rallyt Kínai Nagydíj - Hamilton legyőzhetetlen volt Sanghajban Kínai Nagydíj - Hamilton legyőzhetetlen volt Sanghajban Dakar – két versenynap, két Peugeot 2008 DKR szakaszgyőzelem Dakar – két versenynap, két Peugeot 2008 DKR szakaszgyőzelem
 
Gyutai Adrián: „Készen állok az idei kihívásokra”

Gyutai Adrián: „Készen állok az idei kihívásokra”

2013. március 25.
A 2013-as szezonban a Tomracing Motorsport Team versenyzőjeként az Alpok-Adria Sorozat Superstock 600-as kategóriájában és az Európa-bajnokságon áll rajthoz a 22 éves motoros.
Részletek
Gyutai Adrián: „Készen állok az idei kihívásokra”Hosszan tartó tárgyalássorozat után eldőlt, hogy az  Alpok Adria bajnokság 125 GP tavalyi bajnoka, Gyutai Adrián idén a Tomracing Motorsport Team színeiben folytatja. A 22 éves paksi fiatalember 2013-ban új kategóriában, a Superstock 600-ban áll rajthoz az Alpok Adria bajnokságban, illetve az októberi, spanyolországi Európa-bajnokságon indul. Az április 6-7-én, a Slovakiaringen rendezendő idénynyitó előtt Gyutai Adrián egy ötnapos tesztprogramon vesz részt, amely négy pályát érint.

A hazai gyorsasági motorversenyzés egyik legnagyobb tehetsége, a tavaly, 2007 után az első magyar motorosként, nemzetközi bajnoki címet nyerő – Alpok-Adria 125 GP – Gyutai Adrián idei sikeres szezonja elől az utolsó akadály is elhárult. A 22 éves versenyző igencsak hosszan tartó tárgyalássorozatot követően a Tomracing Motorsport Team-hez szerződött, és a 2013-as szezonban az Alpok Adria Bajnokság Superstock 600-as kategóriájában szeretné tavalyi sikereit megismételni. Közép-Európa legnívósabb sorozatán kívül az októberi, a spanyol Albacete-ben rendezendő Európa-bajnokságon áll rajthoz.

„Eredetileg nem így terveztük, hiszen a Superbike világbajnokság Superstock 600-ban szerettem volna rajthoz állni, ám az előnevezésemet elfogadását követően február közepén értesítettek arról, hogy a kategória életkoráról szóló szabályt módosították, ami alapján nem indulhattam ebben a sorozatban. Holott az osztrák MRC Team-mel és egy német csapattal is előrehaladott tárgyalásokat folytattunk, ám ezeket a fent említett okok miatt felfüggesztettük. A menedzsmentem azonnal lépett, és erre az esztendőre szerződést kaptam a Tomracing Motorsport Team-től” – fogalmazott Gyutai Adrián, aki immár készen áll, és a CBR Honda RR 600 nyergében a Superstock 600-as nemzetközi mezőnyben bebizonyítsa, alkalmas a nagy célok valóra váltására.

Gyutai Adrián: „Készen állok az idei kihívásokra”„Nagyon jól érzem magam az új csapatomban, akik maximálisan segítenek abban, hogy minél sikeresebben szerepeljek a versenyeken. A jövő héten elkezdődnek a tesztek, összesen négy pályán – Kecskeméten, a Pannoniaringen, a Slovakiaringen és a Hungaroringen – öt napon át motorozok, feltéve, ha az időjárás is partnernek bizonyul. Az anyagi hátterem adott, így nekem csak egy feladatom van, minél sikeresebben teljesíteni a szezonban. Készen állok az idei kihívásokra” – jelentette ki a 22 éves motoros.

A nyugodt háttér kialakításában nagy szerepe van Adrián új szponzorának, az Ippon energy-nek is, amely többek között az áprilisban, Budapesten rendezendő cselgáncs Európa-bajnokságnak is az egyik fő támogatója.

„Az Ippon energy egy új termék a hazai piacon, melynek fő célja, hogy a jövő reménységeit táplálja energiával. Látván Adrián kiemelkedő eredményeit nem volt kétséges számunkra, hogy támogatjuk őt. Hisz szlogenünk  is ezt tükrözi: Ippon energy a győztesek itala!”- közölte Záhonyi Tamás, az ODFS Holding Ippon ügyvezető igazgatója.

A Tomracing Motorsport Team csapatfőnöke, Miklósy Tamás nagy erősítésnek tartja Adrián érkezését, akitől már ebben a szezonban nagyon sokat vár.

„Adrián eddigi eredményei figyelemre méltóak, és biztos vagyok abban, hogy messze nem érte még el a maximumot. Természetesen örömmel szerződtettem, hiszen személyében egy abszolút sportember csatlakozott a csapatunkhoz. Nem titok, már ebben az évben a legjobbak között szeretném látni, és azt sem tartom elképzelhetetlennek, hogy a szezon második felében már a futamgyőzelemért harcoljon” – árulta el Miklósy Tamás.
Kulcsszavak: Gyutai Adrián, motorsport, Tomracing
 
Gyutai Adrián: „Készen állok az idei kihívásokra” Karvai Sándor félelme ellenére döntött rekordot Gyutai Adrián: „Készen állok az idei kihívásokra” Superbike - világbajnokság Sepangban Gyutai Adrián: „Készen állok az idei kihívásokra” Folytatja fizikai felkészülését a BMW Racing Team Toth motorosa Brillíroztak a Hondák a FIM EWC-n és a WTCR-ben Brillíroztak a Hondák a FIM EWC-n és a WTCR-ben Három helyszínen is bizonyítanának a hétvégén a 220 Volt H-Moto Team versenyzői Három helyszínen is bizonyítanának a hétvégén a 220 Volt H-Moto Team versenyzői
 
Michelisz 8. helyen zárt Monzában

Michelisz 8. helyen zárt Monzában

2013. március 25.
A Túraautó Világbajnokság szezonnyitó futamán, Monzában eső várta a versenyzőket. A Zengő Motorsport szerelőinek sikerült kijavítani a fékhibát, amelyek a szombati edzések alkalmával jelentkeztek. így Michelisz Norbert már a reggeli bemelegítő edzésen is megmutatta a Honda erejét és a 6. időt autózta a negyedórás edzésen és pozitív előjelekkel várhatta a délutáni két versenyt.
Részletek
Michelisz 8. helyen zárt Monzábanígy Michelisz Norbert már a reggeli bemelegítő edzésen is megmutatta a Honda erejét és a 6. időt autózta a negyedórás edzésen és pozitív előjelekkel várhatta a délutáni két versenyt.

A szombati időmérő edzésen sérülést szerző két LADA viszont nem volt ennyire szerencsés, James Thomson és Aleksei Dudukálo gépeit nem sikerült megjavítani a versenyekre.

Első futam az eső miatt a Safety Car mögül rajtolt el. Az első kör végén az élről induló Yvan Muller vezette a mezőnyt, mögötte Tom Chilton, Alex Macdowall és Pepe Oriola érkeztek. Michelisz egy kör alatt 5 pozíciót javított és a 14. helyre jött előre.

Az ötödik körben Stefano D´Aste szenvedett balesetet az Ascari kanyar kijárati ívén, emiatt pályára küldték a biztonsági autót. Az újraindítás után Norbi sorra előzte meg vetélytársait és Oriola, valamint Boardman kiesését követően a 8. helyre jött fel.  Az élen nem változott a sorrend, Yvan Muller magabiztos versenyzést bemutatva nyerte meg a szezonnyitó futamot csapattársa, Chilton és és a Bamboo Engineering versenyzője, Alex Macdowall előtt. A negyedik és ötödik helyen a Honda gyári versenyzői végeztek Gabriele Tarquini, Tiago Monteiro sorrendben. Michelisz Norbert az utolsó körben nagy csatában volt a hetedik helyért, de nem sikerült megelőznie James Nash-t, így a 8., 4 pontot érő pozícióban fejezte be az első futamot.

A második futamon Darryl O´Young indulhatott az első rajtkockából. Stefano D´Aste autóját nem tudták megjavítani mielőtt bezárt a boxutca és emiatt a boxból kellett rajtolnia, Norbi ennek következtében a 18. helyről kezdhette meg a versenyt.

Michelisz 8. helyen zárt MonzábanAz eső ellenére állórajttal kezdhették meg a versenyzők a második futamot. Az ötödik helyről induló Gabriele Tarquini óriásit rajtolt a Hondával és a második helyen fordult el az első kanyarban, majd a következő egyenesben át is vette a pole-ból induló O´Young-tól a vezető helyet. Michelisz Norbi autójának bepárásodott a szélvédője és a második körben a boxba hajtott, ahonnan csak közel egy kör hátránnyal tudott visszatérni az utolsó helyre.

Yvan Muller a verseny ötödik körében érkezett meg az élen álló Tarquinire és meg is előzte olasz vetélytársát. A harmadik helyen Nykjaer haladt megelőzve a GT1-es világbajnok Marc Bassenget. A dán versenyző a 8. körben Tarquini mellett is elment és feljött Yvan Muller mögé a második helyre. A szezon második futamát is az RML Chevrolet csapat versenyzője Yvan Muller nyerte meg, aki 32. futamgyőzelmét aratta a sorozatban.  A második helyen Nykjaer, a harmadikon Tarquini ért célba, megszerezve a Honda idei első dobogós helyezését. Michelisz egy kör hátránnyal fejezte be a futamot.

Michelisz Norbert nyilatkozata az első futam után: Az autó ugyanolyan jó volt, mint a reggeli bemelegítésen. Tudtam, hogy ha kivárok a futam alatt, akkor az autó az elég gyors ahhoz, hogy akár az első tíz helyezett közé is beverekedjem magam. Vártam a lehetőségeimre, és amikor éreztem, hogy gyorsabb vagyok, akkor kockáztattam és előztem. Szerencsére nem volt semmi afférom a pályán. Nagyon sajnálom, de technikai gondunk az sajnos akadt és ennek kapcsán sajnos elég sok pozíciót veszítettem a negyedik körben, ha ez nem lett volna, akkor talán egy ötödik hely is benne lehetett volna. Remélem, hogy a második futamon minden technikai hiányosságot ki tudunk küszöbölni és hasonlóan jó versenyt tudok futni.

Michelisz 8. helyen zárt Monzában
Kulcsszavak: autósport, michelisz, wtcc
 
Harmadik lett Michelisz Norbert oroszországban Harmadik lett Michelisz Norbert oroszországban 85 éve sikeres – A ŠKODA a Monte Carlo Ralin 85 éve sikeres – A ŠKODA a Monte Carlo Ralin Estorilban tesztel a B3 Racing Estorilban tesztel a B3 Racing Michelisz 8. helyen zárt Monzában Teljesítmény és exkluzivitás: a Mercedes-AMG története Michelisz 8. helyen zárt Monzában Dakar 2013 - Minden magyar célban
 
Malajziai Nagydíj - Vettel nyert, kettős Red Bull-siker

Malajziai Nagydíj - Vettel nyert, kettős Red Bull-siker

2013. március 24.
A világbajnoki címvédő Sebastian Vettel, a Red Bull német pilótája nyerte az idei Forma-1-es szezon második futamát, a vasárnapi Malajziai Nagydíjat, és ezzel a vb-pontversenyben is az élre állt.
Részletek
Malajziai Nagydíj - Vettel nyert, kettős Red Bull-sikerA 25 éves, háromszoros vb-győztes versenyző mögött csapattársa, az ausztrál Mark Webber végzett a második, Lewis Hamilton, a Mercedes brit pilótája pedig a harmadik helyen. Vettel pályafutása 27. futamgyőzelmét aratta.

A versenyt szemerkélő esőben, nagyrészt száraz pályán kezdhették meg a pilóták. Az élről induló Vettel tökéletesen kapta el a rajtot, Felipe Massa és Fernando Alonso igyekezett tapadni rá, az ötödik helyről startoló Webber azonban meglepte a két ferrarist, és a második kanyarban megelőzte őket. Alonso autójának első szárnya ekkor már lógott, a pályafutása 200. futamán résztvevő spanyol pilóta a második kanyarban összeért Vettel Red Bulljával, ekkor sérült meg az első légterelője. A második kör elején, a célegyenesben aztán eltört és leszakadt az autóról az első szárny, ezzel a spanyol versenyző számára véget ért a nagydíj. Az első hat sorrendje így Vettel, Webber, Massa, Hamilton, Jenson Button (McLaren), Nico Rosberg (Mercedes) volt.

Vettel a hatodik körben járt először a boxban, és ugyanígy tett Massa is, mindketten száraz pályára alkalmas gumit kaptak. Egy körrel később Webber és Hamilton is cserélt, és ekkorra már a mezőny nagy része túl volt a kiállásokon. A 10. körben Webber, Vettel, Hamilton, Rosberg, Button, Nico Hülkenberg (Sauber), Massa, Romain Grosjean (Lotus), Sergio Perez (McLaren), Kimi Räikkönen (Lotus) volt az első tíz sorrendje. A következő tíz körben az élmezőnyben nem történt helycsere, majd a 20. körben Webber érkezett ismét a boxba, egy körrel később Massa és Grosjean, majd Hamilton és Button, illetve Vettel és Rosberg cserélt kereket.  A kiállások után maradt a Webber, Vettel, Hamilton, Rosberg sorrend az első négy helyen.

Malajziai Nagydíj - Vettel nyert, kettős Red Bull-sikerA versenytáv felének eléréséig nem változott az állás, majd a 31. körben Hamilton, eggyel később Webber, illetve Vettel is a boxban járt. A vb-címvédő csak a negyedik helyre tudott visszajönni, az élen az eggyel kevesebbszer kiálló Button állt. Utóbbit a 35. kör elején megelőzte Webber, majd Hamilton is, Button pedig behajtott a boxba, a szerelők azonban elrontották a kerékcseréjét, a jobb első abroncsot nem sikerült rögzíteniük, így a brit elbukta a lehetőséget a jó pozíció megszerzésére.

Vettel a 39. kör elején a célegyenesben megelőzte Hamiltont, és visszavette a második helyet, a brit pedig 14 körrel a leintés előtt ismét kiállását. Őt Vettel és Rosberg követte, majd az élről Webber is kiállt, és egy hajszállal Vettel elé jött vissza a pályára. A Red Bull két pilótája nagy csatába kezdett egymással, tíz körrel a verseny vége előtt pedig Vettel egy nagyon erőszakos manőverrel átvette a vezetést, majd a célba érkezésig megőrizte az első helyet.

A vb-pontversenyben két futam után Vettel mögött az ezúttal hetedikként záró Räikkönen lett a második, Webber pedig a harmadik.

A szezon április 14-én, a Kínai Nagydíjjal folytatódik.
Kulcsszavak: autósport, forma 1, Malajziai Nagydíj, Sebastian Vettel
 
Nagy Norbert elsősége Nagy Norbert elsősége Malajziai Nagydíj - Vettel nyert, kettős Red Bull-siker Ausztrál Nagydíj - Räikkönen nyerte az idénynyitót Malajziai Nagydíj - Vettel nyert, kettős Red Bull-siker Motorsport gének – A Nissan Juke Nismo Európában Malajziai Nagydíj - Vettel nyert, kettős Red Bull-siker Turán Friciék nyerték az Országos Rally Bajnokság utolsó futamát a 47. Mecsek Rallyt 50 ezer néző előtt versenyezhet Szabó Krisztián 50 ezer néző előtt versenyezhet Szabó Krisztián
 
A SEAT a túraautó világbajnokságban

A SEAT a túraautó világbajnokságban

2013. március 23.
A SEAT Sport a spanyol márka motorsport tevékenységének központja, mely 2013-ban is elkötelezett a FIA túraautó világbajnokság (WTCC) iránt.
Részletek
A SEAT a túraautó világbajnokságbanAz idei év újdonsága, hogy a SEAT Sport a tavalyi  sikeres premiert követően az új 1.6 literes turbó motorral - melyet az elmúlt évek egyik  legsikeresebb túraautójába építettek be - vág neki a SEAT Leon WTCC Bajnokságnak.

A SEAT Leon WTCC ben idén négy csapat indul, a spanyol Campos Racing és a Tuenti Racing Team, a brit Special Tuning Racing és a német Münnich Motorsport. A német csapatban az elmúlt év túraautó világbajnoka Robert Huff is helyet kapott az első számú SEAT Leon WTCC pilótájként. Egy másik örökös bajnok, Marc Basseng  is részt vesz ebben az évben a versenyen a Münnich Motorsportnál, ő a 2012-es FIA GT1 világbajnoki címet tudhatja magáénak. Indul a tavalyi ETCC) bajnok, Fernando Monje is, aki a Campos Racing csapat színeiben száll harcba a pontokért és a győzelemért.

„A versenysport mélyen beivódott a SEAT génjeibe és ez folyamatos bizonyítéka szaktudásunknak is. A SEAT Sportnál dolgozó szakértőink tapasztalatával képesek voltunk egy igazán versenyképes autót építeni ügyfeleinknek. Szeretnék köszönetet mondani a SEAT Sport szerelőinek és a mérnökeinek munkájáért, akik hatalmas erővel dolgoztak azon hogy előkészítsék a csapatok versenygépeit." - mondta Dr. Matthias Rabe a SEAT kutatási és fejlesztési alelnöke.
Kulcsszavak: autósport, FIA, leon, seat, túraautó, túraautó-vb, wtcc
 
A SEAT a túraautó világbajnokságban Pascal Wehrlein és a snowboard világbajnok Isabella Laböck szerepet cserélt A SEAT a túraautó világbajnokságban A Dunlop abroncsok sikeresen teljesítettek az idei 24 órás Le Mans versenyen A 2017-es Genfi Autószalonon tartja nemzetközi bemutatóját az Ibiza új generációja A 2017-es Genfi Autószalonon tartja nemzetközi bemutatóját az Ibiza új generációja Michelisz Norbert hatodik lett az Argentínában Michelisz Norbert hatodik lett az Argentínában A SEAT a túraautó világbajnokságban Ausztriában lesz a magyar bajnokavatás
 
Meg van Ken Block Magyar navigátora!

Meg van Ken Block Magyar navigátora!

2013. március 22.
A szédületes gymkhana videóiról a rally fenegyerekeként elhíresült internetes sztár, Ken Block most hétvégén, március 23-24-én Magyarországon, Budapesten forgat a vadonatúj Ford Fiesta ST-vel.
Részletek
Meg van Ken Block Magyar navigátora!Nyolc európai ország, köztük Magyarország rajongói kaptak lehetőséget arra, hogy meggyőzzék Ken-t, a forgatás ők leshessenek el tőle egy-két trükköt a Fiesta ST anyósüléséről. A rendkívül erős magyar meznőny nyertese egy vidám hangulatú filmmel biztosította helyét Ken Block navigátoraként egy emlékezetes tesztút erejéig.

A Magyarország mellett Nagy-Britanniában, Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban, Svájcban és Autsztriában meghirdetett versenyre jelentkezőnek egy videó vagy képüzenettel kellett meggyőzniük Ken Block-ot, hogy az adott országból ők érdemesek a nem mindennapi lehetőségre, hogy a budapesti forgatás során a Fiesta ST anyósüléséről leshessék el a trükkjeit, majd maguk is kipróbálhassák képességeiket az autó volánja mögött.

A legnagyobb számban Magyarországról érkeztek nevezések, összesen 87 darab pályamű érkezett, köztük számos látványos fotómontázzsal, és néhány, már-már hivatalos promó videónak is elmenő, ötletes, humoros, avagy látványos videóval.

A magyarországi nyertes végül Molnár László lett, aki kisfia főszereplésével készített egy humoros hangulatú videót, ami annyira népszerűnek bizonyult, hogy több európai országban is lehozták, de, mint Varga Zsombor, a Ford magyarországi PR és kommunikációs igazgatója elmondta, annyi kiváló pályamunka érkezett hazánkból, hogy a döntés egyátalán nem volt egyszerű. A rengeteg eredeti, ötletes fotómontázson, és a nyertes videón kívül érkezett még jóhéhány elképesztően jó videó, volt, aki a Holdon látná szívesen Ken Block-ot, volt aki a gymkhana videók szenzációs paródiáját készítette el, volt aki szinte előre leforgatta Ken Block budapesti látogatását, akadt aki az elemekkel folytatott harcát mutatta be, de érkezett profi gymkhana videó is, és még a magyar gymkhana bajnok is jelentkezett.

Ford Fiesta ST„Már a hazai pályázatok várakozáson felüli nagy száma is nagyon pozitív meglepetés volt számunkra, az igazán megdöbbentő azonban a beküldött anyagok eredetisége, ötletessége, minősége volt. Azt hiszem a pályázók ismért ékes bizonyítékot szolgáltattak a világ számára a magyar kreativitásról.” – fogalmaz Varga Zsombor.

„úgy vélem ennek köszönhetően Ken Block számára magyarországi látogatása nem csak Budapest különlegesen szép látványosságai, hanem az elképesztően izgalmas, látványos pályamunkák miatt is emlékezetes marad. Ezúton őszintén köszönjük minden jelentkező lelkesedését, és szívből gratulálunk a nyertes pályamunkához.” – teszi hozzá a kommunikációs szakember.

A 87 magyarországról beküldött pályamunkát a Ford Magyarország Facebook oldalán található galériában lehet megtekinteni.
Kulcsszavak: Fiesta ST, ford, Ken Block
 
48 percenként talált gazdára egy Ford Magyarországon 48 percenként talált gazdára egy Ford Magyarországon Meg van Ken Block Magyar navigátora! Visszaesett a német autópiac tavaly Meg van Ken Block Magyar navigátora! A Ford B-MAX elnyerte az ’Év Motorja’ díjat Meg van Ken Block Magyar navigátora! Nagy sarkvidéki haszonjármű teszt Bemutatták Amerika legújabb rendőrautóját Bemutatták Amerika legújabb rendőrautóját
 
Niki Lauda szerint a Forma 1 gumi-helyzete alapjaiban rossz

Niki Lauda szerint a Forma 1 gumi-helyzete alapjaiban rossz

2013. március 21.
A háromszoros világbajnok azzal vádolja az FIA-t és a Pirelli-t, hogy összezavarják a nézőket.
Részletek
Niki Lauda szerint a Forma 1 gumi-helyzete alapjaiban rosszA háromszoros világbajnok azzal vádolja az FIA-t és a Pirelli-t, hogy összezavarják a nézőket.

"Mesterségesen több boxkiállást generálni helytelen dolog" - nyilatkozta Lauda a Bild-nek. - "A Pirelli nem tehet semmit, csak azt csinálják, amit az FIA mond nekik. De 90 százalékban senki nem érti, hogy mi történik most a versenyeken."

Sebastian Vettel az első helyről indulva harmadik lett a hétvégi szezonnyitó futamon Melbourne-ben, ellenben a hetedik helyről induló Kimi Räikönnen megnyerte a versenyt azzal, hogy eggyel kevesebbszer állt ki kereket cserélni. Niki Lauda jelen helyzetben a gumik túl nagy befolyással vannak a verseny kimenetelére és ez összezavarja a nézőket.

"Nekem megvan az az előnyöm, hogy megkérdezem a mérnökeinket a csapatnál (Mercedes), a nézők ezt nem tehetik meg. De néha még a mi embereink is megzavarodnak".

A Pirelli részéről Paul Hembrey reflektált Lauda kijelentésére: "Sok  rajongó elmondása szerint a verseny sokkal izgalmasabb lett"

Niki Lauda szerint a Forma 1 gumi-helyzete alapjaiban rossz
Kulcsszavak: FIA, forma 1, Niki Lauda, Pirelli
 
Niki Lauda szerint a Forma 1 gumi-helyzete alapjaiban rossz Győzelmekkel kezdett az Apex Racing, hétvégén újra verseny Niki Lauda szerint a Forma 1 gumi-helyzete alapjaiban rossz Sikerek és kudarcok Slovakiaring-en Niki Lauda szerint a Forma 1 gumi-helyzete alapjaiban rossz Bahreini Nagydíj - Rosberg indulhat az első rajtkockából Niki Lauda szerint a Forma 1 gumi-helyzete alapjaiban rossz Monacói Nagydíj - A szombati szabadedzés legjobbja is Rosberg volt Hatféle Pirelli Abroncs a Lamborghini Urus-hoz Hatféle Pirelli Abroncs a Lamborghini Urus-hoz
 
A Castrol támogatja a Honda gyári csapatát a WTCC-ben

A Castrol támogatja a Honda gyári csapatát a WTCC-ben

2013. március 21.
A Honda hivatalosan bejelentette, hogy a világhírű kenőolaj-specialista, a Castrol lesz a gyári WTCC-csapat névadó szponzora a 2013-es túraautó-világbajnoki szezon során.
Részletek
A Castrol támogatja a Honda gyári csapatát a WTCC-benA bejelentésre Torinóban, a sorozat hivatalos évkezdő médiaeseményén került sor, ahol az is kiderült, hogy az istálló Castrol Honda World Touring Car Team néven versenyez majd, az autók pedig látványos zöld-fehér-piros festést kapnak.

A Castrol mellett egy másik, szponzorációval kapcsolatos bejelentésre is sor került, az autóiparban nemzetközi hírnévnek örvendő Brose Grouppal is támogatói megállapodást kötött a Honda. Az autók 2013-as festése kiemeli majd az új Civic vonalait, s egyben magán hordozza a Castrol ismert színvilágát is.

A Honda és a Castrol közötti szoros együttműködés jeleként a japán márka színei is megjelennek az autókon, akárcsak az olasz és a portugál zászló egyes motívumai, amelyek a J.A.S Motorsport, valamint a pilóták, azaz Gabriele Tarquini és Tiago Monteiro nemzetiségére utalnak, és érdekes módon mind harmonizálnak egymással.

„Boldogok vagyunk, hogy a Castrol névadó szponzorként csatlakozott hozzánk. A Hondához hasonlóan a Castrol is nagy hagyományokkal rendelkezik a motorsportok terén, ami a miénkhez hasonló lelkesedéssel és elkötelezettséggel párosul. Nagyon várom már az együttműködésünk kezdetét, és hiszem, hogy 2013-ban elérhetjük az általunk kitűzött célokat” – mondta Alessandro Mariani, a Castrol Honda World Touring Car Team csapatfőnöke.

A Castrol támogatja a Honda gyári csapatát a WTCC-ben„A közös értékek és a motorsport iránti elkötelezettségük ismeretében a Honda WTCC-s csapata ideális marketinglehetőség a Castrolnak. Számunkra, de gyanítom, a világ valamennyi autósport-rajongója számára is különleges pillanat, amikor két ilyen, nagy hagyományokkal rendelkező márka összefog. Szerencsére még a cégek hagyományos dizájnvilága is passzol egymáshoz, hiszen a Castrol és a Honda számára is fontos a fehér illetve a piros szín, ami ez esetben kiegészül a csapat és a pilóták nemzeti zászlóinak tónusaival” – nyilatkozta Donald Smith, a Castrol globális marketingmenedzsere.

„A Brose régóta hűséges támogatója Tiago Monteirónak, és örömömre szolgál bejelenteni, hogy ez évtől nemcsak az ő WTCC-szereplését, hanem az egész Honda-csapatot szponzorálni fogjuk. A 2012-es év utolsó három versenyén már láthattuk, mire képesek, és izgatottan várjuk, hogy 2013-ban megmutassák valódi erejüket” – fogalmazott Thomas Spangler, az Brose Asia elnöke.

„A Civic új festése egyszerűen gyönyörű, biztos vagyok benne, hogy a nézőknek is tetszeni fog. Tudom, hogy rengeteget dolgoztak a dizájnon, amelybe az olasz zászló színei is belekerültek, úgyhogy ennél elégedettebb már nem is lehetnék” – véleményezte a festést a WTCC 2009-es világbajnoka, Gabriele Tarquini.

„Megtisztelő számomra, hogy a Castrol színeiben versenyezhetek, hiszen egy emblematikus márkáról van szó. Legalább ennyire örömmel tölt el, hogy a Brose, amely hosszú ideje támogatja a pályafutásomat, szintén csatlakozik a csapathoz. Akárcsak Gabriele, én is szeretném meghálálni a bizalmukat” – mondta a csapattárs, Tiago Monteiro.

A Castrol támogatja a Honda gyári csapatát a WTCC-benA Civic a 2012-es szezon végén minden várakozást felülmúlt, amikor Monteiro mindössze két forduló után dobogóra állt vele Makaón. A Honda R&D és a J.A.S Motorsport azóta további fejlesztéseket végzett az autón, és egy intenzív téli tesztprogramon vannak túl, amely Valenciát, a Motorland Aragont, Cremonát és Monzát érintette.

Fejlesztési célként elsősorban a jobb vezethetőséget, a pontosabb motorhangolást és a nagyobb kanyarstabilitást nevezték meg. A 2013-as Civic építésénél a téli tesztprogram és a három 2012-es futam során szerzett összes tapasztalatot felhasználták.

A bajnokság az olaszországi Monzában rajtol március 24-én, és huszonnégy futam után november 17-én, Makaón ér véget.
Kulcsszavak: autósport, Castrol, honda, wtcc
 
Felgyorsítja elektromos átállását a Honda Felgyorsítja elektromos átállását a Honda A Castrol támogatja a Honda gyári csapatát a WTCC-ben Tim Gábor az Euroring-en készült a Szilveszer Rallye-ra A Castrol támogatja a Honda gyári csapatát a WTCC-ben A japán gyártó kihívja a Le Mans-i mezőnyt uraló régi gárdát A Castrol támogatja a Honda gyári csapatát a WTCC-ben Dakar 2013 - Hornék még nem értek célba A Castrol támogatja a Honda gyári csapatát a WTCC-ben Honda Civic Type R Concpet – aszfaltszaggató Genfben
 
Startol a tereprali Világkupa

Startol a tereprali Világkupa

2013. március 17.
A Korda Erik - Fábián Csaba páros számára az Italian Bajával kezdetét veszi a 8 állomásból álló tereprali Világkupa futamsorozat.
Részletek
Startol a tereprali Világ kupaA Korda Erik - Fábián Csaba páros számára az Italian Bajával kezdetét veszi a 8 állomásból álló tereprali Világkupa futamsorozat.

Előszőr állok rajthoz az Italian Baján. Nagyon vártam már, hogy végre beülhessünk az új Toyota versenyautónkba és elkezdődjön a versenyszezon. Rengeteg felkészülés, szervezés áll a Világkupa sorozat előtt. Kemény időszak következik, versenyek egymás után, de nagyon hiányzott már a benzingőz – mondta Korda Erik pilóta.

Számomra most kezdődik el igazán a versenyzés. Az elmúlt pár hónapban, rengeteget készültem/készültünk a Erikkel együtt. Többször teszteltünk a sivatagban, próbáltunk minél összeszokottabb párossá válni. Nagyon izgatott vagyok, remélem minél jobb eredményt fogunk elérni együtt – nyilatkozta Fábián Csaba, navigátor.

Startol a tereprali Világ kupa
Kulcsszavak: autósport, Fábián Csaba, Korda Erik, tereprali, Világkupa
 
Az Eau Rouge-hoz ért a 2018-as Type R Challenge Az Eau Rouge-hoz ért a 2018-as Type R Challenge Startol a tereprali Világkupa Új korszak kezdődik a hibrid motorsport történetében Startol a tereprali Világkupa Irány a jeges hideg: a Volkswagen várja a "Svédország Rally"-t Marco Rossi lesz a sztárvendég a hétvégi WTCR futamon a Hungaroringen Marco Rossi lesz a sztárvendég a hétvégi WTCR futamon a Hungaroringen Startol a tereprali Világkupa A hétvégén rendezték meg az I. Sárvár Kupát a Pannónia Ringen
 

Találatok száma: 799 Megjelenítve: 651 - 660