Találatok száma: 805 | Megjelenítve: 751 - 760 |
![]() |
WTCC - Michelisz a Hungaroringre is átmentené formáját |
|
2012. május 04.
átmentené jó formáját a túraautó-világ- bajnokság hétvégi magyar- országi...
|
![]() |
![]() A magyar versenyző a vb legutóbbi, szlovákiai futamán az első rajthelyről indulhatott, de nem tudott a dobogóra állni, mivel többször is meglökték ellenfelei. "Közel lettem volna a győzelemhez, ez egy nagyon jó ajánlólevél lett volna a Hungaroringre" - nyilatkozta az m1 Ma Reggel című műsorában Michelisz, aki hozzátette: mindenképpen jó jel, hogy a leggyorsabb kört is ő futotta a versenyen, mert így a gyári csapatok is a magyar istálló eredményéhez viszonyítottak Szlovákiában. Michelisz tavaly közel 70 ezer néző előtt a második helyen ért célba Magyarországon: "Ez egy életre szóló emlék nekem, feledhetetlen a pillanat, amikor ott álltam a dobogón és az én nevemet skandálták." A túraautó-vb mezőnye péntektől vasárnapig vendégeskedik Mogyoródon, a hazai közönség Michelisz Norbert mellett csapattársának, Wéber Gábornak is szurkolhat az eseményen. További cikkek WTCC - Több nézőre számítanak a Hungaroringen, mint tavaly Több száz milliós autócsodák a Hungaroringen Egy Pagani és egy Alpina győzött Kulcsszavak:
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
WTCC - Több nézőre számítanak a Hungaroringen, mint tavaly |
|
2012. május 03.
A tavalyi 70 ezerhez képest több nézőre számítanak a túraautó- világ- bajnokság...
|
![]() |
![]() Gyulay Zsolt, a Hungaroring Sport Zrt. elnök-vezérigazgatója az m1 csatorna Ma reggel című műsorában csütörtökön azt mondta, idén már fizetős lesz az esemény, de a jegyárakat úgy alakították ki, hogy az ne legyen megterhelő a magyar családok számára. "Tudni kell, hogy egy ilyen verseny megrendezése nem olcsó. A WTCC magyar futamának bejelentési díja a nemzetközi szövetség, a FIA felé mindössze 5000 euróval kevesebb, mint a Forma-1-es Magyar Nagydíjé" - fogalmazott a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség elnöke. "Tavaly az állami támogatásnak köszönhetően tudtuk vendégül látni a túraautó-vb mezőnyét, idén bevételt kell produkálnunk, az egyetlen bevételi forrásunkat pedig a jegyek jelentik. Azt reméljük, hogy a belépők 3000 forintos ára nem lesz megterhelő a magyar szurkolók számára." Gyulay hozzátette, a Hungaroring számára fontos, hogy ne csak F1-es futamot rendezzen, s azt mondta, a kimutatások szerint tavaly 47 millióan látták világszerte a WTCC mogyoródi futamait. "A csapat számára rengeteget számít, hogy a naptárban van egy hazai verseny is" - mondta Zengő Zoltán, a Zengő Motorsport tulajdonosa. "A tavalyi verseny sporttörténeti esemény volt, s úgy gondolom, ha jobban felkészültünk volna, már akkor is többen jöttek volna ki a Hungaroringre." ![]() További cikkek A Zengő Motorsport, Michelisszel és Wéberrel áll rajthoz Szlovákiában Több száz milliós autócsodák a Hungaroringen Egy Pagani és egy Alpina győzött Kulcsszavak:
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Marek Fried és Gáspár Csaba győztek ´´kistúrában´´ |
|
2012. május 02.
A negyedik rajtkockából induló cseh Marek Fried az indulás után az élre állt, és pozícióját...
|
![]() |
![]() Gáspár Csaba ugyan több mint három másodperces fölénnyel megkaparintotta a pole pozíciót a Duna-Autó Autós Gyorsasági Országos Bajnokság nyitóhétvégéjén a kis túraautók mezőnyében, de előnyét hamar elvesztette, mert a rajtnál a 4. helyről remekül kilövő Marek Fried átvette a vezetést. A KT Motorsport cseh pilótáját Gáspár, Petr Muzik, Petr Mendelik, Julius Koncek, Helmut Herzog, és Vladimir Ostasevski Jr. követte, utánuk két másik magyar versenyző, Major Benedek és Mohácsi ákos jött a sorrendben. A 2. kör elején elromlott Laczkó Levente autója, emiatt lehúzódott az 1-es kanyar aszfaltozott bukóterébe. Fried körökön keresztül nem tudta lerázni magáról Gáspárt, Lotusával egy-két másodpercre haladt a magyar versenyző Alfa Romeoja előtt. A futam felétől sikerült jobban leszakítania riválisát, több másodpercre növelte előnyét, amely a célig tíz másodperc fölé hízott. Gáspárnak a tavalyi győzelem után ezúttal meg kellett elégednie a 2. hellyel a Hungaroringen. Nagyobb küzdelem nem alakult ki az üldözőbolyban, a dobogó harmadik fokára a Renault Cliót vezető cseh Petr Muzik állhatott fel, hátránya azonban már 48 másodperc volt Friedhez képest. ![]() Az F-1600-as kategóriában Mohácsi simán végzett az élen, miután Laczkó Levente kiállásával nem maradt olyan vetélytársa, aki megszorongatta volna, Karajánnisz Manolisz ugyanis majdnem kört kapott tőle. Az első három helyezett: 1. Marek Fried, KT Motorsport, 28:03,314 perc 2. Gáspár Csaba, Proex Sport Kft., +10,699 másodperc 3. Petr Muzik, KT Motorsport, +48,379 másodperc Csakúgy, mint szombaton, vasárnap is a Proex Sport Kft. versenyzője, Gáspár Csaba futotta meg a legjobb köridőt a kis túraautók kvalifikációján a Hungaroringen. Gáspár 1:59.923-as idejével bizonyult a leggyorsabbnak a 2000 köbcentiméter alatti motorú autók között, így Alfa Romeójával ő várhatta az élről a hétvégi második futam startját. A rajtot a Lotus Exige volánja mögött ülő cseh Petr Mandelik kapta el a legjobban, mögötte Gáspár, Petr Muzik (Renault Clio), Julius Koncek (Vauxhall Vectra), Vladimir Ostasevski Jr. (Renault Clio) és Major Benedek (Lotus Exige) volt a sorrend. Az első futam győztese, a 4. helyről rajtoló Marek Fried (Lotus Exige) alig tudott elindulni, és a boxutca kijáratánál félrehúzódott. Mandelik nem sokáig élvezhette az első helyet, mert a 2. kör elején hibázott, így Gáspár és Muzik egyaránt lehagyta őt, ráadásul kiderült, hogy jó rajtát kiugrással ért el, ezért – három másik versenyzőhöz hasonlóan – boxutcán áthajtásos büntetést róttak ki rá a sportfelügyelők. Mivel a cseh pilóta nem töltötte le időben a büntetését, fekete zászlóval diszkvalifikálták. ![]() Az első három helyezett: 1. Gáspár Csaba, Proex Sport Kft. 2. Petr Muzik, Petr Muzik, +9,344 másodperc 3. Vladimir Ostasevski Jr., Vladimir Ostasevski, +1:38,833 perc További cikkek Michelisz pontokat mentett Marrákesben Több száz milliós autócsodák a Hungaroringen Tereprali ob - Fazekas nyerte az idénynyitót Kulcsszavak:
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Egy Pagani és egy Alpina győzött |
|
2012. május 02.
Parádés versenyt futott az országos gyorsasági bajnokság nagy túraautók ...
|
![]() |
![]() A Lukas Motorsport Porschéjét vezető lengyel versenyzői uralták a nagytúraautók időmérő edzését a Duna-Autó Autós Gyorsasági Országos Bajnokság hungaroringi nyitóhétvégéjét, azonban sem a pole pozíciós Stefan Rosinának, sem a mellőle rajtoló Robert Lukasnak nem sikerült kamatoztatni jó rajtpozícióját. Már a piros lámpák felgyulladásakor bajba került Rosina, mert bemozdult az autója. A sportfelügyelők ezért boxutcán áthajtásos büntetéssel sújtották őt, amit a 3. kör végén letöltött, így csapattársa, Lukasnak ugrott az élre. Hamarosan Barta Attila (Alpina B6 GT3) és Stefan Liedl (Audi TTR DTM) egyaránt megelőzte Lukast, így az 5. kör végén ez a páros vette át a vezetést, sőt, a következő két körben Miroslav Konopka és Selzer Prezmyslaw (Lukas Motorsport, Porsche) is utat talált Lukas mellett. A 8. körben a cseh Zdenek Tesarik BMW-jéből olaj folyt a pályára a 3-as és 5-ös kanyar között, aminek következtében piros zászlóval meg kellett fel kellett függeszteni a futamot. Körülbelül negyedórás kényszerszünet következett, amíg a pályabírók megtisztították az aszfaltot, majd jött az ismételt rajt, ami után Barta csak rövid ideig élvezhette az 1. helyet, Alpinája szinte rögtön utána elromlott. Liedl kaparintotta meg a vezetést Konopka és a Prezmyslawot visszaelőző Lukas előtt, mögöttük viszont már az utolsó helyről rajtoló cseh Antonin Herbeck is megjelent, aki a pénteki hatalmas bukása miatt a rajtrács végéről vágott neki a versenynek Pagani Zondájával. Herbeck az utolsó körökben folytatta menetelését, és a verseny végére az 1. helyet is sikerült átvennie. Liedl és Konopka megtartotta dobogós pozícióját, a 4. és 5. helyen Lukas és Rosina végzett, megelőzve Prezmyslawot. ![]() 1. Antonin Herbeck, Rock Media Motors, 28:22,166 perc 2. Tomás Liedl, AST Presskam, +2,335 másodperc 3. Miroslav Konopka, ARC Bratislava, +3,858 másodperc Barta nagyszerű rajtjával nyerte a nagy túraautók vasárnapi versenyét. Az ötödik helyről rajtolva már az első kanyarban átvette a vezetést a nagy túraautók második futamán a gyorsasági OB-n, melyet a célig nem engedett ki a kezéből. A BMW Alpinát vezető pilóta mögött Max Stanco (Ferrari) és Antonin Herbeck (Pagani Zonda) végzett. A Duna-Autó Autós Gyorsasági Országos Bajnokság 2000 köbcentiméternél nagyobb motorú autók számára kiírt második futamán az első futam győztese, Antonin Herbeck (Pagani Zonda) szerezte meg a pole pozíciót, akit Tomás Liedl (Audi), Max Stanco (Ferrari), Miroslav Konopka (Porsche) és Barta Attila (BMW Alpina) követett a hungaroringi rajtrácson. A starthoz viszont nem tudott felállni Liedl, mert már a felvezető kör végén ki kellett jönnie a boxba. A rajtnál az első helyről Herbeck alig tudott elindulni, így az 5. helyről kilövő Barta került az élre. A második helyen Stanco, a harmadikon a cseh Dennis Waszek (Ferrari), a negyediken a lengyel Artur Janos (Ferrari) haladt az első kör végén. Barta stabilizálta előnyét az élen, és Stanco szintén magabiztosan tartotta a 2. helyet. Waszek és Janos azonban nem sokáig tudta tartani pozícióját, mert Herbeck, illetve a rajt után szintén hátra eső lengyel Selzer Prezmyslaw (Porsche) megkezdte a felzárkózást. A 9. körben Prezmyslaw már harmadik, Herbeck pedig negyedik volt, és két kör múlva felcserélődött köztük a sorrend, miután Herbeck sikeresen előzött a 2-es kanyarnál a Pagani Zondával. ![]() A vasárnapi első három helyezett: 1. Barta Attila, Racing Trevor 2. Max Maclej Stanco, Fuchs Star-Moto Racing, +3,565 másodperc 3. Antonin Herbeck, Rock Media Motors, +23,234 másodperc További cikkek Több száz milliós autócsodák a Hungaroringen Irány Slovakiaring Michelisz pontokat mentett Marrákesben Kulcsszavak:
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Több száz milliós autócsodák a Hungaroringen |
|
2012. április 28.
A BFR Driver Academy Kupával idén is április utolsó hétvégéjén kezdődik el a magyar ...
|
![]() |
![]() újra nagyobb izgalmas versenyek várhatók a 2006-óta lankadatlan népszerűségnek örvendő Suzuki Kupában, ahol erre az idényre újra gumit váltottak, ami ismét megbolygathatja az erőviszonyokat. Természetesen ott lesz a rajtrácson a csak női versenyzőkből álló Lotus Ladies Cup mezőnye is, minden bizonnyal idén is kitesznek magukért a lányok. A nagy túraautók mezőnyében számtalan GT2-es, GT3-as kategóriájú 500-600 lóerős Porsche, Ferrari és BMW méri össze a tudását a Mercedes-Benz SLS AMG-vel, egy Pagani Zondával, de lesz a mezőnyben ex-DTM-es Audi is. Hazánkban is bemutatkozik a kelet-európai Porsche Kupa, így a Lotus Eastern Europe Cup mellett még egy nemzetközi kupasorozat küzdelmét is megcsodálhatják a nézők. A kis túraautók mezőnyében is jó versenyre lehet számítani, hiszen 26 autó nevezett, de némi meglepetésre ezúttal a formula autók között is népes mezőny gyúlt össze, több Formula Renault is összeméri tudását a bajnok Formula Masterrel. Idén is megrendezésre kerül az Endurance Trófea is, amely egy 2 órás, megbízhatósági futammal zárja le a hétvégét. Ebben a mezőnyben is nagyon komoly GT2-es, GT3-as versenyautók indulnak, látványos küzdelem várható. ![]() Bár a szabadedzések már pénteken elkezdődnek, a versenyeket szombaton és vasárnap rendezik. A belépés nemcsak a nézőtérre, hanem a paddock területére is ingyenes, sőt 16 év feletti felnőtt még a boxutcába is bemehet. További cikkek Irány Slovakiaring A Zengő Motorsport, Michelisszel és Wéberrel áll rajthoz Szlovákiában A SEAT Sport a WTCC-ügyfélcsapatok szolgálatában Kulcsszavak:
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
A Zengő Motorsport, Michelisszel és Wéberrel áll rajthoz Szlovákiában |
|
2012. április 27.
A marokkói „kitérő” után a túraautó világ- bajnokság mezőnye visszatér ...
|
![]() |
![]() A Zengő Motorsport ezen a hétvégén újra két versenyzővel, Michelisz Norberttel és Wéber Gáborral áll rajhoz. A szlovákiai aszfaltcsíkon egyik versenyzőnk sem teljesített futamot versenykörülmények között, így annak ellenére, hogy a szomszéd országban kerül sor a versenyre, minden versenyzőnek tanulnia kell a világbajnokságon debütáló versenypályát. A világbajnoki pontversenyben három forduló után Michelisz Norbert 26 ponttal a 9. pozícióban áll, a Yokohama Driver’s Trophy értékelésben 32 ponttal negyedik a rangsorban 19 pont hátránnyal, az élen álló Pepe Oriola mögött. Wéber Gábor az eddigi három hétvége közül kettőn vett részt, az első világbajnoki pont még várat magára, a független versenyzők között három egységgel a 10. helyen áll. Michelisz Norbert: Nagyon várom a szlovákiai WTCC futamot. Számunkra ez a helyszín szinte hazai terepnek számít, ugyanis a pálya mindössze 150 Km-re található Budapesttől. A BMW-re kiszabott 40 kg büntetősúlynak köszönhetően azonban nehéz hétvégére számítok, még akkor is, ha a pálya vonalvezetése első ránézésre kedvezhet a hátsókerék hajtásnak. Az előző versenyhétvégék tapasztalatai azt mutatják, hogy van esélyünk a pontszerzésre, de kis szerencsével, és remélhetőleg nagymértékű helyszíni szurkolói támogatással akár az első 5 közé is beverekedhetjük magunkat valamelyik futamon. összességében nehéz jóslatokba bocsátkozni, ugyanis a mezőny most látogat először a Solvakiaringre. ![]() Még soha nem versenyeztem a Slovakiaringen, a pályán is csak egyszer jártam néhány hete. Nagyon gyorsnak és trükkösnek tűnik, a 320 TC volánjánál biztos nem fogunk unatkozni. A marrakech-i verseny kihagyása csak anyagi szempontból volt előnyös, mert nekem épp a versenykilométer hiányzik, így onnan folytatom a dolgot, ahol Valenciában abbahagytam. Persze az első két futam tapasztalatait már hosszasan kielemeztük, de a pályán töltött időt semmi nem pótolhatja. Remélem, hogy sokan ellátogatnak a Győrtől mindössze 50 km-re található pályára, így egy kicsit ezt a futamot is hazai versenyként kezelhetjük, és mindenkinek jó ráhangolódás lesz az egy héttel később következő hungaroringi versenyre. A hétvége menetrendje: április 28., szombat: 09:45-10:15 Első szabadedzés 12:30-13:00 Második szabadedzés 15:00-15:35 Időmérő edzés április 29., vasárnap: 08:45-09:00 Bemelegítés 14:20-14:45 Első futam (10 kör) 15:35-16:00 Második Futam (10 kör) További cikkek Irány Slovakiaring Michelisz pontokat mentett Marrákesben A SEAT Sport a WTCC-ügyfélcsapatok szolgálatában Kulcsszavak:
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Irány Slovakiaring |
|
2012. április 27.
Tim Gábor az FIA ETCC (Túraautó Európa bajnokság) második versenyén indul a Slovakia...
|
![]() |
![]() A pilóta és csapata az első versenyre (Monza) ugyan elutazott, de a versenyeken nem tudott indulni műszaki hiba miatt. A tragikus hétvége után, a csapat és az autót fejlesztő dán gyártó folyamatos kapcsolatban volt, és az autó egy új fejlesztésekkel ellátott motort kapott. A technikát azóta sikeresen tesztelték, és sikeres zárták a kétnapos felkészülést. Mivel a pilóta az első hétvégét "nullázta", nagy hátrányból veszi üldözőbe vetélytársait. A versenyre 27 pilóta adta le a nevezését, így kilátogató, várhatóan nagy számú magyar nézőközönség, remek futamokat láthat majd, nem beszélve az ugyanitt megrendezésre kerülő WTCC futamairól! Az FIA ETCC futamait az Eurosport ugyan nem közvetíti élő adásban, csak felvételről (Május 2.), mégis lehet élőben követni az eseményeket az Eurosport Player-en. A szabadedzésektől egészen a versenyekig működik a live timing, így a köridőket, és a pilóta pozíciója is látható. Tim Gábor-t az esélyekről kérdeztük: "Amennyiben nem lesz technikai problémánk, úgy látom, hogy eséllyel harcolhatunk dobogós helyezésért. Persze nem lesz könnyű, még én is és a csapat is tanulja ezt az ex WTCC-s technikát, de egyre többet tudunk, egyre jobban összeszokunk. Az új motor erős, és a futómű beállításokkal is sokat fejlődtünk. Nagyon bizakodó vagyok." ![]() 8:30 - 9:30 - Szabadedzés 11:00 - 12:00 - Szabadedzés 14:15 - 14:45 - Szabadedzés 16:00 - 16:30 - Időmérő edzés április 29. Vasárnap 9:15 - 9:30 - Bemelegítés 11:20 - 11:45 - Verseny 1. Gördülő rajt 12:35 - 13:00 - Verseny 2. álló rajt További cikkek A Nissan GT-R fejlesztői csapata a 24 órás Nürburgringi futamon Michelisz pontokat mentett Marrákesben Tim Gábor a Túraautó Európa Bajnokság résztvevője! Kulcsszavak:
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Michelisz pontokat mentett Marrákesben |
|
2012. április 17.
A Túraautó Világ- bajnokság harmadik fordulójának első versenyén Michelisz Norbert ...
|
![]() |
![]() A repülőrajtot követően, ahogyan azt várni lehetett többen is összeütköztek. Először a Ford versenyzője James Nash és a BMW-s Mehdi Bennani, majd Tom Coronel és Alex Macdowell csaptak össze. A Chevy-k Menu, Huff, Muller sorrendben vezették a mezőnyt. Michelisz a kiesések után a 10. helyre jött fel, Tarquini mögé. A negyedik körben Tom Chilton zseniális manővert mutatott be Stefano D’Aste-val szemben és Oriola mögé, az ötödik helyre zárkózott fel. Norbi a 9. helyen haladt, azonban tempója lassúnak bizonyult Coronellel szemben, aki az utolsó előtti körben megelőzte a Zengő Motorsport versenyzőjét. Az utolsó körben az addig 8. helyen haladó Tarquini autója megállt, ennek következtében Michelisz a 9., két világbajnoki pontot érő helyen futott be. Az első futamot Alain Menu nyerte meg csapattársai előtt. A dobogó második fokára Robert Huff, a harmadikra Yvan Muller állhatott fel. A Yokohama Drivers Trophy értékelésben Michelisz Norbert a negyedik helyen zárt a fiatal spanyol, Pepe Oriola, D’Aste és Engstler mögött. Michelisz Norbert: "Az egész futam nagyon küzdelmes volt. Reméltem, hogy az elején megúszom a csetepatét, bár a kettes kanyar kijáratánál csupán egy hajszálon múlt, hogy elkerültem az ütközést. Ezután pedig beállt a vonatozás és tudtam, hogy akik előttem vannak, azoknak nagyobb a tempójuk. Az ötödik körtől érezhetően veszítettem a tempómból, ez egy kicsit aggaszt. örülök, hogy sikerült célba érnem a pontszerző, kilencedik helyen a 13-ról, nagyjából ez volt a reális eredmény." ![]() További cikkek Michelisz a 16. helyen végzett a marokkói teszt napon A SEAT Sport a WTCC-ügyfélcsapatok szolgálatában Tim Gábor a Túraautó Európa Bajnokság résztvevője! Kulcsszavak:
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Tereprali ob - Fazekas nyerte az idénynyitót |
|
2012. április 17.
A bajnoki címvédő Fazekas Károly nyerte vasárnap a hét- futamos tereprali ob nyitó ...
|
![]() |
![]() Az Aqua-Palace Kupáért rendezett viadalon Fazekas mögött Szalay Balázs végzett a második és Varga Imre a harmadik helyen. A Hajdúszoboszló térségében lebonyolított verseny össztávja 655 kilométer volt, ebből 318,6 km a mért szakasz. Szombaton hat szelektív szakaszt, összesen 377,6 kilométert teljesített a mezőny, vasárnap további három szakasszal (105,4 km) fejeződött be a futam. Végeredmény: 1. Fazekas Károly (BMW) 3:22:33 ó 2. Szalay Balázs (Opel) 12:20 p hátrány 3. Varga Imre (Nissan) 25:49 További cikkek Ken Block video versenyt hirdet Sébastien Ogier, a Volkswagen pilótája kategória győzelemmel zárt Svédországban Háromszoros šKODA-győzelem az ír Ralin Kulcsszavak:
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Kínai Nagydíj - Rosberg győzött |
|
2012. április 15.
Nico Rosberg, a Mercedes német pilótája nyerte vasárnap a Forma-1 ...
|
![]() |
![]() A 27 esztendős német-finn autóversenyző, aki pályafutása első világbajnoki futamát nyerte meg, rajt-cél győzelmet aratott a Kínai GP-n. édesapja, Keke Rosberg 1982-ben nyert F1-es világbajnokságot. A vb-címvédő német Sebastian Vettel (Red Bull) az ötödik helyen végzett. A második helyről startoló hétszeres világbajnok német Michael Schumacher műszaki hiba miatt kénytelen volt feladni a versenyt. Gond nélkül zajlott le az 56 körös viadal rajtja, Rosberg megtartotta első helyét és Schumacher is a másodikat. Az első kör végén mögöttük Button és a finn Kimi Räikkönen (Lotus) következett. Vettel, aki nagy meglepetésre csak a 11. pozíciót tudta kiharcolni a szombati időmérőn, a 14. helyre csúszott vissza. Az ötödik kör végén változatlanul a két Mercedes robogott az élen. Az ausztrál Mark Webber (Red Bull) már a hetedik körben gumit cserélt, majd a többi pilóta is boxlátogatáson volt. Schumacher számára a 13. körben véget ért a Kínai Nagydíj: a helyszínről származó első információk szerint a kerékcserénél az egyik kereket nem a megfelelő módon tették fel a Mercedesre, s emiatt kellett kiállnia. A huszadik körben változatlanul Rosberg robogott az élen, mögötte Button, Hamilton, Webber, Räikkönen és a kétszeres világbajnok spanyol Fernando Alonso (Ferrari) következett. Vettel ekkor a tizedik volt. ![]() Féltávnál változatlanul Rosberg vezette a mezőnyt. Húsz körrel a zárás előtt már Button volt az élen, igaz, még egy alkalommal ki kellett jönnie kerékcserére, mögötte Rosberg, Hamilton, Alonso, a brazil Felipe Massa (Ferrari) és Räikkönen következett. Button a negyvenedik körben cserélt kereket, de a boxlátogatás túlságosan sokáig tartott, így csak a hatodik helyre tért vissza. Ezzel ismét Rosberg volt az első, Räikkönen a második és Vettel a harmadik. A 48. körben Vettel megelőzte Räikkönent, sőt Button is elsuhant a Ferrarival 2007-ben világbajnok finn mellett. Az 52. körben Button egy remek manőverrel megelőzte Vettelt és ismét a második volt. Egy körrel a zárás előtt Hamilton is a világbajnoki címvédő elé került, aki végül az ötödik helyen zárt. További cikkek A Nissan GT-R fejlesztői csapata a 24 órás Nürburgringi futamon A SEAT Sport a WTCC-ügyfélcsapatok szolgálatában Michelisz a 16. helyen végzett a marokkói teszt napon Kulcsszavak:
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
Találatok száma: 805 | Megjelenítve: 751 - 760 |