Találatok száma: 805 | Megjelenítve: 661 - 670 |
Malajziai Nagydíj - Vettel nyert, kettős Red Bull-siker |
||
2013. március 24.
A világbajnoki címvédő Sebastian Vettel, a Red Bull német pilótája nyerte az idei Forma-1-es szezon második futamát, a vasárnapi Malajziai Nagydíjat, és ezzel a vb-pontversenyben is az élre állt.
|
A 25 éves, háromszoros vb-győztes versenyző mögött csapattársa, az ausztrál Mark Webber végzett a második, Lewis Hamilton, a Mercedes brit pilótája pedig a harmadik helyen. Vettel pályafutása 27. futamgyőzelmét aratta. A versenyt szemerkélő esőben, nagyrészt száraz pályán kezdhették meg a pilóták. Az élről induló Vettel tökéletesen kapta el a rajtot, Felipe Massa és Fernando Alonso igyekezett tapadni rá, az ötödik helyről startoló Webber azonban meglepte a két ferrarist, és a második kanyarban megelőzte őket. Alonso autójának első szárnya ekkor már lógott, a pályafutása 200. futamán résztvevő spanyol pilóta a második kanyarban összeért Vettel Red Bulljával, ekkor sérült meg az első légterelője. A második kör elején, a célegyenesben aztán eltört és leszakadt az autóról az első szárny, ezzel a spanyol versenyző számára véget ért a nagydíj. Az első hat sorrendje így Vettel, Webber, Massa, Hamilton, Jenson Button (McLaren), Nico Rosberg (Mercedes) volt. Vettel a hatodik körben járt először a boxban, és ugyanígy tett Massa is, mindketten száraz pályára alkalmas gumit kaptak. Egy körrel később Webber és Hamilton is cserélt, és ekkorra már a mezőny nagy része túl volt a kiállásokon. A 10. körben Webber, Vettel, Hamilton, Rosberg, Button, Nico Hülkenberg (Sauber), Massa, Romain Grosjean (Lotus), Sergio Perez (McLaren), Kimi Räikkönen (Lotus) volt az első tíz sorrendje. A következő tíz körben az élmezőnyben nem történt helycsere, majd a 20. körben Webber érkezett ismét a boxba, egy körrel később Massa és Grosjean, majd Hamilton és Button, illetve Vettel és Rosberg cserélt kereket. A kiállások után maradt a Webber, Vettel, Hamilton, Rosberg sorrend az első négy helyen. A versenytáv felének eléréséig nem változott az állás, majd a 31. körben Hamilton, eggyel később Webber, illetve Vettel is a boxban járt. A vb-címvédő csak a negyedik helyre tudott visszajönni, az élen az eggyel kevesebbszer kiálló Button állt. Utóbbit a 35. kör elején megelőzte Webber, majd Hamilton is, Button pedig behajtott a boxba, a szerelők azonban elrontották a kerékcseréjét, a jobb első abroncsot nem sikerült rögzíteniük, így a brit elbukta a lehetőséget a jó pozíció megszerzésére. Vettel a 39. kör elején a célegyenesben megelőzte Hamiltont, és visszavette a második helyet, a brit pedig 14 körrel a leintés előtt ismét kiállását. Őt Vettel és Rosberg követte, majd az élről Webber is kiállt, és egy hajszállal Vettel elé jött vissza a pályára. A Red Bull két pilótája nagy csatába kezdett egymással, tíz körrel a verseny vége előtt pedig Vettel egy nagyon erőszakos manőverrel átvette a vezetést, majd a célba érkezésig megőrizte az első helyet. A vb-pontversenyben két futam után Vettel mögött az ezúttal hetedikként záró Räikkönen lett a második, Webber pedig a harmadik. A szezon április 14-én, a Kínai Nagydíjjal folytatódik. Kulcsszavak: autósport, forma 1, Malajziai Nagydíj, Sebastian Vettel
|
|
|||||
|
||||||
A SEAT a túraautó világbajnokságban |
||
2013. március 23.
A SEAT Sport a spanyol márka motorsport tevékenységének központja, mely 2013-ban is elkötelezett a FIA túraautó világbajnokság (WTCC) iránt.
|
Az idei év újdonsága, hogy a SEAT Sport a tavalyi sikeres premiert követően az új 1.6 literes turbó motorral - melyet az elmúlt évek egyik legsikeresebb túraautójába építettek be - vág neki a SEAT Leon WTCC Bajnokságnak. A SEAT Leon WTCC ben idén négy csapat indul, a spanyol Campos Racing és a Tuenti Racing Team, a brit Special Tuning Racing és a német Münnich Motorsport. A német csapatban az elmúlt év túraautó világbajnoka Robert Huff is helyet kapott az első számú SEAT Leon WTCC pilótájként. Egy másik örökös bajnok, Marc Basseng is részt vesz ebben az évben a versenyen a Münnich Motorsportnál, ő a 2012-es FIA GT1 világbajnoki címet tudhatja magáénak. Indul a tavalyi ETCC) bajnok, Fernando Monje is, aki a Campos Racing csapat színeiben száll harcba a pontokért és a győzelemért. „A versenysport mélyen beivódott a SEAT génjeibe és ez folyamatos bizonyítéka szaktudásunknak is. A SEAT Sportnál dolgozó szakértőink tapasztalatával képesek voltunk egy igazán versenyképes autót építeni ügyfeleinknek. Szeretnék köszönetet mondani a SEAT Sport szerelőinek és a mérnökeinek munkájáért, akik hatalmas erővel dolgoztak azon hogy előkészítsék a csapatok versenygépeit." - mondta Dr. Matthias Rabe a SEAT kutatási és fejlesztési alelnöke. Kulcsszavak: autósport, FIA, leon, seat, túraautó, túraautó-vb, wtcc
|
|
|||||
|
||||||
Meg van Ken Block Magyar navigátora! |
||
2013. március 22.
A szédületes gymkhana videóiról a rally fenegyerekeként elhíresült internetes sztár, Ken Block most hétvégén, március 23-24-én Magyarországon, Budapesten forgat a vadonatúj Ford Fiesta ST-vel.
|
Nyolc európai ország, köztük Magyarország rajongói kaptak lehetőséget arra, hogy meggyőzzék Ken-t, a forgatás ők leshessenek el tőle egy-két trükköt a Fiesta ST anyósüléséről. A rendkívül erős magyar meznőny nyertese egy vidám hangulatú filmmel biztosította helyét Ken Block navigátoraként egy emlékezetes tesztút erejéig. A Magyarország mellett Nagy-Britanniában, Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban, Svájcban és Autsztriában meghirdetett versenyre jelentkezőnek egy videó vagy képüzenettel kellett meggyőzniük Ken Block-ot, hogy az adott országból ők érdemesek a nem mindennapi lehetőségre, hogy a budapesti forgatás során a Fiesta ST anyósüléséről leshessék el a trükkjeit, majd maguk is kipróbálhassák képességeiket az autó volánja mögött. A legnagyobb számban Magyarországról érkeztek nevezések, összesen 87 darab pályamű érkezett, köztük számos látványos fotómontázzsal, és néhány, már-már hivatalos promó videónak is elmenő, ötletes, humoros, avagy látványos videóval. A magyarországi nyertes végül Molnár László lett, aki kisfia főszereplésével készített egy humoros hangulatú videót, ami annyira népszerűnek bizonyult, hogy több európai országban is lehozták, de, mint Varga Zsombor, a Ford magyarországi PR és kommunikációs igazgatója elmondta, annyi kiváló pályamunka érkezett hazánkból, hogy a döntés egyátalán nem volt egyszerű. A rengeteg eredeti, ötletes fotómontázson, és a nyertes videón kívül érkezett még jóhéhány elképesztően jó videó, volt, aki a Holdon látná szívesen Ken Block-ot, volt aki a gymkhana videók szenzációs paródiáját készítette el, volt aki szinte előre leforgatta Ken Block budapesti látogatását, akadt aki az elemekkel folytatott harcát mutatta be, de érkezett profi gymkhana videó is, és még a magyar gymkhana bajnok is jelentkezett. „Már a hazai pályázatok várakozáson felüli nagy száma is nagyon pozitív meglepetés volt számunkra, az igazán megdöbbentő azonban a beküldött anyagok eredetisége, ötletessége, minősége volt. Azt hiszem a pályázók ismért ékes bizonyítékot szolgáltattak a világ számára a magyar kreativitásról.” – fogalmaz Varga Zsombor. „úgy vélem ennek köszönhetően Ken Block számára magyarországi látogatása nem csak Budapest különlegesen szép látványosságai, hanem az elképesztően izgalmas, látványos pályamunkák miatt is emlékezetes marad. Ezúton őszintén köszönjük minden jelentkező lelkesedését, és szívből gratulálunk a nyertes pályamunkához.” – teszi hozzá a kommunikációs szakember. A 87 magyarországról beküldött pályamunkát a Ford Magyarország Facebook oldalán található galériában lehet megtekinteni. Kulcsszavak: Fiesta ST, ford, Ken Block
|
|
|||||
|
||||||
Niki Lauda szerint a Forma 1 gumi-helyzete alapjaiban rossz |
||
2013. március 21.
A háromszoros világbajnok azzal vádolja az FIA-t és a Pirelli-t, hogy összezavarják a nézőket.
|
A háromszoros világbajnok azzal vádolja az FIA-t és a Pirelli-t, hogy összezavarják a nézőket. "Mesterségesen több boxkiállást generálni helytelen dolog" - nyilatkozta Lauda a Bild-nek. - "A Pirelli nem tehet semmit, csak azt csinálják, amit az FIA mond nekik. De 90 százalékban senki nem érti, hogy mi történik most a versenyeken." Sebastian Vettel az első helyről indulva harmadik lett a hétvégi szezonnyitó futamon Melbourne-ben, ellenben a hetedik helyről induló Kimi Räikönnen megnyerte a versenyt azzal, hogy eggyel kevesebbszer állt ki kereket cserélni. Niki Lauda jelen helyzetben a gumik túl nagy befolyással vannak a verseny kimenetelére és ez összezavarja a nézőket. "Nekem megvan az az előnyöm, hogy megkérdezem a mérnökeinket a csapatnál (Mercedes), a nézők ezt nem tehetik meg. De néha még a mi embereink is megzavarodnak". A Pirelli részéről Paul Hembrey reflektált Lauda kijelentésére: "Sok rajongó elmondása szerint a verseny sokkal izgalmasabb lett" Kulcsszavak: FIA, forma 1, Niki Lauda, Pirelli
|
|
|||||
|
||||||
A Castrol támogatja a Honda gyári csapatát a WTCC-ben |
||
2013. március 21.
A Honda hivatalosan bejelentette, hogy a világhírű kenőolaj-specialista, a Castrol lesz a gyári WTCC-csapat névadó szponzora a 2013-es túraautó-világbajnoki szezon során.
|
A bejelentésre Torinóban, a sorozat hivatalos évkezdő médiaeseményén került sor, ahol az is kiderült, hogy az istálló Castrol Honda World Touring Car Team néven versenyez majd, az autók pedig látványos zöld-fehér-piros festést kapnak. A Castrol mellett egy másik, szponzorációval kapcsolatos bejelentésre is sor került, az autóiparban nemzetközi hírnévnek örvendő Brose Grouppal is támogatói megállapodást kötött a Honda. Az autók 2013-as festése kiemeli majd az új Civic vonalait, s egyben magán hordozza a Castrol ismert színvilágát is. A Honda és a Castrol közötti szoros együttműködés jeleként a japán márka színei is megjelennek az autókon, akárcsak az olasz és a portugál zászló egyes motívumai, amelyek a J.A.S Motorsport, valamint a pilóták, azaz Gabriele Tarquini és Tiago Monteiro nemzetiségére utalnak, és érdekes módon mind harmonizálnak egymással. „Boldogok vagyunk, hogy a Castrol névadó szponzorként csatlakozott hozzánk. A Hondához hasonlóan a Castrol is nagy hagyományokkal rendelkezik a motorsportok terén, ami a miénkhez hasonló lelkesedéssel és elkötelezettséggel párosul. Nagyon várom már az együttműködésünk kezdetét, és hiszem, hogy 2013-ban elérhetjük az általunk kitűzött célokat” – mondta Alessandro Mariani, a Castrol Honda World Touring Car Team csapatfőnöke. „A közös értékek és a motorsport iránti elkötelezettségük ismeretében a Honda WTCC-s csapata ideális marketinglehetőség a Castrolnak. Számunkra, de gyanítom, a világ valamennyi autósport-rajongója számára is különleges pillanat, amikor két ilyen, nagy hagyományokkal rendelkező márka összefog. Szerencsére még a cégek hagyományos dizájnvilága is passzol egymáshoz, hiszen a Castrol és a Honda számára is fontos a fehér illetve a piros szín, ami ez esetben kiegészül a csapat és a pilóták nemzeti zászlóinak tónusaival” – nyilatkozta Donald Smith, a Castrol globális marketingmenedzsere. „A Brose régóta hűséges támogatója Tiago Monteirónak, és örömömre szolgál bejelenteni, hogy ez évtől nemcsak az ő WTCC-szereplését, hanem az egész Honda-csapatot szponzorálni fogjuk. A 2012-es év utolsó három versenyén már láthattuk, mire képesek, és izgatottan várjuk, hogy 2013-ban megmutassák valódi erejüket” – fogalmazott Thomas Spangler, az Brose Asia elnöke. „A Civic új festése egyszerűen gyönyörű, biztos vagyok benne, hogy a nézőknek is tetszeni fog. Tudom, hogy rengeteget dolgoztak a dizájnon, amelybe az olasz zászló színei is belekerültek, úgyhogy ennél elégedettebb már nem is lehetnék” – véleményezte a festést a WTCC 2009-es világbajnoka, Gabriele Tarquini. „Megtisztelő számomra, hogy a Castrol színeiben versenyezhetek, hiszen egy emblematikus márkáról van szó. Legalább ennyire örömmel tölt el, hogy a Brose, amely hosszú ideje támogatja a pályafutásomat, szintén csatlakozik a csapathoz. Akárcsak Gabriele, én is szeretném meghálálni a bizalmukat” – mondta a csapattárs, Tiago Monteiro. A Civic a 2012-es szezon végén minden várakozást felülmúlt, amikor Monteiro mindössze két forduló után dobogóra állt vele Makaón. A Honda R&D és a J.A.S Motorsport azóta további fejlesztéseket végzett az autón, és egy intenzív téli tesztprogramon vannak túl, amely Valenciát, a Motorland Aragont, Cremonát és Monzát érintette. Fejlesztési célként elsősorban a jobb vezethetőséget, a pontosabb motorhangolást és a nagyobb kanyarstabilitást nevezték meg. A 2013-as Civic építésénél a téli tesztprogram és a három 2012-es futam során szerzett összes tapasztalatot felhasználták. A bajnokság az olaszországi Monzában rajtol március 24-én, és huszonnégy futam után november 17-én, Makaón ér véget. Kulcsszavak: autósport, Castrol, honda, wtcc
|
|
|||||
|
||||||
Startol a tereprali Világkupa |
||
2013. március 17.
A Korda Erik - Fábián Csaba páros számára az Italian Bajával kezdetét veszi a 8 állomásból álló tereprali Világkupa futamsorozat.
|
A Korda Erik - Fábián Csaba páros számára az Italian Bajával kezdetét veszi a 8 állomásból álló tereprali Világkupa futamsorozat. Előszőr állok rajthoz az Italian Baján. Nagyon vártam már, hogy végre beülhessünk az új Toyota versenyautónkba és elkezdődjön a versenyszezon. Rengeteg felkészülés, szervezés áll a Világkupa sorozat előtt. Kemény időszak következik, versenyek egymás után, de nagyon hiányzott már a benzingőz – mondta Korda Erik pilóta. Számomra most kezdődik el igazán a versenyzés. Az elmúlt pár hónapban, rengeteget készültem/készültünk a Erikkel együtt. Többször teszteltünk a sivatagban, próbáltunk minél összeszokottabb párossá válni. Nagyon izgatott vagyok, remélem minél jobb eredményt fogunk elérni együtt – nyilatkozta Fábián Csaba, navigátor. Kulcsszavak: autósport, Fábián Csaba, Korda Erik, tereprali, Világkupa
|
|
|||||
|
||||||
Ausztrál Nagydíj - Räikkönen nyerte az idénynyitót |
||
2013. március 17.
A 2007-ben világbajnok Kimi Räikkönen, a Lotus finn versenyzője nyerte vasárnap az Ausztrál Nagydíjért kiírt Forma-1-es szezonnyitó versenyt Melbourne-ben.
|
A 33 esztendős pilóta pályafutása jubileumi, 20. futamgyőzelmét aratta, s immár 811 világbajnoki pontot gyűjtött karrierje során. Räikkönen mögött az élete 199. F1-es GP-jét teljesítő Fernando Alonso, a Ferrari kétszeres vb-győztes spanyol versenyzője végzett a második, a vb-címvédő Sebastian Vettel, a Red Bull német pilótája pedig a harmadik helyen. Hűvös, szeles időben, de száraz pályán rajtolt el a mezőny. A startnál Vettelnek sikerült megtartania első helyét, a két Ferrari, Felipe Massa és Alonso azonban egyformán nagyszerűen indult, míg a legtöbb pozíciót Vettel ausztrál csapattársa, Mark Webber veszítette. Az első kör végén Vettel, Massa, Alonso, Lewis Hamilton, Räikkönen, Nico Rosberg, Webber volt az első nyolc sorrendje. Utóbbi már a 6. körben kiállt a nagyon rövid idő alatt elkopó gumikat lecserélni, az élen álló Vettel egy körrel később látogatta meg a boxot. Massa a 8., Alonso és Räikkönen a 9. körben járt a szerelőknél, a kiállások után azonban nem változott az első négy sorrendje, igaz, ekkor a gumikat még nem cserélt Hamilton és Rosberg állt az élen, mögöttük Adrian Sutil, majd Vettel és üldözői következtek. Webber a 19., Alonso a 20. körben szánta rá magát az újabb kerékcserére, miközben az élen a boxot addig elkerülő Sutil haladt. A 21. kör végén ő és Vettel egyszerre hajtott végre kiállást, de mindketten Alonso mögé érkeztek vissza a pályára. Massa a 23. körben járt a boxban, miközben a gumit addig csak egyszer cserélt Räikkönen az élen nagyon komoly tempót diktálva kezdte leszakítani az őt üldözőket. Féltávnál a finn mögött Hamilton, Alonso, Vettel, Sutil, Massa, Paul di Resta (brit, Force India) és Webber haladt az élbolyban. Alonso a 31. körben megelőzte Hamiltont, aki azonnal a boxba ment kereket cserélni, s ugyanígy tett a 34. körben Räikkönen, három körrel később pedig Massa. Húsz körrel a leintés előtt Vettel is kint járt a boxban, egy kör elteltével a vezető Alonso szintén kiállt, majd Sutil és Räikkönen mögé érkezett vissza a pályára. Tizenöt kör volt hátra, amikor Räikkönen megelőzte Sutilt, mögöttük Alonso, Vettel, Massa, Hamilton, Jean-Eric Vergne (francia, Toro Rosso) és Webber haladt. Három körrel később Alonso feljött a második helyre, s elkezdte üldözni az élen haladó Räikkönent. A finn világbajnok azonban már nem engedte ki a kezéből a diadalt, s a pontszerző helyeken haladó versenyzők is megelégedtek elfoglalt pozíciójukkal, így a leintésig az állás már nem változott. A szezon egy hét múlva a Malajziai Nagydíjjal folytatódik. Kulcsszavak: Alonso, Ausztrál Nagydíj, autósport, forma 1, Räikkönen, Sebastian Vettel
|
|
|||||
|
||||||
A Zengő Motorsport két autóval benevezett a FIA Túraautó Európa Bajnokság (ETCC) 2013-as futamaira |
||
2013. március 14.
Ifj. Ficza Ferenc (16) és Nagy Norbert (18) hazánk két legfiatalabb bajnoka, SEAT Leonokkal vág neki a szériának.
|
Ezzel bemutatkozik a Zengő Junior Team, amely nem csupán a csapat neve, de egy páratlan tehetségkutató program is egyben. A szakmai hátteret Gáspár István, az MNASZ a gyorsasági szakág vezetője biztosította, áldozatos munkával felállítva az autókat és a versenycsapatot. Gáspár István, szakmai vezető Ezúton szeretném megköszönni a bizalmat a támogatóinknak, akik az első pillanattól velünk voltak és a projekt mellett dolgoztak. Egy hazai viszonylatban egyedülálló tehetségkutató programban hisznek velünk együtt, és ez nagyon felemelő érzés. Jó érzés, hogy meg tudtuk teremteni a versenyzés lehetőségét a fiataloknak. A Zengő Motorsport már az utóbbi évtizedben a tehetségek, fiatalok felé volt nyitott, az eredmény látható, érzékelhető. Szeretném, ha bővülni tudna a sikersztori. Szakmai vezetőként célom, hogy a tehetségeknek a legrövidebb utat mutassuk meg a sikerhez. A célkitűzésünk mind a két fiú esetében dobogós helyezések begyűjtése, és ez nem is irreális elvárás eddigi teljesítményük alapján. Zengő Zoltán, csapatvezető örülök, hogy együtt tudunk dolgozni Istvánnal. óriási a tapasztalatunk van a SEAT Leonokkal, hiszen két SEAT Leon Európa Kupa címet is szereztünk ezzel az autóval, de úgy érzem, sportpolitikailag is jó lépés ez az összefogás. Egyedül mégsem tudtuk volna kidolgozni a programot, hiszen minden energiánkkal a WTCC-s teljesítményünkre koncentrálunk. Nem változik a fókuszunk, Szeretnénk elérni az álmainkat és világbajnokok lenni. Pontosan tudom, hogy ez a teljesítmény sok fiatalt mozgósít, sokan lépnének Norbi nyomdokaiba. Hát, az előszobát megépítettük, tessék befáradni! Kulcsszavak: autósport, ETCC, Ifj. Ficza Ferenc, leon, Nagy Norbert, seat, túraautó, zengő zoltán
|
|
|||||
|
||||||
Március 23-24-én Magyarországon forgat Ken Block |
||
2013. március 11.
A szédületes gymkhana videóiról a rally fenegyerekeként elhíresült internetes sztár, Ken Block jövő hétvégén Magyarországon, Budapesten forgat. Nem a rajongók által régóta várt Gymkhana 6 készül hazánkban, hanem a napokban az európai Ford márkakereskedésekbe érkező Fiesta ST-hez készül majd egy promóciós videó.
|
éppen ezért azonban a forgatáson egy a Ford Magyarország Facebook oldalán meghirdetett feltételeknek eleget tevő szerencsés jelentkező is részt vehet majd, akinek alkalma lesz néhány vezetési trükköt is ellesni Ken Block-tól a Fiesta ST anyósüléséről. Nem mindennapi lehetőség kínálkozik a gymkhana koronázatlan királyaként ismert Ken Block hazai rajongói számára: az internetes sztár, akinek csupán legutóbbi, Gymkhana 5 elnevezésű videójára több, mint 42,5 millióan voltak kíváncsiak, jövő hétvégén Budapestre érkezik, hogy elkészítsen egy a 180 lóerős Fiesta ST-t népszerűsítő videót. A Ford úgy döntött, hogy néhány kiválasztott európai országban, köztük Magyarországon is lehetőséget hirdet a mindenre elszánt rajongók közül egy-egy szerencsésnek arra, hogy részt vegyenek a forgatáson, sőt, nem csak beülhessenek Ken Block mellé egy emlékezetes körre a Fiesta ST-be, de maguk is próbára tehessék képességeiket az autó volánja mögött. Egy rövid videóüzenetben maga Ken Block hívja fel a figyelmet az eseményre, míg a hazai jelentkezés feltételei a Ford Magyarország Facebook oldalán kerültek ismertetésre. Mint Varga Zsombor, a Ford magyarországi PR és kommunikációs igazgatója elárulta, eddig legközelebb Magyarországhoz Ken Block korábban a tavalyi évben járt, amikor a Gymkhana World Tour keretében tartott egy bemutatót Bécsben, amelyre számos hazai rajongó is kilátogatott. Az ugyanakkor egy nagyszabású tömegrendezvény volt, ahol Ken Block egy 650 lóerős, négykerékmeghajtású rally Fiesta-val mutatott be elképesztően látványos trükköket, szemben a mostani eseménnyel, a rally fenegyereke egy 180 lóerős, utcai Fiesta ST-vel forgat majd, zárt keretek között. Ennek köszönhetően alkalom nyílik arra, hogy exlklúzív lehetőséget teremtsenek egy hazai szerencsés rajongónak, hogy valóban testközelből figyelhesse meg, mire is képes az utcai autóval a gymkhana-király. „Hatalmas öröm és egyben büszkeség számunkra, hogy az esemény helyszínéül végül Budapestre esett a választás, különös tekintettel arra, hogy a végső körben a másik alternatíva az autósportok szerelmesei között fogalomnak számító Goodwood-i pálya lett volna. Jóllehet az izgalmasabb jelenetek forgatása természetesen zárt pályán történik, Ken Block és a Fiesta ST feltűnik majd a filmben Budapest valamennyi ikonikus helyszínén, ami magyarként különösen szívmelengető, hiszen szerepelni egy olyan internetes sztár filmjében, akinek eddigi videóit több, mint százmillióan látták, országimázs-építés szempontjából sem utolsó.” – fogalmaz a PR igazgató. „Hihetetlenül inspiráló számunkra az is, hogy a mindössze 8 európai ország között, amelyben felhívást intéztünk a rajongók számára, hogy pályázzanak az eseményen való részvétel lehetőségére, Nagy-Britannia, Németország, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Svájc és Ausztria mellett Magyarország is szerepelhet. Ennek köszönhetően egy a Ford Magyarország Facebook oldalán jelentkező, kiválasztott rajongó nem csupán arra kap lehetőséget, hogy beülhessen egy körre Ken Block mellé, majd maga is kipróbálhassa a Fiesta ST-t, de részt vehet azon az exklúzív, kötetlen, Ken Block-hoz méltóan laza hangulatú vacsorán is, amelyet az említett országokból kiválasztott szerencsés nyertesek és az őket kísérő média társaságában költhet el a gymkhana koronázatlan királyával.” – teszi hozzá a kommunikációs szakember. Kulcsszavak: Fiesta ST, ford, Ken Block
|
|
|||||
|
||||||
Magyar Nagydíj - A kormány támogatja a szerződéshosszabbítást |
||
2013. február 26.
A magyar kormány egyetért azzal, hogy meghosszabbítsák a Forma-1-es Magyar Nagydíj szerződését, amelynek értelmében biztosított lesz a hazai futam megrendezése 2017 és 2021 között.
|
A magyar kormány egyetért azzal, hogy meghosszabbítsák a Forma-1-es Magyar Nagydíj szerződését, amelynek értelmében biztosított lesz a hazai futam megrendezése 2017 és 2021 között. A Magyar Közlöny legfrissebb számából kiderül, hogy 2017-ben 38,3 millió dolláros (8,4 milliárd forintos) jogdíjat kell fizetni, amely évente 7,5 százalékkal emelkedik. A kormányhatározat kitér arra is: a jogdíj megfizetéséhez szükséges költségek támogatásának fedezetét az adott év költségvetésébe be kell tervezni. Gyulay Zsolt, a Hungaroring Sport Zrt. elnök-vezérigazgatója az idei Magyar Nagydíjon szeretné aláírni a hazai Forma-1-es futam 2017-2021 közötti szerződéshosszabbítását Bernie Ecclestone-nal, az autós gyorsasági-világbajnokság vezérével. Az idei Forma-1-es szezon március 17-én, Melbourne-ben kezdődik, a Magyar Nagydíjat július 28-án rendezik. Kulcsszavak: forma 1, gyulay zsolt, hungaroring, Magyar Nagydíj, Magyarország
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 805 | Megjelenítve: 661 - 670 |